Τετάρτη, 08 Ιουνίου 2022 14:12

Φροντιστήριο Mathisis: Σχόλιο για τα θέματα της Πληροφορικής

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Οι μαθητές της οικονομικής κατεύθυνσης σήμερα διαγωνίστηκαν στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.

Τα θέματα κινήθηκαν στον ίδιο βαθμό δυσκολίας με πέρυσι. Στο θέμα Α, οι μαθητές συνάντησαν αρκετά ερωτήματα βασισμένα στην νέα ύλη, που τα προηγούμενα χρόνια λόγω covid αφαιρούνταν. Φέτος αναμένεται να δούμε αρκετά υψηλές βαθμολογίες.

Καλή συνέχεια και καλά αποτελέσματα σε όλους τους υποψηφίους!!

Τομέας Πληροφορικής

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Mathisis

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 08 Ιουνίου 2022 14:34

Σχετικά Άρθρα

  • Φροντιστήριο Μ.Ε. Mathisis: Μια ακόμη ιστορία επιτυχίας στις Πανελλαδικές
    Φροντιστήριο Μ.Ε. Mathisis: Μια ακόμη ιστορία επιτυχίας στις Πανελλαδικές

    Ο Παναγιώτης Γιαννακόπουλος, μαθητής του 4ου ΓΕΛ Πύργου, σημείωσε υψηλές επιδόσεις στις Πανελλαδικές εξετάσεις, ως αποτέλεσμα της προσπάθειας χρόνων που κατέβαλλε, μελετώντας με ζήλο και μεθοδικότητα.

    Ο κόπος του ανταμείφθηκε πλήρως, αφού κατάφερε να πετύχει υψηλές βαθμολογίες σε μια χρονιά που ομολογουμένως ήταν για δυνατούς λύτες.

    Με 19,2 στα Μαθηματικά, 18,7 στη Φυσική, 19,4 στη Χημεία και 14,6 στην Έκθεση φαίνεται πως θα καταφέρει να πετύχει τον στόχο του και να εισαχθεί στο Πολυτεχνείο.

    giannakopoulos panagiotis 2024«Τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων στις οποίες διαγωνίστηκα με βρίσκουν βαθιά ικανοποιημένο τόσο για την αναγνώριση των προσπαθειών μου όλον αυτόν τον καιρό, όσο και για την ευκαιρία που μου δίνουν να εκπληρώσω τον στόχο μου με την εισαγωγή μου στις Πολυτεχνικές σχολές. Θα ήθελα να ευχαριστήσω αρχικά την οικογένειά μου που με πίστεψε και με στήριξε και έπειτα τους καθηγητές του 4ου Λυκείου, του φροντιστηρίου Mathisis Τάσο Κουτσανδρέα και Δημήτρη Χρυσανθόπουλο και τον φυσικό Νίκο Καραχάλιο που με καθοδήγησαν έμπρακτα και με υπομονή! Εύχομαι επιτυχία σε όλους τους συνυποψηφίους» δήλωσε στο ilialive.gr.

    Καλή σταδιοδρομία Παναγιώτη!! Το μέλλον σου διαγράφεται λαμπρό!!

  • Φροντιστήριο Mathisis: Σχόλιο για τα θέματα της Φυσικής
    Φροντιστήριο Mathisis: Σχόλιο για τα θέματα της Φυσικής

    Τα σημερινά θέματα φυσικής για τους υποψήφιους ημερήσιων και εσπερινών γενικών λυκείων χαρακτηρίζονται ως ιδιαιτέρως απαιτητικά και αυξημένης δυσκολίας. Καλύπτουν το σύνολο της διδακτέας ύλης, με ορθολογικό καταμερισμό των μονάδων και έχουν σχετικά σαφείς εκφωνήσεις, μεγάλου όμως εύρους σε πολλές περιπτώσεις. Αφορούν πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές. Πιο αναλυτικά:

    Στο πρώτο θέμα, η θεωρία περιλάμβανε και πιο απαιτητικά κομμάτια της ύλης, οπότε οι μαθητές θα έπρεπε να είναι σωστά προετοιμασμένοι, ώστε να μην συναντήσουν δυσκολία.

    Στο δεύτερο θέμα παρατηρείται κλιμακούμενη δυσκολία στα επιμέρους ερωτήματα με το Β1 να είναι το πιο προσιτό–εύκολο, ενώ το Β2 και κυρίως το Β3 αφορούν πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές, εφόσον ανεβαίνει το επίπεδο δυσκολίας των πράξεων και χρειάζεται να συσχετιστούν τύποι.

    Στο τρίτο θέμα ο τρόπος που παρατίθενται τα δεδομένα στην εκφώνηση δεν ευνοεί τους αδύναμους μαθητές ενώ οι καλά προετοιμασμένοι δεν θα συναντήσουν κάποιο πρόβλημα. Το ερώτημα Γ4 είναι το πιο δύσκολο του θέματος.

    Το τέταρτο θέμα είναι συνδυαστικό από δύο κεφάλαια της ύλης με το Δ1 να καταλαμβάνει το πρώτο από αυτά και τα υπόλοιπα τέσσερα ερωτήματα το άλλο. Αφορά μόνο καλά προετοιμασμένος – άριστους μαθητές με τα ερωτήματα Δ4 και Δ5 να είναι και τα πιο δύσκολα. Είναι κρίσιμο οι μαθητές να φτάσουν στο τέταρτο θέμα έχοντας αρκετό διαθέσιμο χρόνο ώστε να το αντιμετωπίσουν.

    Γενικά τα σημερινά θέματα θα δυσκολέψουν όλους τους μαθητές ως προς την διαχείριση του χρόνου τους αφού σημαντικός χρόνος χάνεται και κατά την ανάγνωση των εκφωνήσεων. Υπήρξε μια μικρή ασάφεια στην διατύπωση των δεδομένων που χρειάζονταν για την αντιμετώπιση των ερωτημάτων Δ4.α, Δ4.β.

    Τόσο το θέμα Γ όσο και το θέμα Β θα μπορούσε να είναι μικρότερης έκτασης ώστε να είναι διαχειρίσιμα από μεγαλύτερο εύρος μαθητών.

    Καλό καλοκαίρι και καλά αποτελέσματα σε όλους τους μαθητές!

    Ο τομέας φυσικής του φροντιστηρίου mathisis

  • Φροντιστήριο Mathisis: Σχόλιο και απαντήσεις για τα θέματα της Οικονομίας Προσανατολισμού
    Φροντιστήριο Mathisis: Σχόλιο και απαντήσεις για τα θέματα της Οικονομίας Προσανατολισμού

    Σήμερα οι υποψήφιοι του πεδίου «Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής» εξετάστηκαν στο μάθημα «ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ».

    Τα θέματα Α, Β, Γ ήταν σε σταθερό επίπεδο δυσκολίας συγκριτικά με τα αντίστοιχα περσινά, με επακόλουθο οι μαθητές να μπορέσουν να ανταποκριθούν στο σύνολο τους. Όσον αφορά στο θέμα Δ, ήταν συνδυαστικό των κεφαλαίων 1,7 και 9 , πρωτότυπο και αρκετά ενδιαφέρον μιας και εστίαζε κυρίως στην κατανόηση του μαθήματος και όχι σε αριθμητικές πράξεις.

    Συγκεκριμένα, στο ΘΕΜΑ Α, το ερώτημα Α1 περιλάμβανε ερωτήσεις τύπου Σωστού Λάθους, ενώ τα ερωτήματα Α2 και Α3 ήταν πολλαπλής επιλογής χωρίς αριθμητικές πράξεις και αφορούσαν στα κεφάλαια 9 και 10 αντίστοιχα.

    Το ΘΕΜΑ Β ζητούσε από τους μαθητές να περιγράψουν τη θεωρία του 5ου κεφαλαίου σχετικά με τον τρόπο που επιδρούν στην ισορροπία ενός κανονικού αγαθού οι μεταβολές (μόνο) της ζήτησης και (μόνο)της προσφοράς.

    Το ΘΕΜΑ Γ αποτελεί μία από τις βασικές ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου του σχολικού βιβλίου – «Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ», με απλή χρήση του βασικού τυπολογίου και δεν αναμένεται να έχει δυσκολέψει τους μαθητές, αν και χρειαζόταν ιδιαίτερη προσοχή στις αριθμητικές πράξεις. Ενδιαφέρον ωστόσο παρουσιάζει το ερώτημα Γ5 που ζητούσε από τους μαθητές να υπολογίσουν το ποσοστό του μεταβλητού κόστους που προέρχεται από τη δαπάνη για εργασία και το ποσοστό που προέρχεται από τη δαπάνη για πρώτες ύλες.

    Τέλος, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω το ΘΕΜΑ Δ ήταν συνδυαστικό των κεφαλαίων 1,7,9 και απαιτούσε πολύ καλή κατανόηση τους προκειμένου να επιλυθεί σωστά το σύνολο των ερωτημάτων. Ωστόσο, δεν απαιτούσε δύσκολες και πολλές αριθμητικές πράξεις και έτσι ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής μπορούσε εύκολα να το απαντήσει, αφού δεν έκρυβε δυσκολίες και «παγίδες».

    Συμπερασματικά, προκύπτει ότι το σημερινό διαγώνισμα ήταν πλήρες και κλιμακούμενης δυσκολίας, ενώ το «άριστα» μπορεί να το πετύχει ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής, μιας και τα ζητούμενα κάλυψαν αρκετά μεγάλο εύρος της ύλης. Καλό καλοκαίρι και καλά αποτελέσματα σε όλους τους μαθητές!

    mathisis panelladikes24 miaoulis

    Διονύσιος Μιαούλης - Οικονομολόγος, ΜSc

    Φροντιστήριο Mathisis

    math oikon 1

    math oikon 2

    math oikon 3

  • Φροντιστήριο Mathisis: Σχολιασμός των θεμάτων της Πληροφορικής
    Φροντιστήριο Mathisis: Σχολιασμός των θεμάτων της Πληροφορικής

    Σήμερα οι υποψήφιοι της οικονομικής κατεύθυνσης διαγωνίστηκαν στο μάθημα Ανάπτυξης εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον.

    Τα σημερινά θέματα ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια και ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας.

    Η κλιμάκωση της δυσκολίας τους ήταν ίδια με τα περσινά θέματα και θα έφεραν αρκετά χαμόγελα στα πρόσωπα των υποψηφίων.

    Καλή συνέχεια και καλά αποτελέσματα σε όλους τους υποψήφιους.

    Ομάδα πληροφορικών φροντιστηρίου mathisis

  • Φροντιστήριο Mathisis: Σχόλιο & απαντήσεις για τα θέματα της Χημείας
    Φροντιστήριο Mathisis: Σχόλιο & απαντήσεις για τα θέματα της Χημείας

    Τα θέματα που εξετάστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι ομάδων προσανατολισμού θετικών σπουδών και υγείας κρίνονται ως μέτριας δυσκολίας με μεγάλη έκταση.

    Το θέμα Α περιελάβανε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και σωστού λάθος βασισμένα στη θεωρία του σχολικού βιβλίου.

    Το θέμα Β είχε τα κλασσικά θέματα περιοδικού πίνακα και χημικής ισορροπίας, με το ερώτημα Β4 να κρίνεται ως το πιο ενδιαφέρον.

    Στο θέμα Γ η οργανική χημεία δεν θα πρέπει να δυσκόλεψε τους υποψήφιους καθώς και η αριθμητικές πράξεις στο Γ2.

    Στο θέμα Δ την μεγαλύτερη δυσκολία εμφανίζει το β ερώτημα του θέματος Δ2 που υποψήφιοι πρέπει να έχουν καταλάβει σε βάθος την θεωρία της ιοντικής ισορροπίας.

    Γενικά τα θέματα ήταν τις παραπλήσιας δυσκολίας με τα προηγούμενα έτη, κάλυπταν μεγάλη έκταση της ύλης ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια και δεν δυσκόλεψαν τους μαθητές οι οποίοι είχαν σωστές βάσεις στην επιστήμη της χημείας.

    mathisis panelladikes24 koutsandreas

    Αναστάσιος Κουτσανδρέας

    Χημικός

    Απαντήσεις

    mathisis panelladikes24 ximeia 1

    mathisis panelladikes24 ximeia 2

    mathisis panelladikes24 ximeia 3

    mathisis panelladikes24 ximeia 4

    mathisis panelladikes24 ximeia 5

    mathisis panelladikes24 ximeia 6

    mathisis panelladikes24 ximeia 7

  • Φροντιστήριο Mathisis: Σχολιασμός των θεμάτων για το μάθημα της Βιολογίας
    Φροντιστήριο Mathisis: Σχολιασμός των θεμάτων για το μάθημα της Βιολογίας

    Τα θέματα στη Βιολογία Προσανατολισμού της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας στα οποία κλήθηκαν να απαντήσουν οι φετινοί υποψήφιοι περιείχαν ζητήματα από ένα ευρύ φάσμα της εξεταστέας ύλης, παρουσίασαν διαβαθμισμένη δυσκολία αλλά και πρωτοτυπία σε ορισμένα σημεία.

    Συγκεκριμένα, τα θέματα Α και Β κρίνονται ως βατά, καθώς η επίλυση τους απαιτούσε απλά γνώση της θεωρίας. Τα θέματα Γ και Δ ήταν πιο απαιτητικά, με την επίλυση τους να προϋποθέτει άρτια προετοιμασία και κριτική σκέψη από πλευράς των υποψηφίων. Συνολικά, η ποικιλία και η πληθώρα των ερωτημάτων του σημερινού διαγωνίσματος πιθανόν δυσκόλεψε ορισμένους μαθητές στη διαχείριση του χρόνου τους. Εντούτοις ήταν ένα διαγώνισμα που εξέταζε ικανοποιητικά την αντίληψη των βιολογικών φαινομένων από τους υποψήφιους και παρουσίαζε επιστημονική αρτιότητα.

    mathisis giannop FrΠαναγιώτα Γιαννοπούλου,

    Βιολόγος MSc, PhD

  • Φροντιστήριο Mathisis: Απαντήσεις και σχόλιο στα θέματα των Μαθηματικών Προσανατολισμού
    Φροντιστήριο Mathisis: Απαντήσεις και σχόλιο στα θέματα των Μαθηματικών Προσανατολισμού

    Τα θέματα των ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ, στα οποία διαγωνίστηκαν οι μαθητές της ομάδας προσανατολισμού Θετικών Σπουδών - Οικονομίας & Πληροφορικής, ήταν κατά την γνώμη μας όμορφα θέματα αλλά απαιτητικά. Ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας, κάλυπταν το μεγαλύτερο μέρος της εξεταστέας ύλης και απαιτούσαν καλές γνώσεις των μαθηματικών των προηγούμενων τάξεων.

    Αναλυτικά:

    Το 1ο θέμα ήταν θεωρία χωρίς δυσκολίες.

    Το 2ο θέμα κλασικό των τελευταίων ετών με συναρτήσεις από ασκήσεις του σχολικού βιβλίου, αναμενόμενα ερωτήματα και κρίνεται ότι δεν θα δυσκολέψει τους καλά προετοιμασμένους μαθητές.

    Το 3ο θέμα ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας. Το Γ4 ήταν ερώτημα ρυθμού μεταβολής και ήταν απαιτητικό.

    Το 4ο θέμα περιείχε έξυπνα ερωτήματα και αρκετή δουλειά. Συγκεκριμένα το τρίτο ερώτημα, βασιζόταν σε άσκηση του σχολικού βιβλίου. Το Δ4 ήταν το πιο απαιτητικό του διαγωνίσματος και προϋπέθετε οξυδέρκεια και παρατηρητικότητα αφού χρειαζόταν να χρησιμοποιήσεις πληροφορίες από προηγούμενα ερωτήματα για να το λύσεις. Σίγουρα το ερώτημα Δ4 θα κρίνει το ποιοι θα αριστεύσουν.

    Συμπερασματικά, ενώ τα θέματα ήταν αναμενόμενα, απευθύνονταν σε πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές, των οποίων η προετοιμασία ξεκινάει από μικρότερες τάξεις.

    Η κλιμάκωση βέβαια της δυσκολίας επιτρέπει να αξιολογηθεί η προσπάθεια των παιδιών με δίκαιο τρόπο.

    Δημήτριος Χρυσανθόπουλος

    Μαθηματικός

    ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Mathisis

    mathisis math pros 24 1

    mathisis math pros 24 2

    mathisis math pros 24 3

    mathisis math pros 24 4

    mathisis math pros 24 5

    mathisis math pros 24 6

  • Φροντιστήριο Mathisis: Σχόλιο για τη Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία
    Φροντιστήριο Mathisis: Σχόλιο για τη Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία

    Η αυλαία των Πανελλαδικών εξετάσεων άνοιξε σήμερα για τους μαθητές της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου με ένα θέμα διαχρονικό, την αξία των ταξιδιών στη ζωή του σύγχρονου ανθρώπου. Τα μη λογοτεχνικά κείμενα αντλήθηκαν, το πρώτο από διαδικτυακό κείμενο της Ηλέκτρας Χατζηδημητρίου και το δεύτερο από το έργο «Ταξιδεύοντας» του Ν. Καζαντζάκη. Διατυπωμένα με λόγο εύληπτο και απλό, έδιναν στους υποψηφίους τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν δημιουργικά τις ιδέες που περιέχονταν στα κείμενα και στις δικές τους απαντήσεις. Οι ασκήσεις του θέματος Β ήταν σαφείς και κατανοητές και αφορούσαν στοιχεία της θεωρίας που οι μαθητές είχαν διδαχθεί, όπως η πρόθεση της συντάκτριας του κειμένου και ο τρόπος ανάπτυξης παραγράφου με τη μέθοδο της αιτιολόγησης, ο ρόλος των διαρθρωτικών λέξεων στην εξασφάλιση της συνοχής του κειμένου, καθώς και τα χαρακτηριστικά που αποδεικνύουν τον βιωματικό χαρακτήρα του κειμένου 2, όπως η χρήση των ρηματικών προσώπων, ο εικονοπλαστικός λόγος και η περιγραφή. Ζητούμενο ήταν, επίσης, οι απαντήσεις να τεκμηριωθούν κειμενοκεντρικά, με αναφορές στα αποσπάσματα που δόθηκαν.

    Ως λογοτεχνικό κείμενο επιλέχθηκε το ποίημα «Το ταξίδι» του Κ. Παλαμά́. Οι μαθητές κλήθηκαν στο ερμηνευτικό τους σχόλιο να αποτυπώσουν πώς λειτουργεί το ταξίδι για το ποιητικό υποκείμενο, αξιοποιώντας στοιχεία της θεωρίας της Λογοτεχνίας, όπως οι κειμενικοί δείκτες, και να παρουσιάσουν τη δική τους αντίδραση σε ανάλογη συναισθηματική κατάσταση, καταθέτοντας την προσωπική τους άποψη. Το θέμα της Έκθεσης με τη μορφή διαδικτυακού άρθρου στην ιστοσελίδα του σχολείου τους ζητούσε από τους υποψηφίους να διατυπώσουν τη συμφωνία ή τη διαφωνία τους με την άποψη της συντάκτριας του κειμένου 1 ότι τα ταξίδια συνιστούν «τρόπο ψυχικής εκτόνωσης και αναζωογόνησης του κάθε ανθρώπου» και να παρουσιάσουν τους τρόπους που οι ίδιοι επιλέγουν για να διασφαλίσουν την προσωπική́ τους ηρεμία και ισορροπία. Πρόκειται για ένα θέμα που αγγίζει ιδιαίτερα τους νέους, αφού αφορά τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα που είναι καθοριστικά όμως για τη διαμόρφωση μιας προσωπικότητας υγιούς και ισορροπημένης ψυχικά.

    Τέλος αξίζει να επισημανθεί φυσικά πως για την επίτευξη υψηλών βαθμολογιών στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας βασική προϋπόθεση αποτελεί η προσεκτική μελέτη, η έμφαση στη λεπτομέρεια, και η συστηματική προετοιμασία και εξάσκηση στις θεματικές ενότητες και των τριών τάξεων του Λυκείου. Εχέγγυο επιτυχίας συνεπώς συνιστά το εύρος των γνώσεων, η κριτική σκέψη, η ικανότητα συγκερασμού στοιχείων της θεωρίας και η διαρκής επαφή με τη Λογοτεχνία, σε μια συστηματική και διαρκή διαδικασία μάθησης, που δεν πρέπει να εξαντλείται αυστηρά στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

    mathisis 2024 xaralampidi

    Χαρά Χαραλαμπίδη, Φιλόλογος

    ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Mathisis

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς