Σάββατο, 01 Φεβρουαρίου 2020 18:15

Η νέα κολεξιόν της Barbie λανσάρει κούκλες χωρίς μαλλιά, με λεύκη και προσθετικά μέλη

Γράφτηκε από

Οι νέες κούκλες εντάσσονται στις 170 κούκλες που από το 2015 στοχεύουν να καταρρίψουν τα στερεότυπα απέναντι στη διαφορετικότητα

Η κούκλα με τη μεγαλύτερη απήχηση στην αγορά ανακοινώνει τη νέα σειρά Barbie Fashionistas με διαφορετικά αυτή τη φορά look.

Μία κούκλα χωρίς μαλλιά, με λεύκη, με χρυσό προσθετικό μέλος και τον Κεν με μαρύ μαλλί περιλαμβάνει η νέα σειρά.

Οι νέες κούκλες εντάσσονται στις 170+ κούκλες που από το 2015 στοχεύουν να καταρρίψουν τα στερεότυπα απέναντι στη διαφορετικότητα.

More skin tones!⁣
More body types!⁣
More unique looks!⁣

Express yourself with #Barbie #Fashionistas – the most diverse doll line. ? Shop now: https://t.co/zTVjMZsjVy. #WeAreBarbiepic.twitter.com/l176Wvzj0z

— Barbie (@Barbie) January 28, 2020

Όπως αναφέρει η εταιρεία παραγωγής, στόχος της Mattel είναι να επαναπροσδιορίσει τι σημαίνει μία κούκλα Barbie ή τι σημαίνει το να μοιάζεις με Barbie, προτρέποντας τα παιδιά να λαμβάνουν ερεθίσματα και από ιστορίες που συναντάνε στον κόσμο γύρω τους.

Μία κούκλα με λεύκη είναι μία από τις καινούριες προσθήκες στη νέα κολεξιόν της Barbie. Τον σχεδιασμό μάλιστα γι' αυτό το μοντέλο υπέδειξε ειδικός δερματολόγος.

Στο Instagram της Barbie είχε δημοσιευτεί μάλιστα εικόνα με το πρώτο δείγμα αυτής της κούκλας την περασμένη χρονιά, μία ανάρτηση που συγκέντρωσε τα περισσότερα λάικ του λογαριασμού, συγκεντρώνοντας πάνω από 60.000.

Στα εγκαίνια της νέας συλλογής παρουσιάστηκε ακόμα κούκλα χωρίς μαλλιά, Barbie με προσθετικό μέλος, αλλά και ο Κεν με ρλαστα

Η εταιρεία σήμερα διαθέτει στο εμπόριο κούκλες με πέντε διαφορετικούς σωματότυπους, 22 αποχρώσεις δέρματος, 76 στυλ μαλλιών, 94 χρώματα μαλλιών και 13 χρώματα ματιών.

Οι νέες κούκλες της σειράς Fashionista κοστίζουν περίπου 15 ευρώ και θα είναι διαθέσιμες από την προσεχή άνοιξη.

Πηγή: News247.gr - Φωτογραφία: INSTAGRAM (BARBIESTYLE)

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 01 Φεβρουαρίου 2020 14:11

Σχετικά Άρθρα

  • Barbie: Ρεκόρ εισπράξεων για την ταινία φαινόμενο της Greta Gerwig - Μπήκε στο club του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων
    Barbie: Ρεκόρ εισπράξεων για την ταινία φαινόμενο της Greta Gerwig - Μπήκε στο club του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων

    Η φανταστική «ροζ» κωμωδία της Γκρέτα Γκέργουικ (Greta Gerwig), «Barbie», ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο δολάρια στο παγκόσμιο box office, συμπεριλαμβανομένων 459 εκατομμυρίων δολαρίων στη Βόρεια Αμερική και 572 εκατομμυρίων δολαρίων διεθνώς. Αυτό καθιστά την Gerwig την πρώτη γυναίκα σκηνοθέτη με ταινία που άγγιξε το ορόσημο του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων.

    Τρία άλλα blockbusters δισεκατομμυρίων δολαρίων έχουν σκηνοθετηθεί από γυναίκες, όπως το «Frozen» (1,3 δισεκατομμύρια δολάρια) και το «Frozen 2» (1,45 δισεκατομμύρια δολάρια), τα οποία συν-σκηνοθέτησαν η Jennifer Lee και ο Chris Buck, καθώς και το «Captain Marvel» (1,1 δισεκατομμύρια δολάρια), το οποίο συν-σκηνοθέτησαν η Anna Boden και ο Ryan Fleck.

    Η «Barbie» φτάνει στο πολυπόθητο ορόσημο μετά από μόλις 17 ημέρες κυκλοφορίας, αποτελώντας την κυκλοφορία της Warner Bros. (και όγδοη στην 100χρονη ιστορία του στούντιο) που μπαίνει στο κλαμπ του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων. «Ο Χάρι Πότερ και οι Κλήροι του Θανάτου: Μέρος 2» κατείχε προηγουμένως αυτό το ρεκόρ σε 19 ημέρες.

    Είναι μόλις το δεύτερο blockbuster φέτος και το έκτο της εποχής της πανδημίας που ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο δολάρια, μετά τα «Spider-Man: No Way Home», «Top Gun: Maverick», «Jurassic World Dominion» και «Avatar: Ο δρόμος του νερού». «Είναι ένα καλό κλαμπ για να είσαι μέσα», δήλωσε ο Jeff Goldstein, πρόεδρος της διανομής στις ΗΠΑ του στούντιο το πρωί της Κυριακής.

    Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Variety, ο Goldstein και ο Andrew Cripps, πρόεδρος της διεθνούς διανομής, παραδέχτηκαν ότι δεν τους αφήνει συχνά «άφωνους η απόδοση μιας ταινίας». Όμως το Barbillion - όπως ονόμασαν το εισπρακτικό ορόσημο - «ξεπέρασε ακόμα και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις μας». «Αυτή είναι μια κομβική στιγμή για την "Barbie" και κανείς άλλος εκτός από την Greta Gerwig δεν θα μπορούσε να ζωντανέψει αυτό το διαχρονικό είδωλο και τον κόσμο της σε μια τόσο αστεία, συναισθηματική και διασκεδαστική ιστορία, η οποία βρίσκει απήχηση και στις τέσσερις κατηγορίες των θεατών του κινηματογράφου και κυριολεκτικά κάνει όλο τον κόσμο ροζ», ανέφεραν οι Goldstein και Cripps στην κοινή τους δήλωση. «Οι μεγάλες ουρές και οι επαναλαμβανόμενες προβολές αποδεικνύουν ότι ο κινηματογράφος έχει επιστρέψει δυναμικά και ανυπομονούμε να δούμε πόσο μακριά μπορεί να φτάσει η Barbie στον πραγματικό κόσμο».

    Χάρη στην απίστευτη απήχησή της, η Barbie παρέμεινε στο Νο. 1 του box office για τρία συνεχόμενα Σαββατοκύριακα - και αυτό παρά τον ανταγωνισμό από το «Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem», «Meg 2: The Trench» και «Oppenheimer». Είναι ήδη η δεύτερη ταινία με τα υψηλότερα έσοδα για το 2023, ενώ προηγείται μόνο η ταινία «The Super Mario Bros. Movie» της Universal και της Illumination, η οποία απέφερε 574 εκατομμύρια δολάρια στην εγχώρια αγορά και 1,35 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.

    Η ταινία «Barbie», η οποία απέσπασε διθυραμβικές κριτικές, έκανε πρεμιέρα στις 21 Ιουλίου και κατέρριψε τις προσδοκίες με το ντεμπούτο των 155 εκατομμυρίων δολαρίων στην εγχώρια αγορά, κατατάσσοντας την ως το πιο επιτυχημένο Σαββατοκύριακο πρεμιέρας ταινίας για το 2023, καθώς και σαν την καλύτερη εκκίνηση για ταινία που σκηνοθέτησε γυναίκα. Η ταινία έγινε παγκόσμιο φαινόμενο, χάρη στην καμπάνια μάρκετινγκ και την εξαιρετική διαφήμιση από στόμα σε στόμα. Υπήρχε επίσης hype από το «Barbenheimer», το παρατσούκλι για τη δίδυμη ημερομηνία κυκλοφορίας με το σκοτεινό ιστορικό δράμα «Oppenheimer» του Κρίστοφερ Νόλαν.

    Η Gerwig, η υποψήφια για Όσκαρ σκηνοθεσίας για το «Lady Bird» και το «Little Women», έγραψε το σενάριο μαζί με τον συνεργάτη της Noah Baumbach. Η Μάργκοτ Ρόμπι (Margot Robbie) και ο Ράιαν Γκόσλινγκ (Ryan Gosling) πρωταγωνιστούν ως οι στερεοτυπικές εκδοχές της Barbie και του Ken, οι οποίοι αφήνουν πίσω τους το Dreamhouse σε μια αναζήτηση αυτογνωσίας στον πραγματικό κόσμο. Οι Issa Rae, America Ferrera, Dua Lipa, Simu Liu, Michael Cera, Helen Mirren, John Cena και Will Ferrell συμπληρώνουν το καστ.

    «Ένα τεράστιο επίτευγμα όπως αυτό είναι εφικτό όταν έχεις μια απίστευτη κινηματογραφική ομάδα, με το καστ και το συνεργείο να ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν μια πραγματικά ξεχωριστή κινηματογραφική εμπειρία», ανέφεραν σε ανακοίνωσή τους οι Michael De Luca και Pam Abdy, συμπρόεδροι και διευθύνοντες σύμβουλοι της Warner Bros. Motion Picture Group. «Η Γκρέτα εντάσσεται τώρα σε μια ελίτ ομάδα σεναριογράφων-σκηνοθετών, των οποίων το μοναδικό όραμα έχει κερδίσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια στο παγκόσμιο box office, ένα ορόσημο που αποδεικνύει την ευφυΐα της και τη δέσμευσή της να παραδώσει μια ταινία που οι θαυμαστές της Barbie κάθε ηλικίας θέλουν να δουν στη μεγάλη οθόνη».

    Με πληροφορίες από Variety

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Barbie - Ruth Handler: Η αμφιλεγόμενη δημιουργός της πιο διάσημης κούκλας στον κόσμο
    Barbie - Ruth Handler: Η αμφιλεγόμενη δημιουργός της πιο διάσημης κούκλας στον κόσμο

    Όταν η Greta Gerwig ξεκίνησε το ταξίδι της για να δημιουργήσει την ιστορία μιας κούκλας χωρίς προσωπικότητα, στράφηκε στην ιστορία της Barbie για έμπνευση. Η Mattel, η μητρική εταιρεία της Barbie, οδήγησε την σκηνοθέτη σε μια εμπειρία "εμβάπτισης" -ή αλλιώς ένα Barbie bootcamp- στο οποίο περιέγραψε τη μακρά ιστορία της εμβληματικής κούκλας, από το ντεμπούτο της στην Έκθεση Παιχνιδιών στη Νέα Υόρκη το 1959 μέχρι τη θέση της ως το πιο αναγνωρίσιμο παιχνίδι στον κόσμο με πάνω από ένα δισεκατομμύριο πωλήσεις κούκλας.

    Η Gerwig ασχολήθηκε με τη σχέση μεταξύ της δημιουργού της Barbie, Ruth Handler, και της κόρης της Handler, Barbara, από την οποία πήρε το όνομά της η Barbie. Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης για το πρόσφατο εξώφυλλο του TIME σχετικά με την Barbie, η Gerwig ανέφερε: «Μια ταινία Barbie θα είναι πάντα μια ταινία μητέρας-κόρης σε πολλά επίπεδα, όπως ήταν η Ruth Handler και η Barbara - αυτή ήταν η σχέση».

    Και έτσι η Handler έπρεπε να συμμετέχει στην ταινία. Εμφανίζεται για πρώτη φορά ως μια μυστηριώδης γυναίκα σε μια κουζίνα σε στιλ δεκαετίας του 1950, κρυμμένη μέσα στα κεντρικά γραφεία της Mattel. Αργότερα, η ταινία αποκαλύπτει ότι η Handler είναι στην πραγματικότητα η δημιουργός της Barbie και μια θεϊκή φιγούρα για τον χαρακτήρα της Μάργκοτ Ρόμπι (Margot Robbie), μια από τις πολλές Barbie που κατοικεί στην ειδυλλιακή Barbie Land. Τον ρόλο της ερμηνεύει η Rhea Perlman, απόφοιτος του Cheers, και η Gerwig παρουσιάζει τη Handler ως μια ευγενική αλλά ατελή θεότητα.

    Πώς η Ρουθ Χάντλερ επινόησε την Barbie

    Η Ruth Handler έφερε επανάσταση στη βιομηχανία παιχνιδιών όταν δημιούργησε μια mainstream κούκλα με τις αναλογίες μιας ενήλικης γυναίκας. Πριν εμφανιστεί η Barbie, τα κορίτσια έπαιζαν κυρίως με κούκλες μωρών, μια πράξη που τα διαπαιδαγωγούσε στο να γίνουν μητέρες. Στις αρχές της δεκαετίας του 1950, η Handler είχε την μάλλον επαναστατική ιδέα ότι το παιχνίδι με κούκλες που είχαν ως πρότυπο ενήλικες γυναίκες ,θα βοηθούσε τα κορίτσια να φανταστούν τι θα μπορούσαν να γίνουν όταν μεγαλώσουν. Η Handler αντλούσε έμπνευση από την κόρη της Barbara, που συνήθιζε να παίζει ντύνοντας χάρτινες κούκλες. Τελικά θα ονόμαζε την εμβληματική κούκλα της Barbie, από την κόρη της.

    Η Handler είχε ήδη ιδρύσει την Mattel μαζί με τον σύζυγό της το 1945 για να πουλήσει κορνίζες πριν στραφούν σε έπιπλα για κούκλες και, τελικά, σε άλλα παιχνίδια. Αλλά όταν έθεσε την ιδέα μιας κούκλας που να μοιάζει με ενήλικη στα στελέχη της εταιρείας, εκείνα αντέδρασαν: Καμία μητέρα, υποστήριξαν, δεν θα αγόραζε στην κόρη της μια κούκλα με στήθος. Η ιδέα καθυστέρησε μέχρι το 1956, όταν, σε διακοπές στην Ευρώπη, η Handler είδε σε ένα κατάστημα μια γερμανική κούκλα με το όνομα Bild Lilli. Η κούκλα βασιζόταν σε ένα κόμικ για ένα "pin-up" με αισθησιακή φιγούρα και είχε σχεδιαστεί ως σέξι διακοσμητικό αντικείμενο για τους στρατιώτες κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Η Handler έφερε μια από τις κούκλες πίσω στις ΗΠΑ για να αποδείξει στους σχεδιαστές της Mattel ότι μπορούσαν να παράγουν κάτι παρόμοιο.

    Η Barbie έκανε το ντεμπούτο της στην έκθεση παιχνιδιών του 1959 στη Νέα Υόρκη φορώντας το εμβληματικό πλέον ασπρόμαυρο ριγέ μαγιό που φοράει η πρωταγωνίστρια της Barbie Margot Robbie στην έναρξη της ταινίας. Η κούκλα έγινε αμέσως επιτυχία και έδωσε ώθηση στην επιτυχία της Mattel. Οι θαυμαστές ζητούσαν διακαώς να αποκτήσει η Barbie έναν φίλο, οπότε ο Ken (που πήρε το όνομά του από τον γιο της Handler) παρουσιάστηκε το 1961. Η Barbie τελικά μετατράπηκε από μια κούκλα μόδας που απλά έπαιζε με τα ρούχα της σε μια γυναίκα καριέρας - που έπαιζε με τα ρούχα της ως γιατρός ή αστροναύτης εκτός από fashionista.

    Στο βιβλίο της Forever Barbie: The Unauthorized Biography of a Living Doll, η συγγραφέας M.G. Lord υποστήριξε ότι η Barbie είναι το πιο ισχυρό είδωλο της αμερικανικής κουλτούρας του τέλους του 20ού αιώνα. «Είναι μια αρχετυπική γυναικεία φιγούρα, είναι κάτι πάνω στο οποίο τα μικρά κορίτσια προβάλλουν τον εξιδανικευμένο εαυτό τους», γράφει. «Για τους περισσότερους baby boomers, έχει την ίδια εικονική απήχηση με οποιαδήποτε γυναίκα αγία, αν και χωρίς την ίδια θρησκευτική σημασία».

    Η Ruth Handler ήταν μια περίπλοκη γυναίκα

    Όπως υπαινίσσεται η Barbie, η Ruth Handler ήταν μια πολύπλοκη γυναίκα. Το 1978, η Handler και πολλά άλλα στελέχη της Mattel παραπέμφθηκαν από ομοσπονδιακό δικαστήριο για συνωμοσία, ταχυδρομική απάτη και παροχή ψευδών οικονομικών δηλώσεων στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για την εταιρεία. Η ίδια δήλωσε ότι δεν αμφισβητεί την ενοχή της. Της επιβλήθηκε πρόστιμο 57.000 δολαρίων και καταδικάστηκε σε 2.500 ώρες κοινωνικής εργασίας.

    Η Handler είχε μια δεύτερη δράση τη δεκαετία του 1980 πουλώντας ένα εντελώς διαφορετικό προϊόν. Κατά τη διάρκεια μιας σκηνής στην ταινία Barbie η Handler αναφέρεται στη μαστεκτομή της και η δημιουργός της Barbie πράγματι πάλεψε με τον καρκίνο του μαστού. Είδε την ανάγκη για προσθετικά μέλη που να μοιάζουν με πραγματικά προσθετικά μέλη σχεδιασμένα από και για γυναίκες και πούλησε ένα προϊόν με την ονομασία Nearly Me. Ηγήθηκε μιας ομάδας οκτώ γυναικών, οι περισσότερες από τις οποίες ήταν επιζήσασες του καρκίνου του μαστού, οι οποίες επισκέπτονταν πολυκαταστήματα και εκπαίδευαν το προσωπικό πωλήσεων. Η τακτική των πωλήσεών της περιελάμβανε αυτό που αποκαλούσε "πράξη του στριπτίζ", που περιελάμβανε την αφαίρεση της μπλούζας της για να αποδείξει ότι κανείς δεν μπορούσε να δει ή να αισθανθεί τη διαφορά μεταξύ του πραγματικού της στήθους και του προσθετικού.

    Το περιοδικό People την απεικόνισε σε μια τέτοια πόζα. Μάλιστα τοποθέτησε το προσθετικό μέλος στην Πρώτη Κυρία Betty Ford μετά τη μαστεκτομή της. Η Handler πούλησε τελικά την εταιρεία στην Kimberly-Clark τη δεκαετία του 1990. Προς το τέλος της ζωής της, η Handler έκανε τον απολογισμό της ως δημιουργός μιας κούκλας με μορφή ενήλικης γυναίκας και πρωτοπόρος στην προσθετική. Σύμφωνα με τους Los Angeles Times, της άρεσε να λέει: «Έζησα τη ζωή μου από στήθος σε στήθος».

    Η Ruth Handler ως Θεός της Barbie Land

    Στην ταινία Barbie, ο ρόλος της Ruth Handler είναι «πνευματικός». Εμφανίζεται σε μια ρετρό κουζίνα τυχαία κρυμμένη στα κεντρικά γραφεία της Mattel για να παρηγορήσει την Barbie κατά τη διάρκεια μιας στιγμής υπαρξιακής κρίσης. Τη βοηθάει να ξεφύγει από τα στελέχη της Mattel που θέλουν να βάλουν την Barbie πίσω σε ένα κουτί. Εκείνη τη στιγμή, η Barbie δεν ξέρει ποια είναι η Ruth, αλλά είναι σαφές ότι έχουν μια πνευματική σχέση.

    Προς το τέλος της ταινίας, η Ruth αποκαλύπτει την ταυτότητά της στη Barbie, επιμένοντας ότι φυσικά και μια γυναίκα ήταν ο αρχικός εφευρέτης της Barbie - παρά το γεγονός ότι στην αίθουσα συνεδριάσεων της Mattel κυριαρχούν σήμερα άνδρες. Κάνει ένα αστείο για το ότι τώρα είναι μακάρια -αναφερόμενη τόσο στον αγώνα της με τον καρκίνο όσο και στα οικονομικά της προβλήματα με την κυβέρνηση- αλλά λέει ότι η Barbie δεν σχεδιάστηκε κατ' εικόνα κάποιας γυναίκας, αλλά για να αποτελεί έμπνευση.

    Η Barbie και η Ruth έχουν μια συζήτηση που θυμίζει τη στιγμή του ουράνιου σιδηροδρομικού σταθμού στο Harry Potter, όπου ο Dumbledore βοήθησε τον Harry να συνειδητοποιήσει ότι είχε την επιλογή να ζήσει ή να πεθάνει. Παρομοίως, σε έναν λαμπερό χώρο, μια αγία Ruth συμβουλεύει την Barbie για το τι θα σήμαινε να γίνει άνθρωπος, να αντιμετωπίσει τη θνητότητα και να εγκαταλείψει τη χώρα της Barbie για να ζήσει στον πραγματικό κόσμο.

    Στη συνέντευξή της στο TIME, η Greta Gerwig είπε ότι η Ruth και η Barbie αγγίζουν τα χέρια δύο φορές στην ταινία, μία φορά πάνω από το τσάι και άλλη μία στο τέλος της ταινίας. Η σεναριογράφος-σκηνοθέτης διαμόρφωσε το μοντέλο του αγγίγματος των χεριών με βάση την τοιχογραφία του Θεού που δίνει ζωή στον πρώτο άνθρωπο, η οποία εμφανίζεται στην οροφή της Καπέλα Σιξτίνα. Εδώ, η Ρουθ ως Θεός ενσταλάζει ζωή όχι στον πρώτο άνδρα αλλά στη γυναίκα -συγκεκριμένα σε μια κούκλα που αποτελεί εδώ και καιρό σύμβολο του τι πρέπει να είναι η γυναικεία φύση (καλώς ή κακώς). Όταν η Barbie φεύγει από τη χώρα της Barbie, αφήνει μια μητριαρχική εκδοχή της Εδέμ για να εισέλθει σε έναν πολύ πιο περίπλοκο πραγματικό κόσμο. Αποδεικνύεται, στην Barbie τουλάχιστον, ότι ο θεός είναι γυναίκα και μάλιστα αρκετά περίπλοκη.

    Πηγή: ethnos.gr με πληροφορίες από Time.com

  • Ο μονόλογος από την ταινία Barbie που σε κάνει να θέλεις να χειροκροτήσεις όρθια
    Ο μονόλογος από την ταινία Barbie που σε κάνει να θέλεις να χειροκροτήσεις όρθια

    Θα πάμε να ξαναδούμε την ταινία μόνο και μόνο γι' αυτή τη σκηνή.

    Hταινία της Greta Gerwig, Barbie, με τους Margot Robbie και τον Ryan Gosling – και δεκάδες άλλους γνωστούς ηθοποιούς – έκανε πρεμιέρα πριν από λίγες ημέρες και συζητιέται παντού για το περιεχόμενο και την αισθητική της. Υπάρχει μία σκηνή που ξεχωρίζει ιδιαίτερα και που σε κάνει να θέλεις να χειροκροτήσεις όρθια. Ακολουθούν spoilers για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει ακόμα την ταινία.

    barbie the moovie 1

    O μονόλογος της ηθοποιού America Ferrera λίγο πριν το τέλος της ταινίας είναι ένα από τα πιο σημαντικά σημεία της, καθώς αποτελεί ένα φεμινιστικό μανιφέστο, το οποίο ο χαρακτήρας που υποδύεται αναλαμβάνει να μεταλαμπαδεύσει σε κάθε μία Barbie, ώστε να καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει στην Barbie Land, μετά την εισαγωγή της πατριαρχίας σε κάθε τομέα της ζωής τους.

    Η Gerwig ήταν εκείνη που έγραψε αρχικά το διάλογο, σύμφωνα με το The Cut, ωστόσο δούλεψε επί μήνες το κείμενο μαζί με την Ferrera, ώστε να καταλήξουν στη τελική βερσιόν που παρακολουθούμε στην ταινία. «Ανταλλάζαμε μηνύματα για ό,τι είχε σχέση με αυτό», είπε η Ferrera, η οποία μάλιστα είχε κρατήσει σημειώσεις σχετικά με το θέμα πριν καν ξεκινήσουν τα γρυίσματα. Η σκηνή του μονολόγου χρειάστηκε περίπου 30 προσπάθειες για να ολοκληρωθεί τέλεια και η Gerwig αποκάλυψε πως όλοι στο πλατό έκλαιγαν όταν την άκουγαν.

    barbie the moovie 2

    Ακολουθεί ολόκληρο το περιεχόμενο του μονολόγου που θα θυμόμαστε για πολύ καιρό:

    Είναι πραγματικά ακατόρθωτο το να είσαι γυναίκα. Είσαι τόσο όμορφη και τόσο έξυπνη και με σκοτώνει το ότι πιστεύεις ότι δεν είσαι αρκετά καλή. Δηλαδή πρέπει πάντα να είμαστε φανταστικές, αλλά με κάποιο τρόπο τα κάνουμε όλα λάθος.

    Πρέπει να είσαι αδύνατη, αλλά όχι πολύ αδύνατη. Και δε μπορείς ποτέ να πεις πως θες να είσαι αδύνατη. Πρέπει να πεις ότι θέλεις να είσαι υγιής, αλλά επίσης πρέπει να είσαι αδύνατη. Πρέπει να έχεις χρήματα, αλλά δε μπορείς να τα ζητάς, διότι τότε είσαι άξεστη. Πρέπει να είσαι αφεντικό, αλλά δε μπορείς να είσαι κακιά. Πρέπει να ηγείσαι, αλλά δε μπορείς να απορρίπτεις τις ιδέες των άλλων ανθρώπων. Πρέπει να αγαπάς το να είσαι μητέρα, αλλά να μη μιλάς για τα παιδιά σου όλη την ώρα. Πρέπει να σου αρέσει η καριέρα, αλλά να φροντίζεις και τους ανθρώπους γύρω σου. Πρέπει να αντιμετωπίζεις την κακή συμπεριφορά των ανδρών, το οποίο είναι τρελό, αλλά αν το επισημάνεις, θα σε κατηγορήσουν ότι γκρινιάζεις. Πρέπει να είσαι όμορφη για τους άντρες, αλλά όχι τόσο όμορφη για να τους προκαλείς τόσο πολύ ή για να απειλείς άλλες γυναίκες, διότι πρέπει να είσαι μέρος της αδελφότητας.

    Αλλά πάντα να ξεχωρίζεις και πάντα να είσαι ευγνώμων. Αλλά μην ξεχνάς ότι όλο είναι στημένο. Οπότε βρες έναν τρόπο να το αποδεχτείς, αλλά πάντα να είσαι και ευγνώμων. Δεν πρέπει ποτέ να γεράσεις, να είσαι αγενής, να επιδεικνύεις, να είσαι εγωίστρια, να μην πέφτεις ποτέ, να μην αποτυγχάνεις, να μη δείχνεις φόβο, να μη βγαίνεις εκτός ορίων.

    Είναι τόσο δύσκολο! Είναι αντιφατικό και κανείς δε σε βραβεύει ή δε λέει ευχαριστώ! Και στο τέλος δεν είναι απλά πως ό,τι κάνεις είναι λανθασμένο, αλλά για όλα φταις εσύ.

    Έχω κουραστεί να βλέπω τον εαυτό μου και κάθε άλλη γυναίκα να μαζεύεται ώστε να αρέσουμε στους ανθρώπους. Κι αν όλο αυτό ισχύει και για μία κούκλα που αντιπροσωπεύει τις γυναίκες, τότε απλά δε θέλω καν να ξέρω.

    Πηγή: marieclaire.gr
  • Η ενδυματολόγος της ταινίας «Barbie» για το γούνινο παλτό του Κεν και την τάση #BarbieCore που έχει κυριαρχήσει στη μόδα
    Η ενδυματολόγος της ταινίας «Barbie» για το γούνινο παλτό του Κεν και την τάση #BarbieCore που έχει κυριαρχήσει στη μόδα

    Η «Barbie» της Γκρέτα Γκέργουικ είναι ένα φαινόμενο που η ενδυματολόγος Ζακλίν Ντουράν προσπαθεί ακόμα να κατανοήσει. «Δεν είχα ιδέα ότι θα ήταν τόσο μεγάλο» ανέφερε η ενδυματολόγος στο Variety με αφορμή την έναρξη προβολής της ταινίας το Σαββατοκύριακο στους κινηματογράφους.

    Ανάμεσα στις viral τάσεις που ξεκίνησε η ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί η Μάργκοτ Ρόμπι (Margot Robbie) και έχει καταλάβει τη βιομηχανία της μόδας και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το #BarbieCore, φόρος τιμής στην κούκλα της Mattel που είναι πολύ θηλυκή και πολύ ροζ. Είναι η ροζ αισθητική που έχει γίνει βασικό στοιχείο της μόδας συνδυασμό με νοσταλγικά αξεσουάρ είναι η τελευταία τρέλα.

    Στο πλαίσιο του φαινομένου, η βραβευμένη με Όσκαρ ενδυματολόγος συνεργάστηκε με το ThredUp, ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης μεταχειρισμένων ρούχων υψηλής ποιότητας, καθώς θέλησε να προσφέρει στους καταναλωτές έναν πιο βιώσιμο τρόπο συμμετοχής στη ροζ τάση του καλοκαιριού. «Λατρεύω τα vintage ρούχα και πάντα μου άρεσαν. Ακόμα κι αν ένα μικρό ποσοστό των ανθρώπων που θέλουν να βιώσουν και να παίξουν και να είναι δημιουργικοί με το #Barbiecore μπορούν να απευθυνθούν στο ThredUp και να αγοράσουν vintage δημιουργίες για να δημιουργήσουν τη μοναδική τους εμφάνιση, τότε αυτό θα είναι υπέροχο» σημείωσε.

    Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου μόδας Valentino, Πιερπάολο Πιτσόλι έκανε την αρχή παρουσιάζοντας 48 διαφορετικά φούξια εμφανίσεις στη συλλογή του για το Φθινόπωρο 2022. Στη συνέχεια οι εμφανίσεις με τα φούξια σχέδια του φορέθηκαν σε σημαντικά γεγονότα. Τα χρώματα ροζ και φούξια κυριαρχον παντού και το hashtag #Barbiecore στο Tik Tok έχει συγκεντρώσει πολλά εκατομύρια views. Υπάρχουν προτάσεις και οδηγοί αγοράς για το ντύσιμο Barbie.

    Αναφερόμενη στο έργο της στην ταινία η Ζακλίν Ντουράν εξήγησε ότι αξιοποίησε vintage δημιουργίες για τη γκαρνταρόμπα του Κεν που υποδύεται ο Ράιν Γκόσλινγκ και της Μάργκοτ Ρόμπι. Προμηθεύτηκε κυρίως από την Αμερική vintage αθλητικά ρούχα για τον Κεν, αλλά δεν ήταν αρκετά για να ντύσει όλο το καστ, οπότε αναζήτησε και άλλα στο Λονδίνο.

    Το λευκό «γούνινο» παλτό που φοράει ο Γκόσλινγκ είναι ψεύτικο είπε και πρόσθεσε: «Αλλά, αν κοιτάξετε προσεκτικά την εσωτερική επένδυση, προσθέσαμε σχέδια με άλογα», καθώς μετά την επίσκεψη στην Καλιφόρνια ο Κεν γοητεύεται από τα άλογα.

    Η Ντουράν διευκρίνισε ότι όταν εκείνη και η Γκέργουικ προσπαθούσαν να αποφασίσουν πώς θα ήταν η όχι και τόσο τέλεια εκδοχή του Κεν, είχε δει μια φωτογραφία του Σιλβέστερ Σταλόνε να κάνει φορά γούνινο παλτό και αυτό έγινε η κύρια έμπνευσή της για το συγκεκριμένο στυλ του Κεν.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Νεαρή influencer έδωσε χιλιάδες ευρώ σε πλαστικές για να μοιάσει στην Barbie
    Νεαρή influencer έδωσε χιλιάδες ευρώ σε πλαστικές για να μοιάσει στην Barbie

    Πολλές είναι οι περιπτώσεις ανθρώπων που κάνουν ακραίες παρεμβάσεις για να μοιάσουν σε κάποιο πρόσωπο ή χαρακτήρα. Η συγκεκριμένη influencer ξόδεψε περίπου 100.000 ευρώ για να μοιάσει στην... Barbie

    H Jazmyn Forrest έχει αλλάξει αισθητά το σώμα και το πρόσωπό της με πλαστικές που την κάνουν να μοιάζει με κούκλα. Η ίδια σε βίντεό της αναφέρει πως έκανε τις επεμβάσεις στην Νότια Κορέα για να μοιάζει στην Barbie ή σε πριγκίπισσα της Disney.

    Η ίδια σε βίντεο στο TikTok όπου έχει εκατοντάδες ακολούθους ανέφερε ότι μετά τις επεμβάσεις ο κόσμος γύρω της την πλησιάζει περισσότερο και λαμβάνει περισσότερη προσοχή.

    Πάντως, με τις πλαστικές δεν θυμίζει σίγουρα Barbie αλλά φαίνεται να έχει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, που είναι πιο σημαντικό.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Η «Barbie» με τη Μάργκοτ Ρόμπι έρχεται στη μεγάλη οθόνη το καλοκαίρι του 2023
    Η «Barbie» με τη Μάργκοτ Ρόμπι έρχεται στη μεγάλη οθόνη το καλοκαίρι του 2023

    Μετά από πολλές αλλαγές, καθυστερήσεις, και αναβολές η Warner Bros ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια του CinemaCon 2022, στο Λας Βέγκας, ότι η ταινία «Barbie», με τη Μάργκο Ρόμπι (Margot Robbie) και υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες της Γκρέτα Γκέργουιγκ (Greta Gerwig) θα βγει στους κινηματογράφους στις 21 Ιουλίου 2023.

    Η ιστορία της κινηματογραφικής μεταφοράς της «Barbie» ξεκίνησε από το 2014. Η Sony, είχε αναλάβει αρχικά την παραγωγή, με την Έιμι Σούμερ (Αmy Schumer) στον πρωταγωνιστικό ρόλο, η οποία αποχώρησε λόγω αλλαγής στον προγραμματισμό. Το καλοκαίρι του 2017 η Αν Χάθαγουεϊ (Anne Hathaway) ανακοινώθηκε ως αντικαταστάτρια. Στη συνέχεια η Sony αποσύρθηκε, αφήνοντας χώρο στην Warner να επανεκκινήσει την παραγωγή.

    Η Γκέργουιγκ μαζί με τον τρεις φορές υποψήφιο για Όσκαρ, σκηνοθέτη/σεναριογράφο και σύντροφό της, Νόα Μπάουμπακ (Noah Baumback) συνυπογράφουν το σενάριο. Σύμφωνα με την επίσημη σύνοψη της ταινίας, η «Barbie» εκδιώχνεται από την Barbieland επειδή δεν είναι αρκετά ιδανική... γεγονός που γίνεται αφορμή να ξεκινήσει μια απίστευτη περιπέτεια στον πραγματικό κόσμο.

    Ο Ράιαν Γκόσλινγκ (Ryan Gosling) υποδύεται τον Κένεθ Σον Κάρσον, ενώ πρωταγωνιστούν επίσης οι Γουίλ Φέρελ (Will Ferrell) Simu Liu, Αμέρικα Φερέρα (America Ferrera), Κέιτ ΜακΚίνον (Kate McKinnon), Μάικλ Σέρα (Michael Cera), Ίσα Ρέι (Issa Rae).

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - Ethnos.gr

  • Βασίλισσα Ελισάβετ: Πόσο και πού πωλείται η συλλεκτική κούκλα Barbie που κυκλοφόρησε για τα 96α γενέθλιά της
    Βασίλισσα Ελισάβετ: Πόσο και πού πωλείται η συλλεκτική κούκλα Barbie που κυκλοφόρησε για τα 96α γενέθλιά της

    Όπως έγινε γνωστό πριν από λίγες ημέρες, η πασίγνωστη εταιρία παιχνιδιών, Mattel, τίμησε τα 96α γενέθλια της βασίλισσας Ελισάβετ καθώς και τα 70ά της χρόνια στον θρόνο, με τη δημιουργία μιας κούκλας, η οποία λέγεται «Barbie Signature Queen Elizabeth II Platinum Jubilee Doll» και αποτελεί μέρος της σειράς Barbie αφιερωμένες σε σπουδαίες γυναίκες που επηρέασαν τον κόσμο.

    Η κούκλα φορά ένα ιβουάρ φόρεμα από την iconic βασιλική γκαρνταρόμπα. Το outfit περιλαμβάνει την τιάρα -με πρότυπο την fringe tiara της βασίλισσας Μαίρη, που φορούσε η μονάρχης την ημέρα του γάμου της και η μπλε κορδέλα είναι διακοσμημένη με τα παράσημα και τις καρφίτσες της.

    Πόσο και πού πωλείται η συλλεκτική κούκλα

    Η κούκλα Barbie της Βασίλισσας Ελισάβετ θα πωληθεί στα 75 δολάρια. Η περιορισμένη έκδοση Queen Elizabeth Barbie θα συσκευαστεί σε ένα κουτί εμπνευσμένο από το βασιλικό δωμάτιο του Παλατιού του Μπάκιγχαμ.

    Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η κούκλα μπορεί να αγοραστεί για 75 δολάρια σε Walmart, Target και Mattel. Στο Ηνωμένο Βασίλειο θα είναι διαθέσιμη ενόψει των επίσημων εορτασμών του Platinum Jubilee στις αρχές Ιουνίου σε Harrods, Hamleys, Selfridges και John Lewis.

    Η σειρά Barbie -αφιερωμα σε σπουδαίες γυναίκες που επηρέασαν τον κόσμο, έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι με την πρώτη κούκλα να τιμά τη θρυλική ηθοποιό Lucille Ball, της οποίας η κωμική ιδιοφυΐα και η αξιοσημείωτη επιχειρηματική οξυδέρκεια επισφράγισαν την ιδιότητά της ως πρωτοπόρο για γυναίκες που διέπρεψαν στη βιομηχανία του θεάματος.

    Πηγή: Ethnos.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ