Το Ecotest 2024 πραγματοποιήθηκε και φέτος από την ADAC, με 84 μοντέλα να λαμβάνουν συμμετοχή. Τα δύο που κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις ήταν αμφότερα της Peugeot και συγκεκριμένα τα αμιγώς ηλεκτρικά E-208 και E-308.
Να υπενθυμίσουμε, πως η συγκεκριμένη δοκιμή της ADAC εξετάζει την αποδοτικότητα των ηλεκτρικών μοντέλων που διατίθενται στην Ευρώπη σε πραγματικές συνθήκες καθημερινής οδήγησης.
Στην προκειμένη περίπτωση, μετρήθηκε η κατανάλωση των οχημάτων της δοκιμής, αφότου πρώτα διανύθηκαν σε κάθε μοντέλα ξεχωριστά πολλά χιλιόμετρα σε ρεαλιστικές συνθήκες, τόσο με κίνηση όσο και χωρίς.
Με την ολοκλήρωση του Ecotest 2024, τα Peugeot E-208 και E-308 αναδείχθηκαν τα δύο πιο αποδοτικά EV από τα 84 συνολικά αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν. Η γαλλική μάρκα είδε το όνομά της και στην 6η θέση, όπου βρέθηκε το E-2008. Κάθε μοντέλο της ήταν η έκδοση με το ηλεκτρικό μοτέρ των 156 ίππων.
Από κατανάλωση, η ADAC δηλώνει πως το E-208 έμεινε στις 16,0 kWh/100 χλμ., το E-308 έγραψε 16,3 kWh/100 χλμ. και το E-2008 με το περισσότερο βάρος είχε την περισσότερη με 17,9 kWh/100 χλμ.
Τα αποτελέσματα του Ecotest 2024 αν μη τι άλλο δεικνύουν την εις βάθος δουλειά που έχει κάνει η Peugeot τόσο σε επίπεδο μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων, όσο και σε επίπεδο αεροδυναμικής απόδοσης.
Ενδεικτικά, να αναφέρουμε πως και τα τρία μοντέλα της που μπήκαν στο Top-10 προσφέρουν πολύ ανταγωνιστικές τιμές αυτονομίας για την κατηγορία τους. Το E-208 εξασφαλίζει 410 χλμ. αυτονομίας, το E-308 μένει στα 413 χλμ., ενώ το E-2008 φτάνει έως τα 406 χλμ. Όλες οι μετρήσεις αφορούν στον κύκλο WLTP.
Το μέλλον μόνο καλύτερο μπορεί να είναι για την Peugeot αναφορικά με τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της. Το νέο E-3008 Long Range προσφέρει την καλύτερη αυτονομία στην κατηγορία του με 700 χλμ. και μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει τη βάση των επόμενης γενιάς BEV της γαλλικής μάρκας.
Πηγή: Protothema.gr