Παρασκευή, 25 Ιανουαρίου 2019 18:12

Το "Ανδρέας Κάλβος" άλλαξε και πάει στο Πάτρα - Κεφαλονιά - Ιθάκη

Γράφτηκε από τον

Με νέα εμφάνιση και Levante εξυπηρέτηση βάζει πλώρη το "Ανδρέας Κάλβος" για νέους προορισμούς. Πέρασε στον στόλο της Levante Ferries και έφυγε απο την Κυλλήνη όχι για πολύ μακριά όμως.

Στα ναυπηγεία ανανεώθηκε, μπήκαν οι τελευταίες πινελιές, ολοκληρώνονται οι ετοιμασίες και θα ξεκινήσει πολύ σύντομα τη σύνδεση της Ιθάκης και της Κεφαλονιάς με την Πάτρα!

Το πάλαι ποτέ πορτοκαλί σκαρί, έγινε κίτρινο και λευκό και ξεκινά σύντομα και πάλι δρομολόγια στο Ιόνιο...

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 25 Ιανουαρίου 2019 18:22

Σχετικά Άρθρα

  • H Levante Ferries δρομολογεί και τρίτο πλοίο
    H Levante Ferries δρομολογεί και τρίτο πλοίο

    Η Levante Ferries Group, παρά το γεγονός ότι για τον μήνα Σεπτέμβριο του 2020, η μείωση του μεταφορικού έργου επιβατών στις γραμμές που εξυπηρετεί, ανέρχεται έως το -65% με συνεχή πτωτική τάση, και με ανάλογες μειώσεις και στις λοιπές κατηγορίες ναύλων (Ι.Χ., Φορτηγά, Λεωφορεία), ανακοινώνει πως αναλαμβάνει το κόστος και την ευθύνη και στις δύσκολες εποχές που τόσο η Ακτοπλοία όσο και το σύνολο της Χώρας μας βιώνει, να δρομολογήσει και τρίτο πλοίο.

    Στην απόφασή της αυτή κατέληξε, πιστή στο όραμά της να παραμένει διαρκώς αφοσιωμένη στην αδιάλειπτη και ποιοτική εξυπηρέτηση των νησιωτών και των επαγγελματιών σε Ζάκυνθο, Κεφαλονιά και Ιθάκη και αφουγκραζόμενη τα αιτήματά τους, για την βέλτιστη εξυπηρέτηση των αναγκών τους, αναφορικά με τις ώρες αναχώρησης των Πλοίων της, αν και όπως είναι γνωστό η πληρότητα αυτές τις εποχές, κυμαίνεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

    Στο πλαίσιο αυτό, από 05/10/2020 τα δρομολόγια στις γραμμές Κυλλήνη – Ζάκυνθος – Κυλλήνη, και Κυλλήνη – Πόρος – Κυλλήνη, διαμορφώνονται σύμφωνα με τους παρακάτω πίνακες:

    ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΥΛΛΗΝΗ - ΖΑΚΥΝΘΟΣ

    ΛΙΜΑΝΙ

    ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΣΑΒΒΑΤO

    ΑΠΟ ΖΑΚΥΝΘΟ

    05:30

    14:00

    18:15

    ΑΠΟ ΚΥΛΛΗΝΗ

    07:45

    16:15

    20:30

    ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΚΥΡΙΑΚΗ & 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

    ΑΠΟ ΖΑΚΥΝΘΟ

    08:00

    14:00

    18:15

    ΑΠΟ ΚΥΛΛΗΝΗ

    10:00

    16:15

    20:30

    ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΥΛΛΗΝΗ – ΠΟΡΟΣ

    ΛΙΜΑΝΙ

    ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΚΥΡΙΑΚΗ

    ΑΠΟ ΚΥΛΛΗΝΗ

    07:00

    09:45

    21:30

    ΑΠΟ ΠΟΡΟ

    05:00

    13:00

    19:30


    Παρατηρήσεις
    :

    1. Επιπλέον καθημερινά θα εκτελούνται τα εξής δρομολόγια: Από Πόρο προς Πισαετό Ιθάκης με ώρα αναχώρησης 08:40 και από Πισαετό Ιθάκης προς Πόρο με ώρα αναχώρησης 18:00.
    2. Ανήμερα της αργίας της 28ης Οκτωβρίου τα δρομολόγια 05:00 από Πόρο προς Κυλλήνη & 07:00 από Κυλλήνη προς Πόρο θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.
    3. Κάθε Κυριακή δεν θα εκτελείται το δρομολόγιο από Πόρο προς Κυλλήνη με ώρα αναχώρησης 05:00 και από Κυλλήνη προς Πόρο με ώρα αναχώρησης 07:00.

    Για περαιτέρω πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν το www.levanteferries.com ή να απευθυνθούν στα παρακάτω τηλέφωνα:

    Κυλλήνη 26230 92200 και 26230 92080 | Πόρος 26740 72450 | Αργοστόλι 26710 25500 | Πάτρα 2610 240000 | Ιθάκη 26740 33453 | Κεντρικές κρατήσεις 210 9499400

    (Δελτίο Τύπου)

  • “Safety Firtst” για τη Levante Ferries
    “Safety Firtst” για τη Levante Ferries

    Η ασφάλεια των επιβατών και του πληρώματος παραμένει η υψίστη προτεραιότητα για τη LEVANTE FERRIES. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι το μότο “Safety First” κυριαρχεί παντού, σε όλες τις εργασίες πάνω στα πλοία και τα γραφεία της εταιρείας. Καμία εργασία δεν ξεκινά, αν δεν έχει προηγηθεί αξιολόγηση κινδύνου και δεν έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα εξάλειψης οποιασδήποτε πιθανότητας ατυχήματος ή λάθους.

    Στα πλαίσια αυτά, η LEVANTE FERRIES φροντίζει να προσφέρει όχι μόνο μια ευχάριστη αλλά και ταυτόχρονα ασφαλή ταξιδιωτική εμπειρία. Για τον λόγο αυτό έχει εφοδιάσει όλα τα πλοία του στόλου της με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, είτε πρόκειται για μέσα πλοήγησης, είτε πρόκειται για μέσα πυρόσβεσης είτε πρόκειται για σωστικά μέσα.

    Και φυσικά το FIOR DI LEVANTE δεν είναι μόνο το ομορφότερο πορθμειακό πλοίο στον κόσμου, σύμφωνα με τα διεθνή βραβεία SHIPPAX Awards, αλλά και το ασφαλέστερο, αφού διαθέτει τελευταίας τεχνολογίας σωστικά μέσα της Viking, τη προμήθεια και ετήσια συντήρηση των οποίων έχει αναλάβει η TECHNAVA. Το Σύστημα Εκκένωσης του FIOR DI LEVANTE είναι τύπου κάθετου σωλήνα (mini chute), με μέγιστο πρωτόκολλο εκκένωσης τα 582 άτομα στα 30 λεπτά. Είναι κατασκευασμένο από ειδικό ύφασμα τύπου κέβλαρ, με το οποίο κατασκευάζονται και τα αλεξίσφαιρα γιλέκα,. Εσωτερικά σχηματίζεται ειδικός “διάδρομος” που επιτρέπει την ελεγχόμενη και ασφαλή κάθοδο του επιβάτη, προστατεύοντας τον από τυχόν τραυματισμό. Ταυτόχρονα επιτυγχάνεται μια γρήγορη και στεγνή εκκένωση του πλοίου, αφού όλοι οι επιβάτες κατευθύνονται μέσα σε μια κλειστή πνευστή σχεδία και δεν έρχονται καθόλου σε επαφή με το νερό.

    safety firrst4

    Φέτος, στα πλαίσια της ετήσιας επιθεώρησης και συντήρησης των σωστικών μέσων του πλοίου, πραγματοποιήθηκε Εκπαιδευτικό Σεμινάριο από τη TECHNAVA, για τη σωστή συντήρηση και χρήση όλων των Σωστικών Μέσων του πλοίου. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε εκδίπλωση και των δύο Συστημάτων Εγκατάλειψης (MES) μέσα στον Λιμένα Ζακύνθου, όπως προβλέπεται από την Ελληνική νομοθεσία κάθε 6 χρόνια, και ακολούθησε πραγματικό Γυμνάσιο Εγκατάλειψης του πλοίου, με όλο το πλήρωμα να το εγκαταλείπουν μέσα από τη κατακόρυφη τσουλήθρα του πλοίου.

    Γυμνάσια πραγματοποιούνται σε εβδομαδιαία βάση πάνω στα πλοία, με στόχο τον έλεγχο ετοιμότητας και την εξοικείωση των Πληρωμάτων με τα συστήματα του πλοίου, έτσι ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν με συστηματικό και προκαθορισμένο τρόπο στην αντιμετώπιση μιας έκτακτης ανάγκης. Η ταχύτητα και η ακρίβεια εκτέλεσης των εντολών είναι πρωταρχικής σημασίας για το τελικό αποτέλεσμα.

    safety firrst3

    Το συγκεκριμένο Γυμνάσιο Εγκατάλειψης πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τη προβλεπόμενη στο ΣΑΔ της Εταιρείας διαδικασία. Το σενάριο προέβλεπε ότι σημειώθηκε πυρκαγιά στο κυρίως γκαράζ του πλοίου, η οποία πήρε ανεξέλεγκτες διαστάσεις και ο Πλοίαρχος αποφάσισε τελικά να δώσει την εντολή “Εγκαταλείψατε το πλοίο!”

    Στο Γυμνάσιο συμμετείχε σύσσωμο το πλήρωμα, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον Πίνακα Διαίρεσης καθήκοντα κάθε ναυτικού.

    • Ήχησε ο γενικός συναγερμός του πλοίου.
    • Όλα τα μέλη του πληρώματος παρουσιάστηκαν στους Σταθμούς Συγκέντρωσης φορώντας το σωσίβιο.
    • Μοιράστηκαν VHF σε όλα τα προβλεπόμενα μέλη του πληρώματος.
    • Ο Πλοίαρχος ενημέρωσε μέσω της μεγαφωνικής όλους τους επιβάτες να συγκεντρωθούν στο πλησιέστερο Σταθμό Συγκέντρωσης.
    • Μοιράστηκαν τα ατομικά σωσίβια.
    • Ο Πλοίαρχος έδωσε την εντολή για εγκατάλειψη του πλοίου.
    • Έγινε καθέλκυση της ταχυπλόου λέμβου διάσωσης.
    • Έγινε ενεργοποίηση και των δύο Συστημάτων Εκκένωσης.
    • Ξεκίνησε η εγκατάλειψη. Το πλήρωμα φρόντισε την αποβίβαση πρώτα των γυναικόπαιδων κι εκείνων που έχουν ανάγκη στις Πνευστές Σωσίβιες Σχεδίες.
    • Μετά την αποβίβαση όλων, το πλήρωμα, με τελευταίο τον Πλοίαρχο, εγκατέλειψαν το πλοίο.

    Την όλη διαδικασία παρακολούθησε ο επιβλέπων το πλοίο Κορεάτικος Νηογνώμονας (KOREAN REGISTER), ο οποίος και συνεχάρη τον Capt. Στέφανο Μαρίνο και το Πλήρωμα του για την άψογη συνεργασία και ετοιμότητά τους!

    safety firrst2

    Η LEVANTE FERRIES είναι μια νέα εταιρεία με όραμα να προσφέρει στο επιβατικό κοινό της μια αξέχαστη θαλάσσια εμπειρία. Ο στόλος της αποτελείται από 5 επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία - ferry boats, που δραστηριοποιούνται στη περιοχή του Ιονίου Πελάγους και εξυπηρετούν τα νησιά Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά και Ιθάκη από τη Πάτρα ή τη Κυλλήνη. Τα πλοία αυτά είναι τα: Fior Di Levante, Mare Di Levante, Κεφαλονιά, Ανδρέας Κάλβος και Σμύρνα. Η LEVANTE FERRIES φροντίζει όχι μόνο για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των επιβατών της, αλλά και για τη προβολή των νησιών που εξυπηρετεί. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη συνεχιζόμενη αύξηση της επιβατικής κίνησης, που συμβάλλει στην ανάπτυξη και αύξηση του πλούτου των νησιών αυτών.

  • Levante Ferries: Αλλαγές στα δρομολόγια από και προς Ζάκυνθο, Κεφαλονιά, Ιθάκη
    Levante Ferries: Αλλαγές στα δρομολόγια από και προς Ζάκυνθο, Κεφαλονιά, Ιθάκη

    Η Levante Ferries Groupανακοινώνει ότι, μέχρι και την Κυριακή 05 Ιουλίου 2020, τα δρομολόγια στις γραμμές Κυλλήνη – Ζάκυνθος & Κυλλήνη – Πόρος – Ιθάκη, διαμορφώνονται σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:

    ΚΥΛΛΗΝΗ – ΖΑΚΥΝΘΟΣ

    Λιμένας αναχώρησης

    Ώρα αναχώρησης

    ΚΥΛΛΗΝΗ

    05:45

    14:15

    18:30

    ΖΑΚΥΝΘΟΣ

    07:45

    16:15

    20:30

    ΚΥΛΛΗΝΗ – ΠΟΡΟΣ

    Λιμένας αναχώρησης

    Ώρα αναχώρησης

    ΚΥΛΛΗΝΗ

    06:00

    09:45

    20:45

    ΠΟΡΟΣ

    12:00

    18:45

    22:45

    ΚΥΛΛΗΝΗ – ΙΘΑΚΗ

    Λιμένας αναχώρησης

    Ώρα αναχώρησης

    ΚΥΛΛΗΝΗ

    06:00

    ΙΘΑΚΗ

    17:15

    ΠΟΡΟΣ – ΙΘΑΚΗ

    Λιμένας αναχώρησης

    Ώρα αναχώρησης

    ΠΟΡΟΣ

    07:40

    ΙΘΑΚΗ

    17:15

    Παρατηρήσεις:

    • Κάθε Σάββατο δε θα εκτελείται το δρομολόγιο από Πόρο προς Κυλλήνη με ώρα αναχώρησης 22:45
    • Κάθε Κυριακή δε θα εκτελείται το δρομολόγιο από Κυλλήνη προς Πόρο και Ιθάκη με ώρα αναχώρησης 06:00.

    Για περαιτέρω πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν το www.levanteferries.comή να απευθυνθούν στα παρακάτω τηλέφωνα:

    Κυλλήνη 26230 92200 και 26230 92080

    Πόρος 26740 72450

    Αργοστόλι 26710 25500

    Πάτρα 2610 240000

    Ιθάκη 26740 33453

    Κεντρικές κρατήσεις 210 9499400

  • Η Levante Ferries μειώνει τους ρύπους!
    Η LEVANTE FERRIES μειώνει τους ρύπους!

    Για μια ακόμη χρονιά, και εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, η LEVANTE FERRIES κατάφερε όχι μόνο να υποβάλλει εμπρόθεσμα στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (EMSA) τις Εκθέσεις Εκπομπών Διοξειδίου του Άνθρακα (CO2) για όλα τα πλοία του στόλου της, αλλά και να επαληθευτούν από τον εξουσιοδοτημένο φορέα της ΕΕ, τον ιταλικό νηογνώμονα RINA. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, η LEVANTE FERRIES να απονεμηθούν τα αντίστοιχα Έγγραφα Συμμόρφωσης, που πιστοποιούν το επίτευγμα της και τη δέσμευση της για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και τη προστασία του περιβάλλοντος. Τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα για όλα τα υπόχρεα πλοία αναρτώνται στην ιστοσελίδα του EMSA μετά τις 30 Ιουνίου κάθε έτους.

    Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την Οδηγία 2015/757 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (γνωστή και ως EU MRV), από 01/01/2018 όλα τα εμπορικά πλοία ολικής χωρητικότητας άνω των 5000 GT, που καταπλέουν ή αποπλέουν από λιμάνι εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, είναι υποχρεωμένα να συμμετάσχουν σε ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Παρακολούθησης (Monitoring), Υποβολής Εκθέσεων (Reporting) και Επαλήθευσης (Verification) των εκπομπών CO2. Σκοπός του Συστήματος MRV είναι η καταγραφή των εκπομπών του CO2 που οφείλονται στις θαλάσσιες μεταφορές. Αν και η ναυτιλία αποτελεί μέχρι και σήμερα το πιο φιλικό προς το περιβάλλον, αλλά και το πιο αποδοτικό μέσω μεταφοράς, το CO2 συμβάλει στην ενίσχυση του φαινομένου του θερμοκηπίου, με αποτέλεσμα την αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας και τη κλιματική αλλαγή.

    levante2

    Η προβλεπόμενη διαδικασία EU MRV είναι ιδιαίτερα απαιτητική για μια ναυτιλιακή εταιρεία που εκτελεί 8.700 δρομολόγια ετησίως και μεταφέρει πάνω από 1,9 εκατ. επιβάτες και 560.000 οχήματα.

    Για να μπορέσει να ικανοποιήσει σωστά τις απαιτήσεις τις Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά κυρίως για να μπορέσει να καταγράψει με ακρίβεια τις καταναλώσεις καυσίμων και να υπολογίσει τις εκπομπές CO2, η LEVANTE FERRIES έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει έναν πολύπλοκο Αλγόριθμο, με χρήση ΑΙ, ο οποίος επεξεργάζεται συνεχώς ένα τεράστιο πλήθος δεδομένων και υπολογίζει ανά κάθε δρομολόγιο, επιβάτη και όχημα το μεταφορικό έργο που εκτελεί και τις καταναλώσεις καυσίμων και εκπομπές CO2 που αντιστοιχούν σε κάθε ένα από αυτά.

    Τα αποτελέσματα του 2019 ήταν ιδιαίτερα ευχάριστα, αν και αναμενόμενα. Αν και υπήρξε σημαντική αύξηση του Μεταφορικού Έργου σε Επιβάτες (pax-nm) και Οχήματα (mt-nm), που ξεπέρασε το 11% για το FIOR DI LEVANTE και το 40% για το MARE DI LEVANTE, η Κατανάλωση Καυσίμου με βάση τη διανυθείσα απόσταση (kg/nm) παρέμεινε σταθερή. Αυτό, όμως, που είναι αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι Καταναλώσεις Καυσίμων και αντίστοιχα οι Εκπομπές CO2 με βάση το μεταφορικό έργο που εκτέλεσαν (σε g/pax-nm και g/mt-nm) μειώθηκαν, για μεν το FIOR DI LEVANTE κατά 13%, για δε το MARE DI LEVANTE κατά 18%! Το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ και ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ αποτελούν νέα αποκτήματα της εταιρείας, και δεν υπάρχουν προηγούμενα στοιχεία σύγκρισης, αλλά τα αποτελέσματα και για αυτά παρουσιάζονται εξίσου ελπιδοφόρα.

    image001

    Αξίζει να σημειωθεί ότι όλα αυτά η LEVANTE FERRIES τα κατάφερε χωρίς να χρειαστεί να μειώσει καθόλου τη ταχύτητα των πλοίων της, που αποτελεί και τη πιο εύκολη λύση για δραστική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2. Τουναντίον, μέσω επιλεγμένων παρεμβάσεων και συστηματικής συντήρησης των πλοία της, που θα παρουσιαστούν παρακάτω, η LEVANTE FERRIES κατόρθωσε το ακατόρθωτο! Αύξησε την υπηρεσιακή ταχύτητα των πλοίων της, για να μπορέσει να μεταφέρει τους επιβάτες της πιο γρήγορα στον προορισμό τους, αλλά ταυτόχρονα κατάφερε να μειώσει σημαντικά τη κατανάλωση καυσίμων και τις εκπομπές CO2.

    Τα αποτελέσματα δικαιώνουν τις στρατηγικές επιλογές και τις συνεχείς επενδύσεις της Εταιρείας για την αναβάθμιση του στόλου της και τη καλύτερη δυνατή συντήρηση των πλοίων της και ικανοποιούν την αυξημένη ευαισθησία της για τη προστασία του περιβάλλοντος και τον σεβασμό της Τοπική Κοινωνίας. Μέσα από έναν συνδυασμό καλά σχεδιασμένων και σωστά στοχευμένων δράσεων, η LEVANTE FERRIES:

    • Βελτιστοποιεί τη κατανομή των δρομολογίων και των πλοίων που τα εξυπηρετούν, με γνώμονα πάντα τη καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών της.
    • Βελτιστοποιεί τη λειτουργία όλων των μηχανημάτων πάνω στα πλοία της, με αποτέλεσμα να μεγιστοποιεί την αποδοτικότητα τους και να μειώνει σημαντικά τη κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.
    • Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη τακτική και καλύτερη δυνατή συντήρηση όλων των πλοίων της, με χρήση γνήσιων ανταλλακτικών και συντήρηση σύμφωνα με τις οδηγίες και τα χρονοδιαγράμματα του κατασκευαστή κάθε μηχανήματος.
    • Εφαρμόζει εξελιγμένα Συστήματα ΑΙ και τεχνολογίες machine learning για τη Συντήρηση με βάση τη Κατάσταση (Condition-based Maintenance) και τη πρόληψη βλαβών που μπορούν να δημιουργήσουν πρόβλημα στη λειτουργία του πλοίου.
    • Εφαρμόζει σωστό Σχεδιασμό Ταξιδίων και βελτιστοποίηση της διαγωγής των πλοίων της. Αν και η υπάρχει η δυνατότητα σχεδίασης πορείας ευνοϊκής με τον καιρό (weather routing), η ύπαρξη προκαθορισμένων δρομολογίων καθιστά την εφαρμογή της δύσκολη.
    • Πραγματοποιεί συχνό καθαρισμό της γάστρας και γυάλισμα των προπελών όλων των πλοίων της, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της υδροδυναμικής τους και μείωση της αντίστασης τριβής.
    • Χρησιμοποιεί τελευταίας τεχνολογίας σιλικονούχα και απολύτως οικολογικά υφαλοχρώματα, για τους ίδιους παραπάνω λόγους (βελτίωση υδροδυναμικής και μείωση αντίστασης τριβής).
    • Εκπαιδεύει συνεχώς τα στελέχη της, στα πλοία και στη ξηρά, στις νέες τεχνολογίες και κώδικες της ναυτιλίας.

    Για τη LEVANTE FERRIES τα πλοία δεν είναι απλά ένα μεταφορικό μέσο που εξασφαλίζει τη διασύνδεση των Νησιών με την Ηπειρωτική Ελλάδα και τη μεταφορά των κατοίκων και τουριστών με άνεση και ασφάλεια. Για τη LEVANTE FERRIES τα πλοία προσφέρουν μια πραγματική ταξιδιωτική εμπειρία και συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων των Νησιών μας. Επιπλέον, τα πλοία συμβάλουν στην ανάπτυξη του τουρισμού, τη δημιουργία θέσεων εργασίας και αύξηση του πλούτου των Νησιών!

    Η LEVANTE FERRIES καταβάλει κάθε προσπάθεια για τη συνεχή αναβάθμιση του στόλου της, με στόχο τη μείωση των εκπομπών αερίων ρύπων κατά 50% μέχρι το 2030 και τη μηδενική εκπομπή ρύπων μετά το 2050, με μετατροπή του στόλου της σε κλιματικά ουδέτερο! Για τον σκοπό αυτό συμμετέχει σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα για τη χρήση καθαρών καυσίμων και αξιολογεί συνεχώς καινοτόμες προτάσεις των μεγαλύτερων κατασκευαστικών οίκων του κόσμου για εναλλακτικά καύσιμα, νέες τεχνολογίες πρόωσης και εξοικονόμησης ενέργειας.

    Πρόσφατα, η LEVANTE FERRIES ολοκλήρωσε τη συμμετοχή της στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ELEMED (ELectrification in the Eastern MEDiterranean) για τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας ως εναλλακτικό καύσιμο στη ναυτιλία, αποσκοπώντας να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ναυτιλίας στην Ανατολική Μεσόγειο.

    Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού, η LEVANTE FERRIES, με ιδία κεφάλαια, εγκατέστησε πάνω το πλοίο της FIOR DI LEVANTE τη κατάλληλη υποδομή ηλεκτροδότησης (shore connection), έτσι ώστε, κατά τη διανυκτέρευση του πλοίου στον λιμένα Κυλλήνης να σταματά η λειτουργία όλων των ηλεκτρομηχανών του πλοίου, με αποτέλεσμα τη μείωση της ηχορύπανσης και όλων των αερίων ρύπων στην περιοχή.

    Πολύ σύντομα, η ίδια εγκατάσταση θα χρησιμοποιηθεί και για την ηλεκτροφόρτιση των μπαταριών που θα εγκατασταθούν στα πλοία της LEVANTE FERRIES και θα χρησιμοποιηθούν για την ηλεκτροπρόωσή τους.

    Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι, με στόχο τη προστασία του περιβάλλοντος και της ανθρώπινης υγείας, η LEVANTE FERRIES ήταν από τις πρώτες ναυτιλιακές εταιρίες που το 2019 ξεκίνησαν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο το μαζούτ χαμηλού θείου (LSFO), πολύ πριν τη καταληκτική ημ/νία της 1/1/2020 που είχε θέσει ο Παγκόσμιο Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) .

    Το ενδιαφέρον της LEVANTE FERRIES για τη προστασία του περιβάλλοντος είναι πολύ σοβαρό και αυτό αποδεικνύεται καθημερινά από μια σειρά δράσεων, όπως είναι:

    • Η χρήση ανακυκλώσιμου χαρτιού στα εισιτήρια και σε όλα τα έντυπα της εταιρείας.
    • Tο ηλεκτρονικό εισιτήριο (e-ticket), το οποίο δεν αποτελεί μόνο μια ακόμη ευκολία της τεχνολογίας, που αναβαθμίζει σημαντικά την εξυπηρέτηση του Επιβάτη, αλλά καταργεί και τις εκτυπώσεις!
    • Η ψηφιοποίηση του Συστήματος Ασφαλούς Διαχείρισης της Εταιρείας και η κατάργηση, με πολύ γρήγορους ρυθμούς, της παραδοσιακής ανάγκης εκτύπωσης και υπογραφής ενός μεγάλου όγκου εντύπων, απαραίτητων για τη καλή λειτουργία και ασφάλεια των πλοίων. Στόχος της είναι η καθολική κατάργηση του χαρτιού και η δημιουργία μιας paperless εταιρείας και πλοίου.
    • Η κατάργηση των πλαστικών συσκευασιών μιας χρήσης από τα κυλικεία των πλοίων και η χρήση οικολογικών συσκευασιών.
    • Ο διαχωρισμός και ανακύκλωση όλων των απορριμμάτων των πλοίων & πρακτορείων της.
    • Η μέτρηση ανθρακικού αποτυπώματος των πλοίων, μέσω των αερίων εκπομπών, και η προσπάθεια μείωσής του.
    • Η χρήση φωτοβολταϊκών πάνελ για τον φωτισμό των πλοίων (βρίσκεται στο στάδιο της έρευνας).
    • Η ηλεκτροδότηση των πλοίων της από τη ξηρά, με στόχο την αθόρυβη λειτουργία τους και μηδενική ρύπανση (ELEMED).

    Η LEVANTE FERRIES είναι μια νέα εταιρεία με όραμα να προσφέρει στο επιβατικό κοινό της μια αξέχαστη θαλάσσια εμπειρία. Ο στόλος της αποτελείται από 5 επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία - ferry boats, που δραστηριοποιούνται στη περιοχή του Ιονίου Πελάγους και εξυπηρετούν τα νησιά Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά και Ιθάκη από τη Πάτρα ή τη Κυλλήνη. Τα πλοία αυτά είναι τα: Fior Di Levante, Mare Di Levante, Κεφαλονιά, Ανδρέας Κάλβος και Σμύρνα. Η LEVANTE FERRIES φροντίζει όχι μόνο για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των επιβατών της, αλλά και για τη προβολή των νησιών που εξυπηρετεί. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη συνεχιζόμενη αύξηση της επιβατικής κίνησης, που συμβάλλει στην ανάπτυξη και αύξηση του πλούτου των νησιών αυτών.

    Dr. Κυριάκος Π. Μάχος, HSQE Director, Levante Ferries MC

    (Δελτίο Τύπου)

  • "Βουλιάζουν" Κυλλήνη, Ζάκυνθος και Κεφαλονιά από την έξοδο των ετεροδημοτών

    Το αδιαχώρητο επικρατεί αυτή την ώρα στο λιμάνι της Κυλλήνης. Παρά το γεγονός ότι από το πρωί εκτελέστηκαν τρία δρομολόγια προς Ζάκυνθο και Κεφαλονιά μετά το χθεσινό απαγορευτικό, η κίνηση είναι μεγάλη και διαρκώς αυξάνεται.

    Στελέχη των Λιμενικών Αρχών υπογράμμισαν μιλώντας στο ilialive.gr πως φέτος ήδη από τη Μ. Τρίτη, η κίνηση προς τα δύο νησιά παρουσιάζεται αρκετά αυξημένη σε σχέση με άλλες χρονιές και σήμερα Μ. Τετάρτη ο ρυθμός άφιξης ταξιδιωτών στο λιμάνι μεγαλώνει ώρα με την ώρα.

    Η έξοδος προς τα δύο νησιά του Ιονίου αναμένεται να κορυφωθεί τη Μ. Πέμπτη και τη Μ. Παρασκευή. Αν συνεχιστεί ο ίδιος αυξανομενος ρυθμός ίσως να υπάρξουν αλλαγές στα δρομολόγια για αυτό και οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το Λιμενικό Τμήμα Κυλλήνης και την εταιρία Levante Ferries που δρομολογεί τα τρία πλοία "Fior di Levante", "Mare di Levante" και "Κεφαλονιά" στις δύο γραμμές...

    Kullini Kinissi4

    Kullini Kinissi2

  • Το "Κεφαλονιά" ξανά στο Ιόνιο από τη Levante Ferries
    Το

    Πλήρως ανανεωμένο επέστρεψε στα παλιά του λιμάνια το Ε/Γ Ο/Γ Κεφαλονιά. Το πλοίο που ανήκει πλέον στον στόλο της Levante Ferries έπιασε Κυλλήνη και εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή προς Ζάκυνθο και Κεφαλονιά μαζί με τα άλλα δύο πλοία της εταιρίας το Fior di Levante και Mare di Levante...

    Και οι εικόνες που έδωσε η εταιρία στη δημοσιότητα δείχνουν τη μεγάλη αλλαγή τοσό στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του πλοίου...

    Καλά ταξίδια και καλές θάλασσες να έχει...

    kefalonia1

    kefalonia2

    kefalonia3

    kefalonia6

    kefalonia7

  • Το Νήσος Κεφαλονιά στα νέα του χρώματα
    Το Νήσος Κεφαλονιά στα νέα του χρώματα

    Λίγος χρόνος φαίνεται πως απομένει για να βρεθεί και πάλι στα νερά του Ιονίου το Νήσος Κεφαλόνια.

    Η Levante Ferries προχωρά εντατικα τις εργασίες ανανέωσης του πλοίου, που ήδη "ντύθηκε" στα νέα του χρώματα, τα γνωστά του στόλου της Levante...

    Μέχρι να το δούμε πάλι στα μέρη μας, δείτε τις φωτογραφίες που δημοσίευσε η εταιρία...

    Levante2

    Levante

  • Levante Ferries: Δείτε πως αλλάζει το Νήσος Κεφαλονιά (video)
    Levante Ferries: Δείτε πως αλλάζει το Νήσος Κεφαλονιά (video)

    Η Levante Ferries ενέταξε στον στόλο της το ΕΓ/ΟΓ Νήσος Κεφαλονιά, το οποίο βρίσκεται στα ναυπηγεία και αλλάζει προκειμένου σύντομα να δρομολογηθεί ξανά. Η εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο που καταγράφει την πρόοδο των εργασιών.

    Είναι πράγματι εντυπωσιακό να παρακολουθεί κάποιος τις εργασίες που γίνονται στο ΕΓ/ΟΓ πλοίο Κεφαλονιά. Ο «οργασμός» εργασιών που πραγματοποιείτε καθημερινά από τουλάχιστον 10 εξειδικευμένα και πιστοποιημένα συνεργεία (καθένα στον τομέα του) και με ένα σύνολο πάνω από 60 επαγγελματίες, είναι αξιοθαύμαστος!

    Η αναγέννηση και όχι απλά η επισκευή του πλοίου, γίνεται σε όλα τα επίπεδα από την πλώρη μέχρι την πρύμνη και από τα ύφαλα μέχρι την κόντρα γέφυρα και τα φουγάρα, τόσο στον μηχανολογικό και ελασματουργικό εξοπλισμό όσο και στα μέσα εξαρτισμού πρόσδεσης και σωστικών μέσων.

    Συγκεκριμένα στον μηχανολογικό εξοπλισμό γίνεται ανακατασκευή (overhauling) των κύριων μηχανών και ηλεκτρικών γεννητριών (κουζινέτα βάσεως, μέταλλα διωστήρων, έμβολα, χιτώνια, βαλβίδες, καπάκια και ότι άλλο χρειάζεται στις μηχανές... για να γίνουν καινούργιες). Να σημειωθεί ότι όλα τα ανταλλακτικά είναι γνήσια, από την αντιπροσωπεία (original).Οι άξονες και οι προπέλες του πλοίου, ανακατασκευάστηκαν και αλλάχτηκαν όλα τα περιφερειακά εξαρτήματά τους. Επιπλέον έγινε εξάρμοση και ανακατασκευή (overhauling) των bow thrusters.

    Σημαντικές εργασίες επίσης, πραγματοποιούνται σε ότι έχει σχέση με τα κλιματιστικά, ηλεκτρονικά, σωστικά και ελασματουργικά. Σημειώνουμε την τεράστια αλλαγή σωληνώσεων σε πολλά σημεία.

    Στο πλοίο ολόκληρο, πραγματοποιείτε υδροβολή με 2500 bar πίεση από ειδικά «ρομπότ», τόσο εσωτερικά στα διπύθμενα και τις δεξαμενές έρματος όσο και στα εξωτερικά από τα ύφαλα μέχρι γέφυρα, καταστρώματα και τσιμινιέρες καθώς επίσης και σε όλα τα εξαρτήματα των εξαερισμών, προσδέσεις σωστικών (καπόνια), βίντσια και όπου υπάρχει παλαιό χρώμα. Σαν αποτέλεσμα έχουμε την ανάδειξη της καθαρής λαμαρίνας σε όλα τα επίπεδα και επιπροσθέτως έχουμε την αφαίρεση περιττού βάρους 100 και πλέον τόννων που προήλθαν από προηγούμενες επιστρώσεις χρωμάτων, που εδώ και 40 χρόνια είχαν εγκλωβίσει σκουριές.

    Ετσι, μετά την ανάδειξη της καθαρής λαμαρίναςκαι κατόπιν και των απαραίτητων ναυπηγο-κατασκευαστικών εργασιών (αλλαγές λαμαρίνας όπου χρειάζεται κ.ά.), το πλοίο παίρνει, ζωή δεκαετιών και πλέον, αφού μπορούμε να μιλάμε για ένα «νέο πλοίο» ή ακόμα καλύτερα για ένα «νέο Κεφαλονιά»έτσι ώστε να συνεχίσει να κρατάει επάξια και πλήρως ανανεωμένο, ένα ρόλο, αυτόν του ιστορικού πλοίου «σύμβολο», για την Κεφαλονιά και όχι μόνο.

    Αξιοσημείωτο είναι ότι ειδικά για το χρωματισμό του, θα περαστεί με ειδική σιλικονούχα μοράβια της HEMPELκαι κατόπιν όλο το πλοίο θα βαφτεί με εποξικά χρώματα τελευταίας γενιάς επίσης από τη HEMPEL και χρώματα πολυουρεθάνης. Οι εργασίες βέβαια δεν θα αφήσουν έξω και την ανανέωση της γέφυρας τόσο σε τεχνολογικό εξοπλισμό όσο και χρωματικό.

    Το ξενοδοχειακό τμήμα του πλοίου βρίσκεται σε καλή κατάσταση. Θα πραγματοποιηθούν «μικρές επεμβάσεις» για την ώρα, μιας και ο χρονικός περιορισμός (άμεσα το πλοίο πρέπει να δρομολογηθεί) δεν αφήνει τα περιθώρια για αλλαγές, όπως anti-wind και άλλες παρεμβάσεις, που θα γίνουν στο τέλος του τρέχοντος έτους.

    Μπορούμε λοιπόν να πούμε με σιγουριά, ότι μετά από μία επένδυση εκατομυρίων το πλοίο ξαναγεννιέται και χωρίς αναστολές, θα λέγαμε ότι όταν θα «βγει» δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα νεότευκτο!

    Σύντομα λοιπόν, η LEVANTE FERRIES GROUP θα «παραδώσει» στην ελληνική ακτοπλοΐα ένα ανανεωμένο και αναβαθμισμένο ιστορικό πλοίο, ντυμένο πλέον στα κίτρινα, έτοιμο να υπηρετήσει το επιβατικό κοινό, με το μάξιμουμ της απαιτούμενης ασφάλειας, με επαγγελματισμό που αρμόζει σε μια εταιρία που σέβεται τον εαυτό της και τον κόσμο που εξυπηρετεί και φυσικά με όλες εκείνες τις υπηρεσίες μοναδικής ποιότητας, που την έκαναν από τη πρώτη στιγμή να ξεχωρίσει και να κατακτήσει τις καρδιές όλων όσων την εμπιστεύτηκαν για τη μετακίνησή τους.

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ