Κοράλλια: Έκτακτη σύσκεψη του ΟΗΕ για την πανδημία στα πολύτιμα οικοσυστήματα
Ανυσυχία με τον Αντετοκούνμπο στο Μιλγουόκι: Φήμες ότι μπορεί να αποχωρήσει απο τους Μπακς ...
Χημικά από τα ΜΑΤ στο Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας: Απόπειρα εκκένωσης της κατάληψης των εποχικών πυροσβεστών ...
Μαρίνα Σπανού: Όταν τραγουδούσα στον δρόμο ήταν αμήχανο να μου αφήνουν χρήματα
Τουρισμός: «Άνοιξε» τo Voucher των 1250 ευρώ - Δικαιούχοι και προθεσμίες
X: Πάρτι παραπληροφόρησης βλέπει έκθεση ΜΚΟ
Τσιτσιπάς - Σερούντολο 2-1: Με ανατροπή νίκησε ξανά τον Αργεντινό και προκρίθηκε στους 8 του Paris Masters ...
Αρχ. Ολυμπία: Τροχαίο στα τούνελ - Ανατροπή οχήματος στην περιμετρική
Επτά τροφές που κρατούν την ημικρανία μακριά
Οι μαθητές/τριες του Γυμνασίου με ΛΤ Βασιλακίου συμμετέχουν σε Πανελλήνιο ρεκόρ ΚΑΡΠΑ ...
Η ανακοίνωση των επιτυχόντων στις Πανελλαδικές 2024 επιβεβαίωσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις προσδοκίες μαθητών/ριων μετά την ανακοίνωση των βαθμολογιών τον περασμένο μήνα.
Οι μαθητές/ριες του σχολείου με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών του σχολείου πέτυχαν εξαιρετικά αποτελέσματα τα οποία κατατάσσουν το σχολείο στις πρώτες θέσεις πανελλαδικά.
Η επιτυχία αυτή αποκτά μεγαλύτερη σημασία δεδομένου ότι υπήρξε σημαντική άνοδος των βάσεων στην πλειοψηφία των αντίστοιχων Σχολών.
Συγκεκριμένα κάποια ποιοτικά και αριθμητικά δεδομένα που δείχνουν το μέγεθος της επιτυχία είναι:
54 μαθητές/ριες εισάγονται σε σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπάιδευσης
Αναλυτικά:
Οι εκπαιδευτικοί του Πρότυπου & 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας συγχαίρουν τους επιτυχόντες/ουσες και τους εύχονται καλές σπουδές και καλή σταδιοδρομία.
Επίσης συγχαίρουν και τα παιδιά που δεν τα κατάφεραν για τον αγώνα που έκαναν και τους υπενθυμίζουν ότι έχουν ένα πολύ καλό εφόδιο που είναι το Πτυχίο και το Απολυτήριο του ΕΠΑ.Λ. και με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που έχουν αποκτήσει μπορούν σταδιοδρομήσουν στα επαγγέλματα που έχουν διαλέξει. Εξ άλλου στα 18 οι δυνατότητες που δίνει η ζωή είναι πάρα πολλές.
Από το σχολικό έτος 2024-2025 το σχολείο θα λειτουργεί αποκλειστικά ως Πρότυπο ΕΠΑ.Λ (Π.ΕΠΑ.Λ.) Αμαλιάδας και ήδη έχει συμπληρωθεί ο μέγιστός αριθμός μαθητών που μπορεί να φιλοξενήσει το σχολείο στις εγκαταστάσεις του, στην περίπτωση που υπάρξουν κενές θέσεις για την Β’ και Γ’ Τάξη θα υπάρξει ανακοίνωση τον Σεπτέμβριο.
Ένας επιτυχημένος κύκλος κλείνει για το 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας, που πλέον μετατρέπεται σε Πρότυπο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας. Η ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών του 2024, επισφράγισε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, το φινάλε αυτής της διαδρομής.
Μιας διαδρομής απόλυτα αποτυχημένης, καθώς οι αριθμοί αποτυπώνουν την πορεία αυτή.
Από το 2011 έως σήμερα το 2ο ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας με αποκλειστικό γνώμονα την ποιότητα και το συμφέρον των μαθητών αύξησε κατά 600% το μαθητικό δυναμικό σε 340 μαθητές φέτος και κατά 700% τις επιτυχίες στη Γ/μια Εκπαίδευση, υπερνικώντας και την άδικη και παράλογη απόφαση για κλείσιμο τομέων και διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών το 2013.
Σε αυτά τα χρόνια 450 περίπου μαθητές/ριες του σχολείου πετύχαν στην Γ/μια Εκπαίδευση και σύμφωνα με στοιχεία που συγκεντρώνει το σχολείο, σε πάρα πολύ υψηλό ποσοστό(>80%) έχουν ολοκληρώσει ή ολοκληρώνουν τις σπουδές στον προβλεπόμενο χρονικό ορίζοντα και με πολύ καλές βαθμολογίες (καταρρίπτοντας ένα μύθο που διασπείρεται από συγκεκριμένα συμφέροντα, ότι οι μαθητές των ΕΠΑΛ δεν τα καταφέρνουν στο πανεπιστήμιο)
Παράλληλα εκατοντάδες απόφοιτοι με το πτυχίο τους και το απολυτήριο τους δραστηριοποιούνται στη αγορά εργασίας (Νοσοκομεία, Βρεφονηπιακοί σταθμοί, Υπηρεσίες και Γραφεία του Ιδιωτικού και Δημόσιου τομέα, Πρωτογενή παραγωγή και Μεταποίηση κ.α)
Ο συνδυασμός των παραπάνω αλλά και των εκατοντάδων δράσεων και προγραμμάτων που υλοποίησαν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου όλα αυτά χρόνια, αποτέλεσαν τον καθοριστικό παράγοντα ώστε το Σχολείο να επιλεγεί ως ένα από τα 25 Πρότυπα ΕΠΑ.Λ. της χώρας.
Οι πανελλαδικές του 2024
Οι μαθητές/ριες του σχολείου με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών του σχολείου πέτυχαν εξαιρετικά αποτελέσματα τα οποία κατατάσσουν το σχολείο στις πρώτες θέσεις πανελλαδικά.
Συγκεκριμένα κάποια ποιοτικά και αριθμητικά δεδομένα που δείχνουν το μέγεθος της επιτυχία είναι:
Το Πρότυπο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας με νέες προοπτικές
Από το σχολικό έτος 2024-2025 το σχολείο θα λειτουργεί αποκλειστικά ως Πρότυπο ΕΠΑ.Λ (Π.ΕΠΑ.Λ.) Αμαλιάδας, έχοντας δημιουργήσει ήδη περισσότερες από 15 νέες θέσεις εργασίας εκπαιδευτικών, έχει αυξήσει τις προσφερόμενες θέσεις στην Α Τάξη από 70 σε 100+, έχει ενσωματώσει όλες τις καινοτομίες των Πρότυπων ΕΠΑ.Λ. , όλοι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούσαν στο σχολείο έχουν αποκτήσει οργανικές θέσεις χωρίς επιπλέον κριτήρια και αποτελεί κορυφαία επιλογή των μαθητών και των κηδεμόνων τους για τη συνέχιση των σπουδών τους μετά το Γυμνάσιο.
Την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024, ο Δασάρχης κ. Μποβολέτης, προσήλθε στον χώρο του σχολείου μας για να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές / μαθήτριες της Α' τάξης Λυκείου του Πρότυπου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας, σχετικά με έννοιες που αφορούν στην Βιωσιμότητα, την Αειφορία, την Κυκλική Οικονομία και την Πράσινη Συμφωνία.
Αφορμή αυτού αποτέλεσε η εθελοντική συμμετοχή μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας στα περιβαλλοντικά εκπαιδευτικά πρόγραμματα:
Μετά την ενημέρωση, ακολούθησε εκτενής συζήτηση με τους μαθητές/μαθήτριες προκειμένου να λυθούν οι απορίες τους. Τα λεγόμενα και οι απαντήσεις του κ. Μποβολέτη κέντρισαν το ενδιαφέρον των μαθητών και τους δημιουργήθηκε η ανάγκη για περαιτέρω διερεύνηση υλικού και εννοιών.
Εκ μέρους του Πρότυπου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας ευχαριστούμε πολύ τον Δασάρχη Αμαλιάδας, κ. Μποβολέτη Βασίλειο για την άμεση ανταπόκριση του στην πρόσκληση του σχολείου μας και την άψογη συνεργασία μας!!!!
(Δελτίο Τύπου)
Με αφορμή τις καταλήψεις σε διάφορα σχολεία αλλά και για όλες τις απρόβλεπτες περιπτώσεις, που ένα σχολείο ή ένα τμήμα δεν κάνει μάθημα, το υπουργείο Παιδείας έστειλε εγκύκλιο στα σχολεία προκειμένου να υπενθυμίζει τα οριζόμενα από το νόμο.
Η εγκύκλιος
Στην εγκύκλιο τονίζεται ότι εφόσον δεν γίνουν μαθήματα σε ένα τμήμα ή και σε περισσότερα ή και σε ολόκληρο το σχολείο λόγω απρόβλεπτων γεγονότων ή λόγω παρεμπόδισης από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο της πρόσβασης των μαθητών/τριών και/ή εκπαιδευτικών στους χώρους της σχολικής μονάδας, τότε είναι υποχρεωτική η τηλεκπαίδευση, ενώ θα μετράνε κανονικά και οι απουσίες. Η εγκύκλιος αφορά στη εύρυθμη και παιδαγωγικά αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου και προβλέπει τα εξής:
1. Σε περίπτωση έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος, το οποίο καθιστά αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη σχολική μονάδα, όπως, ενδεικτικά, η παρεμπόδιση από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο της πρόσβασης των μαθητών/τριών και/ή εκπαιδευτικών στους χώρους της σχολικής μονάδας, οι σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου τόσο οι μαθητές/τριες όσο και οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι υποχρεωτική τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους/τις μαθητές/τριες. Όσον αφορά στις απουσίες των μαθητών/τριών για κάθε διδακτική ώρα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ισχύει το άρθρο 3 της σχετικής Κ.Υ.Α. Η απουσία μαθητή/τριας από κάθε διδακτική ώρα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καταγράφεται από τον εκπαιδευτικό σε Ηλεκτρονικό Ημερήσιο Δελτίο Φοίτησης, προσμετράται στο γενικό σύνολο των απουσιών που θα πραγματοποιήσει ο/η μαθητής/τρια κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους και λαμβάνεται υπόψη για τον χαρακτηρισμό της φοίτησής του/της.
2. Σε περίπτωση απώλειας διδακτικών ωρών, η αναπλήρωσή τους εξασφαλίζεται με τους ακόλουθους τρόπους: α) αξιοποίηση των σχολικών εορτών με την παράλληλη πραγματοποίηση των εορτών και των μαθημάτων, β) περιορισμός των εργάσιμων ημερών των πολυήμερων εκδρομών και γ) περικοπή περιπάτων και εκδρομών. Με την παύση της λειτουργίας του σχολείου και μέχρι να εξομαλυνθεί η λειτουργία του, ο/η Διευθυντής/ντρια συγκαλεί ανά εβδομάδα, τουλάχιστον, το Σχολικό Συμβούλιο, με σκοπό την αντιμετώπιση της κατάστασης. Μόλις εξομαλυνθεί η λειτουργία του σχολείου, ο/η Διευθυντής/ντρια συγκαλεί αμέσως το Σχολικό Συμβούλιο, το οποίο εισηγείται στον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών τον τρόπο αναπλήρωσης των απολεσθεισών ωρών και ολοκλήρωσης της διδακτέας ύλης και ο Σύλλογος αποφασίζει σχετικά. Η απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών υποβάλλεται στον/στη Διευθυντή/ντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ενημέρωση.
Πηγή: Ethnos.gr
Σήμερα 19/01/2024 συνεδρίασε το 15 μελες του Πρότυπου και 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας και συζήτησε σε ανοιχτή συνέλευση όλου του σχολείου το θέμα της ίδρυσης μη κερδοσκοπικών ιδιωτικών Πανεπιστημίων.
Το 15μελές του Π.ΕΠΑΛ Αμαλιάδας αναφέρει τις απόψεις του για το θέμα της ίδρυσης ιδιωτικών ΑΕΙ.
Δεν θέλουμε να χάνουμε μαθήματα και γι’ αυτό το λόγο κάνουμε αυτή την διαμαρτυρία (1 ώρα απόχη από τα μαθήματα) για να ακουστούν τα αιτήματα μας, τα οποία είναι
Με εκτίμηση
Οι μαθητές/ριες του Πρότυπου και 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας
(Δελτίο Τύπου)
Το σχολείο συμμετέχει για πρώτη φορά στο Πρόγραμμα «Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου», -European Parliament School Ambassadors (EPAS)-,και οι καθηγητές κκ Κοτσέτα Π, Παντιώρα Δ. Τσικόγιας Στ και Σταματίου Μ, παρακολούθησαν τη δια ζώσης επιμόρφωση στην Πάτρα τη Δευτέρα 6 Νοεμβρίου.
Το επιμορφωτικό σεμινάριο υλοποιήθηκε με τη σύμπραξη του Γραφείου Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της Αθήνας, του Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Έρευνας, Ανάπτυξης και Διαπανεπιστημιακής Συνεργασίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς σε συνεργασία με το Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Europe Direct της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Βασικός στόχος του Προγράμματος είναι η κατανόηση, η εμπέδωση και η ανάπτυξη γνώσεων για τον Ευρωπαϊκό Κοινοβουλευτισμό, τις αξίες της δημοκρατίας, την Ευρωπαϊκή Ένωση και η ενίσχυση της «Ενεργούς Πολιτειότητας».
(Δελτίο Τύπου)
Επιβεβαιώνοντας τις υψηλές βαθμολογίες τους στις εισαγωγικές Πανελλαδικές εξετάσεις 2023 οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας πέτυχαν την εισαγωγή τους στα τριτοβάθμια ιδρύματα ως εξής:
Είναι χαρακτηριστικό ότι 20 από αυτούς ήταν στην 1η πεντάδα των επιτυχόντων με 10 από αυτούς να είναι πρώτοι στην σχολή που πέτυχαν.
Επίσης οι περισσότεροι εισήχθησαν στην 1η τους επιλογή.
Οι εκπαιδευτικοί και η διεύθυνση του σχολείου τους συγχαίρουν και τους εύχονται καλή επιτυχία στις σπουδές στους. συνεχίζοντάς με τον ίδιο ζήλο και την ίδια προθυμία που επέδειξαν όσο φοιτούσαν στο σχολείο.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες που δεν εισήχθησαν ή δεν συμμετείχαν στις εξετάσεις, έχουν μπροστά τους το επαγγελματικό τους μέλλον, εφοδιασμένοι με το Πτυχίο και το Απολυτήριο από το Επαγγελματικό Λύκειο, με πλήρως κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα και με δεδομένο ότι η ζωή ξεκινάει στα 18 και μια ατυχία μπορεί κάλλιστα να είναι η αφετηρία νέων και σημαντικών επιτυχιών.
Προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η γεωργική παραγωγή στο προσεχές μέλλον είναι πολλές και πρωτόγνωρες για τους ανθρώπους που ασχολούνται με αυτήν. Ακολουθώντας αυτή τη νέα τροχιά προσανατολισμού, η γεωργική βιομηχανία κινείται ήδη στα χνάρια της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης που μεταμορφώνουν τις παραγωγικές δυνατότητες όλων των βιομηχανικών πεδίων, συμπεριλαμβανομένου και του γεωργικού τομέα. Στο πλαίσιο αυτό τα σύγχρονα αγροκτήματα και οι γεωργικές δραστηριότητες θα λειτουργούν σε διαφορετική βάση, κυρίως επειδή θα χρησιμοποιούν εξελιγμένες τεχνολογίες, όπως ενδεικτικά: τα ρομπότ, οι αισθητήρες, το Cloud Computing, η ανάλυση μεγάλων δεδομένων (Big Data), η τεχνητή νοημοσύνη και η τεχνολογία blockchain. Αυτές οι μεταβολές θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να είναι πιο κερδοφόρες, αποτελεσματικότερες, ασφαλέστερες και πιο φιλικές προς το περιβάλλον.
Με αφορμή αυτούς τους προβληματισμούς το Πρότυπο και 2Ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας κατά το εκπαιδευτικό έτος 2022-2023 υλοποίησε με επιτυχία σχέδια δράσης για το πρόγραμμα «Μία Νέα Αρχή για τα ΕΠΑΛ Μ.Ν.Α.Ε.». το οποίο σχετίζεται άμεσα με αυτά τα νέα δεδομένα. Πιο συγκεκριμένα προμηθεύτηκε:
Ο αυτοματοποιημένος πάγκος ριζοβολίας θα χρησιμοποιηθεί στην παραγωγή πολλαπλασιαστικού υλικού φυλλοφόρων μοσχευμάτων ελιάς, παραγωγή ανθοφύτων, κηπευτικών αλλά και αρωματικών φυτών.
Οι μαθητές συναρμολογήσαν τον πάγκο τα συστήματα τροφοδοσίας νερού, θέρμανσης, και υδρτονέφωσης καθώς και τον πλήρως αυτοματοποιημένο πίνακα ελέγχου Μέσω αυτού οι μαθητές θα αποκομίσουν σημαντικά οφέλη καθώς θα έρθουν σε επαφή με τις νέες τεχνολογίες παραγωγής μοσχευμάτων και σποροφύτων που πληρεί ελεγχόμενες συνθήκες, το οποίο συμβάλλει στην επιτυχία των πειραματισμών και ακολουθεί υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές στην παραγωγή του πολλαπλασιαστικού υλικού Επίσης οι μαθητές θα εκπαιδευτούν στον προγραμματισμό του ηλεκτρονικού εξοπλισμού για τις βέλτιστες συνθήκες παραγωγής φυτών, στη ρύθμιση των συνθηκών ριζοβολίας και στην παραγωγή φυτών με αειφορικές μεθόδους καλλιέργειας.
Το δεύτερο σκέλος αφορά στην χρήση dronew στην γεωργία. Τα drones χρησιμοποιούνται πλέον σε εκτεταμένη κλίμακα στις γεωργικές εφαρμογές με χαρακτηριστικότερες αυτών, την χρήση για αεροψεκασμούς πλήρως στοχευμένους, την αεροφωτογράφιση για διαμόρφωση των χώρων και τον εντοπισμό προσβολών από αρρώστιες και παράσιτα καθώς και την πρόοδο ανθοφορίας και καρπόδεσης.
Το drone θα χρησιμοποιηθεί στην ψηφιακή χαρτογράφηση του σχολικού χώρου με σκοπό την απεικόνιση της κάτοψης του σχολείου με τελικό στόχο το σχεδιασμό και τη διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου του σχολείου. Οι μαθητές θα μελετήσουν τη γεωμορφολογία του τοπίου, θα βρουν τις γεωγραφικές συντεταγμένες μέσω διαδικτυακών εφαρμογών και στο τέλος θα κληθούν να σχεδιάσουν την κάτοψη του σχολείου. Σκοπός του συγκεκριμένου εγχειρήματος είναι οι μαθητές να προτείνουν τρόπους αισθητικής αναβάθμισης του εξωτερικού χώρου του σχολείου. Επίσης να εξοικειωθούν στην αναγνώριση φυτών και των ασθενειών που μπορούν να παρουσιάζουν αυτά μέσω αεροφωτογραφιών.
(Δελτίο Τύπου)
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.