Οικονομία

Ακρίβεια: Σε απόγνωση οι καταναλωτές, που δεν βλέπουν τις τιμές να πέφτουν παρά τις «καμπάνες» σε πολυεθνικές

Ακρίβεια: Σε απόγνωση οι καταναλωτές, που δεν βλέπουν τις τιμές να πέφτουν παρά τις «καμπάνες» σε πολυεθνικές

Σε πάνω από 100 προϊόντα και για περισσότερο από 5 μήνες βρέθηκαν να αισχροκερδούν, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου ανάπτυξης, οι δύο κολοσσοί που πιάστηκαν στα δίχτυα της ΔΙΜΕΑ. Απορρυπαντικά, βρεφικές πάνες, σαμπουάν, είδη καθαρισμού, είδη προσωπικής φροντίδας, είναι μερικά από αυτά.

Παρά τα τσουχτερά πρόστιμα που αγγίζουν συνολικά τα 2 εκατομμύρια ευρώ, οι πολίτες δηλώνουν αγανακτισμένοι καθώς η αγωνιά τους είναι να πέσουν οι τιμές των προϊόντων. «Το όφελος το οποίο θα έχει ο καταναλωτής είναι να δει τις τιμές των προϊόντων που βρέθηκαν να παραβιάζουν το μεικτό περιθώριο, να μειώνονται», δήλωσε ο υπουργός ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας.

Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία η Ελαΐς - Unilever το 2021 που είχε αυξημένο τζίρο κατά 6,35% και τα καθαρά κέρδη 72% (20,8 εκατ. ευρώ), συγκριτικά με το 2020. Αντίστοιχα, η P&G εμφάνισε βελτιωμένες πωλήσεις κατά 8,4% και €276 εκατ. στη χρήση 2021/2022, ενώ αύξησε τα καθαρά κέρδη της στα €18,51 εκατ. από €5,85 εκατ. στη χρήση 2020/2021.

Οι επιπτώσεις της ακρίβειας στο βιοτικό επίπεδο των εργαζομένων καταγράφεται και στην έρευνα της ΓΣΕΕ με το 90% να, δηλώνει ότι έχουν μειώσει την κατανάλωση βασικών αγαθών. «Πολύ» απαντά το 18%, «αρκετά» το 51% και «λίγο» το 21%.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις απαντήσεις τους:

90% μείωσαν τα βασικά αγαθά:

  • «Πολύ» 18%
  • «Αρκετά» 51%
  • «Λίγο» το 21%

Πέντε ακόμα πολυεθνικές στο «στόχαστρο»

Στο «στόχαστρο» της ΔΙΜΕΑ βρίσκονται ακόμα 5 πολυεθνικές εταιρίες κάποιες απ αυτές δραστηριοποιούνται μάλιστα και στο κλάδο των τροφίμων.

Πηγή: ethnos.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup
tsoukalas popup