Ελλάδα

112: Γιατί άλλαξε η ώρα στα κινητά τηλέφωνα μόλις ήρθε το μήνυμα της Πολιτικής Προστασίας

112: Γιατί άλλαξε η ώρα στα κινητά τηλέφωνα μόλις ήρθε το μήνυμα της Πολιτικής Προστασίας

Τι αναφέρουν στο ethnos.gr πηγές από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Μόλις στα κινητά τηλέφωνα αρκετών πολιτών έφτασε το έκτακτο μήνυμα από το 112 που έστειλε η Πολιτική Προστασία για τον κορονοϊό, αρκετοί συνδρομητές είδαν να αλλάζει η ώρα στις συσκευές τους. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Οτι με την αποστολή του έκτακτου μηνύματος στα κινητά τηλέφωνα αυτομάτως η ώρα άλλαξε και άρχισε να δείχνει τρεις ώρες αργότερα. Δηλαδή, τα μηνύματα εστάλησαν περί τις 13:30 και ξαφνικά τα ρολόγια στις συσκευές έδειχναν 16:30.

Είναι χαρακτηριστικό το σχόλιο που έκανε στο Twitter χρήστης, γράφοντας συγκεκριμένα: «Συγγνώμη, άλλαξαν οι time zones χωρίς να μου το πείτε; Τι γίνεται; Το μήνυμα από το 112 μου άλλαξε τις ζώνες; Γουάτ;».

ora-kinita-tilefona.jpg

Σύμφωνα με πληροφορίες του ethnos.gr από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το περιστατικό δεν σχετίζεται με τη λειτουργία του 112, απλώς συνέπεσε χρονικά με την αποστολή του τελευταίου προειδοποιητικού μηνύματος. Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν ότι τα προβλήματα στην ώρα και στην πραγματοποίηση κλήσεων σε ορισμένους συνδρομητές οφείλονται στο γεγονός ότι έπεσε μία από τις πλατφόρμες μηνυμάτων με εταιρικούς πελάτες, μίας εκ των τριών εταιρειών κινητής τηλεφωνίας. Παρόλα αυτά, οι ίδιες πηγές σημειώνουν ότι έχουν ζητηθεί διευκρινίσεις από τη συγκεκριμένη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας για το συγκεκριμένο περιστατικό.

Τι αναφέρει το έκτακτο μήνυμα της Πολιτικής Προστασίας

Γενικευμένο μήνυμα μέσω του 112 έστειλε η Πολιτική Προστασία, στο πλαίσιο του περιορισμού της διασποράς του κορονοϊού. Λίγο πριν τις 13:30 πολλά κινητά χτύπησαν και παρέλαβαν το μήνυμα που προειδοποιεί «μην έρχεστε σε επαφή με ευάλωτες ομάδες». Παράλληλα τονίζει σε όσους επιστρέφουν από τις διακοπές τους, όπου ουσιαστικά εντοπίζεται και το μεγάλο πρόβλημα έξαρσης του ιού στη χώρα μας, ότι «ο κίνδυνος διασποράς COVID-19 είναι αυξημένος» ενώ καλεί τους πολίτες να ακολουθούν τα μέτρα προστασίας.

mnm.jpg

Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο μήνυμα του 112 με περιοχόμενο σχετικό με τον κορονοϊόείχε σταλεί από την Πολιτική Προστασία στις 11 Μαρτίου, όταν ενημέρωνε για τις βασικές οδηγίες απέναντι στην πανδημία, ενώ στις 14 Αυγούστου, είχε στείλει εκ νέου μήνυμα κυρίως σε κατοίκους και τουρίστες σε Πάρο και Αντίπαρο, προκειμένου να ενημερωθούν για την υποχρεωτική χρήση μάσκας και τα νέα περιοριστικά μέτρα που ισχύουν στις συγκεκριμένες περιοχές, λόγω έξαρσης του ιού.

112: Τι πρέπει να κάνουν όσοι δεν λαμβάνουν τα έκτακτα μηνύματα

Μπορεί αρκετοί να ήταν αυτοί που άκουσαν το κινητό τους να χτυπά και να είδαν την προειδοποίηση της Πολιτικής Προστασίας, ωστόσο υπήρξαν και αρκετοί πολίτες που δεν έλαβαν το έκτακτο μήνυμα που προειδοποιεί «μην έρχεστε σε επαφή με τις ευάλωτες ομάδες».

Τι γίνεται, όμως, στην περίπτωση που τα έκτακτα μηνύματα που στέλνει η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας δεν φτάσουν ποτέ στο κινητό μας; Τι είναι αυτό που πρέπει να κάνουμε είτε έχουμε «έξυπνα τηλέφωνα» είτε όχι; Σύμφωνα με πηγές της ΓΓΠΠ, καλό θα ήταν οι κάτοχοι κινητών τηλεφώνων να κάνουν κάποιες ενέργειες, που πιθανόν να μην έχουν γίνει από όλους τους πολίτες, ώστε να λαμβάνουν πλέον όλες τις ειδοποιήσεις έκτακτης ανάγκης, είτε στο κινητό είτε στο σταθερό τηλέφωνο, με γραπτό ή φωνητικό μήνυμα, κάτι που εξασφαλίζει την ενημέρωση και όλων των ανθρώπων με ειδικά προβλήματα και αναπηρίες.

Αξίζει να τονιστεί ότι και αυτή η ειδοποίηση ελήφθη κατά κύριο λόγο από όσους έχουν τα λεγόμενα «έξυπνα κινητά», τα οποία διαθέτουν το απαραίτητο λογισμικό με την μέθοδο CBS, δηλαδή μέσω κεραιών κινητής τηλεφωνίας.

  • Για να διασφαλιστεί, όμως, και σε αυτά τα τηλέφωνα η λήψη των ειδοποιήσεων πρέπει οι κάτοχοι κινητών τηλεφώνων να κατεβάσουν ένα πρόγραμμα.
  • Όσοι δεν έχουν τέτοια τηλέφωνα πρέπει να κάνουν εγγραφή στην πλατφόρμα του 112, ώστε να λαμβάνουν τις ειδοποιήσεις με SMS ή με φωνητικά μηνύματα σε κινητά και σταθερά.
  • Για να γίνει αυτό, πρέπει να μπουν στην ιστοσελίδα της ΓΓΠΠ και στην πλατφόρμα του 112 και να ακολουθήσουν τις οδηγίες για κάθε περίπτωση.
  • Οι οδηγίες αφορούν πρώτον τους κατόχους «έξυπνων κινητών», οι οποίοι πρέπει να κάνουν κάποιες ρυθμίσεις, πατώντας την ένδειξη που αναφέρει «ορισμένες ρυθμίσεις», η οποία τους βγάζει στην επόμενη σελίδα, όπου υπάρχουν όλοι οι τύποι των κινητών και τους καθοδηγεί λεπτομερώς.
  • Όσοι δεν έχουν «έξυπνα κινητά», πηγαίνουν στην ένδειξη «εγγραφή» της πλατφόρμας και συμπληρώνουν τα στοιχεία και τον τρόπο που επιθυμούν να λαμβάνουν τις ειδοποιήσεις.

Πηγή: Ethnos.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup
tsoukalas popup