Επιστροφή στις pole positions για Charles Leclerc και Ferrari, συνδυασμός που μετά το Grand Prix του Μπαχρέιν, επικράτησε και στις κατατακτήριες δοκιμές της Αυστρίας.
Ήταν όμως γλυκόπικρη η γεύση που άφησε η μάχη της Pole για τη Scuderia, καθώς ο Sebastian Vettel δεν συμμετείχε στο Q3 λόγω τεχνικού προβλήματος! Ο Lewis Hamilton θα βρεθεί στην πρώτη σειρά της εκκίνησης με τη Mercedes ενώ ο teammate του, Valtteri Bottas, έμεινε πίσω από τη Red Bull του Max Verstappen.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η καλοκαιρία στο οροπέδιο του Σπίλμπεργκ συνεχίστηκε, με τον ήλιο να καίει, τη θερμοκρασία αέρα στους 29 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή του οδοστρώματος είχε σκαρφαλώσει στους 52!
Οι οδηγοί είχαν στη διάθεσή τους τις γόμες C4, C3 και C2 της Pirelli ως μαλακή, μέση και σκληρή αντίστοιχα, με τις δύο πρώτες να αξιοποιούνται στο ξεκίνημα του 18λεπτου Q1. O Charles Leclerc, ταχύτερος στο FP2 και το FP3, έδωσε από νωρίς το ρυθμό, με επίδοση στο 1.03.304 με τη μέση γόμα.
Οι Mercedes αδυνατούσαν να ακολουθήσουν τον ίδιο ρυθμό και χρειάστηκε να φτάσουμε στο φινάλε της περιόδου, με την κατάσταση της πίστας να βελτιώνεται, ώστε να δούμε να πέφτουν κι άλλο οι χρόνοι.
Και ήταν ο Max Verstappen αυτός που κατέβηκε στο 1.03.807 με τη Red Bull, την ώρα που τα ασημί βέλη επέστρεψαν στην πίστα, με τον Hamilton να είναι 11 χιλιοστά πίσω από τον Ολλανδό και τον Bottas στα 0.277. Οι Ferrari δεν προσπάθησαν ξανά και έμειναν 3 και 5 δέκατα πίσω, με τον Lando Norris της McLaren να είναι ξανά best of the rest και μάλιστα μπροστά από τη Red Bull του Pierre Gasly.
Όσο για τη ζώνη αποκλεισμού, εκεί βρέθηκαν οι δύο Racing Point, η Toro Rosso του Daniil Kvyat που βρήκε κίνηση στον τελευταίο του γύρο και φυσικά οι δύο Williams. Συγκεκριμένα, ήταν ο George Russell αυτός που κατέστρεψε την προσπάθεια του Ρώσου.
Σε άλλο συμβάν, οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν πως θα εξετάσουν μετά το τέλος των κατατακτήριων τη φάση όπου ο Hamilton βρέθηκε στο διάβα του Kimi Raikkonen.
Στο Q2 ο Verstappen και οι Mercedes βγήκαν στην πίστα με τη μέση γόμα, με τον Verstappen να ξεσηκώνει τις πορτοκαλί κερκίδες του Red Bull Ring όντας ταχύτερος από τα δύο ασημί βέλη. Αντίθετα οι Ferrari έβαλαν τη μαλακή γόμα και με αυτή τοποθετήθηκαν στις δύο πρώτες θέσεις, με τον Leclerc μπροστά από τον Vettel.
Πέραν της κατάταξης του Q2 που λίγη σημασία είχε, το σημαντικό είναι πως με αυτά τα ελαστικά καλούνται να εκκινήσουν τον αγώνα οι προαναφερθέντες.
Στη ζώνη αποκλεισμού βρέθηκαν η Haas του Romain Grosjean, οι δύο Renault, η Toro Rosso του Alex Albon και η McLaren του Carlos Sainz. Όλα αυτά, την ώρα που στο γκαράζ της Ferrari επικρατούσε πανικός στην πλευρά του Vettel, με τους μηχανικούς του να δουλεύουν πυρετωδώς πάνω στην SF90 για να διορθώσουν πρόβλημα της τελευταίας στιγμής στην αριστερή της πλευρά.
Έτσι λοιπόν, στο Q3 προκρίθηκαν οι δύο Ferrari, οι δύο Mercedes, οι δύο Red Bull, οι δύο Alfa Romeo, η McLaren του Norris και η Haas του Kevin Magnussen.
Οι μονομάχοι βγήκαν στην πίστα διεκδικώντας την pole, με απόντα τον Vettel καθώς το πρόβλημα δεν λύθηκε εγκαίρως. Την ίδια ώρα, ο teammate του έπαιρνε την προσωρινή pole με χρόνο στο 1.03.208, τον Bottas στα τρία δέκατα και τους Verstappen/Hamilton στα έξι! Όμως όλοι είχαν από μία ακόμα προσπάθεια.
Εκεί ο Leclerc έκανε νέο ρεκόρ πίστας, κατεβαίνοντας στο 1.03.003 και θα μοιραστεί την πρώτη σειρά της εκκίνησης με τον Hamilton που ακολούθησε με διαφορά 0.259sec. Στη δεύτερη σειρά θα είναι ο Verstappen που επικράτησε του Bottas.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Πηγή: Newsauto.gr