Η επίσημη πρεμιέρα του MX-30 R-EV έχει προγραμματιστεί για τις 13 Ιανουαρίου. Tο σίγουρο είναι πως ένα ευρύ κοινό αναμένει τις εξελίξεις.
Η επιλογή του wankel, πέρα από την παράδοση της Mazda, έχει να κάνει τόσο με το μικρό του μέγεθος όσο και με την υψηλή του απόδοση.
Μέχρι στιγμής οι Ιάπωνες δεν έχουν ανακοινώσει ούτε τη χωρητικότητά του αλλά ούτε και αν θα αυξηθεί η απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα από τους νυν 144 ίππους προκειμένου να αντισταθμιστεί το επιπλέον βάρος του range extender.
Πάντως όπως δείχνουν τα πράγματα όλα αυτά τα χρόνια της απουσίας του wankel από την αγορά οι μηχανικοί της Mazda συνέχιζαν να τον εξελίσσουν. Τόσο για το νέο του ρόλο όσο και για να μειώσουν την κατανάλωσή του (βενζίνης και λαδιού).
Πηγή: Protothema.gr