Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2021 12:49

MasterChef 5 πρεμιέρα: «Ατζούν έρχεται ο θείος Λεωνίδας» oι «φαρμακερές» ατάκες του Twitter

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Το Twitter πήρε «φωτιά» με αφορμή την πρεμιέρα του «MasterChef 5»

Πρεμιέρα έκανε ο πέμπτος κύκλος του «MasterChef» μέσα από τη συχνότητα του Star. Στον ρόλο των κριτών θα βρίσκονται και φέτος ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος, ο Σωτήρης Κοντιζάς και ο Πάνος Ιωαννίδης, ενώ ο ανταγωνισμός μεταξύ των επίδοξων «Masterchef» αναμένεται να χτυπήσει κόκκινο.

Για ακόμα μια χρονιά, οι λάτρεις της μαγειρικής, θα έχουν την ευκαιρία να ακολουθήσουν τον κάθε νέο διαγωνιζόμενο και την ιστορία του, μέσα από αυτό το μαγειρικό ταξίδι. Το έπαθλο των 50.000 ευρώ θα έρθει στα χέρια εκείνου ή εκείνης που το θέλει πολύ, αλλά και που αντέχει περισσότερο.

Με τα σχόλιά τους να κάνουν το γύρο του Διαδικτύου και το «MasterChef 5» να γίνεται και πάλι trend στα social media, ο διαγωνισμός μαγειρικής φαίνεται ότι θα απασχολήσει τους τηλεθεατές και θα πολυσυζητηθεί ξανά.

Ο ατζουν βλέποντας τη τηλεθέαση όταν αρχίσει το #MasterChefGR #survivorGR pic.twitter.com/VRwd5miCJD

— Θεοπουλα Τζινη (@ApEew6) January 20, 2021

Εύχομαι καλή επιτυχία στην συμμαθήτρια μου...????? #MasterChefGR pic.twitter.com/nZAmg8ySJU

— Antonis M. Tsarouhis (@daisylou_71) January 23, 2021

Που πήγε η μικρή Αννούλα μετά την έκρηξη... #MasterChefGR pic.twitter.com/wg7rTdkLKY

— Ian Αμυγδάλου ♣️ (@ian_omrf) January 23, 2021

Βλέποντας τη Σαλονικιά κομμώτρια να δηλώνει μία 45 μία 47 χρονών... #MasterChefGR pic.twitter.com/v2Jf0LGPGd

— nik.an. (@Nikolandrian) January 23, 2021

Όταν η μαγεία της φύσης συναντά τη ψυχολογία της ύλης #MasterChefGR pic.twitter.com/vutA4CWzRE

— Πίθηκος Τάπας (@PithikosTapas) January 23, 2021

Εμεις μια κομμωτρια αγαπήσαμε
???????#MasterChefGR pic.twitter.com/7Z8pLNkBZh

— Νταγιάννα_των_φτωχών (@JoIoannid) January 23, 2021

#MasterChefGR
Σε μία ώρα ο θείος Λεό θα χαιρετήσει και θα κάνει το νεύμα pic.twitter.com/aAEIhzv6rO

— Τζαπανίλα (@tzapanila) January 23, 2021

Σατανά Ατζούν έρχεται ο θείος Λεωνίδας με το #MasterChefGR και θα πάρεις στην τηλεθέαση αυτό που σου αξίζει #survivorGR #skai_xeftiles pic.twitter.com/AvRPCiC9Gz

— The Unstable One (@unstable_mad) January 20, 2021

Οι πραγματικοί νικητές της καρδιάς μας.#MasterChefGR pic.twitter.com/BoRM5VVK3X

— kris kris (@kriskristostimo) January 23, 2021

Μπορεί ένας σκελετός γυαλιά να σε κολαζει; Ναι μπορεί! ?? #MasterChefGR

— Γονδολιέρης με πτυχίο (@apostolakis_s) January 23, 2021

#MasterChefGR θα πάω εγώ να φτιάξω μια μακαρονάδα με κιμά να δεις πως θα περάσω!!! ?

— Γιώργος♈ (@giorgos28289) January 23, 2021

Ο Κοντιζας κανει γυπινγκ; #MasterChefgr

— Ο Ωραίος Μιλανέζος (@wraiosmilanezos) January 23, 2021

- Είμαι κομμώτρια
- και εγώ γελάω , γελάω #MasterChefGR pic.twitter.com/c4sTMTeOsb

— ??El señor ?? (@left_greece) January 23, 2021

#MasterChefGR ψιτ παιδί μια σαλάτα ceasar's στον Άγιο Δομίνικο.. pic.twitter.com/ch8cY6naup

— Tasos_maria (@tasaklas) January 23, 2021

Το παλιό καλό το ορθόδοξο το ΠΑΣΟΚ #MasterChefGR pic.twitter.com/U2Opv6Ji0J

— Τανιωωω♐ (@Taniatheod) January 23, 2021

Πηγή: ethnos.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2021 11:33

Σχετικά Άρθρα

  • Χάκαραν τον Εμπαπέ στο Twitter: "Ο Κριστιάνο είναι ο GOAT μου, όχι ο νάνος ο Μέσι"
    Χάκαραν τον Εμπαπέ στο Twitter:

    Ο λογαριασμός του Κιλιάν Εμπαπέ στο Twitter παραβιάστηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης (29/8) και σ' ένα από τα tweets που ανέβηκαν υπήρχε προσβλητικός χαρακτηρισμός για τον Λιονέλ Μέσι.

    Θύμα των χάκερς έπεσε ο Κιλιάν Εμπαπέ στο Twitter, με τον προσωπικό του λογαριασμό να παραβιάζεται τα ξημερώματα της Πέμπτης (29/8).

    Μεταξύ των tweets που έγιναν από το προφίλ του σούπερ σταρ της Ρεάλ, ένα από αυτά αναφερόταν στο δίπολο Κριστιάνο Ρονάλντο - Λιονέλ Μεσι, στοχοποιώντας ωστόσο, τον Αργεντινό.

    "Ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών. Ο νάνος Λιονέλ Μέσι ΔΕΝ είναι ο GOAT μου", ανέφερε συγκεκριμένα το tweet.

    Φυσικά λίγο αργότερα, διαγράφηκαν.

    Πηγή: Sport24.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-EPA/ IAN LANGSDON

  • Ντέμη Γεωργίου: «Ένα σηπτικό σοκ έχει θνησιμότητα έως 52%» - Γιατρός εξηγεί γιατί πέθανε η παίκτρια του MasterChef
    Ντέμη Γεωργίου: «Ένα σηπτικό σοκ έχει θνησιμότητα έως 52%» - Γιατρός εξηγεί γιατί πέθανε η παίκτρια του MasterChef

    Η Ντέμη Γεωργίου, που συστήθηκε στο τηλεοπτικό κοινό μέσα από το MasterChef, το 2020, υπέστη σηπτικό σοκ από βαριά λοίμωξη όσο βρισκόταν στην Πάρο, όπου εργαζόταν. Μεταφέρθηκε εσπευσμένα στην Αθήνα από το νησί, παρέμεινε διασωληνωμένη στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας και τελικά, έχασε τη μάχη με τη ζωή.

    Τι είναι η λοίμωξη - Πώς εκδηλώνεται

    Ο Δημήτρης Κασιάνος, Παθολόγος – Λοιμωξιολόγος εξηγεί στο OPEN και την εκπομπή Ώρα Ελλάδος πώς μπορεί να εκδηλωθεί μια βαριά λοίμωξη αλλά και τι είναι το σηπτικό σοκ.

    Όπως αναφέρει: «η λοίμωξη ως έννοια είναι μια φλεγμονή, μια αντίδραση του οργανισμού η οποία οφείλεται σε μικροβιολογικά αίτια, ιούς, βακτήρια, μύκητες, παράσιτα. Η απορρύθμιση αυτής της φλεγμονής, ονομάζεται σήψη. Αυτό σημαίνει πως απειλείται η λειτουργία κάποιων οργάνων. Το επόμενο και χειρότερο στάδιο είναι η σηπτική καταπληξία. Η κατάρρευση και η αδυναμία του καρδιαγγειακού συστήματος να εξασφαλίσει επαρκής ροή αίματος και οξυγόνου στο αίμα και τους ιστούς. Τα μικρόβια, συμβιώνουν με τον άνθρωπο. Ζούμε μαζί τους. Το πρόβλημα είναι πως αλληλεπιδρούν με τις υποκείμενες συνθήκες και την υποκείμενη υγεία του ανθρώπου. Υπάρχει μια λεπτή γραμμή που αν το μικρόβιο περάσει εσωτερικότερα στο σώμα και εκδηλώσει επιθετικότητα, αυτό μπορεί να γίνει απειλητικό για τον άνθρωπο. Και αυτό συμβαίνει σε ανθρώπους που είναι ανοσοκατασταλμένοι, που είναι οι ηλικιωμένοι, που έχουν καρκίνο, που είναι διαβητικοί, που έχουν αυξημένο πάχος ή σε κάποιες γενετικές ανωμαλίες».

    «Ένα σηπτικό σοκ έχει θνησιμότητα έως 52%»

    Όπως επισημαίνει ο γιατρός: «Ένα σηπτικό σοκ έχει θνησιμότητα έως 52%. Πολλές φορές έχω δει με έκπληξη και θλίψη μέσα σε λίγες ώρες να χάνονται ζωές. Σκεφτείτε μια πολλαπλασιαστική αντίδραση ενός βακτηρίου το οποίο εκλύει μια τρομερή υπεραντίδραση στο σώμα, που απελευθερώνει τοξίνες σε όλο το σώμα και αυτό ανεπαρκή για να αντιδράσει».

    Το μυστικό με τις λοιμώξεις

    «Σε κάθε περίπτωση που υποπτευόμαστε μια λοίμωξη, θα πρέπει να ξέρουμε πως έχουμε 48 ώρες μέχρι να μας αξιολογήσει κάποιος γιατρός αν αυτό δεν πάει καλά. Εάν χειροτερεύει ο πυρετός, δεν κάμπτεται με τα απλά αντιπυρετικά, αν υπάρχει κάποια φλεγμονή με βήχα, πόνους στην κοιλιά, πόνους στην ούρηση, όλα αυτά όταν κλιμακώνονται, πρέπει να αξιολογούνται αμέσως από γιατρό. Το μυστικό στις λοιμώξεις είναι να κάνουμε έγκαιρη διάγνωση και επιθετική θεραπεία».

    Πηγή: Ethnos.gr
  • YouTube: Ποιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του Twitter αντιγράφει
    YouTube: Ποιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του Twitter αντιγράφει

    Αυτή η λειτουργία δοκιμαζόταν ήδη από το Twitter πριν το εξαγοράσει ο Έλον Μασκ και το μετατρέψει σε Χ.

    Από τότε που ο Έλον Μασκ αγόρασε το Twitter, δηλαδή από το 2022, και το μετέτρεψε σε X, χαλάρωσε τους κανόνες έκφρασης και απέλυσε πολλούς από τους ανθρώπους που ήταν υπεύθυνοι για την επιβολή τους. Ωστόσο, έχει υιοθετήσει μια ιδέα για τον έλεγχο του περιεχομένου που προϋπήρχε: Μία λειτουργία που ονομάζεται Community Notes (Κοινοτικές Σημειώσεις), η οποία επιστρατεύει τους χρήστες για να ελέγξουν τα γεγονότα και να προσθέσουν περιεχόμενο σε δυνητικά παραπλανητικές αναρτήσεις.

    Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η Washington Post, όταν ένας χρήστης προτείνει μία κοινοτική σημείωση, ζητείται από άλλους χρήστες να εξετάσουν τη χρησιμότητα της σημείωσης πριν αυτή δημοσιευτεί. Εάν υπάρχει ευρεία συμφωνία ότι η σημείωση αυτή είναι χρήσιμη, τότε εμφανίζεται κάτω από την εν λόγω ανάρτηση για να τη δουν όλοι οι χρήστες του X. Η λειτουργία αυτή έχει οδηγήσει στη δημόσια διάψευση αναρτήσεων από χρήστες που κυμαίνονται από απατεώνες κρυπτονομισμάτων μέχρι τον Πρόεδρο των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν – και σε αρκετές περιπτώσεις αφορά και στον ίδιο τον Έλον Μασκ.

    Ο ειδικός αλγόριθμος για τις κοινοτικές σημειώσεις

    Η ιδέα των κοινοτικών σημειώσεων εξαπλώνεται τώρα. Αυτήν την εβδομάδα, το YouTube της Google άρχισε να δοκιμάζει μία παρόμοια λειτουργία που δεν έχει ακόμη κατονομαστεί, προσκαλώντας μία ομάδα χρηστών να αρχίσει να προτείνει σημειώσεις που προσθέτουν περιεχόμενο στα βίντεο των άλλων. Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν «σημειώσεις που διευκρινίζουν πότε ένα τραγούδι προορίζεται να είναι παρωδία, επισημαίνουν πότε είναι διαθέσιμη μία νέα έκδοση ενός προϊόντος που εξετάζεται ή ενημερώνουν τους θεατές όταν παλαιότερο υλικό παρουσιάζεται λανθασμένα ως ένα τρέχον γεγονός», ανέφερε η Google σε σχετική ανάρτηση στο blog της.

    Όπως και το X, έτσι και το YouTube δήλωσε ότι θα χρησιμοποιήσει ένα ειδικό είδος συστήματος κατάταξης για να αποφασίσει ποιες προτεινόμενες σημειώσεις αξίζουν να προωθηθούν. Τα συστήματα αυτά έχουν σχεδιαστεί για να δίνουν προτεραιότητα σε ιδέες, οι οποίες απευθύνονται σε ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων και όχι μόνο σε εκείνους που βρίσκονται στη μία πλευρά ενός ζητήματος. Αυτό το χαρακτηριστικό σημαίνει ότι ένα σημείωμα ή ένας έλεγχος γεγονότων πρέπει να έχει την έγκριση χρηστών που έχουν διαφωνήσει στο παρελθόν μεταξύ τους για να εμφανιστεί στον ιστότοπο. Ο μηχανισμός αυτός βοήθησε τις κοινοτικές σημειώσεις να μην καταληφθούν είτε από τη Δεξιά είτε από την Αριστερά, αν και μπορεί να υπάρχουν ακόμη τρόποι να τον εκμεταλλευτούν.

    Είναι φθηνότερο από την πρόσληψη επαγγελματιών για τον έλεγχο των γεγονότων και σχετικά εύκολο να επεκταθεί όταν το σύστημα είναι έτοιμο. Ίσως το πιο σημαντικό, απομακρύνει την εταιρεία από τον αμφιλεγόμενο ρόλο της άμεσης διαιτησίας για το ποια είναι η αλήθεια. Στην περίπτωση του YouTube, η εκπρόσωπος, Έλενα Ερνάντεζ, δήλωσε ότι οι σημειώσεις προορίζονται να «χτίσουν» πάνω σε άλλες μορφές πλαισίου που η εταιρεία προσθέτει ήδη σε ορισμένα βίντεο, όπως είναι οι πίνακες πληροφοριών που παραπέμπουν σε αξιόπιστες πηγές για αμφιλεγόμενα θέματα.

    «Μία από τις προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε είναι πώς να αυξήσουμε το πλαίσιο τρίτων σε ένα βίντεο με τρόπο που να είναι συγκεκριμένος, λεπτομερής και επίκαιρος για το ίδιο το βίντεο και να μπορεί να γίνει σε κλίμακα σε όλη την τεράστια ποικιλία περιεχομένου στο YouTube», δήλωσε η εκπρόσωπος της Google, προσθέτοντας το εξής: «Δοκιμάζουμε τις σημειώσεις ως ένα χαρακτηριστικό που μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος».

    «Θύμα» των κοινοτικών σημειώσεων και ο Έλον Μασκ

    Ο Κιθ Κόουλμαν, αντιπρόεδρος προϊόντων της X, βοήθησε να τεθεί επικεφαλής του αρχικού έργου των κοινοτικών σημειώσεων, που ονομαζόταν Birdwatch στο Twitter πριν το αγοράσει ο Έλον Μασκ. Μάλιστα, είπε ότι η κίνηση του YouTube να δοκιμάσει μία παρόμοια λειτουργία είναι «απόδειξη της δύναμης της προσέγγισης Community Notes που δίνει φωνή στους ανθρώπους». Ακόμα, ο ίδιος επικαλέστηκε έρευνα που διαπίστωσε ότι οι κοινοτικές σημειώσεις μειώνουν τη διάδοση της παραπληροφόρησης στο X, συχνά προτρέποντας το άτομο που έγραψε την παραπλανητική ανάρτηση, να τη διαγράψει. Ενώ ο παραδοσιακός έλεγχος των γεγονότων είναι συχνά «πολωτικός», όπως πρόσθεσε, «μία πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι από όλο το πολιτικό φάσμα αξιολόγησαν τις κοινοτικές σημειώσεις ως πιο αξιόπιστες από μια απλή σημαία παραπληροφόρησης».

    Πάντως, τον Οκτώβριο, ο Έλον Μασκ ανακοίνωσε ότι οι δημιουργοί που έχουν μία ανάρτηση διορθωμένη από τις κοινοτικές σημειώσεις δεν θα μπορούν να κερδίζουν χρήματα από την εν λόγω δημοσίευση στο Χ. Αυτό δεν θα ισχύει προς το παρόν στο YouTube, καθώς σχεδιάζει να πειραματιστεί με τη λειτουργία σημειώσεων πριν αποφασίσει αν θα την αναπτύξει ευρύτερα.

    Η αυστηρή διαδικασία αναθεώρησης των κοινοτικών σημειώσεων σημαίνει ότι συχνά εμφανίζονται σε μία ανάρτηση μόνο αφού αυτή έχει φτάσει σε ένα ευρύ κοινό, αμβλύνοντας τον αντίκτυπό τους. Ενώ το X ανέφερε ότι εμφάνισε σχεδόν 30.000 σημειώσεις τους πρώτους τέσσερις μήνες του τρέχοντος έτους, αυτό αντιπροσωπεύει πιθανότατα ελάχιστες αναρτήσεις σε σχέση με όλες τις παραπλανητικές δημοσιεύσεις που κυκλοφορούν στην πλατφόρμα. Επισημαίνεται ότι, το περασμένο φθινόπωρο, μία ανάλυση της NewsGuard σε 250 ευρέως προβαλλόμενες αναρτήσεις του X που προωθούσαν την παραπληροφόρηση σχετικά με τον πόλεμο Ισραήλ – Γάζας, διαπίστωσε ότι μόλις το 32% είχαν επισημανθεί από τις κοινοτικές σημειώσεις.

    Υπενθυμίζεται ότι, τον περασμένο Δεκέμβριο, αφού μία από τις αναρτήσεις του επισημάνθηκε με κοινοτική σημείωση, ο Έλον Μασκ ισχυρίστηκε ότι «κρατικοί φορείς εκμεταλλεύονται το σύστημα».

    Twitter, Έλον Μασκ, Community Notes, Κοινοτικές Σημειώσεις

    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Twitter: Μειώθηκε η χρήση του στις ΗΠΑ από τότε που το αγόρασε ο Μασκ
    Twitter: Μειώθηκε η χρήση του στις ΗΠΑ από τότε που το αγόρασε ο Μασκ

    Μαύρα μαντάτα για το Twitter στις ΗΠΑ από τότε που το αγόρασε ο Έλον Μασκ και το μετονόμασε σε Χ.

    Η χρήση του Twitter στις ΗΠΑ έχει μειωθεί κατά περισσότερο από το ένα πέμπτο από τότε που ο Έλον Μασκ αγόρασε τον ιστότοπο και τον μετονόμασε σε X, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας παρακολούθησης εφαρμογών Sensor Tower.

    Από τον Φεβρουάριο του 2024, οι καθημερινοί χρήστες του Twitter είχαν μειωθεί κατά 23% από τον Νοέμβριο του 2022, δηλαδή αμέσως μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς από τον Μασκ. Κάθε άλλο μεγάλο κοινωνικό δίκτυο παρουσίασε μείωση κατά την ίδια περίοδο, αλλά κανένα από αυτά δεν είχε ούτε κατά διάνοια την πτώση των χρηστών του X. Το πλησιέστερο ήταν το TikTok, το οποίο μειώθηκε κατά λίγο λιγότερο από 10%, ενώ το Facebook, το Instagram και το Snapchat σημείωσαν πτώση χρηστών μικρότερη από 5%, σύμφωνα με τα στοιχεία, τα οποία ανέφερε πρώτο το NBC News.

    Σε παγκόσμιο επίπεδο, το X τα πήγε ελαφρώς καλύτερα, σημειώνοντας πτώση 15% των χρηστών του και φτάνοντας τα 174 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες της εφαρμογής καθημερινά , σύμφωνα με τα στοιχεία της Sensor Tower. Η εταιρεία αναλύσεων δεν παρακολουθεί τους χρήστες που επισκέπτονται το κοινωνικό δίκτυο μέσω του διαδικτύου, ούτε εκείνους που χρησιμοποιούν εφαρμογές για υπολογιστές και βασίζεται σε διάφορες πηγές για να διατηρήσει ένα ακριβές πάνελ χρηστών για δειγματοληψία.

    Ενώ το Twitter δεν απάντησε σε αίτημα για σχολιασμό, η εταιρεία απέρριψε εμμέσως τους ισχυρισμούς της Sensor Tower μέσω ανάρτησης. Σε ένα ανυπόγραφο μήνυμα ανέφερε ότι «250 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το X κάθε μέρα», με 550 εκατομμύρια να το επισκέπτονται κάθε μήνα, και ότι ο «ημερήσιος μέσος χρόνος παραμονής στην πλατφόρμα και τα ημερήσια λεπτά ενεργού χρήστη" είναι αμφότερα αυξημένα σε ετήσια βάση».

    Μειώνεται η αξία του Twitter που πλέον λέγεται Χ

    Η πτώση της αξίας της εταιρείας αντανακλάται στις εκτιμήσεις του διαχειριστή κεφαλαίων Fidelity, ενός από τους επενδυτές στην εξαγορά της - μέχρι πρότινος - εισηγμένης εταιρείας από τον Έλον Μασκ. Το blue chip growth fund της Fidelity, το οποίο κατέχει το μερίδιό της, έχει συνεχώς μειώσει την αξία που αποδίδει στην εταιρεία, φτάνοντας στο τελευταίο χαμηλό της μείωσης της αξίας κατά 71,5% από τον Νοέμβριο του 2022 έως τον Νοέμβριο του 2023.

    Δεδομένου ότι ο Έλον Μασκ πλήρωσε 44 δισ. δολάρια για το μερίδιό του, αυτό φέρνει την εκτιμώμενη αξία της Fidelity για τη συνολική εταιρεία σε λίγο πάνω από 12,5 δισ. δολάρια. Ακόμα, τη Δευτέρα (25/03), δικαστής στην Καλιφόρνια απέρριψε την αγωγή του Έλον κατά του Center for Countering Digital Hate, ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού που δημοσίευσε εκθέσεις που καταγράφουν την αύξηση του ρατσιστικού, αντισημιτικού και εξτρεμιστικού περιεχομένου στην πλατφόρμα μετά την εξαγορά από τον Έλον Μασκ.

    Πηγή: iEidiseis.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ ETIENNE LAURENT
  • Η επική γνωριμία του Σωτήρη Κοντιζά με τη σύζυγό του – «Μωρή, σου έδωσε το τηλέφωνο η Κινέζα;»
    Η επική γνωριμία του Σωτήρη Κοντιζά με τη σύζυγό του – «Μωρή, σου έδωσε το τηλέφωνο η Κινέζα;»

    Ο καλεσμένος του χθεσινού επεισοδίου του MasterChef ήταν η αφορμή για τον Σωτήρη Κοντιζά να μοιραστεί την προσωπική ιστορία της γνωριμίας με τη σύζυγό του.

    Με αφορμή τον καλεσμένο Περικλή Κοσκινά στο MasterChef, ο Σωτήρης Κοντιζάς μοιράστηκε την απολαυστική ιστορία γνωριμίας με τη σύζυγό του.

    Ο διάσημος σεφ Σωτήρης Κοντιζάς γνώρισε τη σύζυγό του στο εστιατόριο που δούλευε ο καλεσμένος του χθεσινού επεισοδίου του ριάλιτι Περικλής Κοσκινάς.

    «Περικλή, δεν ξέρω αν το θυμάσαι αλλά, όταν πρωτογνώρισα την Δέσποινα, εσύ ήσουν στην κουζίνα. Δηλαδή εσύ μαγείρευες και η Δέσποινα δούλευε στο εστιατόριο. Ήταν ο Περικλής στην κουζίνα, εγώ είχα πάει για φαγητό και η Δέσποινα σέρβιρε. Είχε σουπλά επάνω το τραπέζι και προς το τέλος, αφού είχαμε φάει τα πάντα, ήθελε να πάρει το σουπλά για να καθαρίσουν. Εγώ όμως χρειαζόμουν το σουπλά γιατί ήθελα να αφήσω το τηλέφωνο. Γιατί θεώρησα πιο σωστό να δώσω το τηλέφωνο, όχι να ζητήσω το τηλέφωνο και αν θέλει ο άλλος να σε πάρει» σημείωσε αρχικά ο Σωτήρης Κοντιζάς.

    «Μωρή, σου έδωσε το τηλέφωνο η Κινέζα;»

    «Δεν είναι ιπποτικό να δώσεις εσύ το τηλέφωνο; Εγώ τελικά το έδωσα το σουπλά, έσκισα όμως ένα κομμάτι για να γράψω το τηλέφωνο. Η Δέσποινα νόμιζε ότι ήθελα να πληρώσω και ήταν το ΑΦΜ για τιμολόγιο και, όταν μπήκα μέσα, ήταν κάποιος φίλος της σερβιτόρος που είδε την φάση. Με γούσταρε και αυτός και της είπε: Μωρή, σου έδωσε τηλέφωνο η Κινέζα;».

    Όσοι βρίσκονταν στο πλατό του ριάλιτι μαγειρικής δεν άργησαν να ξεσπάσουν σε σε γέλια. «Παίζει όλο, όπως είναι, γιατί είναι υπέροχο» αναφώνησε ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος και έτσι οι τηλεθεατές παρακολούθησαν την εξομολόγηση του Σωτήρη Κοντιζά.

    Πηγή: in.gr

  • Σωτήρης Κοντιζάς: Δεν μου αρέσουν οι Ιαπωνέζες, γιατί μου θυμίζουν τη μητέρα μου
    Σωτήρης Κοντιζάς: Δεν μου αρέσουν οι Ιαπωνέζες, γιατί μου θυμίζουν τη μητέρα μου

    «Η παιδική ηλικία είναι σκληρή» είπε για το ψευδώνυμο «Fujitsu» που του είχαν κολλήσει, κατά τα παιδικά του χρόνια λόγω της καταγωγής του

    Ο Σωτήρης Κοντιζάς μίλησε για τα τρία του παιδιά, ενώ αναφέρθηκε και σε μια στιχομυθία που είχε με τον πατέρα του στο παρελθόν.
    Ο γνωστός σεφ έδωσε συνέντευξη στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο κι αρχικά, ανέφερε: «Η μικρή, το Ιαπωνικό της όνομα είναι Ιζούμι. Είναι "η καθαρότητα του νερού", το διάλεξε η μητέρα μου αυτό το όνομα. Ο Κέντζι είναι "ο υγιής" και τέλος, η Αριάνα Τσιχίρο που το όνομά της είναι εμπνευσμένο από το Spirit in the way».
    Στη συνέχεια, αποκάλυψε τον διάλογο που είχε με τον πατέρα του. «Μου έκανε εντύπωση παλιά, γιατί μου είχε πει ο πατέρας μου "εμένα η μητέρα σου μου άρεσε, γιατί ήταν Ιαπωνέζα. Εσένα τι σου αρέσουν;". Και του λέω "σίγουρα όχι οι Ιαπωνέζες, γιατί μου θυμίζουν τη μητέρα μου"», δήλωσε.
    Τέλος, αναφορικά με το αν έχει δεχτεί ρατσισμό και για το παρατσούκλι «Fujitsu» που του είχαν κολλήσει κατά την παιδική του ηλικία, είπε: «Δεν το βάζω στην κατηγορία του ρατσισμού, απλά η παιδική ηλικία είναι σκληρή».

    Κλείνοντας, πρόσθεσε: «Το οτιδήποτε διαφέρει ένα παιδί θα το βάλει σε μεγεθυντικό φακό και θα στο κοπανάει μέχρι να πας στο Πανεπιστήμιο. Το διαφορετικό μπορεί να το υποστηρίξει και να γίνει εφόδιο, όπλο. Ήταν στο κομμάτι της διαφορετικότητας όπως ο άλλος είχε μεγάλα αυτιά ή που είχε τσίμπλες. Δεν το ένιωσα δηλαδή ως ρατσισμό. Αν στις μέρες μας είναι καλύτερα τα πράγματα; Νομίζω ότι είναι καλύτερα ναι».
    Πηγή: Protothema.gr
  • Θεατρική Ομάδα Πύργου: Ο «Επιθεωρητής» χάρισε πολύ γέλιο
    Θεατρική Ομάδα Πύργου: Ο «Επιθεωρητής» χάρισε πολύ γέλιο

    Μεγάλη επιτυχία η πρεμιέρα του θιάσου στον Απόλλωνα

    Το καλύτερο δώρο για τα 30 χρόνια ζωής και δημιουργίας κάνει φέτος στο θεατρόφιλο κοινό της πόλης η Θεατρική Ομάδα Πύργου, με τον «Επιθεωρητή» του Νικολάι Γκόγκολ σε σκηνοθεσία Ευανθίας Στιβανάκη. Η πρεμιέρα του έργου στο θέατρο «Απόλλων» στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, που επισφραγίστηκε από το παρατεταμένο χειροκρότημα του κόσμου και τις διθυραμβικές κριτικές που ακολούθησαν.

    Ο πολυμελής θίασος μας μεταφέρει στην Τσαρική Ρωσία του 18ου αιώνα. Εκεί όπου, από μια παρεξήγηση, ο θεατής αντιλαμβάνεται πλήρως το σαθρό οικοδόμημα της κοινωνίας. Έτσι το έγραψε ο Γκόγκολ σε ηλικία μόλις 25 ετών και μέχρι σήμερα παραμένει επίκαιρο σε όσες χώρες έχει παιχτεί. Σκηνοθέτις και ηθοποιοί ακολουθούν πιστά την επιταγή του συγγραφέα για πλήρη απελευθέρωση από τη σοβαρότητα. Και πώς αλλιώς μπορεί να υπηρετηθεί αυτή η καταιγιστική σάτιρα αν η σοβαρότητα βάζει….τρικλοποδιές. Έτσι η Στιβανάκη με μεγάλη σκηνοθετική μαεστρία και οι ηθοποιοί με υποκριτική ωριμότητα κάνουν μια «καρναβαλική συνθήκη» για να επιτύχουν το στόχο τους. Και τα καταφέρνουν! Το έργο έχει αρκετά καρναβαλικά στοιχεία-που δίνουν ξεκάθαρα το στίγμα της υπερβολής, όπως ήθελε και ο Γκόγκολ να αναδείξει την πλήρη διαφθορά της εξουσίας. Πως αλλιώς τελικά να μιλήσεις για μια κοινωνία χωρίς ηθικούς φραγμούς, όπου όλα καταρρέουν χωρίς να βγεις από τα τετριμμένα και να ακολουθήσεις τα μονοπάτια της υπερβολής!

    thop premiera 2

    Το έργο

    «Ο επιθεωρητής» ανέβηκε για πρώτη φορά το 1836. Ο Νικολάι Γκόγκολ γράφει μια κωμωδία η οποία στηλιτεύει τις σχέσεις υποταγής και εξουσίας που χαρακτηρίζουν την προεπαναστατική Ρωσία, και όχι μόνο… Επικεντρώνεται για άλλη μια φορά στους ανθρώπους που μαραζώνουν ανάμεσα στον φόβο της ιεραρχίας , στις περιορισμένες τους φιλοδοξίες, τις ανάγκες και τις μικρότητές τους. Ως γνήσιος ρεαλιστής και με την απόσταση που του διασφαλίζει η κωμωδία, το επιτυγχάνει με ακρίβεια και νηφαλιότητα.

    thop premiera 3

    Υπόθεση: Στην αναμονή για την άφιξη ενός ανώτατου δημοσίου υπαλλήλου, που έρχεται με σκοπό να επιθεωρήσει τη λειτουργία της κρατικών ιδρυμάτων σε μια επαρχιακή πόλη της Ρωσίας, ο Χλεστακόφ, ένας ασυνείδητος και χαραμοφάης νεαρός από την Πετρούπολη, παριστάνει τον επιθεωρητή και επωφελείται από τη «μικρή» αυτή παρεξήγηση. Οι υπάλληλοι της πόλης, βουτηγμένοι στη διαφθορά, στην προσπάθειά τους να κερδίσουν την εύνοιά του, επιδίδονται σε κολακείες, ικανοποιούν τις ανάγκες του και πέφτουν θύματα μιας μεγαλύτερης απάτης αποκαλύπτοντας έτσι την αποσύνθεση της κρατικής μηχανής και των λειτουργών της.

    thop premiera 4

    ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ: Σάββατο 2 Μαρτίου έως Κυριακή 24 Μαρτίου 2024

    Ώρα έναρξης 21.15

    Τηλέφωνο κρατήσεων 26210- 36521 ( από 18.00 και μετά)

    Οι συντελεστές της παράστασης

    Πρωταγωνιστούν : ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΚΟΛΟΚΑ, ΔΩΡΑ ΦΑΜΕΛΟΥ, ΝΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΑΝΗΣ ΚΑΤΣΩΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΘΑΝΑΣΗΣ ΓΚΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, ΡΑΝΙΑ ΤΣΑΚΟΠΙΑΚΟΥ, ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΚΑΤΕΛΟΥΖΟΥ, ΙΑΚΩΒΟΣ ΦΩΤΙΑΔΗΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΛΑΔΗΣ ,ΕΛΕΝΗ ΝΙΚΑ ,ΜΑΡΙΑ ΦΑΜΕΛΟΥ ,ΣΟΦΙΑ ΜΑΛΕΣΗ ,ΜΑΡΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΖΙΑΝΤΖΗ, ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΛΑΒΕΣΙΟΥ.

    Σκηνοθεσία ΕΥΑΝΘΙΑ ΣΤΙΒΑΝΑΚΗ ,απόδοση κειμένου ΕΡΡΙΚΟΣ ΜΠΕΛΙΕΣ, διασκευή τα μέλη της ομάδας, κουστούμια ΕΥΡΥΔΙΚΗ ΓΕΡΑΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ, σκηνικά- φωτισμοί ΝΙΚΟΣ ΣΑΚΚΟΥΛΗΣ, κατασκευές ΘΕΤΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ φωτογραφίες – αφίσα ΛΑΜΠΡΟΣ ΤΣΑΚΡΙΛΗΣ, μουσική επιμέλεια Γ. ΜΑΝΩΛΗΣ, Ε. ΓΕΡΑΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ, Σ. ΚΟΥΣΑΒΕΛΟΥ, βοηθός σκηνοθέτη ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΑΡΑΛΗ, κίνηση – χορός ΑΘΗΝΑ ΤΣΡΑΜΠΟΠΟΥΛΟΥ, κομμώσεις ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΒΡΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, μακιγιάζ ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΛΑΒΕΣΙΟΥ, πρόγραμμα ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΣΟΥΡΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΓΓΕΛΟΥΠΟΥΛΟΣ,ΕΥΡΙΔΙΚΗ ΓΕΡΑΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ.

    Φωτογραφίες: Λάμπρος Τσακριλής

  • Πρεμιέρα για επτά ταινίες στις κινηματογραφικές αίθουσες
    Πρεμιέρα για επτά ταινίες στις κινηματογραφικές αίθουσες

    Επτά ταινίες κάνουν πρεμιέρα σήμερα στις κινηματογραφικές αίθουσες με την πολυαναμενόμενη επική περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας του Ντενί Βιλνέβ «Dune: Mέρος Δεύτερο» να ξεχωρίζει ενώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται και το αισθηματικό δράμα «Πάγος που Καίει».

    Dune: Mέρος Δεύτερο

    (Dune: Part Two) Περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας, αμερικάνικης παραγωγής του 2024, σε σκηνοθεσία Ντενί Βιλνέβ, με τους Τιμοτέ Σαλαμέ, Ζεντάγια, Φλόρενς Πιου, Όστιν Μπάτλερ, Ρεμπέκα Φέργκιουσον, Ντέιβ Μπατίστα, Κρίστοφερ Γουόκεν, Λέα Σεϊντού κα.

    Να, που η επιστημονική φαντασία, πέρα από τους χάρτινους υπερήρωες ή την κατάχρηση των ψηφιακών και τεχνολογικών ευκολιών, δείχνει ότι μπορεί να έχει μέλλον. Και αυτό οφείλεται κυρίως στον Ντενί Βιλνέβ, αλλά και στην εξαιρετική παραγωγή, την καλλιτεχνική διεύθυνση, τους ηθοποιούς. Ο Βιλνέβ, τήρησε την υπόσχεσή του, έπειτα από την εκτεταμένη εισαγωγή του πρώτου μέρους, παραδίδοντας μία συναρπαστική ταινία επιστημονικής φαντασίας, με υψηλού επιπέδου αφήγηση και αισθητική, μελετημένους χαρακτήρες και περισσότερη δράση, κάτι που έλειπε από το πρώτο φιλμ.

    Στήνει περίτεχνα ένα καθηλωτικό μεσσιανικό φιλμ, κάτω από την επιφάνεια της περιπέτειας, τις μάχες σώμα με σώμα, τις συγκρούσεις με πολυπληθείς στρατιές, τις ραδιουργίες και τις προδοσίες. Συνταιριάζοντας μοναδικά το πολιτικό θρίλερ με την περιπέτεια, θα διατηρήσει στα ύψη την επική δράση, θα κόψει ουκ ολίγες φορές την ανάσα του θεατή, με εικόνες βγαλμένες από τις καλύτερες στιγμές του - ταλαίπωρου εδώ και χρόνια - είδους.

    Το φιλμ, συνεχίζει ακριβώς από εκεί που σταμάτησε το πρώτο μέρος και παρουσιάζει, στις περίπου τρεις χορταστικές του ώρες, την άνοδο του Πολ Ατρείδη στην εξουσία ανάμεσα στους Φρέμεν, καθώς και την τελική εξέγερσή του ενάντια στον αυτοκράτορα Σαντάμ του 4ου. Εδώ, όμως, έρχεται και η μοναδική αδυναμία της ταινίας, που αφορά κυρίως όσους δεν έχουν δει το πρώτο φιλμ, με τις συνεχόμενες πληροφορίες, καινούργια πρόσωπα, προφητείες και τοποθεσίες που θα δημιουργήσουν απορίες και ίσως κουράσουν, ειδικά αυτούς που θέλουν πάντα να γνωρίζουν όλες τις πτυχές των ιστοριών.

    Ο χαρακτήρας της Τσάνι, καθώς και οι μάγισσες Μπένε Γκεσάριτ παίρνουν μεγαλύτερο μέρος στο στόρι, ενώ από τους νέους χαρακτήρες, που είναι υπερβολικά πολλοί, μας συστήνονται, μεταξύ άλλων, η κόρη του Αυτοκράτορα, πριγκίπισσα Ίρουλαν, η μυστηριώδης η Λαίδη Μάρκο, ο ψυχωτικός ανιψιός του βαρόνου Χαρκόνεν, Φέιντ Ράουθα, ως το απόλυτο κακό, αλλά και αρκετά άλλα πρόσωπα, κάποια απ' τα οποία βάζουν και το απαραίτητο αλατοπίπερο σε ένα σίκουελ μιας υπερπαραγωγής.

    Ο Βιλνέβ, ως δεξιοτέχνης της ατμόσφαιρας, θα φτάσει στα άκρα την υποβόσκουσα πολιτική ένταση, σαν λάβα που καίει κάτω από την ψυχρή έρημο, αντιπαραθέτοντας τις ραδιουργίες, τον μιλιταρισμό, τη διαφθορά και τον τυφλό φανατισμό με την αγωνία για την επιβίωση, το χρέος και την ενσυναίσθηση.

    Εκεί, όμως, που ο Γαλλοκαναδός σκηνοθέτης δίνει τα ρέστα του είναι στη διατήρηση της απαράμιλλης αισθητικής του και των ψαγμένων πλάνων του, καθώς με την ορμή από το πρώτο μέρος, καταφέρνει να αναζωογονήσει το μύθο του πολυσήμαντου έργου του, να δημιουργήσει μία κινηματογραφική εμπειρία - ειδικά για τους λάτρεις του είδους

    Η δουλειά που έχει γίνει σε κοστούμια, σκηνικά, ήχο, μουσική και φωτογραφία είναι άψογη και δίνει στον Βιλνέβ τη δυνατότητα να διατηρήσει τη στιβαρή κινηματογραφική του ματιά, να παραμείνει προσηλωμένος στο θέμα του, να επικεντρωθεί στην ενορχήστρωση των επικών μαχών και το σασπένς. Και ταυτόχρονα να φρεσκάρει, με τις παύσεις και τη σιωπή των ηρώων του, την ανθρωπιά.

    Ο Βιλνέβ, όπως κάθε δημιουργός που σέβεται την τέχνη του, δίνει και τον απαραίτητο χώρο να εκφραστεί το πολυπρόσωπο και «καυτό» καστ, που διαχειρίζεται άψογα. Δίνει στους ηθοποιούς του όλα τα όπλα για να αναδείξουν το ταλέντο τους και να συμβάλουν στην αποτελεσματικότητα της ταινίας. Και η επιτυχία του σε αυτό το επίπεδο, δεν οφείλεται στο σωστό μοίρασμα του χρόνου, αλλά στο μελετημένο χτίσιμο των χαρακτήρων, με δουλειά στη λεπτομέρεια, με προσήλωση στην ουσία.

    Ο Τιμοτέ Σαλαμέ, βάζει κάτω το όμορφο κεφάλι του και δουλεύει τον χαρακτήρα του εξοντωτικά, η Ζεντάγια παραμένει εντυπωσιακή, ενώ η

    Φλόρενς Πιου βάζει το «λαβ στόρι», ο Μπατίστα παραθέτει την πέτρινη γοητεία του και ο Όστιν Μπάτλερ αναδύει έναν από τους πιο σαγηνευτικούς κακούς της μεγάλης οθόνης.

    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ… Ο Πολ Ατρείδης αναζητά εκδίκηση απέναντι σε εκείνους που συνωμότησαν και κατέστρεψαν την οικογένειά του και προσπαθεί να αποτρέψει ένα μέλλον που μόνο ο ίδιος μπορεί να προβλέψει.

    Ο Πάγος που Καίει

    (The Breaking Ice) Αισθηματικό δράμα, κινέζικης και σιγκαπουριανής παραγωγής του 2023, σε σκηνοθεσία Άντονι Τσεν, με τους Ζου Ντονγιού, Λιου Χαοράν, Κου Τσουξάου κα.

    Ο Άντονι Τσεν, ένας από τους σημαντικότερους σκηνοθέτες της νέας γενιάς του ασιατικού σινεμά, βραβευμένος το 2013, διά χειρός Ανιές Βαρντά, με τη Χρυσή Κάμερα στις Κάννες, για το «Ilo Ilo» και μετά την «Εποχή της Βροχής» που είδαμε πριν πέντε χρόνια, σπάει τον πάγο των στερεότυπων για τη νέα γενιά, φιλοτεχνώντας ένα ιμπρεσιονιστικό πορτρέτο της. Μια γενιά παρεξηγημένη, που αφού εγκλώβισαν οι προηγούμενες γενιές σε έναν κόσμο ψηφιακής απομόνωσης και «ιδανικών επιτυχίας», ήρθε και η πρόσφατη πανδημία να την χτυπήσει καθοριστικά, να την περιχαρακώσει και να την κατακερματίσει περαιτέρω.

    Η λυρική ταινία, που άφησε καλές εντυπώσεις στο Τμήμα Ένα Κάποιο Βλέμμα στο περσινό φεστιβάλ των Καννών και αποτελεί επίσημη πρόταση της Σιγκαπούρης για το Όσκαρ Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας, λόγω της καταγωγής του νεαρού σκηνοθέτη από τη Σιγκαπούρη, διαθέτει υφέρπουσα ερωτική ένταση, αλλά ταυτόχρονα και το ρομαντικό βλέμμα της Nouvelle Vague.

    Σε μια μεθοριακή πόλη της βόρειας Κίνας, τρεις νέοι, δυο αγόρια κι ένα κορίτσι, συναντούνται τυχαία και κατά τη διάρκεια λίγων ημερών, μέσα στο χιονισμένο τοπίο, αναπτύσσουν μία στενή φιλία, που φτάνει στο ερωτικό πάθος και την όρεξη για ζωή και επικοινωνία.

    Τρεις νέοι, θα φτιάξουν ένα ερωτικό τρίγωνο που δεν οδεύει σε προβλέψιμες συγκρούσεις, καθώς η απόκοσμη μοναξιά του τοπίου εξευγενίζει τις ανεκπλήρωτες επιθυμίες, την ιδιοτέλεια και φέρνει στην επιφάνεια τη δίψα για επικοινωνία και συντροφικότητα.

    Ο Τσεν τα πηγαίνει περίφημα όταν μεταφέρει με απλότητα τους χαρακτήρες των νέων, αλλά όχι το ίδιο καλά όταν προσπαθεί να μιλήσει με συμβολισμούς και αλληγορίες. Ωστόσο, τα δυνατά πλάνα και η δεξιοτεχνική σκηνοθεσία του Τσεν καλύπτει τις σεναριακές αδυναμίες, δίνοντας μια χάρη και ένα παιχνίδισμα αναζωογονητικό σαν ένα ελαφρό αεράκι, κόντρα στον καταψύκτη που θέλουν κάποιοι να επιβάλουν.

    Ικανοποιητικές ερμηνείες και από τους τρεις πρωταγωνιστές, αν και η Ζου Ντονγιού κλέβει τις περισσότερες φορές τη ματιά και δίνει τον μελαγχολικό τόνο της ταινίας.

    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ… Σε μια μεθοριακή πόλη στη Βόρεια Κίνα, η τυχαία, αλλά καθοριστική, συνάντηση τριών νέων που βρίσκονται στην αρχή της ενήλικης ζωής τους, κατά τη διάρκεια λίγων ημερών, μέσα στο χιονισμένο τοπίο, όπου κάτω από τις καθαρές παγωμένες επιφάνειες σιγοκαίει το πάθος για τη ζωή και τον έρωτα.

    Περάσματα

    (Passages) Ερωτικό δράμα, γαλλικής παραγωγής του 2023, σε σκηνοθεσία Άιρα Σακς, με τους Φράνσις Ρογκόφσκι, Μπεν Γουίσο, Αντέλ Εξαρχόπουλος, Έρβαν Κεπόα Φάλε κα.

    Σκληρό ερωτικό δράμα από τον γνώριμο Άιρα Σακς, έναν Αμερικάνο σκηνοθέτη, σε μία γαλλική παραγωγή, γυρισμένη στο Παρίσι, με πολυεθνικό καστ. Αν σε αυτή την κοσμοπολίτικη ταινία και άποψη, προσθέσουμε και την ύπαρξη ενός ερωτικού τριγώνου, που διαλύεται από τις διαφορετικές επιθυμίες των ηρώων και κυρίως από τον εγωκεντρικό και σχεδόν αντιπαθητικό χαρακτήρα του βασικού πρωταγωνιστή, του Γερμανού ηθοποιού Φράνσις Ρογκόφσκι, τότε αδιαμφισβήτητα προκαλείται, αν μη τι άλλο, η περιέργεια για το περιεχόμενο και την κατάληξη αυτής της ιστορίας.

    Σενάριο, που πληγώνει τους ήρωές του και χωρίς να φλυαρεί ή να δημιουργεί εντυπώσεις για κάτι ξεχωριστό, για έρωτες που μένουν στη μνήμη, δίνει στον Σακς τη δυνατότητα να κάνει παρατηρήσεις για τους τρόπους, που ερωτευόμαστε, πληγωνόμαστε και πληγώνουμε τους άλλους, όταν το πάθος ή το προσωπικό συμφέρον τυφλώνει.

    Απ' τα πρώτα πλάνα καταλαβαίνεις ότι ο Τομάς, ένας σκηνοθέτης, που ολοκληρώνει τα γυρίσματα της ταινίας του, είναι ένας ήρωας που δύσκολα θα τον συμπαθήσεις.

    Θα εγκαταλείψει την παρέα και τον σύζυγό του Μάρτιν στο μπαρ που γιορτάζουν την ολοκλήρωση της ταινίας του, για να συνευρεθεί ερωτικά με μία δασκάλα. Την επόμενη μέρα, σχεδόν θριαμβευτικά θα ανακοινώσει στον σύζυγό του ότι κοιμήθηκε με μια γυναίκα, κάτι που μάλλον έχει ξανασυμβεί, θέλοντας να επιβραβευθεί απ' αυτόν. Αντιθέτως, ο Μαρκ θα τον διώξει και θα έρθει κοντά με ανερχόμενο συγγραφέα, έναν Αφρικάνο μετανάστη στο Παρίσι, κάτι που θα ανάψει τη σπίθα της ζήλιας ίσως και ξανά τον έρωτα στον Τομάς.

    Οι δυο κεντρικοί χαρακτήρες είναι εντελώς διαφορετικοί. Ο Τομάς είναι παρορμητικός, νάρκισσος, εγωιστής, μεταδίδει ενέργεια αλλά και ένταση, ενώ ο Μάρτιν είναι εσωστρεφής, χαμηλών τόνων, υπομονετικός και κουρασμένος από τον χαρακτήρα του Τομάς.

    Μια ενδιαφέρουσα προοπτική, που όμως δεν κρατά για πολύ, κάτι που προαναγγέλει και ο κεντρικός ήρωας όταν σε μία ερώτηση απαντά «είμαι μπερδεμένος», όπως μάλλον και ο σκηνοθέτης. Το σενάριο δείχνει να χάνει από ένα σημείο και μετά τον προσανατολισμό του, να αντικαθιστά τη διαμάχη των χαρακτήρων με το μελόδραμα και ορισμένες φορές με μία τάση να δώσει πόντους συμπάθειας σε έναν αρνητικό ήρωα - σαν να μην επιτρέπεται αρνητικός χαρακτήρας στο σενάριο - και ιδίως με το καλογυρισμένο, αλλά εντελώς λάθος φινάλε.

    Προσεγμένες ερμηνείες, αφού εύκολα θα μπορούσαν να φτάσουν στο γκροτέσκο ή στην καρικατούρα, αν και τελικά το μεγαλύτερο εμπόδιο ήταν η βούληση του Σακς να δώσει σε όλα τα πρόσωπα της ταινίας του από ένα συγχωροχάρτι.

    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ… Ο Τόμας είναι ένας εγωκεντρικός, ταλαντούχος σκηνοθέτης. Στο πάρτι για το τέλος των γυρισμάτων της νέας του ταινίας θα αφήσει τον χαμηλών τόνων σύζυγό του να γυρίσει μόνος σπίτι, ενώ ο ίδιος θα περάσει το βράδυ με μια όμορφη γυναίκα…

    Άκουσέ Με

    (Listen) Δραματική ταινία, ελληνικής παραγωγής του 2022, σε σκηνοθεσία Μαρίας Ντούζα, με τους Ευθαλία Παπακώστα, Δημήτρης Κίτσος, Γιώργος Πυρπασόπουλος κά.

    Ακόμη μία φιλόδοξη προσπάθεια του ελληνικού σινεμά, αυτή τη φορά από την Μαρία Ντούζα, η οποία επανεμφανίζεται έπειτα από δέκα χρόνια, έχοντας απ' ότι φαίνεται διατηρήσει πολλά απ' τα χαρακτηριστικά της πρώτης της ταινίας «Το δέντρο και η κούνια».

    Μια τρυφερή ταινία, που επιχειρεί μία απόπειρα συμφιλίωσης διαφορετικών ανθρώπων μεταξύ τους, αλλά και διαφορετικών γενεών, με φόντο την επαρχιακή Ελλάδα. Θίγοντας θέματα όπως την υποκρισία, τα ερείπια της οικονομικής κρίσης, την αγριότητα, κυρίως των νέων, που εμφανίζονται με τα κατάλοιπα της πατριαρχίας, και την τοξική τους συμπεριφορά απέναντι στο «διαφορετικό» ή το ξένο, η Ντούζα βρίσκει την ευκαιρία να σχολιάσει ορισμένες φορές αποτελεσματικά, άλλες όχι, την έλλειψη επικοινωνίας και εμπιστοσύνης προς τον διπλανό μας.

    Μία νεαρή κοπέλα, η Βαλμύρα, που είναι κωφή, πρέπει να αφήσει την ασφάλεια του σχολείου κωφών για να συναντήσει τον πατέρα της και τη νέα της οικογένεια, σε ένα νησί. Η ίδια θέλει να επιστρέψει, αλλά και να προσπαθήσει να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα, να γίνει χορεύτρια. Θα δημιουργήσει μία αδελφική σχέση με τον γιο της μητριάς της, θα νιώσει τα πρώτα της ερωτικά σκιρτήματα και θα βρεθεί παγιδευμένη ανάμεσα στην απότομη ενηλικίωση και την αναπηρία της, απ' όπου θα προσπαθήσει να ξεφύγει χαμένη στον θόρυβο των συναισθημάτων και των παρακινδυνευμένων επιλογών της.

    Η Μάρθα Ντούζα, ακολουθώντας μία μεθοδική δομή, θα φέρει στο προσκήνιο το δράμα της ιστορίας της, καταφέρνει ως τα μισά της ταινίας, να κρατήσει το ενδιαφέρον του θεατή, παρά τις σεναριακές επαναλήψεις και τις υποπλοκές που την απομακρύνουν από το βασικό θέμα της, που είναι η Βαλμύρα. Στη συνέχεια, όμως, δείχνει αμήχανη και αφού παρουσιάζει μονοδιάστατα μία Ελλάδα, που φτάνει στα όρια της γραφικότητας, φαίνεται να χάνει και το κέντρο βάρους της ιστορίας της, ενώ και το φινάλε μοιάζει αταίριαστο με το ύφος της ταινίας της.

    Ικανοποιητική στο δύσκολο ρόλο της η Ευθαλία Παπακώστα, όπως και ο έμπειρος Γιώργος Πυρπασόπουλος, καλός ο Δημήτρης Κίτσος, ενώ η Γιοάνα Μπουκόφσκα δείχνει απροετοίμαστη για τον ρόλο της.

    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ… Οικονομικές δυσκολίες αναγκάζουν την κωφή έφηβη Βαλμίρα να αφήσει το σχολείο Κωφών στην Αθήνα και να επιστρέψει στο νησί του πατέρα της, όπου βρίσκεται αντιμέτωπη με τον κίνδυνο της αδιαφορίας και της απομόνωσης.

    Μια Γυναίκα

    (Une Femme de Notre Temps) Αστυνομικό θρίλερ, γαλλικής παραγωγής του 2022, σε σκηνοθεσία Ζαν Πολ Σεβεϊράκ, με τους Σοφί Μαρσό, Γιόχαν Χέλντερμπεργκ, Κριστίνα Φλουτούρ κα.

    Με βασικό πλεονέκτημα την παρουσία της Σοφί Μαρσό, το αστυνομικό θρίλερ του, αν και παραγωγικού στη Γαλλία, όχι και τόσο γνωστού στη χώρα μας, Ζαν Πολ Σεβεϊράκ μπορεί να είναι καλοβαλμένο και να διαθέτει ορισμένες υποβλητικές σκηνές, αλλά μάλλον κατατάσσεται στις δεκάδες ταινίες του είδους, που παίρνουν γρήγορα το δρόμο της λησμονιάς.

    Ο αρχικός τίτλος της ταινίας («Μια γυναίκα της Εποχής μας") που δίνει και το στίγμα των προθέσεων του σκηνοθέτη και σεναριογράφου Σεβεϊράκ, μοιάζει με σύνθημα, κενό περιεχομένου, καθώς αποτυγχάνει να υλοποιήσει την ιδέα του, να βάλει στο επίκεντρο των σύγχρονων θεμάτων και την επαναδιαπραγμάτευση των σχέσεων των φύλλων μια γυναίκα του σήμερα. Και δεν φτάνει αυτό, αλλά μπερδεύει μέσα σε όλα και το metoo, το ερωτικό πάθος και την απιστία, μέσα από μία κλισέ ιστορία εκδίκησης, στην οποία εντάσσει και ξεπερασμένους συμβολισμούς.

    Η Ζουλιάν, μία έντιμη αστυνομική επιθεωρήτρια, που ζει μια ήσυχη ζωή με τον σύζυγό της, ενώ γράφει ένα βιβλίο για την αδελφή της, που πέθανε πριν πέντε χρόνια και ερευνά τον θάνατο ενός διεφθαρμένου πράκτορα, αρχίζει να υποψιάζεται τον άνδρα της από τις πολλές απουσίες του. Όταν καταλαβαίνει ότι αυτός έχει ερωμένη, η Ζουλιάν θα πάρει την απόφαση να λύσει μαζί του τους λογαριασμούς της, αλλά όλα αλλάζουν όταν συναντά μία μητέρα και την κόρη της, που καταδιώκονται από έναν βίαιο πατέρα.

    Η ταινία ξεκινά ενθαρρυντικά, ο Σεβεϊράκ χτίζει τους χαρακτήρες και τα γεγονότα, μέχρι να έρθουν οι αποκαλύψεις, οι αμφιβολίες για την αλήθεια και το ψέμα και τη μετατροπή μίας συναισθηματικής και ήσυχης γυναίκας σε θανατηφόρο εκδικητή.

    Οι ανατροπές μοιάζουν υπερβολικές και όχι και τόσο αληθοφανείς, ενώ η ηρωίδα του μοιάζει με γυναίκα άλλης εποχής.

    Η Σοφί Μαρσό παραμένει γοητευτική, αλλά εγκλωβισμένη σε έναν χαρακτήρα που υπονομεύεται συνεχώς από το σενάριο, ενώ ο Γιόχαν Χέλντερμπεργκ, που υποδύεται τον σύζυγο, αν και δεν είναι κακός, είναι αρκετά χλιαρός, για τον ρόλο του.

    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ… Μία ακέραια επιθεωρήτρια της αστυνομίας στο Παρίσι, ρομαντική εκ φύσεως και συγγραφέας στον ελεύθερο χρόνο της, ζει, φαινομενικά ήσυχα, με τον σύζυγό της, μετά τον θάνατό της αδερφής της. Όταν όμως, αίφνης, ανακαλύπτει την διπλή ζωή του άντρα της μεταστρέφεται σε μέχρι πρότινος αδιανόητες για εκείνη πράξεις.

    Προβάλλονται ακόμη οι ταινίες:

    Πρίμα Μπαλαρίνα

    (Joika) Βιογραφικό δράμα, αμερικάνικης και νεοζηλανδικής παραγωγής του 2023, του Νεοζηλανδού Τζέιμς Νάπιερ Ρόμπερτσον, που αφηγείται την ιστορία της πρώτης και μοναδικής Αμερικανίδας που πήγε να σπουδάσει και να ενταχθεί στα μπαλέτα Μπολσόι. Βασισμένη σε μία αληθινή ιστορία, που αποτελεί αξιοπερίεργο γεγονός από μόνη της, καθώς το ρωσικό μπαλέτο και ειδικά τα Μπολσόι θεωρούνται κλειστά για τους ξένους, όπως και το πραγματικό ρωσικό σύστημα στον κλασικό χορό. Η ταινία αφηγείται την πορεία της Τζόι Γούμακ, που θα φύγει από το Τέξας για να ακολουθήσει το όνειρό της, να γίνει πρίμα μπαλαρίνα στα μπαλέτα Μπολσόι. Μια ιστορία για την ομορφιά του μπαλέτου, που μετατρέπεται όμως σε θρίλερ όταν μιλάμε για πρίμες μπαλαρίνες, σε επίπεδο Μπολσόι και όχι μόνο. Η αυστηρότητα των Μπολσόι, με την ευκολία μιας αμερικάνικης επιφανειακής προσέγγισης γίνεται ανταγωνιστική τοξικότητα, μίσος για τους ξένους και μαζί όλα τα στερεότυπα που επαναλαμβάνονται από τις αμερικάνικες παραγωγές. Βεβαίως, η ταινία έχει το ενδιαφέρον της και ορισμένες καλές σκηνές χορού, αλλά προς Θεού, (επειδή θα δουν την ταινία και κορίτσια) το μπαλέτο δεν έχει σχέση με όσα διαδραματίζονται στα παρασκήνια των μεγάλων σκηνών όλου του κόσμου και φυσικά της Ρωσίας. Και βεβαίως η απόρριψη της Γούμακ από τα Μπολσόι, είναι φανερή από το μένος της ίδιας, η οποία μπορεί να έχει ορισμένα δίκια, αλλά μάλλον και ως τεχνική σύμβουλος στο φιλμ,δείχνει να αγαπάει τον εαυτό της πολύ περισσότερο από τον χορό. Παίζουν οι Τάλια Ράιντερ, Ντάιαν Κρούγκερ, Όλεγκ Ιβένγκο, Νατάλια Οσίποβα κα.

    Οι Περιπέτειες του Επιθεωρητή Σαν

    (Inspector Sun and the Curse of the Black Widow) Ισπανικής παραγωγής (2022) παιδική ταινία κινουμένων σχεδίων, σε σκηνοθεσία του Χούλιο Σότο Γκουρπίντε, με νουάρ ατμόσφαιρα και διασκεδαστικές περιπέτειες από τον μοναχικό επιθεωρητή Σαν, που ανήκει στο είδος της αράχνης κυνηγού. Ένας ντετέκτιβ που πρέπει να ξεδιαλύνει μία περίεργη υπόθεση ζωής και θανάτου για ανθρώπους και έντομα. Το φιλμ προβάλλεται μεταγλωττισμένο στα ελληνικά.

    Πηγή: cnn.gr - Photo by Geoffrey Moffett on Unsplash

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο