Κυριακή, 21 Απριλίου 2024 12:34

Σε ισχύ από τη Δευτέρα το «Καλάθι των Νονών» - Από Τετάρτη «το Καλάθι του Πάσχα»

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Σε ισχύ τίθενται από αύριο Δευτέρα (22/4) το Καλάθι των Νονών και από την Τετάρτη (24/4) το Καλάθι του Πάσχα.

Σύμφωνα με τον υπουργό ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα τα δύο Καλάθια δίνουν στους καταναλωτές την δυνατότητα για φθηνότερες αγορές για όλους.

Αναλυτικότερα από τις 22 Απριλίου 2024 έως και τις 4 Μαΐου 2024 τίθεται σε ισχύ το «Καλάθι των Νονών», ενώ αντίστοιχα από τις 24 Απριλίου 2024 έως και τις 4 Μαΐου 2024 το «Καλάθι του Πάσχα».

Υπενθυμίζεται ότι σε ισχύ έως τις 4 Μαΐου είναι και το «Καλάθι της Σαρακοστής».

Το «Καλάθι του Πάσχα» αποτελεί επέκταση του «Καλαθιού του Νοικοκυριού», καθώς προστίθενται τέσσερις νέες κατηγορίες τροφίμων, ώστε να αποτελέσει μία επιπλέον διέξοδο για τους καταναλωτές.

Στο «Καλάθι του Πάσχα» εντάσσονται τα εξής προϊόντα:

  • Αρνί
  • Κατσίκι
  • Τσουρέκι
  • Πασχαλινά σοκολατένια αυγά και αντίστοιχα προϊόντα

Στο «Καλάθι των Νονών» εντάσσονται 12 κατηγορίες προϊόντων και δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές που είναι νονοί ή γονείς μικρών παιδιών να κάνουν οικονομικότερες αγορές κατά την περίοδο του Πάσχα.

Στο «Καλάθι των Νονών» εντάσσονται τα εξής προϊόντα:
  • Πασχαλινές λαμπάδες - παιχνίδια
  • Επιτραπέζια / Παζλ
  • Παιχνίδια με κούκλες, κουκλόσπιτα και άλλα αξεσουάρ (παιχνίδια μίμησης)
  • Βρεφικά παιχνίδια
  • Φιγούρες δράσης
  • Παιχνίδια κατασκευών και δημιουργίας (π.χ. παιχνίδια με τουβλάκια)
  • Οχήματα - Τηλεκατευθυνόμενα
  • Ηλεκτρονικά παιχνίδια
  • Αθλητικά παιχνίδια (π.χ. μπάλες, παιδικές μπασκέτες και τέρματα)
  • Λούτρινα
  • Μουσικά παιχνίδια
  • Σοκολατένια αυγά και αντίστοιχα προϊόντα (προαιρετικά)
Ο Υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας δήλωσε σχετικά: «Στηρίζουμε εμπράκτως τα νοικοκυριά ώστε κάθε οικογενειακό τραπέζι να γεμίσει με τα απαραίτητα αγαθά σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλές τιμές. Πρωτοβουλίες όπως το “Καλάθι του Πάσχα” αυξάνουν και τον ανταγωνισμό μεταξύ των επιχειρήσεων πώλησης τροφίμων προς όφελος των καταναλωτών. Με το “Καλάθι των Νονών” βοηθάμε ουσιαστικά τους νονούς και τους γονείς να αγοράσουν ποιοτικά παιχνίδια σε προσιτές τιμές, ώστε να κάνουν χαρούμενα όλα τα παιδιά αυτές τις γιορτινές ημέρες. Πρώτιστο μέλημα της κυβέρνησης και του Υπουργείου Ανάπτυξης είναι η βοήθεια και η ανακούφιση όλων των συμπολιτών μας, ιδιαιτέρως των πιο ευάλωτων».

Σημειώνεται ότι η λίστα με τα ήδη υπάρχοντα προϊόντα στο «Καλάθι του Νοικοκυριού» έχει ως εξής:

1 Ρύζι

2 Ψωμί για τoστ

3 Ψωμί φραντζόλα (τυποποιημένο/συσκευασμένο)

4 Φρυγανιές

5 Μακαρόνια Νο 6

6 Αλεύρι για όλες τις χρήσεις

7 Όσπρια (φακές)

8 Όσπρια (φασόλια)

9 Όσπρια (ρεβύθια)

10 Πάριζα

11 Γαλοπούλα (αλλαντικά)

12 Κατεψυγμένα ψάρια

13 Νωπό χοιρινό (συσκευασμένο ή μη)

14 Νωπό κοτόπουλο (συσκευασμένο ή μη)

15 Νωπό μοσχάρι (συσκευασμένο ή μη)

16 Γάλα φρέσκο πλήρες

17 Γάλα φρέσκο με χαμηλά λιπαρά

18 Γάλα υψηλής παστερίωσης (μακράς διάρκειας) πλήρες

19 Γάλα υψηλής παστερίωσης (μακράς διάρκειας) με χαμηλά λιπαρά

20 Γάλα εβαπορέ

21 Γιαούρτι από γάλα αγελάδος χωρίς γεύσεις

22 Γιαούρτι από γάλα αγελάδος χωρίς γεύσεις με χαμηλά λιπαρά

23 Τυρί φέτα

24 Λευκό τυρί

25 Τυρί γκούντα

26 Τυρί με χαμηλά λιπαρά

27 Χυμός τομάτας διατηρημένος

28 Αυγά (κλωβοστοιχίας και αχυρώνα)

29 Μαργαρίνες

30 Ελαιόλαδο

31 Ηλιέλαιο

32 Κατεψυγμένα λαχανικά (τουλάχιστον δύο από αρακάς, μπάμιες, φασολάκια)

33 Λευκή ζάχαρη

34 Γλυκαντικές ουσίες κατάλληλες για διαβητικούς

35 Προϊόντα βρώμης (τουλάχιστον ένα)

36 Κρέμα βρεφικής ηλικίας

37 Γάλα βρεφικής ηλικίας

38 Ελληνικός καφές

39 Στιγμιαίος καφές

40 Γαλλικός καφές

41 Χυμός πορτοκάλι

42 Απορρυπαντικά πλυντηρίου ρούχων (υγρά και σε σκόνη – όχι ταμπλέτες)

43 Απορρυπαντικά για σφουγγάρισμα και καθαρισμού επιφανειών – χλωρίνες

44 Απορρυπαντικά πιάτων για πλύσιμο στο χέρι

45 Χαρτί κουζίνας

46 Χαρτί υγείας

47 Οδοντόκρεμες

48 Σερβιέτες ή ταμπόν

49 Σαμπουάν

50 Σαπούνια σε στερεή κατάσταση

51 Πάνες ακράτειας

52 Πάνες για μωρά

53 Μωρομάντηλα

54 Σαμπουάν για μωρά

55 Τροφές για σκύλους

56 Τροφές για γάτες

Στο «Καλάθι της Σαρακοστής» έχουν ενταχθεί τα εξής προϊόντα:

57 Χαλβάς

58 Νηστίσιμες Σαλάτες (αλοιφές - λ.χ. μελιτζανοσαλάτες, ταραμοσαλάτες)

κ.ο.κ.)

59 Κατεψυγμένα θαλασσινά (δύο τουλάχιστον είδη)

Πηγή: cnn.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 21 Απριλίου 2024 10:02

Σχετικά Άρθρα

  • Εμπορικός Σύλλογος Πύργου: Κινήσεις στρατηγικής για την διάσωση της αγοράς της πόλης – “Είμαστε αποφασισμένοι να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα”
    Εμπορικός Σύλλογος Πύργου: Κινήσεις στρατηγικής για την διάσωση της αγοράς της πόλης – “Είμαστε αποφασισμένοι να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα”

    Ευρεία έρευνα για τους καταναλωτές – “Θέλουμε να φτάσει η σκέψη του καταναλωτή σε μας με κάθε τρόπο” τονίζει ο Ηλίας Ξανθούλης

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Με την επικείμενη ολοκλήρωση του νέου οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος, και την πρόσβαση σε άλλες μεγαλύτερες αγορές να γίνεται ταυτόχρονα ευκολότερη, ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου και ο πρόεδρος Ηλίας Ξανθούλης, προσπαθούν όσο ακόμα είναι καιρός όχι απλώς να διορθώσουν τα "κακώς κείμενα" της αγοράς του Πύργου, προκειμένου να κρατήσουν τους καταναλωτές εντός των ορίων τις πόλης αλλά και γιατί όχι να προσελκύσουν και νέους, από άλλες περιοχές.

    Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, μέσα στο επόμενο δεκαήμερο, θα δημοσιευτεί ένα ερωτηματολόγιο για τους καταναλωτές, το οποίο θα διαρκέσει περίπου δύο μήνες. Στόχος της έρευνας είναι να δώσει στο αγοραστικό κοινό την ευκαιρία να εκφράσει ελεύθερα τις απόψεις του για την αγορά του Πύργου, να προτείνει βελτιώσεις αλλά και να εξηγήσει τους λόγους που το ωθούν να ψωνίζει εκτός πόλης.

    Οι καταναλωτές που το επιθυμούν, θα μπορούν μέσω ενός link να έχουν πρόσβαση σε ένα ερωτηματολόγιο με καίριες ερωτήσεις για την αγορά και τον εμπορικό κόσμο και απαντώντας, να δίνουν το δικό τους στίγμα για όλα αυτά που επιθυμούν και δεν βρίσκουν στην αγορά του Πύργου, για τους λόγους που τους οδηγούν στην αναζήτηση άλλων καταστημάτων αλλά να κάνουν επιπλέον τις δικές τους προτάσεις ή σχόλια.

    Παράλληλα, η έρευνα θα επιτρέψει στους εμπόρους. να κατανοήσουν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, καθώς και να λάβουν αποφάσεις για τις μελλοντικές τους δράσεις.

    Ο κ. Ξανθούλης από την πλευρά του, μιλώντας στο ilialive.gr απηύθυνε ανοιχτό κάλεσμα σε όλους τους καταναλωτές να συμμετάσχουν στην έρευνα, μόλις αυτή ανακοινωθεί, τονίζοντας τη σημασία της για την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.

    Xanthoulis

    Σύμφωνα με τον πρόεδρο, τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν σε μεταγενέστερη συνάντηση των επαγγελματιών, ώστε να αποφασιστούν οι επόμενες κινήσεις και να διορθωθούν τα όποια λάθη και αστοχίες. Στόχος, είναι αυτή η διαδικασία να επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο, εξασφαλίζοντας έτσι ότι η τοπική αγορά θα παραμένει ανταγωνιστική και ελκυστική.

    «… Εμείς θέλουμε να δούμε τις τάσεις της αγοράς, τι σκέφτεται ο καταναλωτής για την πόλη μας, τι θέλει, τι τον προβληματίζει και γενικότερα τι ακριβώς συμβαίνει. Καλώ όλους τους καταναλωτές να συμμετάσχουν στην έρευνα αυτή, η οποία μόνο καλό θα επιφέρει στον τόπο και την οικονομία του. Θέλουμε να φτάσει η σκέψη του καταναλωτή σε μας με κάθε τρόπο» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ξανθούλης ο οποίος παράλληλα έκανε γνωστό ότι ήδη “τρέχει” μία ακόμα έρευνα που αφορά τους επαγγελματίες, προκειμένου να συγκεντρωθούν στοιχεία για να υπάρχει μια ολοκληρωμένη εικόνα σε ό,τι αφορά την αποτίμηση της αγοραστικής κίνησης το καλοκαίρι που μόλις τελείωσε, το αποτύπωμα της Λευκής Νύχτας αλλά και να εκφράσουν οι επαγγελματίες την σύμφωνη ή μη γνώμη τους για τις δράσεις που έλαβαν χώρα το προηγούμενο διάστημα.

    Επιπλέον στην συνάντηση αυτή θα αποφασιστεί και το πλάνο των δράσεων για τη νέα χρονιά.

  • Τι ξόδεψαν οι Έλληνες καταναλωτές σε στέγαση και διατροφή - Αύξηση 5,3% στις δαπάνες στα νοικοκυριά
    Τι ξόδεψαν οι Έλληνες καταναλωτές σε στέγαση και διατροφή - Αύξηση 5,3% στις δαπάνες στα νοικοκυριά

    Περίπου 1.685 ευρώ χρειάστηκε να ξοδέψουν τα νοικοκυριά στην Ελλάδα για κάθε μήνα του 2023, για να καλύψουν τις ανάγκες τους σε στέγαση, διατροφή και υπηρεσίας, μεταξύ άλλων, σύμφωνα με την Έρευνα Οικογενειακών Προϋπολογισμών της ΕΛΣΤΑΤ.

    Ειδικότερα, η μέση ετήσια δαπάνη των νοικοκυριών της χώρας για αγορές ανήλθε στα 20.223,36 ευρώ καταγράφοντας αύξηση 5,3%, σε τρέχουσες τιμές σε σχέση με το 2022.

    Μάλιστα, το μεγαλύτερο μερίδιο των δαπανών του μέσου προϋπολογισμού των νοικοκυριών, σε τρέχουσες τιμές, φαίνεται πως αφορά:

    • στα είδη διατροφής και μη οινοπνευματώδη ποτά (20,7%),
    • στη στέγαση (14,1%) και
    • στις μεταφορές (13,1%),

    Ενώ το μικρότερο μερίδιο των δαπανών (3,4%) αντιστοιχεί στην εκπαίδευση και τα οινοπνευματώδη ποτά και καπνό.

    1.jpg

    Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το 50% των νοικοκυριών δαπανούν περισσότερα από 1.315 ευρώ το μήνα.

    Ενώ αξίζει να σημειωθεί πως τα νοικοκυριά που διαμένουν σε ενοικιασμένη κατοικία δαπανούν το 16,8% του προϋπολογισμού τους, κατά μέσο όρο, για ενοίκιο.

    Αναφορικά με τις μεταβολές στη μέση μηνιαία κατανάλωση ειδών διατροφής, οινοπνευματωδών ποτών και καπνού, μεταξύ 2022 και 2023, σε όλες τις κατηγορίες της ομάδας ειδών διατροφής και οινοπνευματωδών ποτών παρατηρούνται μειώσεις, ως παρακάτω:

    • ελαιόλαδο 13,6%
    • οινοπνευματώδη ποτά 12,7%
    • ψάρια 11,8%
    • ρύζι 10,7%,
    • τυρί 6,1%
    1727434207079-293613102-11.jpg
    Ο χάρτης των δαπανών

    Τα νοικοκυριά που διαμένουν σε αγροτικές περιοχές φαίνεται πως δαπανούν κατά μέσο όρο, 21,6% λιγότερο από τα νοικοκυριά που διαμένουν σε αστικές περιοχές.

    • Αγροτικές περιοχές: 1.386 ευρώ /μήνα
    • Αστικές περιοχές: 1.769 ευρώ /μήνα

    Τα νοικοκυριά που διαμένουν στην περιφέρεια Αττικής δαπανούν, κατά μέσο όρο, το 115,3% της μέσης μηνιαίας δαπάνης των νοικοκυριών της χώρας, ενώ αυτά που διαμένουν στην περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος το 69,5% αυτής.

    Το 2023, σε σύγκριση με το 2022, τα νοικοκυριά που διαμένουν στην περιφέρεια Πελοποννήσου αύξησαν τις δαπάνες τους κατά μέσο όρο 13,6%, ενώ αυτά που διαμένουν στην περιφέρεια Βορείου Αιγαίου κατά 12,6%. Μείωση κατά 2,9% παρατηρήθηκε στην περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.

    1727434408919-285743290-1.jpg
    Αυξήθηκε η κατανάλωση ενέργειας

    Η μέση μηνιαία ποσότητα ενέργειας που καταναλώνεται στην κύρια κατοικία παρουσίασε αύξηση σε:

    • υγραέριο 11,7%
    • φυσικό αέριο 7,2%,

    και μείωση σε:

    • ηλεκτρική ενέργεια 9,2%
    • υγρά καύσιμα 4,2%
    • στερεά καύσιμα (καυσόξυλα, πελλέτες, πυρήνας κ.λπ.) 3,8%.

    Από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτει ότι τα νοικοκυριά χρησιμοποιούν την κεντρική θέρμανση (πετρέλαιο, φυσικό αέριο κ.λπ.) ως κύρια πηγή θέρμανσης σε ποσοστό 57,8%.

    Το 39,9% των νοικοκυριών χρησιμοποιούν καλοριφέρ πετρελαίου για θέρμανση και το 17,9% φυσικό αέριο, ενώ το 0,4% των κατοικιών των νοικοκυριών δεν διαθέτει θέρμανση.

    Το 75,8% των νοικοκυριών χρησιμοποιεί συσκευή κλιματισμού (για ψύξη, ενώ το 19% των κατοικιών των νοικοκυριών δεν διαθέτει ψύξη.

    O κίνδυνος φτώχειας απειλεί το 18,7% του πληθυσμού

    O κίνδυνος φτώχειας απειλεί το 18,7% του πληθυσμού της χώρας, όταν στον υπολογισμό του δείκτη λαμβάνεται υπόψη μόνο η ισοδύναμη δαπάνη με τρόπο κτήσης την αγορά (17,4% το 2022), ενώ ο δείκτης μειώνεται στο 13,8% του πληθυσμού (13,4% το 2022), όταν λαμβάνονται υπόψη όλες οι καταναλωτικές δαπάνες, ανεξάρτητα από τον τρόπο κτήσης (τεκμαρτό ενοίκιο από ιδιοκατοίκηση, ιδιοπαραγόμενα αγαθά, αγαθά και υπηρεσίες παρεχόμενες δωρεάν από τον εργοδότη, άλλα νοικοκυριά, μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, κράτος κ.λπ.).

    Η μέση μηνιαία ισοδύναμη δαπάνη των φτωχών νοικοκυριών εκτιμάται στο 31,9% των δαπανών των μη φτωχών νοικοκυριών.

    Τα φτωχά νοικοκυριά δαπανούν το 33,8% του μέσου προϋπολογισμού τους σε είδη διατροφής και μη οινοπνευματώδη ποτά, ενώ τα μη φτωχά το 19,6%.

    Πηγή: cnn.gr

  • Μείωση στις τιμές των καυσίμων: “Μουδιασμένοι” οι καταναλωτές μέσα στον κυκεώνα των ανατιμήσεων στα άλλα αγαθά - Βάζουν όσο έβαζαν λένε οι πρατηριούχοι του Πύργου
    Μείωση στις τιμές των καυσίμων: “Μουδιασμένοι” οι καταναλωτές μέσα στον κυκεώνα των ανατιμήσεων στα άλλα αγαθά - Βάζουν όσο έβαζαν λένε οι πρατηριούχοι του Πύργου

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Μικρή ανακούφιση για οδηγούς και επαγγελματίες αποτελεί η πρόσφατη μείωση της τιμής της βενζίνης στην ελληνική αγορά, ύστερα από την πτώση των διεθνών τιμών του πετρελαίου.

    Παρά τις θετικές εξελίξεις όμως, οι καταναλωτές, σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες πρατηρίων υγρών καυσίμων φαίνεται να παραμένουν επιφυλακτικοί και να μην αυξάνουν τις δαπάνες τους για καύσιμα, αφού η οικονομική ανασφάλεια που επικρατεί και η αβεβαιότητα εξακολουθεί να τους κρατά “μουδιασμένους”.

    Σημαντική εξήγηση για την στάση των καταναλωτών απέναντι στην πτώση της τιμής της βενζίνης αποτελούν οι πρόσφατες ανατιμήσεις σε βασικά αγαθά και υπηρεσίες οι οποίες όπως είναι αναμενόμενο έχουν μειώσει την αγοραστική δύναμη κατά πολύ.

    Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο ιδιοκτήτης πρατηρίου υγρών καυσίμων στον Πύργο Σάκης Κωτσάκης μιλώντας στο ilialive.gr δεν είναι λίγοι οι οδηγοί αυτοί που βάζουν μόλις 10€ βενζίνη ακόμα και 5€ ποσότητα ικανή να φτάσουν στον προορισμό τους.

    kotsakis

    «Η μικρή μείωση της βενζίνης δεν φαίνεται τόσο πολύ στην αγορά. Ο κόσμος είναι σφιγμένος γενικά σε όλες τους τις κινήσεις αφού τα καύσιμα ακόμα για τα οικονομικά δεδομένα των πολιτών είναι ακριβά.

    Θα έπρεπε να είναι πολύ πιο φθηνά και ο μόνος τρόπος για να μειωθεί το καύσιμο αφού οι διεθνείς τιμές έπεσαν λίγο είναι να μειωθεί ο ειδικός φόρος και το ΦΠΑ αφού τα 2/3 από αυτά που πληρώνει ο καταναλωτής πάνε στο κράτος. Οπότε το κράτος πρέπει να μειώσει τον ειδικό φόρο για να φανεί η διαφορά στον καταναλωτή. Το καύσιμο στα 1,80 € είναι ακριβό. Ο κόσμος βάζει και έβαζε περιορισμένες ποσότητες για να καλύψει τις ανάγκες του. Υπάρχουν οδηγοί που βάζουν 10€ βενζίνη ακόμα και 5€. Κάνουν ταξίδι και βάζουν ακριβώς όσο χρειάζεται για να φτάσουν στον προορισμό τους. Σε γενικές γραμμές είναι πολύ δύσκολη η κατάσταση και η βενζίνη αλλά και ειδικά το πετρέλαιο κίνησης που αφορά τους επαγγελματίες πρέπει αν πέσει κι άλλο» επεσήμανε ο κ. Κωτσάκης.

    Από την πλευρά του ο Πάνος Σπυρογιάννης από το πρατήριο υγρών καυσίμων silk oil στον Πύργο, τόνισε ότι έως τώρα οι περισσότεροι οδηγοί είχαν περιορίσει τις μετακινήσεις τους στις εντελώς αναγκαίες ενώ τώρα ίσως με μεγαλύτερη ευκολία αποφασίσουν να κάνουν λίγα χιλιόμετρα παραπάνω.

    Spirogiannis

    «Παρατηρούμε ότι το τελευταίο διάστημα οι τιμές των καυσίμων είναι πτωτικές. Αυτό είναι κάτι που στην καρδιά του καλοκαιριού βοήθησε και τους καταναλωτές κι εμάς σαν επαγγελματίες. Ευελπιστούμε σε περεταίρω πτώση για να μπορεί ακόμα ο κόσμος να βάζει καύσιμα πιο άνετα, γιατί μέχρι τώρα ας μην ξεχνάμε ότι έκανε μόνο τις απαραίτητες μετακινήσεις. Αυτό οφείλεται στο ότι διεθνώς έπεσε η τιμή του βαρελιού αλλά εμείς είμαστε οι τελευταίοι αποδέκτες και αργεί να φτάσει στην Ελλάδα γιατί αναλογικά σύμφωνα με τις τιμές του βαρελιού οι τιμές μας θα έπρεπε να είναι ακόμα πιο χαμηλές.

    Ο κόσμος εξακολουθεί να βάζει το ίδιο ποσό βενζίνη που έβαζε και πριν αλλά τώρα παρατηρούμε ότι δεν το σκέφτεται τόσο πολύ να μετακινηθεί και να πάει να κάνει και ένα μπάνιο στην θάλασσα» ανέφερε κλείνοντας ο κ. Σπυρογιάννης εκφράζοντας παράλληλα την ελπίδα του να συνεχίσει η πτώση των τιμών.

    Ανάλογη εικόνα σε ότι αφορά την κατανάλωση από τους οδηγούς έχει και ο ιδιοκτήτης πρατηρίου υγρών καυσίμων Ηρακλής Διονυσόπουλος, ο οποίος επεσήμανε ότι αναλογικά με τις πτώσεις που σημειώνονται στην διεθνή αγορά η τιμή της βενζίνης θα έπρεπε να πολύ πιο χαμηλή αλλά οι αυξημένοι φόροι την κρατούν σε αυτά τα επίπεδα.

    Dionusopoulos

    «Έχει πέσει το βαρέλι περίπου στα 75 δολάρια που σημαίνει ότι η βενζίνη θα έπρεπε να είναι στα 1,50€ τώρα. Αλλά αφού το 75% είναι φόροι πως θα γίνει αυτό; Δεν ξέρουμε αν συνεχίσουν οι καθοδικές τάσεις, όμως αφού οι φόροι είναι υψηλοί, οι βενζίνη δεν πρόκειται να πέσει πολύ χαμηλά. Ο κόσμος εξακολουθεί να βάζει όση βενζίνη έβαζε και πριν αφού δεν έχει χρήματα».

  • Μέχρι πότε θα διαρκέσουν οι καλοκαιρινές εκπτώσεις - Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές
    Μέχρι πότε θα διαρκέσουν οι καλοκαιρινές εκπτώσεις - Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές

    Μέχρι και τις 31 Αυγούστου θα διαρκέσουν οι θερινές εκπτώσεις στα εμπορικά καταστήματα της χώρας, με τους καταναλωτές και τις καταναλώτριες να σπεύδουν για τις τελευταίες αγορές της σεζόν.

    Πρόκειται για μια περίοδο, όπου οι πολίτες χρειάζεται να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις αγορές τους.

    Τι θα πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές

    Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται.
    • Το ποσοστό της έκπτωσης θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
    • Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).
    • Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
    • Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να μην είναι ανακριβής.
    • Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
    • Οι καταναλωτές θα πρέπει να ζητάνε απόδειξη. Εκτός από λόγους φορολογικής εντιμότητας, σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος η απόδειξη είναι απαραίτητη για την επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές.
    • Οι εκπτώσεις συνήθως αφορούν τα προϊόντα της θερινής σεζόν ενώ οι προσφορές είθισται να αφορούν μη εποχικά είδη αφορούν συνήθως είδη παρωχημένης εποχής.
    • Στις προσφορές, οι καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να έχουν αναρτημένη πινακίδα που να αναφέρει ότι πραγματοποιούνται προσφορές και στα προϊόντα που πωλούν θα πρέπει να αναγράφεται ξεκάθαρα η αρχική τιμή και η τελική τιμή προσφοράς και σε καμία περίπτωση το ποσοστό έκπτωσης.
    • Οι καταναλωτές, όπως ορίζεται από το άρθρο 1 του ν. 2251/94, έχουν κάθε δικαίωμα να ρωτούν για την προέλευση και την ποιότητα του προϊόντος και οι έμποροι έχουν την υποχρέωση να απαντούν σε αυτά τα ερωτήματα.
    Στη Θεσσαλονίκη

    Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, σε κάθε ανακοίνωση περί μείωσης τιμής υποδεικνύεται η προγενέστερη τιμή που εφάρμοζε ο έμπορος για καθορισμένο χρονικό διάστημα πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής. Συμπληρωματικά να χρησιμοποιείται ποσοστό π.χ. «20% έκπτωση».

    Ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσε ο έμπορος κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος των 30 ημερών πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής.

    Πρέπει να επιδεικνύεται ιδιαίτερη προσοχή στην τήρηση των διατάξεων περί εκπτώσεων και μειωμένων τιμών, καθώς οι κυρώσεις είναι βαριές. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το άρθρο 21 ν. 4177/2013, σε όσους παραβαίνουν το νόμο επιβάλλεται πρόστιμο ποσού ίσου με το 1% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από 10.000 ευρώ.

    Στην επιβαρυντική περίπτωση που οι εκπτώσεις αποδειχτεί ότι είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές, επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το 2% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι μικρότερο των 20.000 ευρώ..

    Πηγή: cnn.gr

  • Σκρέκας για ακρίβεια: Φέραμε οριζόντια μέτρα για 25.000 προϊόντα - Δεν θα σταματήσουμε να προστατεύουμε τον καταναλωτή
    Σκρέκας για ακρίβεια: Φέραμε οριζόντια μέτρα για 25.000 προϊόντα - Δεν θα σταματήσουμε να προστατεύουμε τον καταναλωτή

    «Έχουμε φέρει οριζόντια μέτρα που αφορούν 25.000 προϊόντα στα σούπερ μάρκετ. Δεν θα σταματήσουμε να προστατεύουμε τον καταναλωτή» υπογράμμισε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας μιλώντας στην εκπομπή «MEGA Σαββατοκύριακο».

    Ο κ. Σκρέκας ερωτηθείς γιατί δεν συνεχίζεται το μέτρο της μόνιμης μείωσης των τιμών στα σούπερ μάρκετ για την καταπολέμηση της ακρίβειας, σημείωσε: «Να ξεκινήσουμε με κάτι βασικό, χθες η Eurostat, η Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία, ανακοίνωσε τον πληθωρισμό των χωρών της Ευρώπης για τον προηγούμενο μήνα. Εκεί η Ελλάδα έχει μια πολύ σημαντική πτώση του πληθωρισμού από το 3,2 στο 2,3%, δηλαδή ο γενικός δείκτης τιμών μέσα σε ένα μήνα μειώθηκε κατά 30% περίπου. Επίσης και ο πληθωρισμός τροφίμων μειώνεται στην Ελλάδα από το 4,8 στο 2,4%. Ωστόσο εμείς δεν εφησυχάζουμε, συνεχίζουμε την προσπάθεια να δούμε τις τιμές στα ράφια να σταθεροποιούνται και σιγά - σιγά να υπάρχει αποκλιμάκωση».

    Αναφερόμενος στην παύση του μέτρου της μόνιμης μείωσης των τιμών στα σούπερ μάρκετ είπε: «Η μόνιμη μείωση τιμής αφορούσε 1.500 προϊόντα, αντίθετα όμως η μόνιμη μείωση τιμής για 15% μέσα από μέτρα τα οποία έχουμε περάσει που αφορά απορρυπαντικά σπιτιού, καθαριστικά, προϊόντα ατομικής φροντίδας, βρεφικές πάνες είναι για 4 χιλιάδες προϊόντα κι εκεί μειώνεται κατά 15% μεσοσταθμικά η τιμή καταλόγου. Από εδώ και πέρα όλα τα προϊόντα, τα οποία χθες αγοράζετε μια συγκεκριμένη τιμή, προφανώς τα περισσότερα προϊόντα κι αύριο θα τα αγοράζετε και στην ίδια τιμή. Μάλιστα, τον επόμενο μήνα σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στο υπουργείο Ανάπτυξης στα καταστήματα των σούπερ μάρκετ θα έχουμε αποκλιμάκωση τιμών».

    Ο ίδιος πρόσθεσε: «Έχουμε φέρει οριζόντια μέτρα που αφορούν 25.000 προϊόντα στα σούπερ μάρκετ. Δεν θα σταματήσουμε να προστατεύουμε τον καταναλωτή. Έχουμε και ένα νέο "όπλο" στα χέρια των καταναλωτών είναι ο e-katanalotis. Προφανώς υπάρχει ακρίβεια και δυσκολεύονται τα νοικοκυριά. Από εκεί και πέρα εμείς έχουμε δώσει τη δυνατότητα στα νοικοκυριά με τα μέτρα που έχουμε πάρει να προμηθεύονται τα βασικά προϊόντα σε προσιτές τιμές».

    Ακόμη, ο κ. Σκρέκας είπε: «Ο κόσμος σε ό,τι αφορά την ακρίβεια δυσκολεύεται. Δεν μπορεί να πει κάποιος ότι λύσαμε το πρόβλημα της ακρίβειας, επειδή άρχισε να μειώνεται ο πληθωρισμός. Ακόμα έχουμε δρόμο μπροστά μέχρι να δούμε τις τιμές να σταθεροποιούνται στα βασικά - τουλάχιστον - προϊόντα και να αρχίσουν να μειώνονται. Ο κόσμος βλέπει μια κυβέρνηση πολύ σοβαρή και πολύ υπεύθυνη να παίρνει μέτρα που δεν διακινδυνεύει το μέλλον των επόμενων γενιών και που διορθώνουν παθογένειες».

    Για τη μείωση του ΦΠΑ

    Αναφορικά με την περίπτωση της μείωσης του ΦΠΑ, ο υπουργός σχολίασε: «Ο πληθωρισμός τροφίμων στην Ελλάδα μειώθηκε από το 4,8 στο 2,4%, έχει μισό πληθωρισμό από την Ισπανία. Έτσι φαίνεται ότι στην Ισπανία και μείωσαν τον ΦΠΑ και έχουν και μεγαλύτερο πληθωρισμό και κάποια στιγμή θα πρέπει να αυξήσουν ξανά τον ΦΠΑ στα προϊόντα που τον μείωσαν και συνεπώς να πάνε ακόμα πιο υψηλά οι τιμές τους. Αντίθετα εμείς πήραμε μια σειρά μέτρων που διόρθωσαν δομικές στρεβλώσεις της αγοράς κι αυτά (μέτρα) έχουν αρχίσει να αποδίδουν. Σήμερα η Ελλάδα σύμφωνα με την Eurostat έχει τον έκτο χαμηλότερο πληθωρισμό στην Ευρωζώνη».

    Τιμολόγια ρεύματος

    Ερωτηθείς για την πορεία των τιμών στα τιμολόγια ρεύματος ο κ. Σκρέκας ανέφερε: «Το αν θα δούμε αυξήσεις ή μειώσεις στα τιμολόγια ρεύματος εξαρτάται από την τιμή της χονδρικής. Επειδή ένα μεγάλο ποσοστό της κατανάλωσης της ηλεκτρικής ενέργειας προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας(ΑΠΕ), όταν έχουμε πολλές ΑΠΕ στο ηλεκτρικό μείγμα έχουμε υποχώρηση των τιμών ενώ η μικρότερη συμμετοχή των ΑΠΕ για διάφορους καιρικούς λόγους ,όπως είναι η αφρικανική σκόνη που είχαμε, σημαίνει αυξήσεις».

    Πηγή: Ιefimerida.gr

  • Σκρέκας στο OPEN: Εξοικονόμηση έως 15% στα ψώνια μέσω του e-katanalotis
    Σκρέκας στο OPEN: Εξοικονόμηση έως 15% στα ψώνια μέσω του e-katanalotis

    «Οι καταναλωτές μπορούν να εξοικονομήσουν 10-15% στις αγορές τους με την σύγκριση των τιμών μέσω του e-katanalotis», τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας μιλώντας στο OPEN και την εκπομπή «Ώρα Ελλάδος».

    Ο υπουργός έφερε ως παράδειγμα με τις βρεφικές πάνες όπου οι καταναλωτές μπορούν να βρουν τιμή από 7,96 μέχρι 14,42, δηλαδή μέσω της εφαρμογής μόνο από αυτό το προϊόν να εξοικονομήσουν πάνω από 5 ευρώ. «Οι καταναλωτές μέσω της εφαρμογής βλέπουν ποιος πουλάει φθηνότερα», τόνισε ο κ. Σκρέκας για την εφαρμογή.

    «Αποκλιμακώνεται ο πληθωρισμός των τροφίμων»

    Παράλληλα, αναφερόμενος στον πληθωρισμό των τροφίμων, σημείωσε πως έχει αρχίσει να αποκλιμακώνεται. Όπως είπε, στα σούπερ μάρκετ κυμάνθηκε στο 0,28% τον Μάρτιο. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάρτιο πληθωρισμός τροφίμων έχει μειωθεί κατά 40%, σύμφωνα με τον υπουργό. Ακόμη, σημείωσε πως η Ελλάδα από το 2019 μέχρι σήμερα έχει συνολικά τον χαμηλότερο γενικό πληθωρισμό στην Ευρώπη.

    Αναφορικά με τις τιμές της βενζίνης που την περίοδο του Πάσχα έφτασαν και ξεπέρασαν τα 2 ευρώ το λίτρο, ο κ. Σκρέκας σημείωσε ότι έχει ξεκινήσει η σταδιακή αποκλιμάκωσή τους.

    Γιατί δεν μειώνεται ο ΦΠΑ

    Για τον ΦΠΑ είπε πως μελετήθηκε η μείωσή του, ωστόσο, «δεν θα είχε αποτύπωμα στην τσέπη του καταναλωτή ενώ παράλληλα θα επιβάρυνε τα δημόσια έσοδα που είναι απαραίτητα για να στηριχθούν τομείς όπως η Υγεία και η Παιδεία».

    «Η κυβέρνηση θα συνεχίσει τον αγώνα κατά της ακρίβειας μέχρι ο καταναλωτής να το νιώσει στην τσέπη του», επισήμανε, τονίζοντας πως η δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στο πλαφόν στο κέρδος, τους ελέγχους, τα πρόστιμα και την διαφάνεια στις τιμές.

    Πηγή: ethnos.gr

  • ΕΦΕΤ: Τι να προσέξουν οι καταναλωτές στα Πασχαλινά γεύματα – Η προμήθεια των τροφίμων
    ΕΦΕΤ: Τι να προσέξουν οι καταναλωτές στα Πασχαλινά γεύματα – Η προμήθεια των τροφίμων

    Ιδιαίτερα χρήσιμες είναι οι συμβουλές που δίνει στους καταναλωτές ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων για την αγορά ασφαλή τροφίμων αλλά και για την κατανάλωση τους στα πασχαλινά τραπέζια τόσο το βράδυ της Αναστάσεως όσο και ανήμερα της μεγάλης γιορτής της ορθοδοξίας.

    Ο ΕΦΕΤ τονίζει ότι είναι σημαντικό οι καταναλωτές να δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια των τροφίμων για να ελαχιστοποιούν την επικινδυνότητα των τροφιμογενών νοσημάτων και τη σπατάλη των τροφίμων.

    Οι συμβουλές - οδηγίες του ΕΦΕΤ

    Να προμηθευόμαστε τρόφιμα μόνο από επίσημα, άρα κι ελεγχόμενα σημεία πώλησης.

    Να ανατρέχουμε στις ενδείξεις της συσκευασίας στα προσυσκευασμένα τρόφιμα. Η ετικέτα μας παρέχει χρήσιμες πληροφορίες, όπως την ημερομηνία ελάχιστης διατηρησιμότητας του προϊόντος, τις ορθές συνθήκες αποθήκευσης, τα διατροφικά στοιχεία. Αν έχουμε κάποια αλλεργία, δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στην ένδειξη αλλεργιογόνων συστατικών, τα οποία αναγράφονται υποχρεωτικά.

    Να δίνουμε προσοχή στην καθαριότητα του εξοπλισμού και του χώρου του καταστήματος που επιλέγουμε για την αγορά τροφίμων.

    Όταν αγοράζουμε κρέας, να διαπιστώνουμε με απλή παρατήρηση ότι είναι τοποθετημένο μέσα σε ψυγεία ή σε ψυχόμενες προθήκες που λειτουργούν. Όταν επιλέγουμε κατεψυγμένα κρέατα, πρέπει να εξετάζουμε την ημερομηνία κατάψυξης και την ημερομηνία ανάλωσης του προϊόντος (π.χ. ένδειξη: “ΑΝΑΛΩΣΗ ΕΩΣ”, “ΑΝΑΛΩΣΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ”).

    Να τοποθετούμε σε διαφορετικές σακούλες τα τρόφιμα που αγοράζουμε ωμά και χρειάζονται μαγείρεμα (π.χ. κρέας, παρασκευάσματα κρέατος), από αυτά που είναι έτοιμα προς κατανάλωση (π.χ. σαλάτες), για να αποφύγουμε πιθανή διασταυρούμενη μικροβιακή επιμόλυνση. Να αγοράζουμε τελευταία τα προϊόντα που χρειάζονται ψύξη ή κατάψυξη, ώστε να τα τοποθετήσουμε στο ψυγείο του σπιτιού μας το συντομότερο δυνατό.

    Να φροντίζουμε για τη σωστή αποθήκευση των τροφίμων στα ντουλάπια, στο ψυγείο ή στην κατάψυξη, ώστε να διατηρούνται στη βέλτιστη δυνατή κατάσταση μέχρι να τα χρησιμοποιήσουμε.

    Να προσέχουμε τις θερμοκρασίες! Φροντίζουμε να τοποθετήσουμε στο ψυγείο το συντομότερο δυνατό τα ευαλλοίωτα τρόφιμα (για παράδειγμα γάλα, κρέας) μετά την αγορά τους. Ελέγχουμε ότι το ψυγείο μας λειτουργεί σωστά. Διατηρούμε το μαγειρεμένο φαγητό ζεστό (πάνω από 60°C) πριν από το σερβίρισμα. Δεν αφήνουμε το μαγειρεμένο φαγητό σε θερμοκρασία δωματίου για περισσότερο από 2 ώρες.

    Να προετοιμάζουμε το κρέας για μαγείρεμα ακολουθώντας τις ορθές πρακτικές για την υγιεινή τροφίμων, ώστε να αποφύγουμε επιμολύνσεις μαγειρεμένου κρέατος με ωμά τρόφιμα και να φροντίζουμε για την καθαριότητα των επιφανειών.

    Πρακτικές συμβουλές για το Πάσχα

    Για τα αμνοερίφια: Αν επιλέξουμε αγορά ολόκληρου σφαγίου ή ενός ημιμορίου από ένα σφάγιο, προσέχουμε να υπάρχει οπωσδήποτε σφραγίδα σε σχήμα αυγού, η οποία δείχνει ότι έχει γίνει ο απαιτούμενος κρεοσκοπικός έλεγχος.

    Οι τρεις κατηγορίες υποχρεωτικών σφραγίδων

    Τα σφάγια που έχουν σφαγεί στη χώρα μας και που έχουν εκτραφεί στην Ελλάδα ή σε Κράτος Μέλος της ΕΕ έχουν σφραγίδα καταλληλότητας χρώματος “λαμπρού κυανού” δηλαδή τυρκουάζ, στο κέντρο της οποίας αναγράφεται ο κωδικός αριθμός κτηνιατρικής έγκρισης του σφαγείου και περιφερειακά τα αρχικά GR και τα διακριτικά της Ε.Ε.

    Τα σφάγια που έχουν σφαγεί σε άλλα Κράτη Μέλη της Ε.Ε. και διακινούνται προς τη χώρα μας έχουν σφραγίδα καταλληλότητας με χρώμα επιλογής του κάθε Κράτους Μέλους της Ε.Ε. και τα χαρακτηριστικά στοιχεία (κωδικός αριθμός έγκρισης σφαγείου, χώρας και διακριτικών της ΕΕ) τα οποία εφαρμόζονται στη χώρα σφαγής τους.

    Τα σφάγια που έχουν σφαγεί σε τρίτες χώρες και εισάγονται στη χώρα μας έχουν σφραγίδα καταλληλότητας με χρώμα καστανό και τα στοιχεία της χώρας προέλευσης.

    Για τα σπλάχνα και το κρέας

    Προσέχουμε να βρίσκονται υπό ψύξη μέσα σε προστατευμένους χώρους (π.χ. ψυχόμενες προθήκες). Όταν επιλέγουμε κατεψυγμένα σπλάχνα, πρέπει να εξετάζουμε την ημερομηνία κατάψυξης και την ημερομηνία ανάλωσης του προϊόντος (π.χ. ένδειξη: “ΑΝΑΛΩΣΗ ΕΩΣ”, “ΑΝΑΛΩΣΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ”).

    Για τα αυγά

    Τα αυγά βρίσκονται στο επίκεντρο των γιορτών του Πάσχα, είτε βαμμένα για “τσούγκρισμα”, είτε ενσωματωμένα σε πιάτα ή σε γλυκά. Ο κατάλληλος χειρισμός τους μας προστατεύει από μόλυνση από σαλμονέλα, ένα βακτήριο που προκαλεί τροφιμογενή νοσήματα.

    Για να κάνουμε την επιλογή μας, εξετάζουμε τις προβλεπόμενες ενδείξεις στη συσκευασία, όπως την κατηγορία ποιότητας, βάρους και την ημερομηνία ελάχιστης διατηρησιμότητας.

    Δεν πλένουμε τα αυγά πριν τα αποθηκεύσουμε στο ψυγείο.

    Για την καλή συντήρησή τους διατηρούμε τα φρέσκα αυγά σε δροσερό χώρο ή στο ψυγείο.

    Τοποθετούμε τα βρασμένα αυγά, σε ξεχωριστό χώρο, από τα φρέσκα, στο ψυγείο μέσα σε 2 ώρες από την παρασκευή τους και τα καταναλώνουμε εντός μιας εβδομάδας.

    Για τη βαφή των αυγών αγοράζουμε μόνο εγκεκριμένες βαφές κι ακολουθούμε προσεκτικά τις οδηγίες που αναγράφονται στις συσκευασίες. Βάφουμε μόνο τα αυγά που δεν έχουν σπάσει κατά το βρασμό.

    Αν διαπιστώσουμε στην αγορά υποβαθμισμένα, ακατάλληλα, αλλοιωμένα τρόφιμα ή αντιμετωπίσουμε φαινόμενα εξαπάτησης ή παραπλάνησής, υπάρχει πάντα ο πενταψήφιος τηλεφωνικός αριθμός 11717 για καταγγελίες.

    Πηγή: cnn.gr

  • ΣΥΡΙΖΑ για «βαρύ αρνί» Σκρέκα: «Και μη χειρότερα...»
    ΣΥΡΙΖΑ για «βαρύ αρνί» Σκρέκα: «Και μη χειρότερα...»

    Από τον ΣΥΡΙΖΑ σχολιάζουν την «ανάλυση» Σκρέκα για το «βαρύ αρνί».

    «Ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας μας ενημέρωσε σήμερα ότι το αρνί που δυσκολεύονται να αγοράσουν οι πολίτες για το Πάσχα, δεν είναι ακριβό αλλά... βαρύ.

    Αν θέλουν οι καταναλωτές φθηνότερο, μπορούν να επιλέξουν ένα ελαφρύτερο, σύμφωνα με τον υπουργό», αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωση του.

    Σχολιάζει ότι «αφού η κυβέρνηση δεν μπορεί να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά την ακρίβεια και τον πληθωρισμό στα τρόφιμα, ο υπουργός Ανάπτυξης το ρίχνει στις... ασκήσεις φυσικής».

    «Και μη χειρότερα», καταλήγει η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ.

    Πηγή: iEidiseis.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς