Το ηλεκτρικό μοντέλο ORA μπορεί να προκαλέσει νομική διαμάχη ανάμεσα σε Great Wall και VW.
Είναι γνωστό ότι αρκετές κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν παρουσιάσει στο παρελθόν μοντέλα τα οποία αποτελούν κακές απομιμήσεις αντίστοιχων ευρωπαϊκών, ανεξαρτήτως κατηγορίας, είτε πρόκειται για αυτοκίνητο πόλης, είτε για premium SUV, όπως την κόπια της Mercedes-Benz G-Class, Beijing BJ80
Πάντως στην περίπτωση που ασκήσει μήνυση η VW, τα πράγματα δεν θα είναι ιδιαίτερα εύκολα, καθώς η άσκηση νομικής δράσης μέσω κινεζικών δικαστηρίων εναντίον των τοπικών αυτοκινητοβιομηχανιών, στις οποίες μερίδιο εξακολουθεί να έχει το κράτος, αποτελούν σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες. Μία από τις πιο χαρακτηριστικές υποθέσεις ήταν αυτή ανάμεσα στη Jaguar Land Rover και την Jiangling, με το Landwind X7 να αποτελεί την πέτρα του σκανδάλου. Καθώς το συγκεκριμένο μοντέλο παρέπεμπε σχεδιαστικά στο Evoque, η βρετανική φίρμα προσέφυγε το 2016 στη δικαιοσύνη και μετά από τρία χρόνια, το περιφερειακό δικαστήριο του Πεκίνου αποφάσισε πως το Landwind X7 αντέγραψε πέντε μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία από το Evoque. Το αποτέλεσμα της απόφασης ήταν η Jiangling να σταματήσει την παραγωγή του X7 και να αποζημιώσει την JLR.