Παρασκευή, 03 Φεβρουαρίου 2023 07:41

Μεγάλη η συμμετοχή των εκπαιδευτικών, στην πρώτη για φέτος εθελοντική Αιμοδοσία της ΕΛΜΕ Ηλείας

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση τόσο των τακτικών εθελοντών αιμοδοτών όσο όμως και νέων, που για πρώτη φορά αποφάσισαν να αιμοδοτήσουν, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της ΕΛΜΕ Ηλείας προκειμένου να στηρίξουν την πρώτη εθελοντική αιμοδοσία που διοργάνωσε χθες στην Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας.

Ανάμεσα στους αιμοδότες, συγκινητική ήταν και η ανταπόκριση αρκετών εκπαιδευτικών από τα Γυμνάσια και τα Λύκεια της περιοχής που, έκαναν το πρώτο βήμα και ενέταξαν πλέον όπως τόνισαν οι περισσότεροι την εθελοντική αιμοδοσία στην ζωή τους.

Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Τμήμα Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Πύργου και την πολύτιμη βοήθεια της ιατρού, Ελισάβετ Ζαχαριαδάκη, η οποία σε δήλωσή της στο ilialive.gr ανέφερε πως:

«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι σήμερα εδώ στον χώρο της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας όπου η ΕΛΜΕ με Ηλείας έχει διοργανώσει μία πολύ καλή δράση, βοηθάει τον κόσμο, οι αιμοδότες προσέρχονται με πολύ καλό ρυθμό και δίνουν λίγο από το αίμα τους σώζοντας τον συνάνθρωπο.

Παρατηρώ ότι σήμερα έρχονται πολλοί νέοι αιμοδότες που ξεκινούν για πρώτη φορά να δίνουν αίμα, καθηγητές του Πύργου, από τα γυμνάσια και τα λύκεια της περιοχής και αυτό είναι το πιο σημαντικό, ότι μαθαίνουν τι θα πει αιμοδοσία, βλέπουν ότι είναι μία απλή διαδικασία, εύκολη, ανώδυνη και ευχάριστη.

Και καταλαβαίνουν πόσο βοηθούν με αυτό τον τρόπο με το αίμα τους. Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους και αυτούς που διοργάνωσαν αυτή τη δράση, τους ίδιους τους αιμοδότες και της αιμοδότριες που έρχονται, τον αντιπεριφερειάρχη τον κ. Γιαννόπουλο για την στήριξή του στο έργο μας προσφέροντας αυτόν τον χώρο και ευχόμαστε να συνεχίσουν αυτή τη δράση, γιατί η ΕΛΜΕ Ηλείας είναι η πρώτη φορά που το διοργανώνει και εύχομαι να συνεχίσει με τέτοιες δράσεις και να βοηθάμε όλοι μας τον κόσμο όσο μπορούμε».

Από την πλευρά του ο Ανδρέας Νικολόπουλος, εκπαιδευτικός στο 2ο ΕΠΑΛ Πύργου και μέλος του ΔΣ ΕΛΜΕ Ηλείας, συμπλήρωσε ότι:
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι, διότι διοργανώνουμε την πρώτη αιμοδοσία για την χρονιά αυτή, είμαστε πολύ ευχαριστημένοι για την μεγάλη προσέλευση που παρατηρούμε από συναδέλφους εκπαιδευτικούς αλλά και από τους υπόλοιπους συνανθρώπους μας.

Μακάρι να ευαισθητοποιήσουμε πολλούς ανθρώπους, οι ανάγκες για αίμα είναι πολύ μεγάλες και εμείς θα είμαστε αρωγοί στο Τμήμα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Πύργου, για να μπορέσουμε να συνεισφέρουμε με το πολυτιμότερο που υπάρχει, το αίμα μας.

Θα θέλαμε να παρακινήσουμε κι άλλους ανθρώπους, το μότο της δράσης είναι “Δώσε αίμα - Δώσε ζωή” και μακάρι να συνεχίσουμε τις δράσεις και να γαλουχήσουμε και τους υπόλοιπους συνανθρώπους μας με την έννοια του εθελοντισμού» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Νικολόπουλος .

aimodosia elme 2

aimodosia elme 3

aimodosia elme 4

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 03 Φεβρουαρίου 2023 23:43

Σχετικά Άρθρα

  • Πύργος: Με παλμό και δυναμική η κινητοποίηση των εκπαιδευτικών - “Διεκδικούμε αξιοπρεπή εργασία και ποιοτική εκπαίδευση”
    Πύργος: Με παλμό και δυναμική η κινητοποίηση των εκπαιδευτικών - “Διεκδικούμε αξιοπρεπή εργασία και ποιοτική εκπαίδευση”

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Αποφασισμένοι να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους εμφανίστηκαν χθες οι εκπαιδευτικοί στον Πύργο κατά την διάρκεια της πανεκπαιδευτικής απεργίας στην οποία συμμετείχαν.

    Οι εκπαιδευτικοί διεκδικώντας αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και καλύτερη χρηματοδότηση για τα σχολεία, μέσα από μια κινητοποίηση που χαρακτηρίζονταν από ιδιαίτερη δυναμική και παλμό, η οποία συντονίστηκε με τη στήριξη της ΔΟΕ και της ΑΔΕΔΥ, κατέστησαν σαφές ότι ο αγώνας τους θα είναι διαρκής μέχρι να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.

    Τα αιτήματα, περιλαμβάνουν ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς, κατάργηση της αξιολόγησης, ασφαλείς και κατάλληλες σχολικές υποδομές, καθώς και καλύτερες συνθήκες για τους αναπληρωτές και τα ολιγοθέσια σχολεία.

    Παράσταση Διαμαρτυρίας στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας

    Η κινητοποίηση ξεκίνησε από την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας, όπου τα σωματεία των εκπαιδευτικών συναντήθηκαν με τον κ. Καρατζά για να συζητήσουν τα προβλήματα του κλάδου.

    Η πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πύργου – Ολυμπίας, Μένια Παπουτσή, τόνισε την απόφαση των εκπαιδευτικών να συνεχίσουν τον αγώνα τους απέναντι στις πολιτικές που θέτουν σε κίνδυνο την ποιότητα της εκπαίδευσης και των σχολείων. Στηλίτευσε τις προσπάθειες της κυβέρνησης να κηρύξει παράνομη την απεργία και σημείωσε πως η έλλειψη εκπαιδευτικών και οι συμπτύξεις τμημάτων δημιουργούν ανυπέρβλητα εμπόδια στην εκπαιδευτική διαδικασία.

    Παράλληλα, ο πρόεδρος του νομαρχιακού τμήματος ΑΔΕΔΥ Ηλείας, Χαράλαμπος Καλαντζής, εξέφρασε την έντονη αντίθεση της ομοσπονδίας στις πειθαρχικές διώξεις εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στην απεργία ενάντια στην ατομική αξιολόγηση. Κατήγγειλε τις πρακτικές τρομοκράτησης των εργαζομένων και δήλωσε τη συνεχή στήριξη της ΑΔΕΔΥ στον αγώνα των εκπαιδευτικών.

    Ο πρόεδρος των συνταξιούχων εκπαιδευτικών Ν. Ηλείας, Φώτης Κωσταράς, υπογράμμισε τη σημασία της διαφύλαξης των δικαιωμάτων που οι εκπαιδευτικοί έχουν κατακτήσει μέσα από πολυετείς αγώνες, τονίζοντας ότι η απεργία είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη και δεν μπορεί να καταπατηθεί.

    Συγκέντρωση στην πλατεία Δικαστηρίων

    Η κύρια συγκέντρωση πραγματοποιήθηκε στην πλατεία Δικαστηρίων στον Πύργο, όπου μίλησαν, ο Χρήστος Γαρύφαλλος, πρόεδρος των εργαζομένων Πύργου – Αρχ. Ολυμπίας και Ζαχάρως, ο Χαράλαμπος Καλαντζής, πρόεδρος του νομαρχιακού τμήματος ΑΔΕΔΥ Ηλείας, η Σωτηρούλα Ζαφειροπούλου γραμματέας ΣΕΠΕΕΑ Δυτ. Ελλάδας, ο Φώτης Κωσταράς, πρόεδρος της ΠΕΣΕΚ, η Στέλλα Αναστασίου, πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηλείας, η Δήμητρα Καραμεσίνη, γενική γραμματέας ΣΕΠΕ Πύργου – Ολυμπίας και ο Κώστας Αλατζάς νεοδιόριστος διωκόμενος εκπαιδευτικός, όπου όλοι οι εκπρόσωποι των σωματείων επανέλαβαν τη δέσμευσή τους για συνέχιση του αγώνα.

    Η Στέλλα Αναστασίου, πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηλείας, κατήγγειλε τις προσπάθειες της κυβέρνησης να εκφοβίσει τους εκπαιδευτικούς, δηλώνοντας ότι η απεργία είναι η μόνη επιλογή για να διεκδικηθούν τα δικαιώματα των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

    Οι εκπαιδευτικοί υπογράμμισαν ότι θα συνεχίσουν δυναμικά, με κλιμάκωση των κινητοποιήσεων, έχοντας ήδη προγραμματίσει νέα πανεργατική απεργία για τις 20 Νοεμβρίου.

    Ο αγώνας των εκπαιδευτικών όπως επεσήμαναν δεν αφορά μόνο τις συνθήκες εργασίας τους, αλλά και την ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται στους μαθητές. Με αποφασιστικότητα και οργάνωση, βροντοφώναξαν ότι θα συνεχίσουν να διεκδικούν ένα εκπαιδευτικό σύστημα που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας, χωρίς εκπτώσεις στην ασφάλεια και την ποιότητα.

    Η διαμαρτυρία τους ολοκληρώθηκε με πορεία προς το Διοικητήριο της Π.Ε. Ηλείας όπου στεγάζεται η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας.

    Diamarturia ekpaideutikon 2

    Diamarturia ekpaideutikon 3

    Diamarturia ekpaideutikon 4

  • Δήμος Αρχ. Ολυμπίας: Εθελοντές αιμοδότες έστειλαν το μήνυμα της ελπίδας και της προσφοράς
    Δήμος Αρχ. Ολυμπίας: Εθελοντές αιμοδότες έστειλαν το μήνυμα της ελπίδας και της προσφοράς

    Με επιτυχία και συμμετοχή πολιτών και εργαζομένων του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας, ολοκληρώθηκε η αιμοδοσία που πραγματοποίησαν ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας, το Κέντρο Κοινότητας και το Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, σε συνεργασία με την Μονάδα Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Πύργου «Ανδρέας Παπανδρέου».

    Στη δράση ήταν παρούσα η Αντιδήμαρχος Πολιτιστικών Δράσεων & Κοινωνικής Αλληλεγγύης, κα Αθηνά Ηλιοπούλου, η οποία ευχαρίστησε τους εθελοντές αιμοδότες για τη συμμετοχή τους. Η εθελοντική αιμοδοσία αποδεικνύει έμπρακτα την κοινωνική αλληλεγγύη και την προσφορά στο συνάνθρωπο και στο σύνολο.

    Η αιμοδοσία έγινε στο ισόγειο του Δημαρχείου Αρχαίας Ολυμπίας, το πρωί της Τρίτης, από τις 9:30 έως τις 13:00.

    olumpia dimarx ethel aimod 2

    olumpia dimarx ethel aimod 3

    Πληροφορίες:

    Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας

    Τηλέφωνο: 26240-22549 (Εσωτ.: 1)

    Κέντρο Κοινότητας

    Τηλέφωνο: 26240-22549 (Εσωτ.: 5)

    Το Κέντρο Κοινότητας Αρχαίας Ολυμπίας είναι Συγχρηματοδοτούμενο Πρόγραμμα από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο στο πλαίσιο του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα 2021-2027».

    (Δελτίο Τύπου)

  • Πύργος: Πανεκπαιδευτική κινητοποίηση στις 23 Οκτωβρίου - Έκκληση των εκπαιδευτικών σωματείων για δυναμική δυμμετοχή
    Πύργος: Πανεκπαιδευτική κινητοποίηση στις 23 Οκτωβρίου - Έκκληση των εκπαιδευτικών σωματείων για δυναμική δυμμετοχή

    Της Δήμητρα Βέλμαχου

    Ανοιχτό κάλεσμα στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, και τον λαό του Πύργου να συμμετάσχουν στην πανεκπαιδευτική κινητοποίηση που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου στην πλατεία Δικαστηρίων απηύθυναν τα μέλη της ΕΛΜΕ Ηλείας και της ΣΕΠΕ Πύργου και Αρχαίας Ολυμπίας κατά την διάρκεια της χθεσινής τους συνέντευξης Τύπου. Η κινητοποίηση εντάσσεται στο πλαίσιο της πανελλαδικής απεργίας εκπαιδευτικών που διεκδικούν καλύτερες συνθήκες εργασίας και διαβίωσης, καθώς και τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης.

    Αιτήματα για καλύτερες συνθήκες διαβίωσης και εκπαίδευσης

    Η Στέλλα Αναστάσιου, πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηλείας, επεσήμανε ότι η κινητοποίηση αφορά τις απαράδεκτες συνθήκες εργασίας που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί, λόγω των περικοπών στους μισθούς, της ακρίβειας και των υψηλών ενοικίων. Παράλληλα, τόνισε ότι οι εκπαιδευτικοί διεκδικούν καλύτερους όρους μόρφωσης για τους μαθητές τους, οι οποίοι πλήττονται από τις μαζικές συγχωνεύσεις τμημάτων, τις ελλείψεις προσωπικού και τις ελλιπείς υποδομές των σχολείων.

    Η κ. Αναστάσιου υπογράμμισε επίσης ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να κατηγοριοποιήσει τα σχολεία, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές μέσα από διαδικασίες αξιολόγησης που υπονομεύουν τη συνοχή και την ισότητα στο δημόσιο σχολείο. «Δεν θα αφήσουμε την κυβέρνηση να μας κάνει μαθήματα για τη δημοκρατία και τον πολιτισμό», ανέφερε χαρακτηριστικά, υποστηρίζοντας ότι οι εκπαιδευτικοί στέκονται στο πλευρό των λαών που αγωνίζονται για την ειρήνη και τη δικαιοσύνη, ενάντια στους πολέμους και τις ανισότητες.

    Καταγγελίες για αυταρχισμό και εκπαιδευτική υποβάθμιση

    Η Δήμητρα Καραμεσίνη, γενική γραμματέας της ΣΕΠΕ Πύργου και Αρχαίας Ολυμπίας, αναφέρθηκε στις αυταρχικές πολιτικές που, όπως υποστήριξε, στοχεύουν στη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης και στην ενίσχυση ιδιωτικών συμφερόντων. «Δεν φοβόμαστε την αξιολόγηση», δήλωσε, επισημαίνοντας ότι οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται καθημερινά από τους μαθητές και τους γονείς τους, αλλά καταδικάζουν τις προσπάθειες κατηγοριοποίησης και απαξίωσης των σχολείων.

    Η κ. Καραμεσίνη περιέγραψε με δραματικούς τόνους την κατάσταση στην Πύργο, όπου συγχωνεύονται τμήματα και σχολεία με αποτέλεσμα να δημιουργούνται υπερφορτωμένες τάξεις, ακόμα και με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Η έλλειψη προσωπικού, ιδιαίτερα στην παράλληλη στήριξη, υπογράμμισε πως δημιουργεί σημαντικά προβλήματα, ενώ η κατάσταση των σχολικών κτιρίων σημείωσε πως είναι επικίνδυνη για την ασφάλεια των μαθητών.

    Καταστολή και διώξεις εκπαιδευτικών

    Η Ευρυδίκη Παυλοπούλου, μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Ηλείας, καταδίκασε τις διώξεις που αντιμετωπίζουν εκπαιδευτικοί σε όλη την Ελλάδα λόγω της συνδικαλιστικής τους δράσης. Υποστήριξε ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να φιμώσει τους εκπαιδευτικούς και να καταστείλει τις αντιδράσεις τους ενάντια στις μεταρρυθμίσεις, οι οποίες, σύμφωνα με την ίδια, οδηγούν στην εκπαιδευτική οπισθοδρόμηση.

    Οι εκπαιδευτικοί της Ηλείας ζητούν από την κοινωνία να σταθεί στο πλευρό τους, υπερασπίζοντας το δικαίωμα σε ένα δημόσιο, δημοκρατικό και σύγχρονο σχολείο για όλους. Όπως τονίζουν, η μάχη αυτή δεν αφορά μόνο τους εκπαιδευτικούς, αλλά όλους όσοι πιστεύουν στη δημόσια εκπαίδευση ως δικαίωμα και ως κοινό αγαθό.

  • ΕΛΜΕ Ηλείας: Ανακοίνωση για την μετατροπή του 4ου ΓΕΛ Πύργου σε Πειραματικό
    ΕΛΜΕ Ηλείας: Ανακοίνωση για την μετατροπή του 4ου ΓΕΛ Πύργου σε Πειραματικό

    Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ηλείας χαιρετίζει τη στάση της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών του 4ου ΓΕΛ Πύργου που και μόνο που πληροφορήθηκαν την πρόθεση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας να μετατρέψει το σχολείο τους σε Πειραματικό εξέφρασαν την πλήρη αντίθεσή τους. Στην ουσία με τη στάση τους αυτή υπερασπίζονται τον παιδαγωγικό τους ρόλο απορρίπτοντας τα σχέδια κατηγοριοποίησης και διαφοροποίησης των σχολείων, τη δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, σχολείων μόνο για μαθητές “υψηλών επιδόσεων-αρίστους”.

    Οι εκπαιδευτικοί δεν είμαστε γενικά αντίθετοι στα Πειραματικά Σχολεία. Είμαστε αντίθετοι στα Πειραματικά Σχολεία όπως προβλέπονται από το ισχύον νομικό πλαίσιο που τα ταυτίζει πλήρως ως προς τη λειτουργία με τα Πρότυπα. Η έννοια του Πειραματισμού διαστρεβλώνεται διαχρονικά και ουσιαστικά. Για το λόγο αυτό η μόνη διαφορά στο νομοθετικό πλαίσιο είναι ο τρόπος εισαγωγής (κλήρωση αντί εξετάσεων).

    Πεποίθηση μας είναι ότι τα Πειραματικά σχολεία θα πρέπει να είναι συνδεδεμένα με τα Πανεπιστημιακά ιδρύματα ώστε να εφαρμόζουν τα προτεινόμενα καινοτόμα προγράμματα σε προσδιορισμένο χρονικό πλαίσιο σε τυχαίο και αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών. Τυχαίο πρέπει να είναι και το δείγμα των διδασκόντων/ουσών σε αυτά. Επίσης, επιβάλλεται η περιοδική μετατροπή σχολείων της Δημόσιας εκπαίδευσης σε Πειραματικά. Με αυτή τη διαδικασία μπορούμε να εξάγουμε ασφαλή επιστημονικά συμπεράσματα τα οποία θα συμβάλουν στην ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης γνώσης σε όλη τη Δημόσια εκπαίδευση. Ωστόσο, στον ν.4692/20 καμία από τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν τηρείται.

    Άλλωστε και η ίδια η κυβέρνηση εντάσσει τόσο τα Πρότυπα όσο και τα Πειραματικά Σχολεία στην εκπαιδευτική της ατζέντα για προώθηση της περίφημης “αριστείας”. Η ίδια αριστεία που μπορεί να πετσοκόβει το δικαίωμα στις σπουδές με φραγμούς όπως η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, η Τράπεζα Θεμάτων ή το “Εθνικό Απολυτήριο” και παράλληλα να προχωρά στην ίδρυση Ιδιωτικών Πανεπιστημίων κάνοντας το δικαίωμα στη μόρφωση ατομικό προνόμιο ανάλογα με τις δυνατότητες του πορτοφολιού της κάθε οικογένειας!!!

    Ο βασικός ρόλος της εκπαιδευτικής διαδικασίας δε θα πρέπει να υποβαθμίζεται στην «εκπαίδευση των λίγων άριστων μαθητών», αλλά να είναι η ανύψωση του μορφωτικού επιπέδου ανεξαιρέτως όλων των παιδιών ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση, τη φυλή, το χρώμα και τη θρησκεία.

    Πιο συγκεκριμένα η ίδρυση και λειτουργία Πειραματικού Σχολείου:

    1. Προϋποθέτει ότι τα πορίσματα των διδακτικών μεθόδων και της όλης λειτουργίας του γίνονται αντικείμενο μελέτης δια ζώσης από Παιδαγωγικό Τμήμα. Τέτοιο τμήμα όχι μόνο δεν υπάρχει στο νομό μας αλλά και τα πανεπιστημιακά τμήματα που υπήρχαν καταργήθηκαν με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας και της Κυβέρνησης.
    2. Δημιουργεί πρόβλημα στον οικογενειακό προγραμματισμό καθώς όσοι μένουν κοντά στο Πειραματικό Σχολείο και δεν κληρωθούν, θα υποχρεωθούν να μετακινηθούν σε άλλο σχολείο το οποίο μπορεί να βρίσκεται ακόμη και πολλά χιλιόμετρα μακριά.
    3. Διαταράσσει τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών μιας και στα Πειραματικά Σχολεία δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις με αποτέλεσμα οι συνάδελφοι που αιφνιδιαστικά θα βρεθούν να εργάζονται σε ένα τέτοιο σχολείο είναι πολύ πιθανό να χάσουν την οργανική τους και να υποχρεωθούν να βρεθούν σε άλλα σχολεία ακόμη και πολλά χιλιόμετρα μακριά.
    4. Προωθεί τις χορηγίες από ιδιωτικούς φορείς, την απαλλαγή της χρηματοδότησης από το κράτος, τη δυνατότητα παρέμβασης από εξωσχολικούς φορείς πχ. στη λειτουργία ή το πρόγραμμα σπουδών.
    5. Εδραιώνει την κουλτούρα της αξιολόγησης. Οι εκπαιδευτικοί αυτών των σχολείων θα αξιολογούνται διαρκώς από το Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο, τον ΣΕΕ και τον Διευθυντή. Αξιολόγηση σε μια εξαντλητική διαδικασία που θα περιλαμβάνει και συνέντευξη. Αλλά και το ίδιο το σχολείο θα αξιολογείται με βάση δείκτες όπως για παράδειγμα η επίδοση των μαθητών, η εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι προγραμματιζόμενες δραστηριότητες, οι εκπαιδευτικές δράσεις κλπ.
    6. Ενισχύει την κατηγοριοποίηση-διαφοροποίηση των σχολείων και τη δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων.

    Τα τελευταία χρόνια η κυβέρνηση επιδίδεται σε μια προσπάθεια γενίκευσης των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων που δεν είναι ξεκομμένη από την υπόλοιπη αντιεκπαιδευτική πολιτική. Η γενίκευση των σχολείων αυτών σε κάθε περιοχή, η επιλογή και η συγκέντρωση των “καλών μαθητών” αντικειμενικά υποβαθμίζει το σύνολο των σχολείων, ανακατανέμει το μαθητικό δυναμικό, καταργεί τα γεωγραφικά όρια, ανοίγει το δρόμο για την επιλογή σχολείου από τους γονείς. Αντικειμενικά ανοίγει ο δρόμος για τη δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, με διαφορετική χρηματοδότηση, διαφορετικό πρόγραμμα, διαφορετικά μαθήματα. Οι στοχεύσεις της λεγόμενης “αξιολόγησης” που έχει απορρίψει μαζικά ο κλάδος υπηρετούνται και μέσα από την επέκταση τέτοιων θεσμών.

    Στην πράξη, το “πρότυπο και πειραματικό” στοιχείο που στοχεύει η κυβέρνηση να καλλιεργήσει στα σχολεία αυτά είναι να ανοίγουν το δρόμο για την καθολική εφαρμογή των πιο αντιδραστικών και αντιεκπαιδευτικών πολιτικών, την πλήρη εφαρμογή της αξιολόγησης παντού, την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων.

    Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ηλείας:

    • στηρίζει τους εκπαιδευτικούς του 4ου ΓΕΛ Πύργου στην προσπάθεια τους να αποτραπεί η μετατροπή του σχολείου τους σε Πειραματικό.
    • καλεί το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να μην προχωρήσει τα σχέδια του για ίδρυση Πειραματικού Γυμνασίου και Λυκείου στο νομό.
    • καλεί τους γονείς να σταθούν σύμμαχοι στον αγώνα των εκπαιδευτικών για δημόσια και δωρεάν παιδεία για όλα τα παιδιά, χωρίς κατηγοριοποιήσεις σχολείων.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Απόφαση ΕΛΜΕ Ηλείας για Απεργία
    Απόφαση ΕΛΜΕ Ηλείας για Απεργία

    Tο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ηλείας μετά το κάλεσμα της ΔΟΕ για κοινή απεργιακή συμπόρευση, αποφάσισε να προχωρήσει σε απεργιακή κινητοποίηση μαζί με τα σωματεία των δασκάλων και τη Δ.Ο.Ε. στις 23 Οκτωβρίου 2024.

    Βασικές αιχμές της απεργιακής μας κινητοποίησης είναι:

    • η διεκδίκηση των όρων μόρφωσης των μαθητ(ρι)ών μας, μετά και την προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει σε μαζικές συγχωνεύσεις τμημάτων, με τα χιλιάδες κενά που παραμένουν ακόμα στα σχολεία, τις ελλείψεις και την επικινδυνότητα των σχολικών υποδομών και κτηρίων, κλπ
    • οι όροι διαβίωσης και επιβίωσης των χιλιάδων συναδέλφων/ισσών μας που υποβαθμίζονται καθημερινά από την πολιτική της κυβέρνησης. Η πραγματική μείωση των μισθών λόγω της ακρίβειας, του πληθωρισμού, της φοροληστείας, των πολεμικών δαπανών κλπ, οι αυξήσεις κοροϊδία που υπόσχεται η κυβέρνηση, η μη καταβολή του 13ου και 14ου μισθού, του κλεμμένου ΜΚ μας οδηγούν στην εξαθλίωση.
    • να μην προχωρήσει η κατηγοριοποίηση των σχολείων με όχημα την αξιολόγηση, και ταυτόχρονα απαιτούμε να σταματήσουν όλες οι πειθαρχικές διώξεις συναδέλφων/ισσών για τη συνδικαλιστική τους δράση και να μονιμοποιηθούν όλοι/ες οι νεοδιόριστοι/ες που έχουν συμπληρώσει διετή υπηρεσία άμεσα χωρίς αξιολόγηση.

    Για όλους τους παραπάνω λόγους η ΕΛΜΕ Ηλείας κηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας 11:00 – 14:00 και συμμετέχει μαζί με τα σωματεία της πρωτοβάθμιας και τη ΔΟΕ στις απεργιακές συγκεντρώσεις σε όλη τη χώρα.

    Καλούμε το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να κηρύξει συμπληρωματική στάση εργασίας για την ίδια ημέρα, ώστε να μετατραπεί σε 24ωρη απεργία.

    Καλούμε όλους/όλεςτους/τις συναδέλφους/ισσες να συμμετέχουν στην κοινή πανεκπαιδευτική απεργιακή δράση απέναντι στην οξυμμένη επίθεση της κυβέρνηση και του ΥΠΑΙΘΑ στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητ(ρι)ών μας και στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

    Όλοι στον Αγώνα για το Δημόσιο και Δωρεάν σχολείο!

    Όλοι στην Απεργία 23/10 και στις Απεργιακές Συγκεντρώσεις!

    (Δελτίο Τύπου)

  • Εθελοντική αιμοδοσία την Τρίτη 22/10 στο Δημαρχείο Αρχ. Ολυμπίας
    Εθελοντική αιμοδοσία την Τρίτη 22/10 στο Δημαρχείο Αρχ. Ολυμπίας

    Ενημερώνουμε ότι ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας σε συνεργασία με το προσωπικό του Σταθμού Αιμοδοσίας προκειμένου να ενισχύσει την Τράπεζα Αίματος που διατηρεί στο Γενικό Νοσοκομείο Πύργου διοργανώνει εθελοντική αιμοδοσία την Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2024 και ώρες 9:30 έως 13:00, στο Ισόγειο του Δημαρχείου Αρχαίας Ολυμπίας.

    Σας καλούμε να ανταποκριθείτε σε αυτήν την πρόσκληση, δεδομένου ότι η συμμετοχή όλων αποτελεί απόδειξη προσφοράς και αλληλεγγύης και θα συνεισφέρει ιδιαίτερη βοήθεια για όλους τους δημότες σε περίπτωση που χρειαστούν αίμα.

    Γιατί το αίμα

    Δεν παράγεται

    Ούτε αγοράζεται

    ΜΟΝΟ προσφέρεται

    Πληροφορίες

    Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας

    Τηλέφωνο: 26240-22549 (Εσωτ.: 1)

    Κέντρο Κοινότητας

    Τηλέφωνο: 26240-22549 (Εσωτ.: 5)

    Το Κέντρο Κοινότητας Αρχαίας Ολυμπίας είναι Συγχρηματοδοτούμενο Πρόγραμμα από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο στο πλαίσιο του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος “Δυτική Ελλάδα 2021-2027”.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Ο Δήμος Πηνειού συμμετείχε στην 22η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία Αιμοδοσίας - Το λαμπρό ποτάμι της ζωής «πλημμύρισε» τη Γαστούνη
    Ο Δήμος Πηνειού συμμετείχε στην 22η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία Αιμοδοσίας - Το λαμπρό ποτάμι της ζωής «πλημμύρισε» τη Γαστούνη

    Η τοπική κοινωνία «αγκάλιασε» την πρωτοβουλία

    Σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Γαστούνης

    Η φλόγα της αγάπης και της αλληλεγγύης έλαμψε το βράδυ του Σαββάτου στην πλατεία Ελευθερίας Γαστούνης, με τον Δήμο Πηνειού να συμμετέχει στην 22η Λαμπαδηδρομία Αιμοδοσίας που διοργανώνει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εθελοντών Αιμοδοτών. Πλήθος λαμπαδηδρόμων «πλημμύρισε» την καρδιά της πόλης, μεταφέροντας και διατρανώνοντας το μήνυμα της ανθρωπιάς και της ανιδιοτελούς προσφοράς προς τον πάσχοντα συνάνθρωπο.

    Πρόκειται για μία πανελλήνια δράση της Π.Ο.Ε.Α.., του Πανελλήνιου Κέντρου Αιμοδοσίας και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Θαλασσαιμίας που αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση της κοινωνίας και στη θεμελίωση της αιμοδοτικής συνείδησης και του εθελοντισμού. Με κεντρικό σύνθημα «ακολούθησε το μονοπάτι της καρδιάς σου», η λαμπαδηδρομία άρχισε το ταξίδι της στις 26 Ιουλίου από το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας στην Αθήνα και αφού «αγκαλιάσει» κάθε γωνιά της Ελλάδας, πρόκειται να ολοκληρώσει το ταξίδι της στις 18 Οκτωβρίου στην πόλη της Σπάρτης.

    Το ποτάμι της αγάπης ξεκίνησε την πορεία του από το κλειστό Σχολικό Γυμναστήριο Γαστούνης το απόγευμα του Σαββάτου. Πλήθος κόσμου - μαθητές και μαθήτριες κάθε ηλικίας, γονείς, εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων από την ευρύτερη περιοχή αλλά και δεκάδες εθελοντές αιμοδότες – πλημμύρισε τους δρόμους της πόλης «μεταφέροντας» με τις δάδες τους το μήνυμα του εθελοντισμού, της ανιδιοτελούς προσφοράς και της κοινωνικής αλληλεγγύης. Σαν ορμητικός και λαμπερός χείμαρρος ζωής, οι λαμπαδηδρόμοι διέσχισαν την οδό Σισίνη και κατέληξαν στην πλατεία Ελευθερίας όπου πραγματοποιήθηκε η τελετή της αφής της φλόγας στον βωμό.

    «Ο Εθελοντισμός σφυρηλατεί την κοινωνική συνοχή»

    Στη σπουδαιότητα της εθελοντικής αιμοδοσίας ως κορυφαία πράξη αλληλεγγύης και προσφοράς που εκφράζει τις πανανθρώπινες αξίας του αλτρουισμού και της ενσυναίσθησης αναφέρθηκε ο Δήμαρχος Πηνειού κ. Αλέξης Καστρινός κατά τον σύντομο χαιρετισμό του. «Αποτελεί έτσι μια ύψιστη πράξη ανθρωπιάς που, χωρίς διακρίσεις και αναστολές, συμπυκνώνει το βαθύτερο νόημα του εθελοντισμού» επεσήμανε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι ο Δήμος Πηνειού, σε αγαστή συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Γαστούνης, στηρίζει έμπρακτα την προσπάθεια της Π.Ο.Ε.Α. . «Η διεύρυνση της εμπέδωσης της κουλτούρας της εθελοντικής αιμοδοσίας, αλλά και γενικότερα του εθελοντισμού, αποτελεί για εμάς ύψιστη προτεραιότητα. Πρόκειται για μία στάση ζωής που σμιλεύει τον χαρακτήρα μας, σφυρηλατεί την κοινωνική συνοχή και μας επιτρέπει να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο μέλλον» τόνισε με έμφαση.

    Στη δράση συμμετείχαν ακόμη το Κέντρο Κοινότητας – Παράρτημα Ρομά του Δήμου Πηνειού, το Τμήμα Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Πύργου, η Ομάδα Εθελοντών Αιμοδοτών Γαστούνης, μαθητές, μαθήτριες, εκπαιδευτικό προσωπικό και Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων των Σχολικών Μονάδων Α/βάθμιας και Β/Εκπαίδευσης του Δήμου Πηνειού, το ΚΔΑΠ ΜεΑ Ηλίανθος, εκπρόσωποι και μέλη αιμοδοτικών συλλόγων, σωματείων, συλλόγων και φορέων από τον Δήμο Πηνειού και την ευρύτερη περιοχή.

    Η εκδήλωση, που παρουσίασε η επισκέπτρια υγείας του Κ.Υ. Γαστούνης Θεοφάνη Μαντή, ολοκληρώθηκε με μικρούς μαθητές και μικρές μαθήτριες να τραγουδούν για τη σημασία της αιμοδοσίας ενώ βίντεο για τον εθελοντισμό προβάλλονταν σε γιγαντοοθόνη στο κέντρο της πλατείας. Αμέσως μετά τη σκυτάλη πήρε το συγκρότημα Route 55 που πλημμύρισε με ροκ μελωδίες την καρδιά της πόλης.

    dimos pin lampad fl 3

    Η φλόγα της αγάπης και της αλληλεγγύης έλαμψε το βράδυ του Σαββάτου στην πλατεία Ελευθερίας Γαστούνης.

    «Ο εθελοντισμός είναι μία στάση ζωής που σμιλεύει τον χαρακτήρα μας, σφυρηλατεί την κοινωνική συνοχή και μας επιτρέπει να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο μέλλον» σημείωσε ο Δήμαρχος Πηνειού Αλέξης Καστρινός.

    dimos pin lampad fl 5

    Σαν ορμητικός και λαμπερός χείμαρρος ζωής, οι λαμπαδηδρόμοι διέσχισαν την οδό Σισίνη και κατέληξαν στην πλατεία Ελευθερίας.

    dimos pin lampad fl 2

    Πλήθος λαμπαδηδρόμων «πλημμύρισε» την καρδιά της πόλης, μεταφέροντας και διατρανώνοντας το μήνυμα της ανθρωπιάς και της ανιδιοτελούς προσφοράς.

    dimos pin lampad fl 4

    Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με το συγκρότημα Route 55 να πλημμυρίζει ροκ μελωδίες την καρδιά της πόλης.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Συνάντηση ΔΣ ΕΛΜΕ Ηλείας με Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας
    Συνάντηση ΔΣ ΕΛΜΕ Ηλείας με Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας

    Συνάντηση πραγματοποίησε το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ηλείας με το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΠΕ Ηλείας, κ. Ζέρβα. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν τα εξής θέματα:

    1. Κενά εκπαιδευτικών.
    2. Μail που εστάλη στα σχολεία.
    3. Διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης νεοδιόριστων συναδέλφων.
    4. Πειραματικό Σχολείο.
    5. Μετεγγραφή Μαθητή στο ΓΕΛ Βάρδας.

    Συγκεκριμένα:

    1. Ο Διευθυντής μας ενημέρωσε ότι υπήρχαν 121 κενά εκπαιδευτικών Γενικής και Ειδικής Αγωγής. Με τη Β’ φάση αναπληρωτών, προσλήφθηκαν στο νομό 73 εκπαιδευτικοί. Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν ότι ακόμα και αν δεχτούν την πρόσληψη όλοι οι εκπαιδευτικοί, κάτι το οποίο ποτέ δε συμβαίνει, δεκάδες παραμένουν τα κενά στα σχολεία μας με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας και της Κυβέρνησης. Ακόμη και τώρα, ένα μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, υπάρχουν σχολεία με δεκάδες ώρες κενό στο ωρολόγιο πρόγραμμα, κάτι το οποίο προκαλεί αναστάτωση στη σχολική κοινότητα.
    2. Η αναστάτωση αυτή έγινε ακόμη πιο έντονη μετά και το mail που έστειλε η ΔΔΕ Ηλείας στα σχολεία όπου αναφερόταν ότι: “Συμπλήρωση κενών λόγω απουσίας εκπαιδευτικού δεν προβλέπεται και οι μαθητές παραμένουν στη σχολική μονάδα με την επίβλεψη εκπαιδευτικών”. Ζητήσαμε από το Διευθυντή να μας πει σε ποιο νομικό πλαίσιο στηρίζεται αυτή η εντολή και φυσικά δε μας έδωσε καμία απάντηση αφού δεν υπάρχει νόμος που να λέει κάτι τέτοιο. Αρκέστηκε απλά να μας πει ότι θα ζητήσει διευκρινίσεις από το Υπουργείο. Κάνουμε σαφές ότι δε θα δεχτούμε καμία καταστρατήγηση του εργασιακού και διδακτικού μας ωραρίου του οποίου γίνεται σαφής διάκριση από το νόμο (1566/85). Τα καθήκοντά μας ως εργαζόμενοι προβλέπονται σαφώς από τη σχετική νομολογία. Καλούμε τους συναδέλφους να μην εφαρμόζουν καμία προφορική εντολή που αντιβαίνει τη νομοθεσία, να το ζητούν εγγράφως ώστε να μπορούν να το προσβάλλουν και να ενημερώνουν το σωματείο.
    3. Στις 05/09/2024, το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ηλείας είχε καταθέσει στη ΔΔΕ Ηλείας και στο ΠΥΣΔΕ Ηλείας ομαδική αίτηση για την έκδοση των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης των νεοδιόριστων συναδέλφων του 2020 και του 2021. Ένα μήνα μετά, δεν έχουμε λάβει καμία απάντηση και στο σχετικό ερώτημα, ο διευθυντής δεσμεύτηκε ότι θα απαντήσει μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Η ΕΛΜΕ Ηλείας συνεχίζοντας τον αγώνα για τη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων συναδέλφων θα χρησιμοποιήσει όλα τα μέσα (νομικά, συνδικαλιστικά κλπ) για την επίτευξη αυτού του στόχου. Παρόλα αυτά δεν τρέφουμε καμία αυταπάτη ότι η λύση πρέπει να δοθεί πολιτικά.
    4. Καταθέσαμε ψήφισμα του Συλλόγου Διδασκόντων του 4ου ΓΕΛ Πύργου σχετικά με την μετατροπή του σχολείου σε Πειραματικό. Για ακόμη μία φορά εκφράσαμε στον διευθυντή τη θέση του εκπαιδευτικού κλάδου. Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι γενικά αντίθετοι στα Πειραματικά Σχολεία. Είναι αντίθετοι στα Πειραματικά Σχολεία όπως προβλέπονται από το ισχύον νομικό πλαίσιο που τα ταυτίζει πλήρως ως προς τη λειτουργία με τα Πρότυπα. Στην ουσία δημιουργούνται Πειραματικά σχολεία που λειτουργούν ώς Πρότυπα, σχολεία για λίγους, σχολεία ελίτ κάτι με το οποίο είμαστε απόλυτα αντίθετοι. Πρόκειται για ένα θεσμό που εν ολίγοις επιταχύνει τη διαφοροποίηση και την κατηγοριοποίηση των σχολείων, δημιουργεί προβλήματα στον οικογενειακό προγραμματισμό των μαθητών και των οικογενειών τους, διαταράσσει τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών.
    5. Τέλος, συζητήθηκε το θέμα που έχει προκύψει με την μετεγγραφή μαθητή στο ΓΕΛ Βάρδας. Ο Διευθυντής αρνείται να προχωρήσει στη μεταγραφή του μαθητή ισχυριζόμενος ότι εφαρμόζει το νόμο. Στην ουσία πρόκειται για πάγια τακτική του υπουργείου που αντιμετωπίζει τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς ως αριθμούς και τα μορφωτικά δικαιώματα ως κόστος. Απαιτήσαμε να γίνει εδώ και τώρα δεκτή η μεταγραφή και να δημιουργηθούν δύο τμήματα θετικής κατεύθυνσης στη Β’ Λυκειου.

    Η ΕΛΜΕ Ηλείας είναι πάντα σε εγρήγορση και ενημερώνει άμεσα για όλες τις εξελίξεις. Βρίσκεται πάντα στο πλευρό κάθε συναδέλφου. Προασπίζεται τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών για μια Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία.

    (Δελτίο Τύπου)

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο