Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2024 15:40

Η Stellantis επενδύει στην τεχνολογία mild hybrid

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Ο Όμιλος Stellantis επενδύει στην τεχνολογία των mild hybrid, η οποία είναι μία φθηνή και προσιτή λύση.

Η Stellantis είναι αποφασισμένη να μεγαλώσει κατά πολύ τη γκάμα των μοντέλων της που χρησιμοποιούν υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο μειώνει τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου έως και 20%.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία, η οποία προσθέτει περίπου 2.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο, επιτρέπει στα οχήματα να διανύουν έως και 1 χιλιόμετρο αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.

Ξεκινώντας από το 2025, η Stellantis θα προσφέρει αυτή την τεχνολογία σε μια ευρύτερη γκάμα μοντέλων για να ανταποκριθεί στους αυστηρότερους στόχους της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων.

Το υβριδικό σύστημα 48V διαθέτει μια μπαταρία 0,9 kWh, έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και μια μίζα/γεννήτρια με ιμάντα. Αυτή η διαμόρφωση βελτιώνει τις λειτουργίες stop/start και την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση.

Ο κύριος κινητήρας του συστήματος αποτελείται από μια τρικύλινδρη μονάδα νέας γενιάς 1,2 λίτρων με απόδοση 100 ή 136 ίππων.

Παρά τη χρήση ενός συστήματος χαμηλότερης τάσης, η Stellantis τονίζει ότι θα πρέπει να θεωρείται πλήρες υβριδικό σύστημα λόγω των παρόμοιων πλεονεκτημάτων του με τα συστήματα υψηλότερης τάσης των ανταγωνιστών όπως η Toyota και η Renault.

Σύμφωνα με τον Christian Mueller, ανώτερο αντιπρόεδρο των συστημάτων πρόωσης για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, το σύστημα 48V παρέχει σημαντική μείωση των εκπομπών CO2 με χαμηλότερο κόστος.

Η Stellantis στοχεύει σε ετήσια παραγωγή 1,2 εκατομμυρίων αυτοκινήτων με κιβώτιο eDCT, καταργώντας σταδιακά τα μη υβριδικά συστήματα κίνησης με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων.

Η τεχνολογία είναι ήδη διαθέσιμη σε μοντέλα όπως το Opel Mokka και σύντομα θα είναι διαθέσιμη στις Alfa Romeo Junior και Tonale, στα Citroen C3, C4 και C5, στα Fiat 600, Jeep Avenger, Lancia Ypsilon και στα περισσότερα μοντέλα της Opel και Peugeot.

Για παράδειγμα, το Opel Mokka με μη υβριδικό κινητήρα 1,2 λίτρων έχει εκπομπές CO2 137 g/km, ενώ η νέα υβριδική έκδοση με κιβώτιο eDCT εκπέμπει μόνο 104 g/km. Το συγκεκριμένο υβριδικό μοντέλο βελτιώνει επίσης την οικονομία καυσίμου από 6,1 λτ/100 χλμ. σε 4,9 λτ/100 χλμ. σε μικτή οδήγηση.

Η επέκταση των υβριδικών ευθυγραμμίζεται με τα σχέδια της Stellantis για τα ηλεκτρικά, με στόχο την επίτευξη 100% πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών στην Ευρώπη έως το 2030.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2024 10:42

Σχετικά Άρθρα

  • Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης: Νέο υβριδικό όχημα στον δημοτικό στόλο
    Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης: Νέο υβριδικό όχημα στον δημοτικό στόλο

    Ακόμα ένα νέο όχημα παρέλαβε ο Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης το οποίο προστίθεται στον δημοτικό στόλο που αναβαθμίζεται συνεχώς. Το νέο υβριδικό όχημα έχει δυνατότητα ηλεκτροκίνησης με στόχο την μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος του Δήμου.

    Ένα ακόμα βήμα προς έναν πράσινο και σύγχρονο Δήμο.

    andravida uvrid amaxi 2

    (Δελτίο Τύπου)

  • Νέα υβριδική έκδοση του Citroen C5 Aircross
    Νέα υβριδική έκδοση του Citroen C5 Aircross

    Η οικογένεια του νέου Citroen C5 Aircross εμπλουτίζεται με μία νέα plug-in υβριδική έκδοση, η οποία συνδυάζεται με εξελιγμένη μπαταρία.

    Στη φαρέτρα του επαναφορτιζόμενου υβριδικού C5 Aircross με τους 225 ίππους, προστίθεται πλέον και η έκδοση με τους 180 ίππους, που αναμένεται να καλύψει ένα μεγαλύτερο ποσοστό ενδιαφερομένων αγοραστών.

    Η συγκεκριμένη έκδοση C5 Aircross Plug-in Hybrid 180 e-EAT8 βασίζεται σε μια βελτιστοποιημένη μπαταρία χωρητικότητας 12,4 kWh που αποτελείται από 84 στοιχεία, η οποία παρέχει έως ηλεκτρική αυτονομία έως και 58 χιλιόμετρα.

    Να αναφερθεί ότι η αυτονομία της έκδοσης με τους 225 ίππους, χάρη στη μπαταρία νέας γενιάς που χρησιμοποιεί, με χωρητικότητα 14,2 kWh που αποτελείται από 96 στοιχεία φτάνει τα 64 χιλιόμετρα. Αμφότερες οι plug-in υβριδικές εκδόσεις προσφέρουν μεγάλη ευελιξία καθώς οι οδηγοί μπορούν να απολαμβάνουν 100% ηλεκτρική κινητικότητα για τις καθημερινές τους ανάγκες.

    Το C5 Aircross Plug-in Hybrid 180 e-EAT8, συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων PureTech απόδοσης 150 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW. Το συνδυαστικό αποτέλεσμα είναι 180 ίπποι και 360 Nm ροπής. Σε 100% ηλεκτρική λειτουργία, η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι τα 135 χλμ./ώρα, ενώ η φόρτιση (σε wallbox 7,4 kW) διαρκεί περίπου 1 ώρα και 45 λεπτά.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η Ford πιστεύει στα υβριδικά
    Η Ford πιστεύει στα υβριδικά

    Η Ford θα συνεχίσει να κατασκευάζει μοντέλα με υβριδική τεχνολογία, τουλάχιστον για μία δεκαετία ακόμα, πριν περάσει στην εποχή των αμιγώς ηλεκτρικών.

    Η Ford στοχεύει σε μηδενικές εκπομπές ρύπων για όλη την γκάμα των οχημάτων της, τόσο στην ευρωπαϊκή αγορά, όσο και στην αμερικάνικη, έως το έτος 2035.

    Για την αγορά των ΗΠΑ που όπως φαίνεται «καθυστερεί» η διείσδυση των ηλεκτρικών, η Ford μέσω του διευθύνοντος συμβούλου της Jim Farley, έχει την πρόθεση να κατασκευάζει υβριδικά οχήματα μέχρι το 2035. Σε μια επικοινωνία που είχε με τους μετόχους της μάρκας, ο Farley έγινε και λίγο πιο συγκεκριμένος αναφορικά με τα αποτελέσματα σε επίπεδο πωλήσεων.


    Συγκεκριμένα ανέφερε: «Έχουμε την ισχυρότερη υβριδική γκάμα όλων των εποχών. Πουλήσαμε σχεδόν 88.000 υβριδικά οχήματα μόνο στις ΗΠΑ πέρυσι και φέτος έχουμε ήδη πουλήσει 36.000 μέχρι τον Απρίλιο. Αυτό είναι πραγματικά συναρπαστικό για εμάς να βλέπουμε την ανάπτυξη όχι μόνο των πλήρως ηλεκτρικών μας οχημάτων αλλά και της επιτυχημένης επέκτασης των PHEV ειδικά εδώ στη Β. Αμερική, όπως το υβριδικό F-150».


    Το συγκεκριμένο μοντέλο μπήκε πρόσφατα στη νέα του γενιά και συνέβαλε καθοριστικά στο να γίνουν οι καλύτερες πωλήσεις υβριδικών οχημάτων του περασμένου έτους. Η Ford είχε μεγάλη επιτυχία στη συγκεκριμένη κατηγορία, με πολλά από τα οχήματά της να ξεπερνούν κατά πολύ τις προσδοκίες πωλήσεων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την εκπεφρασμένη διάθεση της εταιρείας να συνεχίσει παρουσιάζοντας υβριδικές εκδόσεις και σε άλλα μοντέλα, όπως τα Bronco Sport και Ranger.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το Mazda 2 και υβριδικό
    Το Mazda 2 και υβριδικό

    Το νέας γενιάς Mazda 2 θα διατίθεται και σε υβριδική έκδοση, ακολουθώντας πιστά το αντίστοιχης τεχνολογίας Toyota Yaris.

    Η συνεργασία ανάμεσα στην εταιρεία από την Χιροσίμα και την Toyota απέφερε καρπούς με πιο πρόσφατο δημιούργημα το πλήρως υβριδικό Mazda 2.

    Η τελευταία, μάλιστα, είναι και αυτή που αναλαμβάνει εξολοκλήρου την κατασκευή της νέας έκδοσης του supermini, που ουσιαστικά συνιστά ένα Toyota Yaris με λογότυπα της Mazda.

    Αυτό σημαίνει ότι κάτω από το εμπρός καπό θα υπάρχει ο ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1,5 λίτρων που θα αποδίδει 91 PS και θα πλαισιώνεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 80 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 116 ίππους, με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου e-CVT.


    Περί επιδόσεων, να αναφέρουμε ότι για το υβριδικό Yaris, η επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,7 δλ., με την τελική να αγγίζει τα 175 χλμ./ώρα. Κάτι ανάλογο αναμένουμε και για το Mazda 2.

    Μεγάλο προσόν, φυσικά, του νέου υβριδικού Mazda 2 θα είναι η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 που θα περιορίζονται σε 93 γρ./χλμ., απαλλάσσοντας τον χρήστη από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.


    Χαρακτηριστικό είναι ότι τα δύο μοντέλα φέρουν ακριβώς την ίδια εμφάνιση, με ειδοποιό διαφορά την παρουσία του εμβλήματος της Mazda. Το «δίδυμο» αδελφάκι του Toyota Yaris Hybrid αναμένεται στην αγορά την Άνοιξη του 2022.


    Αφετηρία της συνεργασίας των δύο Ιαπώνων κατασκευαστών ήταν το 2015, και έκτοτε εργάζονται από κοινού πάνω σε μια πληθώρα πεδίων, μεταξύ των οποίων η εξέλιξη προηγμένων τεχνολογιών και η κατασκευή ενός κοινού εργοστασίου.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Σενάρια για συνεργασία Ford με VW με φόντο το επόμενο Focus
    Σενάρια για συνεργασία Ford με VW με φόντο το επόμενο Focus

    Η νέα γενιά του δημοφιλούς Ford Focus θα είναι κατά πάσα πιθανότητα αμιγώς ηλεκτρική και το τελευταίο διάστημα πληθαίνουν οι φήμες που αναφέρουν πως θα βασίζεται σε πλατφόρμα του ομίλου VW.

    Η Ford είναι μεταξύ των εταιριών που έχουν δηλώσει την εμπιστοσύνη τους στο εξηλεκτρισμό ανακοινώνοντας πως μέχρι το 2030 όλη η γκάμα νέων επιβατικών μοντέλων της θα είναι ηλεκτρική.

    Μέρος αυτής της γκάμας θα είναι και η επόμενη γενιά του Focus στην οποία πιθανότατα θα υπάρξει πλήρης στροφή από τους θερμικούς κινητήρες σε ηλεκτροκινητήρες. Δεν θα είναι το πρώτο ραντεβού του Focus με τον ηλεκτρισμό καθώς το προηγούμενο Focus είχε για κάποιο διάστημα μια ηλεκτρική έκδοση 143 ίππων με μπαταρία 33,5 kWh και αυτονομία 225 χλμ. η οποία όμως εν μέσω μιας ιδιαίτερα πρώιμης ακόμα περιόδου για την ηλεκτροκίνηση δεν είχε εμπορική επιτυχία και εγκαταλείφτηκε.
    Με την ηλεκτροκίνηση όμως να αποτελεί ξεκάθαρα το μέλλον της αυτοκίνησης το επόμενο Focus θα μπει και πάλι στην πρίζα σύμφωνα και με δηλώσεις του επικεφαλής σχεδίασης της εταιρείας, Murat Gueler σε πρόσφατη συνέντευξή του στο βρετανικό Autocar.

    Ωστόσο για την στροφή του Focus στην ηλεκτροκίνηση η Ford δεν θα βασιστεί εξολοκλήρου στις δικές της δυνάμεις, αλλά θα λάβει τη συνδρομή του VW Group, αξιοποιώντας την πλατφόρμα MEB.
    Άλλωστε, δεν είναι μυστικό πως η Ford θα είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία εκτός του ομίλου VW που θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στην αρθρωτή αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα χρησιμοποιώντας την για την εξέλιξη ενός ηλεκτρικού crossover. Η συνέχεια θα δοθεί με ένα δεύτερο μοντέλο που θα βασιστεί στην MEB και το οποίο φαίνεται πως θα είναι το ηλεκτροκίνητο Focus.

    Επομένως, μόνο έκπληξη δεν θα προκαλούσε αν το μοντέλο αποτελούσε το… αδερφάκι του VW ID.3, ενσωματώνοντας έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και μια μπαταρία που θα εξασφάλιζε έως και 550 χλμ. αυτονομίας.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Υβριδικός κινητήρας V12 για τη Lamborghini;
    Υβριδικός κινητήρας V12 για τη Lamborghini;

    Η Lamborghini δοκιμάζει ένα νέο υβριδικό σύνολο που βασίζεται στον θερμικό κινητήρα V12.

    Να τονίσουμε εδώ πως οι δοκιμές του νέου εξελιγμένου κινητήρα πραγματοποιούνται σε ένα πρωτότυπο βασισμένο στην Aventador.

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lamborghini, Stephan Winkelman, επιβεβαίωσε ότι η επερχόμενη ναυαρχίδα θα εφοδιάζεται με ένα ολοκαίνουργιο υβριδικό σύνολο που θα χρησιμοποιεί ως βάση έναν κινητήρα V12.



    Αντίθετα βέβαια με ότι συμβαίνει στις Sian FKP 37 και Countach LPI 800-4 που χρησιμοποιούν υπερπυκνωτή, ο διάδοχος της Aventador που έχουμε στις φωτογραφίες, θα χρησιμοποιήσει έναν διαφορετικό τύπο υβριδικής τεχνολογίας. «Η τεχνολογία θα είναι διαφορετική, είναι ένας εντελώς νέος κινητήρας, εντελώς νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης και μπαταρία, όλα είναι εντελώς καινούργια», τόνισε με νόημα ο Winkelman.

    Το νέο μοντέλο θα αποκαλείται SuperVeloce θα διαθέτει περισσότερη ισχύ, σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης ακόμη πιο εστιασμένη στην πίστα και ακραία αεροδυναμική. Η Lamborghini δεν έχει δώσει ακριβή ημερομηνία για την πρεμιέρα του διαδόχου της Aventador αλλά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2024. Αναμένουμε με μεγάλη αγωνία να προβούν τα επίσημα αποκαλυπτήρια, όταν και όποτε με το καλό...
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Stellantis αναβιώνει τα ιστορικά της ονόματα
    Η Stellantis αναβιώνει τα ιστορικά της ονόματα

    Ο όμιλος Stellantis είναι αποφασισμένος να αξιοποιήσει τη δυναμική που έχουν ιστορικά μοντέλα των εταιριών της προκειμένου να ενισχύσει το ηλεκτρικό της μέτωπο και ήδη έχει ξεκινήσει την εξέλιξη της ηλεκτρικής αναβίωσης των Opel Manta και Lancia Delta.

    Ο όμιλος Stellantis έχει ένα φιλόδοξο σχέδιο ανάπτυξης της ηλεκτρικής κινητικότητας στο πλαίσιο του οποίο προβλέπεται και η εξίσωση του κόστους μεταξύ θερμικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2026 με ταυτόχρονη ανάπτυξη της ηλεκτρικής γκάμας σε όλες τις εταιρίες του ομίλου.
    Βασικός στόχος είναι αυτή η γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων να περιλαμβάνει όλες τις εκφράσεις της αυτοκίνησης, κάτι που σημαίνει πως προβλέπονται και μοντέλα τα οποία θα απευθύνονται και στο συναίσθημα. Γι’αυτό το σκοπό η Stellantis είναι έτοιμη να στρατολογήσει τη δυναμική ιστορικών ονομάτων των εταιριών της όπως το Opel Manta και φυσικά η Lancia Delta.

    Στην περίπτωση του πρώτου δεν μιλάμε για μια αναβίωση καθώς το νέο ηλεκτρικό Manta δεν θα είναι ένα κουπέ αλλά θα επανασυστηθεί ως ένα κομψό crossover, με σπορτίφ αύρα.
    Χωρίς να είναι γνωστές οι τεχνικές λεπτομέρειες, το μοντέλο θα βασίζεται σε μία από τις τέσσερις ολοκαίνουριες πλατφόρμες της Stellantis, με επικρατέστερη τη STLA Medium, η οποία προορίζεται για τα αυτοκίνητα που ανήκουν στις κατηγορίες “C” (μικρομεσαία) και “D” (μεσαία).

    Η εν λόγω αρχιτεκτονική επιτρέπει την ενσωμάτωση μπαταριών μέγιστης ενεργειακής χωρητικότητας 104 kWh, με την ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει τα 700 χλμ.
    Παράλληλα, η αρχιτεκτονική είναι συμβατή με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες, που στην τελευταία περίπτωση θα χαρίζουν χαρακτηριστικά τετρακίνησης.
    Δημοσιεύματα, μάλιστα, αναφέρουν ότι το Manta ενδέχεται να χριστεί ως halo car από την Opel. Ένα όχημα-πρότυπο, δηλαδή, που συγκεντρώνει και αντανακλά όλη τη τεχνογνωσία της μάρκας και καταδεικνύει το κατασκευαστικό της ταλέντο.

    Ακόμα, όπως έχει γνωστοποιηθεί, η Stellantis σχεδιάζει να αναστηλώσει τη Lancia, που αυτή τη στιγμή είναι βυθισμένη στην ανυποληψία πουλώντας μόνο την Ypsilon στην ιταλική αγορά. Ο νέος επικεφαλής της εταιρείας, Luca Napolitano, επιβεβαίωσε ότι η νέα Ypsilon θα λανσαριστεί το 2024, για να ακολουθήσει η μεγάλη επιστροφή: Η αναβίωση της εμβληματικής Delta. Το μοντέλο ενδέχεται να μοιράζεται πολλά κοινά με το Opel Manta. Όχι μόνο θα ντεμπουτάρει εντός του 2026, αλλά φέρεται πως θα υιοθετεί και αυτό την πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis.

    Υπενθυμίζεται ότι η Stellantis εργάζεται πάνω σε τέσσερις πλατφόρμες – STLA Small, STLA Medium, STLA Large και STLA Frame – οι οποίες θα χρησιμοποιούνται και από τις 14 εταιρείες του ομίλου, με προεξέχουσες τις Alfa Romeo, Citroen, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati και Peugeot.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Τα αυστηρότερα όρια εκπομπών CO2, ενισχύουν την θέση των οικολογικών αυτοκινήτων
    Τα αυστηρότερα όρια εκπομπών CO2, ενισχύουν την θέση των οικολογικών αυτοκινήτων

    Το 2018, στην ευρωπαϊκή αγορά πουλήθηκαν περίπου 190.000 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EVs) και σχεδόν 155.000 υβριδικά plug-in μοντέλα

    Η ανάγκη για δραστικό περιορισμό των επικίνδυνων ρύπων που εκπέμπουν τα οχήματα επιδρά θετικά στην εξέλιξη των νέων υβριδικών και ηλεκτροκίνητων μοντέλων που ετοιμάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

    Οι αναλυτές εκτιμούν ότι τα περισσότερα νέα μοντέλα και αυστηρότεροι κανόνες εκπομπών CO2, θα ενισχύσουν την θέση των οικολογικών αυτοκινήτων στη παγκόσμια αγορά.
    Το 2018, στην ευρωπαϊκή αγορά πουλήθηκαν περίπου 190.000 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EVs) και σχεδόν 155.000 υβριδικά plug-in μοντέλα. Φέτος αναμένεται να πουληθούν 300.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα και 250.000 υβριδικά plug-in. Το 2020, εκτιμάται ότι το σύνολο των ευρωπαϊκών πωλήσεων οικολογικών μοντέλων θα είναι πάνω από 1 εκατ. μονάδες. Η αναλογία θα είναι 55% υβριδικά και 45% ηλεκτρικά, εκτιμούν οι αναλυτές.

    Η έλλειψη πολλών ελκυστικών επιλογών ήταν ένας από τους λόγους για τον οποίο οι αγοραστές δεν έχουν βάλει στις πρώτες θέσεις της λίστας των προτιμήσεων τους τα αμιγώς ηλεκτρικά και υβριδικά plug-in αυτοκίνητα, σημειώνει το Automotive News Europe. Αλλά αυτό αλλάζει ταχύτατα καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες προετοιμάζονται να λανσάρουν περισσότερα μοντέλα τα οποία θα καλύπτουν τους νέους κανονισμούς για τις εκπομπές που θα ισχύουν το 2020.
    Ο αριθμός των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων που πωλούνται στην Ευρώπη φέτος θα αυξηθεί στα 24 ενώ πέρσι ήταν μόλις 18. Η αύξηση οφείλεται στο λανσάρισμα νέων μοντέλων όπως τα Audi e-tron, Tesla 3, Mercedes-Benz EQC, Mini EV και Volvo XC40 Ο αριθμός των υβριδικών plug-in φέτος θα διπλασιαστεί φθάνοντας σχεδόν τα 53 μοντέλα ενώ πέρσι ήταν 27.

    Ωστόσο, με βάση τον προγραμματισμό των αυτοκινητοβιομηχανιών, η μεγάλη διαφορά θα εκδηλωθεί το 2020.

    Τότε ο αριθμός των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων θα διαπλαστεί φτάνοντας τα 48 και η λίστα των υβριδικών plug-in θα αγγίξει σχεδόν τα 100 μοντέλα.

    Στο τέλος της χρονιάς και στις αρχές του 2020, το γκρουπ VW θα λανσάρει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο νέας γενιάς το οποίο στηρίζεται στην ευέλικτη πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων MEB της Volkswagen. Πρόκειται για ένα μοντέλο στο μέγεθος του Golf, το οποίο θα έχει αυτονομία πάνω από 550 χλμ.

    Ανάλογα Hatchback, θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια με τα σήματα των υπολοίπων μάρκων μαζικής παραγωγής του γερμανικού γκρουπ (Audi, Skoda, Seat).

    Από το 2020, η ΕΕ θα επιβάλει πρόστιμα στις αυτοκινητοβιομηχανίες αν δε έχουν φτάσει στον καθορισμένο μέσο όρο του διοξειδίου του άνθρακα, που εκπέμπουν όλα τα μοντέλα της γκάμας τους.

    Ο γαλλικός όμιλος PSA( Peugeot, Citroen, DS, Opel) θα ξεκινήσει την προσπάθεια του με την υβριδική plug-in έκδοση του Peugeot 508, του SUV 3008 και του επίσης SUV Opel Grandland X. Τα μικρότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Peugeot 208e, Opel/Vauxhall Corsa και το DS 3 Crossback- θα είναι στα καταστήματα πωλήσεων αυτοκινήτων το 2020.

    Μέχρι το 2025, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να μειώσουν τα επίπεδα CO2 που εκπέμπει όλη η γκάμα των μοντέλων τους κατά 15% σε σχέση με τον μέσο όρο που πέτυχαν το 2021. Το επόμενο στάδιο είναι η μείωση κατά 37,5% σε σχέση με το 2021 μέχρι το 2030.

    Ένας παράγοντας που θα επηρεάσει τον όγκο των πωλήσεων των οικολογικών αυτοκινήτων είναι τα οικονομικά και φορολογικά κίνητρα που δίνουν οι κυβερνήσεις σε όσους επιλέξουν οικολογικά μοντέλα. Πέρσι, μειώθηκαν τα κίνητρα στο Ηνωμένο Βασίλειο, την μεγαλύτερη αγορά υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων. Επιπλέον, πολλά από τα δημοφιλή οικολογικά μοντέλα αποσύρθηκαν από την ευρωπαϊκή αγορά, γιατί οι νέοι κανονισμοί σχετικά με τις εκπομπές, γνωστοί ως παγκόσμια εναρμονισμένη διαδικασία εξέτασης ελαφρού οχήματος (WLTP), αύξησαν τον αριθμό των εκπομπών CO2, οπότε χάθηκαν τα προνομία σε όσες χώρες ίσχυαν.

    Το WLTP είχε ως αποτέλεσμα τα περισσότερα οικολογικά μοντέλα να έχουν πλέον πάνω από 50 γραμ CO2/ χλμ., με αποτέλεσμα η τιμή πώλησης τους να μην ευνοείται από τα οικονομικά κίνητρα των κυβερνήσεων.

    Στη λίστα των πόλεων που προσπαθούν να μειώσουν την συγκέντρωση επικίνδυνων ρύπων στο περιβάλλον προστέθηκε και η Μαδρίτη. Τον περασμένο Νοέμβριο μια έκταση 472 στρεμμάτων χαρακτηρίσθηκε περιοχή όπου θα κυκλοφορούν ελεύθερα μόνο ηλεκτροκίνητα οχήματα ή PHEV με δυνατότητα κίνησης με την χρήση ηλεκτρικής ενέργειας τουλάχιστον για 40 χλμ.

    Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ - Prorothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς