Τετάρτη, 10 Μαϊος 2023 15:28

Η Honda ετοιμάζει ηλεκτρικό SUV

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Τη διεύρυνση της ηλεκτρικής γκάμας της προετοιμάζει η Honda με την έλευση ενός SUV με το οποίο θα μπει και στο πιο εμπορικό κομμάτι της αγοράς

Από επίσημες πηγές από τη Honda αναφέρουν πως η εταιρία θα διευρύνει την ηλεκτρική γκάμα με ένα νέο μοντέλου που θα βασίζεται σε μια επίσης νέα αποκλειστική πλατφόρμα και το οποίο θα είναι ένα μεσαίο προς μεγάλο SUV που θα βγει στην αγορά το 2025.
Η Honda εξελίσσει επίσης ένα νέο λειτουργικό σύστημα για το ηλεκτρικό της. Δεν γνωρίζουμε κάποιες συγκεκριμένες πληροφορίες για αυτό. Όμως έχει προσλάβει πολλούς νέους υπαλλήλους, τους διπλάσιους από ότι αρχικά προβλεπόταν, για να προχωρήσει στην εξέλιξη του λογισμικού εντός της εταιρίας.

Πάντως μέσα στο 2024 η Honda θα φέρει στην παραγωγή τα Prologue και Acura ZDX, τα οποία όμως θα είναι προϊόντα της συνεργασίας με την GM και θα βασίζονται στην πλατφόρμα Ultium των Αμερικανών. Οι δύο εταιρίες θα συνεχίσουν την συνεργασία τους και μετά από αυτά τα αυτοκίνητα, παρουσιάζοντας νέα προσιτά μοντέλα από το 2027 και μετά.

Η Honda έχει επίσης στα σκαριά ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία θα απευθύνονται στην αγορά της Ιαπωνίας και άλλα τα οποία θα είναι αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας.
Για την τελευταία η Honda έχει μεγάλα σχέδια, καθώς σκοπεύει να παρουσιάσει επτά νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2027 ενώ σκοπεύει όλα τα αυτοκίνητά της προς την Κίνα να είναι ηλεκτρικά από το 2025 και μετά.

Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 10 Μαϊος 2023 10:52

Σχετικά Άρθρα

  • Honda και Nissan ενώνουν την ισχύ τους
    Honda και Nissan ενώνουν την ισχύ τους

    Οι ανάγκες των αμιγώς ηλεκτροκίνητων επεκτείνονται σε όλους τους τομείς, με αποτέλεσμα να χρειάζεται η συνεργασία εταιρειών προκειμένου να καλυφθούν στο έπακρο.

    Η Nissan και η Honda έχουν δημιουργήσει ήδη τα δικά τους ηλεκτρικά μοντέλα η καθεμία και εξελίσσουν καινούργια. Παρόλα αυτά, τον περασμένο Μάρτιο (τρέχοντος έτους) ανακοινώθηκε ότι οι δύο εταιρείες εξετάζουν το ενδεχόμενο στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ τους για την από κοινού παραγωγή των απαραίτητων εξαρτημάτων για τα ηλεκτρικά οχήματα.
    Οι συνομιλίες μεταξύ των στελεχών των δύο εταιρειών συνεχίζονται με σκοπό να οριστεί ένα πλαίσιο στο οποίο θα συμπράξουν.
    Τον περασμένο ο Μακότο Ούτσιντα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan, είχε δηλώσει ότι και οι δύο πλευρές είναι ανοιχτές στο να συνεργαστούν σε οποιαδήποτε τομέα, τόσο στην Ιαπωνία όσο και εκτός αυτής. Οι Honda και Nissan προσπαθούν να αναπτύξουν από κοινού ένα νέο λειτουργικό σύστημα για τα αμιγώς ηλεκτρικά καινούργια μοντέλα τους με πρόθεση να μειώσουν το κόστος. Ένας ακόμη τομέας είναι να συμπράξουν για να αναπτύξουν και να εγκαταστήσουν ένα νέο δίκτυο φόρτισης για να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικές.



    Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων και των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών έχουν μειωθεί σημαντικά από την αρχή του 2024, ιδίως στην Κίνα, λόγω του ανταγωνισμού από τις εταιρείες της χώρας. Το πρώτο πεντάμηνο του έτους, η Nissan πούλησε παγκοσμίως λίγο περισσότερα από 50.000 ηλεκτρικά οχήματά της, αριθμός που αντιστοιχεί στο 3,5% των συνολικών πωλήσεών της σε αυτό το διάστημα.

    Αντίστοιχα, η Honda ανακοίνωσε ότι το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς πούλησε παγκοσμίως μόλις 3.190 αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητά της που αντιπροσωπεύουν μόνο το 0,3% των συνολικών σε αυτή τη χρονική περίοδο.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η Honda επενδύει στα ηλεκτρικά
    Η Honda επενδύει στα ηλεκτρικά

    Η Honda τολμά να επενδύσει ένα σημαντικό ποσό στην εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων.

    Η Honda είναι η μοναδική ιαπωνική εταιρεία που έχει δεσμευτεί να μεταβεί στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, κάτι που δείχνει και η απόφασή της να επενδύσει μέχρι το τέλος της δεκαετίας ένα ποσό που ξεπερνά τα 64 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Μέχρι και το 2030, ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα δημιουργήσει δική του παραγωγή μπαταριών και θα παρουσιάσει συνολικά επτά ηλεκτρικά μοντέλα.

    Όλες οι παραπάνω πληροφορίες προήλθαν από τον CEO της εταιρείας, Toshihiro Mibe, ο οποίος ενημέρωσε ότι το 2026 θα δούμε τρία αμιγώς ηλεκτρικά νέα μοντέλα. Μάλιστα, πρόκειται να τείνουν προς την κατηγορία των crossover.

    Τον περασμένο Ιανουάριο, στην Έκθεση CES, η Honda ενημέρωσε πως η πρώτη σειρά ηλεκτρικών της εταιρείας θα ονομάζεται «0». Όμως, οι περισσότερες λεπτομέρειες πάνω στο ζήτημα των EVs ήρθαν τώρα, στην καθιερωμένη ετήσια παρουσίαση.

    Ο ισχυρός άνδρας της μάρκας παρουσίασε ένα επιχειρηματικό πλάνο, όπου φαίνεται η μακροπρόθεσμη κερδοφορία των EVs. Μάλιστα, τον αφήνει αδιάφορο το γεγονός πως τον τελευταίο καιρό η αγορά των ηλεκτρικών έχει πατήσει φρένο και πως ορισμένες εταιρείες κάνουν βήμα πίσω με τα ηλεκτρικά.

    Αναλυτικά, δήλωσε: «Το περιβάλλον γύρω από τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων αλλάζει δραστικά. Αρκετοί κατασκευαστές αναφέρονται στην επιβράδυνση της εξέλιξης των EVs λόγω της στάσιμης κατάστασης. Εμείς επιμένουμε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι η πιο αποτελεσματική λύση στα προϊόντα κινητικότητας, όπως οι μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητα».

    Η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας έχει βάλει στόχο να μειώσει το κόστος των μπαταριών κατά 20% και συνολικά, να μειώσει το κόστος παραγωγής EVs κατά 35%, μέχρι το 2030.

    Για να το πετύχει αυτό, επενδύει 64,28 δισεκατομμύρια δολάρια, ένα ποσό που όπως προαναφέρθηκε θα διατεθεί για νέα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων, μπαταριών, μηχανημάτων και λογισμικών.

    Το ποσό, αν και εντυπωσιακό από μόνο του, είναι τρομακτικό αν αναλογιστούμε ότι ο Mibe δήλωνε πριν δύο χρόνια πως η Honda θα επενδύσει τα μισά από αυτά που λέει τώρα. Πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με μία εταιρεία που το καθαρό της κέρδος το 2023 ήταν 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H νέα γενιά ηλεκτρικών Honda
    H νέα γενιά ηλεκτρικών Honda

    Μέσα στα επόμενα χρόνια η Honda θα παρουσιάσει τις ηλεκτρικές εκδοχές μοντέλων όπως το Jazz και το Civic με στόχο να ενισχύσει την ηλεκτρική της γκάμα με περισσότερα προσιτά μοντέλα.

    Η Honda σχεδιάζει να φέρει στην παραγωγή μία σειρά από προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα, βασισμένα πάνω στην ριζοσπαστική σειρά 0, τα οποία θα λανσαριστούν σταδιακά μέχρι το 2030. Η Σειρά 0 θα περιλαμβάνει ηλεκτρικούς αντικαταστάτες δημοφιλών μοντέλων όπως το Jazz και το Civic. Το ντεμπούτο της σειράς θα περιλαμβάνει μια έκδοση παραγωγής του concept Saloon το 2026, ακολουθούμενη από ένα μοντέλο SUV. Ενώ η Honda δεν έχει προσδιορίσει χρονοδιάγραμμα για την επέκταση της Σειράς 0, στελέχη της εταιρείας επιβεβαιώνουν ότι τα μοντέλα entry-level αποτελούν κρίσιμο μέρος της μελλοντικής στρατηγικής τους. Στόχος της Honda είναι να καταστήσει τα φθηνά ηλεκτρικά προσιτά σε μια ευρύτερη αγορά, αναγνωρίζοντας την ανάγκη αύξησης των όγκων για μεγαλύτερη υιοθέτηση των EV.


    Ο διευθύνων σύμβουλος Toshihiro Mibe τονίζει τη σημασία της μείωσης του κόστους και του βάρους των μπαταριών για μικρά, προσιτά ηλεκτρικά, υπονοώντας ότι χρειάζεται διεύρυνση στις τεχνολογίες των μπαταριών. Η Honda είχε αρχικά συνεργαστεί με τη General Motors για την ανάπτυξη προσιτών ηλεκτρικών, αλλά το σχέδιο των 5 δισ. δολαρίων εγκαταλείφθηκε καθώς η General Motors έστρεψε την προσοχή της σε πιο κερδοφόρα κομμάτια της αγοράς. Η Honda όμως είναι αποφασισμένη να επιδιώξει ανεξάρτητα τα προσιτά ηλεκτρικά, με τον Mibe να εκφράζει την εμπιστοσύνη του στις εναλλακτικές στρατηγικές της εταιρείας. Το πρόσφατο πρωτότυπο Sustaina-C δίνει μια γεύση από το όραμα της Honda για ένα μικρό, προσιτό EV, αντλώντας έμπνευση από το κλασικό Honda City με ρετρό σχεδιασμό και έμφαση στη βιωσιμότητα, με ανακυκλώσιμο ακρυλικό αμάξωμα. Παρά τη διακοπή του πρώτου της ηλεκτρικού αυτοκινήτου, του Honda E, η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στην προώθηση του χαρτοφυλακίου των ηλεκτρικών της και στην αντιμετώπιση της αυξανόμενης ζήτησης για προσιτές και βιώσιμες λύσεις κινητικότητας.


    Πηγή: Protothema.gr
  • Νέα έκδοση για το Honda CR-V
    Νέα έκδοση για το Honda CR-V

    Αναζητώντας τους τρόπους κίνησης για το άμεσο και το απώτερο μέλλον, η Honda παρουσιάζει μία νέα προσέγγιση που φαίνεται να καλύπτει όλα τα ενδεχόμενα.

    Η Honda παρουσίασε την νέα έκδοση του CR-V FCEV, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της μέσα στο 2024, παρουσιάζοντας μια καινοτόμο συγχώνευση της τεχνολογίας κίνησης κυψελών καυσίμου υδρογόνου και μπαταρίας.

    Το πρωτοποριακής τεχνολογίας SUV ενσωματώνει μια μπαταρία μαζί με τη διάταξη κυψελών καυσίμου υδρογόνου, προσφέροντας ευελιξία στις πηγές ενέργειας. Το CR-V FCEV συνδυάζει δυνατότητες φόρτισης τόσο με υδρογόνο όσο και με ηλεκτρική ενέργεια.

    Με ένα ενσωματωμένο πακέτο μπαταρίας, το SUV μπορεί να λειτουργήσει ως παραδοσιακό EV όταν οι σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου δεν είναι προσβάσιμοι, μειώνοντας την εξάρτηση από το περιορισμένο δίκτυο ανεφοδιασμού υδρογόνου.

    Επιπλέον, η δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να χρησιμοποιούν την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας για εξωτερικές συσκευές, όπως για παράδειγμα μια καφετιέρα.

    Αν και οι λεπτομέρειες σχετικά με τη χωρητικότητα της μπαταρίας και το μέγεθος της δεξαμενής υδρογόνου παραμένουν αδιευκρίνιστες, η Honda υπόσχεται ένα αποδοτικό σύστημα κίνησης που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη General Motors, προσφέροντας οικονομία και αυξημένη αντοχή σε σύγκριση με προηγούμενα μοντέλα όπως το Honda Clarity Fuel Cell.

    Οπτικά, το EV με κυψέλες καυσίμου παρουσιάζει σχεδιαστικές αναβαθμίσεις, όπως λεπτότερη μάσκα, μεγαλύτερες εισαγωγές στον προφυλακτήρα και διακριτή τοποθέτηση των θυρών φόρτισης.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι το CR-V FCEV υποβάλλεται σε δοκιμές στην Ιαπωνία και τη Βόρεια Αμερική από τα τέλη του 2023, γεγονός που σημαίνει ότι βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης.

    Η παραγωγή του CR-V FCEV θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο της Honda στο Marysville του Οχάιο, εξυπηρετώντας τόσο τη βορειοαμερικανική όσο και την ιαπωνική αγορά.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Με ηλεκτροκινητήρα το μελλοντικό Honda NSX
    Με ηλεκτροκινητήρα το μελλοντικό Honda NSX

    Η Honda σκοπεύει στη δημιουργία νέων ηλεκτρικών μοντέλων, μεταξύ των οποίων και ένα sports car.

    Στη Honda έχουν αρχίσει να εργάζονται εντατικότερα για την εξέλιξη και δημιουργία νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, όπως τονίζει σχετικά το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στην Έκθεση Τεχνολογίας CES, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Λας Βέγκας.
    Την επίσημη παρουσίαση των μελλοντικών σχεδίων της ιαπωνικής εταιρείας έκανε ο διευθύνων σύμβουλος της, Τοσιχίρο Μίμπε, που μεταξύ άλλων ανέφερε ότι τα στελέχη του τμήματος R&D ασχολούνται με την ανάπτυξη ιδεών και τεχνολογιών, οι οποίες θα αρχίσουν να διατίθεται στην αγορά από το 2026 και έπειτα.

    Αυτά θα ανήκουν στη λεγόμενη «Σειρά 0», όπως ονομάζουν στη Honda τη νέα γενιά αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων τους που θα περιλαμβάνει και ένα sports car.

    Ο Μίμπε επιβεβαίωσε ότι η διαδικασία εξέλιξής τους συνεχίζεται βάσει του χρονοδιαγράμματος που έχει οριστεί και της κατασκευαστικής φιλοσοφίας που έχει αποφασιστεί να αντιπροσωπεύουν.

    Στόχος είναι να προσφέρουν στους επιβάτες τον μέγιστο δυνατό ωφέλιμο χώρο και την άνεση που θέλουν και στον οδηγό τη δυνατότητα να χαίρεται την οδική συμπεριφορά.

    Για το τελευταίο στοιχείο, είναι απαραίτητο να μειωθεί όσο το δυνατόν το βάρος του αυτοκινήτου. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να δημιουργηθούν μπαταρίες οι οποίες να είναι μικρότερες σε διαστάσεις αλλά να προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία απ’ ό,τι τώρα.


    Επίσης, διευκρίνισε ότι στα νέα μοντέλα ο ηλεκτροκινητήρας και το σύστημα μετάδοσης θα αποτελούν μια ενιαία μονάδα, ώστε να είναι ισομοιρασμένο το βάρος στο όχημα και να υπάρχει η μεγίστη ευρυχωρία στην καμπίνα.

    Τέλος, αυτά τα στοιχεία θα χαρακτηρίζουν και το καινούργιο μοντέλο επιδόσεων το οποίο θα δίνει «εντελώς διαφορετική αίσθηση στον οδηγό» όπως τόνισε ο Μίμπε.

    Πολλοί θεωρούν ότι αναφέρεται σε αυτό που θα αντικαταστήσει το NSX είτε ως απευθείας διάδοχος είτε ως εν δυνάμει, δηλαδή ως ένα νέο το οποίο θα προστεθεί στην γκάμα της Honda.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Τίτλοι τέλους για το Honda e
    Τίτλοι τέλους για το Honda e

    Η Honda ανακοίνωσε και επισήμως το τέλος της παραγωγής για το ηλεκτρικό μοντέλο e.

    Όταν η Honda λάνσαρε για πρώτη φορά το ιδιαίτερης σχεδίασης μοντέλο της «e», πολλοί μίλησαν για ένα πραγματικό βήμα εμπρός, κυρίως για την τεχνολογία του, αν και η αρκετά υψηλή τιμή του δεν λειτούργησε υπέρ του.

    Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το Honda e να μην έχει την αναμενόμενη εμπορική πορεία που ανέμεναν στην ιαπωνική εταιρεία. Έτσι, αποφάσισαν να σταματήσουν την παραγωγή του στα τέλη Ιανουαρίου 2024.

    Όπως ανακοινώθηκε, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο μέχρι να εξαντληθεί το παραχθέν απόθεμα. Οι άνθρωποι της Honda υπολόγιζαν να πουλούν 10.000 μονάδες του μοντέλου ετησίως στην Ευρώπη. Όμως, βάσει των στοιχείων της Dataforce, το 2021 πουλήθηκαν σε αυτή μόλις 3.436 μονάδες και το 2022 μόνο 2.110. Συνεπώς, η μετέπειτα πορεία του ήταν προδιαγεγραμμένη.

    Το αμιγώς ηλεκτρικό όχημα πόλης της ιαπωνικής εταιρείας καινοτομούσε σε πολλούς τομείς, κατά τη συνήθη πρακτική της.

    Η retro nouveau σχεδίασή του, οι κάμερες αντί για εξωτερικούς καθρέφτες, οι πολλές οθόνες στο ταμπλό, η πρακτικότητα και η ευρυχωρία του εσωτερικού του έδειχναν την κατασκευαστική φιλοσοφία των ανθρώπων της Honda.

    Το ίδιο έκανε και η σχετικά μικρή αυτονομία κίνησής του. Τα στελέχη της εταιρείας ήταν σαφή, καθώς βάσει έρευνάς τους είδαν ότι η μέση ημερήσια απόσταση που διανύει ένας ιδιοκτήτης ηλεκτροκίνητου οχήματος δεν ξεπερνούσε τα 25-30 χλμ.

    Έτσι, αποφάσισαν να κατασκευάσουν το Honda e αντιστοίχως. Δηλαδή, με σχετικά μικρής χωρητικότητας μπαταρίες 35,5 kWh, οι οποίες παρέχουν μέγιστη θεωρητική αυτονομία που φτάνει τα 210 χλμ. Το σκεπτικό τους ήταν ότι η απόσταση αυτή θα είναι επαρκής για τη φόρτιση των συσσωρευτών μία φορά εβδομαδιαίως.

    Πάντως, το Honda e εκπλήρωσε τον ρόλο του ως ένας πρωτοπόρος στην κατηγορία του, παρά το γεγονός ότι δεν ήταν εμπορικά επιτυχημένο.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η εντυπωσιακή επιστροφή του Honda Prelude
    Η εντυπωσιακή επιστροφή του Honda Prelude

    Η Honda δείχνει τις προτάσεις της για την επερχόμενη αυτοκίνηση, όπως την οραματίζονται οι άνθρωποί της.

    Η Honda είχε εντυπωσιακή παρουσία στην πρόσφατη Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο, με τοιν Ιάπωνα κατασκευαστή να παρουσιάζει εντυπωσιακά πρωτότυπα μοντέλα, όπως αυτό που αναμένεται να αποτελέσει το νέας γενιάς Prelude.

    Σίγουρα το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο επαναφέρει αναμνήσεις του παρελθόντος. Το θρυλικό Prelude πρωτοεμφανίστηκε το 1978 με την παραγωγή του να σταματά μετά από 22 χρόνια, το 2001.


    Τα στελέχη της Honda αποφάσισαν να διατηρήσουν το στυλ του μοντέλου, συνεπώς πρόκειται για ένα κουπέ. Όπως δήλωσαν, αυτό που παρατηρούμε στις φωτογραφίες δεν είναι απλώς ένα στατικό έκθεμα ή μια άσκηση αισθητικής και τεχνολογίας. Αντιθέτως, έχουν την πρόθεση να το εξελίξουν και να το βάλουν σε διαδικασία παραγωγής.

    Στο νέο πρωτότυπο προσπάθησαν να διατηρήσουν κάποια στοιχεία από τις προηγούμενες γενιές του Prelude, αλλά τα προσάρμοσαν στη σύγχρονη εποχή και σχεδιαστική φόρμα που χαρακτηρίζει τα υπάρχοντα μοντέλα της Honda.

    Σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η εταιρεία οι διαστάσεις του πρωτότυπου είναι μεγαλύτερες από αυτές που είχε το Prelude παραγωγής. Το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερης σχεδίασης εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα, καθώς και από τη διαμόρφωση των πλαϊνών.


    Προς το παρόν, η Honda δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες για τα τεχνικά στοιχεία του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Prelude, ούτε κάποιο χρονοδιάγραμμα για την εξέλιξή και παραγωγή του.Το πιθανότερο είναι πως το πρωτότυπο δημιουργήθηκε πάνω στο πάτωμα του Civic. Μένει να δούμε τα επόμενα βήματα των ανθρώπων της Honda σε ό,τι αφορά στο Prelude.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Έρχεται και ηλεκτρικό SUV από τη Honda
    Έρχεται και ηλεκτρικό SUV από τη Honda

    Τη διεύρυνση της ηλεκτρικής γκάμας της προετοιμάζει η Honda με την έλευση ενός SUV με το οποίο θα μπει και στο πιο εμπορικό κομμάτι της αγοράς

    Από επίσημες πηγές από τη Honda αναφέρουν πως η εταιρία θα διευρύνει την ηλεκτρική γκάμα με ένα νέο μοντέλου που θα βασίζεται σε μια επίσης νέα αποκλειστική πλατφόρμα και το οποίο θα είναι ένα μεσαίο προς μεγάλο SUV που θα βγει στην αγορά το 2025.
    Η Honda εξελίσσει επίσης ένα νέο λειτουργικό σύστημα για το ηλεκτρικό της. Δεν γνωρίζουμε κάποιες συγκεκριμένες πληροφορίες για αυτό. Όμως έχει προσλάβει πολλούς νέους υπαλλήλους, τους διπλάσιους από ότι αρχικά προβλεπόταν, για να προχωρήσει στην εξέλιξη του λογισμικού εντός της εταιρίας.

    Πάντως μέσα στο 2024 η Honda θα φέρει στην παραγωγή τα Prologue και Acura ZDX, τα οποία όμως θα είναι προϊόντα της συνεργασίας με την GM και θα βασίζονται στην πλατφόρμα Ultium των Αμερικανών. Οι δύο εταιρίες θα συνεχίσουν την συνεργασία τους και μετά από αυτά τα αυτοκίνητα, παρουσιάζοντας νέα προσιτά μοντέλα από το 2027 και μετά.

    Η Honda έχει επίσης στα σκαριά ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία θα απευθύνονται στην αγορά της Ιαπωνίας και άλλα τα οποία θα είναι αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας.

    Για την τελευταία η Honda έχει μεγάλα σχέδια, καθώς σκοπεύει να παρουσιάσει επτά νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2027 ενώ σκοπεύει όλα τα αυτοκίνητά της προς την Κίνα να είναι ηλεκτρικά από το 2025 και μετά.

    Πηγή: Protothema.gr
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Το θηρίο της Alpine Συναρπάζει το ηλεκτρικό Abarth 500e »
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch