H γαλλική εταιρεία αναβίωσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, το κλασικό κουπέ της από τη δεκαετία του ’70.
Το εσωτερικό είναι μια ωδή στην τότε εποχή με ένα τιμόνι με δύο μπράτσα, επίπεδο πάνω και κάτω μέρος και επένδυση από ύφασμα. Τα τέσσερα ξεχωριστά ψηφιακά όργανα στο ταμπλό παραπέμπουν φυσικά σε αυτά του αρχικού R17 και απλά εδώ δεν είναι στρογγυλά αλλά τετράγωνα. Παράλληλα υπάρχει και πιο χαμηλά μια μεγαλύτερη οθόνη για το σύστημα inftainment.
Όπως αρμόζει σε ένα restomod οι αλλαγές στα μηχανικά μέρη είναι καταλυτικές. Έτσι ο αρχικός τετρακύλινδρος βενζίνης των 1.650 κυβικών που κινούσε τους εμπρός τροχούς έχει αντικατασταθεί από έναν ηλεκτροκινητήρα 270 ίππων στον πίσω άξονα.
Η Renault θα παρουσιάσει το σύγχρονο R17 στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι. Προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για την κατασκευή του αν και στην πορεία οι Γάλλοι μπορούν να εξετάσουν μια περιορισμένου ύψους παραγωγή,όπως π.χ. την εξετάζουν και οι Κορεάτες της Hyundai για το N74.
Πηγή: Protothema.gr