Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2021 07:32

Έτοιμη να ανοίξει η αγορά με click away και click in shop - Ποιο SMS στέλνουμε

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Το «πράσινο φως» για το άνοιγμα των καταστημάτων με click in shop και click away αναμένεται να δώσουν σήμερα, Παρασκευή, οι λοιμωξιολόγοι

Η αντίστροφη μέτρηση για τo άνοιγμα του λιανεμπορίου, όπως όλα δείχνουν, από τη Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου, έχει ξεκινήσει. Η κρίσιμη ημέρα για τις οριστικές αποφάσεις για την άρση περιοριστικών μέτρων του αυστηρού lockdown λόγω κορονοϊού, δεν είναι άλλη από σήμερα Παρασκευή, 14 Ιανουαρίου, όταν αρχικά θα συνεδριάσει η επιτροπή λοιμωξιολόγων (συνήθως η τηλεδιάσκεψη γίνεται ή στις 12:00 ή στις 15:00, για να υπάρχει ολοκληρωμένη επιδημιολογική εικόνα) και εν συνεχεία η πρόταση θα κατατεθεί στον Ελληνα πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη. Στις 18:00 όταν και έχει οριστεί η ενημέρωση από το υπουργείο Υγείας, θα δοθεί η απάντηση που, όπως όλα δείχνουν, θα είναι το άνοιγμα των καταστημάτων και των κοσμηματοπωλείων, υπό συγκεκριμένους όρους, όπως είχε γράψει πρώτο το ethnos.gr, δηλαδή σε κάποιες περιπτώσεις με click in shop και σε κάποιες περιπτώσεις με click away.

Άλλωστε η επιδημιολογική έκθεση του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) του τελευταίου 24ώρου φαίνεται να επικυρώνει τη συγκρατημένη αισιοδοξία που εξέφρασε και η καθηγήτρια Παιδιατρικής και Λοιμωξιολογίας και μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων, Μαρία Τσολιά, «είναι ενθαρρυντικό ότι δεν έχουμε αύξηση των κρουσμάτων. Βλέπουμε ότι η επίδραση των Χριστουγέννων δεν ήταν πολύ αρνητική στην επιδημιολογία».

Τα 599 νέα κρούσματα που ανέδειξαν τα τεστ το απόγευμα της Πέμπτης, 14 Ιανουαρίου (35.039 έναντι 34.980 στις 13 Ιανουαρίου) αποτυπώνουν μια υποχώρηση της διασποράς του κορονοϊού, αν και τα rapid tests ήταν και σήμερα διπλάσια σχεδόν από τους μοριακούς ελέγχους (22.764 και 12.275 αντίστοιχα). Υπενθυμίζεται πως, σύμφωνα με τους ειδικούς, απαιτούνται τουλάχιστον 15.000 μοριακοί έλεγχοι για την ακριβή επιδημιολογική εικόνα.

Η μείωση στον δείκτη των διασωληνωμένων, με 328 το τελευταίο 24ωρο από 340, επιβεβαιώνουν μια πτωτική πορεία προς το φράγμα των 300 διασωληνώσεων. Ωστόσο, η αποσυμπίεση του Συστήματος Υγείας εξακολουθεί να κινείται σε αργούς ρυθμούς.

Το σχέδιο για άνοιγμα με click away και click in shop

Πώς θα ανοίξει, όμως, το λιανεμπόριο; Σύμφωνα με την πρόταση που ετοιμάζει το υπουργείο Ανάπτυξης και παρουσίασε πρώτο το ethnos.gr, προβλέπεται οριζόντιο άνοιγμα του λιανεμπορίου με click away και click in shop. Με click in shop θα λειτουργήσουν καταστήματα με ρούχα και παπούτσια αλλά και κοσμηματοπωλεία, μετά το τελικό πράσινο φως από τους λοιμωξιολόγους.

Μάλιστα, για να αποφευχθούν οι άσκοπες μετακινήσεις οι καταναλωτές θα στέλνουν SMS στο 13033 με κωδικό 2 και μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα θα πηγαίνουν στο ραντεβού με τον καταστηματάρχη και τα ραντεβού θα είναι καταγεγραμμένα. Επίσης, στο κατάστημα θα μπορεί να μπαίνει συγκεκριμένος αριθμός πελατών ανάλογα με τα τετραγωνικά.

  • Ανοιγμα του συνόλου των μαγαζιών με τη μέθοδο του click away, όπως ίσχυε και την περίοδο πριν τις γιορτές ώστε να διεκπεραιωθούν και οι παραγγελίες, οι οποίες έχουν ήδη γίνει.

  • Ανοιγμα και με φυσική παρουσία των καταστημάτων ένδυσης και υπόδησης, αλλά και των κοσμηματοπωλείων με την εφαρμογή της μεθόδου click in shop και με τήρηση αυστηρών μέτρων προστασίας.

Η επαναλειτουργία των καταστημάτων θα γίνει οριζόντια, πράγμα που σημαίνει ότι θα λειτουργήσουν και όσα βρίσκονται σε εμπορικά κέντρα.

Εξαίρεση θα αποτελούν τα καταστήματα που βρίσκονται σε περιοχές που είναι στο «κόκκινο» και στις οποίες έχουν επιβληθεί αυστηρά περιοριστικά μέτρα.

Που θα εφαρμόζεται το click in shop

Με το click in shop ο καταναλωτής θα μπορεί να κλείνει τηλεφωνικά ή διαδικτυακά ραντεβού για την επίσκεψή του στο κατάστημα σε προκαθορισμένη ώρα, να διαλέγει το προϊόν που τον ενδιαφέρει εκεί, να το δοκιμάζει εφόσον επιθυμεί και να το πληρώνει εντός του καταστήματος. Οπωσδήποτε θα ισχύει η υποχρέωση αποστολής sms στο 13033 με το ραντεβού από το κατάστημα προκειμένου να μπορέσει να μεταβεί εκεί ο καταναλωτής.

Στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης εκτιμάται ότι αυτή η λύση μπορεί να «περπατήσει» αφού θα δώσει μία ανάσα στην αγορά και δε θα χαθεί και η περίοδος των εκπτώσεων, η οποία πέρυσι οδήγησε σε τζίρο ύψους 5 δισ. ευρώ, ενώ το αποτύπωμά της στη μετάδοση του κορονοϊού δεν είναι μεγάλο, καθώς ο συνωστισμός θα αποτρέπεται με τη διαδικασία του ραντεβού και την αυστηρή τήρηση της αναλογίας πελατών/τετραγωνικών.

Τέσσερις πελάτες ανά 100 τετραγωνικά

«Ακόμα και στους πολέμους ορισμένοι κλάδοι της οικονομίας παραμένουν ανοιχτοί για να μπορούν να τροφοδοτούν και τα δημόσια ταμεία» λένε χαρακτηριστικά κυβερνητικές πηγές. Με την επίσκεψη με προκαθορισμένο ραντεβού σε κάθε κατάστημα θα μπορούν να βρίσκονται ταυτόχρονα έως 4 πελάτες ανά 100 τετραγωνικά μέτρα. Σε πολλά μικρά συνοικιακά καταστήματα, η αναλογία αυτή πρακτικά σημαίνει τη δυνατότητα εισόδου μόνο ενός πελάτη τη φορά.

Επιπλέον για την οποιαδήποτε μετακίνηση θα εξακολουθήσει να είναι απαραίτητη η αποστολή sms στο 13033, με την ένδειξη 2 εφόσον πρόκειται για αγορές. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εισήγηση των αρμόδιων υπουργείων, αφορά άνοιγμα των καταστημάτων με αυστηρά μέτρα καθώς υπολογίζεται ότι ο κλάδος ένδυσης και υπόδησης έχασε περίπου το 80% του τζίρου του μετά την επιβολή του lockdown και κυρίως την περίοδο των εορτών, ενώ σχεδόν καθόλου δεν δούλεψαν τα κοσμηματοπωλεία.

Ωστόσο αντίστοιχη ήταν η εισήγηση και για την προηγούμενη εβδομάδα. Βρήκε όμως τη σθεναρή αντίδραση των λοιμωξιολόγων, οι οποίοι θεώρησαν παρακινδυνευμένο το άνοιγμα των καταστημάτων, ειδικά εφόσον είχε προκριθεί το άνοιγμα των σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Πηγή: ethnos.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2021 09:54

Σχετικά Άρθρα

  • Εμπορικός Σύλλογος Πύργου: Κινήσεις στρατηγικής για την διάσωση της αγοράς της πόλης – “Είμαστε αποφασισμένοι να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα”
    Εμπορικός Σύλλογος Πύργου: Κινήσεις στρατηγικής για την διάσωση της αγοράς της πόλης – “Είμαστε αποφασισμένοι να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα”

    Ευρεία έρευνα για τους καταναλωτές – “Θέλουμε να φτάσει η σκέψη του καταναλωτή σε μας με κάθε τρόπο” τονίζει ο Ηλίας Ξανθούλης

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Με την επικείμενη ολοκλήρωση του νέου οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος, και την πρόσβαση σε άλλες μεγαλύτερες αγορές να γίνεται ταυτόχρονα ευκολότερη, ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου και ο πρόεδρος Ηλίας Ξανθούλης, προσπαθούν όσο ακόμα είναι καιρός όχι απλώς να διορθώσουν τα "κακώς κείμενα" της αγοράς του Πύργου, προκειμένου να κρατήσουν τους καταναλωτές εντός των ορίων τις πόλης αλλά και γιατί όχι να προσελκύσουν και νέους, από άλλες περιοχές.

    Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, μέσα στο επόμενο δεκαήμερο, θα δημοσιευτεί ένα ερωτηματολόγιο για τους καταναλωτές, το οποίο θα διαρκέσει περίπου δύο μήνες. Στόχος της έρευνας είναι να δώσει στο αγοραστικό κοινό την ευκαιρία να εκφράσει ελεύθερα τις απόψεις του για την αγορά του Πύργου, να προτείνει βελτιώσεις αλλά και να εξηγήσει τους λόγους που το ωθούν να ψωνίζει εκτός πόλης.

    Οι καταναλωτές που το επιθυμούν, θα μπορούν μέσω ενός link να έχουν πρόσβαση σε ένα ερωτηματολόγιο με καίριες ερωτήσεις για την αγορά και τον εμπορικό κόσμο και απαντώντας, να δίνουν το δικό τους στίγμα για όλα αυτά που επιθυμούν και δεν βρίσκουν στην αγορά του Πύργου, για τους λόγους που τους οδηγούν στην αναζήτηση άλλων καταστημάτων αλλά να κάνουν επιπλέον τις δικές τους προτάσεις ή σχόλια.

    Παράλληλα, η έρευνα θα επιτρέψει στους εμπόρους. να κατανοήσουν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, καθώς και να λάβουν αποφάσεις για τις μελλοντικές τους δράσεις.

    Ο κ. Ξανθούλης από την πλευρά του, μιλώντας στο ilialive.gr απηύθυνε ανοιχτό κάλεσμα σε όλους τους καταναλωτές να συμμετάσχουν στην έρευνα, μόλις αυτή ανακοινωθεί, τονίζοντας τη σημασία της για την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.

    Xanthoulis

    Σύμφωνα με τον πρόεδρο, τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν σε μεταγενέστερη συνάντηση των επαγγελματιών, ώστε να αποφασιστούν οι επόμενες κινήσεις και να διορθωθούν τα όποια λάθη και αστοχίες. Στόχος, είναι αυτή η διαδικασία να επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο, εξασφαλίζοντας έτσι ότι η τοπική αγορά θα παραμένει ανταγωνιστική και ελκυστική.

    «… Εμείς θέλουμε να δούμε τις τάσεις της αγοράς, τι σκέφτεται ο καταναλωτής για την πόλη μας, τι θέλει, τι τον προβληματίζει και γενικότερα τι ακριβώς συμβαίνει. Καλώ όλους τους καταναλωτές να συμμετάσχουν στην έρευνα αυτή, η οποία μόνο καλό θα επιφέρει στον τόπο και την οικονομία του. Θέλουμε να φτάσει η σκέψη του καταναλωτή σε μας με κάθε τρόπο» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ξανθούλης ο οποίος παράλληλα έκανε γνωστό ότι ήδη “τρέχει” μία ακόμα έρευνα που αφορά τους επαγγελματίες, προκειμένου να συγκεντρωθούν στοιχεία για να υπάρχει μια ολοκληρωμένη εικόνα σε ό,τι αφορά την αποτίμηση της αγοραστικής κίνησης το καλοκαίρι που μόλις τελείωσε, το αποτύπωμα της Λευκής Νύχτας αλλά και να εκφράσουν οι επαγγελματίες την σύμφωνη ή μη γνώμη τους για τις δράσεις που έλαβαν χώρα το προηγούμενο διάστημα.

    Επιπλέον στην συνάντηση αυτή θα αποφασιστεί και το πλάνο των δράσεων για τη νέα χρονιά.

  • Μέσω SMS η ενημέρωση για τα αποτελέσματα εισαγωγής στις Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης
    Μέσω SMS η ενημέρωση για τα αποτελέσματα εισαγωγής στις Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης

    Για πρώτη φορά οι υποψήφιοι των Δημοσίων Σχολών Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης έχουν τη δυνατότητα ενημέρωσης μέσω γραπτού μηνύματος SMS για τα αποτελέσματα εισαγωγής τους, σύμφωνα με απόφαση που έχουν συνυπογράψει ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου και η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Ιωάννα Λυτρίβη.

    Κατά την περίοδο που οι σχετικές πλατφόρμες είναι ανοιχτές για υποβολή αιτήσεων, οι υποψήφιοι/ες καλούνται να δηλώσουν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου στις ακόλουθες πλατφόρμες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, οι οποίες είναι προσβάσιμες μέσω του Gov.gr: Εφαρμογή Παράλληλου Μηχανογραφικού για εισαγωγή σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. και Εφαρμογή επιλογής Υποψηφίων Καταρτιζόμενων σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στο ακόλουθο link ΕΔΩ.

    Σημειώνεται ότι έως τις 10 Σεπτεμβρίου 2024 είναι ανοιχτή για υποβολή αιτήσεων η πλατφόρμα «Εφαρμογή επιλογής Υποψηφίων Καταρτιζόμενων σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού» στην οποία οι υποψήφιοι/ες μπορούν να επιλέξουν να λάβουν ενημέρωση με γραπτό μήνυμα για το αποτέλεσμα της αίτησής τους και έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν τον δηλωθέντα αριθμό κινητού τηλεφώνου έως τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της αίτησής τους. Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα «Εφαρμογή Παράλληλου Μηχανογραφικού για εισαγωγή σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ» είναι κλειστή και θα ανοίξει για αιτήσεις το 2025.

    Οι υποψήφιοι/ες λαμβάνουν στον δηλωθέντα αριθμό κινητού τηλεφώνου γραπτό μήνυμα, το οποίο περιλαμβάνει, σε μορφή κειμένου, τα αποτελέσματα της επιλογής, καθώς και σχετικό υπερσύνδεσμο (link), μέσω του οποίου παραπέμπονται σε ειδικό πλαίσιο όπου προβάλλονται αποκλειστικά τα προσωπικά τους αποτελέσματα.

    Αξιοποιούνται οι νέες τεχνολογίες προς όφελος των καταρτιζόμενων μας, προωθούνται περαιτέρω οι στόχοι του ψηφιακού μετασχηματισμού, ενώ παράλληλα προσφέρονται στους νέους μας σύγχρονες λύσεις που ανταποκρίνονται στο πνεύμα και τις ανάγκες της εποχής. Συνεχίζουμε καθιστώντας ισότιμη τη διαδρομή της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης μετά το λύκειο.

    Πηγή: cnn.gr

  • Αποκάλυψη: Τα SMS για τα ….εμβόλια αποκαλύπτουν τις «μαύρες τρύπες» της έρευνας για τις υποκλοπές
    Αποκάλυψη: Τα SMS για τα ….εμβόλια αποκαλύπτουν τις «μαύρες τρύπες» της έρευνας για τις υποκλοπές

    Η θεωρία περί «συμπτωματικής λίστας» των 28 κοινών στόχων EYΠ και Predator που κλονίζεται από τους επτά παραλήπτες του SMS – παγίδα για την «επιβεβαίωση» του εμβολιασμού τους.

    Οι επτά «στόχοι» του παράνομου λογισμικού Predator που έχουν παγιδευτεί με SMS που αφορούν τον εμβολιασμό τους κατά του Covid-19 – με πραγματικά όμως στοιχεία για το εμβολιαστικό κέντρο, τον χρόνο προσέλευσης τους κλπ- αποκαλύπτουν τεράστια κενά της δικογραφίας για τις υποκλοπές. Και οδηγούν σε μία πιθανόν κατάρριψη της πραγματογνωμοσύνης και του σχετικού σκεπτικού που περιέχεται στην δικογραφία ότι οι 28 κοινοί στόχοι ΕΥΠ και Predator ήταν «συμπτωματικοί» με βάση σχετική στατιστική ανάλυση.

    Παρουσιάζοντας δηλαδή την υπόθεση του Predator ως μια ιδιωτική επιλογή, αποσυνδέοντας τη από τις μυστικές υπηρεσίες κι από κεντρικές μεθοδεύσεις. Όμως, στην περίπτωση της συγκεκριμένης επιμόλυνσης των κινητών με το «κόλπο» του εμβολίου αναδεικνύεται με αδιαμφισβήτητο τρόπο αλληλοενημέρωση της ΕΥΠ, με τα δεδομένα των παρακολουθήσεων της, και των χειριστών του Predator για να γίνει ευχερέστερη η παγίδευση του στόχου και με το παράνομο λογισμικό. Κάτι που δεν φαίνεται να λαμβάνεται υπόψιν στον σχετικό δικαστικό φάκελο.

    Με κύριο ερώτημα αναλυτών της υπόθεσης των υποκλοπών και νομικών: «πως μπορεί εκείνοι που απέστειλαν τα SMS – παγίδα στα επτα αυτά άτομα (σσ αναμεσά τους κι αξιωματικός της ΕΛΑΣ, δημοσιογράφοι κλπ) να γνώριζαν ότι οι «στόχοι» είχαν ήδη υποβάλει αίτημα για εμβολιασμό, είχε καθορισθεί με κανονικό κρατικό SMS το ραντεβού τους και την ίδια ημέρα τους εστάλησαν τα μηνύματα με τα παραπλανητικό link για υποτιθέμενη επιβεβαίωση του ραντεβού;»

    » Κι αυτό με το δεδομένο ότι η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων είχε πραγματοποιήσει επισταμένη έρευνα στα συστήματα της ΗΔΙΚΑ (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης) απ’ όπου διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαρροή των σχετικών στοιχείων των πολιτών που είχαν αιτηθεί εμβολισμό. Κάτι που δείχνει μονοσήμαντα ότι ο μόνος τρόπος για να ήξεραν οι χειριστές του Predator ότι τα υποψήφια θύματα τους είχαν σχετική ηλεκτρονική αλληλογραφία για τον εμβολιασμό τους ήταν να παρακολουθείτο ήδη το τηλέφωνο τους από την ΕΥΠ, όπως εξάλλου έχει ήδη διαπιστωθεί.»

    » Γεγονός, που δείχνει αναμφισβήτητα ότι υπήρξε γέφυρα ενημέρωσης μεταξύ πρακτόρων της ΕΥΠ και χειριστών του λογισμικού παρακολούθησης και ότι το σκεπτικό περί σύμπτωσης είναι …σαθρό».

    Με συμπληρωματικό σχόλιο, από τους ίδιους, ότι «αυτή η άκρως σημαντική παράμετρος δεν συνεκτιμήθηκε στην διάρκεια της δικαστικής έρευνας».

    28 κοινοί στόχοι

    Σε πραγματογνωμοσύνη που έχει λοιπόν ενταχθεί στην δικογραφία για τις υποκλοπές περιέχεται πραγματογνωμοσύνη όπου μνημονεύεται ότι από τους 116 ταυτοποιημένους αριθμούς που είχαν μολυνθεί με το παράνομο λογισμικό Predator για 28 είχε εκδοθεί τουλάχιστον μία διάταξη άρσης απορρήτου επικοινωνιών από την ΕΥΠ.

    Κάτι που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το ποσοστό κοινών στόχων Predator και ΕΥΠ ανέρχεται στο περίπου 24%. Οι ίδιοι πραγματογνώμονες όμως, συνεχίζουν, όπως λένε πηγές, τη σκέψη τους και αφού έχουν καταμετρημένες συνολικά 181 διατάξεις για παρακολούθηση «στόχων» από την ΕΥΠ συγκρίνουν αυτόν τον αριθμό με το σύνολο των εισαγγελικών διατάξεων στην τριετία 2020-2023, που ανερχόταν σε 15.304. Και έτσι η αρχική εκτίμηση αλλάζει άρδην συγκρινόμενη όχι με τον αριθμό των τυποποιημένων αριθμών, αλλά με την μεγάλη εικόνα του συνόλου των διατάξεων, με αποτέλεσμα το κρίσιμο ποσοστό να μειώνεται στο περίπου 1%.

    Όμως αυτό το σκεπτικό περί …σύμπτωσης και στατιστικά «ερμηνεύσιμου» για την κοινή λίστα παρακολουθήσεων ΕΥΠ και Predator που θεωρείται «πυλώνας» της δικογραφίας για την υπόθεση των υποκλοπών παρουσιάζει σειρά προβληματικών σημείων. Καθότι δεν λαμβάνει υπόψιν της ότι υπάρχει στις περισσότερες από αυτές τις 28 περιπτώσεις «διαδοχή» των τηλεφωνικών παρακολουθήσεων αρχικά από την ΕΥΠ και σε δεύτερη φάση – σε κοντινά χρονικά διαστήματα- από το Predator. γεγονός που μειώνει καθοριστικά την πιθανότητα αυτό να είναι συμπτωματικό.

    Όμως το πλέον καταλυτικό στοιχείο που ουσιαστικά καταρρίπτει την εκδοχή της τυχαίας παρακολούθησης των 28 από ΕΥΠ και Predator είναι ότι οι επτά από αυτούς είχαν δεχθεί παραπλανητικό SMS με στοιχεία για τον εμβολιασμό τους που δεν θα ήταν εφικτό να ήταν γνωστό στους χειριστές του παράνομου λογισμικού, παρά μόνο μέσω ΕΥΠ που παρακολουθούσε το κινητό τους μέσω του συστήματος νομίμων επισυνδέσεων.

    Χαρακτηριστικές περιπτώσεις

    Ενδεικτική είναι η περίπτωση πρώην μάνατζερ πολιτικής κυβερνοασφάλειας του Facebooκ, μέλος του ευρωπαϊκού τμήματος του αμερικανικού think tank «Atlantic Council» και συνεργάτη της κυβέρνησης. Τον Σεπτέμβριο του 2021 έκλεισε ραντεβού για αναμνηστική δόση εμβολίου κατά της Covid-19 στην Ελλάδα. Στις 17 Σεπτεμβρίου έλαβε αυτοματοποιημένο SMS με τα στοιχεία του ραντεβού της. Ωστόσο, στις 05.31 της ίδιας ημέρας έλαβε εκ νέου SMS με «μολυσμένο» link, το οποίο της ζητούσε να επιβεβαιώσει το ραντεβού, κάνοντας «κλικ» σε σύνδεσμο, ενώ κάτι παρόμοιο συνέβη και με άλλους στοχευθέντες με τον ίδιο τρόπο.

    Στην περίπτωση αξιωματικού της ΕΛΑΣ που ήταν επίσης κοινός στόχος ΕΥΠ και κατασκοπευτικού λογισμικού το SMS για την υφαρπαγή των δεδομένων του περιείχε αναλυτικά στοιχεία για τον εμβολιασμό του σε κέντρο του Αγίου Στέφανου Αττικής (όπως πράγματι είχε κανονισθεί), πληροφορία που θα είχε αντληθεί από την αρχική παρακολούθηση του κινητού του από την ΕΥΠ.

    Και σε άλλα πρόσωπα που ήταν στην λίστα των 28 κοινής παρακολούθησης ΕΥΠ και Predator είχαν σταλεί παραπλανητικά SMS με βάση στοιχεία για τα ενδιαφέροντα και τις επιλογές του «στόχου» που είχαν αντληθεί με τον ίδιο τρόπο.

    Πηγή: in.gr

  • Πύργος: “Ζωντάνεψε” η αγορά με δράσεις και μουσικές από τον Εμπορικό Σύλλογο
    Πύργος: “Ζωντάνεψε” η αγορά με δράσεις και μουσικές από τον Εμπορικό Σύλλογο

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Κόντρα στις καιρικές συνθήκες και την παρατεταμένη ζέστη που κρατά τον κόσμο κλεισμένο στα σπίτια του με τα κλιματιστικά, ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου με δράσεις και πρωτοβουλίες που στόχο έχουν να τονώσουν την αγορά της πόλης, επιχειρεί να ξαναδώσει ζωντάνια στα καταστήματα και τους εμπορικούς δρόμους της περιοχής.

    Σε συνεργασία με το Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης «Δημιουργική Γωνία», στις οδούς 28η Οκτωβρίου, Μιαούλη και Γρηγορίου Ε’, μια σειρά από δράσεις όπως face painting, ballon’s party και καλοκαιρινές κατασκευές κράτησαν ευχάριστα απασχολημένα τα παιδιά και έδωσαν και στους γονείς την ευκαιρία να κάνουν την βόλτα τους στα εμπορικά καταστήματα της πόλης υπό τους ήχους ευχάριστης μουσικής.

    emporikos 5

    Όπως ανέφερε άλλωστε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, Ηλίας Ξανθούλης «… στα πλαίσια της τόνωσης της αγοράς προσπαθούμε και διοργανώνουμε κάποιες εκδηλώσεις για να προσελκύσουμε τον κόσμο και να αυξήσουμε την αγοραστική κίνηση στις δύσκολες συνθήκες που ζούμε και στην υπερβολική ζέστη που επικρατεί, ειδικά τα απογεύματα στην πόλη μας. Είχαμε εκδηλώσεις για τα παιδιά στους πεζόδρομους, ο κόσμος ανταποκρίθηκε, αλλά όχι κατά πολύ, λόγω της ζέστης αλλά ευελπιστούμε στις επόμενες δράσεις να υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη ανταπόκριση. Η κορύφωση θα είναι στις 17 Αυγούστου στην Λευκή Νύχτα» επεσήμανε ο κ. Ξανθούλης σημειώνοντας παράλληλα πως όσοι κάνουν τις αγορές τους από τα καταστήματα που συμμετέχουν σε αυτή την διοργάνωση θα συμμετέχουν αυτόματα στην κλήρωση για ένα κλιματιστικό, ως ανταμοιβή στους καταναλωτές όπου με πέντε σφραγίδες από 5 καταστήματα, θα συγκεντρώνουν έναν κλήρο. Επιπλέον θα γίνει και η μεγάλη κλήρωση για ένα πολύ μεγάλο και ακριβό δώρο.

    emporikos 2

    emporikos 3

    emporikos 4

  • Shop on street στη Γαστούνη - Σε συνεργασία του Δήμου Πηνειού και του Εμπορικού Συλλόγου Γαστούνης
    Shop on street στη Γαστούνη - Σε συνεργασία του Δήμου Πηνειού και του Εμπορικού Συλλόγου Γαστούνης

    Σε μία καινοτόμο πρωτοβουλία που φιλοδοξεί να μετατρέψει το κέντρο της Γαστούνης σε μία απέραντη βραδινή αγορά και να στηρίξει την τοπική οικονομία προχωρά ο Δήμος Πηνειού σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο. Πρόκειται για τη δράση «Shop on street» που έχει προγραμματιστεί για το βράδυ της Παρασκευής 12 Ιουλίου και αναμένεται να δώσει ξεχωριστό χρώμα στην καρδιά της πόλης.

    Με μεγάλες προσφορές που θα αποτελέσουν πόλο έλξης για τους καταναλωτές, τα καταστήματα πρόκειται να παραμείνουν ανοικτά μέχρι αργά τη νύχτα. Προς αυτή την κατεύθυνση, για τη διευκόλυνση του καταναλωτικού κοινού, το κέντρο της πόλης – η οδός Γεωργίου Σισίνη από το κτίριο Σισίνη έως το Κέντρο Υγείας Γαστούνης- θα παραμείνει κλειστό για τη διέλευση οχημάτων από τις 7 μ.μ. έως τις 2 π.μ. . Προγραμματίζονται ακόμη παράλληλες δράσεις με δύο Dj να επιλέγουν τη μουσική της βραδιάς -με το πρόγραμμά τους να μεταδίδεται ζωντανά από τον ραδιοφωνικό σταθμό Venus Fm- ενώ χορευτικές ομάδες πρόκειται να δώσουν ξεχωριστή πνοή διασχίζοντας τους δρόμους της Γαστούνης.

    Στο πλευρό του εμπορικού κόσμου

    Αναφερόμενος στην πρωτοβουλία ο Δήμαρχος Πηνειού κ. Αλέξης Καστρινός επεσήμανε χαρακτηριστικά ότι «πρόκειται για μία δράση εξωστρέφειας που αποσκοπεί στη στήριξη της τοπικής αγοράς ενώ παράλληλα αποτελεί μια αφορμή ώστε οι πολίτες του Δήμου Πηνειού αλλά και της ευρύτερης περιοχής να επισκεφθούν την πόλη και να απολαύσουν μία ιδιαίτερη βραδιά». Παράλληλα ο κ. Καστρινός επεσήμανε ότι υπάρχει ανοικτός δίαυλος επικοινωνίας με τον Εμπορικό Σύλλογο Γαστούνης προκειμένου να επιλύονται άμεσα προβλήματα που προκύπτουν αλλά και να στηρίζονται –στο μέτρο του εφικτού- τα αιτήματά τους. «Αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του εμπορικού κόσμου, που αποτελεί έναν βασικό πυλώνα ανάπτυξης, και προς αυτή την κατεύθυνση προσπαθούμε να είμαστε αρωγοί στις πρωτοβουλίες του».

    street shop pinios 3

    Η δράση Shop on Street πρόκειται να ξεκινήσει αμέσως μετά τις 8 το βράδυ της Παρασκευής.

    street shop pinios 2

    «Πρόκειται για μία δράση εξωστρέφειας που αποσκοπεί στη στήριξη της τοπικής αγοράς» σημείωσε ο Δήμαρχος Πηνειού κ. Αλέξης Καστρινός.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Ηλεία: Κορυφώνεται η κίνηση στα κρεοπωλεία - “Βασιλιάς” του φετινού τραπεζιού ο οβελίας
    Κορυφώνεται η κίνηση στα κρεοπωλεία του Πύργου - “Βασιλιάς” του φετινού τραπεζιού ο οβελίας

    Με αγορές και παραγγελίες της τελευταίας στιγμής κορυφώνεται η κίνηση στα κρεοπωλεία του Πύργου και της Ηλείας. Μπορεί οι αγορά ολόκληρου αρνιού να έχει μειωθεί κατά πολύ συγκριτικά με άλλες χρονιές, ωστόσο κάθε ελληνική οικογένεια θα τηρήσει το πατροπαράδοτο έθιμο του οβελία. Οι τιμές για το ντόπιο αρνί φτάνουν έως και τα 13ευρώ/κιλό με το κατσικάκι να βρίσκεται λίγο πιο ψηλά. Για άριστη ποιότητα προϊόντων και επάρκεια ειδών κάνουν λόγο οι κρεοπώλες της πόλης και δηλώνουν ικανοποιημένοι από την φετινή κίνηση του αγοραστικού κοινού.

    kreopol 2

    “Η κίνηση ξεκίνησε σιγά-σιγά όλη την Μεγάλη Εβδομάδα και τώρα είμαστε στην κορύφωση. Δόξα τω Θεώ, είναι μια χαρά” δηλώνει στο ilialive.gr ο πρόεδρος των κρεοπωλών Νομού Ηλείας Ευστάθιος Παπανδρέου, και τονίζει ότι οι καταναλωτές τηρούν τα πατροπαράδοτα έθιμα. “Ο κόσμος προτιμάει κυρίως το αρνάκι και τηρει όλα τα έθιμα. Θα πάρει τα υλικά να φτιάξει τη μαγειρίτσα του, τα κοκορέτσια του...Υπήρξε όμως ζήτηση και σε άλλα προϊόντα και κυρίως το χοιρινό”.

    Ο κ. Παπανδρέου τονίζει ότι οι τιμές μπορεί να είναι λίγο πιο αυξημένες από πέρυσι αλλά τα προϊόντα είναι άριστης ποιότητας. “Η κίνηση είναι αρκετά ικανοποιητική αν και οι οικονομικές δυσκολίες στον κόσμο είναι σοβαρές. Οι τιμές ήταν λίγο πιο “τσιμπημένες” από πέρυσι αλλά για το εμπόρευμα που πουλάμε είναι μια χαρά. Όλα τα προϊόντα είναι άριστης ποιότητας”.

    Πρώτα η παράδοση

    kreopol 3

    “ Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ο κόσμος έδειξε ενδιαφέρον για τον παραδοσιακό οβελία και το κατσικάκι και η κίνηση σήμερα έχει κορυφωθεί” μας λέει ο Παναγιώτης Μαλλιόπουλος, σημειώνοντας ότι στις φετινές αγορές το κοινό προτίμησε επίσης διάφορα παρασκευάσματα όπως ρολά και σεφταλιές με το χοιρινό να έχει μεγάλη ζήτηση. “Έχουμε πολλές παραγγελίες που ήδη τις παραδίδουμε. Η τιμή για το ντόπιο αρνάκι ξεκινάει από 11, 90 για αυτό έχουμε κάνει και ανάρτηση όλους τους παραγωγούς με τους οποίους συνεργαζόμαστε. Να ευχηθούμε χρόνια πολλά, υγεία και ευτυχία σε όλο τον κόσμο. Καλή Ανάσταση!”

  • Ηλεία: Ελπίδες για «ανάσταση» της αγοράς - Με αυξητικούς ρυθμούς η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα
    Ηλεία: Ελπίδες για «ανάσταση» της αγοράς - Με αυξητικούς ρυθμούς η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα

    Κλιμακώνεται η αγοραστική κίνηση στα εμπορικά καταστήματα του Πύργου και της Αμαλιάδας, ωστόσο οι καταναλωτές είναι ιδιαίτερα εγκρατείς και να περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα και τα δώρα για τα βαφτιστήρια. Η κίνηση αναμένεται να κορυφωθεί έως και το Μ. Σάββατο, με τους καταστηματάρχες να ελπίζουν έστω και την τελευταία ημέρα να κερδίσουν το χαμένο έδαφος του προηγούμενου διαστήματος που υπήρξε μια καθίζηση της αγοραστικής δυναμικής.

    Ηλίας Ξανθούλης - Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Πύργου

    Η αγορά κινήθηκε καλύτερα τις τελευταίες ημέρες. λόγω του ότι συνέπεσε με τις ημερομηνίες πληρωμών και καταβολή των επιδομάτων. Ο κόσμος πληρώθηκε και μπόρεσε να κάνει τις αγορές του. Ωστόσο το καταναλωτικό κοινό ήταν αρκετά συγκρατημένο και παρατηρούμε μείωση της αγοραστικής κίνησης παρόλο που οι ετεροδημότες «κατέβηκαν» πολύ πιο νωρίς φέτος.
    Η αλήθεια είναι ότι οικονομικά είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα και οι καταναλωτές είναι αρκετά εγκρατείς. Αρκούνται στα απολύτως απαραίτητα γιατί η ακρίβεια μαστίζει, υπάρχουν μεγάλες αυξήσεις και ανατιμήσεις σε όλα τα προϊόντα λόγω του πολέμου, των μεταφορικών και τα χρήματα φτάνουν μόνο για τα είδη πρώτης ανάγκης και τα βαφτιστήρια.
    Αναμένουμε πάντως η κίνηση να κορυφωθεί μέχρι και το Μ. Σάββατο αλλά δυστυχώς δεν διακρίνουμε να φτάνει τα περσινά επίπεδα.

    Φώτης Νικολόπουλος- Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Αμαλιάδας

    «Η αγοραστική κίνηση, ενώ το προηγούμενο διάστημα ήταν αρκετά υποτονική, τις τελευταίες ημέρες έχει αυξηθεί κατά πολύ. Έχουν έρθει πολλοί ετεροδημότες και σχετικά πιο νωρίς και αυτό μας κάνει να ελπίζουμε ότι μέχρι και την τελευταία ημέρα η κίνηση θα κορυφωθεί και ίσως αγγίξει τα περσινά επίπεδα. Είναι αλήθεια ότι ο κόσμος δυσκολεύεται αρκετά και καταφεύγει σε πιο οικονομικές λύσεις. Ευελπιστούμε πάντως να συνεχίσει ο αυξητικός ρυθμός και να κλείσουμε θετικά, όπως και το περσινό Πάσχα που ήταν μια καλή περίοδος για την αγορά της Αμαλιάδας».

    agora pasxa 2

    agora pasxa 3

  • Σε πασχαλινούς ρυθμούς μπαίνει η αγορά – Πόσο θα κοστίσει το εορταστικό τραπέζι
    Σε πασχαλινούς ρυθμούς μπαίνει η αγορά – Πόσο θα κοστίσει το εορταστικό τραπέζι

    Δύο εβδομάδες πριν από το Πάσχα, η αγορά μπαίνει σιγά σιγά σε εορταστικούς ρυθμούς ενώ πρεμιέρα κάνουν, αύριο, Δευτέρα το «Καλάθι του Νονού» και την προσεχή Τετάρτη το «Καλάθι του Πάσχα».

    Η ακρίβεια στα τρόφιμα, παραμένει ο μεγάλος «πονοκέφαλος» για τους καταναλωτές, παρά τις ενδείξεις αποκλιμάκωσης σε κάποιες κατηγορίες τους τελευταίους μήνες. Άλλωστε, κατά την πασχαλινή περίοδο, κρίθηκε απαραίτητη και φέτος η δημιουργία των δύο εποχικών «καλαθιών» που εφαρμόστηκαν και πέρσι, σε σούπερ μάρκετ και καταστήματα παιχνιδιών, προκειμένου να συγκρατηθούν οι τιμές σε προϊόντα με αυξημένη ζήτηση. Όπως, στα τρόφιμα που γεμίζουν το πασχαλινό τραπέζι αλλά και στα δώρα που αγοράζουν οι νονοί για τα βαφτιστήρια τους, λαμπάδες, παιχνίδια, σοκολατένια αυγά κτλ.

    «Ναι μεν καταγράφεται αποπληθωρισμός, που σημαίνει ότι τα μέτρα της ελληνικής πολιτείας σιγά σιγά αποδίδουν, αλλά έχουμε ακόμη δρόμο μπροστά μας μέχρι να δούμε τις τιμές στα ράφια να σταθεροποιούνται συνολικά και να αποκλιμακώνονται» επεσήμανε πριν από λίγες μέρες ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας.

    Σημειώνεται πως ο πληθωρισμός στα τρόφιμα τον Μάρτιο του 2024 σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, «έτρεξε» με 5,3% σε ετήσια βάση ενώ σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα καταγράφηκε μείωση της τάξεως του 1,1%. Στην άνοδο σε σύγκριση με πέρσι οδηγούν οι αυξήσεις, κατά κύριο λόγο, σε ελαιόλαδο κατά 67,2%, φρούτα 12,7%, μεταλλικό νερό-αναψυκτικά-χυμοί φρούτων κατά 11,4%, ψάρια 5,7%, ζάχαρη-σοκολάτες κτλ, 4,7%, λαχανικά 4,1% και κρέας 3%. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση κυρίως των τιμών στα γαλακτοκομικά και αυγά κατά -1,2%, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία.

    Το κόστος του πασχαλινού τραπεζιού

    «Θέλουμε στο πασχαλινό καλάθι, οι τιμές να κυμαίνονται στα περσινά επίπεδα ή και χαμηλότερες» υπογράμμισε πρόσφατα ο κ. Σκρέκας ενώ συγκεκριμένα για το αρνί, επανέλαβε, πως στόχος είναι στο «καλάθι» να πωλείται έως 10 ευρώ το κιλό. Υπενθυμίζεται ότι το «πασχαλινό καλάθι» περιέχει, όπως και πέρσι, αρνί, κατσίκι, τσουρέκι, σοκολατένια αυγά και αντίστοιχα προϊόντα ενώ πολλά από τα υπόλοιπα τρόφιμα που το «γεμίζουν» βρίσκονται στο «σταθερό» καλάθι του νοικοκυριού.

    Το συνολικό κόστος του φετινού πασχαλινού τραπεζιού θα εξαρτηθεί βεβαίως από τις αγορές που θα επιλέξουν να κάνουν οι καταναλωτές, ενώ θα πρέπει να συνυπολογιστούν και οι παραπάνω αυξήσεις, οι οποίες σε ορισμένες κατηγορίες τροφίμων, συνεχίζονται.

    Προσδοκίες για τόνωση της κίνησης στο λιανεμπόριο

    Tην ίδια στιγμή, οι επαγγελματίες στον κλάδο του λιανεμπορίου «ποντάρουν» από την πλευρά τους στην πασχαλινή κίνηση για τόνωση των εσόδων τους, έπειτα ένα πρώτο τρίμηνο του 2024 κατά το οποίο η κίνηση χαρακτηρίστηκε ως υποτονική. Από την Πέμπτη 25 Απριλίου ξεκινά και επισήμως το εορταστικό ωράριο με τις επιχειρήσεις να λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο στην Αθήνα από τις 09:00 – 21:00 ενώ τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά και την Κυριακή των Βαΐων στις 28 Απριλίου, από τις 11 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα.

    «Μετά τα τεκμηριωμένα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τον δείκτη του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών τα οποία καταγράφουν πτώση 3% στο τέταρτο τρίμηνο του 2023 για τα μικρά καταστήματα που λειτουργούν με απλογραφικά βιβλία και ύστερα από τρεις δύσκολους μήνες στο ξεκίνημα του 2024, εύχομαι και ελπίζω τούτη η εορταστική περίοδος να σημάνει την απαρχή της αύξησης της αγοραστικής κίνησης» σημείωσε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφουνης. «Μια αύξηση που αναμένουμε και ευχόμαστε να επιτευχθεί όχι μόνο στις περιοχές που καταγράφουν μεγάλη τουριστική κίνηση, αλλά και στις συνοικιακές αγορές οι οποίες πρέπει να στηριχθούν από την τοπική κοινωνία» πρόσθεσε.

    Πηγή: cnn.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο