Οικονομία

ΕΕ: Πρόγραμμα ύψους 191 εκατ. ευρώ για προώθηση αγροτικών προϊόντων

ΕΕ: Πρόγραμμα ύψους 191 εκατ. ευρώ για προώθηση αγροτικών προϊόντων
Το 2019 τα προγράμματα για την προώθηση των γεωργικών προϊόντων διατροφής της ΕΕ θα επικεντρωθούν κυρίως στις αγορές εκτός της ΕΕ με τις μεγαλύτερες δυνατότητες ανάπτυξης.
Συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε στις 14 Νοεμβρίου 2018, πρόγραμμα για την πολιτική προώθησης το 2019, συνολικού ύψους 191,6 εκατ. ευρώ, που θα διατεθούν σε προγράμματα, που έχουν επιλεγεί για συγχρηματοδότηση από την ΕΕ. Το ποσό αυτό είναι αυξημένο κατά 12,4 εκατ. ευρώ συγκριτικά με το 2018.
Τα 89 εκατ. ευρώ θα διατεθούν σε εκστρατείες σε χώρες με υψηλή ανάπτυξη όπως ο Καναδάς, η Κίνα, η Κολομβία, η Ιαπωνία, η Κορέα, το Μεξικό και οι Ηνωμένες Πολιτείες. Ορισμένα από τα χρήματα θα διατεθούν για την προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων, όπως οι επιτραπέζιες ελιές.
Ο κ. Phil Hogan, Επίτροπος αρμόδιος για τη Γεωργία και την Αγροτική Ανάπτυξη, δήλωσε: «Η Ευρώπη είναι ο κορυφαίος παραγωγός ποιοτικών τροφίμων και ποτών στον κόσμο. Είμαι ευτυχής να πω ότι, με ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στις προσπάθειες προώθησης το 2019, στην ΕΕ και σε τρίτες χώρες με υψηλό αναπτυξιακό δυναμικό, προς όφελος των γεωργών μας και των παραγωγών γεωργικών προϊόντων διατροφής. Ο αυξανόμενος αριθμός εμπορικών συμφωνιών σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες για τους παραγωγούς μας να αξιοποιήσουν και η Επιτροπή βρίσκεται εντελώς πίσω τους για να τις υποστηρίξει στην προώθηση και την εξαγωγή των προϊόντων τους».
Εντός της ΕΕ, οι εκστρατείες εστιάζονται στην προώθηση των σημάτων ποιότητας της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένης της προστατευόμενης ονομασίας προέλευσης (ΠΟΠ), των προστατευόμενων γεωγραφικών ενδείξεων (ΠΓΕ) και των εγγυημένων παραδοσιακών ιδιότυπων προϊόντων (ΕΠΠ), καθώς και των βιολογικών προϊόντων.
Επιπλέον, ένα μέρος της χρηματοδότησης απευθύνεται σε ειδικούς τομείς, όπως το ρύζι και τα οπωροκηπευτικά. Τα οπωροκηπευτικά επιλέχθηκαν για την προώθηση της υγιεινής διατροφής μεταξύ των καταναλωτών της ΕΕ.
Οι προσκλήσεις υποβολής προτάσεων για συγκεκριμένες εκστρατείες θα δημοσιευθούν τον Ιανουάριο του 2019. Θα είναι ανοικτές σε ευρύ φάσμα φορέων, όπως είναι οι επαγγελματικές οργανώσεις, οι οργανώσεις παραγωγών και οι ομάδες γεωργικών ειδών διατροφής που είναι υπεύθυνες για δραστηριότητες προώθησης.

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup
tsoukalas popup