Το άκρως επιτυχημένο Toyota Hilux κάνει τα πρώτα του βήματα προς τον εξηλεκτρισμό.
Το 2024, η Toyota σχεδιάζει να παρουσιάσει μια ήπια υβριδική επιλογή του Hilux, με στόχο να βελτιώσει την αποδοτικότητά του, διατηρώντας παράλληλα την εκτός δρόμου κυριαρχία του και τις εξαιρετικές ικανότητές του για μεταφορά φορτίου.
Η νέα παραλλαγή ενσωματώνει μια γεννήτρια-μίζα με ιμάντα στον υπάρχοντα πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων, που τροφοδοτείται από μια μπαταρία 48V που βρίσκεται κάτω από το πίσω κάθισμα, συνεισφέροντας επιπλέον 16 ίππους και 6,5 Nm ροπής κατά την επιτάχυνση.
Η Toyota δίνει έμφαση στην προβλεπόμενη βελτίωση της απόδοσης κατά 5% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο πετρελαιοκινητήρα. Επισημαίνει επίσης ένα αναβαθμισμένο σύστημα stop-start για μεγαλύτερης διάρκειας σβήσιμο του κινητήρα κατά τη στάση, βελτιώνοντας αισθητά την κατανάλωση.
Επιπλέον, το υβριδικό σύστημα στοχεύει στην ομαλότερη οδήγηση στην κυκλοφορία με ταχύτερη απόκριση στο γκάζι και πιο αθόρυβη εκκίνηση.
Παράλληλα, η νέα τεχνολογία στοχεύει στην ενίσχυση των εκτός δρόμου δυνατοτήτων του Hilux, αξιοποιώντας την ανάκτηση ενέργειας από την πέδηση για σταθερότητα σε απότομες κατηφόρες και ομαλότερη επιτάχυνση σε απαιτητικά εδάφη.
Η Toyota διαβεβαιώνει ότι παρά την ενσωμάτωση του υβριδικού συστήματος, η ικανότητα μεταφοράς φορτίου του φορτηγού παραμένει αμετάβλητη, διαθέτοντας μέγιστο ωφέλιμο φορτίο στα 1.000 κιλά και ικανότητα ρυμούλκησης στα 3.500 κιλά.
Η εταιρεία υπόσχεται προσοχή στην αδιαβροχοποίηση των νέων ηλεκτρικών εξαρτημάτων, ώστε να διατηρηθούν οι ικανότητες του Hilux να διασχίζει υδάτινες επιφάνειες ύψους 700 χιλιοστών.
Αν και οι συγκεκριμένες τιμές για το Hilux Hybrid δεν έχουν ακόμη γνωστοποιηθεί, η Toyota σκοπεύει να το λανσάρει στα μέσα του 2024.
Ενώ αυτό το υβριδικό σηματοδοτεί το αρχικό βήμα, η Toyota αφήνει να εννοηθεί ότι θα εξετάσει διάφορες εναλλακτικές επιλογές κίνησης για τη σειρά Hilux στο μέλλον.
Αυτό περιλαμβάνει τη διερεύνηση των δυνατοτήτων για plug-in υβριδικές παραλλαγές ή ακόμη και εκδόσεις με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, που επί του παρόντος βρίσκονται υπό αξιολόγηση για τη ζήτηση στην αγορά και τις τεχνικές του προδιαγραφές.
Πηγή: Protothema.gr