Τα στελέχη τής ρουμανικής εταιρείας έχουν βρει τον τρόπο να διατηρούν την υψηλή αναλογία αξίας/τιμής στα μοντέλα τους και ταυτόχρονα να έχουν ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής και κινητήρες εσωτερικής καύσης που εκπέμπουν σχετικά χαμηλή ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα και ρύπων.
Το τελευταίο, επιτρέπει στους ανθρώπους της Dacia να μην αγωνιούν να εμπλακούν έντονα με την ηλεκτροκίνηση, δηλαδή να μην προσαρμόσουν τα δεδομένα τους στις επιταγές της αλλά, αντιθέτως, να εντάξουν αυτή την τεχνολογία στο δικό τους κατασκευαστικό και επιχειρηματικό πλαίσιο.
Αυτό πρόκειται να γίνεται και στα επόμενα χρόνια, όπως αποκάλυψε ο Denis Le Vot, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού. Όπως είπε, το νέο Sandero θα εξακολουθήσει να διατίθεται με θερμικό κινητήρα. Η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του ενδεχομένως θα υπάρξει κατασκευαστικά αλλά δεν είναι προτεραιότητα, αυτή τη στιγμή.
Μάλιστα, αυτή αναμένεται να είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας το οποίο θα διατίθεται σε ευρεία κλίμακα, καθώς το Spring που παράγεται ήδη, διατίθεται σε συγκεκριμένες χώρες της Ευρώπης.
Συγκεκριμένα, ο Le Vot δήλωσε σχετικά: «Είμαστε σε θέση να κατασκευάσουμε ένα αυτοκίνητο, τόσο με κινητήρα εσωτερικής καύσης όσο και ηλεκτροκίνητο όποτε το χρειαστούμε. Είμαστε καλά προετοιμασμένοι. Αργά ή γρήγορα, γνωρίζουμε ότι θα χρειαστούμε οχήματα που να κινούνται με διαφορετικές πηγές ενέργειας και μπορούμε να το κάνουμε απροβλημάτιστα. Ακόμα, δεν έχουμε ορίσει κάποια ημερομηνία προς τούτο, ωστόσο το επόμενο Sandero είναι ο ιδανικός υποψήφιος για να συμβεί αυτό».
Ένας βασικός λόγος που η Dacia δεν ασχολείται εντονότερα με την ηλεκτροκίνηση ακόμα είναι επειδή δεν θέλει να χάσει την ουσία και τη φήμη της ως ένας κατασκευαστής που προσφέρει στους πελάτες της προσιτά οχήματα. Σύμφωνα με τον Le Vot, όταν έρθει η ώρα, η εταιρεία θα δημιουργήσει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα τα οποία να είναι όσο το δυνατόν πιο οικονομικά στην αγορά τους αλλά και στην κατανάλωση ενέργειας.
Ως τότε, θα εξακολουθεί να επενδύει στο επιχειρηματικό σχέδιό της «να παραμείνει η Dacia πρωταθλητής στους κινητήρες εσωτερικής καύσης που εκπέμπουν χαμηλό επίπεδο διοξειδίου του άνθρακα».
Πηγή: Protothema.gr