Σάββατο, 17 Φεβρουαρίου 2024 15:14

Χαμός με την δίαιτα «30-30-30» που σαρώνει στο tik-tok (vid)

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Αυτή η δίαιτα θεωρείται πως στοχεύει στην αλλαγή του τρόπου ζωής,

Μια νέα δίαιτα έχει γίνει viral στο TikTok. Συγκεκριμένα πρόκειται για την διατροφή «30-30-30», την οποία όσοι χρήστες την έχουν κάνει ισχυρίζονται πως τους έχει βοηθήσει στην απώλεια βάρους αλλά και στην διάρκεια διατήρησής του.

@coachdhealth #303030rule #303030 #30gofprotein #garybrecka #timothyferris #steadystatecardio #cardio #slowcarbdiet #weightloss #metabolichealth #viseralfat #fatloss ♬ original sound - CoachDhealth

Γιατί λέγεται «30-30-30»

Η συγκεκριμένη δίαιτα περιλαμβάνει την κατανάλωση 30 γραμμαρίων πρωτεΐνης μέσα σε 30 λεπτά μετά το πρωινό ξύπνημα και στη συνέχεια30 λεπτά άσκησης χαμηλής έντασης.

Την μέθοδο αυτή την έκανε γνωστή ο διατροφολόγος Gary Brecka, ο οποίος υποστηρίζει πως η δίαιτα μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση του σακχάρου στο αίμα.

Πώς λειτουργεί η δίαιτα 30-30-30

Στο πρωινό, το πιάτο είναι απαραίτητο να περιέχει απαραίτητα 30 γραμμάρια πρωτεΐνης, όπως για παράδειγμα αυγό ή κοτόπουλο, ακόμα και αν περιλαμβάνει υδατάνθρακες.

Στην συνέχεια θα πρέπει να υπάρξει 30λεπτη άσκηση σε σταθερό, χαμηλό ρυθμό. Δηλαδή ασκήσεις χαμηλής έντασης που δεν ανεβάζουν πολύ τον καρδιακό ρυθμό.

Η πρωτεΐνη δίνει ένα αίσθημα πληρότητας μετά από ένα γεύμα.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι η κατανάλωση πρωινού με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη μπορεί να μειώσει την ποσότητα των σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας.

@fyrehealth DISCOVER the Famous 30/30/30 RULE! #garybrecka#fyp#fyphealth#Health#mindfulness#openyoureyes#FYP#healthyhabits ♬ original sound - FyreHealth

Η τάση

Αν και δεν έχει μελετηθεί ακόμη, όπως φαίνεται όμως μάλλον έχει γίνει τάση. Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί πως παρά το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι ισχυρίζονται ότι τους έχει βοηθήσει, το καλύτερο για όποιον θέλει να χάσει κάποια κιλά, πολλά ή λίγα, είναι να συμβουλευτεί κάποιον ειδικό.

Πηγή: gazzetta.gr - Φωτογραφία: unsplash

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 17 Φεβρουαρίου 2024 12:43

Σχετικά Άρθρα

  • Εξιχνιάστηκε υπόθεση revenge porn στην Αμαλιάδα - Την εκβίασαν και όταν δεν τους πλήρωσε “κρέμασαν” το γυμνό της βίντεο στο tiktok
    Εξιχνιάστηκε υπόθεση revenge porn στην Αμαλιάδα - Την εκβίασαν και όταν δεν τους πλήρωσε “κρέμασαν” το γυμνό της βίντεο στο tiktok

    Στην εξιχνίαση σοβαρής υπόθεσης εκδικητικής πορνογραφίας έφτασαν οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Ήλιδας, σχεδόν τέσσερις μήνες μετά την τέλεση της. Οι αστυνομικοί ακολούθησαν τα ψηφιακά ίχνη για να καταφέρουν να φτάσουν στους δράστες του εκβιασμού και της εκδικητικής πορνογραφίας.

    Το ιστορικό

    Μια νεαρή γυναίκα από χωριό της Αμαλιάδας, έπεσε θύμα αγνώστων που την εκβίασαν με βίντεο πιθανότατα μονταρισμένο, που την απεικονίζει γυμνή και το οποίο ανάρτησαν τελικά στην δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Tik Tok.

    Η κοπέλα δέχθηκε την πρώτη προσέγγιση μέσω μηνυμάτων στα social media στις 7 Ιουλίου, όπου οι δράστες την ενημέρωναν πως έχουν στην κατοχή τους το επίμαχο βίντεο και ζήτησαν 105 ευρώ για να μην το αναρτήσουν στο Tik Tok.

    Η κοπέλα φοβούμενη τις συνέπειες αυτής της πράξης, υπέκυψε στον εκβιασμό και κατέθεσε το ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό που της έστειλαν, ζητώντας να σβήσουν το βίντεο

    Οι δράστες παρά το ότι πήραν τα χρήματα, επανήλθαν στις 15 Ιουλίου, ζητώντας αυτή τη φορά να καταθέσει στον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό, το χρηματικό ποσό των 150 ευρώ, για να μην προχωρήσουν στην απειλή τους.

    Η κοπέλα αρνήθηκε και αργά το βράδυ της ίδιας ημέρας οι δράστες ανάρτησαν το βίντεο σε συγκεκριμένο λογαριασμό στο Tik Tok, λέγοντας της και τη διεύθυνση στην οποία βρίσκεται αναρτημένο, για να επιβεβαιώσει και η ίδια, πως έκαναν πράξη την απειλή τους.

    Με μηνύματα στο ίδιο μέσο - social media - η κοπέλα ανέφερε στους δράστες ότι θα καταβάλει το ποσό, ζητώντας να διαγραφεί το επίμαχο βίντεο. Πράγμα που συνέβη και το υλικό χάθηκε από το Tik Tok.

    Όμως οι δράστες θέλησε να δώσει συνέχεια και με μηνύματα ζήτησε νέο ποσό, 80 ευρώ αυτή τη φορά, να κατατεθούν σε τράπεζα της Ισπανίας. Η κοπέλα αρνήθηκε και οι δράστες ανάρτησαν ξανά το βίντεο στο Tik Tok. Αργότερα όμως μετά από έλεγχο που έγινε από την παθούσα, το βίντεο δεν εντοπίστηκε στην συγκεκριμένη πλατφόρμα…

    Η εξιχνίαση

    Οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Ήλιδας, αναζήτησαν τόσο τα ψηφιακά ίχνη μέσω του λογαριασμού που ανέβηκε το επίμαχο βίντεο, όσο και τον κάτοχο του ελληνικού τραπεζικού λογαριασμού που κατατέθηκαν τα χρήματα.

    Από την έρευνα φάνηκε πως οι δράστες είχαν καταφέρει να αλλοιώσει τα ψηφιακά ίχνη τους, παραπέμποντας σε χώρα της Αφρικής. Ωστόσο εντοπίστηκε που ανήκει ο τραπεζικός λογαριασμός και πλέον το λόγο έχει η δικαιοσύνη…

  • Gen Z: Πώς το TikTok άλλαξε τον τρόπο που επικοινωνούν οι νέοι
    Gen Z: Πώς το TikTok άλλαξε τον τρόπο που επικοινωνούν οι νέοι

    Μέσω των social media η Gen Z δημιουργεί τη δικιά της γλώσσα

    “Demure”, “yapping”, delulu”, είναι κάποιες από τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί πλέον η Gen Z.

    Υπάρχουν περίπου 800.000 δημοσιεύσεις στο TikTok με την ετικέτα #demure. Οι νέοι σήμερα χρησιμοποιούν τη λέξη με έναν τόνο ειρωνείας, για να περιγράψουν τα πάντα.

    Το TikTok αλλάζει τον τρόπο που μιλούν οι νέοι. Άλλες αστείες λέξεις, όπως «κοκέτα», είναι και πάλι της μόδας. Η καθομιλουμένη σημειώνει ανοδική πορεία: η Gen Z λένε χρησιμοποιεί το “yapping” -ελληνιστί, η πάρλα- ή “delulu”.

    Οι νέες λέξεις έχουν γίνει επίσης δημοφιλείς. Για παράδειγμα το “skibidi”, έναν όρο που διαδόθηκε από ένα meme που τραγουδά σε μια τουαλέτα. Σημαίνει «cool», «κακό» ή «too much», ανάλογα με το πλαίσιο.

    Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι λέξεις διαδίδονται πολύ γρήγορα. Τουλάχιστον 100 αγγλικές λέξεις παράγονται ή δίνονται νέο νόημα στο TikTok το χρόνο, εκτιμά ο Tony Thorne, διευθυντής του Slang and New Language Archive στο King’s College του Λονδίνου.

    Μερικοί γλωσσολόγοι πιστεύουν ότι η πλατφόρμα αλλάζει όχι μόνο αυτό που λένε οι νέοι, αλλά και πώς το λένε. Μια “προφορά TikTok”, η οποία περιλαμβάνει “uptalk”, έναν τονισμό που ανεβαίνει στο τέλος των προτάσεων, όλο και εξαπλώνεται.

    Gen Z και μετάλλαξη της γλώσσας

    Η μετάλλαξη της γλώσσας στο TikTok οφείλεται επίσης, σε μεγάλο βαθμό, στην ηλικία των χρηστών του. Οι περισσότεροι είναι 18-34 ετών. Αυτό έχει σημασία γιατί «οι νέοι είναι γλωσσικοί καινοτόμοι», λέει ο Christian Ilbury, γλωσσολόγος στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου, στον Economist.

    Για δεκαετίες οι νέοι έχουν δημιουργήσει λέξεις για να ξεχωρίζουν από τους ενήλικες. Στα social media τέτοιοι νεολογισμοί βρίσκουν μεγάλο κοινό. Ο κ. Ilbury το περιγράφει ως «εργασία γλωσσικής ταυτότητας». Οι γονείς το αποκαλούν εδώ και καιρό αναζήτηση προσοχής.

    Όλα αυτά επιταχύνουν την εξέλιξη της γλώσσας . Βέβαια αυτό δυσκολεύει τους δημιουργούς λεξικών, οι οποίοι πρέπει να κρατούν αρχείο του διαρκώς διευρυνόμενου λεξικού. Το Oxford English Dictionary ( OED ) , ο πιο διάσημος χρονικογράφος της γλώσσας της Βρετανίας, προσθέτει μόνο μια λέξη αφού έχει χρησιμοποιηθεί για περίπου πέντε χρόνια. Αυτό είναι πολύ αργό για να συμβαδίσει με τη σύγχρονη γλώσσα. Το OED μόλις τώρα προσθέτει λέξεις όπως «binge-worthy», που ήδη έχει αρχίσει να ξεχνιέται. Η «λέξη της χρονιάς» για το 2023, το «rizz, που προήλθε και διαδόθηκε στο Διαδίκτυο, φαίνεται ωστόσο να χρησιμοποιείται ακόμα.

    Πηγή: In.gr
  • Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Γιατί Snapchat, TikTok και YouTube μπήκαν στο στόχαστρό της
    Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Γιατί Snapchat, TikTok και YouTube μπήκαν στο στόχαστρό της

    Τα αιτήματα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς το Snapchat, το TikTok και το YouTube υποβλήθηκαν στο πλαίσιο του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA).

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε, την Τετάρτη (2/10), πληροφορίες από το YouTube, το Snapchat και το TikTok σχετικά με τις παραμέτρους που χρησιμοποιούν οι αλγόριθμοί τους για να προτείνουν περιεχόμενο στους χρήστες και τον ρόλο τους στην ενίσχυση ορισμένων συστημικών κινδύνων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται με τις εκλογές, την ψυχική υγεία και την προστασία των ανηλίκων.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters, τα αιτήματα που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA), «αφορούν επίσης στα μέτρα των πλατφορμών για τον μετριασμό της πιθανής επιρροής των συστημάτων σύστασής τους στη διάδοση παράνομου περιεχομένου, όπως η προώθηση παράνομων ουσιών και η ρητορική μίσους, ανέφερε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε ανακοίνωσή της.

    Ακόμα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δήλωσε ότι ζήτησε πρόσθετες πληροφορίες από το TikTok σχετικά με τα μέτρα που έχει λάβει η εταιρεία για να εμποδίσει τους κακούς παράγοντες, προκειμένου να χειραγωγήσουν την εφαρμογή, με στόχο να μειώσει τους κινδύνους που σχετίζονται με τις εκλογές και τον πολιτικό διάλογο.

    Οι εταιρείες τεχνολογίας πρέπει να παράσχουν τις ζητούμενες πληροφορίες έως τις 15 Νοεμβρίου, δήλωσε η Ε.Ε., και στη συνέχεια η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα αποφασίσει για τα επόμενα βήματα, τα οποία θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν πρόστιμα.

    Επισημαίνεται ότι η Ε.Ε. έχει ανοίξει στο παρελθόν διαδικασίες μη συμμόρφωσης στο πλαίσιο του DSA, ο οποίος απαιτεί από τις εταιρείες τεχνολογίας να κάνουν περισσότερα για την αντιμετώπιση του παράνομου και επιβλαβούς περιεχομένου στις πλατφόρμες τους, όπως είναι το Facebook και το Instagram της Meta, η AliExpress και το TikTok.

    Πηγή: iEidiseis.gr

  • Το Tik Tok σταματά την υπηρεσία Music-Streaming Service - Ποιες χώρες αφορά
    Το Tik Tok σταματά την υπηρεσία Music-Streaming Service - Ποιες χώρες αφορά

    Εκτός σύνδεσης από τις 28 Νοεμβρίου, αναμένεται να τεθεί η υπηρεσία Music - Streaming Service του Tik Tok. Μια υπηρεσία που το μέσο ανέπτυξε στην προσπάθειά του να ανταγωνιστεί το Spotify και την Apple.

    Τις νέες αλλαγές ανακοίνωσε σε ανάρτησή του στον ιστότοπό του ίδιο το TikTok, ενώ σύμφωνα με τη Wall Street Journal, αυτό αφορά μόλις τις πέντε χώρες στις οποίες λειτουργούσε η εφαρμογή.

    Οι χώρες αυτές είναι η Ινδονησία, Βραζιλία, Αυστραλία, Σιγκαπούρη και Μεξικό.

    Η εφαρμογή αυτή έδινε την δυνατότητα στους χρήστες του Tik Tok να επιλέγει τραγούδια από μια βιβλιοθήκη αδειοδοτημένης μουσικής, την οποία θα μπορούσαν να συμπεριλάβουν στα βίντεο που δημιουργούσαν.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Τα 8 λεπτά που αρκούν για να στρεβλώσουν την εικόνα που έχουμε για το σώμα μας
    Τα 8 λεπτά που αρκούν για να στρεβλώσουν την εικόνα που έχουμε για το σώμα μας

    Τα βιντεάκια στο TikTok μπορεί να έχουν μικρή διάρκεια, αλλά μεγάλη επίδραση στην ψυχολογία των νεαρών γυναικών και ειδικότερα στην εικόνα που έχουν για το σώμα τους

    Το Tik Tok ξεχωρίζει τα τελευταία χρόνια από τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τόσο λόγω των εύπεπτων και μικρών σε μήκος βίντεο όσο και για το ότι είναι ύπουλα εθιστικό. Μέσα σε όλες τις αρνητικές του συνέπειες, μια νεότερη μελέτη από την Αυστραλία, που δημοσιεύθηκε στο Plos One, επισημαίνει και τη διαστρέβλωση της εικόνας του σώματος, ειδικότερα στις νεαρές γυναίκες.

    Σύμφωνα με την Rachel Hogg, Λέκτορα Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Charles Sturt και επικεφαλής της μελέτης, μόλις 8 λεπτά περιεχομένου που επικεντρώθηκε στη δίαιτα, την απώλεια βάρους και την άσκηση είχε άμεση αρνητική επίδραση στην ικανοποίηση από την εικόνα του σώματος. Αυτή η διάρκεια είναι αρκετή για οδηγήσει τους νέους να συγκρίνουν τον εαυτό τους με άλλους και να προσπαθούν για συχνά ανέφικτα – και ανθυγιεινά – πρότυπα ομορφιάς.

    Όπως επισημαίνει η ίδια με άρθρο της στο The Conversation που παρουσιάζει τη μελέτη, η ερευνητική ομάδα θέλησε να διερευνήσει πώς το περιεχόμενο της πλατφόρμας επηρεάζει την εικόνα του σώματος των νεαρών γυναικών. Για να το διερευνήσουν, εξέτασαν τις περιπτώσεις 273 γυναικών, ηλικίας 18 έως 28 ετών, χωρίζοντας τες σε δύο ομάδες. Άτομα με προηγούμενη ή τρέχουσα διάγνωση διατροφικής διαταραχής αποκλείστηκαν από τη μελέτη.

    Ευρέως διαδεδομένο το επικίνδυνο περιεχόμενο

    Στις συμμετέχουσες προβλήθηκε μια σειρά από περιεχόμενο «υπέρ της ανορεξίας» και «fitspiration» που ελήφθη απευθείας από το TikTok για περίπου 7-8 λεπτά. Αυτά τα βίντεο παρουσίαζαν νεαρές γυναίκες που περιόριζαν την πρόσληψη τροφής και έδιναν συμβουλές γυμναστικής και δίαιτας, όπως η περιγραφή μιας διαδικασίας αποτοξίνωσης με χυμούς για απώλεια βάρους. Από την άλλη, οι γυναίκες της άλλη ομάδας (ελέγχου) παρακολούθησαν μια συλλογή 7-8 λεπτών από βίντεο του TikTok με «ουδέτερο» περιεχόμενο, όπως βίντεο με τη φύση, τη μαγειρική και τα ζώα.

    Με μια σειρά από ερωτηματολόγια, οι ερευνητές εκτίμησαν τα επίπεδα ικανοποίησης από την εικόνα του σώματος και τη στάση απέναντι στα πρότυπα ομορφιάς πριν και αφότου οι συμμετέχουσες παρακολούθησαν το περιεχόμενο. Συμπερασματικά, και οι δύο ομάδες ανέφεραν μείωση της ικανοποίησης από την εικόνα του σώματος από πριν έως και μετά την παρακολούθηση των βίντεο. Όμως εκείνοι που εκτέθηκαν σε περιεχόμενο θετικό προς τις διατροφικές διαταραχές, είχαν τη μεγαλύτερη μείωση στην ικανοποίηση από την εικόνα του σώματος. Παρουσίασαν επίσης αύξηση στην εσωτερίκευση των προτύπων ομορφιάς. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος αποδέχεται και ταυτίζεται με τα εξωτερικά πρότυπα ομορφιάς. Η έκθεση σε επιβλαβές περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν οδηγεί πάντα σε βλαβερές συνέπειες, όταν όμως αυτό το περιεχόμενο εσωτερικεύεται, η εικόνα του σώματος είναι πιθανό να επηρεάζεται αρνητικά.

    Πριν από το πείραμα με τα βίντεο, οι επιστήμονες έθεσαν κάποιες ερωτήσεις σχετικά με τη χρήση του TikTok, εκτιμώντας εξίσου την ενασχόληση με την «υγιεινή» διατροφή και τα συμπτώματα της διαταραγμένης διατροφής. Διαπίστωσαν ότι σε μια κλίμακα που χρησιμοποιείται για την αξιολόγηση των συμπτωμάτων διατροφικής διαταραχής, οι συμμετέχοντες που ανέφεραν υψηλά (2-3 ώρες την ημέρα) και ακραία (πάνω από 3 ώρες την ημέρα) ποσοστά χρήσης του TikTok είχαν κατά μέσο όρο βαθμολογίες λίγο κάτω από το όριο για κλινικά σημαντικά συμπτώματα διατροφικής διαταραχής. Αυτό υποδηλώνει ότι περισσότερες από δύο ώρες την ημέρα έκθεσης στο περιεχόμενο του TikTok μπορεί να συνδέονται με τη διαταραχή της διατροφής, αλλά χρειάζεται περαιτέρω έρευνα για να διερευνηθεί αυτό.

    Ωστόσο, η μελέτη εξέτασε μόνο τις βραχυπρόθεσμες συνέπειες της έκθεσης σε τέτοιου είδους περιεχόμενο στο TikTok. Όπως επισημαίνει η ερευνήτρια, θα χρειαστεί διαχρονική έρευνα για να διαπιστωθεί αν οι αρνητικές επιπτώσεις που παρατηρήθηκαν παραμένουν με την πάροδο του χρόνου.

    Τέλος, η Δρ Rachel Hogg επισημαίνει πως, λόγω του αλγορίθμου και της φιλοσοφίας της πλατφόρμας, οι χρήστες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η παρακολούθηση ή η αναζήτηση οποιουδήποτε είδους περιεχομένου που σχετίζεται με το φαγητό, το σώμα ή την άσκηση μπορεί να οδηγήσει σε ακούσια έκθεση σε διαστρεβλωμένα ιδανικά σώματος. Καταληκτικά, ο περιορισμός του χρόνου στο TikTok θα περιορίσει την έκθεση, αλλά τα ευρήματα δείχνουν ότι ακόμη και λιγότερο από δέκα λεπτά μπορεί να έχουν αρνητική επίδραση.

    Πηγή: Ygeiamou.gr
  • Αμαλιάδα: “Βρώμικα” παιχνίδια στο TikTok με το γυμνό βίντεο 29χρονης
    Αμαλιάδα: “Βρώμικα” παιχνίδια στο TikTok με το γυμνό βίντεο 29χρονης

    Δεν έχει εντοπιστεί στο TikTok το επίμαχο βίντεο που σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα εμφανίζει 29χρονη από χωριό του δήμου Ήλιδας.

    Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν πως έχει γίνει επεξεργασία στο συγκεκριμένο βίντεο που ναι μεν εμφανίζει την 29χρονη γυμνή, αλλά σε εικονικό περιβάλλον.

    Πληροφορίες του ilialive.gr αναφέρουν πως δεν έχει καταφέρει ούτε η ίδια ούτε οι αστυνομικοί που χειρίζονται την υπόθεση, να έχουν πρόσβαση στο βίντεο καθώς αυτοί που το ανέβασαν στην δημοφιλή πλατφόρμα του TikTok,πιθανότατα το έχουν απενεργοποιήσει.

    Να θυμίσουμε πως η γυναίκα αρχικά δέχθηκε να καταθέσει το ποσό των 105 ευρώ σε ελληνική τράπεζα στην πρώτη κρούση που έκανε τότε ο δράστης, ενώ τη δεύτερη φορά ζήτησαν να καταθέσει χρήματα σε τράπεζα της Ισπανίας και αυτή αρνήθηκε, με αποτέλεσμα να προχωρήσει σε ανάρτηση του βίντεο ο δράστης.

  • Ετοιμάζουν κλώνο του TikTok μόνο για τις ΗΠΑ; Τι απαντά η εταιρεία
    Ετοιμάζουν κλώνο του TikTok μόνο για τις ΗΠΑ; Τι απαντά η εταιρεία

    Σε μια νέα έκδοση - κλώνο του TikTok προσανατολίζεται, σύμφωνα με το Reuters, η μητρική εταιρεία και θα διατεθεί αποκλειστικά και μόνο για τα 17 εκατομμύρια Αμερικανούς χρήστες. Τι απαντά η εταιρεία.

    Σε μια νέα έκδοση – κλώνο του TikTok προσανατολίζεται, σύμφωνα με το Reuters, η μητρική εταιρεία και θα διατεθεί αποκλειστικά και μόνο για τα 17 εκατομμύρια Αμερικανούς χρήστες.

    Αυτό αναφέρει το Reuters μπορεί να οδηγήσει σε μια έκδοση που θα λειτουργεί ανεξάρτητα από την κινεζική μητρική της και θα είναι πιο εύπεπτη για τους Αμερικανούς νομοθέτες που θέλουν να την απαγορεύσουν.

    Οι εργασίες για τη διάσπαση του πηγαίου κώδικα που διατάχθηκαν από την κινεζική μητρική εταιρεία ByteDance του TikTok στα τέλη του περασμένου έτους προηγήθηκαν του νομοσχεδίου για την αναγκαστική πώληση των δραστηριοτήτων του TikTok στις ΗΠΑ που άρχισε να κερδίζει έδαφος στο Κογκρέσο φέτος. Το νομοσχέδιο υπογράφηκε ως νόμος τον Απρίλιο.

    Οι πηγές, μίλησαν υπό καθεστώς ανωνυμίας στο διεθνές πρακτορείο επειδή δεν είναι εξουσιοδοτημένες να μιλούν δημοσίως για την εφαρμογή ανταλλαγής βίντεο μικρής διάρκειας, δήλωσαν ότι μόλις διαχωριστεί ο κώδικας, θα μπορούσε να θέσει τις βάσεις για την εκποίηση των περιουσιακών στοιχείων των ΗΠΑ, αν και δεν υπάρχουν τρέχοντα σχέδια για κάτι τέτοιο.

    Η εταιρεία έχει δηλώσει προηγουμένως ότι δεν έχει σχέδια να πουλήσει τα περιουσιακά στοιχεία των ΗΠΑ και ότι μια τέτοια κίνηση θα ήταν αδύνατη.

    «Παραπλανητικό και ανακριβές»

    Η TikTok αρχικά αρνήθηκε να σχολιάσει. Μετά τη δημοσίευση αυτής της ιστορίας, η TikTok αναφέρει σε μια ανάρτηση στο X πως «η ιστορία του Reuters που δημοσιεύτηκε σήμερα είναι παραπλανητική και ανακριβής από άποψη γεγονότων», χωρίς να διευκρινίζει τι ήταν ανακριβές.

    Το TikTok δημοσίευσε επίσης ένα απόσπασμα από την ομοσπονδιακή αγωγή του: «Η ειδική εκποίηση που απαιτεί ο νόμος για να συνεχίσει η TikTok να λειτουργεί στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν είναι απλώς δυνατή: ούτε εμπορικά, ούτε τεχνολογικά, ούτε νομικά. Και σίγουρα όχι στο χρονοδιάγραμμα των 270 ημερών που απαιτεί ο νόμος».

    Η κινεζική μητρική της εταιρεία ByteDance και η TikTok προσέφυγαν σε ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ τον Μάιο, επιδιώκοντας να μπλοκάρουν τον νόμο που επιβάλλει την πώληση ή την απαγόρευση της εφαρμογής μέχρι τις 19 Ιανουαρίου. Ένα αμερικανικό εφετείο όρισε την Τρίτη ένα γρήγορο χρονοδιάγραμμα για να εξετάσει τις νομικές προσφυγές κατά του νέου νόμου.

    Πηγή: In.gr
  • Πώς το TikTok απειλεί την ηγεμονία του YouΤube
    Πώς το TikTok απειλεί την ηγεμονία του YouΤube

    Το TikTok πειραματίζεται με βίντεο διάρκειας 60 λεπτών.

    Για την παροχή της δυνατότητας παρακολούθησης βίντεο διάρκειας 60 λεπτών στο TikTok για ορισμένους χρήστες, έγραψε δημόσια για πρώτη φορά ο συντάκτης ενημερωτικών δελτίων για την τεχνολογία. Το ΤikTok το επιβεβαίωσε στο TechCrunch την προηγούμενη Πέμπτη.

    Δεν είναι σαφές σε ποιες περιοχές είναι διαθέσιμη η ενημέρωση και εάν και πότε θα είναι προσβάσιμη σε περισσότερους χρήστες. Η εταιρεία ενημέρωσε το TechCrunch ότι δεν σκοπεύει να αναπτύξει άμεσα τη λειτουργία μεταφόρτωσης 60 λεπτών ευρέως.

    Όπως επισημαίνει το Business Insider αυτή είναι η πιο πρόσφατη προσπάθεια της κινεζικής πλατφόρμας να διευρύνει τα προϊόντα που προσφέρει, με φόντο την επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης των χρηστών.

    Όταν πρωτοκυκλοφόρησε, η πλατφόρμα επέτρεπε στους δημιουργούς να δημοσιεύουν μόνο βίντεο 60 δευτερολέπτων. Το όριο είναι πλέον 10 λεπτά για όλους τους χρήστες και 15 για ορισμένους δημιουργούς. Οι ανταγωνιστές του TikTok, Instagram Reels και YouTube Shorts προσφέρουν παρόμοια διάρκεια μεταφόρτωσης.

    Με τη δυνατότητα ανάρτησης 60λεπτων βίντεο, το TikTok μπαίνει στην ίδια κατηγορία βάρους με το YouTube.

    Η δυνατότητα μεγαλύτερης διάρκειας βίντεο μπορεί επίσης να απειλήσει υπηρεσίες ροής όπως το Netflix, το Hulu και το Disney+.

    Θα επέτρεπε στους δημιουργούς περιεχομένου να ανεβάζουν βίντεο που απαιτούν μεγαλύτερη διάρκεια, όπως αναλυτικά μαθήματα ή πανεπιστημιακά και οικογενειακά vlogs τα οποία είναι δημοφιλή στο YouTube.

    Crash test

    Το YouTube ξεπερνά το TikTok όσον αφορά τoν αριθμό των συνολικών χρηστών στις ΗΠΑ. Πάνω από το 80% των ενηλίκων των ΗΠΑ είπαν στο Pew Research Center πέρυσι ότι είχαν χρησιμοποιήσει το YouTube, ενώ το 33% είχε χρησιμοποιήσει το TikTok.

    Οι χρήστες της πλατφόρμας σύντομης μορφής είναι νέοι: το 62% των ατόμων ηλικίας 18 έως 29 ετών είπαν στην Pew ότι χρησιμοποιούν το TikTok και το 93% των χρηστών στην ίδια ηλικιακή ομάδα χρησιμοποιεί το YouTube.

    Αλλά το TikTok προηγείται του YouTube στον ημερήσιο χρόνο παρακολούθησης: Πέρυσι, η αδελφή εταιρεία eMarketer του Business Insider προέβλεψε ότι το 2024 οι ενήλικες χρήστες TikTok κατά μέσο όρο θα έφταναν τα 55 λεπτά την ημέρα στην πλατφόρμα — πέντε λεπτά περισσότερα από τον μέσο όρο του YouTube.

    «Λόγω του πιο σύντομου περιεχομένου του TikTok, η πλατφόρμα κινδυνεύει να ανακαλύψουν οι χρήστες αποσπασματικά περιεχόμενο και να αφήσουν την πλατφόρμα για να παρακολουθήσουν την πλήρη έκδοση στο YouTube», έγραψε η αναλύτρια του eMarketer Sara Lebow τον Δεκέμβριο. «Η αύξηση της διάρκειας του βίντεο θα μπορούσε να αποτρέψει έναν χρήστη από το να παρακολουθήσει το μισό βίντεο στο TikTok και να ολοκληρώσει την παρακολούθηση στο YouTube».

    Το TikTok διαθέτει μια τεράστια βιβλιοθήκη με ανεπίσημες αναρτήσεις σύντομων αποσπασμάτων από δημοφιλείς τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες, τα οποία συγκεντρώνουν τεράστιο ενδιαφέρον για να δουν ολόκληρη την εκπομπή.

    Η πρόσβαση σε μεγαλύτερα βίντεο εκπομπών μπορεί να κάνει αυτή τη δραστηριότητα πιο διαδεδομένη.

    Η δυνατότητα μεγαλύτερης διάρκειας βίντεο μπορεί επίσης να απειλήσει υπηρεσίες ροής όπως το Netflix, το Hulu και το Disney+.

    Τα τηλεοπτικά δίκτυα κάνουν χρήση και του TikTok. Πέρυσι, η πλατφόρμα ροής Peacock ανέβασε ένα πιλοτικό επεισόδιο της κωμικής εκπομπής “Killing It” στο TikTok. Το επεισόδιο, το οποίο ανέβηκε σε πέντε μέρη, έλαβε εκατομμύρια προβολές.

    Η μεγαλύτερη διάρκεια βίντεο θα σήμαινε ότι τα επεισόδια μπορούν να μεταφορτωθούν με μία κίνηση και ότι η τηλεθέαση μπορεί να μετατοπιστεί από τις υπηρεσίες ροής στο TikTok.

    Πηγή: OT.gr - In.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο