Το Renault Megane RS πέφτει και αυτό θύμα της ηλεκτροκίνησης, με τη νέα του έκδοση που θα παρουσιαστεί στο Τόκιο, να είναι μάλλον η τελευταία.
Η ειδική έκδοση του Renault Megane RS Trophy που θα κάνει ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου «Tokyo Auto Salon» θα είναι μάλλον και το τελευταίο μοντέλο της σπουδαίας από όλες τις πλευρές οικογένειας «RS» της γαλλικής μάρκας.
Ο κωδικός «RS» που χαρακτηρίζει τις πλέον οδηγοκεντρικές εκδόσεις των μοντέλων της Γάλλου κατασκευαστή, βρίσκεται στην αγορά από το 1995 και τοποθετήθηκε πάνω σε μια ποικιλία αμαξωμάτων και μοντέλων διαφόρων κατηγοριών.
Μέσα στο 2023 αναμένεται να δούμε την τελευταία παράσταση του λογότυπου, πάνω σε ένα περιορισμένης παραγωγής Megane. Η ιαπωνική εισαγωγική εταιρεία μοντέλων Renault ανακοίνωσε ότι ένα περιορισμένης παραγωγής Megane RS Trophy θα κάνει την εμφάνισή του στο Tokyo Auto Salon που ανοίγει τις πύλες του για το κοινό μέσα στις επόμενες ημέρες. Φήμες αναφέρουν ότι η ονομασία της συγκεκριμένης έκδοσης θα είναι «Megane RS Ultime».
Σε ότι έχει να κάνει με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της έκδοσης, δεν αναμένεται να δούμε αλλαγές σε σχέση με το Trophy-R και τη διαφορά θα κάνουν οι αισθητικές αλλαγές και μόνο που θα το ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες εκδόσεις RS. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,8 λίτρων που είναι ίδιος με τον αντίστοιχο της Alpine A110, αναμένεται να αποδίδει 300 ίππους και 420 Nm ροπής, ισχύς που θα καταλήγει στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.
Πηγή: Protothema.gr