Τρίτη, 07 Δεκεμβρίου 2021 15:59

Το Mazda 2 και υβριδικό

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Το νέας γενιάς Mazda 2 θα διατίθεται και σε υβριδική έκδοση, ακολουθώντας πιστά το αντίστοιχης τεχνολογίας Toyota Yaris.

Η συνεργασία ανάμεσα στην εταιρεία από την Χιροσίμα και την Toyota απέφερε καρπούς με πιο πρόσφατο δημιούργημα το πλήρως υβριδικό Mazda 2.

Η τελευταία, μάλιστα, είναι και αυτή που αναλαμβάνει εξολοκλήρου την κατασκευή της νέας έκδοσης του supermini, που ουσιαστικά συνιστά ένα Toyota Yaris με λογότυπα της Mazda.

Αυτό σημαίνει ότι κάτω από το εμπρός καπό θα υπάρχει ο ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1,5 λίτρων που θα αποδίδει 91 PS και θα πλαισιώνεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 80 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 116 ίππους, με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου e-CVT.


Περί επιδόσεων, να αναφέρουμε ότι για το υβριδικό Yaris, η επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,7 δλ., με την τελική να αγγίζει τα 175 χλμ./ώρα. Κάτι ανάλογο αναμένουμε και για το Mazda 2.

Μεγάλο προσόν, φυσικά, του νέου υβριδικού Mazda 2 θα είναι η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 που θα περιορίζονται σε 93 γρ./χλμ., απαλλάσσοντας τον χρήστη από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.


Χαρακτηριστικό είναι ότι τα δύο μοντέλα φέρουν ακριβώς την ίδια εμφάνιση, με ειδοποιό διαφορά την παρουσία του εμβλήματος της Mazda. Το «δίδυμο» αδελφάκι του Toyota Yaris Hybrid αναμένεται στην αγορά την Άνοιξη του 2022.


Αφετηρία της συνεργασίας των δύο Ιαπώνων κατασκευαστών ήταν το 2015, και έκτοτε εργάζονται από κοινού πάνω σε μια πληθώρα πεδίων, μεταξύ των οποίων η εξέλιξη προηγμένων τεχνολογιών και η κατασκευή ενός κοινού εργοστασίου.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 07 Δεκεμβρίου 2021 10:40

Σχετικά Άρθρα

  • Η Stellantis επενδύει στην τεχνολογία mild hybrid
    Η Stellantis επενδύει στην τεχνολογία mild hybrid

    Ο Όμιλος Stellantis επενδύει στην τεχνολογία των mild hybrid, η οποία είναι μία φθηνή και προσιτή λύση.

    Η Stellantis είναι αποφασισμένη να μεγαλώσει κατά πολύ τη γκάμα των μοντέλων της που χρησιμοποιούν υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο μειώνει τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου έως και 20%.

    Η συγκεκριμένη τεχνολογία, η οποία προσθέτει περίπου 2.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο, επιτρέπει στα οχήματα να διανύουν έως και 1 χιλιόμετρο αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.

    Ξεκινώντας από το 2025, η Stellantis θα προσφέρει αυτή την τεχνολογία σε μια ευρύτερη γκάμα μοντέλων για να ανταποκριθεί στους αυστηρότερους στόχους της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων.

    Το υβριδικό σύστημα 48V διαθέτει μια μπαταρία 0,9 kWh, έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και μια μίζα/γεννήτρια με ιμάντα. Αυτή η διαμόρφωση βελτιώνει τις λειτουργίες stop/start και την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση.

    Ο κύριος κινητήρας του συστήματος αποτελείται από μια τρικύλινδρη μονάδα νέας γενιάς 1,2 λίτρων με απόδοση 100 ή 136 ίππων.

    Παρά τη χρήση ενός συστήματος χαμηλότερης τάσης, η Stellantis τονίζει ότι θα πρέπει να θεωρείται πλήρες υβριδικό σύστημα λόγω των παρόμοιων πλεονεκτημάτων του με τα συστήματα υψηλότερης τάσης των ανταγωνιστών όπως η Toyota και η Renault.

    Σύμφωνα με τον Christian Mueller, ανώτερο αντιπρόεδρο των συστημάτων πρόωσης για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, το σύστημα 48V παρέχει σημαντική μείωση των εκπομπών CO2 με χαμηλότερο κόστος.

    Η Stellantis στοχεύει σε ετήσια παραγωγή 1,2 εκατομμυρίων αυτοκινήτων με κιβώτιο eDCT, καταργώντας σταδιακά τα μη υβριδικά συστήματα κίνησης με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων.

    Η τεχνολογία είναι ήδη διαθέσιμη σε μοντέλα όπως το Opel Mokka και σύντομα θα είναι διαθέσιμη στις Alfa Romeo Junior και Tonale, στα Citroen C3, C4 και C5, στα Fiat 600, Jeep Avenger, Lancia Ypsilon και στα περισσότερα μοντέλα της Opel και Peugeot.

    Για παράδειγμα, το Opel Mokka με μη υβριδικό κινητήρα 1,2 λίτρων έχει εκπομπές CO2 137 g/km, ενώ η νέα υβριδική έκδοση με κιβώτιο eDCT εκπέμπει μόνο 104 g/km. Το συγκεκριμένο υβριδικό μοντέλο βελτιώνει επίσης την οικονομία καυσίμου από 6,1 λτ/100 χλμ. σε 4,9 λτ/100 χλμ. σε μικτή οδήγηση.

    Η επέκταση των υβριδικών ευθυγραμμίζεται με τα σχέδια της Stellantis για τα ηλεκτρικά, με στόχο την επίτευξη 100% πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών στην Ευρώπη έως το 2030.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η Mazda επαναφέρει τον Wankel
    Η Mazda επαναφέρει τον Wankel

    Ένα ιστορικό γεγονός για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία είναι πιθανό να πραγματοποιηθεί, μέσω της νέας σειράς μοντέλων της Mazda.

    Η Mazda διερευνά την αναβίωση ενός σπορ αυτοκινήτου με κινητήρα Wankel, το οποίο ενδεχομένως να κινείται από έναν διαμήκη τοποθετημένο κινητήρα με δύο ρότορες, όπως παρουσιάστηκε στο πρωτότυπο Iconic SP.

    Η συγκεκριμένη ανακοίνωση έγινε κατά τη διάρκεια του κοινού συνεδρίου Toyota και Subaru, με επίκεντρο τους καθαρότερους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

    Ενώ η Toyota αποκάλυψε νέους τετρακύλινδρους κινητήρες σε σειρά και η Subaru παρουσίασε ένα υβριδικό μπόξερ επόμενης γενιάς, το πρωτότυπο της Mazda με δύο ρότορες έκλεψε τις εντυπώσεις.

    Αν και οι λεπτομέρειες ήταν λιγοστές, η Mazda άφησε να εννοηθεί ότι αυτός ο κινητήρας θα μπορούσε να τροφοδοτήσει ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων.

    Στο πρωτότυπο Iconic SP, ο Wankel κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια, φορτίζοντας την μπαταρία αντί να κινεί απευθείας τους τροχούς.

    Σε μια πιθανή αναβίωση του RX, ο κινητήρας δύο ρότορων θα είναι τοποθετημένος στον διαμήκη άξονα, με στόχο την αύξηση της παροχής ισχύος, τη μείωση των κραδασμών και τη μείωση των εκπομπών ρύπων.

    Αυτή η διαμόρφωση εξετάζεται για σπορ αυτοκίνητα, σηματοδοτώντας ενδεχομένως την επιστροφή της σειράς RX.

    Αυτό το πιθανό νέο RX ευθυγραμμίζεται με την ιστορία της εταιρείας σε καινοτόμους περιστροφικούς κινητήρες, η οποία τελείωσε με την έκδοση RX-8 Spirit R του 2012.
    Η ομάδα κινητήρων Wankel της Mazda, η οποία σχηματίστηκε τον Φεβρουάριο του 2024 και αποτελείται από 36 μηχανικούς, είναι αφιερωμένη στην ανάπτυξη νέων οχημάτων.

    Η τελευταία σοβαρή σκέψη για μια επανεκκίνηση του RX-7 σταμάτησε στα μέσα της δεκαετίας του 2000 λόγω της οικονομικής κρίσης. Το μοντέλο αυτό θα ήταν ένα σπορ αυτοκίνητο με κινητήρα εμπρός και κίνηση στους πίσω τροχούς, τοποθετημένο πάνω από το MX-5 Miata.

    Το Iconic SP, που αποκαλύφθηκε στην Έκθεση Κινητικότητας της Ιαπωνίας τον Οκτώβριο του 2023, προκάλεσε μεγάλη αίσθηση στους φίλους της μάρκας και όχι μόνο,

    Ο επικεφαλής σχεδιαστής, Masashi Nakayama ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα μπορούσε να κρατηθεί στο μέγεθος ενός Miata, ακόμη και με τον κινητήρα δύο ρότορων, τον ηλεκτροκινητήρα και το πακέτο μπαταριών.

    Το πρωτότυπο αυτοκίνητο είχε μήκος 4,18 μέτρα γεγονός που το καθιστά μεγαλύτερο από ένα Miata ND, αλλά εξακολουθεί να είναι διθέσιο.

    Με βάρος 1.450 κιλά, κατανομή βάρους 50:50 και πάνω από 370 ίππους, προσέφερε περίπου διπλάσια ισχύ από το σημερινό Miata, το οποίο γιόρτασε φέτος την 35η επέτειό του.

    Ενώ η Mazda αναβάθμισε πρόσφατα το σημερινό Miata, ένα μοντέλο πέμπτης γενιάς δεν αναμένεται σύντομα.

    Παραμένει αβέβαιο αν το Iconic SP παραγωγής θα είναι το επόμενο MX-5 ή ένα νέο, μεγαλύτερο και ακριβότερο σπορ αυτοκίνητο.

    Ανεξάρτητα από αυτό, η προοπτική ενός νέου σπορ αυτοκινήτου από τη Mazda με κινητήρα Wankel είναι μια συναρπαστική εξέλιξη για τους λάτρεις της αυτοκίνησης.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το σπορ μέλλον της Mazda
    Το σπορ μέλλον της Mazda

    Το πρωτότυπο Iconic SP που παρουσίασε η Mazda στο Τόκυο είναι μάλλον απίθανο να προλογίζει το επόμενο MX-5 όμως σίγουρα δείχνει την μελλοντική σπορ κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η ιαπωνική εταιρία

    Η Mazda συγκέντρωσε τα φώτα της δημοσιότητας στο Japan Mobility Show, με την αποκάλυψη του Iconic SP. Ένα πρωτότυπο με πραγματικά πολύ όμορφες, χυτές γραμμές που οι ήθελαν φήμες να προλογίζει τη νέα γενιά του πιο εμβληματικού της μοντέλου, του MX-5. Ωστόσο μετά την αποκάλυψη του μοντέλου οι διαπιστώσεις των περισσότερων συγκλίνουν στο ότι το Iconic SP μοιάζει περισσότερο με μια σύγχρονη απόδοση του επίσης θρυλικού RX-7. Σε κάθε περίπτωση οι σχεδιαστές της Mazda έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά, καθώς, όπως προαναφέραμε, το Iconic SP εντυπωσιάζει με τις γραμμές του χωρίς να έχει χάσει, οπτικά τουλάχιστον την ελαφρότητά του.

    Γιατί το βάρος του, λόγω και του ηλεκτρικού συστήματος πρόωσής ανέρχεται στα 1.450 κιλά. Ταυτόχρονα και παρόλο που με τα τρέχοντα δεδομένα είναι αρκετά μικρό, με μήκος 4,18 μέτρων είναι αισθητά πιο μεγάλο από το MX-5.

    Το σύστημα πρόωσης του Iconic SP, που είναι πολύ πιθανό να υιοθετηθεί στη γενική του μορφή σε πολλά μοντέλα της Mazda περιγράφεται από την εταιρία ως «ηλεκτρικό σύστημα με δύο ρότορες». Στην πράξη περιλαμβάνει μια ηλεκτρική μονάδα αλλά και έναν κινητήρα Wankel o οποίος μπορεί να λειτουργήσει τόσο με υδρογόνο όσο και άλλα ανθρακικά ουδέτερα καύσιμα (e-fuels) με την συνολική απόδοση να φθάνει τους 370 ίππους.

    Παρόλο που δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες και αναλυτικά στοιχεία, όπως π.χ. η χωρητικότητα της μπαταρίας, το πιο πιθανό είναι πως το σύστημα πρόωσης λειτουργεί με τρόπο ανάλογο με αυτό του MX-30 R-EV. Δηλαδή o περιστροφικός κινητήρας με τους δύο ρότορες λειτουργεί και εδώ σαν range extender, τροφοδοτώντας τη μπαταρία με ηλεκτρική ενέργεια η παραγωγή της οποία είναι ανθρακικά ουδέτερη.

    Οι μηχανικοί της Mazda πάντως εκμεταλλεύθηκαν τις μικρές διαστάσεις του όλου συστήματος πρόωσης για να πετύχουν και μια ιδανική κατανομή βάρους 50:50, γεγονός που δημιουργεί προϋποθέσεις για το επιζητούμενο fun to drive.

    Πηγή: Protothema.gr

  • H Mazda ετοιμάζει και το CX-70
    H Mazda ετοιμάζει και το CX-70

    Μετά το μοντέλο-ναυαρχίδα CX-90, η Mazda αναμένεται να παρουσιάσει και μία μικρότερη έκδοσή του, η οποία θα φέρει τον κωδικό CX-70.

    Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από την επίσημη παρουσίαση του νέου επταθέσιου μοντέλου της Mazda, του CX-90, το οποίο φέρει και τον τίτλο του κορυφαίου στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας, τόσο σε διαστάσεις, όσο και σε επίπεδο εξοπλισμού.

    Οι δαιμόνιοι Ιάπωνες όμως δεν μένουν εκεί, καθώς πληροφορίες αναφέρουν ότι μέσα στο 2023 η φίρμα της Χιροσίμα θα λανσάρει και ένα δεύτερο SUV μοντέλο, το CX-70. Μάλιστα το εν λόγω όχημα θα είναι μικρότερο από το CX-90, τόσο σε ότι αφορά το παρουσιαστικό του, όσο και τις θέσεις για τους επιβάτες.

    Το CX-70 βασίζεται πάνω στην ίδια πλατφόρμα με το μεγαλύτερο μοντέλο, χωρίς πάντως να υστερεί σε πολυτέλεια και ανέσεις στο σαλόνι του.

    Για την κίνηση του νέου SUV η Mazda προσφέρει την ίδια γκάμα κινητήρων με το CX-90. Αυτό σημαίνει ότι το νέο CX-70 θα εφοδιάζεται έναν νέο turbo εξακύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα 3,3 λίτρων με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, καθώς και ένα plug-in υβριδικό σύστημα e-SKYACTIV με τετρακύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων, ηλεκτρικό κινητήρα και μπαταρία 17,8 kWh. Στην πρώτη περίπτωση η ισχύς είναι 345 ίπποι, στη δεύτερη 327 ίπποι.

    Η σχεδίασή του θα ακολουθεί τα βήματα του μεγαλύτερου CX-90 και πιθανόν να υπάρχει και κάποια μικρή αισθητική «σύνδεση» με το παλιό CX-7 που είχε αρκετά μεγάλη επιτυχία στην Ευρώπη μεταξύ 2006 και 2012 που βρισκόταν στην αγορά.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το Mazda MX-5 μεταμορφώνεται
    Το Mazda MX-5 μεταμορφώνεται

    Με την ευκαιρία εορτασμού 30 ετών λειτουργίας η ισπανική εταιρία αμαξωμάτων Hurtan, παρουσίασε το αντισυμβατικό Granf Albaycin που βασίζεται στο Mazda MX-5.

    Η ισπανική εταιρία κατασκευής χειροποίητων αμαξωμάτων Hurtan βρίσκεται στο χώρο από το 1992 και φέτος, επέλεξε ένα ιδιαίτερο τρόπο για να γιορτάσει τα 30 χρόνια της.

    Το Grand Albaycin είναι το επετειακό της μοντέλο το οποίο συγκέντρωσε διθυραμβικά σχόλια που έχουν να κάνουν με την ποιότητα της δουλειάς που έχει γίνει, προκειμένου οι πελάτες της Hurtan να παίρνουν στα χέρια τους ένα άρτιο από κάθε άποψη αποτέλεσμα. Δεν είναι και λίγοι εκείνοι που εμπιστεύονται την Ισπανική εταιρεία επεμβάσεων στο αμάξωμα, ακριβώς χάρη στην πολύ ποιοτική δουλειά που κάνει, βάζοντας και τις δικές της, ιδιαίτερες πινελιές που είναι σχεδόν πάντα κατά βάση ρετρό.

    Το Grand Albaycin βασίζεται στο Mazda Miata ND και η επετειακή έκδοση θα κατασκευαστεί σε μόλις έξι αντίτυπα και όλα θα έχουν ρετρό στοιχεία στην εμφάνισή τους, δανεισμένα από σπορ αυτοκίνητα των δεκαετιών του ’50 και του ’60. Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν από τρία εξωτερικά χρώματα (Lead Grey, Cherry Red και Midnight Blue) και δύο εσωτερικά φινιρίσματα.

    Οι εικόνες δείχνουν το σπορ roadster με τη χειροκίνητη αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή και την ηλεκτροκίνητη σκληρή οροφή. Η Hurtan σκοπεύει να πουλήσει τα βαριά προσαρμοσμένα roadster MX-5 με δυνατότητα επιλογής μεταξύ χειροκίνητου εξατάχυτου και αυτόματου με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων.

    Στην πραγματικότητα, μόνο από την εικόνα του εσωτερικού μπορεί να καταλάβει κανείς πως πρόκειται για το διάσημο ιαπωνικό roadster, μια και οι επεμβάσεις στο αμάξωμα είναι εκτεταμένες. Θα θέλαμε να πούμε πως η πρόταση της Hurtan μοιάζει σαν να έχει βγει από το χωροχρόνο και βρίσκεται κοντά μας ενώ έχει κατασκευαστεί τη δεκαετία του 1960 αλλά κάτι τέτοιο δεν προκύπτει.

    Ίσως από κοντά, η αισθητική του αυτοκινήτου να είναι καλύτερη. Αυτό όμως που βλέπουμε στις φωτογραφίες, μπαίνει άνετα στην κατηγορία των «δεν βλέπεται» αυτοκινήτων και πραγματικά απορούμε πως θα μπορούσε κάποιος να ζητήσει τη μετατροπή του Miata του σε κάτι τέτοιο από τη Hurtan. Όπως όμως έχουμε πει κατ’ επανάληψη, περί ορέξεως…

    Πηγή: Protothema.gr

  • Η επιστροφή του Wankel
    Η επιστροφή του Wankel

    Η επίσημη πρεμιέρα του MX-30 R-EV έχει προγραμματιστεί για τις 13 Ιανουαρίου. Tο σίγουρο είναι πως ένα ευρύ κοινό αναμένει τις εξελίξεις.

    Η Mazda έχει συνδέσει απόλυτα το όνομά της με τους περιστροφικούς κινητήρες ή wankel αν προτιμάτε από τα μέσα της δεκαετίας του ’60 όταν πήρε την τεχνολογία από την τότε NSU και τώρα τους επαναφέρει στο προσκήνιο. Όχι όπως τους γνωρίζαμε στο παρελθόν αλλά ως range extender (επαυξητής αυτονομίας σε ελεύθερη απόδοση).
    Αυτό σημαίνει πως θα λειτουργεί ως γεννήτρια προκειμένου να φορτίζει τη μπαταρία και να αυξάνει την αυτονομία του μέχρι τώρα πλήρους ηλεκτρικού MX-30, η οποία σε πραγματικές συνθήκες είναι γύρω στα 150 χιλιόμετρα.

    Η επιλογή του wankel, πέρα από την παράδοση της Mazda, έχει να κάνει τόσο με το μικρό του μέγεθος όσο και με την υψηλή του απόδοση.

    Μέχρι στιγμής οι Ιάπωνες δεν έχουν ανακοινώσει ούτε τη χωρητικότητά του αλλά ούτε και αν θα αυξηθεί η απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα από τους νυν 144 ίππους προκειμένου να αντισταθμιστεί το επιπλέον βάρος του range extender.

    Πάντως όπως δείχνουν τα πράγματα όλα αυτά τα χρόνια της απουσίας του wankel από την αγορά οι μηχανικοί της Mazda συνέχιζαν να τον εξελίσσουν. Τόσο για το νέο του ρόλο όσο και για να μειώσουν την κατανάλωσή του (βενζίνης και λαδιού).

    Πηγή: Protothema.gr

  • Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης: Νέο υβριδικό όχημα στον δημοτικό στόλο
    Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης: Νέο υβριδικό όχημα στον δημοτικό στόλο

    Ακόμα ένα νέο όχημα παρέλαβε ο Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης το οποίο προστίθεται στον δημοτικό στόλο που αναβαθμίζεται συνεχώς. Το νέο υβριδικό όχημα έχει δυνατότητα ηλεκτροκίνησης με στόχο την μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος του Δήμου.

    Ένα ακόμα βήμα προς έναν πράσινο και σύγχρονο Δήμο.

    andravida uvrid amaxi 2

    (Δελτίο Τύπου)

  • Η Mazda επενδύει στην ηλεκτροκίνηση
    Η Mazda επενδύει στην ηλεκτροκίνηση

    Το πρωτότυπο Vision Study Model που παρουσίασε η Mazda είναι ένα ακόμα από τα εντυπωσιακά σχέδια που φαίνεται να έχει η ιαπωνική εταιρία μπαίνοντας σε μια νέα εποχή όπου θα πρωταγωνιστεί η ηλεκτροκίνηση

    Η Mazda έχει αποφασίσει την δυναμική εμπλοκή στην ηλεκτροκίνηση και θα επενδύσει 10,6 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030 με νέες συνεργασίες που στοχεύουν στα πάντα: από μπαταρίες και κινητήρες μέχρι τσιπ υπολογιστών, σε μια προσπάθεια να καλύψει τη διαφορά στον στίβο της ηλεκτροκίνησης.
    Το σχέδιο θα περιλαμβάνει την παραγωγή EV στις ΗΠΑ από το 2026-2027, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Akira Marumoto. Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής, η Mazda θα συνεργαστεί με την Envision AESC Group, μια κινεζική εταιρεία κατασκευής μπαταριών που έχει επίσης επενδύσεις από τη Nissan. Μία ακόμη συνεργασία αφορά σε ημιαγωγούς με τον ιαπωνικό όμιλο ηλεκτρονικών Rohm για προηγμένα τσιπ.

    Ο Marumoto αποκάλυψε τη νέα κατεύθυνση σε ένα αναθεωρημένο μεσοπρόθεσμο σχέδιο και παραδέχτηκε ότι η μικρού μεγέθους αυτοκινητοβιομηχανία προβλέπει μεγαλύτερη ζήτηση EV από ό,τι υπολόγιζε.
    Η Mazda αναμένει τώρα ότι τα EV θα αποτελούν από 25% έως 40% των παγκόσμιων πωλήσεών της το 2030. Κάτι πολύ υψηλότερο από τις αρχικές εκτιμήσεις της Mazda για τα EV. Η κυκλοφορία αυξάνεται από το 2028 με τη μεγάλη ώθηση των ηλεκτρικών μπαταριών.
    «Μέχρι το 2030, θα αναλάβουμε μια πλήρη παραγωγικότητα μπαταριών», είπε ο Marumoto, προσθέτοντας ότι η αλλαγή θα περιλαμβάνει λανσαρίσματα EV στην Κίνα και σε άλλες παγκόσμιες αγορές.
    Επίσης, η Mazda θα παρουσιάσει ένα νέο υβριδικό σύστημα, είπε ο Marumoto. Και προς το τέλος της δεκαετίας, η Mazda θα εξετάσει επίσης το ενδεχόμενο να επενδύσει στη δική της παραγωγή μπαταριών.
    Κάπου το 2025 η Mazda θα παρουσιάσει ηλεκτρικά με νέα πλατφόρμα. Ωστόσο, ο Marumoto είπε πως το 60-70% των πωλήσεων της μάρκας μέχρι το 2030 θα αφορά σε αυτοκίνητα με συμβατικούς κινητήρες.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς