Κυριακή, 07 Ιουλίου 2024 16:09

Θα αγοράζατε καινούργιο αυτοκίνητο online;

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Οι online πωλήσεις ήταν ένας από τους πλέον φιλόδοξους στόχους της αυτοκινητοβιομηχανίας γενικά, αλλά όπως φαίνεται η κατάσταση δεν εξελίχθηκε έτσι όπως περίμεναν οι κατασκευαστές.

Η Volvo για παράδειγμα είχε θεωρήσει πως έως το 2025 οι μισές από τις παγκόσμιες πωλήσεις της θα γίνοντας διαδικτυακά. Στην πράξη όμως διαπίστωσε πως σχεδόν κανένας ιδιώτης πελάτης δεν αποκτούσε το νέο του αυτοκίνητο online με αποτέλεσμα να παγώσει την προσπάθειά της.

Αντίστοιχα η Mercedes που έχει θέσει ως στόχο το 25% των δικών της πωλήσεων να διεκπεραιώνονται online έως το 2022, αναθεώρησε τις απόψεις της βάζοντας ως χρονιά ορόσημο το 2025 και μη αναφέροντας συγκεκριμένο ποσοστό.

Το ίδιο ισχύει σε γενικές γραμμές και για τη Hyundai, ενώ γεγονός είναι πως οι προσπάθειες για online πωλήσεις έχουν επιταχύνει τις τεχνολογικές εξελίξεις στο συγκεκριμένο χώρο.

Παρόλα αυτά έρευνες έδειξαν πως πολλοί αγοραστές αυτοκινήτων είναι μεν πρόθυμοι στο να ολοκληρώσουν τμήματα της συναλλαγής μέσω διαδικτύου, αλλά εξακολουθούν να προτιμούν κάποια προσωπική αλληλεπίδραση.

Πηγή: cnn.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 07 Ιουλίου 2024 11:17

Σχετικά Άρθρα

  • Ηλεκτρονικό εμπόριο: Πάνω από τα 18 δισ. ευρώ θα φθάσουν οι online πωλήσεις
    Ηλεκτρονικό εμπόριο: Πάνω από τα 18 δισ. ευρώ θα φθάσουν οι online πωλήσεις

    Τα 18 δισ. ευρώ αναμένεται να ξεπεράσουν το 2024 οι online πωλήσεις στην Ελλάδα με τον ρυθμό ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας να συνεχίζει να επιβραδύνει σε σχέση με το παρελθόν.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στην Ευρωπαϊκή Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου για το 2024 που δημοσιοποίησε το Eurocommerce, μέλος του οποίου είναι ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), η εκτίμηση για τη φετινή χρονιά είναι πως οι online αγορές από καταναλωτές προϊόντων και υπηρεσιών στη χώρα μας θα κινηθούν στα επίπεδα των 18,2 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας μία αύξηση της τάξεως του 5% σε σχέση με το 2023, οπότε και είχαν «κλείσει» στα 17,3 δισ. ευρώ. Σημειώνεται ότι για το 2023 το 45% των online αγορών (σε αξία) αφορούσε προϊόντα και το 55% υπηρεσίες.

    Ο ρυθμός ανάπτυξης είναι χαμηλότερος σε σχέση με εκείνον του 2023 που είχε διαμορφωθεί στο 9% αλλά το 2022 (10%) και το 2021 (8%). Σημειωτέον πως το 2020 ήταν η χρονιά «έκρηξης» του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, όταν το ποσοστό αύξησης των online πωλήσεων είχε ανέλθει στο 77% λόγω, προφανώς, των μέτρων αντιμετώπισης της COVID-19. Πάντως, ο ρυθμός ανάπτυξης κινείται σε χαμηλότερα επίπεδα από την υπόλοιπη Νότια Ευρώπη όπου ήταν στο 14% το 2023 αλλά είναι υψηλότερο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο του 3%.

    Τα στοιχεία της ευρωπαϊκής έκθεσης αναφέρουν πως το ποσοστό των online πωλήσεων επί του ΑΕΠ παρέμεινε σταθερό στο 7,86% για το 2024 έναντι 7,87% το 2023 και αυξημένο σε σχέση με το 7,22% του 2022. Επίσης, σταθερό στο 58% παρέμεινε το ποσοστό των καταναλωτών ηλικίας 16-74 ετών που έκαναν κάποια online αγορά το 2024.

    Επιπλέον, είναι αξιοσημείωτο ότι οι Έλληνες καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν από εγχώρια καταστήματα σε ποσοστό 86%, ενώ το 28% αγοράζει από e-shops από άλλες ευρωπαϊκές αγορές και το 12% εκτός ΕΕ. Σημειώνεται ότι στο σύνολο της ΕΕ τα αντίστοιχα ποσοστά είναι στο 83%, 33% και 20% αντίστοιχα.

    Επιβράδυνση στην Ευρώπη

    Η έρευνα, στην οποία περιλαμβάνονται στοιχεία από 38 χώρες, έδειξε ότι το 2023, ο τομέας του ευρωπαϊκού ηλεκτρονικού εμπορίου σημείωσε μέτρια ανάπτυξη 3%, από 2% το 2022, με τον ονομαστικό κύκλο εργασιών να αυξάνεται από 864 δισεκατομμύρια ευρώ σε 887 δισεκατομμύρια ευρώ και τον πληθωρισμό να μειώνεται από 8,5% σε 6,1%. Ωστόσο, παρά τη συνολική ονομαστική ανάπτυξη, το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου παρουσιάζει σημαντικές περιφερειακές ανισότητες, όπως επισημαίνεται στην έρευνα.

    Η Δυτική Ευρώπη, παραδοσιακά η μεγαλύτερη αγορά για το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο, παρουσίασε μια μικρή μείωση 1%, κλείνοντας το 2023 στα 596 δισεκατομμύρια ευρώ. Αντίθετα, η Νότια Ευρώπη και η Ανατολική Ευρώπη παρουσίασαν ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης 14% και 15% αντίστοιχα, με τζίρους που έφτασαν τα 166 δισεκατομμύρια ευρώ και 17 δισεκατομμύρια ευρώ. Η Κεντρική Ευρώπη επέδειξε ανθεκτικότητα με αύξηση 8%, φτάνοντας τα 79 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ η Βόρεια Ευρώπη αντιμετώπισε πτώση 5%, κλείνοντας στα 56 δισεκατομμύρια ευρώ.

    Όσον αφορά τις επιδόσεις ανά χώρα για το 2023, η Ουκρανία παρουσίασε τη σημαντικότερη αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 145%, ακολουθούμενη από τη Βουλγαρία και την Πολωνία με 19% και 17%, αντίστοιχα. Μεταξύ των κορυφαίων μειώσεων, η Σουηδία και η Νορβηγία παρουσίασαν αξιοσημείωτες μειώσεις στον κύκλο εργασιών λόγω της υποτίμησης του νομίσματος, επηρεάζοντας πιο σημαντικά τα στοιχεία τους σε ευρώ. Το 2023, μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών, το Ηνωμένο Βασίλειο ηγήθηκε με κύκλο εργασιών 249 δισ. ευρώ. Ακολούθησε η Γαλλία με σημαντική αύξηση στα 160 δισ. ευρώ. Η Ισπανία παρουσίασε επίσης θετική δυναμική με 84 δισ. ευρώ. Η Γερμανία, ωστόσο, παρουσίασε κάμψη, μειώνοντας τον κύκλο εργασιών της στα 94 δισ. ευρώ, γεγονός που αντανακλά αξιοσημείωτη μείωση 9% από το προηγούμενο έτος.

    Το 2023, οι ευρωπαϊκές αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετώπισαν υψηλό πληθωρισμό, κατά μέσο όρο 6,1%, που αντιπροσωπεύει μείωση από 8,5% το 2022. Παρά το χαμηλότερο ποσοστό, ο πληθωρισμός εξακολουθούσε να προκαλεί πραγματική μείωση του κύκλου εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου, με προσαρμογή -3% για τον πληθωρισμό, μετά από προσαρμογή -6% το προηγούμενο έτος. Η Ανατολική και Νότια Ευρώπη ήταν οι μόνες περιοχές που παρουσίασαν ανάπτυξη προσαρμοσμένη στον πληθωρισμό, με την Ανατολική Ευρώπη να σημειώνει ισχυρή ανάπτυξη 9,0% και τη Νότια Ευρώπη να σημειώνει ανάπτυξη 2,6%. Για το 2024, με προβλεπόμενο πιο τυπικό ρυθμό πληθωρισμού 2,7%, το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο αναμένεται να αυξηθεί κατά 5% προσαρμοσμένο στον πληθωρισμό, υποδηλώνοντας θετική μεταβολή των συνθηκών της αγοράς.

    Πηγή: Cnn.gr
  • Θύμα απάτης το 18% των Ελλήνων καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές του - Οι οδηγίες των ειδικών
    Θύμα απάτης το 18% των Ελλήνων καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές του - Οι οδηγίες των ειδικών

    Σχεδόν ένας στους πέντε Έλληνες καταναλωτές έχει πέσει θύμα απάτης στις ηλεκτρονικές του αγορές κυρίως σε εορταστικές περιόδους με το ηλικιακό γκρουπ 18-26 ετών να κατέχει το μεγαλύτερο ποσοστό εξαπάτησης.

    Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα για τις καταναλωτικές συνήθειες, που διενήργησε η Klarna - υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης- σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Nepa, το 18% των Ελλήνων καταναλωτών δήλωσε ότι έχει υποστεί απάτη σε ηλεκτρονικές αγορές σε εορταστικές περιόδους στο παρελθόν, με το ηλικιακό group με το υψηλότερο ποσοστό να είναι το 18-26 (26%).

    Παράλληλα το 19% των καταναλωτών παγκοσμίως απάντησαν θετικά, δείχνοντας ότι ο κίνδυνος διαδικτυακής απάτης κατά τις ηλεκτρονικές αγορές είναι εμφανής, ιδιαίτερα σε περιόδους υψηλής αγοραστικής κίνησης, όπως η περίοδος των εκπτώσεων.

    «Με την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων η online αγοραστική κίνηση αναμένεται να αυξηθεί. Οι καταναλωτές πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τις ηλεκτρονικές αγορές τους καθώς ελλοχεύει κίνδυνος για διαδικτυακές απάτες από ύποπτα καταστήματα» σημειώνει ο επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα Ηλίας Πίτσαβος.

    Οι οδηγίες – συμβουλές για την αποφυγή απάτης

    Η Klarna προτείνει στους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί ως προς τα παρακάτω σημεία, ώστε να έχουν ασφαλείς ηλεκτρονικές αγορές:

    - Υπερβολικά υψηλές εκπτώσεις. Ηλεκτρονικά καταστήματα που προσφέρουν πολύ υψηλές εκπτώσεις (ιδιαίτερα σε γνωστές μάρκες) μπορεί να είναι ένδειξη απάτης και οι χρήστες θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τις πολύ χαμηλές τιμές.

    - Το όνομα και το περιεχόμενο των fake shops. Ένα κοινό χαρακτηριστικό των ψεύτικων καταστημάτων (fake shops) είναι η χρήση ονομάτων ιστότοπων που μοιάζουν με γνωστές μάρκες αλλά έχουν μικρές παραλλαγές. Αν το όνομα του ιστότοπου δεν ταιριάζει με τα προϊόντα που προσφέρονται από το κατάστημα, αυτό θα μπορούσε να είναι μία ένδειξη ψεύτικου καταστήματος. Επιπλέον, ένα άλλο δείγμα μη αυθεντικού καταστήματος είναι τα λάθη (ορθογραφικά, τυπογραφικά, λανθασμένες φράσεις) στα κείμενα και το περιεχόμενο του ιστότοπου.

    - Τρόποι πληρωμής. Τα ύποπτα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν μερικές φορές να αναγνωριστούν από τους τρόπους πληρωμής που προσφέρουν ή που δεν είναι διαθέσιμοι. Τα καταστήματα αυτά προτιμούν συχνά την προκαταβολή, καθώς δυσκολεύει τους αγοραστές να πάρουν τα χρήματά τους πίσω. Από την άλλη πλευρά, οι τρόποι πληρωμής όπως η πάγια χρέωση ή οι αγορές μέσω Klarna, δεν γίνονται δεκτοί, κυρίως επειδή η τελευταία παρέχει πρόσθετη προστασία στον αγοραστή. Με τις αγορές μέσω Klarna, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα για ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας κατά τις ηλεκτρονικές αγορές, γεγονός που τον προστατεύει από ύποπτα καταστήματα.

    - Ασαφείς πολιτικές επιστροφής χρημάτων. Ένα αξιόπιστο κατάστημα θα παρέχει σαφείς οδηγίες για το πώς γίνονται επιστροφές προϊόντων και τι πρέπει να κάνει ο καταναλωτής αν είναι δυσαρεστημένος από την αγορά. Αντίθετα, τα ψεύτικα καταστήματα έχουν συχνά πολιτικές επιστροφής χρημάτων που είναι δύσκολο να κατανοηθούν, να βρεθούν στον ιστότοπο ή μπορεί και να μην υπάρχουν.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Πέντε στους δέκα χρήστες διαδικτύου είναι συστηματικοί online αγοραστές
    Πέντε στους δέκα χρήστες διαδικτύου είναι συστηματικοί online αγοραστές

    Τη σημαντική αλλαγή, που επήλθε και πλέον παγιώνεται στο καταναλωτικό κοινό τα τελευταία χρονιά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, και την μεγάλη επίδραση της κρίσης του COVID-19 στις διαδικτυακές αγορές λιανικής στην Ελλάδα, αναδεικνύουν τα αποτελέσματα έρευνας του ΣΕΛΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος).

    Η έρευνα υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε χώρα την περίοδο 3-5 Ιουνίου 2023 σε δείγμα 900 καταναλωτών.

    Τα αποτελέσματα καταγράφουν ένα ώριμο καταναλωτικό κοινό στα ηλεκτρονικά κανάλια με προοπτικές ανάπτυξης. Η ωριμότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου καταγράφεται από το γεγονός της διατήρησης της αύξησης των online αγορών κατά τις περιόδους μετά την έξαρση της πανδημίας COVID και τα τότε μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας.

    Σύμφωνα με την έρευνα, το 45% των χρηστών διαδικτύου προέβη σε κάποια αγορά μέσω διαδικτύου το τελευταίο 15ήμερο, ποσοστό ίδιο με τον Νοέμβριο 2022 και σαφώς αυξημένο σε σχέση με το 39% του Ιουνίου 2022. Το ποσοστό αυτό είναι μεν χαμηλότερο από την υψηλότερο μέτρηση που έχει καταγραφεί του Δεκεμβρίου 2020 (61%) στην κορύφωση της πανδημίας, αλλά σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2019 (26%) την τελευταία μέτρηση πριν ξεσπάσουν έκτακτες συνθήκες.

    Με αναγωγή, αυτό σημαίνει ότι τουλάχιστον 7 στους 10 χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζονται πλέον online αγοραστές. Τα σημαντικά αυτά ποσοστά είναι ακόμη μακριά από τα αντίστοιχα των ώριμων αγορών της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης όπου 9 στους 10 πολίτες πλέον κάνουν αγορές διαδικτυακά.

    Τουλάχιστον 1 στους 4 online καταναλωτές θεωρούνται πλέον ιδιαίτερα προχωρημένοι αφού οι ηλεκτρονικές τους αγορές αντιπροσωπεύουν πάνω από το 20% των συνολικών τους αγορών. Μάλιστα για όλους τους online καταναλωτές κατά μέσο όρο οι ηλεκτρονικές αγορές αντιπροσωπεύουν πλέον το 10% των συνολικών τους αγορών, ποσοστό που παρουσιάζει αυξητική τάση σε σχέση με το 2022.

    Με βάση εκτιμήσεις ειδικών αναμένεται το 2023 να είναι μια ακόμη χρονιά ρεκόρ για το ηλεκτρονικό εμπόριο B-C, με τουλάχιστον 20,000 ελληνικές επιχειρήσεις να έχουν πλέον οργανωμένο κανάλι ψηφιακών πωλήσεων και αρκετά ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα να έχουν πλέον σημαντικές online ετήσιες πωλήσεις πάνω από τα 10 εκατ. ευρώ.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Google: Με τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τις online αγορές ρούχων
    Google: Με τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τις online αγορές ρούχων

    Θέλετε να ξέρετε πώς θα φαίνονται πάνω σας τα ρούχα πριν προχωρήσετε σε μια διαδικτυακή αγορά; Η Google έχει τη λύση.

    Η εταιρεία ανακοίνωσε μια νέα λειτουργία εικονικής δοκιμής που χρησιμοποιεί δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη (Generative AI). Πρόκειται για την ίδια τεχνολογία που υποστηρίζει μια νέα γενιά από chatbots και εργαλεία δημιουργίας εικόνων, για να απεικονίζει ρούχα πάνω σε μια μεγάλη ποικιλία σωματότυπων.

    Με τη λειτουργία αυτή, οι αγοραστές μπορούν να δουν πώς ένα ρούχο θα κρέμεται, θα διπλώνει, θα κολλάει, θα τεντώνεται, θα τσαλακώνεται και θα σχηματίζει σκιές πάνω σε πολλά διαφορετικά μοντέλα, σε διάφορες πόζες.

    Η Google λανσάρει επίσης μια λειτουργία που βοηθά τους χρήστες να βρουν παρόμοια ρούχα σε διαφορετικά χρώματα, μοτίβα ή στυλ, από εμπόρους σε όλο το διαδίκτυο, χρησιμοποιώντας έναν αλγόριθμο οπτικής αντιστοίχισης που τροφοδοτείται από τεχνητή νοημοσύνη.

    Περισσότερη τεχνητή νοημοσύνη

    Αυτές οι προσπάθειες αποτελούν μέρος της ευρύτερης προσπάθειας της Google να ενισχύσει τη μηχανή αναζήτησής της απέναντι στην απειλή ενός κύματος νέων εργαλείων με τεχνητή νοημοσύνη, στον απόηχο της viral επιτυχίας του ChatGPT.

    Στο συνέδριο προγραμματιστών της Google τον περασμένο μήνα, η εταιρεία αφιέρωσε περισσότερα από 90 λεπτά σε ανακοινώσεις σχετικές με την τεχνητή νοημοσύνη, ανάμεσά τους η επέκταση της πρόσβασης στο υπάρχον chatbot Bard και της εισαγωγής νέων δυνατοτήτων AI στο Google Search.

    Η Google δήλωσε ότι ανέπτυξε την εικονική δυνατότητα δοκιμής χρησιμοποιώντας πολλά ζεύγη εικόνων από περισσότερα από 80 μοντέλα που στέκονται ανφάς και προφίλ, μεγέθους XS έως XL, και με διαφορετικούς τόνους δέρματος, σωματότυπους και εθνική καταγωγή. Στη συνέχεια, το εργαλείο με τεχνητή νοημοσύνη έμαθε να ταιριάζει το σχήμα ορισμένων ρούχων σε αυτές τις θέσεις για να δημιουργήσει ρεαλιστικές εικόνες του ατόμου από όλες τις γωνίες.

    Η λειτουργία θα εγκαινιαστεί αρχικά με γυναικείες μπλούζες από μάρκες όπως οι Anthropology, Loft, H&M και Everlane. Η Google δήλωσε ότι στο μέλλον θα επεκταθεί και σε ανδρικά ρούχα, ενώ με την πάροδο του χρόνου το νέο εργαλείο θα γίνεται πιο ακριβές.

    Και άλλες εταιρείες

    Η Google δεν είναι η μόνη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου που συνδυάζει τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη με την εμπειρία αγορών. Ορισμένες εταιρείες όπως η Shopify και η Instacart χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να βοηθήσουν τους πελάτες τους να λάβουν αποφάσεις ψωνίζοντας. Η Amazon πειραματίζεται με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για να συνοψίζει τα σχόλια των πελατών σχετικά με τα προϊόντα στον ιστότοπό της, προκειμένου να μειωθεί ο χρόνος που χάνουν οι αγοραστές ψάχνοντας τις κριτικές πριν κάνουν μια αγορά. Και το eBay εγκαινίασε πρόσφατα ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθήσει τους πωλητές να δημιουργήσουν περιγραφές στις λίστες προϊόντων.

    Με πληροφορίες από: Google is using AI to change how you shop by Samantha Kelly

    Πηγή: Cnn.gr

  • Παραγγέλνουν online και δεν παραλαμβάνουν ποτέ – Η συμπεριφορά που έχει διχάσει το TikTok
    σε Viral
    Παραγγέλνουν online και δεν παραλαμβάνουν ποτέ – Η συμπεριφορά που έχει διχάσει το TikTok

    «Σας βάλαμε με το ζόρι να τα παραγγείλετε; Με ποιο δικαίωμα παίζετε με τη δουλειά μας;».

    Ούτε ένα, ούτε δύο, ούτε τρία αλλά επτά απαράδοτα δέματα από πελάτισσες, που ενώ παρήγγειλαν online με αντικαταβολή, στη συνέχεια έκαναν το κορόιδο και δεν παρέλαβαν ποτέ τα προϊόντα τους, έχει η ιδιοκτήτρια ενός καταστήματος ένδυσης.

    Η ίδια με βίντεο που ανέβασε στο TikTok καταγγέλλει την κατάσταση και απειλεί πως την επόμενη φορά θα μιλήσει με ονοματεπώνυμα.

    «Είπα ότι δεν θα έκανα ποτέ τέτοιο βιντεάκι. Ε, δεν πάει άλλο. Και δεν θα τα πω και ήρεμα. Γιατί; Σας τα χρωστάγαμε;», αναφέρει αρχικά έξαλλη και προσθέτει:

    «Σας βάλαμε με το ζόρι να τα παραγγείλετε; Γιατί παίζετε με τα νεύρα μας; Με ποιο δικαίωμα παίζετε με τη δουλειά μας;».

    Το κλιπ μετρά χιλιάδες προβολές και σχόλια, με τους followers της να επισημαίνουν από την μεριά τους ότι πολλές φορές δεν φταίνε οι πελάτες αλλά οι κούριερ.

    «Να ξέρετε ότι πολλές εταιρείες κούριερ δεν τα φέρνουν και απλά στέλνουν ένα μήνυμα ότι δεν μας βρήκαν», «Να κοιτάτε και τους κούριερ. Φταίνε πάρα πολύ γιατί αργούν να τα φέρουν», «Πολλές φορές αργούν να παραδώσουν και κάπου ο άλλος δεν είναι και αναγκασμένος να το παραλάβει μετά από 10 μέρες», αναφέρουν χαρακτηριστικά κάποιοι χρήστες.

    Άλλοι πάλι τονίζουν ότι αυτοί είναι οι κανόνες όταν έχεις e-shop και άλλοι την κατηγορούν για αντιεπαγγελματισμό επειδή εκθέτει τις πελάτισσες.

    Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που της προτείνουν να αφαιρέσει την επιλογή της αντικαταβολής από το site.

    Δείτε το βίντεο

    //www.tiktok.com/@woman_sense_boutique_/video/7209991373334924550" data-video-id="7209991373334924550" style="max-width: 605px;min-width: 325px;">
    //www.tiktok.com/@woman_sense_boutique_?refer=embed" rel="noopener">@woman_sense_boutique_ 💣💣#womansenseboutique ♬ πρωτότυπος ήχος - Woman sense Boutique ❤️

    Πηγή: in.gr

  • Πάνω από το 50% των Ελλήνων κάνουν αγορές μέσω των social media
    Πάνω από το 50% των Ελλήνων κάνουν αγορές μέσω των social media

    Οι έμποροι έχουν εντοπίσει και αντιληφθεί τις δυνατότητες της αγοράς αυτής, καθώς το 65% των Ευρωπαίων πωλητών έχει υιοθετήσει καινοτόμες πρακτικές

    Σε βασικό κανάλι για τις online αγορές τους έχουν εξελιχθεί για τους Έλληνες καταναλωτές τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς το 54% δηλώνει ότι έχει κάνει τουλάχιστον μία αγορά μέσω social media το τελευταίο εξάμηνο.

    Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από την πρόσφατα δημοσιευμένη έρευνα «PayPal eCommerce Index 2022» που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της γνωστής πλατφόρμας διαδικτυακών πληρωμών. Μάλιστα, η επίδοση αυτή φέρνει την Ελλάδα στην κορυφή της σχετικής ευρωπαϊκής λίστας και αρκετά πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο που διαμορφώνεται στο 43%. Αξιοσημείωτο είναι ακόμη ότι για το 2022 η αξία του αποκαλούμενου «κοινωνικού εμπορίου» (social commerce) εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 1,22 δισ. δολάρια όσον αφορά στην Ελλάδα παρουσιάζοντας αύξηση 74,2% σε ετήσια βάση.

    Όπως καταδεικνύουν τα ευρήματα της εν λόγω έρευνας, πολλοί έμποροι έχουν ήδη αρχίσει να επιτυγχάνουν ισχυρά αποτελέσματα, με την υιοθέτηση των πρακτικών του social commerce. Ωστόσο, ο ευρύτερος ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης – η γνωριμία των καταναλωτών με καινούργια προϊόντα και πρωτότυπες υπηρεσίες – εξακολουθεί να έχει εξέχουσα βαρύτητα . Πιο συγκεκριμένα, 1 στους 4 Ευρωπαίους καταναλωτές αναζητά μέσω των μέσων κοινωνικής δικτυώσης διάφορα είδη που θα τον ενδιέφερε να χρησιμοποιήσει, ενώ ταυτόχρονα ακολουθεί τα αγαπημένα του brands. Οι διαδικτυακές αυτές δραστηριότητες και συνήθειες, σε συνδυασμό με τις πληρωμένες διαφημίσεις, οδηγούν σε πληθώρα νέων ανακαλύψεων στις πλατφόρμες αυτές.

    Έχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι, παρότι περισσότεροι από 1 στους 10 Ευρωπαίους καταναλωτές έχουν αγοράσει ένα προϊόν χάρη σε έναν social media influencer ή έχουν ακολουθήσει αντίστοιχους επώνυμους που ασκούν επιρροή στο αγοραστικό κοινό, προκειμένου να τσεκάρουν τι προϊόντα χρησιμοποιούν ή τι φοράνε, οι ίδιες οι αναρτήσεις του εκάστοτε εμπορικού σήματος εξακολουθούν να έχουν ισχυρότερο αντίκτυπο στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, σε σχέση με τα posts των μεμονωμένων influencers.

    Διαβλέποντας την ανοδική τροχιά του social commerce, σε συνδυασμό με τα δυνητικά εμπορικά αποτελέσματα που μπορούν να επιτευχθούν με αυτό, οι κορυφαίες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης – συμπεριλαμβανομένων των πιο «παραδοσιακών» μέσων, όπως το Facebook, το Instagram & το YouTube – δεν διστάζουν να δώσουν ώθηση στην εξέλιξη και την ανάπτυξή του, ενσωματώνοντας συνεχώς νέες δυνατότητες και προσφέροντας σχετικά εργαλεία στα χέρια των χρηστών τους, δηλαδή των εν δυνάμει social shoppers.

    Οι έμποροι έχουν εντοπίσει και αντιληφθεί τις δυνατότητες της αγοράς αυτής, καθώς το 65% των Ευρωπαίων πωλητών έχει υιοθετήσει καινοτόμες πρακτικές και διαθέτει επί του παρόντος προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των social media – συμπεριλαμβανομένου του 66% των εμπόρων λιανικής και στην Ελλάδα. Παρόλο που πολλοί επιχειρηματίες εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μόνο και μόνο για να προωθήσουν το brand τους και να ωθήσουν την αγοραστική δραστηριότητα σε άλλα κανάλια και ιστοσελίδες τρίτων, το ένα τέταρτο των πωλήσεων (24%) στην Ευρώπη είχε ήδη πραγματοποιηθεί απευθείας μέσω social media. Η Ιρλανδία αποτελεί κορυφαίο παράδειγμα με ποσοστό 30%, ενώ οι έμποροι στην Ολλανδία, το Ισραήλ και την Πολωνία ακολουθούν κατά πόδας και έχουν πραγματοποιήσει κατά τι λιγότερες πωλήσεις στα κανάλια αυτά, με ποσοστό περίπου 29%.

    Οι Έλληνες έμποροι είναι ελαφρώς κάτω από τον μέσο όρο, με το 25% των πωλήσεων να γίνεται μέσω των social media στην εγχώρια αγορά, ενώ ανάλογα ποσοστά σημειώνονται στη Σουηδία, το Βέλγιο, τη Γαλλία και τη Γερμανία.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Έρευνα: Δημοφιλείς οι online αγορές από το εξωτερικό
    Έρευνα: Δημοφιλείς οι online αγορές από το εξωτερικό

    Το ποσοστό αυτό είναι το υψηλότερο στην Ευρώπη καθώς υπερισχύει τόσο των Ιρλανδών, το 83% των οποίων κάνει διαδικτυακές αγορές από το εξωτερικό, όσο και των Ισραηλινών (79%)

    Στο 87% ανέρχεται το ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών που πραγματοποιούν τις αγορές τους από διεθνή ηλεκτρονικά καταστήματα, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα με τίτλο PayPal eCommerce Index 2022.

    Το ποσοστό αυτό είναι το υψηλότερο στην Ευρώπη καθώς υπερισχύει τόσο των Ιρλανδών, το 83% των οποίων κάνει διαδικτυακές αγορές από το εξωτερικό, όσο και των Ισραηλινών (79%) .

    Όσον αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές, οι Έλληνες εκτιμούν κυρίως τις καλύτερες τιμές (56%), καθώς και την πρόσβαση σε μία πλουσιότερη γκάμα διαθέσιμων ειδών της προτίμησής τους (42%). Επίσης, το 35% των Ελλήνων καταναλωτών δηλώνουν ότι με αυτό τον τρόπο έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν νέα ενδιαφέροντα προϊόντα.

    Αντίστοιχα, οι εγχώριες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης εμπνέονται σε μεγάλο βαθμό από την αυξανόμενη δημοτικότητα των ηλεκτρονικών αγορών στο εξωτερικό. Περίπου οι 5 στις 6 πωλούν τα προϊόντα τους διασυνοριακά και, σύμφωνα με τις ενδείξεις, είναι πολύ πιθανό να αποκομίσουν σημαντικά κέρδη από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα . Σύμφωνα με την έρευνα της PayPal, το 2022, ήδη το 28% του συνολικού τζίρου τους προέρχεται από online παραγγελίες από χώρες του εξωτερικού.

    Σε κάθε περίπτωση, εξακολουθούν να υφίστανται εμπόδια που παρεμποδίζουν ή καθυστερούν την ανάπτυξη αυτού του γεμάτου προοπτικές και πολλά υποσχόμενου μεριδίου της αγοράς. Ένα από τα βασικά εμπόδια για την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ημέρες μας το οποίο χρήζει κατάλληλης αντιμετώπισης, σύμφωνα με την PayPal είναι ο καθοριστικός παράγοντας της ασφάλειας, ο οποίος αφορά την έλλειψη εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς ορισμένα marketplaces του εξωτερικού. Σύμφωνα με την έρευνα τουλάχιστον το 41% των Ευρωπαίων αισθάνεται σήμερα πιο ασφαλές κάθε φορά που ψωνίζει από διεθνή καταστήματα, όπου διατίθεται η μέθοδος πληρωμής μέσω PayPal. Την πεποίθηση αυτή μοιράζονται περισσότεροι από τους μισούς, το 57% των Ελλήνων, το 51% των Ιρλανδών και το 43% των Ισπανών.

    Πηγή: cnn.gr - Photo by rupixen.com on Unsplash

  • Άλμα 700% στις άμεσες μεταφορές χρημάτων μέσω IRIS - Ένας τρόπος πληρωμών που γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη
    Άλμα 700% στις άμεσες μεταφορές χρημάτων μέσω IRIS - Ένας τρόπος πληρωμών που γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη

    Άλμα 700% γνωρίζουν οι μεταφορές χρημάτων μέσω IRIS σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα η ΔΙΑΣ ΑΕ. Ειδικότερα όπως ανέφερε η διευθύνουσα σύμβουλος της ΔΙΑΣ Σταυρούλα Καμπουρίδου στο Digital Banking & Payments Conference στην Κύπρο, το 2022 αναμένουμε να διακανονιστούν από τη ΔΙΑΣ 370 εκατ. συναλλαγές περίπου, αξίας 400 δισ. ευρώ.

    Ειδικά για το IRIS, τα στοιχεία Σεπτεμβρίου δείχνουν άλμα 700% στις μηνιαίες συναλλαγές σε διετή βάση, γεγονός που καταδεικνύει την τεράστια απήχηση που έχει το προϊόν στο ελληνικό κοινό. Ειδικότερα, τον φετινό Σεπτέμβριο πραγματοποιήθηκαν περίπου 600.000 συναλλαγές IRIS άμεσων μεταφορών χρημάτων, έναντι 75.000 τον αντίστοιχο μήνα του 2020, ανέφερε.

    Εξίσου εντυπωσιακή. Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα, είναι και η αύξηση στον αριθμό των χρηστών που χρησιμοποιούν την υπηρεσία μέσω του mobile banking της τράπεζάς τους. Στις 30 Σεπτεμβρίου, το IRIS αριθμούσε 1,3 εκατ. χρήστες έναντι 500.000 χρηστών δύο χρόνια νωρίτερα. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει ότι οι 80.000 εξ αυτών των χρηστών αντιστοιχούν σε επαγγελματίες.

    Τι είναι το IRIS

    Το IRIS προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να μεταφέρουν χρήματα με διαισθητικό τρόπο, άμεσα και εύκολα. Ένα δημοφιλές παράδειγμα είναι η μεταφορά χρημάτων ανάμεσα σε φίλους που θέλουν να μοιραστούν τον λογαριασμό σε ένα εστιατόριο ή η αγορά εισιτηρίων στο γκισέ μιας συναυλίας. Άλλο παράδειγμα είναι η πληρωμή ενός επαγγελματία (π.χ. υδραυλικού) ή μιας μικρής επιχείρησης (π.χ. περίπτερο) με μεταφορά των χρημάτων απευθείας και εντός δευτερολέπτων στον λογαριασμό του μέσω κινητού και χωρίς τη χρήση IBAN.

    Η λύση IRIS «κουμπώνει» με τους πελάτες όλων των τραπεζών και δεν χρειάζεται να κάνουν καμία ιδιαίτερη ενέργεια για να τη χρησιμοποιήσουν. Αρκεί να το ενεργοποιήσουν στο mobile banking app που χρησιμοποιούν. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα προϊόν που έρχεται να αντικαταστήσει τα μετρητά ή ακόμη και τη χρήση των καρτών. Την τεράστια δυναμική του IRIS "δείχνουν" οι αντίστοιχες εφαρμογές σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως το «BLIK» στην Πολωνία, όπου αριθμεί 5.000.000 συναλλαγές την ημέρα

    Η «μαγεία» του IRIS, όπως είπε η κ.Καμπουρίδου, είναι ότι δεν απαιτείται όλοι οι χρήστες να χρησιμοποιούν την ίδια τράπεζα, καθώς τα χρήματα μεταφέρονται εντός δευτερολέπτων ανεξαρτήτως τράπεζας. Θεωρούμε ότι αποτελεί το μέλλον των πληρωμών, καθώς αξιοποιεί πλήρως το TIPS, την υποδομή Instant Payments που υλοποιήθηκε πανευρωπαϊκά από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Συνεργασία Volkswagen με Rivian Το μελλοντικό SUV της McLaren »
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο