Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2021 15:10

Ας συστηθούμε με τη νέα Γαλλική ηλεκτρική... υπερδύναμη

Γράφτηκε από

Με κομψή εμφάνιση, σύγχρονο και premium διάκοσμο, fun-to-drive χαρακτήρα και χαμηλό κόστος χρήσης, τα ηλεκτρικά e-208 και e-2008 αποτελούν δύο από τις κορυφαίες προτάσεις της αγοράς.

Ηλεκτροκίνηση. Μία λέξη που προκαλεί αμηχανία σε πολλούς κατασκευαστές, δεδομένου ότι απαιτούνται ριζικές αλλαγές, μεγάλες επενδύσεις και εξειδικευμένο προσωπικό. Όχι, όμως, και την Peugeot που έχει δημιουργήσει μεγάλα αποθέματα τεχνογνωσίας και βλέπει τα σχετικής τεχνολογίας μοντέλα της να γίνονται ανάρπαστα.

Αδιάψευστοι μάρτυρες οι πωλήσεις τους που κατατάσσουν την Peugeot ως μία από της ηγέτιδες δυνάμεις στο πεδίο της ηλεκτρικής κινητικότητας. Άξιοι εκπρόσωποί της το e-208 και το «Ελληνικό Car of the Year», e-2008. Ας συστηθούμε, λοιπόν, μαζί τους.

Έρωτας με την πρώτη ματιά. Το e-208 ακολουθεί ευλαβικά τη σχεδιαστική γλώσσα της κομψής συμβατικής έκδοσης, εμπλουτίζοντας την εμφάνισή του με το μονόγραμμα “e” που προδίδει την ηλεκτρική του υπόσταση. Τα γυαλιστερά μαύρα τόξα των φτερών, οι ζάντες αλουμινίου 17’’ κομμένες με ακρίβεια διαμαντιού και τα κάθετα led φώτα ημέρας που παραπέμπουν σε δόντια λιονταριού δημιουργούν ένα –πανθομολογούμενος- εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Το στιλ απογειώνει και η μαύρη φάσα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος της θύρας του πορτπαγκάζ και ενώνει τα φώτα με τις 3 νυχιές.


Άκρως θελκτική είναι και η εικόνα στο εσωτερικό, παρουσία πολυτελούς επένδυσης με αλκαντάρα και ύφασμα. Φυσικά δεν θα μπορούσε να απουσιάζει το πρωτοποριακό i-Cockpit με νέες επιπλέον λειτουργίες για τις ηλεκτρικές ανάγκες του e-208, μεταξύ των οποίων ένδειξη για το πρόγραμμα οδήγησης -Eco, Normal ή Sport-και για το επίπεδο αυτονομίας, τεχνολογικά γραφήματα πληροφοριών που απεικονίζουν τη λειτουργία της κίνησης σε πραγματικό χρόνο, κ.ά.

Στην καρδιά του ηλεκτρικού συστήματος του e-208 βρίσκεται ένας εξελιγμένος ηλεκτροκινητήρας με των 130ίππων και 260 Νm ροπής. Με τη βύθιση του ποδιού στο πεντάλ γκαζιού, η μέγιστη ροπή απελευθερώνεται ακαριαία, κάτι που συνδράμει αποφασιστικά στην επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 8,1 δευτερόλεπτα. Μία επίδοση κορυφαία για την κατηγορία του, που το προσδίδει δυναμικά χαρακτηριστικά σπορ μοντέλου.

Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί κίνηση από μια μπαταρία μεγάλης ενεργειακής χωρητικότητας που φτάνει τις 50 kWh. Βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο των επιβατών και καλά προστατευμένη για το ενδεχόμενο σύγκρουσης.

Η Peugeot συμπληρώνει την ηλεκτρική της διάταξη με ένα εξελιγμένο σύστημα ψύξης της μπαταρίας, έτσι ώστε αυτή να βρίσκεται πάντα στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας είτε για το ταξίδι είτε κατά την φάση της προετοιμασίας για την φόρτισή της. Τα 340 χλμ. αυτονομίας απαλλάσσουν τον οδηγό από το άγχος της αυτονομίας και η 8ετής εγγύηση (ή 160.000 χλμ. για το 70% της ενεργειακής της χωρητικότητας) εφησυχάζουν πλήρως τον οδηγό.

Η Peugeot προσφέρει το e-208 σε δύο εκδόσεις σε ό,τι αφορά τους on-board φορτιστές. Μία με 7,4 kW και μία με 11,0 kW. Σε οικιακή πρίζα η φόρτιση διαρκεί 16 ώρες, όταν σε wallbox ισχύος 11 kW απαιτούνται 7,5 ώρες. Ο απαιτούμενος χρόνος μπορεί να συρρικνωθεί στα μόλις 30 λεπτά (για το 0-80%) εφόσον επιλεχθεί ταχυφορτιστής ισχύος 100 kW DC.

Peugeot e-2008

Η ηλεκτρική έκδοση του Ελληνικού Car of The Year με δάφνες σχεδιαστικής πρωτοτυπίας και premium αισθητικής διεκδικεί το e-2008, που κληρονομεί τη σχεδιαστική πρωτοπορία της Peugeot. Η εμφάνιση του προσδίδει κύρος και αισθητική υπεροχή, ενώ το σύγχρονο οπλοστάσιό του υπόσχεται μηδενικές εκπομπές ρύπων, χαμηλά λειτουργικά έξοδα και εντυπωσιακές επιδόσεις.

Μοιράζεται το ίδιο κινητήριο σύνολο με το μικρότερο αδερφάκι του, e-208 με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 PS/260 Nm και μια μπαταρία 50 kWh που υπόσχεται 320 χλμ. αυτονομίας. Αμφότερα τα ηλεκτρικά της μάρκας εξοπλίζονται με τρία προγράμματα λειτουργίας που δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ο ίδιος για τον τρόπο μετακίνησής του.

Το Εco για τη βέλτιστη αξιοποίηση της αυτονομίας, το Normal για ισορροπία ανάμεσα στην οικονομία και την απόδοση, και το Sport όπου ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει το maximum για κορυφαίες επιδόσεις και σπορ οδική συμπεριφορά. Σύμμαχος αυτών των προγραμμάτων και το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας μέσω της πέδησης, σε δύο στάδια ισχύος, με το πιο έντονο να επιτρέπει την οδήγηση του αυτοκινήτου με ένα μόνο πεντάλ (χωρίς την ανάγκη χρήσης του φρένου).

Περνώντας στο εσωτερικό, πέρα από τη διάχυτη αύρα πολυτέλειας, γίνεται εμφανής και η αφθονία χώρων. Η ευχέρεια κινήσεων για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι ιδιαίτερα μεγάλη, και τα 405 λτ. (έως 1.015 με αναδίπλωση) του χώρου αποσκευών είναι κορυφαία.

Μην ξεχνάμε πως τα ηλεκτρικά ξεχωρίζουν και για τους παρακάτω λόγους:

– Οικονομικές μετακινήσεις: Χάρη στη χαμηλή τιμή του ρεύματος σε σύγκριση με εκείνη των ορυκτών καυσίμων.
– Ελάχιστα λειτουργικά έξοδα: Εξαιτίας της μικρότερης συχνότητας βλαβών και των χαμηλότερων εξόδων για σέρβις που απαιτούν οι ηλεκτροκινητήρες.
– Απεριόριστη πρόσβαση: Τα ηλεκτρικά μπορούν να κινούνται σε πολλές «πράσινες» περιοχές, οι οποίες είναι απαγορευτικές για τα συμβατικά αυτοκίνητα.

Peugeot 3008 Hybrid

Σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε, πως πέρα από αμιγώς ηλεκτρικά επιβατικά, οι Γάλλοι διαθέτουν στην γκάμα τους και το πολύ ικανό plug-in υβριδικό 3008, που προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Στην “απλή”, Hybrid, υπάρχει ο βενζινοκινητήρας 1,6 λτ. PureTech των 181 PS που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 81kW στον εμπρός άξονα, με τη συνδυαστική απόδοση να φθάνει στους 225 ίππους.

Η δεύτερη είναι η τετρακίνητη Hybrid4 όπου το θερμικό μοτέρ αποδίδει 200 ίππους, και πλαισιώνεται από δύο ηλεκτροκινητήρες των 81 kW, έναν σε κάθε άξονα. Συνδυαστικά παράγονται 300 ίπποι που αποτελούν εχέγγυο για δυναμικές επιδόσεις. Του λόγου το αληθές αποδεικνύει η ολοκλήρωση του σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,9 δλ. Αμφότερες οι εκδόσεις εφοδιάζονται με το εξαιρετικό σε απόδοση και αμεσότητα αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8 των 8 σχέσεων και ενσωματώνουν μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 13,2 kWh, η οποία προσφέρει έως και 59 χλμ.

Τέλος, η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot προσφέρει πολλές και σημαντικές υπηρεσίες και after sales παροχές, δείχνοντας έμπρακτα πως μεριμνά για τις ανάγκες του πελάτη, ακόμα και μετά την αγορά του οχήματος.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2021 09:59

Σχετικά Άρθρα

  • Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέα πληρωμή σε 972 δικαιούχους
    Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέα πληρωμή σε 972 δικαιούχους

    Νέες επιδοτήσεις δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»

    Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙI» προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
    Σήμερα, 31 Οκτωβρίου 2024, θα πιστωθεί, με την 3η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 972 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 4.102.607,44 ευρώ.
    Συνολικά, θα επιδοτηθούν 996 ηλεκτρικά οχήματα.

    Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 5.263.897,89 ευρώ σε 1.321 δικαιούχους για 1.348 ηλεκτρικά οχήματα.
  • Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέες επιδοτήσεις ύψους €4.102.607,44 σε 972 δικαιούχους
    Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Νέες επιδοτήσεις ύψους €4.102.607,44 σε 972 δικαιούχους

    Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού €5,2 εκατ. σε 1.321 δικαιούχους

    Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙI» προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
    Αύριο, 31 Οκτωβρίου 2024, θα πιστωθεί, με την 3η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 972 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 4.102.607,44 ευρώ.
    Συνολικά, θα επιδοτηθούν 996 ηλεκτρικά οχήματα.
    Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 5.263.897,89 ευρώ σε 1.321 δικαιούχους για 1.348 ηλεκτρικά οχήματα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή
    Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή

    Η Peugeot επιβεβαίωσε το λανσάρισμα της ηλεκτρικής έκδοσης του δυναμικού crossover 408.

    Ένα από τα μοντέλα που θα κλέψουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού, που θα πραγματοποιηθεί στη γαλλική πρωτεύουσα τον ερχόμενο μήνα θα είναι το ηλεκτρικό Peugeot Ε-408.

    Το συγκεκριμένο μοντέλο θα ολοκληρώσει τη γκάμα της εταιρείας μεσοπρόθεσμα και σημαίνει ότι κάθε Peugeot που πωλείται στην Ευρώπη, θα προσφέρεται σταδιακά με επιλογή βενζινοκίνητης, υβριδικής και αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης.

    Η εταιρεία αναφέρθηκε στην εισαγωγή της εντολής της Ε.Ε. για οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων, η οποία απαιτεί από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να πωλούν ένα αυξανόμενο ποσοστό ηλεκτρικών μοντέλων ετησίως, ξεκινώντας από φέτος. Αυτή, σε συνδυασμό με τις χαμηλές πωλήσεις, είναι μία από τις βασικές αιτίες για το τέλος παραγωγής του 508 από τον προσεχή Δεκέμβριο.

    «Κάθε ένα από τα επιβατικά αυτοκίνητα της Peugeot είναι πλέον διαθέσιμο τόσο σε ηλεκτρικά συστήματα μπαταρίας όσο και σε υβριδικά συστήματα κίνησης», ανέφερε η γαλλική μάρκα.

    Το E-408 αναμένεται να υιοθετήσει το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με το στενά συνδεδεμένο E-308, το οποίο διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 154 ίππων και μπαταρία 54 kWh. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,8 δευτερόλεπτα και η αυτονομία ανέρχεται στα 430 χιλιόμετρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Τα Peugeot E-3008 και E-5008 με μεγαλύτερη μπαταρία
    Τα Peugeot E-3008 και E-5008 με μεγαλύτερη μπαταρία

    Τα ηλεκτρικά SUV της Peugeot που θα παρουσιαστούν στο Paris Auto Show αποκτούν μεγαλύτερες μπαταρίες.

    Η παρουσίαση των ηλεκτρικών μοντέλων της Peugeot, E-3008 και E-5008 σηματοδότησε την έναρξη μίας νέας, πιο προσηλωμένης στην ηλεκτροκίνηση εποχής για την γαλλική εταιρεία.

    Έχοντας, λοιπόν, μπει δυναμικά σε αυτή τη γενιά ηλεκτρικών, η Peugeot μπορεί περήφανα να δηλώνει ότι είναι «πρωταθλητής» στην αυτονομία των ηλεκτρικών SUV, αφότου αμφότερα απέκτησαν μεγαλύτερες και πιο αποδοτικές μπαταρίες.

    Βάσει τυποποιημένου κύκλου WLTP, στο E-3008 Electric Long Range, η νέα μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 96,9 kWh εξασφαλίζει 700 χιλιόμετρα αυτονομίας.

    Το E-5008 με την ίδια μπαταρία μπορεί να διανύσει 668 χιλιόμετρα δίχως στάση, ενώ αμφότερα εξοπλίζονται με ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 230 ίππων.

    Οι νέες μπαταρίες των ηλεκτρικών SUV της Peugeot παράγονται στο gigafactory της ACC, στο Douvrin της Γαλλίας.


    Η γαλλική εταιρεία θα διαθέσει τα E-3008 και E-5008 Long Range συνδυαστικά με 8ετή εργοστασιακή εγγύηση (ή 160.000 χλμ.) του προγράμματος Peugeot Allure Care.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πόσο κοστίζει το ταξίδι με ηλεκτρικό ΙΧ
    Πόσο κοστίζει το ταξίδι με ηλεκτρικό ΙΧ

    Η πυκνότητα του δικτύου ταχείας φόρτισης αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων Το παράδειγμα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα

    Σήμερα, η οδήγηση με ένα καινούργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δείχνει να «ωριμάζει» σημαντικά, σε σχέση με πριν από δύο χρόνια, όπου η έλλειψη φορτιστών αποτελούσε το μεγάλο αγκάθι για τους ιδιοκτήτες των EV μοντέλων, που τους έπιανε κρύος ιδρώτας και μόνο στην ιδέα ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό στην Εθνική Οδό.

    Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν το στοίχημα των πωλήσεων έστω και με αργούς ρυθμούς – παρά το υψηλό κόστος απόκτησής τους – με τα γνώριμα πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως η μεγάλη αυτονομία των νέων εξελιγμένων σε χωρητικότητα μπαταριών, οι φορολογικές απαλλαγές (τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη κίνηση στα κέντρα των πόλεων) και το χαμηλό κόστος μετακίνησης με αυτά.

    Σαφώς, το ταξίδι με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φαίνεται να «ξεμουδιάζει» χρόνο με τον χρόνο τους κατόχους αυτών, χάρη στην παρουσία ολοένα και περισσότερων φορτιστών που δίνουν τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης με ιδιαίτερα μικρούς χρόνους αναμονής, αλλά και χάρη στην πυκνότητα του δικτύου που αυξάνεται συνεχώς σε όλο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων.

    Για παράδειγμα, η διαδρομή από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη των 500 χλμ. με ηλεκτρικό φαίνεται να έχει αρκετά πλεονεκτήματα και αφού προστίθενται ακόμη περισσότερες θέσεις φόρτισης στους σταθμούς ΣΕΑ, ενώ στα συν συμπεριλαμβάνονται και οι ταχύτητες φόρτισης που απομειώνουν τον χρόνο φουλαρίσματος.

    Το κόστος της φόρτισης εξαρτάται από πού θα επιλέξει ο ιδιοκτήτης του οχήματος να φορτίσει το ηλεκτρικό του ΙΧ. Και εδώ οι επιλογές είναι ή στο σπίτι και την οικιακή παροχή (που κυμαίνεται από 0,12 έως 0,17 ευρώ ανάλογα τον πάροχο), όπου αυτή είναι και η πιο οικονομική λύση (εξαιτίας της φθηνής κιλοβατώρας σε σχέση με τους δημόσιους ταχυφορτιστές) ή σε ταχυφορτιστές, με τα σημεία φόρτισης ιδιωτικών εταιρειών διαχείρισης των φορτιστών. Πλέον, οι υποδομές φόρτισης αυξάνονται σε όλη την Ελλάδα και αυτό αποτελεί άλλο ένα κίνητρο για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

    Μία με δύο στάσεις

    Για ένα ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη με ένα μεσαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο απαιτούνται – ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας – από μία έως και δύο στάσεις σε ταχυφορτιστή. Το κόστος της κιλοβατώρας στον δημοφιλή αυτοκινητόδρομο της χώρας είναι κατά μέσο όρο €0,52/kWh. Αν το αυτοκίνητο διαθέτει μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 77 kwh, τότε το κόστος του φουλαρίσματος ανέρχεται στα 40 ευρώ. Η συγκεκριμένη μπαταρία προσφέρει αυτονομία 400-450 χλμ. και αυτό προϋποθέτει ότι το κοντέρ δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 120 χλμ./ώρα ώστε να διατηρείται η αυτονομία του αυτοκινήτου. Σε αριθμούς, για κάθε 100 χλμ. διαδρομής στον αυτοκινητόδρομο το κόστος αγγίζει περίπου τα 10 ευρώ. Σε αντίθετη περίπτωση, αν ο οδηγός αποφασίσει να το «πατήσει», τότε η εργοστασιακή αυτονομία θα πάει… περίπατο! Ετσι, η στάση για επαναφόρτιση είναι σε κάθε περίπτωση υποχρεωτική. Συνολικά, το κόστος για το ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα 50 ευρώ στην περίπτωση φουλαρίσματος σε ταχυφορτιστή. Αντιθέτως, αν το ηλεκτρικό φουλάρει σε οικιακή πρίζα, με την κιλοβατώρα να κοστίζει περίπου 0,15 ευρώ, τότε το κόστος φουλαρίσματος πέφτει εντυπωσιακά: 11,5 ευρώ για μια μπαταρία των 77 kwh. Επειδή όμως θα απαιτηθεί και δεύτερη συμπληρωματική φόρτιση, αν προσθέσουμε σε αυτό το νούμερο και το κόστος φόρτισης στη διαδρομή, σε φορτιστή ισχύος 300 kW (€0,52/kWh) με το κόστος να είναι στα €16 για τα εναπομείναντα χιλιόμετρα της διαδρομής, τότε το τελικό κόστος ενέργειας για το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα αγγίξει τα €27,5.

    Σαφώς, το κόστος μετακίνησης με ηλεκτρικό στην πόλη είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με το ταξίδι, αφού οι χαμηλές ταχύτητες ευνοούν και την ανάκτηση ενέργειας που συντελείται κατά το φρενάρισμα, ενώ οι μικρότερες ταχύτητες ευνοούν τη διατήρηση της αυτονομίας. Αν μάλιστα ο οδηγός φορτίζει το ηλεκτρικό σε οικιακό δίκτυο, τότε το φουλάρισμά του θα κοστίζει στα 11-15 ευρώ, έχοντας αυτονομία 350-400 χλμ., ανάλογα με την μπαταρία που διαθέτει.

    Premium έκδοση «ΤΑ ΝΕΑ»

  • Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro
    Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της Ford Pro

    Η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελεί την χρυσή ευκαιρία.

    Η αναγνώριση της αξίας της ηλεκτροκίνησης από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα μπορούσε να επιταχύνει την υιοθέτηση των EV μοντέλων και να ωφελήσει σημαντικά τόσο την παραγωγικότητά τους, όσο και συνολικά την ευρωπαϊκή οικονομία.

    Ωστόσο, το μείζον θέμα αποτελεί η φόρτισή τους. Αυτά είναι τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Ford Pro με τίτλο «The Economics of Commercial Van Usage Across Europe 2024», η οποία δημοσιεύθηκε από το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ερευνών.


    Στην έκθεση εκτιμάται ότι οι επιχειρήσεις των οποίων οι δραστηριότητες έχουν σχέση με βαν οχήματα συνεισέφεραν το 2023 σε ολόκληρη την ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο περίπου 1 τρισεκατομμύριο ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 6,5% σε σχέση με το 2021 και 27,4% σε σχέση με το 2017.

    Με αυτό ως δεδομένο, εάν οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις αποτελούσαν ένα κράτος-μέλος της ΕΕ, τότε το ΑΕΠ του θα ήταν το έκτο μεγαλύτερο. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση εκτιμάται ότι 14,1 δισεκατομμύρια ευρώ (1,6%) αυτής της δραστηριότητας υποστηρίχθηκαν από αμιγώς ηλεκτρικά βαν οχήματα.

    Η Ford Pro ανέθεσε την μελέτη για να κατανοήσει καλύτερα το ευρύτερο ευρωπαϊκό τοπίο των επαγγελματικών βαν, που υιοθετούνται από 23 εκατομμύρια μικρομεσαίες επιχειρήσεις , το 99% των συνολικών στην Ευρώπη.

    Αρχικά, υπήρχε η πεποίθηση ότι η υιοθέτηση των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων θα καθοδηγούνταν από τους εταιρικούς στόχους βιωσιμότητας και τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις με διαχειριστές στόλων. Τώρα, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις υιοθετούν όλο και περισσότερο τα EV, καθώς αναγνωρίζουν τα σημαντικά επιχειρηματικά οφέλη που προσφέρουν.

    Σε έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 οδηγοί επαγγελματικών βαν διαπιστώθηκε ότι οι επιχειρήσεις αυτές επιτυγχάνουν ήδη σημαντική εξοικονόμηση όσον αφορά τις δαπάνες ενέργειας, καθώς και βελτίωση της παραγωγικότητας και των λειτουργιών τους.

    Ακόμα και όσοι δεν έχουν υιοθετήσει τα ηλεκτρικά οχήματα δηλώνουν ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο μετάβασης μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια, παρά το γεγονός ότι η φόρτιση είναι ένα ζήτημα που συνεχίζει να τους απασχολεί.


    Οι λύσεις της Ford Pro βοηθούν τους διαχειριστές να αποφασίσουν οι ίδιοι πότε αλλά και πώς να προχωρήσουν στον εξηλεκτρισμό, ώστε να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη για την επιχείρησή τους.

    Στο πλαίσιο αυτό η Ford Pro προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών βαν που υποστηρίζονται από λύσεις που αυξάνουν την παραγωγικότητα, όπως λογισμικό διαχείρισης οχημάτων και στόλου, λύσεις φόρτισης, σέρβις και χρηματοδότηση, όλα σε ένα πακέτο.


    Πρόσφατα μάλιστα, η Ford Pro παρουσίασε μια ολοκληρωμένη λύση οικιακής φόρτισης σχεδιασμένη για τις ανάγκες των επιχειρήσεων.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Honda επενδύει στα ηλεκτρικά
    Η Honda επενδύει στα ηλεκτρικά

    Η Honda τολμά να επενδύσει ένα σημαντικό ποσό στην εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων.

    Η Honda είναι η μοναδική ιαπωνική εταιρεία που έχει δεσμευτεί να μεταβεί στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, κάτι που δείχνει και η απόφασή της να επενδύσει μέχρι το τέλος της δεκαετίας ένα ποσό που ξεπερνά τα 64 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Μέχρι και το 2030, ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα δημιουργήσει δική του παραγωγή μπαταριών και θα παρουσιάσει συνολικά επτά ηλεκτρικά μοντέλα.

    Όλες οι παραπάνω πληροφορίες προήλθαν από τον CEO της εταιρείας, Toshihiro Mibe, ο οποίος ενημέρωσε ότι το 2026 θα δούμε τρία αμιγώς ηλεκτρικά νέα μοντέλα. Μάλιστα, πρόκειται να τείνουν προς την κατηγορία των crossover.

    Τον περασμένο Ιανουάριο, στην Έκθεση CES, η Honda ενημέρωσε πως η πρώτη σειρά ηλεκτρικών της εταιρείας θα ονομάζεται «0». Όμως, οι περισσότερες λεπτομέρειες πάνω στο ζήτημα των EVs ήρθαν τώρα, στην καθιερωμένη ετήσια παρουσίαση.

    Ο ισχυρός άνδρας της μάρκας παρουσίασε ένα επιχειρηματικό πλάνο, όπου φαίνεται η μακροπρόθεσμη κερδοφορία των EVs. Μάλιστα, τον αφήνει αδιάφορο το γεγονός πως τον τελευταίο καιρό η αγορά των ηλεκτρικών έχει πατήσει φρένο και πως ορισμένες εταιρείες κάνουν βήμα πίσω με τα ηλεκτρικά.

    Αναλυτικά, δήλωσε: «Το περιβάλλον γύρω από τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων αλλάζει δραστικά. Αρκετοί κατασκευαστές αναφέρονται στην επιβράδυνση της εξέλιξης των EVs λόγω της στάσιμης κατάστασης. Εμείς επιμένουμε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι η πιο αποτελεσματική λύση στα προϊόντα κινητικότητας, όπως οι μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητα».

    Η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας έχει βάλει στόχο να μειώσει το κόστος των μπαταριών κατά 20% και συνολικά, να μειώσει το κόστος παραγωγής EVs κατά 35%, μέχρι το 2030.

    Για να το πετύχει αυτό, επενδύει 64,28 δισεκατομμύρια δολάρια, ένα ποσό που όπως προαναφέρθηκε θα διατεθεί για νέα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων, μπαταριών, μηχανημάτων και λογισμικών.

    Το ποσό, αν και εντυπωσιακό από μόνο του, είναι τρομακτικό αν αναλογιστούμε ότι ο Mibe δήλωνε πριν δύο χρόνια πως η Honda θα επενδύσει τα μισά από αυτά που λέει τώρα. Πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με μία εταιρεία που το καθαρό της κέρδος το 2023 ήταν 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Lamborghini πιστεύει στην ηλεκτροκίνηση
    Η Lamborghini πιστεύει στην ηλεκτροκίνηση

    Η Lamborghini δείχνει βέβαιη ως προς την ηλεκτροκίνηση, χωρίς βέβαια να θυσιάσει τον οδηγικό χαρακτήρα των μοντέλων της.

    Προχωρώντας στα νέα δεδομένα της εποχής, τα οποία επικεντρώνονται στον εξηλεκτρισμό της γκάμας, η Lamborghini βρίσκεται σε μία φάση επαναπροσδιορισμού της στάσης της απέναντι σε αυτή τη νέα τάση.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής εταιρείας, Stephan Winkelmann σε πρόσφατη συνέντευξή του αποκάλυψε πληροφορίες για το πως θα προσεγγίσει η Lamborghini τα νέα δεδομένα χωρίς να χάσει τον χαρακτήρα και φυσικά την κληρονομιά της.

    Ενώ οι λεπτομέρειες που αφορούν ορισμένα μοντέλα παραμένουν αδιευκρίνιστες, η ηλεκτρική γκάμα της Lamborghini στοχεύει να διατηρήσει την βασική φιλοσοφία της εταιρείας, ενώ παράλληλα να αγκαλιάσει την τεχνολογία αιχμής.

    Ο Winkelmann τονίζει ότι από μόνη της η μεγάλη ισχύς των ηλεκτροκινητήρων δεν θα καθορίσει αυτά τα μοντέλα. Aντίθετα, οι μηχανικοί θα εστιάσουν στην ξεχωριστή οδηγική εμπειρία, έναν τομέα που γνωρίζουν πολύ καλά.

    Με ισχύ που πιθανότατα να ξεπερνά τους 1.300 ίππους, η μελλοντική ηλεκτρική Lamborghini θα είναι προφανώς σε άλλο επίπεδο από τα σημερινά συμβατικής τεχνολογίας μοτέρ, όμως το μυστικό δεν βρίσκεται μόνο στους αριθμούς, καθώς ο Winkelmann τονίζει ότι η συναισθηματική σύνδεση είναι υψίστης σημασίας.

    Στόχος της εταιρείας είναι να μεταφέρει την έξαψη και το πάθος της οδήγησης μιας Lamborghini αυτούσια και στα ηλεκτρικά της μοντέλα.

    Παρά την αναπόφευκτη αύξηση του βάρους, οι μηχανικοί της Lamborghini διερευνούν καινοτόμες λύσεις, αξιοποιώντας το λογισμικό και τις προηγμένες τεχνολογίες κίνησης για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής απόλαυσης.

    Αναγνωρίζοντας τις μελλοντικές προκλήσεις, ο Winkelmann θέτει μια φιλόδοξη ατζέντα για το ηλεκτρικό μέλλον της Lamborghini, απαιτώντας μια ισορροπία μεταξύ επιτάχυνσης, τελικής ταχύτητας και αυτονομίας.

    Ήδη αυτή την εποχή δοκιμάζονται αρκετά πρωτότυπα και τεχνολογίες για το ηλεκτρικό μοντέλο της Lamborghini, με τους ανθρώπους της εταιρείας από την Sant’Agata Bolognese να υπόσχονται μοναδικές εμπειρίες, χωρίς πολλές από τις ιδιοτροπίες που φέρνει μαζί της η ηλεκτροκίνηση.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ