Δευτέρα, 20 Μαϊος 2024 11:00

44o Ολυμπιακό Ράλλυ: Αγώνας αντοχής με εξέλιξη θρίλερ (photos)

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Συγκλονιστική ήταν η εξέλιξη του 44ου Ολυμπιακού Ράλλυ με την κορυφή να αλλάζει πολλές φορές χέρια και τους Κύπριους Πέτρο Παντελή-Πάμπο Λαό με Renault Clio Rally3 να φεύγουν τελικά νικητές από τον Πύργο! Χαρακτηριστικό του αγώνα, που φέτος συμπλήρωσε 50 χρόνια ζωής, ήταν ο έντονος συναγωνισμός που κράτησε το ενδιαφέρον των πολυάριθμων θεατών ζωντανό έως το τέλος του καθώς και η σκληρότητά του που οδήγησε αρκετά πληρώματα στην εγκατάλειψη.

Το πλήρωμα από τη Μεγαλόνησο των Παντελή-Λαού δεν πίεσε από την αρχή του αγώνα, οδήγησε με κατάλληλη στρατηγική και όταν είδε δύο από τους διεκδικητές της νίκης να τίθενται εκτός συνέχειας, εξαπέλυσε επίθεση, ανέβασε ρυθμό και κατάφερε να «κλέψει» τη νίκη μόλις στην τελευταία ειδική διαδρομή του 44ου Ολυμπιακού Ράλλυ, οδηγώντας στο όριο. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Πρωταθλητή Κύπρου του 2019 σε αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Οι Γιώργος Αμούτζας-Ηλίας Παναγιωτούνης τερμάτισαν στη δεύτερη θέση, εντυπωσιάζοντας και αυτοί με τα περάσματά τους. Το πλήρωμα του Ford Fiesta Rally3 βρέθηκε να προηγείται στα μισά του αγώνα, ωστόσο δεν άντεξε στην πίεση των νικητών, υποκύπτοντας στο τέλος. Μάλιστα, το δίδυμο έκοψε ρυθμό σε σημείο που είχε έξοδο ένα προπορευόμενο όχημα στην τελευταία ειδική, ωστόσο οι αγωνοδίκες έκριναν πως η καθυστέρηση ήταν μικρή, γεγονός που δεν επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Κομνός που συνδύασαν ταχύτητα με θέαμα. Έχοντας ένα Renault Clio Rally3 στα χέρια τους, καρδιοχτύπησαν στην Ειδική Διαδρομή Αλφειούσα, καθώς σε μια φουρκέτα τούμπαραν το αγωνιστικό, τραυματίζοντάς το ελαφρά. Κατάφεραν, όμως, να φτάσουν στο σέρβις, επισκεύασαν το γαλλικό όπλο και έφυγαν χαμογελαστοί από τον Πύργο.

Δύο εκ των φαβορί για τη νίκη εγκατέλειψαν νωρίς την προσπάθειά τους σε έναν αγώνα που αποδείχθηκε «σιδεροφάγος». Ο 4 φορές νικητής του αγώνα, Ιωάννης Παπαδημητρίου με τον Χρήστο Κουζιώνη στο δεξί μπάκετ, κέρδισε τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές και βρέθηκε από νωρίς στην κορυφή του αγώνα. Ωστόσο, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη, καθώς στην Αλφειούσα έσπασε το ψαλίδι του Skoda Fabia RS Rally2, εγκαταλείποντας την προσπάθειά τους για δεύτερη συνεχή χρονιά στον Πύργο. Έξοδο είχαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης (Skoda Fabia Rally2 Evo) και αυτοί στην Αλφειούσα, με αποτέλεσμα να μην ολοκληρώσουν τον αγώνα τους, στην επιστροφή του οδηγού σε Ολυμπιακό Ράλλυ, έπειτα από 16 χρόνια.

Στην τέταρτη θέση τερμάτισαν στο 44ο Ολυμπιακό Ράλλυ οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, οι οποίοι δυσκολεύτηκαν στις ειδικές διαδρομές της Ηλείας. Το πλήρωμα του μπλε Ford Fiesta Rally3 κέρδισε μία ειδική διαδρομή, έφτασε μέχρι την τρίτη θέση, ωστόσο στη συνέχεια υποχώρησε, συλλέγοντας, με αυτό τον τρόπο, πολύτιμους βαθμούς τόσο για το πρωτάθλημα, όσο και για το νεοσύστατο θεσμό του Rally3. «Σκούρα» τα βρήκαν στην πρώτη τους επίσκεψη στα χώματα της Ηλείας οι Ιταλοί Max Rendina-Emanuele Inglesi, τερματίζοντας στην πέμπτη θέση με το Skoda Fabia R5, χωρίς να απειλήσουν τους προπορευόμενους και έπεται συνέχεια για το Ιταλικό πλήρωμα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Τα μαθήματα συνεχίστηκαν και στον Πύργο για τον 24χρονο “Flandy”, ο οποίος έχοντας τον πολύπειρο Denis Giraudet στο δεξί μπάκετ του Ford Fiesta Rally3 τερμάτισε στην έκτη θέση του αγώνα. Έβδομοι γενικής και πρώτοι στη Ν βρέθηκαν οι τοπικοί Αργύρης Τσούλος-Πάνος Σπυρογιάννης με Mitsubishi Lancer Evo IX οι οποίοι αν και ξεκίνησαν μουδιασμένα, στη συνέχεια σκαρφάλωσαν αρκετές θέσεις στην κατάταξη, σε μια κατηγορία που σημαδεύτηκε από αρκετές εγκαταλείψεις. Αν και βρέθηκαν να προηγούνται στην κατηγορία στα μισά του αγώνα, οι Δημήτρης Σταυρόπουλος-Δημήτρης Πανούτσος στην δεύτερή τους απόπειρα με τετρακίνητο, τραυμάτισαν το Mitsubishi Lancer Evo IX που οδηγούσαν και περιορίστηκαν στη δεύτερη θέση στην κατηγορία.

Ανατροπή είχαμε στο τέλος και στην F2! Κι ενώ όλα έδειχναν πως το δίδυμο των Πανίκου Πολυκάρπου-Γιώργου Βότση θα πετύχαινε εύκολα άλλη μια νίκη φέτος στο πρωτάθλημα, το πλήρωμα του Peugeot 208 Rally4 βρέθηκε εκτός δρόμου στην τελευταία, μάλιστα, ειδική διαδρομή, «γκρεμίζοντας» ότι είχε χτίσει μέχρι εκείνη τη στιγμή. Έπειτα από αυτή την εξέλιξη, οι Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας (Peugeot 208 R2) βρέθηκαν να «παλεύουν» στην τελευταία ειδική διαδρομή με τους Χρύσο Παντελή-Βασίλη Κούγια (Peugeot 208 R2) για τη νίκη στην κατηγορία. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι τοπικοί Αγγελόπουλος-Δίπλας που επικράτησαν και στην C5, οι οποίοι τα έδωσαν όλα για όλα στο τέλος, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τόσο στην F2 όσο και στη C5, τους Παντελή-Κούγια. Το βάθρο στην F2 και στη C5 συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Παλαιοκώστας-Ανδρέας Βίγκος με τον οδηγό να δείχνει σημάδια βελτίωσης στο τρίτο ράλλυ της καριέρας του, οδηγώντας ένα Peugeot 208 Rally4. Ξεσήκωσαν τα πλήθη με τα περάσματά τους με το πισωκίνητο Toyota Starlet οι Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμιος Σκαλτσάς και ανταμείφθηκαν με την πρώτη θέση στην κατηγορία F2 E και στη C4. Τους ακολούθησαν τόσο στην F2 E όσο και στη C4 οι Γιώργος Μανέτας-Ανδρέας Αδαμόπουλος που έκαναν έναν απροβλημάτιστο αγώνα με την Toyota Corolla AE111. Την τριάδα των δύο κατηγοριών συμπλήρωσαν οι τοπικοί Αναστάσιος Αναστασόπουλος-Αχιλλέας Παρασκευόπουλος που αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα με την Toyota Corolla AE92 και δεν μπόρεσαν να παλέψουν όσο θα ήθελαν για κάτι καλύτερο. Στην τρίτη θέση της Ν τερμάτισαν οι Ανάργυρος Λυμπέρης-Ηλίας Καραγκούνης με Subaru Impreza N12 που αντιμετώπισαν κλατάρισμα στο τέλος.

Στη C6, οι Στέφανος Γιόκαρης-Γιώργος Μουρτζούκος οδήγησαν εντυπωσιακά το Toyota Starlet EP91, ανέβηκαν στην κορυφή της κατηγορίας από νωρίς και πέτυχαν άλλη μια νίκη στο φετινό πρωτάθλημα. Αθόρυβοι, αλλά αποτελεσματικοί οι Αθανάσιος Πατέας-Βασίλης Παναγόπουλος τα πήγαν περίφημα στην πρώτη συμμετοχή του οδηγού σε Ολυμπιακό Ράλλυ, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση της C6, με ένα Toyota Starlet EP91. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Διονύσης Κατέβας-Σπύρος Αποστολόπουλος με Toyota Yaris. Αν και βρέθηκαν να προηγούνται από νωρίς οι Τάκης Μιχαλόπουλος-Παντελής Τζαβάρας, αντιμετώπισαν στη συνέχεια πρόβλημα με το χειρόφρενο του Toyota Yaris που οδηγούσαν και υποχώρησαν στην κατάταξη. Στην κατηγορία C3 επικράτησαν οι Γιώργος Χατζηγάκης-Ιωάννης Τόλιας οδηγώντας έξυπνα το πισωκίνητο Ford Escort MKII. Οι θεαματικοί Αναστάσιος Τσαγκαράκης-Στάθης Κουφωλιάς (BMW E30) τερμάτισαν πίσω τους, αφήνοντας τους Παναγιώτη Μπρη-Γιώργο Μικελόπουλο (Ford Escort MKII) στην τρίτη θέση.

Στα Ιστορικά, πρώτευσαν οι Πέτρος Βασιλόπουλος-Παύλος Βοτζάκης (Ford Escort MKI), αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους Σάββα Τζιλαβή-Γιώργο Δημόπουλο (Ford Escort MKI). Οι επικεφαλής μέχρι τα μισά του αγώνα, Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Αθανάσιος Σαμαράς (Lancia Delta HF 4WD) έφυγαν άπραγοι για άλλη μια χρονιά από τον Πύργο, εγκαταλείποντας την προσπάθειά τους από διαρροή λαδιού.

Το επετειακό 44ο Ολυμπιακό Ράλλυ αποδείχτηκε ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτητικό, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα αρκετά πληρώματα να μην καταφέρουν να ανεβούν στη ράμπα του τερματισμού στην Κεντρική Πλατεία Πύργου. Εκτός των προαναφερθέντων, δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Γιώργος Φιλιππίδης-Craig Drew εγκαταλείποντας στην τελευταία ειδική διαδρομή από κρεμαγιέρα. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo, βέβαια, είχε χάσει από νωρίς τις όποιες ελπίδες είχε για νίκη στον Πύργο, καθώς δέχτηκε 5λεπτη ποινή για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων. Έξοδο στην τελευταία διαδρομή είχαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου (Renault Clio Rally3), οι οποίοι είχαν ωραία μάχη καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally3. Εκτός δρόμου στην Αλφειούσα βρέθηκαν και οι Νίκος Βιγκόπουλος-Νίκος Ζακχαίος με Renault Clio Rally3, όπως επίσης και οι μέχρι εκείνη τη στιγμή επικεφαλής της Ν, Πάνος Ισμαήλος-Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo IX). Ένα πρόβλημα στη μετάδοση του Mitsubishi Lancer Evo IX στέρησε τη δυνατότητα στους Ντίνο Τζέμο-Νίκο Πετρόπουλο να παλέψουν για τη νίκη στη Ν, θέτοντάς τους νωρίς εκτός αγώνα. Από έξοδο δεν τερμάτισαν τον αγώνα οι Ηλίας και Δημήτρης Τσετσώνης (Subaru Impreza N12), ενώ από την ίδια αιτία τέθηκαν εκτός αγώνα οι Αναστάσιος Παπαδόπουλος-Ανδρέας Βασιλόπουλος (MG ZR 160) κι ενώ ήταν στην κορυφή της C3. Μια διαρροή καυσίμου στο Ford Escort MKII στέρησε τη δυνατότητα στους Γιώργο Ρήγα-Ιωάννη Γεωργιάδη να τερματίσουν στο 44ο Ολυμπιακό Ράλλυ, ενώ προβλήματα στα ηλεκτρικά του Toyota Yaris ανάγκασε τους Ιωάννη Κασίμη-Χρυσούλα Δικοπούλου σε εγκατάλειψη. Άδοξα ολοκληρώθηκε ο αγώνας για τους Ιωάννη Αθανασόπουλο-Ιωάννη Κουζούλη που τούμπαραν το Toyota Yaris δύο ειδικές πριν το τέλος.

Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ). Συνδιοργανωτές ήταν η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος (Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας), η Π.Ε.Δ.Δ.Ε (Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδος), ο Δήμος Πύργου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας. Στο πλευρό των διοργανωτών βρέθηκαν ο Δήμος Ανδρίτσαινας-Κρεσταίνων και ο Δήμος Ζαχάρως. Θεσμικοί υποστηρικτές ήταν το Επιμελητήριο Ηλείας, ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου, Ερμής και η Δημοτική Επιχείρηση Πύργου Α.Ε. ΟΤΑ.

H Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ) θέλει να ευχαριστήσει όλους τους αγωνιζόμενους που έλαβαν μέρος στο επετειακό 44ο Ολυμπιακό Ράλλυ και να ανανεώσει το ραντεβού της για την επόμενη χρονιά!

Νικητές Κατηγοριών
Rally3: Πέτρος Παντελή/Πάμπος Λαός – Renault Clio Rally3
F2: Αντώνης Αγγελόπουλος/Χρήστος Δίπλας – Peugeot 208 R2
F2 E: Αντώνης Δημόπουλος/Ευθύμιος Σκαλτσάς – Toyota Starlet
N: Αργύρης Τσούλος/Πάνος Σπυρογιάννης – Mitsubishi Lancer Evo IX
C1: Max Rendina/Emanuele Inglesi – Skoda Fabia R5
C2: Πέτρος Παντελή/Πάμπος Λαός – Renault Clio Rally3
C3: Γιώργος Χατζηγάκης/Ιωάννης Τόλιας – Ford Escort MKII
C4: Αντώνης Δημόπουλος/Ευθύμιος Σκαλτσάς – Toyota Starlet
C5: Αντώνης Αγγελόπουλος/Χρήστος Δίπλας – Peugeot 208 R2
C6: Στέφανος Γιόκαρης/Γιώργος Μουρτζούκος – Toyota Starlet EP91

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΙΣΤΟΡΙΚΑ

Το Γραφείο Τύπου και Επικοινωνίας της ΑΟΛΑΠ

Δείτε φωτογραφίες από τον τεχνικό έλεγχο

Δείτε φωτογραφίες από την εκκίνηση

Δείτε φωτογραφίες από τον αγώνα

Δείτε φωτογραφίες από τον τερματισμό

Δείτε φωτογραφίες από τις απονομές

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 20 Μαϊος 2024 18:44

Σχετικά Άρθρα

  • "Έφυγε" από τη ζωή ο Νίκος Κοτρωνάρος - Ήταν στέλεχος στους αγώνες της ΑΟΛΑΠ

    Ένα από τα πολύπειρα στελέχη του μηχανοκίνητου αθλητισμού και ειδικά των αγώνων ράλλυ, ο Νίκος Κοτρωνάρος, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 66 ετών.

    Ο Νίκος Κοτρωνάρος ήταν μέλος της ΑΛΑΚ Μεσσηνίας και εξαίρετος φίλος και συνεργάτης της ΑΟΛΑΠ.

    Σε κάθε αγώνα της ηλειακής λέσχης ήταν παρόντας για να συμβάλει με τις γνώσεις του, ως τεχνικός έφορος. Φίλος τόσο με τα στελέχη της ΑΟΛΑΠ όσο και με τους αγωνιζόμενους, όσοι τον γνώρισαν και συνεργάστηκαν μαζί του, μόνο καλά λόγια είχαν να πουν.

    Ο Νίκος Κοτρωνάρος βρισκόταν αυτό το Σαββατοκύριακο στη Δημητσάνα ως μέλος της οργάνωσης της γνωστής ανάβασης.

    Μετά το γλέντι που πραγματοποιήθηκε από τους διοργανωτές το βράδυ του Σαββάτου, καληνύχτισε φίλους και γνωστούς και πήγε για ύπνο.

    Δυστυχώς, "εφυγε" μέσα στη νύχτα.

    Με ανακοίνωσή της η ΑΟΛΑΠ εκφράζει τα ειλικρινή της συλλυπητήρια στην οικογένειά του.

    "Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 66 ετών ο τεχνικός έφορος Νίκος Κοτρωνάρος. Ο εκλιπών ήταν ιδιαίτερα αγαπητός σε όλους τους αγωνιζόμενους, ενώ η αγάπη του για την ΑΟΛΑΠ ήταν μεγάλη, δίνοντας το παρών σε όλες τις εκδηλώσεις του Σωματείου. Η ΑΟΛΑΠ εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του".

    Kotronaros2Ο Νίκος Κοτρωνάρος (Φωτογραφία ΑΟΛΑΠ - Γεωργία Μπούρου)

  • Ντενίς Ζιρωντέ: Ο συνοδηγός του Ντιντιέ Οριόλ και άλλων “παγκόσμιων” στο Ολυμπιακό Ράλλυ
    Ντενίς Ζιρωντέ: Ο συνοδηγός του Ντιντιέ Οριόλ και άλλων “παγκόσμιων” στο Ολυμπιακό Ράλλυ

    Ένας πολύπειρος του WRC και των μεγάλων αγώνων αυτοκινήτου σε όλα τα επίπεδα, ο Ντενίς Ζιρωντέ (Denis Giraudet) τίμησε με την παρουσία του το 44ο Ολυμπιακό Ράλλυ, σε μια ιστορική χρονιά για την ΑΟΛΑΠ που συμπληρώνει τα 50 χρόνια του θεσμού.

    Ο Ζιρωντέ είναι ακόμα και σήμερα συνοδηγός του μεγάλου “παγκόσμιου” Ντιντιέ Οριόλ, που έχει γράψει ιστορία με χρυσά γράμματα στους αγώνες ράλλυ. Στον Πύργο βρέθηκε στο πλευρό του 'Flandy” του Ανδρέα Βαρδινογιάννη, γιου του Τζίγκερ, που συμμετείχε στον αγώνα καταλαμβάνοντας την 6η θέση γενικής, ενώ ο αδερφός του JJ (Μάξιμος Βαρδινογιάννης) αγωνίστηκε με έναν άλλο ελληνικό θρύλο στο πλευρό του τον Κώστα Στεφανή.

    Ο Ζιρωντέ στην καριέρα του στους αγώνες ράλλυ - που ξεκινά το 1977 - έχει αγωνιστεί ως συνοδηγός του Φιλιπ Μπουγκάλσκι στο ERC και το WRC, του Γιουχα Κάνκουνεν, του Άρμιν Σβάρτζ, του Τόμας Ράντστρομ, του Νικολά Βουιγιός, του Στεφαν Σαραζιν, του Φρανσουά Ντιβάλ, του Ευγκενι Νικολοφ. Φυσικά με τον Ντιντιέ Ωριόλ έχει “γράψει” άπειρα αγωνιστικά χιλιόμετρα

    Στην Ελλάδα πριν τον Πύργο αγωνίστηκε στη Σπάρτη στο Ράλλυ Σπριν “Μολών Λαβέ” και το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ουσιαστικά εκπαιδεύοντας τον Flandy στο ξεκίνημα της εμπλοκής του στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο Τζίγκερ, ο Γιάννης Βαρδινογιάννης, στηρίζει την εμπλοκή των δύο γιων του στους αγώνες ράλλυ και φροντίζει να λάβουν τη σωστή αγωνιστική παιδεία έχοντας στο πλευρό τους, πολύπειρους συνοδηγούς. Άλλωστε και η επιλογή του Κώστα Στεφανή που υπήρξε συνοδοιπόρος του Τζίγκερ στους αγώνες, μόνο τυχαία δεν είναι ούτε αυτή του Ζιρωντέ.

    Μια ακόμα σημαντική παρουσία ήταν αυτή του Κρεγκ Ντρου. Ο Βρετανός συνοδηγός του Γιώργου Φιλιππίδη έχει μεγάλη εμπειρία σε αγώνες στις ΗΠΑ, από όπου έφυγε το 2021 για να ζήσει την πρόκληση του WRC. Την τελευταία τριετία μόνο έχει αγωνιστεί σε πάνω από 70 αγώνες WRC-WRC2.

    Και τέτοιες παρουσίες μόνο καλό μπορούν να κάνουν στο άθλημα και να το συμπαρασύρουν στην αναβάθμιση…

    Giraudet 2

    Giraudet 3Ο Ντένις Ζιρωντέ με τον Flandy

    Stefanis 1Ο Κώστας Στεφανής με τον "JJ"

    Stefanis 2Ο Κώστας Στεφανής

    Drew 1Οι Γιώργος Φιλιππίδης - Graig Drew

  • Σε Κυπριακά χέρια η πρωτιά στο 44ο Ολυμπιακό Ράλλυ (photos)
    Σε Κυπριακά χέρια η πρωτιά στο 44ο Ολυμπιακό Ράλλυ (photos)

    Το επετειακό φετινό Ολυμπιακό Ράλλυ αποδείχθηκε γεμάτο εκπλήξεις και ανατροπές έως το τέλος. Η πρώτη θέση πέρασε διαδοχικά από τον Γιάννη Παπαδημητρίου για τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές, στον Γιώργο Αμούτζα για τις τρεις επόμενες και στο τέλος κατέληξε στα χέρια του Κύπριου Πέτρου Παντελή με συνοδηγό τον Πάμπο Λάο (Renault Clio R3)

    Ο αγώνας διεκόπη λόγω ατυχημάτων στην 3η ειδική της Αλφειούσας και υπήρξε καθυστέρηση περίπου μιάμισης ώρας μέχρι την επανεκκίνηση του.

    Συνολικά από τα πενήντα πληρώματα τερμάτισαν 31, με μεγάλες απώλειες μεταξύ άλλων αυτές του Γιάννη Παπαδημητρίου και του Σωκράτη Τσολακίδη, στην πάντα επικίνδυνη Αλφειούσα.

    Αποκάλυψη για το Ολυμπιακό Ράλλυ ο Γιώργος Αμούτζας (Ford Fiesta R3) (με συνοδηγό τον πολύπειρο Ηλία Παναγιωτούνη) που αποδεικνύεται πολυτάλαντος, αφού ξέρει και να ερμηνεύει τους ρόλους του ως ηθοποιός, υποδειγματικά, να τραγουδά και να… οδηγεί γρήγορα αλλά και συνετά.

    Την 3η θέση κατέκτησαν ο Θέμης Χαλκιάς με τον Νίκο Κομνό (Ford Fiesta R3), ενώ την εξάδα συμπλήρωσαν οι Νώντας Καρανικόλας - Γιώργος Κακαβάς (Ford Fiesta R3), Max Rendina - Emanuele Inglesi (Skoda Fabia R5) και οι Flandy - Denis Giradeut (Ford Fiesta R3)…

    Περισσότερα σε νεότερη ανάρτηση…

    Φωτογραφίες: Λάμπρος Τσακριλής

    {gallery}new_images/olympiasports/2024/05_May/Olympiako_Rally_Foloi{/gallery}

  • Ολυμπιακό Ράλλυ: Εκκίνηση με τη βαριά ιστορία 50 χρόνων (photos)
    Ολυμπιακό Ράλλυ: Εκκίνηση με τη βαριά ιστορία 50 χρόνων

    Παραδοσιακά στην κεντρική πλατεία του Πύργου ξεκίνησε το βράδυ του Σαββάτου το 44ο Ολυμπιακό Ράλλυ, σε μια ιστορική διοργάνωση αφού πέρασαν 50 χρόνια από την τέλεση του πρώτου αγώνα του θεσμού. Πριν το 2003 μεσολάβησαν τα “πέτρινα” χρόνια για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Ηλεία όπου δεν πραγματοποιήθηκε το Ολυμπιακό Ράλλυ, ωστόσο οι άνθρωποι που έφεραν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στο νομό, με προσωπικό κόστος στις αρχές της δεκαετίας του 1970 έκαναν ανασύνταξη δυνάμεων, έφεραν και νέα μέλη στην ΑΟΛΑΠ και ξεκίνησαν μια νέα δυναμική πορεία βάζοντας ξανά τον αγαπημένο αγώνα της Ελλάδας στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.

    Ο αγώνας με αμείωτο ρυθμό, παραμένει από τότε στην κορυφή του καλεντάρι και έχει χαρακτηριστεί ως ένας από τους πιο δύσκολους και σκληρούς του πρωταθλήματος που πολύ εύκολα θα έκανε “διεθνή καριέρα” στο Ευρωπαϊκό Καλεντάρι… Αλλά αυτό είναι μια άλλη μεγάλη κουβέντα που κάποια στιγμή θα πρέπει να ανοίξει, μετά τη συμπλήρωση μισού αιώνα ζωής για το Ολυμπιακό Ράλλυ.

    Το βράδυ του Σαββάτου λοιπόν κορυφαία πληρώματα από την Ελλάδα, την Κύπρο και την Ιταλία, αλλά και αγωνιζόμενοι από άλλες χώρες όπως η Μεγάλη Βρετανία, ανέβηκαν στην ράμπα της εκκίνησης όπου τους υποδέχθηκε η διοίκηση της ΑΟΛΑΠ και οι τοπικοί άρχοντες. Προηγήθηκαν χορευτικά σύνολα από σχολές χορού της πόλης που έδωσαν χρώμα και ρυθμό στην εκκίνηση, ενώ την παρουσίαση έκανε ο δημοσιογράφος Θέμης Μαντάς.

    Ο αγώνας σήμερα περνά στο “κυρίως πιάτο” με τη δράση να μεταφέρεται στις τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, της Φολόης, της Σμέρνας - Γραίκα και της Αλφειούσας, όπου αναμένεται οι θεατές να παρακολουθήσουν επικές μάχες…

    Δείτε φωτογραφίες από την εκκίνηση

    {gallery}new_images/olympiasports/2024/05_May/Olympiako_Rally_Ekkinisi{/gallery}

    Δείτε φωτογραφίες από τον Τεχνικό Έλεγχο

    {gallery}new_images/olympiasports/2024/05_May/Olympiako_Rally_Texnikos_Elegxos{/gallery}

    Φωτογραφίες: Λάμπρος Τσακριλής

  • 44o Ολυμπιακό Ράλλυ: Όλα έτοιμα για τον επετειακό κορυφαίο αγώνα των 50 χρόνων
    44o Ολυμπιακό Ράλλυ: Όλα έτοιμα για τον επετειακό κορυφαίο αγώνα των 50 χρόνων

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την πανηγυρική εκκίνηση του φετινού επετειακού αγώνα του Ολυμπιακού Ράλλυ, το οποίο διαγράφει μια πορεία 50 χρόνων, στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με τα πληρώματα που έχουν δηλώσει συμμετοχή φέτος, να είναι και αυτά 50 σε αριθμό.

    Το πρόγραμμα του αγώνα αλλά και περαιτέρω λεπτομέρειες έκαναν γνωστά χθες οι διοργανωτές του 44ου Ολυμπιακού Ράλλυ στην συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν στο Λάτσειο Δημοτικό Μέγαρο, με τον πρόεδρο της ΑΟΛΑΠ Μιχάλη Αποστολόπουλο, να κάνει λόγο για τον δεύτερο σε σειρά κορυφαίο αγώνα του ελληνικού πρωταθλήματος, ύστερα από το Ράλλυ Ακρόπολις «Πενήντα χρόνια ιστορίας, πενήντα χρόνια αναμνήσεων, ο καθένας έβαλε το λιθαράκι του για να φτάσουμε στο 44ο Ολυμπιακό Ράλλυ. Χωρίς εγωισμούς, μιλάμε για τον κορυφαίο αγώνα του ελληνικού πρωταθλήματος. Δεν θέλω να το συγκρίνω με το Ράλλυ Ακρόπολις, διότι αυτό ανήκει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, μιλάμε για άλλους προϋπολογισμούς. Αυτή δεν είναι δική μας γνώμη, των Ηλείων, αλλά των πρωταγωνιστών που είναι οι οδηγοί.

    Φέτος για να γιορτάοσυμε τα πενήντα χρόνια προσθέσαμε και άλλα γεγονότα. Το shakedown θα διεξαχθεί το Σάββατο στην Ε.Δ. Λάλα από τις 10:00 έως τις 14:00. Προσθέσαμε έναν έξτρα τεχνικό και διοικητικό έλεγχο, στο Πάρκο Ξυστρή, το οποίο ανοίγει από την Παρασκευή το πρωί στις 10.00, μέχρι την Κυριακή το απόγευμα. Ο κόσμος θα μπορεί εκεί να κάνει τη βόλτα του και να θαυμάζει τα αγωνιστικά. Το Σάββατο θα ξεκινήσουμε από τις 8.00 μ.μ. με πολιτιστικές εκδηλώσεις και στις 9.00 μ.μ. θα ανέβει το πρώτο αυτοκίνητο να λάβει εκκίνηση.

    Η πανηγυρική εκκίνηση, ξεκίνησε από το 2002 και διεξάγεται μέσα στον Πύργο. Την Κυριακή μετά την Ε.Δ. της Φολόης, είναι η Ε.Δ Γραίκα και μετά στην Αλφειούσα, στην οποία προστέθηκε νέο κομμάτι με μηχανήματα και έγινε μια φανταστική ειδική διαδρομή. Πλεονέκτημα για τους φιλάθλους και τον Δήμο Πύργου, επειδή οι επισκέπτες, οι χιλιάδες φίλοι, μόλις 5-6 χιλιόμετρα από τον Πύργο θα μπορούν να παρακολουθήσουν τον αγώνα, χωρίς να χρειαστεί να κάνουν πολλά χιλιόμετρα. Στις 5:12 μ.μ. την Κυριακή θα έρθει το πρώτο αυτοκίνητο για τον τερματισμό. Στις 18:40 είναι οι απονομές» επεσήμανε ο κ. Αποστολόπουλος, ο οποίος δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους συνδιοργανωτές της ΑΟΛΑΠ, τους θεσμικούς υποστηρικτές, καθώς και στους 144 χορηγούς

    Κλείνοντας ο πρόεδρος της ΑΟΛΑΠ σημείωσε ότι: «Για να έχουμε σωστό αποτέλεσμα, θα πρέπει όλοι που θα παρακολουθήσουν, σε όλα τα σημεία να προσέχουν παντού. Το άθλημα το δικό μας δεν είναι ούτε πινγκ πονγ, ούτε βόλεϊ. Τα αγωνιστικά είναι τέρατα και αν τουμπάρουν, δεν κινδυνεύει ο οδηγός. Όμως ο θεατής πρέπει να ακούει τις υποδείξεις των κριτών. Διότι μια πέτρα να πετάξει ένα αγωνιστικό, μπορεί αυτή η πέτρα να είναι θανάσιμη».

    Παρών στην συνέντευξη Τύπου ήταν και ο Δήμαρχος Πύργου Στάθης Καννής, ο οποίος επεσήμανε πως: «Η ΑΟΛΑΠ γιορτάζει τα πενήντα χρόνια δράσης και γιορτάζει και ο Δήμος μας, η πόλη μας, ο Πύργος, ο οποίος υποδέχεται αυτό το μεγάλο αθλητικό γεγονός. Ένα τεράστιο αθλητικό και κοινωνικό γεγονός το οποίο έχει αγκαλιάσει η τοπική κοινωνία, ίσως το μοναδικό γεγονός σε επαρχιακή πόλη το οποίο έχει τέτοια αποδοχή. Ο Δήμος μας, έχει χρηματοδοτήσει κατά το μέρος που του ανήκει αυτόν τον αγώνα και ευχόμαστε καλή επιτυχία, με υγεία και ασφάλεια στους εμπλεκόμενους, οδηγούς, συνοδηγούς, διοικητικό τεχνικό τιμ. Ελπίζουμε ότι η πλατεία Πύργου θα είναι γεμάτη από συμπολίτες και επισκέπτες, που θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την πανηγυρική εκκίνηση, τις ειδικές διαδρομές. Συγχαρητήρια στους συντελεστές αυτού του μεγάλου γεγονότος.

    Από την πλευρά του, ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού Νώντας Κυριαζής, σημείωσε πως: "Θα συμπλήρωνα ότι το Ολυμπιακό Ράλλυ, είναι το κορυφαίο αθλητικό γεγονός στην Ηλεία κάθε χρόνο, επειδή πράγματι έχει πανελλήνια ακτινοβολία. Ο Δήμος Πύργου είναι περήφανος που φιλοξενεί αυτό το αθλητικό γεγονός με ιστορία πενήντα χρόνων. Συγχαρητήρια στους συντελεστές, τη διοίκηση της ΑΟΛΑΠ, όλες τις προηγούμενες διοικήσεις, αλλά και τις προηγούμενες δημοτικές Αρχές. Ο Δήμος Πύργου φυσικά συμμετέχει και ελπίζουμε σε λίγα χρόνια, να έχουμε πίστα αγώνων, αλλά να έχουμε και μια δεύτερη ανάλογη αθλητική διοργάνωση».

    Ακολούθως, ο πρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου Ηλείας Κώστας Νικολούτσος, ανέφερε: «Κάθε μεγάλο γεγονός, εκτός από την πρόσκαιρη ακτινοβολία του, στηρίζεται στη διάρκειά του. Σήμερα η πόλη, ο νομός, έχει μια διοργάνωση με προϊστορία πενήντα χρόνων, η οποία δείχνει πόσο σοβαρή είναι η προσπάθεια και με πόσο υψηλό επαγγελματισμό γίνεται η διοργάνωση. Φέτος μπορεί να γίνει ακόμα και καλύτερη και επειδή παρακολουθώ την εξέλιξη του πρωταθλήματος, μπορώ να πω ότι περιμένουμε έναν πολύ ενδιαφέροντα αγώνα. Παρακολουθώ αυτή τη διοργάνωση από την πρώτη μέρα της και όλες αυτές οι ιστορικές αναμνήσεις που τη συνδέσουν, συγκαταλέγονται στα θετικά της διοργάνωσης. Εύχομαι καλή επιτυχία, με ασφάλεια και κάθε επιτυχία στην προσπάθεια προώθησης του αγώνα.

    Η πρόεδρος της Δ.ΕΠ. Α.Ε./ΟΤΑ Πύργου Έλενα Μπαγιώργου, απηύθυνε ανοιχτό κάλεσμα σε όλους τους πολίτες να δώσουν το παρόν στην κορυφαία αυτή αθλητική διοργάνωση: «Στηρίζουμε αυτό το μεγάλο αθλητικό γεγονός. Από αύριο στο θεματικό πάρκο Ξυστρή, θα φιλοξενήσουμε τον διοικητικό και τεχνικό έλεγχο. Καλούμε τον κόσμο να έρθει και να γνωρίσει τα πληρώματα. Ως δημοτική επιχείρηση, θα βρισκόμαστε δίπλα στην προσπάθεια».

    Τέλος, η πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Πύργου Αθηνά Κρεστενίτη τόνισε πως: «Είμαστε πανέτοιμοι και περιμένουμε με ιδιαίτερη χαρά να υποδεχθούμε τους επισκέπτες στην πόλη μας, τους διαγωνιζόμενους και μη, και τους θεατές. Είμαστε κοντά στην ΑΟΛΑΠ και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, να ευχηθούμε καλό αγώνα και καλό τερματισμό με ασφάλεια σε όλα τα πληρώματα».

  • Νικητές οι Παπαδημητρίου - Πετρόπουλος στο 30o Ράλλυ Σπριντ Γραίκα!
    Νικητές οι Παπαδημητρίου - Πετρόπουλος στο 30o Ράλλυ Σπριντ Γραίκα!

    Με νικητές τους Ιωάννη Παπαδημητρίου-Νίκο Πετρόπουλο, ολοκληρώθηκε το 30ό Ράλλυ Σπριντ Γραίκα που διεξήχθη στις 18 και 19 Νοεμβρίου. Διοργανωτής του αγώνα ήταν το αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ) και θεσμικοί υποστηρικτές ήταν ο Δήμος Ανδρίτσαινας-Κρεσταίνων και ο Δήμος Ζαχάρω. Ο αγώνας είχε την υποστήριξη του Συλλόγου Φιλοπροόδων Κρεσταίνων και του Δασικού Συνεταιρισμού Γραίκα.

    Οι Παπαδημητρίου-Πετρόπουλος, κέρδισαν με άνεση τα δύο πρώτα σκέλη του αγώνα, εκμεταλλευόμενοι και την ανωτερότητα του Skoda Fabia R5, ωστόσο λίγο έλειψε να καρδιοχτυπήσουν στο τέλος. Το πλήρωμα έπαθε λάστιχο από τα μέσα του τρίτου σκέλους, το οποίο προτίμησε να μην αλλάξει, γεγονός που δεν στάθηκε αρκετό να τους στερήσει τη νίκη. Με αυτό τον τρόπο, πρόσθεσαν άλλη μια νίκη στο πλούσιο παλμαρέ τους. Ωραία κόντρα εξελίχθηκε για τις πιο πίσω θέσεις του βάθρου, με τους Στέλιο Λαϊνόπουλο-Πάνο Σπυρογιάννη να τερματίζουν δεύτεροι, παρά τα προβλήματα που τους δυσκόλεψαν στις αρχές του αγώνα. Έχοντας στα χέρια τους ένα Mitsubishi Lancer Evo IX R4, αντιμετώπισαν πρόβλημα με το ημιαξόνιο στο πρώτο σκέλος, το οποίο κατάφεραν να λύσουν στη συνέχεια και ξεκίνησαν την αντεπίθεση. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να σκαρφαλώσουν τρεις θέσεις στην κατάταξη, τερματίζοντας δεύτεροι γενικής, πετυχαίνοντας, μάλιστα τον ταχύτερο χρόνο στην τελευταία ειδική διαδρομή, εκμεταλλευόμενοι και το σκασμένο ελαστικό των νικητών. Στην τρίτη θέση τερμάτισαν τα αδέρφια, Ηλίας και Δημήτρης Τσετσώνης που ξεκίνησαν δυνατά τον αγώνα, όντας δεύτεροι έπειτα από την πρώτη διαδρομή του αγώνα. Στη συνέχεια, ωστόσο, ένα πρόβλημα με το διαφορικό τους έστειλε προσωρινά εκτός βάθρου, ωστόσο στην τελευταία ειδική, το δίδυμο του Subaru Impreza N12 πίεσε και ήταν αυτό τελικά που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Μόλις 3 δευτερόλεπτα πίσω τους τερμάτισε ο Αργύρης Τσούλος που είχε για πρώτη φορά δίπλα του τον Χρήστο Κουζιώνη. Το πλήρωμα αντιμετώπισε και αυτό πρόβλημα με το πίσω διαφορικό του Mitsubishi Lancer Evo VIII, ενώ «έπεσε» και στη σκόνη προπορευόμενου αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να χάσει μια θέση στο βάθρο στις λεπτομέρειες.

    Καταπληκτική εμφάνιση πέτυχαν οι Δημήτρης Σταυρόπουλος-Παντελής Τζαβάρας, οι οποίοι με ένα Toyota Yaris τερμάτισαν πρώτοι στην F2, πρώτοι στη C6 και πέμπτοι γενικής. Το τοπικό πλήρωμα ήταν στη δεύτερη θέση της δικίνητης κατηγορίας έπειτα από τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές του 30ού Ράλλυ Σπριντ Γραίκα και ανέβασε ρυθμό στο τελευταίο πέρασμα, με αποτέλεσμα να πανηγυρίσει μια σπουδαία επιτυχία. Τον πρώτο τους τερματισμό στη σύντομη αγωνιστική τους καριέρα και μάλιστα στη δεύτερη θέση της F2, πέτυχαν οι Χρήστος Καστής-Δήμητρα Καστή με Peugeot 206 XS. Αν και ξεκίνησαν συντηρητικά το πρωί, στη συνέχεια ανέβασαν ρυθμό σκαρφαλώνοντας στην κορυφή της δικίνητης κατηγορίας, μία ειδική πριν την ολοκλήρωση του αγώνα. Ωστόσο και αυτοί έπεσαν «θύμα» μηχανικής βλάβης, καθώς το κιβώτιο ταχυτήτων του Peugeot δεν δούλεψε όπως θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να αρκεστούν στη δεύτερη θέση της F2, στην πρώτη της C5 και στην έκτη της γενικής. Στην έβδομη θέση τερμάτισαν οι Νίκος Ντάβαρης-Κωνσταντίνος Μακρής με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX, αφήνοντας πιο πίσω τους Ντίνο Ζυγογιάννη-Νικόλαο Τσέλλο με ίδιο αυτοκίνητο. Οι τελευταίοι, αν και έκαναν δυναμικό ξεκίνημα, όντας τρίτοι στο πρώτο πέρασμα από την ειδική διαδρομή του Γραίκα, υποχώρησαν στην κατάταξη, αντιμετωπίζοντας στο τρίτο πέρασμα, πρόβλημα με την τροφοδοσία του αγωνιστικού τους.

    Ένατοι γενικής, τρίτοι στην F2 και πρώτοι στη C4 τερμάτισαν οι Αναστάσιος Αναστασόπουλος-Αχιλλέας Παρασκευόπουλος. Οδηγώντας ένα Toyota Corolla AE92, ανέβηκαν για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στη C4, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη χρονιά. Πιο πίσω βρέθηκαν οι νικητές της C3, Κωνσταντίνος Αντωνίου-Απόστολος Μακάριος, οι οποίοι οδήγησαν με το πλάι το Ford Escort MKII, αποσπώντας το χειροκρότημα των θεατών σε κάθε τους πέρασμα. Δεύτεροι στη C3 τερμάτισαν οι Γιώργος Αγαθοκλέους-Σάββας Ζάκου, με ένα Peugeot 208 Rally4. Το Κυπριακό πλήρωμα κινήθηκε χωρίς να πάρει περιττά ρίσκα, έχοντας κατά νου να κατακτήσει τον τίτλο στην κατηγορία και με αυτό του το αποτέλεσμα, τα κατάφερε.

    Στη C6, πίσω από τους Σταυρόπουλο-Τζαβάρα, βρέθηκαν οι Διονύσης Γαζετάς jnr-Παντελής Καραθανάσης, οδηγώντας ένα Toyota Yaris. Ο 21χρονος οδηγός πίεσε στο ξεκίνημα και στη συνέχεια έκοψε ρυθμό, καθώς η δεύτερη θέση στην κατηγορία ήταν αρκετή ώστε να του χαρίσει το έπαθλο της C6 στο φετινό Κύπελλο Χώματος. Το βάθρο της C6 συμπλήρωσαν οι Νίκος Σωτηρόπουλος-Ευάγγελος Μούκας οι οποίοι δυσκολεύτηκαν στο 30ό Ράλλυ Σπριντ Γραίκα, οδηγώντας ένα Nissan Micra K11. Πιο πίσω στην κατηγορία, τερμάτισαν οι πρωτοεμφανιζόμενοι Αθανάσιος Πατέας-Βασίλης Παναγόπουλος (Toyota Starlet EP91) και Διονύσης Κατέβας-Ιωάννης Κουζούλης (Toyota Yaris), οι οποίοι τα κατάφεραν περίφημα στην πρώτη τους απόπειρα στο χώρο των αγώνων. Οι Παναγιώτης Μαντάς-Παναγιώτης Ρηγόπουλος (Toyota Yaris) ολοκλήρωσαν στην έκτη θέση της C6, ενώ έβδομοι τερμάτισαν τα αδέρφια, Στέλιος και Παναγιώτης Κόκκινος, επίσης με Toyota Yaris.

    Στην κατηγορία C4, δεύτεροι πίσω από τους νικητές, Αναστασόπουλο-Παρασκευόπουλο, τερμάτισαν οι Γιώργος Μανέτας-Ανδρέας Αδαμόπουλος, οι αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων της Toyota Corolla AE111 που είχαν στα χέρια τους. Τους ακολούθησαν οι Γιώργος Καρούζος-Παναγιώτης Μπράβος (Toyota Corolla AE86) και οι Παναγιώτης Λαθούρης-Χρήστος Κουφός (Toyota Starlet).

    Στην κατηγορία C5, τους Καστή-Καστή ακολούθησαν οι Φίλιππας και Παναγιώτης Ανδρικόπουλος με Peugeot 206 XS, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Θεόδωρος και Δημήτρης Πανούτσος. Το πλήρωμα του Ford Fiesta R2 έκανε έναν επεισοδιακό αγώνα, καθώς στο πρώτο πέρασμα σταμάτησε να αλλάξει λάστιχο, πληγώνοντας παράλληλα το αγωνιστικό καθώς είχε επαφή με βράχο. Σαν να μην έφτανε αυτό, στην τελευταία ειδική, τούμπαρε, συνεχίζοντας τον αγώνα του, με τη βοήθεια θεατών. Ενδιάμεσα, στο δεύτερο πέρασμα, είχε καταφέρει να πετύχει την ταχύτερη επίδοση στη δικίνητη κατηγορία.

    Άτυχοι στάθηκαν και οι Αναστάσιος Παπαδόπουλος-Ανδρέας Βασιλόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) οι οποίοι σταμάτησαν να αλλάξουν ελαστικό στην πρώτη ειδική διαδρομή, με αποτέλεσμα να χάσουν πολλά λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για διάκριση στο 30ό Ράλλυ Σπριντ Γραίκα. Στη συνέχεια, άφησαν θετικές εντυπώσεις, πραγματοποιώντας την τρίτη ταχύτερη επίδοση στα δύο τελευταία σκέλη του αγώνα. Στον αγώνα συμμετείχε και ένα αυτοκίνητο στην κατηγορία Τ1, με τους Ιωάννη Βορριά-Αθανάσιο Μπάκα (Mitsubishi Pajero Evolution) να ολοκληρώνουν με επιτυχία τον τελευταίο γύρο του Κυπέλλου Χώματος.

    Στις εγκαταλείψεις του αγώνα, ξεχωρίζει αυτή των Αντώνη Δημόπουλου-Ευθύμιου Σκαλτσά (Toyota Starlet) από διαφορικό κι ενώ ήταν στην κορυφή της F2. Τούμπαραν νωρίς στον αγώνα οι Ιωάννης Γιαννακόπουλος-Ιωάννης Φωτεινογιαννόπουλος με το Ford Fiesta R2, ενώ δεν κατάφεραν να τερματίσουν στο 30ό Ράλλυ Σπριντ Γραίκα οι Διονύσης Μαρούδας-Χρήστος Ξυνής (Ford Escort MKII) και οι Ηλίας Καραγκούνης-Σταύρος Ξένος με Opel Kadett E. Στα μισά του πρώτου σκέλος, πάρκαραν δεξιά την Toyota Corolla AE92 που οδηγούσαν, οι Άρης Μαυραγάνης-Νίκος Χρέππας, από ημιαξόνιο, ενώ δεν ολοκλήρωσαν και οι Δημήτρης Λυκομήτρος-Γιώργος Καραχάλιος (BMW 320i E21). Έξοδο είχαν στο τρίτο σκέλος οι Θεόδωρος Εγγλέζος-Κώστας Γρηγοριάδης με Toyota Yaris.

    Η Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ) θέλει να ευχαριστήσει όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν στο 30ό Ράλλυ Σπριντ Γραίκα!

    Πηγή: ΑΟΛΑΠ

    [widgetkit id="6" name="######### Gallery για Άρθρα #########"]

  • 43ο Ολυμπιακό Ράλλυ: Μια ανάσα πριν από το μεγάλο αθλητικό γεγονός της Ηλείας
    43ο Ολυμπιακό Ράλλυ: Μια ανάσα πριν από το μεγάλο αθλητικό γεγονός της Ηλείας

    Από τον Πύργο και την Αρχαία Ολυμπία ξεκινάει φέτος το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος, με το 43ο Ολυμπιακό Ράλλυ, το οποίο θα διεξαχθεί στις 29 και 30 Απριλίου 2023, από την Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ).

    Συνδιοργανωτές του αγώνα είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδος, ο Δήμος Πύργου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας.

    Στις λεπτομέρειες και το πρόγραμμα του πανελλήνιου αυτού αθλητικού γεγονότος αναφέρθηκε χθες κατά την διάρκεια Συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε στα γραφεία της ΑΟΛΑΠ, ο πρόεδρος της Λέσχης Μιχάλης Αποστολόπουλος, ο οποίος αφού ευχαρίστησε τους συνδιοργανωτές δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει και τους 110 χορηγούς της λέσχης σημειώνοντας ότι χωρίς αυτούς δεν γίνονται οι αγώνες.

    Το πρόγραμμα

    Το Σάββατο 29 Απριλίου στην πόλη του Πύργου και συγκεκριμένα στο Πάρκο ΣΠΚ Πύργου (Είσοδος από Οδό Κοκκίνου και Έξοδος από Οδό Πατρών) θα διεξαχθεί ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος του 43ου Ολυμπιακού Ράλλυ (ώρες 15:00 έως 19:00). Το βράδυ της ίδιας ημέρας, στις 21:00 θα γίνει η παρουσίαση των πληρωμάτων – Εκκίνηση στην Κεντρική Πλατεία Πύργου, Σάκη Καράγιωργα. Tο Service Park βρίσκεται στη διαδρομή του αγώνα, στο σχολείο-γήπεδο του Δ.Δ. Λάλα. Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί την Κυριακή 30 Απριλίου στις 09.00 στην έξοδο του Service Park (σχολείο- γήπεδο Δ.Δ. Λάλα) και ο τερματισμός θα πραγματοποιηθεί στην Κεντρική Πλατεία Πύργου, Σάκη Καράγιωργα στις 16:30 την ίδια ημέρα.

    Ο αγώνας αποτελείται από 6 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 75,73 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Τα αγωνιστικά το πρωί της Κυριακής θα κατευθυνθούν στην ειδική διαδρομή «Δούκα-Μηλιές» (μήκος 12,28 χλμ), η οποία θα πραγματοποιηθεί δύο φορές, ενώ συνολικά τρεις φορές θα διέλθουν από την πανέμορφη ειδική διαδρομή «Φολόη» (μήκος 13,01 χλμ). Ο αγώνας θα ολοκληρωθεί με την Power Stage «Επιτάλιο-Αλφειούσα» (μήκος 12,14 χλμ.), μια διαδρομή η οποία συμπεριελήφθη στο Ράλλυ Σπριντ Πύργου τον περασμένο Οκτώβριο. Τα συνολικά χιλιόμετρα του αγώνα είναι 203,44 χλμ, με 127,71 χλμ απλών διαδρομών.

    Επιπλέον ο κ. Αποστολόπουλος σημείωσε πως: «Η είσοδος είναι ελεύθερη, ο κόσμος μπορεί να έρθει και να απολαύσει τα αγωνιστικά αυτοκίνητα το απόγευμα του Σαββάτου στο πάρκο ΣΠΚ αλλά και στην κεντρική πλατεία κατά την διάρκεια της εκδήλωσης που θα ακολουθήσει, όπως φυσικά και την Κυριακή στο τερματισμό».

    Αναφερόμενος επίσης στην οργάνωση του αγώνα ο πρόεδρος της ΑΟΛΑΠ επεσήμανε πως: «Σε ό,τι αφορά τώρα την οργάνωση, υποχρεωνόμαστε από τους διεθνείς κανονισμούς να τηρούμε ένα αυστηρό πρωτόκολλο μέτρων ασφαλείας. Αυτό το πρωτόκολλο εμείς το έχουμε διπλασιάσει. Δηλαδή, μέσα θα υπάρχουν 107 κριτές, ενδιάμεσοι φυλακές στα 73 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Θα έχουμε τρία ασθενοφόρα και 2 διασωστικά. Δηλαδή πέντε οχήματα. Τέσσερα πυροσβεστικά οχήματα, 4 γιατρούς και 20 ανθρώπους της οργάνωσης, οι οποίοι θα είναι διάσπαρτοι μέσα στην οργάνωση, σε περίπτωση που συμβεί κάτι, να έχουμε ταχεία επέμβαση» ανέφερε χαρακτηριστικά απευθύνοντας παράλληλα έκκληση στους θεατές, να συμμορφωθούν με τις υποδείξεις των κριτών για την αποφυγή δυσάρεστων εξελίξεων.

    «Ότι είναι να γίνει από την πλευρά μας στο οργανωτικό κομμάτι έχει γίνει. Μεγάλο κομμάτι όμως του οργανωτικού εξαρτάται από τους χιλιάδες θεατές που θα έρθουν. Οι οποίοι πρέπει να υπακούουν στις εντολές προκειμένου να έχουν έχουμε ασφαλές αποτέλεσμα. Διότι έχουμε πει χιλιάδες φορές, ότι το άθλημα αυτό είναι επικίνδυνο και δεν ξέρουμε μία έξοδος ενός αγωνιστικού, τι μπορεί να προκαλέσει. Όλοι πρέπει να ακούν τις υποδείξεις των κριτών. Και σε καμία περίπτωση να μην έχουν σαν ασπίδα τα παιδιά τους μπροστά. Γιατί μπορεί από ένα αγωνιστικό να φύγουν πέτρες και να προκληθούν τραυματισμοί. Γι’ αυτό παρακαλούμε τους θεατές να απολαύσουν τον αγώνα μιας και ο καιρός από ότι φαίνεται θα είναι σύμμαχος μας.

    Καλούμε επίσης όλο τον Πύργο να έρθει να απολαύσει την πανηγυρική εκδήλωση και τον τερματισμό» σημείωσε κλείνοντας ο Μιχάλης Αποστολόπουλος.

    Ακολούθως τον λόγο έλαβε ο αντιδήμαρχος Αθλητισμού Γιάννης Αργυρόπουλος, ο οποίος ανέφερε ότι:

    «Κι εμείς από την πλευρά μας σαν αθλητικό κομμάτι του Δήμου Πύργου χαιρετίζουμε με πολλή χαρά ένα μεγάλο αθλητικό γεγονός, το 43ο Ολυμπιακό Ράλλυ, που είναι και πανελλήνιο πρωτάθλημα. Είναι πολύ μεγάλη μας τιμή να φιλοξενούμε αυτό το μεγάλο αθλητικό γεγονός, που σκοπός του είναι η ανάδειξη τόσο των αθλητών, των σωματείων και όλων αυτών που αγωνίζονται όσο όμως και η ανάδειξη της πόλης μας.

    Εμείς από την πλευρά μας θα είμαστε κοντά σας, αρωγοί, γιατί αύριο είναι μεγάλη γιορτή του αθλητισμού και προσκαλούμε όλο τον κόσμο μαζί να παρακολουθήσουμε και να γιορτάσουμε αυτό το σπουδαίο αθλητικό γεγονός».

    Την στήριξή του στο 43ο Ολυμπιακό Ράλλυ, εξέφρασε στην συνέχεια και ο αντιδήμαρχος Πύργου υπεύθυνος της Δημοτικής Αστυνομίας, Μαρίνος Αχτύπης, ο οποίος τόνισε πως: «Και εγώ από την πλευρά μου χαιρετίζω το 43ο Ολυμπιακό Ράλλυ το οποίο έχει γίνει θεσμός. Εμείς ως Δημοτική Αστυνομία και Πολιτική Προστασία στηρίζουμε το γεγονός αυτό, βρισκόμαστε δίπλα του, η Δημοτική Αστυνομία και η Πολιτική Προστασία στέκονται αρωγοί σε αυτό που έχει δημιουργήσει τόσα χρόνια ο Μιχάλης. Το γνωρίζουμε όλοι από μικρά παιδιά και είμαστε δίπλα του».

    Από την πλευρά του ο Γιάννης Αργυρόπουλος Αναπληρωτής Δήμαρχος Πύργου – Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Τεχνικών Υπηρεσιών, σημείωσε ότι:

    «Εκπροσωπώντας με τους συναδέλφους αντιδημάρχους, τον δήμαρχο Παναγιώτη Αντωνακόπουλο αλλά και τον πρόεδρο της Περιφερειακής Ενωσης Δήμων τον δήμαρχο Καλαβρύτων Θανάση Παπαδόπουλο, θέλω να τονίσω ότι για μία ακόμα χρονιά αυτή η διοργάνωση μας κάνει υπερήφανους. Και ως αιρετούς αλλά και ως ενεργούς πολίτες της πόλης μας. Το γεγονός ότι με το 43ο Ολυμπιακό Ράλλυ ανοίγει το πρωτάθλημα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας, αποδεικνύει το πόσο σημαντικό είναι για την ομοσπονδία αλλά και για τον χώρο του αυτοκινήτου το Ολυμπιακό Ράλλυ. Οι συμμετοχές και φέτος είναι μεγάλες, όλοι οι κορυφαίοι οδηγοί Θα βρεθούν το επόμενο Σαββατοκύριακο στον Πύργο και στην Αρχαία Ολυμπία προκειμένου να ανταγωνιστούν και να δείξουν τον καλύτερό τους εαυτό. Αυτό που θέλω να πω εγώ είναι ότι το Ολυμπιακό Ράλλυ πλέον έχει ξεφύγει από τα όρια του Πύργου, της Ηλείας και γενικότερα της Δυτικής Ελλάδας.

    Είναι μία διοργάνωση η οποία αντιμετωπίζεται με ενδιαφέρουν από ολόκληρη την χώρα, γι’ αυτό και είμαστε υποχρεωμένοι εμείς ως αυτοδιοίκηση να συμμετέχουμε και να ενισχύουμε ενεργά τέτοιες εκδηλώσεις. Η εξωστρέφεια, ο αθλητισμός, η ανάδειξη των πλεονεκτημάτων της περιοχής μας, είναι στην ατζέντα τόσο του Δήμου Πύργου όσο και της ΠΕΔ γι’ αυτό και κάθε χρονιά είμαστε δίπλα στην ΑΟΛΑΠ και στον πρόεδρό της τον Μιχάλη Αποστολόπουλο ο οποίος όπως και όλο το ΔΣ αλλά και τα μέλη της ΑΟΛΑΠ προσπαθούν κάθε χρόνο να βελτιώνουν το Ολυμπιακό Ράλλυ και τις υπόλοιπες διοργανώσεις που αναλαμβάνουν αλλά και να το προσαρμόζουν στις σημερινές δύσκολες συνθήκες.

    Κλείνοντας, θέλω να πω σε ορισμένους που γκρινιάζουν και λένε γιατί χαλάμε χρήματα για το Ολυμπιακό Ράλλυ και για άλλες αθλητικές εκδηλώσεις, ότι το αποτύπωμα που αφήνουν αυτές οι εκδηλώσεις στην αγορά και την τοπική μας οικονομία είναι πολλαπλάσιο. Και πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι ο Δήμος δεν είναι πιστωτικό ίδρυμα, δεν κοίτα πόσα χρήματα έχει κάθε χρόνο στο ταμείο του, τα χρήματα που έχει ο Δήμος πρέπει να διατίθενται για δράσεις που παρουσιάζουν κοινωνικό όφελος. Και το Ολυμπιακό Ράλλυ είναι μία τρανή απόδειξη ότι αφήνει πολλαπλό όφελος στην πόλη μας και την κοινωνία μας».

    Τέλος ο αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού-Εθελοντισμού και Ολυμπισμού Δημήτρης Νικολακόπουλος, πρόσθεσε πως:

    «Το ετήσιο ραντεβού του μηχανοκίνητου αθλητισμού επανέρχεται δριμύτερο στον τόπο μας, στην Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας. Έρχεται να συμπληρώσει μία σειρά από αθλητικές εκδηλώσεις της ΑΟΛΑΠ που έχουν αφήσει έως τώρα το αθλητικό αποτύπωμα ανεξίτηλο στον τόπο μας. Το 43ο Ολυμπιακό Ράλλυ είναι πλέον γεγονός, έρχεται και το υποδεχόμαστε με ιδιαίτερη χαρά. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας πίστη στο αθλητικό της πλάνο δεν θα μπορούσε να λείπει από μία τέτοια σπουδαία διοργάνωση».

  • ΑΟΛΑΠ: Το 43ο Ολυμπιακό Ράλλυ 2023 στις 29 και 30 Απριλίου 
    ΑΟΛΑΠ: Το 43ο Ολυμπιακό Ράλλυ 2023 στις 29 και 30 Απριλίου 

    Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος ξεκινάει με το 43ο Ολυμπιακό Ράλλυ, το οποίο θα διεξαχθεί στις 29 και 30 Απριλίου 2023, από το αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ). Συνδιοργανωτές του αγώνα είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος (Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας), η Π.Ε.Δ.Δ.Ε (Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδος), ο Δήμος Πύργου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας. Θεσμικοί υποστηρικτές είναι η ΔΗΚΕ Πύργου, το Επιμελητήριο Ηλείας και ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου, Ερμής.

    Το Σάββατο 29 Απριλίου στην πόλη του Πύργου και συγκεκριμένα στο Πάρκο ΣΠΚ Πύργου (Είσοδος από Οδό Κοκκίνου και Έξοδος από Οδό Πατρών) θα διεξαχθεί ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος του 43ου Ολυμπιακού Ράλλυ (ώρες 15:00 έως 19:00). Το βράδυ της ίδιας ημέρας, στις 21:00 θα γίνει η παρουσίαση των πληρωμάτων – Εκκίνηση στην Κεντρική Πλατεία Πύργου, Σάκη Καράγιωργα. Tο Service Park βρίσκεται στη διαδρομή του αγώνα, στο σχολείο-γήπεδο του Δ.Δ. Λάλα. Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί την Κυριακή 30 Απριλίου στις 09.00 στην έξοδο του Service Park (σχολείο- γήπεδο Δ.Δ. Λάλα) και ο τερματισμός θα πραγματοποιηθεί στην Κεντρική Πλατεία Πύργου, Σάκη Καράγιωργα στις 16:30 την ίδια ημέρα.

    Ο αγώνας αποτελείται από 6 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 75,73 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Τα αγωνιστικά το πρωί της Κυριακής θα κατευθυνθούν στην ειδική διαδρομή «Δούκα-Μηλιές» (μήκος 12,28 χλμ), η οποία θα πραγματοποιηθεί δύο φορές, ενώ συνολικά τρεις φορές θα διέλθουν από την πανέμορφη ειδική διαδρομή «Φολόη» (μήκος 13,01 χλμ). Ο αγώνας θα ολοκληρωθεί με την Power Stage «Επιτάλιο-Αλφειούσα» (μήκος 12,14 χλμ.), μια διαδρομή η οποία συμπεριελήφθη στο Ράλλυ Σπριντ Πύργου τον περασμένο Οκτώβριο. Τα συνολικά χιλιόμετρα του αγώνα είναι 203,44 χλμ, με 127,71 χλμ απλών διαδρομών.

    Το 43ο Ολυμπιακό Ράλλυ δεν προσμετράει σε κάποιο θεσμό των Ιστορικών αυτοκινήτων και η ΑΟΛΑΠ προκειμένου να προσελκύσει τα πληρώματα που συμμετέχουν με αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας, προσφέρει μία δωρεάν διανυκτέρευση στα πληρώματα των Ιστορικών το βράδυ του Σαββάτου 29 Απριλίου. Παράλληλα, θα δοθούν κύπελλα στους τρεις πρώτους της κατάταξης των Ιστορικών. Επίσης, θεσπίζει κύπελλα για την άτυπη κατηγορία “Seniors” για τους οδηγούς άνω των 55 ετών και αντίστοιχα κύπελλα για τους συνοδηγούς άνω των 55 ετών.

    Οι αναγνωρίσεις διαδρομών θα γίνονται μέχρι το Σάββατο 29 Απριλίου (έως τη δύση του ηλίου) με ελεύθερο αριθμό περασμάτων. Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην παρενοχλούνται οι κάτοικοι της περιοχής. Απαγορεύεται η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων στις Ειδικές Διαδρομές με ανάποδη φορά από αυτή του αγώνα.

    Η Γραμματεία του Αγώνα θα λειτουργεί από τη Δευτέρα 10 Απριλίου έως την Παρασκευή 21 Απριλίου, στα γραφεία της ΑΟΛΑΠ (28ης Οκτωβρίου 11, 5ος όροφος - Πύργος, και ώρες 19.00-21.30). Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα: 2621022165, 6937112825 και 6937114349. e-mail: [email protected].

    Το Σάββατο 29 Απριλίου και από ώρα 15.00 έως 19.00, η Γραμματεία θα λειτουργεί σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στην τοποθεσία του Διοικητικού ελέγχου, στο Πάρκο ΣΠΚ Πύργου, ενώ την Κυριακή 30 Απριλίου, από ώρες 07.00 έως 19.00 σε αίθουσα του πρώην Δημαρχείου Φολόης στο Δ.Δ. Λάλα, Τ.Κ., 27066, ΗΛΕΙΑΣ Τηλέφωνο: 6937112825.

    Δήλωση συμμετοχής ΣΔΔΑ, Συμπληρωματικός Κανονισμός, Χάρτης, ωράριο και road book θα δημοσιεύονται τόσο στη σελίδα του Σωματείου (www.aolap.gr), όσο και στην επίσημη ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας (www.omae-epa.gr). Όλες οι πληροφορίες για αγωνιζόμενους και θεατές, θα είναι διαθέσιμες και στη σελίδα της ΑΟΛΑΠ στο facebook: www.facebook.com/aolapyrgou

    Οι εγγραφές συμμετοχής θα γίνονται δεκτές από τη Δευτέρα 10 Απριλίου και έως την Παρασκευή 21 Απριλίου 2023 (ώρα 23.59). Δηλώσεις γίνονται μόνο μέσω του Συστήματος Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων-ΣΔΔΑ.

    Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν για πληροφορίες:

    Τηλ/Fax: 2621022165 (ώρες 19.00-22.00) ή 6937112825, 6937114349

    e-mail: [email protected], [email protected] και Facebook “ ΑΟΛΑΠ ”.

    (Δελτίο Τύπου)

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς