Σε κατάληψη έχουν προχωρήσει οι μαθητές του ΓΕΛ Κρεστένων από χθες, ακολουθώντας το γυμνάσιο της πόλης όπου διαμαρτύρονται μαθητές και γονείς για τις συγχωνεύσεις τμημάτων.
Οι μαθητές του ΓΕΛ Κρεστένων έχουν μια σειρά πέντε αιτημάτων που αφορούν και θέματα λειτουργικά και τις συγχωνεύσεις των τμημάτων αλλά κυρίως θέματα που έχουν να κάνουν με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Συγκεκριμένα η λίστα με τα αιτήματα των μαθητών του ΓΕΛ Κρεστένων αναφέρει τα εξής:
Ι. Αξιολόγηση καθηγητών και σχολικών εγκαταστάσεων:
Τα σχολεία αντί να προσφέρουν μόρφωση και σωστή εκπαίδευση στους εφήβους θα κατηγοριοποιηθούν και θα μετατραπούν σε απρόσωπους χώρους με <<πλάνα>>, όπου εμπορευματοποιώντας τη γνώση θα προσπαθούν να προφτάσουν κάτι άλλο, κάποιον πήχη. Σκοπός αυτού είναι η απαλλαγή του κράτους από δαπάνες για την εκπαίδευση.
ΙΙ. Συγχώνευση τμημάτων:
Λόγω των ασφυκτικά γεμάτων τάξεων η μετάδοση του κορονοϊού θα είναι ευκολότερη. Επιπλέον, τεράστιες θα είναι και οι επιπτώσεις που θα έχει και η διδασκαλία με αποτέλεσμα η παράδοση και η εξέταση του μαθήματος και επομένως η μόρφωση των παιδιών να μείνει ελλιπής, διότι ο συνολικός αριθμός του τμήματος θα ξεπερνά τους 25 μαθητές.
III. Εισαγωγή της ΕΒΕ (ελάχιστη βάση εισαγωγής):
Ένα μέτρο, του οποίου η εσπευσμένη εφαρμογή τού το τρέχον σχολικό έτος, και εν μέσω πανδημίας, έχει χαρακτηριστεί ως λανθασμένη επιλογή. Επισημαίνεται ότι μαζί τις ΕΒΕ εμφανίζονται καιο συντελεστής της κάθε ΕΒΕ, το ειδικό μάθημα ή πρακτική δοκιμασία - εφόσον απαιτείται για την εισαγωγή σε συγκεκριμένες σχολές ή τμήματα - και τέλος ο αντίστοιχος συντελεστής ΕΒΕ ειδικού μαθήματος. Επιπλέον, σε αρκετά σχολεία δεν υπάρχουν καθηγητές για τα ειδικά μαθήματα, όπως στα αγγλικά και στα γαλλικά, ούτε εκπαιδευτικό πρόγραμμα για σχέδιο.
ΙV. Τράπεζα θεμάτων:
Καθώς μετά από 2 δύσκολες χρονιές, όπου μαθητές και καθηγητές κλήθηκαν να πραγματοποιήσουν τα μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης και χωρίς προαγωγικές εξετάσεις, συγκεκριμένα στους μαθητές Ά & ΄Β Λυκείου θα εφαρμοστεί η τράπεζα θεμάτων, κάτι το οποίο προκαλεί δυσαρέσκεια στην πλειονότητα των μαθητών, καθώς είναι λανθασμένη η επιλογή του χρονικού σημείου και της εποχής κατά την οποία αποφασίστηκε η εφαρμογή της.
V. Αυξημένη ύλη στις πανελλαδικές εξετάσεις:
Παρόλο των δύο δύσκολων σχολικών ετών που αντιμετώπισαν τα παιδιά της ΄Γ λυκείου, καλούνται να εξεταστούν στις πανελλαδικές εξετάσεις με αυξημένη ύλη μαθημάτων. Το υπουργείο δεν συμμερίστηκε το γεγονός ότι κατά τις τάξεις Ά και ΄Β λυκείου τα παιδιά δεν έδωσαν προαγωγικές, με αποτέλεσμα την πλήρη άγνοια των μαθητών για τη συγκεκριμένη διαδικασία.
Η διδασκαλία δεν είναι διανομή όγκου ύλης και η μάθηση δεν είναι συνώνυμο της αποστήθισης δεδομένων, αλλά η κατανόηση του κόσμου γύρω μας.