Το ερχόμενο φθινόπωρο αναμένεται η πρεμιέρα και στην Ευρώπη της νέας γενιάς του Honda Civic με μεγάλο πρωταγωνιστή το προηγμένο υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda.
Σχεδιαστικά το ευρωπαϊκό Civic θα διαφοροποιείται στα σημεία (μάσκα, προφυλακτήρες κ.α.) από την αμερικανική έκδοση. To μήκος είναι 4.549 χιλ. ήτοι +31 χιλ. από το απερχόμενο μοντέλο ενώ το ύψος με 1.415 χιλ. είναι μειωμένο κατά 20 χλστ. Το εσωτερικό θα είναι πανομοιότυπο και όπως έχουμε δει από το αμερικάνικο Civic ξεχωρίζει από την μίνιμαλ όψη του ταμπλό με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2” και την όμορφη πολύ-λειτουργική οθόνη αφής έως 9,0”.
Η σημαντικότερη διαφορά αφορά όμως τα κινητήρια σύνολα καθώς το ευρωπαϊκό μοντέλο θα συνοδεύεται από το προηγμένο υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda.
To e:HEV βασίζεται σε ένα δίλιτρο μοτέρ (κύκλου Atkinson με βαθμός απόδοσης στο 41%) που συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και προσφέρει μέγιστη ισχύ 184 ίππων και ροπή 315 Nm. Πρόκειται για παρόμοιο υβριδικό σύστημα με του CR-V που έχει βελτιωθεί στα σημεία με νέα μονάδα διαχείρησης PCU για τα τρία προγράμματα λειτουργίας (EV, Hybrid, Engine).
Σύμφωνα με την Honda το νέο Civic συνδυάζει επιδόσεις που καλύπτουν τους πιο απαιτητικούς (τελική 180 χλμ./ώρα) με την βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου. Εδώ η Honda ανακοινώνει επίσημα λιγότερα από 5 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπή κάτω από τα 110 γρ. CO2/χλμ.