Τρίτη, 05 Νοεμβρίου 2019 16:36

Μετρό Θεσσαλονίκης: Μειοδότης για την επέκταση στα δυτικά

Γράφτηκε από
Ad Slot

Πρώιμο το στάδιο, χωρίς διασφαλισμένη χρηματοδότηση η επέκταση του Μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη

Μειοδότης με ποσοστό 27,0% αναδείχθηκε η εταιρεία Ιντρακάτ στον διαγωνισμό για τις πρόδρομες εργασίες επέκτασης του μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη, που ολοκληρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα έπειτα από δύο παρατάσεις.

Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, η ολοκλήρωση του διαγωνισμού δεν σημαίνει και πολλά πράγματα για την ουσιαστική έναρξη των εργασιών της επέκτασης. Ειδικότερα, παρότι προεκλογικά είχε διαφανεί πως η επέκταση στα δυτικά άρχισε να δρομολογείται, η σημερινή διοίκηση της «Αττικό Μετρό ΑΕ» επισημαίνει πως αυτή τη στιγμή αν δε διασφαλιστούν οι απαιτούμενες προϋποθέσεις (δηλαδή τα κονδύλια) είναι εξαιρετικά πρώιμο να συζητούμε για τη συγκεκριμένη επέκταση. «Χωρίς προϋπολογισμό, χωρίς μελέτη ανάλυσης κόστους και χωρίς διασφαλισμένη χρηματοδότηση, επέκταση στα δυτικά για το μετρό Θεσσαλονίκης δεν υπάρχει», αναφέρουν χαρακτηριστικά στέλεχη της «Αττικό Μετρό ΑΕ», στη Voria.gr.

Όπως επισημαίνει το δημοσίευμα, αν και η «Αττικό Μετρό ΑΕ» συνεχίζει τις πρόδρομες διαδικασίες, προκειμένου να έχει ετοιμότητα για την επέκταση στα δυτικά, εντούτοις, τα στελέχη της δεν κρύβουν τον προβληματισμό τους για την ανυπαρξία διασφαλισμένης χρηματοδότησης, που μπορεί να πάει το συγκεκριμένο τμήμα χρονικά πολύ πίσω. Η βαρύτητα αυτή τη στιγμή πέφτει στην ολοκλήρωση της βασικής γραμμής και στην παράδοσή της στην κυκλοφορία, όπως και στην επίλυση των συσσωρευμένων ζητημάτων στην επέκταση του μετρό στην Καλαμαριά.

Αυτά είναι πρώτες προτεραιότητες για τη διοίκηση της «Αττικό Μετρό ΑΕ», με την επέκταση στα δυτικά να είναι ακόμη σε πολύ πρώιμο στάδιο, όπως άλλωστε και δημοσίως δήλωσε σε πρόσφατο συνέδριο, ο πρόεδρος της εταιρίας, Νίκος Ταχιάος.

Οι πρόδρομες εργασίες και η συνέχεια

Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού για την επέκταση στα δυτικά θα περάσει το επόμενο διάστημα από το διοικητικό συμβούλιο της «Αττικό Μετρό ΑΕ», προκειμένου να συζητηθεί. Τι περιλαμβάνουν οι πρόδρομες εργασίες; Μια σειρά αναγκαίων μελετών, αλλά και αρχαιολογικές εργασίες, διερεύνηση των δικτύων κοινής ωφέλειας στη σχεδιασμένη χάραξη και ειδικά στους προβλεπόμενους σταθμούς του μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη, τι θα απαιτηθεί σε επίπεδο κυκλοφοριακών παρακάμψεων και εργασιών.

Αφού γίνουν όλα αυτά, που απαιτούν ένα διάστημα δύο ετών, κι αφού εξασφαλιστούν οι αναγκαίοι πόροι για τη δυτική επέκταση θα είμαστε σε θέση να μιλήσουμε για έναρξη εργασιών και για χρονοδιαγράμματα.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 05 Νοεμβρίου 2019 13:30

Σχετικά Άρθρα

  • ΣΥΡΙΖΑ για τη νέα παρ’ ολίγον τραγωδία στο μετρό: Η κυβερνητική ενέργεια καταναλώνεται στη συγκάλυψη των Τεμπών
    ΣΥΡΙΖΑ για τη νέα παρ’ ολίγον τραγωδία στο μετρό: Η κυβερνητική ενέργεια καταναλώνεται στη συγκάλυψη των Τεμπών

    Ο ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ καλεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών «να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να μην παραμένει εγκληματικά άπραγο στις εκκλήσεις των εργαζομένων για δραστική παρέμβαση»

    Τα επικίνδυνα συμβάντα στον σιδηρόδρομο δεν έχουν τέλος, επισημαίνει ο βουλευτής Α΄ Ανατολικής Αττικής και τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Γιώργος Καραμέρος, με αφορμή τη νέα παρ’ ολίγον τραγωδία που σημειώθηκε στο μετρό, λίγο διάστημα μετά το περιστατικό στους Αγίους Αναργύρους όπου είχαν μπει δύο τρένα σε μονή γραμμή.

    Όπως σημειώνει ο τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, «είναι ευτύχημα που ο μηχανοδηγός αντελήφθη από τη φωτοσήμανση ότι πήγαινε προς λανθασμένη κατεύθυνση και ακινητοποίησε εγκαίρως το συρμό που κινούνταν στο ρεύμα προς Πειραιά».

    «Οι πολίτες ζητούν τεκμηριωμένες απαντήσεις και ρεαλιστικές λύσεις»

    Προσθέτει ότι η κυβέρνηση της ΝΔ «στον χώρο των μεταφορών καταναλώνει όλη την ενέργειά της προκειμένου να συγκαλύψει τις πολιτικές ευθύνες και ποινικές ευθύνες για την τραγωδία των Τεμπών».

    Τέλος, ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ καλεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών «να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να μην παραμένει εγκληματικά άπραγο στις εκκλήσεις των εργαζομένων για δραστική παρέμβαση».

    Αναλυτικά η δήλωση του Γιώργου Καραμέρου:

    «Τα επικίνδυνα συμβάντα στον σιδηρόδρομο δεν έχουν τέλος. Η ανασφάλεια στην καθημερινή μετακίνηση των πολιτών και στις συνθήκες για τους εργαζόμενους εντείνεται, ενώ η κυβέρνηση απλά απεύχεται νέο μοιραίο.

    Πιο πρόσφατο παράδειγμα, την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου όταν όπως αποκαλύπτει η Εφημερίδα των Συντακτών ο συρμός 4245 αναγκάστηκε σε οπισθοπορεία στην γραμμή του Προαστιακού Αθήνας καθώς είχε οδηγία της τηλεδιοίκησης του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών να εισέλθει σε λάθος γραμμή και συγκεκριμένα σε αυτήν του Μετρό στην περιοχή της Δουκίσσης Πλακεντίας.

    Είναι ευτύχημα που ο μηχανοδηγός αντελήφθη από τη φωτοσήμανση ότι πήγαινε προς λανθασμένη κατεύθυνση και ακινητοποίησε εγκαίρως το συρμό που κινούνταν στο ρεύμα προς Πειραιά. Υπενθυμίζεται πως είχε αποφευχθεί την τελευταία στιγμή πριν ένα μήνα περίπου και πάλι, παραλίγο μετωπική σύγκρουση δύο συρμών του Προαστιακού προς το Αεροδρόμιο.

    Τα δύο αυτά σοβαρότατα περιστατικά δεν αφήνουν καμία αμφιβολία ότι τα άλυτα και χρονίζοντα προβλήματα στο σιδηρόδρομο όχι απλώς αφήνουν αδιάφορη την κυβέρνηση της ΝΔ αλλά είναι μία ανεξήγητη πολιτική επιλογή της. Στον χώρο των μεταφορών καταναλώνει όλη την ενέργειά της προκειμένου να συγκαλύψει τις πολιτικές ευθύνες και ποινικές ευθύνες για την τραγωδία των Τεμπών.

    Ρωτάμε επισήμως, ποια θα είναι η τύχη της καταγγελίας άμεσης διερεύνησης του συμβάντος στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) που κατέθεσε η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) η οποία εκπροσωπεί τους μηχανοδηγούς, αλλά και ποια ήταν η τύχη της έρευνας -αν κι εφόσον έγινε- του συμβάντος που προηγήθηκε αυτού της 9ης Οκτωβρίου, όταν η Hellenic Train συστηματικά αρνείται να κοινοποιεί τα εσωτερικά της πορίσματα και ταυτόχρονα μεταθέτει συστηματικά τις ευθύνες της με σκοπό τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης και των αρμόδιων αρχών;

    Οι πολίτες ζητούν τεκμηριωμένες απαντήσεις και ρεαλιστικές λύσεις που δεν θα αφήνουν αναπάντητα ερωτήματα και δεν θα υπονομεύουν άλλο στην κοινωνική συνείδηση την ασφάλεια του σιδηρόδρομου.

    Είναι αδιανόητο οι μηχανοδηγοί να λαμβάνουν οδηγίες για βραδυπορίες και χαμηλές ταχύτητες ακόμα και με 6 χλμ/ώρα εξαιτίας της κατάστασης του δικτύου, ο ΟΣΕ και η Hellenic Train να μην προσαρμόζει τους δρομολογιακούς χρόνους. Οι πολίτες δικαίως να διαμαρτύρονται για μεγάλες καθυστερήσεις στη μετακίνησή τους, καθώς τα πραγματικά δρομολόγια και οι ώρες άφιξης και αναχώρησης των τρένων δεν αντιστοιχούν με εκείνες που αναγγέλλονται.

    Καλούμε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να μην παραμένει εγκληματικά άπραγο στις εκκλήσεις των εργαζομένων για δραστική παρέμβαση. Είναι χρέος της Πολιτείας να πράξει αυτό που της αναλογεί στο δικαίωμα των πολιτών για ασφαλείς μετακινήσεις. Είναι θλιβερό, όταν η χώρα μας ετοιμάζεται να αναλάβει τα ηνία των ευρωπαϊκών Μεταφορών από τη θέση του αρμόδιου Επιτρόπου της ΕΕ, αντί να συζητούμε για αντίστοιχα βιώσιμες πολιτικές και σχέδια να αγωνιούμε για το αν θα φτάσει σώο και αβλαβές ένα τρένο και οι επιβάτες του, στον προορισμό τους».

    Πηγή: In.gr
  • Αλλάζουν όσα ξέραμε για Μετρό και λεωφορεία – Καταργούνται τα χάρτινα εισιτήρια
    Αλλάζουν όσα ξέραμε για Μετρό και λεωφορεία – Καταργούνται τα χάρτινα εισιτήρια

    Μέσα στο επόμενο διάστημα το χάρτινο εισιτήριο αναμένεται να αντικατασταθεί

    Αχρείαστο αναμένεται να καταστεί το επόμενο διάστημα το χάρτινο εισιτήριο στα ΜΜΜ, καθώς θα τεθεί σε εφαρμογή ένα νέο σύστημα πληρωμής. Πρόκειται για το σύστημα “Tap’N’Pay” που θα επιτρέπει στον επιβάτη να επιβιβάζεται στα ΜΜΜ, δίχως να χρειάζεται να προμηθευτεί τα εισιτήρια ATH.ENA Ticket και ATH.ENA Card.

    Το μόνο που θα χρειάζεται ο επιβάτης είναι να πλησιάζει την τραπεζική του κάρτα (είτε την ίδια, είτε το ψηφιακό αντίγραφό της στο κινητό τηλέφωνο) σε ειδικό αναγνώστη στα επικυρωτικά μηχανήματα.

    Ανέπαφες πληρωμές στα ΜΜΜ

    Η κα Αλεξοπούλου δήλωσε ότι «ήδη σε κάποιες πόλεις όπως η Κέρκυρα και η Λάρισα η υπηρεσία αυτή προσφέρεται και πολύ σύντομα θα τεθεί σε εφαρμογή και στην Αθήνα πρώτα απ’ όλα στις γραμμές express που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο ως το τέλος του 2024 αυτή η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα λεωφορεία».

    Αξίζει να διευκρινιστεί, ότι τα υφιστάμενα εισιτήρια δεν θα καταργηθούν, καθώς θα συνεχίσουν να προσφέρονται ως εναλλακτική επιλογή, διευκολύνοντας όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες, όπως είναι αρκετοί ηλικιωμένοι.

    Ωστόσο, πολύ γρήγορα, τα χάρτινα εισιτήρια αναμένεται να εξαφανιστούν, μιας και το νέο σύστημα θα επιλέγεται από όλο και περισσότερους επιβάτες. Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα που θα προσφέρει το νέο σύστημα στον χρήστη είναι ότι αυτός θα εξοικονομεί χρόνο, καθώς δεν θα χρειάζεται να αναζητά τα σημεία πώλησης εισιτηρίων.

    Μετρό Αθήνα

    Επιπροσθέτως, δεν θα χρειάζεται να γνωρίζει τα διαθέσιμα προϊόντα μετακίνησης για να επιλέξει το κατάλληλο. Όπως έχουμε γράψει, το σύστημα θα έχει τη δυνατότητα να αναλύσει τα δεδομένα μετακίνησης και η χρέωση στην τραπεζική κάρτα θα είναι ανάλογη με τις διαδρομές, με επιλογή της βέλτιστης.

    Θα συμβάλει, επίσης, στην προστασία του περιβάλλοντος, καθώς η μείωση της έκδοσης χάρτινων εισιτηρίων θα σημάνει τον μετριασμό του φαινομένου της απόρριψής τους σε δημόσιους χώρους, το οποίο παρατηρείται έντονα.

    Τέλος, το νέο σύστημα θα παρέχει τη δυνατότητα υποστήριξης MaaS (Mobility as a Service), για διασύνδεση με εφαρμογές συνεργατών κινητικότητας όπως ταξί, ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά ποδήλατα, αεροπορικές και ακτοπλοϊκές εταιρείες, κτλ.

    Πηγή: in.gr

  • Άκρως επιτυχημένος ο καρναβαλικός διαγωνισμός Τυρόπιτας και Γαλατόπιτας που διοργάνωσε ο Δήμος Ήλιδας
    Άκρως επιτυχημένος ο καρναβαλικός διαγωνισμός Τυρόπιτας και Γαλατόπιτας που διοργάνωσε ο Δήμος Ήλιδας

    Στην επαναφορά της αποκριάτικης εκδήλωσης με τον καρναβαλικό διαγωνισμό Τυρόπιτας και Γαλατόπιτας στην πλατεία Καλίτσα έπειτα από πέντε χρόνια απουσίας, προχώρησε ο Δήμος Ήλιδας.

    Η εκδήλωση αποτέλεσε την προτελευταία στροφή στις φετινές άκρως επιτυχημένες εκδηλώσεις του «Καρναβαλιού Αμαλιάδας 2024», με τις συμμετοχές συλλόγων και ιδιωτών να ξεπερνούν κάθε προηγούμενο και το κοινό να αγκαλιάζει το διαγωνισμό.

    Περισσότεροι από 30 ήταν οι συμμετέχοντες, με τα τέσσερα έπαθλα -δύο σε κάθε κατηγορία- να μονοπωλούν τόσο στην τυρόπιτα όσο και στην γαλατόπιτα, οι πολιτιστικοί σύλλογοι Γερακίου και Κάμπου.

    Η κριτική επιτροπή αποτελούνταν από τέσσερα πρόσωπα, διακεκριμένους σεφ και επιχειρηματίες με πλούσια διαδρομή, ενώ τα δώρα που δόθηκαν στους νικητές αποτέλεσαν ευγενική χορηγία καταστημάτων της Αμαλιάδας.

    Η πλατεία Καλίτσα κατακλύστηκε από πολίτες, οι οποίοι απόλαυσαν στο τέλος τόσο τις αλμυρές όσο και τις γλυκιές παρασκευές, σε πολλές παραλλαγές και ιδέες, μετατρέποντας την εκδήλωση σε ένα μεγάλο υπαίθριο πάρτι.

    Στην πλατεία Καλίτσα βρέθηκε και ο Δήμαρχος Ήλιδας, ο οποίος ευχαρίστησε τους πολίτες για την μεγάλη συμμετοχή του στον Καρναβαλικό Διαγωνισμό, αλλά και στο σύνολο των καρναβαλικών εκδηλώσεων που ξεκίνησαν από τις 28 Φεβρουαρίου και ολοκληρώθηκαν την Καθαρά Δευτέρα.

    ilida diagon tyrop 2

    ilida diagon tyrop 3

    ilida diagon tyrop 4

    ilida diagon tyrop 5

    ilida diagon tyrop 6

    ilida diagon tyrop 7

    (Δελτίο Τύπου)

  • Ο «Οιδίποδας» διεκδικεί βραβείο στην Καρδίτσα - Ν. Λαϊνόπουλος: «Ξεκινάμε με κέφι και αισιοδοξία»
    Ο «Οιδίποδας» διεκδικεί βραβείο στην Καρδίτσα - Ν. Λαϊνόπουλος: «Ξεκινάμε με κέφι και αισιοδοξία»

    Της Βίκυς Γκουγκουστάμου

    Με τους καλύτερους οιωνούς ταξίδεψε η Ομάδα Θεάτρου «Προσκήνιο» για την Καρδίτσα όπου θα λάβει μέρος στο 39ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου. Η διαγωνιστική εμφάνιση της ομάδας με την παράσταση «Οιδίπους Τύραννος» πραγματοποιείται σήμερα Σάββατο 16 Μαρτίου στο Δημοτικό Κινηματοθέατρο της πόλης και όλη η ομάδα πήρε στις «αποσκευές» της, τις διθυραμβικές κριτικές που απέσπασε από το θεατρόφιλο κοινό του Πύργου αλλά και δεκάδων επισκεπτών που παρακολούθησαν την παράσταση στο θέατρο Φλόκα και στο Δημοτικό θέατρο «Απόλλων».

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η παράσταση προκρίθηκε στο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ μετά την αξιολόγησή της από την αρμόδια Επιτροπή Επιλογής Έργων, η οποία και κατέληξε στους οχτώ διαγωνιζόμενους θιάσους. Λίγες ώρες πριν την εμφάνιση της ομάδας σε κοινό και κριτική επιτροπή, ο πρωταγωνιστής Νίκος Λαϊνόπουλος μιλάει στο ilialive για την σημαντική πρόκριση που δίνει στο «Προσκήνιο» την ευκαιρία να παρουσιαστεί σε πανελλαδικό επίπεδο και να διαφημίσει το πολιτιστικό γίγνεσθαι της πόλης μας.

    Αναμέτρηση σε πανελλήνιο επίπεδο

    «Σε μια εποχή που έχουμε αναγάγει το τίποτα σε σπουδαίο, θεατές ή και συνεργοί κάποιων που προσπαθούν να αναδειχθούν και να καθιερωθούν ως περσόνες ή ειδήμονες επί παντός επιστητού, διεκδικητές τίτλων, θριάμβου και εφήμερης δόξας, εμείς, συνεχίζουμε τη δική μας πορεία και αποφασίζουμε να παρουσιάσουμε τη δουλειά μας μέσα από μια διαγωνιστική διαδικασία και να αναμετρηθούμε σε πανελλήνιο επίπεδο» δηλώνει ο Νίκος Λαϊνόπουλος.

    «Μας ενδιαφέρει, καταρχάς, η σωστή παρουσίαση της παράστασης και ευελπιστούμε στη διάκρισή της, σε κάποια από τις κατηγορίες των βραβείων που θα απονεμηθούν στα πλαίσια του Φεστιβάλ. Μια διάκριση που εάν έρθει θα είναι και μια σπουδαία διάκριση και προβολή του τόπου μας και της ντόπιας ερασιτεχνικής δημιουργίας. Είμαστε σε τέλεια φόρμα και ξεκινάμε για την Καρδίτσα με κέφι και αισιοδοξία, γνωρίζοντας ότι έχουμε συμπαραστάτες σε αυτή την αναμέτρηση τον κόσμο και τους φίλους που μας στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια. Σε αυτούς άλλωστε οφείλουμε την ύπαρξη της ομάδας μας και την συνεχή παρουσία της εδώ και 24 ολόκληρα χρόνια»

    Ενωμένοι στο καλό

    Όπως εξηγεί ο Νίκος Λαϊνόπουλος, η συγκεκριμένη παράσταση αποτέλεσε μια παραγωγή του Δήμου Πύργου κατά την προηγούμενη δημοτική αρχή, την οποία συνεχίζει να στηρίζει και η νυν «γεγονός που καταδεικνύει ότι στο καλό μπορούμε να είμαστε ενωμένοι, να εξελισσόμαστε και να προοδεύουμε» και εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες στους φορείς που στήριξαν τη συμμετοχή της ομάδας στο Φεστιβάλ.

    «Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και τον Αντιπεριφερειάρχη Πολιτισμού κ. Παναγιώτη Μπράμο καθώς και την “Ιατρική Μέριμνα Δυτικής Ελλάδας” που λειτουργεί στον Πύργο υπό τη διεύθυνση του κ. Πέτρου Σπίνου, για την πολύτιμη συνδρομή τους στην κάλυψη μέρους της δαπάνης που απαιτούσε η συμμετοχή μας στο Φεστιβάλ. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τον τοπικό Τύπο και όλα τα ειδησεογραφικά sites, όχι μόνο για την προβολή της συμμετοχής μας στο συγκεκριμένο Φεστιβάλ αλλά και για τη γενικότερη συμβολή τους στην προβολή όλων των προηγούμενων προσπάθειών μας και τη φιλοξενία που αδιαλείπτως μας παρέχουν».

    • Η συντακτική ομάδα του ilialive εύχεται κάθε επιτυχία στην ομάδα θεάτρου «Προσκήνιο». Για μας είστε ήδη νικητές!

    Συντελεστές της παράστασης

    Η σκηνοθεσία της παράστασης ανήκει στον Αλέξανδρο Κοέν, ενώ η μουσική σύνθεση και η μελοποίηση των χορικών του έργου έγιναν από το μεγάλο μας συνθέτη Ηλία Ανδριόπουλο. Στην παράσταση εμφανίζονται οι: Νίκος Λαϊνόπουλος (Οιδίπους), Γιώτα Τόκα (Ιοκάστη), Ευάγγελος Κωνσταντίνου (Κρέων), Μαρία Μαντά (Τειρεσίας), Κώστας Μπιλάλης (Εξάγγελος), Σοφιανός Δημόπουλος (Θεράπων), Φανή Ζάγκλη (Άγγελος), Δώρα Λοίζου, Γεωργία Κράμπελα, Μαρίσια Νεοφωτίστου (Κορυφαίες του Χορού), Άγγελος Γκοτσίνας - Κώστας Ντεβενάζος (Ιερέας), Ραφαέλα Βουργουτζή (Αντιγόνη), Ανδριάνα Γιατρά (Ισμήνη).

    [widgetkit id="6" name="######### Gallery για Άρθρα #########"]

  • Πανικός στη Νέα Υόρκη: Ένοπλοι άνοιξαν πυρ στο μετρό - 1 νεκρός και 5 τραυματίες
    Πανικός στη Νέα Υόρκη: Ένοπλοι άνοιξαν πυρ στο μετρό - 1 νεκρός και 5 τραυματίες

    Ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και πέντε τραυματίστηκαν από σφαίρες σε αποβάθρα σταθμού του μετρό στη συνοικία Μπρονξ της Νέας Υόρκης τη Δευτέρα, όταν ένοπλοι άνοιξαν πυρ εναντίον επιβατών με τους οποίους καβγάδισαν.

    Η αστυνομία αναζητά τουλάχιστον έναν δράστη, ο οποίος διέφυγε από τον τόπο του εγκλήματος, αλλά δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο να υπάρχουν πολλοί ύποπτοι.

    Απόλυτο πανδαιμόνιο

    Οι πυροβολισμοί ξέσπασαν μετά από καβγά μεταξύ δύο ομάδων εφήβων στην υπερυψωμένη πλατφόρμα του σταθμού Mount Eden Avenue στο Μπρονξ περίπου στις 4.38 μ.μ. - μια ώρα που οι σταθμοί σε όλη την πόλη γεμίζουν με παιδιά που επιστρέφουν από το σχολείο και όταν πολλοί εργαζόμενοι ξεκινούν τη βραδινή τους μετακίνηση.

    Ένας 34χρονος άνδρας σκοτώθηκε. Στους τραυματίες περιλαμβάνονται ένα 14χρονο κορίτσι, ένα 15χρονο αγόρι και τρεις ενήλικες ηλικίας 28, 29 και 71 ετών. Ορισμένα από τα θύματα πιστεύεται ότι συμμετείχαν στη διαμάχη και άλλα ήταν παρευρισκόμενοι που περίμεναν το τρένο, ανέφερε η αστυνομία, περιγράφοντας τέσσερις από τους τραυματισμούς ως σοβαρούς.

    "Είδα λάμψεις καθώς οι σφαίρες χτυπούσαν τον τοίχο", πρόσθεσε. "Μια γυναίκα κρατούσε ένα παιδί που ούρλιαζε".

    Βίντεο από ελικόπτερα τηλεοπτικών ειδήσεων έδειχνε ένα τρένο του μετρό σταματημένο στο σταθμό και πορτοκαλί κώνους αποδεικτικών στοιχείων στην υπερυψωμένη πλατφόρμα.

    «Ήταν το απόλυτο πανδαιμόνιο», δήλωσε ο Luis Rodriguez, 34 ετών, στη New York Post. "Σε κάνει να φοβάσαι να ταξιδέψεις με το τρένο".

    Τρεις υπέστησαν «σοβαρά τραύματα» κι ο τελευταίος «ελαφρά», ενημέρωσε το Γαλλικό Πρακτορείο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εκπρόσωπος της πυροσβεστικής της Νέας Υόρκης (FDNY).

    Η εγκληματικότητα, ιδίως οι ανθρωποκτονίες με τη χρήση όπλων, καταγράφουν καθαρή μείωση στη Νέα Υόρκη από τα χρόνια 2022-2023, μετά την πανδημία, ενώ η οπλοφορία σε δημόσιους χώρους υπόκειται σε αυστηρό έλεγχο, σε σύγκριση με άλλες πόλεις και πολιτείες των ΗΠΑ.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Καβγάς σε μετρό οδήγησε σε θάνατο: Δέχθηκε γροθιά, έπεσε στις ράγες και τον παρέσυρε ο συρμός
    Καβγάς σε μετρό οδήγησε σε θάνατο: Δέχθηκε γροθιά, έπεσε στις ράγες και τον παρέσυρε ο συρμός

    Τραγική κατάληξη είχε καβγάς που ξέσπασε στο μετρό της Φιλαδέλφεια, καθώς ο ένας από τους δύο εμπλεκόμενος έπεσε στις ράγες του μετρό και τον πάτησε συρμός με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του.

    Το περιστατικό συνέβη την περασμένη Πέμπτη στον σταθμό που βρίσκεται κοντά στο Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια. Σε βίντεο που κυκλοφορεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται το θύμα να έχει ακινητοποιήσει ένα άνδρα με μικρότερο ανάστημα σε κολώνα του μετρό και τον χτυπά.

    Σοκαριστικό βίντεο

    Ο δεύτερος αντεπιτίθεται, ρίχνοντας του γροθιά, το θύμα χάνει την ισορροπία του και πέφτει στις ράγες του μετρό. Μια γυναίκα ουρλιάζει την ώρα που από το βάθος ακούγεται το μετρό να πλησιάζει στην αποβάθρα. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, περνά συρμός και πατάει τον μεγαλόσωμο άνδρα, σκοτώνοντας τον.

    Για την υπόθεση η αστυνομία συνέλαβε τον 40χρονο Τσαζ Λατόουν Γουέρινγκ.Ο Γουέρινγκ, που πιστεύεται ότι είναι άστεγος κατηγορείται για ανθρωποκτονία εξ αμελείας. Είχε απασχολήσει και στο παρελθόν τις Αρχές, ενώ σε βάρος του εκκρεμούσε και ένταλμα σύλληψης για άλλη επίθεση.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Χάος στο μετρό του Πεκίνου: Συγκρούστηκαν συρμοί - 102 άνθρωποι στο νοσοκομείο με κατάγματα
    Χάος στο μετρό του Πεκίνου: Συγκρούστηκαν συρμοί - 102 άνθρωποι στο νοσοκομείο με κατάγματα

    Χάος επικράτησε στο μετρό του Πεκίνου το βράδυ της Πέμπτης όταν τα δύο τελευταία βαγόνια συρμών του μετρό αποκολλήθηκαν και συγκρούστηκαν, με αποτέλεσμα 102 άνθρωποι να τραυματιστούν.

    Πρόκειται για περιστατικό που πολύ σπάνια συμβαίνει στην κινεζική πρωτεύουσα, ωστόσο το δίκτυό της έχει επηρεαστεί από τις χιονοθύελλες των τελευταίων ημερών, που έχουν επηρεάσει τη λειτουργία των ΜΜΜ σε όλη την πόλη.

    102 άνθρωποι στο νοσοκομείο με κατάγματα

    Συνολικά 515 άνθρωποι μετέβησαν στο νοσοκομείο για εξέταση, εκ των οποίων οι 102 υπέστησαν κατάγματα, μετέδωσε το κρατικό ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο CCTV.

    Μέχρι τις 6 το πρωί της Παρασκευής, 423 άτομα είχαν πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο, ανέφερε το CCTV, προσθέτοντας ότι άλλοι 67 εξακολουθούσαν να λαμβάνουν θεραπεία, ενώ 25 άτομα βρίσκονταν υπό παρακολούθηση. Δεν είχε καταγραφεί κανένας θάνατος από το ατύχημα.

    Μια προκαταρκτική έρευνα για το περιστατικό διαπίστωσε ότι ο χιονιάς είχε κάνει ολισθηρές τις γραμμές. Οι δύο συρμοί κινούνταν στην ίδια γραμμή προς την ίδια κατεύθυνση, ο ένας μπροστά και ο άλλος πίσω. Στον μπροστινό συρμό λειτούργησε το αυτόματο σύστημα πέδησης ενώ ο πίσω συρμός δεν πρόλαβε να σταματήσει, αναφέρει o Guardian.

    Η εταιρεία σε ανακοίνωσή της αναφέρει πως: «Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για το ατύχημα που συνέβη. Οι επιβάτες που έφυγαν ασυνόδευτοι κατά τη διάρκεια της εκκένωσης και δεν αισθάνονται καλά μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας ανά πάσα στιγμή. Θα αναλάβουμε το κόστος της περίθαλψης».

    Εικόνες που κυκλοφόρησαν στα social media δείχνουν ανθρώπους πεσμένους ακόμα στις ράγες.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Έπεσε άνδρας στις ράγες του Μετρό στην Αγία Παρασκευή
    Έπεσε άνδρας στις ράγες του Μετρό στην Αγία Παρασκευή

    Χωρίς τις αισθήσεις του απεγκλωβίστηκε ένας άνδρας από τον συρμό του τρένου στον σταθμό του μετρό της Αγίας Παρασκευής.

    Σύμφωνα με την αστυνομία ο 50χρονος είχε πέσει στις ράγες του συρμού, με αποτέλεσμα να χρειαστεί η συνδρομή 12 πυροσβεστών και τεσσάρων οχημάτων για να τον απεγκλωβίσουν και να τον παραδώσουν στο ΕΚΑΒ.

    Πηγή: ethnos.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο