Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2024 13:49

4ο Γυμνάσιο Πύργου: 26η Σεπτεμβρίου Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Το 4ο Γυμνάσιο Πύργου συμμετείχε με ενθουσιασμό στον εορτασμό της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024.

Σκοπός του εορτασμού της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών (European Day of Languages), μεταξύ άλλων είναι:

➢ Η προώθηση της εκμάθησης ξένων γλωσσών και της πολυγλωσσίας.

➢ Η εκμάθηση και άλλων γλωσσών, εκτός των ευρύτερα γνωστών.

➢ Η διατήρηση του γλωσσικού πλούτου της Ευρώπης, η περαιτέρω καλλιέργεια και ανάδειξή του.

➢ Η συμπερίληψη των λιγότερο ομιλούμενων γλωσσών στις γλώσσες που μαθαίνουν οι μαθητές.

Για το 2024, το θέμα του εορτασμού της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών ήταν «Γλώσσες για την ειρήνη».

Στο πλαίσιο λοιπόν αυτού του εορτασμού εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες του σχολείου μας συνεργάστηκαν για τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο περιλάμβανε δραστηριότητες όπως ζωγραφική, κουίζ, κολάζ και ψηφιακό υλικό (αφίσες, συννεφόλεξα, τραγούδια) σε διάφορες γλώσσες. Επίσης το σχολείο μας συνεργάστηκε με το Γυμνάσιο Ζαχάρως και το 1o Δημοτικό Σχολείο Μαλεσίνας στη δημιουργία ενός ψηφιακού συνεργατικού πίνακα ανακοινώσεων όπου αναρτήθηκαν τα έργα των μαθητών/τριών.

Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες:

4ο gumn agrotes 2

4ο gumn agrotes 3

4ο gumn agrotes 4

4ο gumn agrotes 5

(Δελτίο Τύπου)

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2024 12:35

Σχετικά Άρθρα

  • Εορτασμός της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών 2024 στο 1ο Γυμνάσιο Πύργου
    Εορτασμός της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών 2024 στο 1ο Γυμνάσιο Πύργου

    Την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2024, το 1ο Γυμνάσιο Πύργου πραγματοποίησε μια ξεχωριστή εκδήλωση στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου, στο πλαίσιο του εορτασμού της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών 2024. Οι μαθητές παρουσίασαν με ενθουσιασμό τις εργασίες και τις δράσεις που υλοποίησαν, για να αναδείξουν τη σημασία της πολυγλωσσίας και της πολιτιστικής πολυμορφίας.

    Η εκδήλωση ξεκίνησε με την εκτέλεση του Ύμνου της Ευρώπης στις τρεις ξένες γλώσσες που διδάσκονται οι μαθητές στο σχολείο, αναδεικνύοντας τη γλωσσομάθειά τους. Στη συνέχεια, οι μαθητές απήγγειλαν απόσπασμα από το ποίημα "Ειρήνη" του Γιάννη Ρίτσου, μεταφρασμένο σε όλες τις γλώσσες που μιλούνται στο σχολείο μας, προβάλλοντας έτσι την έννοια της ειρήνης μέσα από τη γλώσσα.

    Οι μαθητές παρουσίασαν επίσης επί σκηνής γλωσσοδέτες σε διάφορες γλώσσες με θεατρικό τρόπο, προκαλώντας το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή του κοινού. Επιπλέον, προβλήθηκαν οι ψηφιακές αφίσες που δημιούργησαν οι μαθητές με θέμα "Γλώσσες για την Ειρήνη", καθώς και ακροστιχίδες με τη λέξη "Ειρήνη" σε διάφορες γλώσσες, αναδεικνύοντας την πολυγλωσσία με δημιουργικό τρόπο.

    Μια ιδιαίτερη πινελιά στην εκδήλωση αποτέλεσε η συμμετοχή της θεατρικής ομάδας, η οποία δραματοποίησε σκηνές της καθημερινότητας, αποτυπώνοντας την αρνητική στάση ορισμένων ανθρώπων απέναντι στην πολυγλωσσία και αναδεικνύοντας με έντονο και παραστατικό τρόπο τις συνέπειες που προκύπτουν από την αδυναμία γλωσσικής επικοινωνίας.

    Η εκδήλωση είχε ως στόχο:

    • να προαγάγει την κατανόηση και τον σεβασμό προς την γλωσσική και την πολιτιστική πολυμορφία της Ευρώπης
    • να ενισχύσει την αντίληψη ότι η πολυγλωσσία αποτελεί πηγή ειρήνης και συνεργασίας μεταξύ των λαών
    • να καλλιεργήσει τη δημιουργικότητα των μαθητών μέσω της ανάπτυξης ψηφιακών αφισών και θεατρικών παρουσιάσεων
    • να προσφέρει μια πολυαισθητηριακή εκπαιδευτική εμπειρία που εμπλουτίζει τη μάθηση μέσω της τέχνης και της πολιτιστικής έκφρασης

    Ο εορτασμός της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στις 26 Σεπτεμβρίου, είναι μια υπενθύμιση της σημασίας της πολυγλωσσίας και της γλωσσικής εκμάθησης στην Ευρώπη. Η ημέρα αυτή προωθεί την πολυγλωσσία ως εργαλείο για την ενίσχυση της διαπολιτισμικής κατανόησης και της συνεργασίας μεταξύ των λαών. ‘Έχει επίσης ως στόχο να προωθήσει την πλούσια γλωσσική και πολιτιστική ποικιλομορφία της Ευρώπης και να καλλιεργήσει τον σεβασμό προς αυτήν.

    Την εκδήλωση συντόνισε η κ. Πρέντζα Λαμπρινή (Αγγλικής Φιλολογίας). Συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί: Αργυροπούλου Μαγδαληνή (Αγγλικής Φιλολογίας), Θεοφιλοπούλου Παναγιώτα (Γερμανικής Φιλολογίας), Σαργέντη Βασιλική (Ελληνικής Φιλολογίας), Σκεμπέ Ελισάβετ (Γαλλικής Φιλολογίας), καθώς και η κ. Μάλεση Σοφία ως υπεύθυνη της θεατρικής ομάδας.

    Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές μας που συμμετείχαν με οποιοδήποτε τρόπο στις δράσεις για τον εορτασμό της ημέρας και στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης.

    1o gumnasio europaiki glos 2

    1o gumnasio europaiki glos 4

    1o gumnasio europaiki glos 3

    1o gumnasio europaiki glos 5

    (Δελτίο Τύπου)

  • Πύργος: «Ποδαρικό» εβδομάδας με κατάληψη στο 4ο γυμνάσιο
    Πύργος: «Ποδαρικό» εβδομάδας με κατάληψη στο 4ο γυμνάσιο

    Με αλυσίδες και κάδους απορριμμάτων έκλεισαν οι μαθητές του 4ου γυμνασίου Πύργου την είσοδο του σχολείου τους. Η εβδομάδα ξεκίνησε με κατάληψη στη σχολική μονάδα, αν και καθυστερημένα καθώς στην πλειοψηφία των σχολείων έχουν ήδη πραγματοποιηθεί καταλήψεις το προηγούμενο διάστημα.

    Οι μαθητές διαμαρτύρονται για τις ελλείψεις καθηγητών, τις συγχωνεύσεις τμημάτων ενώ αντιτίθενται στον νέο νόμο για τις απουσίες, ο οποίος μειώνει το περιθώριο που έχουν να λείπουν από το σχολείο. Επιπλέον ζητούν άμεση επιδιόρθωση στις φθορές της σχολικής μονάδας.

    * φωτογραφία αρχείου

  • 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στο 4ο Γυμνάσιο Πύργου
    11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στο 4ο Γυμνάσιο Πύργου

    Με πρότυπα του τόπου μας και με Αγώνες «ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ» ομαδικών και ατομικών αθλημάτων γιόρτασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του 4ου Γυμνασίου Πύργου την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024 στο πλαίσιο εναρμόνισής της με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.

    Με πείσμα και αγάπη για τον αθλητισμό

    Ιδιαίτερη τιμή και χαρά μας έδωσε ο Παραολυμπιονίκης κ. Πολυχρόνης Χρονόπουλος, ο οποίος έλκει και την καταγωγή του από το Γούμερο και ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση μας και μας μίλησε για την αξία του αθλητισμού, την ευγενή άμιλλα και για την εμπειρία του στον χώρο του αθλητισμού ως άτομο με αναπηρία. Οι μαθητές/τριές μας είχαν ενημερωθεί από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για το έργο και τις διεθνείς διακρίσεις του κ. Χρονόπουλου και είχαν παρακολουθήσει σχετικό οπτικοακουστικό υλικό ώστε να είναι σε θέση να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα του έργου του εξαίρετου αυτού ανθρώπου. Η ενασχόλησή του με τον αθλητισμό και τα διδάγματα του ενέπνευσαν τους μαθητές μας καθώς ανέδειξαν τη δυναμική του ανθρώπου να αξιοποιεί τις δυσκολίες της ζωής ως μέσο εξέλιξης και ατομικής και συλλογικής ανάπτυξης. Μετά την ομιλία του ακολούθησε συζήτηση με ενδιαφέρουσες ερωτήσεις από τους μαθητές και όλοι μαζί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι χρειάζεται πείσμα και επιμονή για να διατηρεί κανείς την αυτονομία του. Επιπλέον, οι μαθητές μας έδωσαν υπόσχεση να γίνουν ενεργοί πολίτες που σέβονται όλους τους συμπολίτες τους και τα ΑμεΑ και ελέγχουν την τήρηση των νόμων επιδιώκοντας τη δικαιοσύνη και την ισότητα.

    Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή

    Πιστοί στο κάλεσμα της Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές μας ακολουθώντας το κοινό σύνθημα: «Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή» υλοποίησαν αθλητικές δραστηριότητες στο σχολικό χώρο προκειμένου να αναδειχθούν τα οφέλη και η σημασία της φυσικής δραστηριότητας, της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Με την καθοδήγηση του κ. Γκέκα, εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, διοργανώθηκαν εσωτερικά πρωταθλήματα και ομαδικές δραστηριότητες και παιχνίδια για την ενθάρρυνση της συνεργασίας και κοινωνικοποίησης. Με τους τρόπους αυτούς οι μαθητές διασκέδασαν και συμμετείχαν καθολικά μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους δημιουργώντας κοινές ευχάριστες εμπειρίες και ένα κλίμα συνεργατικό και φιλικό στο σχολικό περιβάλλον.

    Ακολουθούν φωτογραφίες:

    4o gumnasio sxol athl 2

    4o gumnasio sxol athl 3

    4o gumnasio sxol athl 4

    4o gumnasio sxol athl 5

    4o gumnasio sxol athl 6

    4o gumnasio sxol athl 7

    (Δελτίο Τύπου)

  • Πύργος: "Κοπάνα” ή απόπειρα απαγωγής στο 4ο γυμνάσιο;
    Πύργος: ¨Κοπάνα” ή απόπειρα απαγωγής στο 4ο γυμνάσιο;

    Θολό παραμένει το τοπίο σχετικά με περιστατικό που συνέβη το πρωί της Τετάρτης στο 4ο γυμνάσιο Πύργου. Άλλοι κάνουν λόγο για “κοπάνα” μαθήτριας και άλλοι για απόπειρα απαγωγής από το χώρο του σχολείου, χωρίς όμως να υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση για όσα ακούγονται και έχουν προκαλέσει αναστάτωση στην εκπαιδευτική κοινότητα και αντιπαραθέσεις σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης, στα social media…

    Πληροφορίες του ilialive.gr αναφέρουν πως μαθήτρια στη διάρκεια της πρώτης ώρας του μαθήματος, φέρεται να δήλωσε πως δεν νιώθει καλά και να ζήτησε να βγει για λίγο από την τάξη για να επισκευθεί τη νοσηλεύτρια του σχολείου.

    Εκεί φαίνεται πως δεν πήγε ποτέ, αλλά φέρεται να έφυγε με φιλικό της πρόσωπο. Κάποιοι το παραπάνω περιστατικό το “μετέφρασαν” ως απόπειρα απαγωγής από το σχολείο, σενάριο το οποίο φέρεται να ενισχύθηκε από την παρουσία ομάδας τσιγγάνων στο χώρο.

    Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές η ομάδα αυτή ήταν συγγενικά πρόσωπα της μαθήτριας, που θέλησαν να ζητήσουν το λόγο από τη διεύθυνση του σχολείου, για την αδικαιολόγητη απουσία της κοπέλας.

    Η παρουσία της ομάδας αυτής, προκάλεσε εντάσεις και κλήθηκε η Αστυνομία που πραγματοποίησε για αρκετή ώρα περιπολίες στο σημείο.

    Ωστόσο, ούτε η Αστυνομία έχει επίσημη καταγραφή για κάποιο περιστατικό στη σχολική μονάδα, η διεύθυνση του 4ου γυμνασίου αρνήθηκε να διαψεύσει, να επιβεβαιώσει ή να σχολιάσει το οτιδήποτε και ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας, δεν απάντησε στην προσπάθεια τηλεφωνικής επικοινωνίας που έγινε από το μέσο μας.

  • 4ο Γυμνάσιο Πύργου: Μαθητικό Φεστιβάλ Καλλιτεχνικής Έκφρασης
    4ο Γυμνάσιο Πύργου: Μαθητικό Φεστιβάλ Καλλιτεχνικής Έκφρασης

    Στο 4ο Γυμνάσιο Πύργου πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 24 Μαΐου 2024 Μαθητικό Φεστιβάλ Καλλιτεχνικής Έκφρασης με κοινωνικό αποτύπωμα με τη συνεργασία του 4ου Γυμνασίου και του 3ου ΓΕΛ Πύργου. Στόχος της διοργάνωσης ήταν η Διασχολική Συνάντηση Καλλιτεχνικής Δημιουργίας Ηλείων μαθητών καθώς στις εκδηλώσεις παρευρέθηκαν και αλληλεπίδρασαν μαθητές από σχολεία της Ηλείας, αλλά και μαθητές από δύο σχολεία της Ιταλίας που συνεργάζονται με το 4ο Γυμνάσιο Πύργου στο πλαίσιο των προγραμμάτων Erasmus. Όλοι οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και συμμετοχικότητα στην πραγματοποίηση αυτής της πρωτοβουλίας. Οι θεματικές που επιλέχθηκαν ήταν συναφείς με την τέχνη, τη φιλία, την ειρήνη, τον πόλεμο, την ενεργοποίηση για τα πολιτικά δρώμενα της Ευρώπης, τη διαπολιτισμική συνάντηση των λαών, την οικολογία, τον αθλητισμό και τους Ολυμπιακούς αγώνες και τις ομορφιές του τόπου μας. Στόχευση όλων ήταν η βιωματική σύνδεση των μαθητών/τριών με ποικίλες μορφές καλλιτεχνικής έκφρασης που δύνανται να προάγουν την ειρήνη και τη συναδέλφωση των λαών παράλληλα με την καλλιέργεια του εθελοντισμού για την αντιμετώπιση των παθογενειών που μαστίζουν την ανθρωπότητα.

    Στο χώρο του 4ου Γυμνασίου Πύργου λειτούργησε από την Κοινωνική Υπηρεσία του σχολείου μας κέντρο συγκέντρωσης τροφίμων, ρούχων και άλλων προϊόντων και ειδών πρώτης ανάγκης για παιδιά θύματα βίας και πολεμικών συγκρούσεων. Η προσφορά των συμπολιτών μας ήταν συγκινητική και γι’ αυτό η Κοινωνική υπηρεσία του σχολείου μας αποφάσισε να δέχεται ανάλογα προϊόντα μέχρι τις 20 Ιουνίου 2024.

    Εκλεκτός καλεσμένος των εκδηλώσεων μας ήταν ο εξαίρετος σκιτσογράφος κ. Τουμαζάτος Νίκος, ο οποίος συνεπήρε τους μαθητές μας μέσω του καλλιτεχνικού εργαστηρίου καλλιτεχνικής έκφρασης που διενήργησε στο χώρο του σχολείου μας.

    Η εκπαιδευτικός φυσικής αγωγής κ. Μουρούτη με την χορευτική ομάδα του σχολείου μας απέδωσε μέσω του χορού τη σύζευξη της νέας γενιάς με την παράδοση και την εκφραστική δυναμική της τέχνης του χορού.

    Παράλληλες δράσεις που λειτούργησαν στο σχολείο μας ήταν η αξιοποίηση της λογοτεχνίας, της μουσικής και της ζωγραφικής για να αναδειχθεί η ομορφιά της φιλίας και της ειρηνικής συμβίωσης των λαών σε αντιδιαστολή με την ολέθρια επίδραση του πολέμου στη σύγχρονη πραγματικότητα αλλά και ως διαχρονικό φαινόμενο.

    Επιπλέον, οι μαθητές μας παρουσίασαν τις καλλιτεχνικές δημιουργίες τους που υλοποίησαν στο πλαίσιο μιας διαθεματικής προσέγγισης του μαθήματος της τεχνολογίας με την καθοδήγηση της κ. Καρασάββα, η οποία έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές να αξιοποιήσουν τη γνώση της τεχνολογίας σε συναρμογή με την καλαισθησία της τέχνης.

    Η οικολογική συνείδηση των μαθητών καλλιεργήθηκε μέσω της παρουσίασης των αφισών που φιλοτέχνησαν οι μαθητές μας με την καθοδήγηση της κ. Τριχιά, η οποία μέσω ερευνητικών εργασιών βοήθησε τους μαθητές να αποτυπώσουν σε ηλεκτρονική και στη συνέχεια σε έντυπη μορφή τα πορίσματα των ερευνών που ανέλαβαν και να προτείνουν λύσεις για την εδραίωση ενός οικολογικού τρόπου λειτουργίας των μαθητών του σχολείου μας σε επίπεδο σχολικής και κοινωνικής ζωής.

    Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε και το μουσικό σχήμα του 3ου Λυκείου Πύργου με τους μαθητές Πόθο Γιώργο και Στεφανίδη Παύλο που γοήτευσαν τους παρευρισκόμενους και ανέδειξαν με μοναδικό τρόπο πως η νέα γενιά στηρίζει την τέχνη της μουσικής με συνέπεια, αξιοπρέπεια και ποιότητα!

    Αντίστοιχα, ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν και το βίντεο που δημιούργησαν οι μαθητές του 3ου Λυκείου Πύργου με την καθοδήγηση της κ. Κρεστενίτη σχετικά με την ευαισθητοποίηση σε θέματα πολιτικής ενεργοποίησης και παρακίνησης για τη συμμετοχή στις επερχόμενες ευρωεκλογές.

    Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και στους διοργανωτές καθηγητές! Ευχόμαστε ολόψυχα στο μέλλον να οργανωθούν συλλογικές διασχολικές δράσεις που θα αναδεικνύουν το δυναμισμό της νέας γενιάς του τόπου μας και θα αποτελούν αφορμή για την ανάπτυξη συνεργατικών δράσεων με απώτερο σκοπό την ευαισθητοποίηση των σχολικών κοινοτήτων σε ζητήματα τέχνης, αρμονικής συνύπαρξης και επαφής με τον πολιτισμό στις ποικίλες εκφάνσεις του.

    Ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία τους τον Αντιδήμαρχο Παιδείας και δια βίου Μάθησης, κ. Κόρδα, την υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Δ.Ε. Ηλείας, κ. Τερζή και την Σύμβουλο Εκπαίδευσης φιλολόγων ν. Ηλείας, κ. Νικολετσέα. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στο σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας αλλά και σε όλους τους γονείς και κηδεμόνες που μας τίμησαν με την παρουσία τους και τη συμμετοχικότητα τους στο όραμά μας!

    4o gumnasio math fest 2

    4o gumnasio math fest 3

    4o gumnasio math fest 4

    4o gumnasio math fest 5

    4o gumnasio math fest 6

    (Δελτίο Τύπου)

  • 4ο Γυμνάσιο Πύργου: Συμμετοχή στο 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Τοπικής Ιστορίας
    4ο Γυμνάσιο Πύργου: Συμμετοχή στο 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Τοπικής Ιστορίας

    Το 4ο Γυμνάσιο Πύργου την Παρασκευή 19 Απριλίου 2024 συμμετείχε εξ αποστάσεως σε μια παρουσίαση στο 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Τοπικής Ιστορίας με θεματικό άξονα: «Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου» και το Σάββατο 20 Απριλίου 2024 με παρουσία των μαθητών μας δια ζώσης στο Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Πατρών που διοργάνωσε και συντόνισε το συνέδριο και το Δίκτυο σχολείων με τη συμμετοχή 394 σχολείων από όλη την Ελλάδα.

    Η διαδικτυακή αυτή συμμετοχή του σχολείου μας αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία για τους μαθητές μας, καθώς έμαθαν πολλά στοιχεία για την ομορφιά του τόπου μας και την πολιτιστική μας παραγωγή, προβληματίστηκαν, αλληλεπίδρασαν με άλλα παιδιά και κατάλαβαν την αξία του τοπικού πολιτισμού και τον σεβασμό που αρμόζει να επιδεικνύουμε στην ιδιαίτερή μας πατρίδα. Συνειδητοποίησαν επίσης ότι η πόλη μας έχει πολλά να προσφέρει στο εθνικό πολιτισμικό ψηφιδωτό που φιλοτέχνησαν με αριστοτεχνικό τρόπο οι εργασίες των 7520 συμμετεχόντων μαθητών με τους 1045 επιβλέποντες καθηγητές τους από 380 σχολικές μονάδες με 580 εργασίες. Νιώθουμε πολύ περήφανοι για τους μαθητές μας γιατί φάνηκαν αντάξιοι των περιστάσεων και αντιπροσώπευσαν την πόλη και το σχολείο μας με συνέπεια και υπευθυνότητα σε μια εκδήλωση με πανελλαδική εμβέλεια. Επιπλέον, παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις εργασίες των υπολοίπων σχολείων της Ελλάδος μέσα από τις οποίες μπόρεσαν να γνωρίσουν την τοπική ιστορία άλλων περιοχών της χώρας μας.

    Οι μαθητές συγκέντρωσαν πληροφορίες, έγραψαν κείμενα, πήραν συνεντεύξεις και κατέθεσαν και προσωπικές μαρτυρίες δημιουργώντας δύο δεκάλεπτα βίντεο σχετικά με το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου για παιδιά και νέους και τις παραδοσιακές ομορφιές του τόπου μας, όπως παρουσιάζονται από τη νεανική ματιά τους. Αρωγός και συμπαραστάτης των μαθητών μας για τη βιντεοσκόπηση και τον συντονισμό των κινηματογραφικών δράσεων ήταν ο κ. Σταύρος Ρομποτής που με την τεχνογνωσία του βοήθησε τους μαθητές μας να παρουσιάσουν ένα άρτιο αισθητικά αποτέλεσμα. Τον ευχαριστούμε θερμά!

    Οι δράσεις που παρακολουθήσαμε φέτος από το Olympia festival και η συνέντευξη που πήραν οι μαθητές μας από τον κ. Χρήστο Κωνσταντόπουλο, τον πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής του Φεστιβάλ ενέπνευσαν τους μαθητές μας να παρουσιάσουν υπέροχα ντοκιμαντέρ. Ιδιαίτερες ευχαριστίες οφείλουμε και στην κ. Κατερίνα Παρασκευοπούλου για τις πολύτιμες πληροφορίες που μας κατέθεσε για τη δράση του Λυκείου Ελληνίδων Πύργου.

    Επιβλέποντες Εκπαιδευτικοί: Βλάσση Δήμητρα, Αναστοπούλου Σταυρούλα, Ασημακοπούλου Σπυρούλα, Γιαννακοπούλου Νεκταρία, Μαυρομάτης Κωνσταντίνος, Μουρούτη Γεωργία, Τριχιά Μαρία.

    Μαθητές/τριες που συμμετείχαν: Ηλέκτρα Φωτοπούλου, Βασίλης Στεφανίδης, Γιώργος Ντόμαρης, Γιάννης Ντόμαρης, Αντώνης Χριστόπουλος, Μαριτίνα Παναγιωτακοπούλου, Κωνσταντίνα Χαραλαμποπούλου, Κωνσταντίνα Τσόπελα, Αδαμαντία Χριστοδουλοπούλου, Τζόρτζια Τόλια, Ελένη Παπαζώη, Αφροδίτη Τζεβελέκου, Εμμανουέλα Πάγια, Πάρης Πανταζόπουλος, Γιάννης Παπαδόπουλος, Αναστάσιος Παναγιωτόπουλος, Ντανιέλα Τόσκα, Αναστάσης Παπανδρέου, Βασιλική Βασιλοπούλου, Παναγιώτης Ψυχομάνης, Ιωάννης Βασιλόπουλος, Ιωάννα Γιαννάτου, Σοφιαλένα Φουφοπούλου.

    4o gumnasio sun istoria 2

    4o gumnasio sun istoria 3

    4o gumnasio sun istoria 4

    (Δελτίο Τύπου)

  • Διασχολική επιμόρφωση στο 4ο Γυμνάσιο Πύργου
    Διασχολική επιμόρφωση στο 4ο Γυμνάσιο Πύργου

    Την Τετάρτη 17 Απριλίου 2024 στο αμφιθέατρο του 4ου Γυμνασίου Πύργου πραγματοποιήθηκε επιμόρφωση σε εκπαιδευτικούς του νομού από τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας κ. Ανδρέα Ζέρβα με θέμα «Καινοτόμες Μέθοδοι Διδασκαλίας». Το παρών έδωσε ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης κ. Θεόδωρος Κόρδας, ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης του κλάδου ΠΕ03 Μαθηματικών κ. Φώτιος Οικονόμου, διευθυντές και διευθύντριες σχολείων του νομού καθώς επίσης και πολλοί εκπαιδευτικοί διαφόρων σχολείων.

    Ο κ. Ζέρβας παρουσίασε μια σειρά καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας, διανθισμένες με παραδείγματα από τη διδακτική, ακαδημαϊκή και διοικητική του εμπειρία, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη διευκρίνιση στρεβλώσεων που προκύπτουν κατά την εφαρμογή τους στη διδακτική πράξη. Επιπλέον ο κ. Ζέρβας έκανε αναφορά στους συσχετισμούς του ελληνικού εκπαιδευτικού μοντέλου με τη διεθνή εκπαιδευτική πραγματικότητα, στα οφέλη που θα προκύψουν από τη λελογισμένη χρήση τέτοιων μεθόδων, στη σημασία της αξιοποίησης των εποπτικών μέσων και της εναλλαγής μεθόδων για τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητάς τους.

    Ακολούθησε συζήτηση με τους εκπαιδευτικούς, ανταλλαγή απόψεων και αναστοχασμός για θέματα που αφορούν τόσο τις μεθόδους διδασκαλίας, όσο και τη διαδικασία της μάθησης καθαυτή.

    4o gymnasio diasx 2

    4o gymnasio diasx 3

    4o gymnasio diasx 4

    (Δελτίο Τύπου)

  • 4ο Γυμνάσιο Πύργου: Επίσκεψη στο Θεματικό Πάρκο - «Χτίζουμε Τοίχο στη Νεανική Παραβατικότητα»
    4ο Γυμνάσιο Πύργου: Επίσκεψη στο Θεματικό Πάρκο - «Χτίζουμε Τοίχο στη Νεανική Παραβατικότητα»

    Tην Πέμπτη 4 Απριλίου 2024 oι μαθητές της Β΄ τάξης του 4ου Γυμνασίου Πύργου παρακολούθησαν με ιδιαίτερη χαρά και προσοχή στο Πάρκο Ξυστρή τις δραστηριότητες και την ενημέρωση σχετικά με το Θεματικό Πάρκο: «Χτίζουμε Τοίχο στη Νεανική Παραβατικότητα» με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών: κ. Τριχιά, κ. Βλάσση, κ. Μπούσια και κ. Κοτοπούλη.

    Το Θεματικό Πάρκο συνδιοργανώθηκε από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση και την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας υπό την Αιγίδα των Δήμων Πύργου, Πατρέων και Αγρινίου και του Παπαχαραλάμπειου Εθνικού Σταδίου.

    Οι δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαν οι μαθητές/τριες ήταν:

    α) Βιωματικό παιχνίδι: Συνομιλώντας με τον θύτη, θύμα, θεατή, με εισηγήτρια την Αστυνόμο Α΄(Ε.Κ.) κ. Ιωάννα Τσάκωνα.

    β) Βάλε το διαδίκτυο στη ζωή σου, όχι τη ζωή σου στο διαδίκτυο – on line παιχνίδι (VR) εικονικής πραγματικότητας, με εισηγητή τον Αστυνόμο Β΄ με εξειδίκευση στο ηλεκτρονικό έγκλημα κ. Χαράλαμπο Γεωργούλη.

    γ) Νέοι και Παραβατικότητα στην Ελλάδα, με εισηγητή τον Αστυνόμο Α΄ κ. Ιγνάτιο Τριανταφύλλου.

    δ) Χτίζουμε τοίχο στη νεανική παραβατικότητα: Οι μαθητές που συμμετείχαν στις δραστηριότητες «έχτισαν» τοίχο απέναντι στην παραβατικότητα γράφοντας το μήνυμά τους με μαρκαδόρους, πάνω σε τμήμα χάρτου που φέρει το σχήμα τούβλου.

    Για άλλη μια φορά μετά την επίσκεψη οι πληροφορίες, οι εικόνες, οι εμπειρίες βρήκαν τη θέση τους μέσα στη σχολική αίθουσα, όπου συζητήσαμε και ανταλλάξαμε απόψεις με τους μαθητές σχετικά με τη δράση στην οποία συμμετείχαν. Όπως μας τόνισε και η ψυχολόγος της αστυνομίας, κ. Τσάκωνα, η εμπειρία είναι απαραίτητη για την εμπέδωση των δεδομένων που θέλουμε να αφομοιώσουν οι μαθητές μας, καθώς μέσα από ευχάριστες διαδικασίες γίνονται δημιουργικοί και αποτελεσματικοί.

    Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλες τις αρμόδιες αρχές για την εξαιρετική δράση πρόληψης και ενημέρωσης των μαθητών για τη νεανική παραβατικότητα και τις ποικίλες προεκτάσεις της και να τους συγχαρούμε για την εξαιρετική οργάνωση και πολυπρισματική προσέγγιση με την οποία κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών μας που συμμετείχαν ενεργά σε όλη τη διαδικασία!

    4o gumnasio ksistr 2

    4o gumnasio ksistr 3

    4o gumnasio ksistr 4

    (Δελτίο Τύπου)

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο