Τετάρτη, 11 Αυγούστου 2021 08:33

Ηλεία: Τα προβλήματα στην κινητή τηλεφωνία μπλοκάρουν το συντονισμό στην πυρόπληκτη ζώνη

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Παραμένουν και σήμερα τα προβλήματα στην επικοινωνία μέσα από τα δίκτυα της κινητής τηλεφωνίας στην Ηλεία. Το πρόβλημα εστιάζεται στο δίκτυο της Cosmote καθώς φαίνεται να έχει καταρρεύσει το δίκτυο στο 4G.

Οι επικοινωνίες στην καλύτερη περίπτωση γίνονται με πολύ μεγάλη δυσκολία, ενώ οι συνδρομητές της Cosmote μπορούν σε κάποιες περιπτώσεις να επικοινωνήσουν με συνδρομητές άλλων δικτύων αλλά όχι με του ίδιου δικτύου.

Τα προβλήματα επιδεινώνουν την κατάσταση στην πυρόπληκτη ζώνη και ελλοχεύει ο κίνδυνος - σε έκτακτη ανάγκη όπως νέα πυρκαγιά ή αναζωπύρωση, να χαθεί το παιχνίδι του συντονισμού των δυνάμεων κυρίως της Πολιτικής Προστασίας.

Δυστυχώς έως τώρα δεν έχει υπάρξει καμία επίσημη ενημέρωση από την εταιρία ή κάποιον αρμόδιο.

Από την άλλη η οργή των πολιτών για την κατάσταση που επικρατεί εκφράζεται έντονα καθώς σε περιπτώσεις ατόμων που επλήγησαν από τις πυρκαγιές δεν μπορούν να επικοινωνήσουν ούτε με τα συγγενικά τους πρόσωπα και η ανησυχία σε αυτή την περίπτωση είναι έκδηλη.

Νεότερη Ενημέρωση

Ανακοίνωση απο την Cosmote

Η COSMOTE ενημερώνει ότι χθες αργά το απόγευμα παρουσιάστηκε αδυναμία πραγματοποίησης κλήσεων σε πελάτες κινητής.

Υλοποιήθηκε άμεσα αναδρομολόγηση, με την οποία επιλύθηκε το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος.

Μέρος των πελατών κινητής εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν αδυναμία πρόσβασης στο δίκτυο 4G.

Οι τεχνικοί μας εργάζονται για την οριστική επίλυση του θέματος. Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία και ευχαριστούμε θερμά για την κατανόησή σας.

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 11 Αυγούστου 2021 23:36

Σχετικά Άρθρα

  • COSMOTE: Κατέρρευσαν τηλεφωνία και Ίντερνετ στη Βόρεια Ελλάδα - Η ανακοίνωση
    COSMOTE: Κατέρρευσαν τηλεφωνία και Ίντερνετ στη Βόρεια Ελλάδα - Η ανακοίνωση

    Σοβαρά προβλήματα σε κινητή, σταθερή τηλεφωνία και ίντερνετ αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι σε πολλές περιοχές της Βόρειας Ελλάδας. Σύμφωνα με ανακοίνωση της COSMOTE τα προβλήματα οφείλονται σε δύο κεντρικά καλώδια που έχουν κοπεί στο δίκτυο κορμού της εταιρείας.

    Η ανακοίνωση της COSMOTΕ

    Η COSMOTE ενημερώνει ότι λόγω του ότι κόπηκαν δύο κεντρικά καλώδια του δικτύου κορμού σε διαφορετικά σημεία, επηρεάζονται οι υπηρεσίες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας σε περιοχές των Νομών Κιλκίς, Σερρών, Καβάλας, Δράμας, Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου, καθώς και σε Θάσο, Σαμοθράκη και Λήμνο.

    Οι τεχνικοί της εταιρείας καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποκατάσταση της βλάβης το συντομότερο δυνατό.

    Ζητούμε την κατανόηση των πελατών μας για την αναστάτωση.

    Ανακοίνωση της Πυροσβεστικής

    Δελτίο Τύπου εξέδωσε για το θέμα και η Πυροσβεστική, η οποία ενημερώνει τους πολίτες ότι, λόγω της βλάβης, υπάρχει πρόβλημα και με το δίκτυο σταθερής τηλεφωνίας 199. Οι πολίτες καλούνται να χρησιμοποιούν το 112, σε περίπτωση ανάγκης.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Τα συχνότερα παράπονα των συνδρομητών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας: Χρεώσεις, βλάβες, κακές υπηρεσίες
    Τα συχνότερα παράπονα των συνδρομητών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας: Χρεώσεις, βλάβες, κακές υπηρεσίες

    Αμφισβητήσεις χρεώσεων, καθυστερήσεις στην αποκατάσταση βλαβών, αλλά και δέματα που δεν έφτασαν ποτέ ήταν οι βασικοί λόγοι για τους οποίους οι πολίτες κατέφυγαν το 2022 στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιώνκαι Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) προκειμένου να υποβάλλουν καταγγελία.

    Τα συχνότερα παράπονα των συνδρομητών στην Ελλάδα

    Αυτό προκύπτει από την έκθεση πεπραγμένων της Ανεξάρτητης Αρχής για την προηγούμενη χρονιά, η οποία ανακοινώθηκε την Πέμπτη καταδεικνύοντας ότι τα χρόνια μπορεί να περνούν, αλλά τα προβλήματα παραμένουν τα ίδια.

    Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, συνολικά καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς η Επιτροπή δέχτηκε 9.733 καταγγελίες καταναλωτών εκ των οποίων οι 8.461 αφορούσαν ηλεκτρονικές επικοινωνίες και οι 1.272 ταχυδρομικές υπηρεσίες.

    Από το σύνολο των καταγγελιών για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, οι 7.807 σχετίζονταν με ζητήματα που είτε επιλύθ

    Ποσοστό 79% των πρωτογενών καταγγελιών αφορούσαν στη συνδυαστική σταθερή τηλεφωνία (τηλεφωνία, Διαδίκτυο ή/και συνδρομητική τηλεόραση), 19% την κινητή τηλεφωνία και 2% άλλες υπηρεσίες, όπως υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης και υπηρεσίες πληροφοριών καταλόγου.

    Αναφορικά με τη θεματολογία, για όλες τις υπηρεσίες η πλειονότητα των καταγγελιών σχετιζόταν με αμφισβήτηση χρεώσεων (32%), αναφορά συνεχιζόμενης βλάβης (22%) και κακής ποιότητας υπηρεσία (15%). Έπονται η άρνηση παροχής/ καθυστέρηση παροχής υπηρεσίας (14%), η αυθαίρετη, δηλαδή εκτός σύμβασης, ενεργοποίηση υπηρεσίας (6%), η μη απόδοση συμφωνηθείσας προσφοράς (4%) και η αυθαίρετη απόρριψη φορητότητας (1%).

    Οι υπόλοιπες καταγγελίες (6%) σχετίζονταν με άλλα θέματα όπως, αμφισβήτηση εγγραφής σε υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης, περιαγωγή κινητής τηλεφωνίας, καθώς και θέματα Εθνικού Κανονισμού Ανοιχτού Διαδικτύου (ΕΚΑΔ).

    διαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι ένας σημαντικός αριθμός καταγγελιών (581) αφορούσαν επαναληπτικές καταγγελίες καταναλωτών, λόγω αμφισβήτησης των απαντήσεων των εταιρειών ή μη επίλυσης του προβλήματος.

    Σε ό,τι αφορά τις ταχυδρομικές υπηρεσίες, οι καταγγελίες σχετίζονταν κατά κύριο λόγο με καθυστέρηση παράδοσης αντικειμένων (49%) και αδυναμία επικοινωνίας (29%) και ακολουθούν τα ζητήματα χρεώσεων, η απώλεια/καταστροφή αντικειμένων και η αμφισβήτηση απάντησης της εταιρείας.

    Το 2022 συνεχίστηκε η εξέταση καταγγελιών καταναλωτών σχετικά με παραβάσεις του κανονιστικού πλαισίου από παρόχους ταχυδρομικών υπηρεσιών, κατά το δεύτερο διάστημα των περιοριστικών μέτρων για την πανδημία. Συγκεκριμένα, αφού εξετάστηκαν 640 καταγγελίες, καθεμία ξεχωριστά, και διεξήχθησαν ακροάσεις, διαπιστώθηκε στην πλειονότητα των περιπτώσεων πλημμέλεια στην παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών και ως αποτέλεσμα επιβλήθηκαν πρόστιμα συνολικού ύψους 175.000 ευρώ.

    Η ΕΕΤΤ κατά την περασμένη χρονιά διέγραψε 107 παρόχους ταχυδρομικών υπηρεσιών και ανακάλεσε τις Γενικές Άδειές τους. Παράλληλα, δρομολόγησε τη διαδικασία είσπραξης οφειλόμενων τελών, ενώ στην περίπτωση τεσσάρων παρόχων από τους παραπάνω, η ΕΕΤΤ ανακάλεσε τη διαγραφή, δεδομένου ότι ανταποκρίθηκαν στις υποχρεώσεις τους πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας έκδοσης και κοινοποίησης των σχετικών αποφάσεων.

    Καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, διακόπηκε η πρόσβαση σε 525 διευθύνσεις Διαδικτυακού Πρωτοκόλλου (Internet Protocol-IP) και 14 ονόματα χώρου σχετικά με παράνομη μετάδοση περιεχομένου.

    Αναφορικά με τις χρεώσεις των ηλεκτρονικών επικοινωνιών στην Ελλάδα, η οποία εξακολουθεί να τις πληρώνει ακριβά, η Αρχή επαναλαμβάνει στην έκθεσή της το επιχείρημα ότι οι συγκρίσεις της χώρας μας με άλλες χώρες δεν μπορεί να βασίζονται μόνο στις δημόσια διαθέσιμες τιμές καταλόγου καθως με τον τρόπο αυτό δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα. Κι αυτό διότι δεν λαμβάνονται υπόψη ειδικές προσφορές (π.χ. εποχιακές, διατήρησης και προσέλκυσης πελατών) και άλλοι σημαντικοί παράγοντες (όπως η ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας και το κόστος ανάπτυξης δικτύου), σημειώνει η ΕΕΤΤ.

    Αυξάνονται οι αλλαγές παρόχων

    Αυξητική τάση έδειξαν οι αλλαγές παρόχου μέσω της διαδικασίας της φορητότητας. Το 2022 μεταφέρθηκαν μέσω φορητότητας 741.646 αριθμοί, δηλαδή 5.000 περίπου περισσότεροι αριθμοί, σε σχέση με το 2021, από τους οποίους 427.911 ήταν κινητής τηλεφωνίας και 313.735 σταθερής.

    Συνολικά, από το 2004, οπότε ξεκίνησε η παροχή της φορητότητας, έως το τέλος του 2022, είχαν μεταφερθεί 14.796.326 αριθμοί σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

    Παράλληλα την ίδια χρονιά αυξήθηκαν κατά 29.369 τα εκχωρημένα ονόματα χώρου με κατάληξη [.gr] και [.ελ], σημειώνοντας αύξηση 6% περίπου σε σχέση με το 2021. Από το 2004 ο ρυθμός εκχωρήσεων παραμένει θετικός με τον συνολικό αριθμό εκχωρημένων ονομάτων έως το τέλος του 2022 να ανέρχεται σε 558.858.

    Μεγάλος «αιμοδότης» των κρατικών ταμείων

    Δεδομένου ότι στο πλαίσιο άσκησης των ελεγκτικών αρμοδιοτήτων της, η ΕΕΤΤ επιβάλλει πρόστιμα σε παρόχους ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών, καθώς και σε χρήστες του φάσματος ραδιοσυχνοτήτων που παραβιάζουν τις σχετικές υποχρεώσεις τους, η Αρχή δημιουργεί ένα σημαντικό αποθεματικό.

    Είναι χαρακτηριστικό ότι το διάστημα 2006 - 2022, το συνολικό ποσό από πρόστιμα, που εισέπραξε η ΕΕΤΤ, ανήλθε σε 173,02 εκατ. ευρώ. Πέραν των ανωτέρω τελών και προστίμων, στα συνολικά έσοδα εκμετάλλευσης της ΕΕΤΤ θα πρέπει να υπολογισθούν και τα χρηματοοικονομικά έσοδα, τα οποία προέρχονται από την αποτελεσματική διαχείριση των διαθεσίμων της και την είσπραξη τόκων υπερημερίας. Το 2022, όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις, τα χρηματοοικονομικά έσοδα της ΕΕΤΤ ανήλθαν σε 1,03 εκατ. ευρώ.

    Πολλαπλάσια είναι τα ποσά που εισφέρει η Αρχή στον κρατικό προυπολογισμό. Συνολικά, την περίοδο 2000-2022 η ΕΕΤΤ είχε αποδώσει 2,9 δισ. ευρώ στον κρατικό προϋπολογισμό και στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ). Οι αποδόσεις αυτές προέρχονται από το ετήσιο θετικό οικονομικό αποτέλεσμά της και εκπλειστηριάσματα από διαγωνιστικές διαδικασίες. Ειδικότερα, η ΕΕΤΤ αποδίδει ετησίως στον κρατικό προϋπολογισμό ως δημόσιο έσοδο ποσοστό έως 80% επί του θετικού οικονομικού αποτελέσματος κάθε χρήσης το οποίο προκύπτει από την οικονομική διαχείριση των παραπάνω εσόδων, μετά την αφαίρεση των συνολικών δαπανών. Το υπόλοιπο του θετικού οικονομικού αποτελέσματος, που παραμένει στην ΕΕΤΤ, διατίθεται για δαπάνες που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΓΓΤΤ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με αποφάσεις του Υπουργού.

    Το συνολικό ποσό των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων της ΕΕΤΤ για την περίοδο 2000-2022 που έχει αποδοθεί στον κρατικό προϋπολογισμό, ανέρχεται σε 842,8 εκατ. ευρώ. Το συνολικό ποσό από εκπλειστηριάσματα που έχει αποδοθεί, έως το τέλος του 2022, στον κρατικό προϋπολογισμό ή το ΤΑΙΠΕΔ ανέρχεται συνολικά σε 2 δισ. ευρώ. Επίσης, έχει εξασφαλισθεί ποσό ύψους 105 εκατ. ευρώ, το οποίο θα εισπραχθεί και θα αποδοθεί σταδιακά τα επόμενα έτη (σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στα σχετικά τεύχη των αντίστοιχων διαγωνιστικών διαδικασιών και αποφάσεων εκχώρησης).

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Αρχίζουν κρυφές αυξήσεις σε τηλεφωνία και ίντερνετ - Τι συμβαίνει
    Αρχίζουν κρυφές αυξήσεις σε τηλεφωνία και ίντερνετ - Τι συμβαίνει

    Πρόσθετες χρεώσεις θα επιβάλουν οι πάροχοι τηλεφωνίας και ίντερνετ σε υφιστάμενους αλλά και νέους συνδρομητές. Τα «ψιλά γράμματα» που φέρνουν αυξήσεις.

    Έμμεσες επιβαρύνσεις κάνουν οι πάροχοι τηλεφωνίας και ίντερνετ, αυξάνοντας τα έσοδά τους, με τις επιπρόσθετες χρεώσεις να είναι «χαμένες» μέσα στα «ψιλά γράμματα» των συμβολαίων ή στις απέραντες πληροφορίες, κάνοντας τον καταναλωτή να αγνοεί ποιες είναι οι κρυφές αυξήσεις που επιβάλουν και σε παλιούς αλλά και σε νέους συνδρομητές.

    Όπως γράφει η «Καθημερινή», από την Άνοιξη του 2022, η Vodafone έχει θέσει ρήτρα αναπροσαρμογής στην τιμή του παγίου από τον 13ο μήνα και μέχρι τη λήξη του συμβολαίου. Η πρόσθετη χρέωση είναι έως και 1,5 ευρώ, λόγω πληθωρισμού και επενδύσεων δικτύου. Η ρήτρα υπάρχει και στα συμβόλαια σταθερής τηλεφωνίας.

    Η Vodafone επίσης από την 1η Δεκεμβρίου θα αυξήσει την ονομαστική αξία των τιμολογίων της σε διάφορα προγράμματα, δίνοντας τη δυνατότητα στους υφιστάμενους συνδρομητές της να καταγγείλουν τη σύμβασή τους αζημίως μέχρι και δύο μήνες πριν από την ημερομηνία εφαρμογής των αλλαγών.

    Για παράδειγμα, αν είστε ιδιώτης συνδρομητής προγραμμάτων που ανακοινώθηκαν στις 22 Σεπτεμβρίου και τίθενται σε ισχύ την 1η Δεκεμβρίου, είχατε τη δυνατότητα να καταγγείλετε τη σύμβαση μέχρι 1η Οκτωβρίου.

    Από την πλευρά της, η Cosmote, σύμφωνα πάντα με την «Καθημερινή», κατάργησε από τις αρχές του μήνα την έκπτωση 1 ευρώ που έδινε σε όσους συνδρομητές λάμβαναν ηλεκτρονικά τον λογαριασμό τους.

    Αλαλούμ με τα νέα χρωματιστά τιμολόγια ρεύματος - Αρχίζουν τα «ραβασάκια»

    Οι πάροχοι ρεύματος θα στείλουν από 1η Νοεμβρίου τα νέα τιμολόγια και ο καταναλωτής θα έχει 30 μέρες να δεχτεί ή να το απορρίψει.

    Στο εξής, θα υπάρχουν τρεις κατηγορίες τιμολογίων, τις οποίες θα πρέπει να γνωστοποιήσουν οι πάροχοι ρεύματος στον καταναλωτή μέσα στον Νοέμβριο και μέσα σε 30 μέρες θα πρέπει ο καταναλωτής να αποφασίσει εάν θα δεχτεί ή όχι το νέο τιμολόγιο.

    Τα τιμολόγια θα χωριστούν σε τρεις κατηγορίες, και κάθε ένα θα έχει διαφορετικό χρώμα. Αναλυτικά:

    • Μπλε τιμολόγια: Σταθερά τιμολόγια καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος της σύμβασης. Πρόκειται για τιμολόγια με σταθερή τιμή προμήθειας (€/KWh) για όλη την περίοδο ισχύος της Σύμβασης Προμήθειας.
    • Πράσινα τιμολόγια: Κυμαινόμενα τιμολόγια. Η συγκεκριμένη κατηγορία τιμολογίων υποδιαιρείται σε:

    - Κυμαινόμενα τιμολόγια με ανακοίνωση τιμής ex-ante. Πρόκειται για τιμολόγια με κυμαινόμενη χρέωση (€/KWh), η οποία:(α) είτε προκύπτει από υπολογιστικό τύπο ο οποίος συνδέεται με δείκτες της χονδρεμπορικής αγοράς οι οποίοι εκκαθαρίζονται πριν την έναρξη του μήνα κατανάλωσης, (β) είτε προκύπτει από συνδυασμό σταθερής χρέωσης προμήθειας και μηχανισμού διακύμανσης ο οποίος εκκαθαρίζεται πριν την έναρξη του μήνα κατανάλωσης.

    - Κυμαινόμενα τιμολόγια με ανακοίνωση τιμής ex post. Πρόκειται για τιμολόγια με κυμαινόμενη χρέωση (€/KWh), η οποία όπως και στην προηγούμενη περίπτωση προκύπτει από υπολογιστικό τύπο ο οποίος συνδέεται με δείκτες της χονδρεμπορικής αγοράς είτε από συνδυασμό σταθερής χρέωσης προμήθειας και μηχανισμού διακύμανσης ο οποίος εκκαθαρίζεται το αργότερο δύο μήνες μετά τον μήνα κατανάλωσης.

    • Πορτοκαλί τιμολόγια: Τιμολόγια δυναμικής τιμολόγησης. Πρόκειται για κυμαινόμενα τιμολόγια στα οποία η χρέωση αντικατοπτρίζει τη διακύμανση της τιμής στις αγορές του Χρηματιστηρίου Ενέργειας και προσφέρονται σε καταναλωτές που έχουν εγκατεστημένο έξυπνο μετρητή.
    Πηγή: iEidiseis.gr
  • ΕΚΠΟΙΖΩ: Ανεπίτρεπτη και άδικη η ρήτρα αναπροσαρμογής σε τηλεφωνία και Ιντερνετ - Μπαράζ αντιδράσεων
    ΕΚΠΟΙΖΩ: Ανεπίτρεπτη και άδικη η ρήτρα αναπροσαρμογής σε τηλεφωνία και Ιντερνετ - Μπαράζ αντιδράσεων

    «Ανεπίτρεπτη και άδικη» χαρακτηρίζει την εφαρμογή ρήτρας τιμαριθμικής αναπροσαρμογής στους λογαριασμούς τηλεφωνίας και Ιντερνετ και τη μετακύλιση επιπρόσθετων χρεώσεων στους καταναλωτές , η καταναλωτική οργάνωση ΕΚΠΟΙΖΩ.

    Στο σχόλιο που άφησε στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης που διενεργεί η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), η οργάνωση επισημαίνει πως κάτι τέτοιο αντίκειται στη νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή και δεν συνάδει με την ήδη δυσχερή οικονομική κατάσταση που βιώνουν χιλιάδες νοικοκυριά στην Ελλάδα, ειδικά μάλιστα τη στιγμή που η πλειοψηφία των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών έχει ανακοινώσει πρόσφατα αύξηση κερδών.

    Η σχετική τροποποίηση του Κανονισμού Γενικών Αδειών για την εισαγωγή της ρήτρας τιμαριθμικής αναπροσαρμογής έχει προκαλέσει μπαράζ αντιδράσεων τόσο από την Ανεξάρτητη Αρχή του Συνηγόρου του Καταναλωτή όσο και από καταναλωτικές οργανώσεις.

    Υπενθυμίζεται ότι, όπως έχει ήδη γράψει το «Εθνος», η ρήτρα τιμαριθμικής αναπροσαρμογής θα υπολογίζεται βάσει του πληθωρισμού του προηγούμενου ημερολογιακού έτους, όπως αυτός ανακοινώνεται από την Ελληνική Στατιστική Αρχή ως Δείκτης Τιμών Καταναλωτή (ΔΤΚ). Θα μπορεί να εφαρμόζεται μία φορά ανά ημερολογιακό έτος, μετά την οριστικοποίηση του ετήσιου πληθωρισμού του προηγούμενου χρόνου, πράγμα που σημαινει ότι σε διετή συμβόλαια, οι λογαριασμοί θα μπορούν να αυξηθούν δύο φορές.

    Σε ό,τι αφορά τα υφιστάμενα συμβόλαια, η Αρχή προτείνει να παρέχεται η δυνατότητα αζήμιας καταγγελίας της σύμβασης. Ορίζει επίσης ότι απαγορεύεται η ενεργοποίηση της ρήτρας τιμαριθμικής αναπροσαρμογής πριν την πάροδο 3 μηνών από την σύναψη του συμβολαίου.

    Ωστόσο η ΕΚΠΟΙΖΩ είναι κάθετα αντίθετη με την εφαρμογή της ρήτρας δεδομένου ότι όπως επεσήμανε και στα σχόλιά της, έχει εντοπίσει τα τελευταία χρόνια και επισημάνει, τόσο προς την ΕΕΤΤ όσο και τα αρμόδια υπουργεία, σημαντικότατα ζητήματα και παθογένειες που αφορούν τον κλάδο εν γένει των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, καθ’ ότι γίνεται δέκτης εξαιρετικά μεγάλου αριθμού καταγγελιών. Ο εν λόγω κλάδος βρίσκεται σταθερά τα τελευταία χρόνια στις πρώτες θέσεις στις καταγγελίες μετά τις τράπεζες και την ενέργεια.

    Τα προβλήματα, σύμφωνα με την οργάνωση, αφορούν:

    • Υψηλές χρεώσεις: Η χώρα μας συγκαταλέγεται εδώ και χρόνια μεταξύ των κρατών με τα ακριβότερα τιμολόγια στις τιμές κινητής τηλεφωνίας και δεδομένων.
    • Έλλειψη ανταγωνισμού/ολιγοπωλιακές καταστάσεις: Η χώρα μας κατατάσσεται ως η λιγότερο ανταγωνιστική στις χώρες της ΕΕ-27 αλλά και των χωρών του ΟΟΣΑ.
    • Έλλειψη συγκρισιμότητας και αδιαφάνειας διαφόρων πακέτων, με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση στους καταναλωτές.
    • Αμφισβητήσεις λογαριασμών.
    • Αθέμιτοι και Καταχρηστικοί όροι στις συμβάσεις κινητής τηλεφωνίας. Δυσνόητοι, πολύπλοκοι και τεχνικοί οροί καθόλου φιλικοί στους καταναλωτές (ψιλά γράμματα).
    • Ελλιπής προσυμβατική ενημέρωση.
    • Έλλειψη ενδιαφέροντος από τους παρόχους για προηγμένες υποδομές δικτύων.
    • Πλημμελής παροχή υπηρεσιών – χαμηλές ταχύτητες στο διαδίκτυο, αποκλίσεις μεταξύ της πραγματικής και ονομαστικής ταχύτητας και συχνές διακοπές.
    • Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές (παραπλανητικές διαφημίσεις) ως προς τη δυνατότητα διάθεσης των προϊόντων, με αποτέλεσμα τη μη ξεκάθαρη και ορθή ενημέρωση των καταναλωτών.
    • Καθυστέρηση στα αιτήματα.
    • Συνεχείς οχλήσεις από εισπρακτικές εταιρείες.
    • Αυθαίρετη ενεργοποίηση υπηρεσιών.
    • Μεγάλη καθυστέρηση ή/και μη αποκατάσταση βλαβών.

    Για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων, η ΕΚΠΟΙΖΩ υπέβαλε δέσμη προτάσεων ζητώντας από την ΕΕΤΤ ουσιαστική εποπτεία προς όφελος και των δυο πλευρών: καταναλωτών- τηλεπικοινωνιακών παρόχων.

    Επιπλέον ζητά τον εκσυγχρονισμό της νομοθεσίας περί ανταγωνισμού στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών στην Ελλάδα, η οποία ανήκει σήμερα στην αποκλειστική αρμοδιότητα της ΕΕΤΤ, «ώστε η Επιτροπή Ανταγωνισμού, να αναλάβει θεσμικά την αποκλειστική αρμοδιότητα στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και ειδικότερα στον έλεγχο συγκεντρώσεων».

    Ταυτόχρονα προτείνει:

    • Την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω δικτύων Νέας Γενιάς (FTTH).
    • Την είσοδο νέων τηλεπικοινωνιακών παρόχων.
    • Την τήρηση από τους παρόχους των βασικών αρχών που διέπουν τη διαμόρφωση των τιμολογίων και συγκεκριμένα της κοστοστρέφειας, διαφάνειας, απλότητας και ίσης μεταχείρισης.
    • Τη μείωση του παγίου και του ΦΠΑ και την κατάργηση του τέλους κινητής τηλεφωνίας. Οι Έλληνες συνδρομητές είναι οι μοναδικοί στην Ευρώπη που πληρώνουν το “τέλος κινητής τηλεφωνίας”.

    «Εν κατακλείδι, η επικοινωνία είναι μείζονος κοινωνικής σημασίας για τους καταναλωτές και διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε ότι αφορά την κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη, τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε εθνικό επίπεδο. Επίσης, πρέπει να βασίζεται στις ευρωπαϊκές αξίες — όπου κανείς δεν μένει στο περιθώριο, όλοι απολαμβάνουν ελευθερία, προστασία και δικαιοσύνη και βρίσκεται σε αρμονία με τις προκλήσεις που συνδέονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ΕΕ. Είναι αξιοσημείωτο να αναφερθεί ότι το ποσοστό διείσδυσης του διαδικτύου στην Ελλάδα είναι άνω 84,0% του συνολικού πληθυσμού γεγονός που αντικατοπτρίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό που συντελείται», καταλήγει η ΕΚΠΟΙΖΩ.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Πάτρα: Δικηγόρος «κυνήγησε» εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και πήρε αποζημίωση 7.000 ευρώ για μηνύματα από 5ψήφια
    Πάτρα: Δικηγόρος «κυνήγησε» εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και πήρε αποζημίωση 7.000 ευρώ για μηνύματα από 5ψήφια

    Η υπόθεση με τα 5ψήφια νούμερα υπερβολικής χρέωσης, πριν από μερικά χρόνια είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις, αναγκάζοντας την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων να παρέμβει προς τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, για να βάλει φρένο σε μια επιθετική και παράνομη εμπορική πρακτική.

    Συνολική αποζημίωση 7000 ευρώ αναγκάστηκαν να καταβάλλουν σε πατρινό δικηγόρο, μια μεγάλη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και μια εταιρεία αποστολής παράνομων μηνυμάτων SMS, μέσω των γνωστών 5ψήφιων αριθμών, που χρέωναν τους καταναλωτές εν αγνοία τους, μεγάλα χρηματικά ποσά.

    Η υπόθεση με τα 5ψήφια νούμερα υπερβολικής χρέωσης, πριν από μερικά χρόνια είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις, αναγκάζοντας την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων να παρέμβει προς τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, για να βάλει φρένο σε μια επιθετική και παράνομη εμπορική πρακτική.

    Να σημειωθεί ότι τρόπος άμυνας δεν υπήρχε, καθώς η αποστολή και μόνο αυτών των μηνυμάτων, επέφερε και την χρέωση του καταναλωτή, χωρίς να κάνει καμία ενέργεια. Η μόνη άμυνά του, ήταν να δηλώσει προς την εταιρεία πάροχο κινητής τηλεφωνίας, την ενεργοποίηση φραγής εισερχόμενων μηνυμάτων από 5ψήφιους αριθμούς, κάτι που οι περισσότεροι δεν γνώριζαν.

    Τέτοιες περιπτώσεις, είχαμε και στην Πάτρα πάρα πολλές, αλλά, οι καταναλωτές, νοιώθοντας ανήμποροι να αντιδράσουν, πλήρωναν τους λογαριασμούς και κατόπιν προέβαιναν σε φραγή των 5ψήφιων αριθμών, για να σταματήσουν την οικονομική «αιμορραγία».

    Αγωγές

    Στην περίπτωση όμως του πατρινού δικηγόρου, οι εταιρείες βρήκαν τον… μάστορά τους. Με αγωγή που κατέθεσε στη δικαιοσύνη, ισχυριζόταν ότι η εταιρεία παροχής Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης και η δεύτερη εταιρεία, ως πάροχος δικτύου κινητής τηλεφωνίας, ενεργώντας κατά παράβαση συμβατικών υποχρεώσεων, προέβησαν, χωρίς ενημέρωση και τη συγκατάθεσή του, στην παράνομη, χωρίς καμία δική του ενέργεια και παρά τις καταγγελίες του, χρέωση με το συνολικό ποσό των 81,27 ευρώ, μέσω αποστολής διαδοχικών ηλεκτρονικών μηνυμάτων SMS στον αριθμό του.

    Πρακτικά, ο δικηγόρος φαινόταν ότι έκανε χρήση των υπηρεσιών της εταιρείας παροχής Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης, χωρίς όμως να τις έχει ζητήσει ο ίδιος και πολύ περισσότερο, χωρίς να τις έχει αποδεχθεί και εγκρίνει.

    Ο δικηγόρος με την αγωγή του, ζητούσε από την δικαιοσύνη να υποχρεωθούν οι εναγόμενες εταιρείες, κάθε μία να του καταβάλουν, όχι μόνο το ποσό των 81 ευρώ με το οποίο χρεώθηκε παράνομα γι΄αυτά τα μηνύματα, αλλά και ποσό 5.000 ευρώ για χρηματική ικανοποίηση, καθώς και να αναγνωριστεί η υποχρέωση τους να καταβάλουν η κάθε μία το ποσό των 14.950 ευρώ για χρηματική ικανοποίηση.

    Η μεν πρώτη, που έστελνε τα παράνομα μηνύματα, αναγκάστηκε τελικά να καταλήξει σε εξωδικαστικό συμβιβασμό με τον δικηγόρο, δεχόμενη να του καταβάλλει αποζημίωση 3000 ευρώ.

    Η δεύτερη εταιρεία, που ήταν η πάροχος υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, κατέθεσε έφεση στην αγωγή, η οποία δικάστηκε πριν από λίγο καιρό. Το δικαστήριο αναφέρει στην απόφασή του, ότι ο δικηγόρος «υπέστη, εξαιτίας της στενοχώριας και της ψυχικής ταλαιπωρίας που δοκίμασε, ηθική βλάβη» και τελικά καλεί την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας να καταβάλλει και αυτή στον δικηγόρο για ηθική βλάβη, αποζημίωση 4000 ευρώ. Δηλαδή, συνολική αποζημίωση 7000 ευρώ και από τις δύο εταιρείες, πλέον των 80 ευρώ με τα οποία χρεώθηκε για τα παράνομα μηνύματα.

    Πηγή: pelop.gr

  • Νέος Κώδικας Δεοντολογίας για Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες: Φρένο στην παραπληροφόρηση με διαφημίσεις και ξεκάθαροι όροι για καταναλωτές
    Νέος Κώδικας Δεοντολογίας για Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες: Φρένο στην παραπληροφόρηση με διαφημίσεις και ξεκάθαροι όροι για καταναλωτές

    Φρένο στην ταλαιπωρία και την παραπληροφόρηση των καταναλωτών ακόμα και μέσω διαφημίσεων ή προωθητικών κινήσεων, επιχειρεί να βάλει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) με την έκδοση του νέου Κώδικα Δεοντολογίας, για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στους καταναλωτές.

    Ο Κώδικας δεσμεύει τους παρόχους για ευκρινείς όρους στα συμβόλαια, ξεκάθαρο πλαίσιο για τις αποζημιώσεις των συνδρομητών, αλλά και δικαιώματα ακόμα και για τερματισμό μιας σύμβασης αζημίως για τον καταναλωτή στην περίπτωση που προϊόν ή υπηρεσία αγοράστηκε με βάση ανακριβείς ή εσφαλμένες πληροφορίες.

    Ορίζεται ξεκάθαρα ότι ο καταναλωτης δεσμεύεται με την προσφορά που δέχθηκε τηλεφωνικώς μόνον εφόσον υπογράψει ή ρητώς επιβεβαιώσει τη συμφωνία μετά την παραλαβή των όρων της σύμβασης. Σε διαφορετική περίπτωση οποιαδήποτε σύμβαση είναι άκυρη υπέρ του καταναλωτή και ο καταναλωτής μπορεί να διακόψει τη λήψη υπηρεσιών αζημίως, ενημερώνοντας εγγράφως τον πάροχο.

    Παράλληλα επιχειρεί να ξεκαθαρίσει το τοπίο σε σχέση με τις συνεργαζόμενες ή υπεργολαβικές εταιρίες με τους παρόχους ηλεκτρονικών υπηρεσιών απαιτώντας τη σχετική ενημέρωση των καταναλωτών ακόμα και στις περιπτώσεις τηλεφωνικών προωθητικών κλήσεων.

    Ο νέος Κώδικας ορίζει επίσης ότι τα αρχεία των συνομιλιών από τις ηχογραφημένες κλήσεις θα διατηρούνται αυστηρά για διάστημα έξι μηνών.

    Πρόκειται για την πρώτη τροποποίηση του Κώδικα, ο οποίος είχε εκδοθεί το 2008 και η αναθεώρησή του θεωρείτο απαραίτητη με τον καταιγισμό αλλαγών στην τεχνολογία που έχει σημειωθεί από εκείνη την περίοδο.

    Οπως επισημαίνει η ΕΕΤΤ, ο νέος Κώδικας λαμβάνει υπόψη τις τρέχουσες τεχνολογικές εξελίξεις και διασφαλίζει ότι οι καταναλωτές και ιδιαίτερα τα ευάλωτα άτομα λαμβάνουν υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης από τους παρόχους.

    Να σημειωθεί ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, σε περίπτωση παράβασης των κανονισμών από κάποιον πάροχο, προβλέπονται κυρώσεις και η Επιτροπή έχει τη δυνατότητα να επιβάλλει σύσταση ή/και πρόστιμο έως 3 εκατομμύρια ευρώ, το οποίο μπορεί να περιλαμβάνει περιοδικές ποινές με αναδρομικό αποτέλεσμα.

    Πιο συγκεκριμένα, οι νέες υποχρεώσεις των παρόχων προς τους καταναλωτές, που προβλέπονται στον Κώδικα, μπορούν να συνοψιστούν ως εξής:

    Διαφήμιση

    Ο πάροχος πρέπει να φροντίζει ώστε το διαφημιστικό μήνυμά του προς τους καταναλωτές να είναι σαφές, ευκρινές και διατυπωμένο με επαρκή λεπτομέρεια, ενώ τυχόν περιοριστικοί όροι και άλλες προϋποθέσεις για την παροχή της υπηρεσίας πρέπει να περιλαμβάνονται στους κύριους όρους της διαφήμισης.

    Προσφορές: Ο πάροχος κοινοποιεί τους κύριους όρους και τους σημαντικούς περιορισμούς που ισχύουν για την προμήθεια των προσφορών του, όπως η χρονική διάρκεια και η ημερομηνία λήξης της προσφοράς, καθώς και τυχόν ειδικούς όρους για την αγορά της προσφοράς, όπως η δεσμοποίηση με άλλα προϊόντα και υπηρεσίες ή ο περιορισμός της προσφοράς σε μια συγκεκριμένη κατηγορία καταναλωτών.

    Αντιμετώπιση ανακριβών ή εσφαλμένων πληροφοριών στη διαφήμιση: Στην περίπτωση κατά την οποία καταναλωτές προέβησαν σε αγορά προϊόντων και υπηρεσιών βασιζόμενοι σε ανακριβείς ή εσφαλμένες πληροφορίες από διαφήμιση, ο πάροχος οφείλει να προβαίνει σε κατάλληλες ενέργειες παρέχοντας στους συγκεκριμένους καταναλωτές τις σωστές πληροφορίες και προτάσεις για την επίλυση του ζητήματος τους. Οι ενέργειες του παρόχου δύναται να περιλαμβάνουν το δικαίωμα των καταναλωτών να τερματίσουν τη σύμβαση αζημίως, να αιτηθούν την επιστροφή χρημάτων ή την παροχή ισοδύναμης υπηρεσίας. Επιπλέον, ο πάροχος λαμβάνει εύλογα μέτρα για την άμεση διόρθωση των ανακριβών ή εσφαλμένων πληροφοριών.

    Προώθηση Πωλήσεων υπηρεσιών

    Επικοινωνία με τους καταναλωτές: Κατά την επικοινωνία με τους καταναλωτές, το προσωπικό του παρόχου προωθεί και πωλεί τις υπηρεσίες του με δίκαιο, διαφανή, υπεύθυνο και σαφή τρόπο, ο οποίος να εξασφαλίζει την επεξήγηση των βασικών όρων, προυποθέσεων, περιορισμών, των ειδικών όρων και του κόστους των προϊόντων που αγοράζουν οι καταναλωτές.

    Ώρες επικοινωνίας: Η επικοινωνία με τους καταναλωτές, είτε πρόκειται για επίσκεψη στην κατοικία, είτε μέσω τηλεφώνου πρέπει να γίνεται σε κατάλληλες ώρες και δεν πραγματοποιείται σε ώρες κοινής ησυχίας. Αυτό ισχύει και για τις αυτοματοποιημένες τηλεφωνικές κλήσεις.

    Επιπλέον ο πάροχος δεν πραγματοποιεί κλήσεις προς καταναλωτές που έχουν εγγραφεί στο Μητρωο και έχουν ζητήσει να μην δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για απ' ευθείας εμπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς.

    Προστασία προσωπικών δεδομένων: Όλα τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία με καταναλωτές όταν αναζητούνται υποψήφιοι πελάτες πρέπει να συγκεντρώνονται, να προωθούνται και να διατηρούνται με τρόπο που να συμμορφώνεται με τη νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.

    Παρουσίαση προσωπικού: O πάροχος διασφαλίζει ότι το προσωπικό του κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας με τους καταναλωτές ανακοινώνει αμέσως στην αρχή της επικοινωνίας το επώνυμο τους, τον πάροχο που εκπροσωπούν και τον σκοπό της επικοινωνίας τους. Ειδικότερα, στην περίπτωση υπεργολάβων / συνεργατών / μεταπωλητών, στην επικοινωνία με τους καταναλωτές πρέπει να δηλώνεται σαφώς το όνομα της εταιρίας του υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή και η σχέση της με τον πάροχο. Δηλαδή, η επικοινωνία θα πρέπει να έχει το περιεχόμενο: «το όνομά μου είναι καλώ από την [όνομα εταιρίας υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή], που είναι συνεργαζόμενη εταιρία με τον πάροχο [όνομα]». Δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται παραπλανητικές εκφράσεις που δημιουργούν εσφαλμένες εντυπώσεις στους καταναλωτές, όπως η έκφραση «καλώ εκ μέρους του παρόχου [όνομα]» εάν πρόκειται για προσωπικό υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή του παρόχου.

    Ευάλωτες ομάδες καταναλωτών: Το προσωπικό του παρόχου δεν εκμεταλλεύεται την αδυναμία καταναλωτών που ανήκουν σε ευαίσθητες ομάδες, όπως ηλικιωμένων, ανηλίκων, ατόμων οι οποίοι δεν έχουν επαρκή γνώση της ελληνικής γλώσσας και ατόμων με ειδικές ανάγκες προκειμένου να πραγματοποιήσει πωλήσεις.

    Διακοπή προωθητικής επικοινωνίας: Στην περίπτωση όπου ο καταναλωτής δηλώσει ή καταστήσει σαφές ότι δεν ενδιαφέρεται, ή ότι η κλήση ή η επίσκεψη είναι ενοχλητική για αυτόν, το προσωπικό του παρόχου υποχρεούται να διακόπτει αμέσως την κλήση ή την επίσκεψη ευγενικά, χωρίς να επιμένει ενάντια στην θέληση του καταναλωτή και χωρίς να ασκήσει οποιουδήποτε είδους πίεση ή έμμεσο εξαναγκασμό.

    Διατήρηση αρχείων: Τα αρχεία των τηλεφωνικών συνομιλιών για την πραγματοποίηση πωλήσεων με τους καταναλωτές, διατηρούνται από την εταιρία που πραγματοποιεί την πώληση για έξι μήνες από την πραγματοποίηση αυτής, σύμφωνα με τους όρους του ισχύοντος πλαισίου. Τα προαναφερθέντα αρχεία περιλαμβάνουν την ημερομηνία και την ώρα της συνομιλίας με τους καταναλωτές καθώς και επαρκείς πληροφορίες για την ταυτοποίηση του εμπλεκόμενου αντιπροσώπου σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, ώστε να χρησιμοποιηθούν για την επίλυση οποιασδήποτε μελλοντικής καταγγελίας ή ζητήματος προκόψει. Ο πάροχος ενημερώνει τον καταναλωτή για τη διάρκεια διατήρησης των εν λόγω στοιχείων και να του παρέχει τα δικαιώματα που ορίζει η σχετική νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, όπως είναι το δικαίωμα εναντίωσης.

    Προσυμβατική Ενημέρωση

    Συνοπτική σύμβαση: Κατά την προσυμβατική ενημέρωση, ο πάροχος μεριμνά ώστε η προσφορά του προς τον υποψήφιο συνδρομητή να συνοδεύεται οπωσδήποτε από το έντυπο της συνοπτικής σύμβασης. Στην περίπτωση σύναψης σύμβασης από απόσταση, η συνοπτική σύμβαση δύναται να αποσταλεί ηλεκτρονικά.

    Κατά την προσυμβατική ενημέρωση και την παροχή της συνοπτικής σύμβασης το προσωπικό του παρόχου οφείλει να παρέχει στον υποψήφιο συνδρομητή και προφορικά πλήρη ενημέρωση για όλα τα σημεία που περιλαμβάνονται στη συνοπτική σύμβαση και να απαντά με σαφήνεια σε τυχόν διευκρινιστικές ερωτήσεις του.

    Οι προβλέψεις αυτές εφαρμόζονται και για υφιστάμενους συνδρομητές του παρόχου που ενδιαφέρονται να ανανεώσουν τη σύμβασή τους ή να συνάψουν νέα σύμβαση.

    Συμβάσεις

    Ο πάροχος οφείλει να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέσα, έτσι ώστε οι όροι της σύμβασης να είναι εύκολα κατανοητοί και προσβάσιμοι από άτομα με αναπηρία, χωρίς επιπλέον χρέωση.

    Επίσης παρέχει στον υποψήφιο συνδρομητή αντίγραφο της σύμβασης με το σύνολο των όρων της, πριν την υπογραφή της, είτε η σύμβαση συνάπτεται εντός του καταστήματος του παρόχου, είτε εξ αποστάσεως.

    Σε περίπτωση αμφισβήτησης από τον καταναλωτή της ρητής του αποδοχής και συγκατάθεσης, ο πάροχος φέρει το βάρος απόδειξης της εγκυρότητας της σύμβασης. Σε κάθε περίπτωση η προθεσμία για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης αζημίως από τον καταναλωτή εκκινεί από τη στιγμή που θα παραλάβει τους όρους της σύμβασης.

    Κατά την σύναψη σύμβασης από απόσταση, το προσωπικό του παρόχου ενημερώνει τον καταναλωτή ότι έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των εγγράφων της σύμβασης εκτός εάν έχει ρητώς συμφωνήσει να απωλέσει το δικαίωμα υπαναχώρησης με την ενεργοποίηση της σύμβασης. Στην περίπτωση χρεώσεων, μέχρι την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, από χρήση υπηρεσίας ή ειδικών κατασκευών εξαιτίας ειδικών απαιτήσεων, καταβάλλεται αναλογική σχετική αποζημίωση.

    Μη υπογραφή σύμβασης/Αίτηση Κατάργησης (καταγγελία σύμβασης): Ο πάροχος ενημερώνει τον καταναλωτή ότι δεσμεύεται με την προσφορά που δέχθηκε τηλεφωνικώς μόνον εφόσον ο τελευταίος υπογράψει ή ρητώς επιβεβαιώσει τη συμφωνία μετά την παραλαβή των όρων της σύμβασης. Σε διαφορετική περίπτωση οποιαδήποτε σύμβαση είναι άκυρη υπέρ του καταναλωτή και ο καταναλωτής μπορεί να διακόψει τη λήψη υπηρεσιών αζημίως, ενημερώνοντας εγγράφως τον πάροχο.

    Στις περιπτώσεις υποβολής αίτησης κατάργησης (καταγγελίας της σύμβασης) από τον καταναλωτή προς τον πάροχο, ο πάροχος υποχρεούται να αποστέλλει αποδεικτικό παραλαβής της αίτησης κατάργησης στον καταναλωτή, εντός τριών (3) εργασίμων ημερών, εκτός εάν ο πάροχος προβεί στην κατάργηση της σύμβασης νωρίτερα.

    Σε περίπτωση αμφισβήτησης σύναψης σύμβασης «από απόσταση» ή «εκτός καταστήματος», ο πάροχος οφείλει να αποδείξει ότι έχει δοθεί η συναίνεση του συνδρομητή για τη σύναψη της σύμβασης.

    Σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης, ο πάροχος αποφεύγει την άσκηση πίεσης και κάθε μέσου εξαναγκασμού προς τον καταναλωτή με σκοπό να παραμείνει.

    Ενεργοποίηση υπηρεσίας

    Χρόνοι ενεργοποίησης: Ο πάροχος ενημερώνει τον καταναλωτή σαφώς και με τρόπο που να μην επιδέχεται αμφισβήτησης, κατά την σύναψη της σύμβασης, για τον μέγιστο χρόνο που απαιτείται για την ενεργοποίηση της σύνδεσης της υπηρεσίας, ενώ διασφαλίζει ότι παραδίδεται στον καταναλωτή ο απαραίτητος για την παροχή της υπηρεσίας εξοπλισμός εντός ευλόγου χρόνου και σε κάθε περίπτωση πριν την ενεργοποίηση της υπηρεσίας.

    Ενημέρωση για καθυστερήσεις: Εφόσον η ενεργοποίηση της υπηρεσίας δεν είναι δυνατή για οποιονδήποτε λόγο την ημέρα που ο πάροχος δήλωσε στον καταναλωτή ότι αυτή θα πραγματοποιηθεί, ο πάροχος ειδοποιεί, εντός δύο (2) εργασίμων ημερών από την ημέρα που είχε δηλωθεί τον καταναλωτή για την καθυστέρηση, την αιτία της καθυστέρησης, τυχόν διορθωτικά μέτρα που έχουν ληφθεί, αν είναι δυνατή η άρση του προβλήματος και τη νέα ή η εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης.

    Λύση σύμβασης πριν την ενεργοποίηση: Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ζητήσει τη λύση της συμβατικής του σχέσης με τον πάροχο, αφού πρώτα εκπληρώσουν εκατέρωθεν τις εκ του νόμου και της συμβάσεως απορρέουσες υποχρεώσεις τους, οποιαδήποτε χρονική στιγμή, ακόμα και πριν την ενεργοποίηση της υπηρεσίας ή τη διάθεση αυτής στον καταναλωτή.

    Η έναρξη της χρέωσης της υπηρεσίας, ξεκινά με την ενεργοποίησή της και την έναρξη της διάθεσής της προς τον καταναλωτή. Πριν την ενεργοποίηση της υπηρεσίας και την έναρξη της διάθεσής της προς τον καταναλωτή, ο καταναλωτής δεν χρεώνεται με πάγια και άλλα τέλη.

    Τιμολόγηση - Χρεώσεις - Αμφισβήτηση χρεώσεων και διακανονισμοί

    Η προβολή της πληροφορίας σχετικά με τις χρεώσεις των υπηρεσιών που παρέχει πρέπει να είναι ακριβής, κατανοητή, και να μην περιέχει σε καμία περίπτωση στοιχεία παραπλάνησης (ανακρίβειες ή ασάφειες, υπερβολές ή παραλειπόμενες πληροφορίες).

    Ο πάροχος διασφαλίζει την ύπαρξη και εφαρμογή μηχανισμών επίλυσης διαφορών και διακανονισμού οφειλών, συμπεριλαμβανομένων των διαδικασιών για τη διαχείριση παραπόνων από τους καταναλωτές αναφορικά με ζητήματα χρεώσεων.

    Ορίζεται ότι ο πάροχος εφαρμόζει Πολιτική αποζημιώσεων / επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση αθέτησης των συμβατικών υποχρεώσεων σχετικά με τους όρους παροχής της υπηρεσίας, όπως είναι ενδεικτικά ο συμψηφισμός με υφιστάμενες ή μελλοντικές οφειλές των καταναλωτών, η πίστωση ποσού κ.α. Ο καταναλωτής επιλέγει με ελεύθερη βούληση, χωρίς πίεση και κατόπιν πλήρους ενημέρωσης αναφορικά με τις επιλογές του, τον τρόπο αποζημίωσης που επιθυμεί.

    Αμφισβήτηση λογαριασμού: Σε περίπτωση αμφισβήτησης λογαριασμού, ο πάροχος μπορεί να απαντά εγγράφως ή τηλεφωνικά, ανάλογα με την επιλογή του συνδρομητή, παρέχοντας αναλυτικές εξηγήσεις για τις χρεώσεις που αμφισβητούνται και την αντιστοιχία τους με τις παρεχόμενες υπηρεσίες οι οποίες τις αιτιολογούν. Σε περίπτωση που προκύπτει δικαίωση του συνδρομητή, ο πάροχος προβαίνει σε πιστώσεις των σχετικών ποσών σε επόμενο λογαριασμό και σε κάθε περίπτωση εντός της σχετικής προθεσμίας που ορίζεται από τον Κανονισμό Γενικών Αδειών. Ο καταναλωτής μπορεί επίσης να προσφύγει σε φορείς εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών ή δικαστικώς.

    Ανοικτό Διαδίκτυο

    Ο πάροχος οφείλει να παρέχει στο έντυπο της συνοπτικής σύμβασης τις πληροφορίες για την ταχύτητα που δεσμεύεται να παρέχει.

    Αποζημιώσεις: Σε περίπτωση συνεχών ή επαναλαμβανόμενων αρνητικών αποκλίσεων μεταξύ της μετρούμενης ταχύτητας και της ταχύτητας για την οποία δεσμεύεται στη σύμβαση, ανάλογα με το μέγεθος της απόκλισης και τους όρους και προϋποθέσεις για την παροχή των επανορθώσεων ή αποζημιώσεων ο πάροχος αναφέρει τυχόν επανορθώσεις ή αποζημιώσεις, όπως αυτές ορίζονται στον Εθνικό Κανονισμό για το Ανοικτό Διαδίκτυο (ΕΚΑΔ).

    Εκπαίδευση Προσωπικού

    Ο πάροχος διασφαλίζει ότι το προσωπικό του είναι κατάλληλα εκπαιδευμένο, έχει επαρκή κατανόηση των προϊόντων και των υπηρεσιών που προωθεί/πουλά, διαθέτει όλα τα απαραίτητα μέσα για την παροχή πλήρους ενημέρωσης στους καταναλωτές και είναι ενήμερο για υπηρεσίες που αφορούν καταναλωτές με αναπηρία.

    Ειδικότερα, ο πάροχος διασφαλίζει ότι το προσωπικό του έχει επαρκή κατανόηση, κατ' ελάχιστον, για τα ακόλουθα:

    1. Όροι και προϋποθέσεις αγοράς των υπηρεσιών
    2. Διαθεσιμότητα υπηρεσίας
    3. Διαθεσιμότητα ταχυτήτων (ελάχιστη, μέγιστη και συνήθως διαθέσιμη ταχύτητα, για συνδρομητές σταθερών δικτύων και μέγιστη ταχύτητα για συνδρομητές κινητών δικτύων)
    4. Λεπτομέρειες σχετικά με το κόστος της υπηρεσίας και λοιπές χρεώσεις που τυχόν περιλαμβάνει η υπηρεσία καθώς και τους τρόπους πληρωμής
    5. Διαδικασίες καταγγελίας σύμβασης και Πολιτικής αποζημιώσεων / επιστροφής χρημάτων
    6. Διαδικασίες και τρόπους εξυπηρέτησης καταναλωτών και αναγγελίας βλαβών
    7. Διαδικασίες χειρισμού παραπόνων και καταγγελιών
    8. Σχετική νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών.

    Επιπλέον διασφαλίζει ότι η επικοινωνία του προσωπικού του και των συνεργατών του (π.χ. υπεργολάβοι, μεταπωλητές) παρακολουθείται και ελέγχεται περιοδικά, έτσι ώστε να αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά τυχόν προβλήματα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πώλησης.

    Εξυπηρέτηση Καταναλωτών

    Ο πάροχος ενημερώνει με σαφή και ευδιάκριτο τρόπο τους καταναλωτές για όλους τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας για την εξυπηρέτησή τους, πλέον της τηλεφωνικής. Τηρεί αρχεία της επικοινωνίας του με τους καταναλωτές, τα οποία πρέπει να είναι προσβάσιμα στο προσωπικό εξυπηρέτησης καταναλωτών αλλά και να κοινοποιούνται στους καταναλωτές, εφόσον αυτοί υποβάλλουν σχετικό αίτημα.

    Ο χρόνος αναμονής των καταναλωτών που καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να περιορίζεται σε ένα λογικό μέγιστο χρονικό διάστημα και με ανώτατο όριο χρέωσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα από τον Κανονισμό Γενικών Αδειών. Εξαίρεση στο όριο αυτό του χρονικού διαστήματος αποτελεί η περίπτωση στην οποία δεν καθίσταται εφικτή η δωρεάν αναμονή κλήσεων, οπότε η κλήση δεν θα απαντάται ωσότου να υπάρχει διαθέσιμη άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Το εύλογο αυτό όριο χρονικού διαστήματος ισχύει και για τους καταναλωτές που επιλέγουν επικοινωνία μέσω βιντεοκλήσης ή ζωντανής συνομιλίας / live chat.

    Ο πάροχος καταβάλλει προσπάθεια ώστε τα αιτήματα των καταναλωτών να επιλύονται στο συντομότερο χρονικό διάστημα.

    Καταγγελίες Καταναλωτών

    Ο πάροχος διασφαλίζει την άμεση, αποτελεσματική και δίκαιη επίλυση των καταγγελιών των καταναλωτών. Στο πλαίσιο αυτό, επιδιώκει την επίλυση των καταγγελιών/παραπόνων κατά την πρώτη επικοινωνία του καταναλωτή, όπου αυτό καθίσταται δυνατόν. Ως εκ τούτου, τα τμήματα διαχείρισης καταγγελιών πρέπει να είναι στελεχωμένα με επαρκείς πόρους και με ικανοποιητικά επίπεδα εξουσιοδότησης.

    Οφείλει να απαντά τεκμηριωμένα σε κάθε παράπονο/καταγγελία που του υποβάλλεται, να παρέχει επαρκείς πληροφορίες για την πρόοδο της καταγγελίας, εφόσον του ζητηθεί και να αιτιολογεί στον καταναλωτή τυχόν καθυστερήσεις κατά τη διαδικασία εξέτασης της καταγγελίας. Εάν ο πάροχος θεωρεί ότι μία καταγγελία δεν χρήζει περαιτέρω διερεύνησης, ενημερώνει τον καταναλωτή πλήρως για τους λόγους της απόφασης αυτής.

    Πηγή: ethnos.gr

    Photo by Alex Kotliarskyi on Unsplash

  • Mobilefees.gov.gr: Ξεπέρασαν τις 250.000 αιτήσεις για την απαλλαγή φόρου τηλεφωνίας
    Mobilefees.gov.gr: Ξεπέρασαν τις 250.000 αιτήσεις για την απαλλαγή φόρου τηλεφωνίας

    Μέσω του mobilefees.gov.gr οι αιτήσεις για την απαλλαγή των νέων, ηλικίας 15-29 ετών, από τα τέλη κινητής και καρτοκινητής τηλεφωνίας

    Πάνω από 250.000 πολίτες ηλικίας 15 έως 29 ετών δήλωσαν μέσα σε μία εβδομάδα τον αριθμό τους στη νέα πλατφόρμα http://mobilifees.gov.gr για την πλήρη απαλλαγή από τα τέλη κινητής τηλεφωνίας, όπως έκανε γνωστό στο twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου.

    «Με σχέδιο βάζουμε στην κορωνίδα των προτεραιοτήτων μας τη νέα γενιά», συμπλήρωσε.

    Μέσα σε μία εβδομάδα ξεπέρασαν τους 250.000 οι νέοι μας από 15-29 ετών που δήλωσαν τον αριθμό τους στη νέα πλατφόρμα https://t.co/dFgox2euXJ & απαλλάσσονται πλήρως από τα τέλη κινητής τηλεφωνίας. #Με_σχέδιο βάζουμε στην κορωνίδα των προτεραιοτήτων μας τη νέα γενιά.@Pierrakakis

    — Γιάννης Οικονόμου (@joikonomou) January 18, 2022

    Μέσω του mobilefees.gov.gr οι αιτήσεις για την απαλλαγή των νέων, ηλικίας 15-29 ετών, από τα τέλη κινητής και καρτοκινητής τηλεφωνίας.

    Τα βήματα για απαλλαγή από τα τέλη κινητής τηλεφωνίας

    Για τη σύνδεση στο mobilefees.gov.gr χρειάζονται οι κωδικοί Taxisnet και οι ΑΜΚΑ ή ΠΑΑΥΠΑ του δικαιούχου -τον δικό σας ή του ανήλικου τέκνου.

    Τα βήματα για την υποβολή της αίτησης είναι τα εξής:

    Βήμα 1ο - Είσοδος με κωδικούς Taxisnet και εισαγωγή ΑΜΚΑ ή ΠΑΑΥΠΑ - Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού - του αιτούντα

    Βήμα 2ο - Εισαγωγή στοιχείων δικαιούχου

    Βήμα 3ο - Επιλογή παρόχου, εισαγωγή αριθμού κινητού τηλεφώνου και εισαγωγή One Time Password (αποστέλλεται στο κινητό για την επιβεβαίωση του αριθμού)Βήμα 4ο - Ολοκλήρωση εγγραφήςΒήμα 5ο - Προβολή και αποθήκευση της αίτησης

    Για το δεύτερο βήμα, να σημειωθεί ότι αν η αίτηση αφορά σε ανήλικο δικαιούχο υπό τη επιμέλειά σας, επιλέγετε «Ανήλικο υπό την επιμέλειά σας». Στο πεδίο που εμφανίζεται, καταχωρίζεται ο ΑΜΚΑ/ΠΑΑΥΠΑ του ανήλικου δικαιούχου. Αμέσως μετά επιλέγουμε «συνέχεια».

    Σε περίπτωση αλλαγής παρόχου, λόγω φορητότητας, το Μητρώο θα ενημερώνεται αυτόματα.

    Η στήλη «Κατάσταση αίτησης» στον πίνακα της εγγραφής σας θα εμφανίζει αρχικά την ένδειξη «Φορητότητα». Σε αυτό το στάδιο, η στήλη «Ενέργειες» παραμένει ανενεργή μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της φορητότητας.

    Με την επιτυχή ολοκλήρωση της φορητότητας, η στήλη «Κατάσταση Αίτησης», θα εμφανίζει και πάλι την ένδειξη «Ενεργή».

    Πότε υποβάλλεται η αίτηση

    Η εγγραφή στο Μητρώο γίνεται με συγκεκριμένη σειρά, βάσει του λήγοντα του ΑΦΜ.

    Συγκεκριμένα:

    • 10 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 0
    • 11 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 1
    • 12 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 2
    • 13 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 3
    • 14 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 4
    • 15 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 5
    • 16 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 6
    • 17 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 7
    • 18 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 8
    • 19 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 9

    Πηγή: Cnn.gr

  • Τέλη κινητής τηλεφωνίας: Η διαδικασία απαλλαγής για νέους ηλικίας 15-29 ετών
    Τέλη κινητής τηλεφωνίας: Η διαδικασία απαλλαγής για νέους ηλικίας 15-29 ετών

    Η δήλωση γίνεται στο mobilefees.gov.gr

    Απαλλαγή από τα τέλη κινητής και καρτοκινητής τηλεφωνίας μπορούν να έχουν από σήμερα οι νέοι ηλικίας 15-29 ετών, καθώς τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Οικονομικών έθεσαν σε παραγωγική λειτουργία το mobilefees.gov.gr.

    Την πλατφόρμα υλοποίησε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης με τη συνδρομή της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Μέσω αυτής, οι νέοι ηλικίας 15-29 ετών μπορούν να δηλώσουν το κινητό τους τηλέφωνο στο Μητρώο Δικαιούχων Απαλλαγής Τελών Συνδρομητών Κινητής Τηλεφωνίας και Καρτοκινητής Τηλεφωνίας (Μη.Δ.Α.Τε.), ώστε να απαλλάσσονται από τα τέλη κινητής και καρτοκινητής.

    Η εγγραφή στο Μητρώο είναι ιδιαίτερα απλή και ολοκληρώνεται με τη δήλωση του ΑΜΚΑ (ή ΠΑΑΥΠΑ), του αριθμού κινητού του δικαιούχου και του παρόχου στον οποίο λειτουργεί ο αριθμός κινητού τηλεφώνου προς απαλλαγή τελών. Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη και στην αγγλική γλώσσα.

    Η είσοδος στο mobilefees.gov.gr γίνεται μέσω κωδικών Taxisnet:

    • είτε του δικαιούχου, αν αυτός είναι ενήλικας (18-29 ετών),

    • είτε εκείνου που έχει την επιμέλεια του δικαιούχου, αν αυτός είναι ανήλικος (15-17). Η σχέση επιμέλειας ελέγχεται αυτόματα, κατόπιν διασταύρωσης με το Μητρώο Πολιτών ή εναλλακτικά με το έντυπο Ε1 της πιο πρόσφατης δήλωσης φορολογίας εισοδήματος.

    Με την ολοκλήρωση της υποβολής της αίτησης στο Μητρώο, ο πάροχος υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας ενημερώνεται αυτόματα για την εφαρμογή της απαλλαγής κατά την έκδοση λογαριασμού ή την ανανέωση χρόνου ομιλίας, χωρίς να απαιτείται κάποια άλλη ενέργεια από πλευράς του δικαιούχου. Σε περίπτωση μεταφοράς του αριθμού σε άλλη εταιρεία (φορητότητα), ο νέος πάροχος ενημερώνεται αυτόματα μέσω του Μητρώου ότι ο συγκεκριμένος αριθμός δικαιούται απαλλαγής. Τέλος, αυτόματα θα γίνεται και η διακοπή της απαλλαγής για δικαιούχους που συμπληρώνουν το 29ο έτος.

    Σημειώνεται ότι κάθε δικαιούχος μπορεί να καταχωρήσει έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου για να αιτηθεί απαλλαγή. Ανά πάσα στιγμή, ο δικαιούχος μπορεί να διαγράψει την αίτηση απαλλαγής σε έναν αριθμό και να την ενεργοποιήσει σε άλλον που έχει στην κατοχή του, εφόσον το επιθυμεί. Οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν περισσότερες από μία αιτήσεις σε περίπτωση που έχουν περισσότερους από έναν δικαιούχους υπό την επιμέλειά τους.

    Η δυνατότητα εγγραφής στο Μητρώο θα δίνεται σταδιακά, αρχής γενομένης από τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022, με βάση το καταληκτικό ψηφίο του ΑΦΜ του αιτούντος, ως εξής:

    • 10 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 0

    • 11 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 1

    • 12 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 2

    • 13 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 3

    • 14 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 4

    • 15 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 5

    • 16 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 6

    • 17 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 7

    • 18 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 8

    • 19 Ιανουαρίου 2022: ενεργοποίηση ΑΦΜ με καταληκτικό ψηφίο 9.

    Οι δικαιούχοι που δεν διαθέτουν κωδικούς Taxisnet ή οι πολίτες που υποβάλλουν αίτηση για ανήλικο δικαιούχο και η σχέση επιμέλειας δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί με ηλεκτρονική διασταύρωση, μπορούν να απευθυνθούν στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών για να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους στο Μητρώο. Η υποβολή των αιτήσεων στα ΚΕΠ θα είναι διαθέσιμη από την 20η Ιανουαρίου 2022.

    Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία έρχεται να συμπληρώσει το νέο, ενιαίο και σταθερό τέλος κινητής και καρτοκινητής τηλεφωνίας ύψους 10%, που ισχύει για όλους από την 1η Ιανουαρίου 2022. Υλοποιείται, έτσι, πλήρως η δέσμευση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για μείωση της φορολογίας στις τηλεπικοινωνίες, όπως την εξήγγειλε στην ομιλία του στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης τον Σεπτέμβριο του 2021.

    Το μέτρο συμβάλλει στην ελάφρυνση νοικοκυριών και επιχειρήσεων από τα φορολογικά βάρη, με στόχο την ενίσχυση του διαθέσιμου εισοδήματος και τη βελτίωση των προοπτικών όλων των πολιτών, και ιδίως των νέων.

    Πηγή: Cnn.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς