Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2022 15:48

Πρώτη επαφή με το Renault 4EVER Trophy

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Τιμώντας το θρυλικό «4L», η Renault δημιουργεί το πρωτότυπο 4EVER Trophy, προϊδεάζοντας μας για την είσοδό της στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών B-SUV μοντέλων.

Έχουν περάσει κοντά στα 30 χρόνια από τη στιγμή που η γαλλική εταιρεία αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή ενός από τα πιο εμβληματικά μοντέλα στην ιστορία της, του «Κατρέλ» ή Renault 4. Το μοναδικής σχεδίασης, αισθητικής και πρακτικότητας όχημα κατάφερε μέσα σε έξι δεκαετίες να αποτελέσει σημείο αναφοράς, όχι μόνο για τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους. Πάνω από 8 εκατομμύρια πωλήσεις, σε πάνω από 100 χώρες της υφηλίου, το Renault 4 αποτέλεσε συνδετικό κρίκο ανάμεσα σε διαφορετικές κοινωνικές τάξεις και κουλτούρες. Δεν ξεχνάμε βέβαια και το πέρασμά του από τις κινηματογραφικές αίθουσες, με τις αμέτρητες εμφανίσεις στη μεγάλη οθόνη, δίπλα σε σπουδαίους ηθοποιούς.

Παρά την απουσία του από τα αυτοκινητικά δρώμενα, το 4L ποτέ δεν ξεχάστηκε. Μέχρι και σήμερα αποτελεί ένα αυθεντικό vintage μοντέλο, ενώ ο πολύπλευρος χαρακτήρας του αποτυπώνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μέσω του θεσμού «4L Trophy». Ενός αγώνα αντοχής, με ανθρωπιστικό σκοπό, που ξεκινά από τη Γαλλία με τερματισμό στο Μαρόκο και που φέτος συμπληρώνει τα 25α του γενέθλια.

Καλεσμένοι της Renault, ταξιδέψαμε στο Παρίσι, λίγες ημέρες πριν την έναρξη της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου, για να δούμε από κοντά το νέο δημιούργημα του Γάλλου κατασκευαστή. Το πρωτότυπο 4EVER Trophy που ουσιαστικά αποτελεί τη σύγχρονη μετεξέλιξη του «4L».

Παρατηρώντας το, αυτό που κυριαρχεί είναι τα κοινά σχεδιαστικά και στιλιστικά μοτίβα με το παρελθόν, όπως τα πίσω τραπεζοειδή πλευρικά παράθυρα με τις στρογγυλεμένες γωνίες, τα οποία είναι τοποθετημένα ακριβώς πάνω από τους πίσω τροχούς και οι στρογγυλοί προβολείς που περικλείονται από μια ορθογώνια μάσκα.

Βέβαια, το 4EVER Trophy -που φτάνει σε μήκος τα 4,16 μέτρα- δίνει μια νέα πινελιά στην εμβληματική οριζόντια γρίλια του κλασσικού προκατόχου του με τα ενσωματωμένα φωτιστικά σώματα, να διαθέτουν τώρα τεχνολογία Matrix LED.

Παρόλο που τα πίσω φώτα σε σχήμα χαπιού έχουν επίσης επανασχεδιαστεί πλήρως, παραμένουν εύκολα αναγνωρίσιμα και αποτελούν (και αυτά) μια σαφή αναφορά στο εμβληματικό 4L.

Ακολουθώντας το παράδειγμα της έκδοσης που πρωταγωνιστεί στον αγώνα αντοχής «4L Trophy», το 4EVER έχει ουκ ολίγα στοιχεία που προδίδουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Όπως τα φαρδιά τρακτερωτά ελαστικά Continental CrossContact, τοποθετημένα σε τροχούς 19 ιντσών, τους μεγάλους προφυλακτήρες και τις προστατευτικές μάσκες.

Από το πλάι, η σιλουέτα του 4EVER Trophy ενισχύεται από τα ανανεωμένης σχεδίασης τόξα των τροχών, τις σωληνωτές ενισχύσεις χαμηλά κατά μήκος του αμαξώματος και τους μικρούς προβόλους.

Μιλώντας για τους τροχούς, αυτοί διαθέτουν σε εμφανή θέση ένα έμβολο, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει την πίεση των ελαστικών, ανάλογα με το έδαφος. Φυσικά, δε λείπει η απαραίτητη ρεζέρβα, που βρίσκεται τοποθετημένη στην κατασκευασμένη από carbon οροφή, καθώς και τα απαραίτητα εργαλεία (φτυάρι, μεταλλικές ράμπες) στην πίσω πόρτα.

Λόγω του off roaf χαρακτήρα, το 4EVER Trophy διαθέτει τα απαραίτητα προστατευτικά πάνελ κάτω από το αμάξωμα, που επιπλέον δημιουργούν και ένα κλωβό ασφαλείας για την μπαταρία που βρίσκεται τοποθετημένη χαμηλά.

Όπως και το νέο, ηλεκτρικό Renault 5, έτσι και το 4EVER Trophy θα χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική πλαισίου CMF-BEV. To νέο Renault 4 θα λανσαριστεί στην αγορά το 2024 και θα κατασκευάζεται από τη γαλλική μάρκα στο εργοστάσιο ElectriCity.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2022 10:15

Σχετικά Άρθρα

  • Η Renault παρουσιάζει το van του μέλλοντος
    Η Renault παρουσιάζει το van του μέλλοντος

    Το πρωτοποριακό πρωτότυπο van ελαφρών μεταφορών Estafette που παρουσίασε η Renault αποτελεί μια πρόγευση για τα επαγγελματικά οχήματα του μέλλοντος.

    Το Renault Estafette Concept είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό βανάκι σχεδιασμένο για επαγγελματίες της πόλης, το οποίο παρουσιάζει το όραμα της Renault για τα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα κοινής ωφέλειας. Βασισμένο στην πλατφόρμα FlexEVan που αναπτύχθηκε με τους συνεργάτες της Flexis, αυτό το concept αντιμετωπίζει σύγχρονες προκλήσεις όπως η βιώσιμη αστική εφοδιαστική και οι παραδόσεις τελευταίου χιλιομέτρου.

    Συμπαγές αλλά και ευρύχωρο, το Estafette Concept συνδυάζει το μήκος του Kangoo L2 με την ευελιξία του Clio και τη χωρητικότητα φορτίου του Trafic L1H2, καθιστώντας το ιδανικό για χρήση στην πόλη. Είναι πλήρως συνδεδεμένο, αξιοποιώντας την αρχιτεκτονική Software-Defined Vehicle (SDV) για βελτιωμένη απόδοση, ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο και προληπτική συντήρηση, μειώνοντας το λειτουργικό κόστος κατά περίπου 30%.

    Εμπνευσμένο από τις ανάγκες των επαγγελματιών διανομέων, των εμπόρων και των λιανοπωλητών, το Estafette Concept έχει σχεδιαστεί για να ενισχύει την ασφάλεια και να εξορθολογίζει τις λειτουργίες. Η σύγχρονη εκδοχή της Renault αποτίει επίσης φόρο τιμής στο εμβληματικό βαν Estafette του 1959, το οποίο ήταν επαναστατικό για την εποχή του. Όπως και ο προκάτοχός του, το νέο Estafette δίνει προτεραιότητα στην πρακτικότητα, προσφέροντας άφθονο χώρο φόρτωσης, συμπαγή σχεδιασμό για εύκολο παρκάρισμα και συρόμενες πόρτες για ευκολία. Η έκδοση παραγωγής του Estafette αναμένεται να κάνει την εμπορική της πρεμιέρα σε περίπου δύο χρόνια.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Το σύγχρονο Renault R17
    Το σύγχρονο Renault R17

    H γαλλική εταιρεία αναβίωσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, το κλασικό κουπέ της από τη δεκαετία του ’70.

    Από τη στιγμή που μικρές εταιρείες φτιάχνουν με επιτυχία restomods γιατί να μη φτιάξουμε και εμείς ένα;
    Μάλλον έτσι πρέπει να σκέφτηκαν στη Renault και με την ευκαιρία της έκθεσης στο Παρίσι τον Οκτώβριο συνεργάστηκαν με το Γάλλο σχεδιαστή Ora Ito και παρουσίασαν τη σύγχρονη, restomod εκδοχή του 17.
    Γιατί του 17; Καταρχήν γιατί έχει κλασικό, άμεσα αναγνωρίσιμο σχήμα και δεύτερον γιατί όταν παρουσιάστηκε το μακρινό πια 1971 ήταν το πρώτο προσθιοκίνητο κουπέ της μάρκας. Η βάση του τότε ήταν το πλαίσιο του δημοφιλούς οικογενειακού R12, ενώ τώρα είναι ένα από από ανθρακονήματα.
    Οι αναλογίες του αμαξώματος του αρχέτυπου έχουν διατηρηθεί, όπως έχουν διατηρηθεί τόσο οι λεπτές εμπρός κολώνες και οι χαρακτηριστικές πίσω με τις γρίλιες. Ταυτόχρονα έχουν υιοθετηθεί και σύγχρονα στοιχεία σχεδιασμού, ενώ ακόμα και το χρώμα που ονομάζεται Galactic Brown παραπέμπει στη δεκαετία του ’70.
    Αυτό που έχει αλλάξει, χάρη στην ηλεκτροκίνηση είναι η μάσκα, που στο restomod έχει μικρύνει αισθητά. Επίσης οι χαρακτηριστικοί στρογγυλοί προβολείς έχουν αντικατασταθεί από παραλληλόγραμμους LED.



    Το εσωτερικό είναι μια ωδή στην τότε εποχή με ένα τιμόνι με δύο μπράτσα, επίπεδο πάνω και κάτω μέρος και επένδυση από ύφασμα. Τα τέσσερα ξεχωριστά ψηφιακά όργανα στο ταμπλό παραπέμπουν φυσικά σε αυτά του αρχικού R17 και απλά εδώ δεν είναι στρογγυλά αλλά τετράγωνα. Παράλληλα υπάρχει και πιο χαμηλά μια μεγαλύτερη οθόνη για το σύστημα inftainment.

    Όπως αρμόζει σε ένα restomod οι αλλαγές στα μηχανικά μέρη είναι καταλυτικές. Έτσι ο αρχικός τετρακύλινδρος βενζίνης των 1.650 κυβικών που κινούσε τους εμπρός τροχούς έχει αντικατασταθεί από έναν ηλεκτροκινητήρα 270 ίππων στον πίσω άξονα.

    Η Renault θα παρουσιάσει το σύγχρονο R17 στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι. Προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για την κατασκευή του αν και στην πορεία οι Γάλλοι μπορούν να εξετάσουν μια περιορισμένου ύψους παραγωγή,όπως π.χ. την εξετάζουν και οι Κορεάτες της Hyundai για το N74.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Mε DNA της Renault το ηλεκτρικό Mitsubishi
    Mε DNA της Renault το ηλεκτρικό Mitsubishi

    Η Mitsubishi είναι έτοιμη να λανσάρει στην ευρωπαϊκή αγορά ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο δανείζεται την τεχνολογία του από τη Renault

    Η Mitsubishi δημοσιοποίησε πολύ πρόσφατα μία teaser φωτογραφία η οποία προετοιμάζει το κοινό για τον ερχομό του νέου της SUV στην Ευρώπη το 2025. Η εικόνα και ορισμένες δηλώσεις προδίδουν πολλά.

    Μοιάζει πολύ με το Renault Scenic E-Tech και δεν πρέπει να μας παραξενεύει που και το αντίστοιχο μοντέλο της Mitsubishi θα κατασκευάζεται, όπως και το Scenic, στη Γαλλία. Και αυτό γιατί η ιαπωνική εταιρεία, ως μέλος της συμμαχίας Renault- Nissan βασίζεται σε αυτήν προκειμένου να δραστηριοποιηθεί εκ νέου στην ευρωπαϊκή αγορά και να ισχυροποιήσει την γκάμα που διαθέτει στη Γηραιά Ήπειρο.

    Το ότι το ηλεκτρικό SUV της Mitsubishi θα βασιστεί στο Scenic δεν είναι ένα συμπέρασμα που βγαίνει μόνο από τη φωτογραφία και όσα έχουν διαρρεύσει. Τα Mitsubishi Colt και ASX βασίζονται, αντίστοιχα, στα Renault Clio και Captur

    Ο CEO του ομίλου Renault, Λούκα ντε Μέο επιβεβαίωσε όσα γράφονται τον περασμένο Νοέμβριο, όταν είπε ότι στο εργοστάσιο στην πόλη Ντουαΐ της Γαλλίας θα κατασκευαστεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό κόμπακτ SUV της Mitsubishi. Μάλιστα, η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα κατασκευαστεί θα είναι 100% της Renault, η AmpR Medium.

    Όσον αφορά τη teaser φωτογραφία που δημοσιοποίησαν οι Ιάπωνες, προδίδει πως, αν όχι κλώνος, θα είναι ένα «αδερφάκι» του Scenic E-Tech. Οι διαφορές τους θα εστιάζονται τόσο στο εμπρός και όσο και στο πίσω μέρος, καθώς η Mitsubishi θα θέλει να το προσαρμόσει στη δική της οικογενειακή ταυτότητα και στυλ. Πιθανολογούμε ότι το επερχόμενο SUV θα αποτελέσει τον αντικαταστάτη του Eclipse Cross στην ευρωπαϊκή αγορά, με το δεύτερο να διατίθεται σε έκδοση plug-in hybrid. Το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Mitsubishi αναμένεται επίσημα το 2025.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Τίτλοι τέλους για το Renault Megane RS
    Τίτλοι τέλους για το Renault Megane RS

    Το Renault Megane RS πέφτει και αυτό θύμα της ηλεκτροκίνησης, με τη νέα του έκδοση που θα παρουσιαστεί στο Τόκιο, να είναι μάλλον η τελευταία.

    Η ειδική έκδοση του Renault Megane RS Trophy που θα κάνει ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου «Tokyo Auto Salon» θα είναι μάλλον και το τελευταίο μοντέλο της σπουδαίας από όλες τις πλευρές οικογένειας «RS» της γαλλικής μάρκας.
    Ο κωδικός «RS» που χαρακτηρίζει τις πλέον οδηγοκεντρικές εκδόσεις των μοντέλων της Γάλλου κατασκευαστή, βρίσκεται στην αγορά από το 1995 και τοποθετήθηκε πάνω σε μια ποικιλία αμαξωμάτων και μοντέλων διαφόρων κατηγοριών.
    Μέσα στο 2023 αναμένεται να δούμε την τελευταία παράσταση του λογότυπου, πάνω σε ένα περιορισμένης παραγωγής Megane. Η ιαπωνική εισαγωγική εταιρεία μοντέλων Renault ανακοίνωσε ότι ένα περιορισμένης παραγωγής Megane RS Trophy θα κάνει την εμφάνισή του στο Tokyo Auto Salon που ανοίγει τις πύλες του για το κοινό μέσα στις επόμενες ημέρες. Φήμες αναφέρουν ότι η ονομασία της συγκεκριμένης έκδοσης θα είναι «Megane RS Ultime».
    Σε ότι έχει να κάνει με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της έκδοσης, δεν αναμένεται να δούμε αλλαγές σε σχέση με το Trophy-R και τη διαφορά θα κάνουν οι αισθητικές αλλαγές και μόνο που θα το ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες εκδόσεις RS. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,8 λίτρων που είναι ίδιος με τον αντίστοιχο της Alpine A110, αναμένεται να αποδίδει 300 ίππους και 420 Nm ροπής, ισχύς που θα καταλήγει στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Renault ενώνει δυνάμεις με τη Google
    Η Renault ενώνει δυνάμεις με τη Google

    Παράλληλα με το πλάνο ανάπτυξης στην ηλεκτροκίνηση η Renault προχωρά και στην διεύρυνση των δραστηριοτήτων της στο χώρο της ψηφιακής τεχνολογίας και των σύγχρονων υπηρεσιών σε συνεργασία με την Google.

    Στον Όμιλο Renault, οι εξελίξεις περί την ηλεκτροκίνηση δείχνουν να προχωρούν με γρηγορότερο ρυθμό τόσο από πριν όσο και σε σχέση με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
    Έπειτα από την ανακοίνωση της συνεργασίας του με το Geely Holding Group, για την παραχώρησή σε αυτό του τμήματος κατασκευής κινητήρων εσωτερικής καύσης και την υπογραφή της Συμφωνίας-Πλαισίου για τη δημιουργία νέας εταιρείας που θα ασχοληθεί με την εξέλιξη τους, οι άνθρωποι του γαλλικού Ομίλου προχώρησαν σε ακόμα μία απρόσμενη επιχειρηματική κίνηση.
    Αυτή τη φορά ο κ. Luca De Meo ανακοίνωσε την ίδρυση μιας καινούργιας εταιρείας η οποία θα ονομάζεται Ampere. Από την ονομασία της καταλαβαίνουμε ότι το αντικείμενό της θα είναι τα ηλεκτροκίνητα οχήματα, αλλά όχι με την έννοια που γνωρίζουμε ως τώρα από τη Renault. Η Ampere, θα αναλάβει να δημιουργήσει το πρώτο SDV όχημα («Software-Defined Vehicle») της γαλλικής εταιρείας.
    Για τον λόγο αυτό θα συνεργαστεί με την Google η οποία θα δημιουργήσει το λογισμικό για τα μελλοντικά αντίστοιχα μοντέλα, ενώ ο τεχνολογικός κολοσσός θα γίνει ο προτιμώμενος προμηθευτής αποθηκευτικού και υπολογιστικού cloud του Ομίλου Renault.
    Όπως έγινε γνωστό, η πρώτη δημόσια εγγραφή για τη νέα εταιρεία θα πραγματοποιηθεί στις αρχές του 2023. Σκοπός της θα είναι να εξελίξει και να δημιουργήσει την απαραίτητη πλατφόρμα για οχήματα που καθορίζονται από λογισμικό SDV. Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, η Google θα δημιουργήσει το κατάλληλο λειτουργικό το οποίο θα βασίζεται στο Android και θα εφαρμοστεί πάνω στην πλατφόρμα της Qualcomm.
    Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SDV όχημα της Ampere αναμένεται να παρουσιαστεί το 2026. Θα διαθέτει επεξεργαστές και τεχνολογικές λύσεις της Snapdragon Digital Chassis και ως τέτοιο θα έχει τη δυνατότητα να είναι διαρκώς διασυνδεδεμένο αλλά και να αναβαθμίζεται σε όλη τη διάρκεια της ζωής του.
    Πηγή: Protothema.gr
  • To Renault Scenic γίνεται ηλεκτρικό
    To Renault Scenic γίνεται ηλεκτρικό

    Η νέα γενιά του Renault Scenic βρίσκεται προ των πυλών και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον αναμένεται να λάβει η αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση.

    Η εμφάνιση του πρωτότυπου ηλεκτροκίνητου Scenic Vision Concept πριν από μερικούς μήνες δεν ήταν μια τυχαία παρουσίαση εκ μέρους της Renault. Κατά τη διάρκεια αυτής, όσο κι εάν τα στελέχη της προσπαθούσαν να το αποκρύψουν και να το αρνούνται ευγενικά, δεν μπορούσαν να αποφύγουν να ταυτιστεί η παρουσία του με το καινούργιο Scenic.

    H 5η γενιά τού Scenic εξελίσσεται ήδη και θα εμφανιστεί στην αγορά εντός του 2024. Σύμφωνα με όσα μας είναι γνωστά ως τώρα, το νέο μοντέλο θα διαθέτει την τεχνολογία E-Tech, δηλαδή θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο και θα βασίζεται στην πλατφόρμα «CMF-EV», δηλαδή σε αυτή που χρησιμοποιείται ήδη στα Renault Megane E-Tech και Nissan Ariya.

    Το νέο Scenic E-Tech θα διατίθεται με τον ηλεκτροκινητήρα των 218 ίππων και τις μπαταρίες ενεργειακής χωρητικότητας 60 kWh. Ωστόσο, δεν αποκλείεται να είναι διαθέσιμο και σε τετρακίνητη έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαζόμενης ισχύος 394 ίππων και μπαταρίες 90 kWh.

    Αναφορικά με τη σχεδίασή του, το αμάξωμα του καινούργιου Scenic E-Tech θα μοιάζει σε σημαντικό βαθμό με αυτό του Scenic Vision. Σύμφωνα με όσα επιβεβαίωσε ο Gilles Vidal, υπεύθυνος Σχεδιασμού της Renault, το νέο μοντέλο έχει κατά 90% ομοιότητα με το πρωτότυπο.


    Σε ό,τι αφορά στο εσωτερικό τού Scenic E-Tech θα διατηρήσει τη φιλοσοφία των προκατόχων του. Έτσι, θα διακρίνεται για την ευρυχωρία και την πρακτικότητά του, όμως δεν είναι γνωστό κατά πόσο θα έχει τον ίδιο πολυχρηστικό χαρακτήρα για τον οποίο ξεχώριζε στην κατηγορία του.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Πρεμιέρα για το Renault Austral
    Πρεμιέρα για το Renault Austral

    Η Renault παρουσίασε επίσημα το Austral, το νέο C-SUV της που είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα του στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης Renaulution που θα οδηγήσει την γαλλική εταιρία στην εποχή του εξηλεκτρισμού.

    Το Austral αποτελεί τον διάδοχο του Kadjar και φέρνει στην κατηγορία των SUV μια νέα προσέγγιση που συνδυάζει ιδανικά τα δυναμικά χαρακτηριστικά με μία σύγχρονη ολοκληρωμένη αισθητική.

    Με μήκος 4,51 μέτρα, πλάτος 1,83 και ύψος 1,62 μέτρα, το Austral δίνει το στίγμα της κόμπακτ κατασκευής, προσφέροντας παράλληλα και πολύ καλούς χώρους για τους επιβάτες του. Ειδικά για τους τελευταίους, τα 2,67 μέτρα του μεταξονίου, δημιουργούν την καλύτερη προδιάθεση για μια ευρύχωρη καμπίνα με άνετους χώρους για τους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 430 έως 575 λίτρα (ανάλογα με την έκδοση και τη θέση του πίσω ρυθμιζόμενου καθίσματος).


    Στο εσωτερικό του νέου Austral, η άνεση και η υψηλή τεχνολογία είναι τα δύο βασικά στοιχεία του χαρακτήρα. Το πιο ξεχωριστό χαρακτηριστικό είναι η οθόνη OpenR που περιλαμβάνει τόσο τον πίνακα οργάνων, όσο και τα συστήματα πλοήγησης και πολυμέσων. Η συνολική επιφάνεια των οθονών μπροστά από τον οδηγό, φτανει το 1 τετραγωνικό μέτρο, οπότε δεν υπάρχουν πληροφορίες που να μην προβάλλονται.


    Ο οδηγός του Austral έχει στην διάθεσή του 32 συστήματα υποβοήθησης ADAS καθώς και την ενεργητική τετραδιεύθυνση 4CONTROL Advanced με εύρος αλλαγής διεύθυνσης των πίσω τροχών έως 5 μοίρες για βέλτιστο κράτημα στην άσφαλτο ή στο χώμα, αλλά και μικρό κύκλο στροφής.


    Το Austral είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που σχεδιάστηκε πάνω στην πλατφόρμα CMF-CD της 3ης γενιάς. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χρησιμοποιεί και την πιο αποτελεσματική έκδοση του συστήματος E-Tech Full Hybrid, καθώς και δύο επιλογές 48V και 12V Mild Hybrid κινητήρων βενζίνης με απόδοση 130 έως και 200 ίππους.

    Το νέο Austral θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Palencia στην Ισπανία. Οι παραγγελιοληψίες θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι, ενώ οι πρώτες παραδόσεις υπολογίζεται πως θα γίνουν το φθινόπωρο που μας έρχεται.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Πλήρως ηλεκτρική η Renault έως το 2030
    Πλήρως ηλεκτρική η Renault έως το 2030

    Τη δέσμευσή της στην ηλεκτροκίνηση δηλώνει η Renault επιβεβαιώνοντας πως μέχρι το 2030 η γκάμα των ευρωπαϊκών μοντέλων της θα περιλαμβάνει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα.

    Η Renault επιταχύνει τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση με ένα άκρως δημιουργικό πρόγραμμα που προβλέπει τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της στην ευρωπαϊκή αγορά έως το 2030.

    Δημοσίευμα του Automotive News Europe αναφέρει πως ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, δήλωσε σε πως η γαλλική μάρκα θα γίνει 100% ηλεκτρική για την Ευρώπη από το 2030. Η είδηση από αυτή τη δήλωση αφορά την επιτάχυνση του γνωστού έως τώρα προγράμματος σύμφωνα με το οποίο η Renault το ποσοστό των εξηλεκτρισμένων μοντέλων θα έφθανε το 90 τοις εκατό έως το 2030. Πλέον όμως η δήλωση του de Meo, αποτελεί δέσμευση πως η γκάμα θα έχει γίνει αμιγώς ηλεκτρική έως το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε.


    Μόνο πιθανό εμπόδιο σε αυτό το σχέδιο θα αποτελέσει η αδυναμία των υποδομών φόρτισης για υποστήριξη ενός μεγάλου στόλου ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Σε αυτή την περίπτωση η εταιρία τονίζει πως θα αναθεωρήσει τον προγραμματισμό της και θα διατηρήσει το απαραίτητο ποσοστό μοντέλων με θερμικό κινητήρα.

    Αντίστοιχη πορεία θα έχει και η Dacia η οποία όμως θα επεκτείνει το διάστημα μέχρι τον πλήρη εξηλεκτρισμό μέχρι το 2035 οπότε και έχει τεθεί σχετική υποχρέωση από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς