Πληθαίνουν οι πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες η Peugeot είναι έτοιμη για το επόμενη βήμα στην κατηγορία των GTI με μια σπορ έκδοση του ηλεκτρικού e-208.
Η παράδοση της Peugeot στους αγώνες αλλά και στην
κατηγορία των GTI στην οποία έχει γράψει ιστορία με μοντέλα όπως το 205 GTI, το 106 Rallye το 306 Race κ.α. ενισχύει την πεποίθηση πως η γαλλική εταιρία θα αποφασίσει
την επιστροφή της στα hot hatch με ένα ηλεκτρικό μοντέλο.
Πρόσφατα δημοσιεύματα ενισχύουν τις φήμες πως η Peugeot έχει στα σκαριά
μια άγρια έκδοση του e-208 η οποία πιθανότατα θα συνοδεύεται από τον κωδικό PSE (Peugeot Sport Engineered). Τα δημοσιεύματα αναφέρουν πως η σπορ έκδοση θα κληρονομήσει την
μπαταρία ιόντων λιθίου των 50 kWh από το υπάρχον e-208. H σπαζοκεφαλιά στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι πως αν η ισχύ του ηλεκτροκινητήρα αυξηθεί
από τους 136 στους 170 PS, όπως φημολογείται, η
βελτίωση των επιδόσεων θα συνοδευτεί από μια αναπόφευκτη μείωση της αυτονομίας εξαιτίας των μεγαλύτερων ενεργειακών αναγκών.
Στο προσκήνιο λοιπόν υπάρχει και ένα
δεύτερο σενάριο σύμφωνα με το οποίο δεν θα υπάρξει αύξηση της ισχύος και ο σπορ χαρακτήρας θα προκύπτει μέσα από την κατάλληλη αναβάθμιση των
δυναμικών χαρακτηριστικών. Κάτι ανάλογο δηλαδή με αυτό που αναμένεται να πράξει η Opel στην περίπτωση
του γρήγορου Corsa-e με το οποίο το e-208 μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα e-CMP και τα ίδια μηχανικά μέρη. Από εκεί και πέρα σε ότι αφορά την εικόνα του e-208 PSE πιθανολογείται πως θα υπάρχει μια
πιο δυναμική αισθητική προσέγγιση σε σχέση με την έκδοση GT Line με τη βοήθεια
κατάλληλων αεροδυναμικών βοηθημάτων. Εάν τελικά οι φήμες επιβεβαιωθούν
η πρεμιέρα του e-208 PSE τοποθετείται μέσα στο 2023, λίγο αργότερα από αυτή του αδελφού Corsa-e OPC (ή VRX όπως θα ονομάζεται στη Μ. Βρετανία) που αναμένεται μέσα στο 2022.
Πηγή: Protothema.gr