Η περιπετειώδης επιβατική εκδοχή του Peugeot Rifter προστίθεται στην ηλεκτρική γκάμα της γαλλικής εταιρίας.
Το Peugeot Rifter είναι ένα μοντέλο που απευθύνεται στους λάτρεις της περιπέτειας που όμως θέλουν την ευρυχωρία και την πρακτικότητα των άφθονων χώρων ενός πολυμορφικού μοντέλου. Συνεχίζοντας λοιπόν την πορεία της προς τον εξηλεκτρισμό η Peugeot παρουσίασε και την ηλεκτρική εκδοχή του Rifter. Το αμιγώς ηλεκτρικό E-Rifter, έχει μπαταρία 50 kWh η οποία επιτρέπει αυτονομία έως 320 χλμ. (κατά «WLTP»). Τo E-Rifter που θα διατίθεται στην ελληνική αγορά θα έχει βασικό ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW και οι συσσωρευτές του δύνανται να φορτίσουν και σε παροχή DC έως 100 kW. Όπως αναφέρει η Peugeot, σε παροχή wallbox 7,4 kW αυτοί φορτίζουν πλήρως με ενέργεια σε 7,5 ώρες. Σε wallbox 11 kW ο αντίστοιχος χρόνος που απαιτείται είναι πέντε ώρες, ενώ σε οικιακή παροχή (16 Α) χρειάζονται 15 ώρες. Τέλος, σε ταχυφορτιστή 100 kW οι μπαταρίες του αυτοκινήτου φορτίζουν σε μισή ώρα για το 0%-80% της συνολικής χωρητικότητάς του. Αναφορικά με την απόδοσή του, το E-Rifter διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 136 ίππων και μέγιστης ροπής 270 Nm, o οποίος κινεί τους εμπρός τροχούς. Για την όσο το δυνατόν καλύτερη διαχείριση της ενέργειας κάθε φορά, έχει σύστημα παραμετροποίησης της ροπής το οποίο διαθέτει τρεις επιλογές: «Εco», «Normal» και «Power», αντίστοιχα. Το νέο μοντέλο τη Peugeot θα διατίθεται σε δύο εκδοχές, τόσο ως πενταθέσιο όσο και ως επταθέσιο Στην πρώτη περίπτωση το μήκος φτάνει τα 4,4 μέτρα και στη δεύτερη τα 4,7 μέτρα, αντιστοίχως.
Στην επταθέσια εκδοχή του, οι πλάτες των καθισμάτων της δεύτερης και της τρίτης σειράς μπορούν να αναδιπλωθούν στο πάτωμα παρέχοντας μεγάλη δυνατότητα για τη μεταφορά ογκωδών αντικειμένων. Σύμφωνα με την Peugeot, το πορτμπαγκάζ του E-Rifter έχει χωρητικότητα που κυμαίνεται από τα 775 λίτρα έως τα 4.000 λίτρα, στην επταθέσια εκδοχή του. To αυτοκίνητο έχει δύο συρόμενες πλαϊνές πόρτες κάτι που συμβάλλει στην πρακτικότητα και την ευκολία των επιβατών για την επιβίβαση και την αποβίβασή τους προς και από αυτό. Επίσης, στην πίσω πόρτα το εκεί κρύσταλλο μπορεί να ανοίγει και χωριστά από αυτή. Η πρακτικότητά του εφαρμόζεται γενικότερα στο εσωτερικό όπου υπάρχουν θήκες για την τοποθέτησης μικροαντικειμένων συνολικής χωρητικότητας 186 λίτρων. Στο ταμπλό του E-Rifter έχει εφαρμοστεί το i-Cockpit της Peugeot, δείχνοντας τη σύγχρονη μορφή που έχουν επιλέξει τα στελέχη της για τα νέα μοντέλα της. Τέλος, το επίπεδο εξοπλισμού του νέου μοντέλου είναι υψηλό, σύμφωνα με τα δεδομένα που έχει υιοθετήσει η γαλλική εταιρεία για τα επιβατικά μοντέλα της (και όχι μόνο).
Πηγή: Protothema.gr