Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2018 15:30

Σε πόση ώρα πρέπει να απαντάς στα μηνύματα στα chats - Κώδικας καλής συμπεριφοράς

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

WhatsApp, Viber, Facebook Messenger. Τα τρία apps έβαλαν στη ζωή μας τις ομαδικές συνομιλίες, τα ομαδικά chats, και από εκεί και πέρα τα πάντα άλλαξαν. Για κάποιους η ζωή τους έγινε χειρότερη. Ή μάλλον γέμισε με περισσότερο εκνευρισμό.

Μια νέα έρευνα αποκαλύπτει τι είναι αυτό που εκνευρίζει περισσότερο τους χρήστες στα ομαδικά chats και δημιουργεί έναν... κώδικα καλής συμπεριφοράς για να μην δημιουργούνται προβλήματα, παρεξηγήσεις και εκνευρισμός.

Βασικό συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο εκνευριστικό από το να χρησιμοποιούν τα ομαδικά chats δύο άτομα για την προσωπική τους συνομιλία, λέγοντας πράγματα που δεν αφορούν τους υπολοίπους. Και αυτό γιατί οι υπόλοιποι δέχονται καταιγισμό ειδοποιήσεων για μηνύματα που ουσιαστικά δεν τους τους αφορούν.

Κώδικας καλής συμπεριφοράς για τα ομαδικά chats. /Φωτογραφία: Shuttestock

Κώδικας καλής συμπεριφοράς για τα ομαδικά chats. /Φωτογραφία: Shuttestock

Τι δεν πρέπει να κάνετε σε ένα ομαδικό chat

  • Μην κάνετε ιδιωτικές συνομιλίες σε ένα ομαδικό chat.
  • Αποφύγετε την έναρξη ενός νέου ομαδικού chat για περιττούς λόγους.
  • Μην καθυστερείτε περισσότερο από δύο ημέρες για να απαντήσετε σε ένα μήνυμα.
  • Μην ξυπνάτε τους συμμετέχοντες στο ομαδικό chat με μηνύματα μέσα στη νύχτα.
  • Μην κάνετε τους συμμετέχοντες στο ομαδικό chat να απορούν αν λέτε κάτι αστειευόμενοι ή στα σοβαρά.

Τι πρέπει να κάνετε σε ένα ομαδικό chat

  • Οταν θέλετε να πείτε κάτι σε ένα μόνο από τα άτομα που συμμετέχουν στο ομαδικό chat στείλτε του προσωπικό μήνυμα, όχι από το ομαδικό.
  • Μην ξεκινάτε ένα νέο ομαδικό chat αν δεν είναι απολύτως απαραίτητο.
  • Προσπαθήστε να απαντάτε στα μηνύματα εντός 48 ωρών από τη στιγμή που σας αποστέλλονται.
  • Προσθέστε emojis για να επεξηγήσετε το ύφος σας.
  • Απαντάτε στα μηνύματα σε λογικές ώρες το πρωί και το βράδυ.

Πηγή: iefimerida.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018 01:52

Σχετικά Άρθρα

  • «Ροζ εκβιαστής»: Παρίστανε τον σύζυγό της στα social και της ζητούσε λεφτά
    «Ροζ εκβιαστής»: Παρίστανε τον σύζυγό της στα social και της ζητούσε λεφτά

    Οι Αρχές κατάφεραν να ταυτοποίησουν τον δράστη

    Δεν πίστευε στα μάτια της, με όσα διάβαζε μία γυναίκα σε συνομιλία με τον σύζυγό της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Όπως περιγράφει η ίδια, αποκλειστικά στο Mega και το Live News χάκερ υπέκλεψε τους κωδικούς της, απέκτησε πρόσβαση σε προσωπικές φωτογραφίες της και στη συνέχεια την εκβίαζε πως αν δεν της δώσει 500 ευρώ σε κρυπτονομίσματα θα διαρρεύσει το «ροζ» υλικό της.

    «Είχε τα πάντα ναι. Μιλούσε στο δικό μου σαν να ήμουν εγώ και από το Instagram ότι και καλά μου έστελνε ο άντρας μου τα μηνύματα και τα διέγραφε σε κλάσματα δευτερολέπτου. Το πρωί που μου έστειλε το μήνυμα. Ήμουν στην δουλειά. Βλέπω τις δικές μου φωτογραφίες και μου λέει: ‘αν δεν μου δώσεις 500 ευρώ όλες αυτές οι φωτογραφίες θα δημοσιευτούν στο internet και στο Instagram (σ.σ θα τα στείλω) στους φίλους σου’»

    «Σε μισή ώρα θέλω τα λεφτά»

    Δεν πίστευε στα μάτια της η νεαρή μητέρα δύο παιδιών όταν διάβασε τα απανωτά εκβιαστικά μηνύματα που ελάμβανε από το προφίλ του συζύγου της. Σύντομα αντιλήφθηκε πως αυτός που είχε χακάρει τον λογαριασμό του είχε αποκτήσει πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα, μηνύματα, φωτογραφίες και βίντεο που είχε ανταλλάξει το ζευγάρι.

    «Εκείνη την ώρα; Κόντεψα να λιποθυμήσω. Φωνάζω την προϊσταμένη μου, λέω: ‘Δεν είμαι καλά’, μου λέει: ‘Τι έπαθες;’. Πήρα την αστυνομία τηλέφωνο. Εκείνη την ώρα μου λένε: ‘δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, ελάτε από εδώ’. Εγώ προσπαθούσα και αυτός να μου στέλνει και να μου λέει ‘σε μισή ώρα θέλω τα λεφτά’. Nα προσπαθώ να ηρεμήσω και να του λέω: ‘σε παρακαλώ’. Του έστελνα και ηχητικά μηνύματα και να του λέω: ‘σε παρακαλώ άνθρωπε μου, εμένα βρήκες;’. Να του στέλνω τα μηνύματα και να κλαίω».

    https://www.megatv.com?p=1017191

    «Ήθελα να αυτοκτονήσω»

    Το απύθμενο θράσος του χάκερ δεν περιορίστηκε μόνο στις απειλές. Λίγες ώρες μετά άρχισαν να στέλνει επιλεκτικά το επίμαχο υλικό στις επαφές της γυναίκας στα social media.

    «Να λέω στον άντρα μου ‘’θα αυτοκτονήσω’’, δεν υπάρχει περίπτωση. Και άρχισε να στέλνει μετά σε φίλους μου, έχουν δει κάποιοι. Ο κουμπάρος μας, κάποιοι είχαν δει τα βιντεάκια. Εγώ δεν προλάβαινα να γράψω σε κανέναν. Το μόνο που ξεκίνησα να λέω: ‘’μου έχουν χακάρει το προφίλ’’ και αυτός να σβήνει. Είχε χακάρει το προφίλ και της φιλενάδας μου και άρχισε να με βρίζει από το messenger της φίλης μου».

    Πάνω στην απελπισία της η γυναίκα δέχτηκε να του καταβάλλει το ποσό των 100 ευρώ. Της ξεκαθάρισε πως η συναλλαγή θα γίνει μόνο με κρυπτονομίσματα ώστε να μην γίνει αντιληπτός.

    «Εμένα μου ζητούσε 500 και μου λέει επειδή έτσι του μιλούσα, και μου λέει: «επειδή είσαι εντάξει άτομο θα σου κάνω σκόντο». Ήταν εκείνη την ώρα ο κύριος αυτός που έχει το ATM και μου λέει: «που θέλεις να τα βάλεις;», του λέω: «θέλω να τα βάλω σε αυτό τον λογαριασμό». Με το που πάω να βάλω τα λεφτά, του μπλοκάρουν τον λογαριασμό. Εκείνη την ώρα, είχε από το πρωί 3.000 ευρώ μέσα. Από τέτοια δουλειά.
    Ταυτοποιήθηκε 38χρονος

    Οι έρευνες της Αστυνομίας απέδωσαν καρπούς, φτάνοντας στην ταυτοποίηση ενός 38χρονου άνδρα κατοίκου Αττικής, που φέρεται να είναι μέλος του κυκλώματος.

    Στην κατοχή του βρέθηκαν 23 αποδείξεις συναλλαγών μέσω ΑΤΜ της εταιρείας κρυπτονομισμάτων.

    Με τον ίδιο πάντως με δηλώσεις του στο LIVE NEWS να αρνείται τις κατηγορίες.

    «Δεν έχω καμία σχέση. Έχω βάλει δικηγόρο και θα προχωρήσει σε μηνύσεις εις βάρος όσων με δόλο πήγαν με μπλέξουν».

    Μέχρι στιγμής υπάρχουν 4 καταγγελίες, 3 γυναίκες από την Λάρισα και μία από την Θεσσαλονίκη για αυτό το κύκλωμα, που εκβίαζε με ροζ βίντεο γυναίκες, ζητώντας τους μέχρι και το ποσό των 1.000 ευρώ για να μην διαρρεύσει το «υλικό» τους.

    Πηγή: in.gr

  • Διαδικτυακές απάτες στο LinkedIn: Από phishing μέχρι ψεύτικες προσφορές εργασίας
    Διαδικτυακές απάτες στο LinkedIn: Από phishing μέχρι ψεύτικες προσφορές εργασίας

    Κάτι που κάνει το LinkedIn να ξεχωρίζει είναι η πεποίθηση ότι πρόκειται για ένα ασφαλές μέρος, ωστόσο αναλυτές κυβερνοασφάλειας διαπιστώνουν ότι η πραγματικότητα δεν είναι πάντα έτσι

    Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το LinkedIn προσπαθούν να διευκολύνουν την αναζήτηση εργασίας και ενδεχομένως να βοηθήσουν κάποιους να βρουν μια θέση στην εταιρεία των ονείρων τους.

    Κάτι που κάνει το LinkedIn να ξεχωρίζει, ωστόσο, είναι η πεποίθηση ότι πρόκειται για ένα ασφαλές μέρος, ένα επαγγελματικό περιβάλλον όπου μπορούμε να είμαστε πιο χαλαροί.

    Παρόλα αυτά, οι αναλυτές της εταιρείας κυβερνοασφάλειας ESET διαπιστώνουν ότι η πραγματικότητα είναι διαφορετική, πολύ περισσότερο όταν συνδυαστεί με το φαινόμενο της «Μεγάλης Παραίτησης» (Great Resignation).

    Η διαδικτυακή απάτη που εκμεταλλεύεται το LinkedIn συνεχίζει να ευδοκιμεί και μάλιστα έχει απογειωθεί τους τελευταίους μήνες. Μερικοί απατεώνες χρησιμοποιούν απλά και παλιά κόλπα, όπως το να ζητούν τα τραπεζικά στοιχεία ή να ζητούν χρήματα ως αντάλλαγμα για μια φαινομενικά νόμιμη συνέντευξη για κάποια θέση εργασίας. Άλλοι χρησιμοποιούν άλλες πιο εξελιγμένες μεθόδους.

    Τι να κάνετε για να παραμείνετε ασφαλείς

    1. Να είστε προσεκτικοί στο LinkedIn, όπως θα ήσασταν και σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
    2. Εάν λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που φαίνεται να προέρχεται από το LinkedIn, αλλά δεν είστε σίγουροι αν είναι νόμιμο, μην κάνετε κλικ σε κανένα σύνδεσμο. Αντ’ αυτού, ανοίξτε απευθείας το LinkedIn και ελέγξτε τις ειδοποιήσεις σας.
    3. Αντιμετωπίστε με προσοχή τα αιτήματα για σύνδεση από άτομα που δεν γνωρίζετε. Εάν επικοινωνήσουν μαζί σας, μην κάνετε κλικ σε κανέναν σύνδεσμο. Αντ’ αυτού, κάντε μια αναζήτηση στο Google σχετικά με τον εργοδότη και πόσο αξιόπιστη είναι αυτή η σύνδεση. Αναρωτηθείτε «πώς με βρήκε αυτό το άτομο; Γιατί έρχεται σε επαφή μαζί μου;».
    4. Βεβαιωθείτε ότι οι ρυθμίσεις απορρήτου για άτομα εκτός των επαφών σας εμφανίζουν μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες. Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε οι άλλοι να βλέπουν την εργασιακή σας εμπειρία και την εκπαίδευσή σας, αλλά όχι απαραίτητα τον αριθμό τηλεφώνου σας.
    5. Χρησιμοποιήστε ένα ισχυρό και μοναδικό κωδικό πρόσβασης ή φράση πρόσβασης.
    6. Ενεργοποιήστε την επαλήθευση δύο βημάτων (επίσης γνωστή ως έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων). Σε περίπτωση που η σύνδεσή σας παραβιαστεί, θα είναι πολύ πιο δύσκολο για τους χάκερ να τη χρησιμοποιήσουν.
    7. Ποτέ μη δίνετε προσωπικές πληροφορίες όπως αριθμούς ταυτότητας ή πιστωτικές κάρτες. Οι υποψήφιοι εργοδότες δεν θα σας ζητήσουν τα τραπεζικά σας στοιχεία ή τα διαπιστευτήρια σύνδεσης για να καταθέσουν τον μισθό σας.
    8. Λάβετε υπόψη ότι οι πραγματικές προσφορές εργασίας τηρούν τους νόμους της χώρας και τους φορολογικούς νόμους. Προσφορές εργασίας που υπονοούν εύκολο πλουτισμό τείνουν να είναι απάτη.
    9. Να είστε επιφυλακτικοί όταν σας γίνονται αιφνιδιαστικές προσφορές για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες ή επενδύσεις μέσω συνδέσμων που δεν γνωρίζετε. Στις μέρες μας, ο καθένας μας μπορεί να δημιουργήσει ένα website που να φαίνεται όμορφο και αξιόπιστο.
    10. Αναφέρετε πάντα μια απάτη στο LinkedIn.

    Το συμπέρασμα είναι ότι αν κάτι είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό, πιθανότατα είναι (απάτη).

    Πηγή: In.gr

  • Κορονοϊός: «Big brother» για τους αρνητές της μάσκας – Η ΕΛ.ΑΣ. «σαρώνει» τα social media
    Κορονοϊός: «Big brother» για τους αρνητές της μάσκας – Η ΕΛ.ΑΣ. «σαρώνει» τα social media

    H ΕΛ.ΑΣ. έχει σχηματίσει δεκάδες δικογραφίες για άτομα που μέσω διαδικτύου διέδιδαν θεωρίες συνωμοσίας

    Σε εγρήγορση βρίσκεται η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛ.ΑΣ. για τους αρνητές της μάσκας, σε μία προσπάθεια να εντοπίζονται χρήστες του διαδικτύου, προφίλ στα social media και ιστοσελίδες που προτρέπουν τους πολίτες να μη φοράνε μάσκα γιατί «δεν υπάρχει κορονοϊός».

    Ήδη εδώ και δύο ημέρες ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Βασίλης Πλιώτας, ζήτησε την ποινική δίωξη όσων τάσσονται κατά της χρήσης μάσκας και μάλιστα με την ενεργοποίηση του αυτοφώρου σε βάρος τους.

    Μέσω της συγκεκριμένης εγκυκλίου, ο Εισαγγελέας του ανώτατου δικαστηρίου της χώρας, απευθύνεται στους εισαγγελείς όλης της Ελλάδας, προκειμένου να ενταθεί η εφαρμογή των μέτρων για τον κορονοϊό αλλά και να περιοριστεί το κίνημα έναντι της χρήσης μάσκας. Οι Αρχές είναι σε θέση να γνωρίζουν ότι το μεγαλύτερο μέρος της υποκίνησης κατά των μέτρων περιορισμού της πανδημίας λαμβάνει χώρα στο διαδίκτυο.

    Έτσι, η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος καλείται να σηκώσει το μεγαλύτερο βάρος για την αντιμετώπιση του φαινομένου. Ήδη η ΕΛ.ΑΣ. έχει σχηματίσει δεκάδες δικογραφίες για άτομα που μέσω διαδικτύου διέδιδαν θεωρίες συνωμοσίας, προέτρεπαν τον κόσμο να μην υπακούει στα μέτρα που εξαγγέλει η κυβέρνηση και αναρτούσαν υλικό που εμπίπτει στις σχετικές διατάξεις του νόμου.

    Όπως εξηγούν αστυνομικές πηγές, η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος δεν μπορεί να «παρατηρεί» κλειστές ομάδες στα social media, μπορεί, ωστόσο, να «σαρώνει» τις δημόσιες αναρτήσεις των χρηστών αλλά και ιστοσελίδες. Παράλληλα, οι εξειδικευμένοι αστυνομικοί της ΕΛ.ΑΣ. είναι σε θέση να κάνουν στοχευμένες αναζητήσεις για τον εντοπισμό «ανυπάκουων» και υποκινητών.

    Σημειώνεται ότι η χρήση των social media από νεαρές ηλικίες «ευνοεί» τη διάδοση της «ιδεολογίας» των αρνητών της μάσκας στα σχολεία. Σύμφωνα με πληροφορίες, πάντως, η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος εξακολουθεί ακόμα και σήμερα να εντοπίζει «αρνητές», παρά τις προειδοποιήσεις των λειτουργών της Δικαιοσύνης για διώξεις σε βάρος τους.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Τουρκία: Το κοινοβούλιο ψήφισε αμφιλεγόμενο νόμο που ενισχύει τον έλεγχο των αρχών στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης
    Τουρκία: Το κοινοβούλιο ψήφισε αμφιλεγόμενο νόμο που ενισχύει τον έλεγχο των αρχών στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης

    Το τουρκικό κοινοβούλιο υιοθέτησε σήμερα νομοσχέδιο που επεκτείνει τον έλεγχο των αρχών στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, έναν νόμο που προκαλεί ανησυχία στους υπέρμαχους της ελευθερίας της έκφρασης.
    Βάσει το νομοσχεδίου οι βασικοί ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Twitter και το Facebook, θα πρέπει να έχουν εκπρόσωπο στην Τουρκία και να υπακούν στις αποφάσεις τουρκικών δικαστηρίων για την απομάκρυνση περιεχομένου υπό την απειλή αυστηρών κυρώσεων.

    Σύμφωνα με το κυβερνών Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP), στόχος του νομοσχεδίου είναι να σταματήσουν οι προσβολές μέσω διαδικτύου.

    Στις αρχές Ιουλίου ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε ζητήσει να “μπουν σε τάξη” οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωση, αφού η κόρη του και ο γαμπρός του έγιναν στόχος προσβλητικών σχολίων στο Twitter.

    Όμως το νομοσχέδιο προκαλεί την ανησυχία πολλών χρηστών του διαδικτύου, ενώ μη κυβερνητικές οργανώσεις κατηγορούν τον Ερντογάν ότι προσπαθεί να φιμώσει τους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, έναν από τους λίγους χώρους όπου εξακολουθούν να ακούγονται επικριτικές φωνές στην Τουρκία.

    “Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο για πολλούς ανθρώπους που τα χρησιμοποιούν για να ενημερώνονται. Αυτό το νομοσχέδιο προμηνύει μια ζοφερή περίοδο λογοκρισίας στο διαδίκτυο”, εκτίμησε το Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (HRW).

    Οι τουρκικές αρχές ήδη παρακολουθούν στενά το Twitter και το Facebook, ενώ πολλές δίκες για “προσβολή του αρχηγού του κράτους” και διασπορά “τρομοκρατικής προπαγάνδας” βασίζονται αποκλειστικά σε μία ή μερικές αναρτήσεις στο Twitter.

    Οι ΜΚΟ ανησυχούν ότι η περαιτέρω υπονόμευση της ελευθερίας του λόγου στην Τουρκία και ο αυξημένος έλεγχος στους ιστότοπους κοινωνικής ενδέχεται να περιόρισε ακόμη περισσότερο την πρόσβαση των Τούρκων σε ανεξάρτητη πληροφόρηση ή σε επικριτικές φωνές εναντίον της κυβέρνησης, σε μια χώρα όπου ήδη κυριαρχεί ο φιλοκυβερνητικός Τύπος.

    Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη “έκθεση για τη διαφάνεια” του Twitter, η Τουρκία βρισκόταν το πρώτο εξάμηνο του 2019 στην πρώτη θέση των χωρών που είχαν ζητήσει από τον ιστότοπο να αποσύρει περιεχόμενο, με περισσότερα από 6.000 αιτήματα.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ- AFP- Reuters - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

  • «Μετωπική» Τραμπ - social media: Το εκτελεστικό διάταγμα και ο οικονομικός πόλεμος
    «Μετωπική» Τραμπ - social media: Το εκτελεστικό διάταγμα και ο οικονομικός πόλεμος

    Ο Τραμπ απειλεί και με οικονομικό πόλεμο τους γίγαντες των social media - Αντιπερισπασμό για τους 101.000 νεκρούς από κορωνοϊό βλέπουν οι επικριτές του προέδρου των ΗΠΑ

    Σε μετωπική σύγκρουση με τα πανίσχυρα social media επέλεξε να έρθει ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, κατηγορώντας το Twitter, το Facebook και τα άλλα μεγάλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι επεμβαίνουν στις αμερικανικές εκλογές και δη εναντίον του. Ο Ρεπουμπλικανός πρόεδρος υπέγραψε την Πέμπτη ένα εκτελεστικό διάταγμα για τον περιορισμό της προστασίας των εταιρειών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της ευελιξίας που απολαμβάνουν στην εποπτεία του περιεχομένου τους.

    Καθώς ο έλεγχος στις δημοσιεύσεις των social media είναι σχεδόν αδύνατος, ο Τραμπ άφησε να εννοηθεί ότι θα κυνηγήσει σε οικονομικό επίπεδο τις εταιρείες μεγαθήρια, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «θα φροντίσουμε οι φόροι των Αμερικανών να μην πηγαίνουν στους γίγαντες των social media, οι οποίοι καταπιέζουν την ελεύθερη έκφραση».

    Ο Τραμπ αναφέρθηκε στο άρθρο 230 του νόμου «περί ευπρέπειας στις επικοινωνίες» και τόνισε ότι ουδέποτε το Twitter έβαλε τέτοιο μήνυμα για «fake news» σε πολιτικούς, ακόμη και στα hoax από τη Ρωσία.

    President @realDonaldTrump is directing the Attorney General to work with states to enforce their laws against deceptive business practices.

    "The states have broad and powerful authority to regulate in this arena." pic.twitter.com/N0jxMYAh1i

    — The White House (@WhiteHouse) May 28, 2020

    The Trump Administration is making sure your taxpayer dollars don't go to social media giants that unfairly repress free speech. pic.twitter.com/L3FiJ0eG5L

    — The White House (@WhiteHouse) May 28, 2020

    «Είμαστε εδώ για να υπερασπιστούμε την ελευθερία της έκφρασης απέναντι σε έναν από τους χειρότερους κινδύνους» δήλωσε ο Τραμπ από το Οβάλ Γραφείο, όταν υπέγραψε το διάταγμα, που αναμένεται να αποτελέσει σημείο εκκίνησης μιας μακράς νομικής διαμάχης.

    «Έχουν απεριόριστη δύναμη να λογοκρίνουν, να περιορίζουν, να κρύβουν, να αλλάζουν την πραγματικότητα στην επικοινωνία ανάμεσα σε ιδιώτες ή μεγάλες ομάδες πληθυσμού. Δεν υπάρχει προηγούμενο στην αμερικανική ιστορία με μια τόσο μικρή ομάδα εταιρειών να ελέγχει μια τόσο μεγάλη σφαίρα ανθρώπινης αλληλεπίδρασης» σημείωσε ο Τραμπ λίγο πριν υπογράψει το διάταγμα.

    Από την πλευρά του το Twitter αντέδρασε χαρακτηρίζοντας το διάταγμα Τραμπ ως μια «πολιτική προσέγγιση σε έναν νόμο-ορόσημο. Το άρθρο 230 προστατεύει την ελευθερία της έκφρασης και βασίζεται στις δημοκρατικές αξίες. Κάθε προσπάθεια μονομερής παρέμβασης απειλεί το μέλλον της ελευθερίας στο διαδίκτυο».

    This EO is a reactionary and politicized approach to a landmark law. #Section230 protects American innovation and freedom of expression, and it’s underpinned by democratic values. Attempts to unilaterally erode it threaten the future of online speech and Internet freedoms.

    — Twitter Public Policy (@Policy) May 29, 2020

    Επικριτές του Αμερικανού προέδρου ωστόσο σημειώνουν ότι η κίνηση αυτή του Τραμπ ήταν η τελευταία σε μια σειρά αντίστοιχων ενεργειών προκειμένου να δημιουργήσει αντιπερισπασμό την ώρα που οι νεκροί στις ΗΠΑ από κορωνοϊό ξεπέρασαν τους 101.000 με την κυβέρνησή του να δέχεται πυρά για σφάλματα στη διαχείριση της κρίσης.

    Ο ένοικος του Λευκού Οίκου κατηγόρησε ειδικότερα το Twitter ότι ενήργησε υπό την επιρροή «άποψης» και ότι δεν συμπεριφέρθηκε ως μια «ουδέτερη πλατφόρμα»... Δεν μπορούμε να το αφήσουμε να συνεχιστεί, είναι πολύ άδικο, είπε.

    Παράλληλα, σημείωσε ότι έδωσε εντολή στον υπουργό Δικαιοσύνης, Ουίλιαμ Μπαρ, να συνεργαστεί με Πολιτείες για την επιβολή των δικών τους νομοθεσιών ενάντια σε αυτό που χαρακτήρισε ως παραπλανητικές επιχειρηματικές πρακτικές από εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

    Ο Τραμπ είχε απειλήσει να κλείσει τους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, τους οποίους κατηγόρησε ότι «φιμώνουν» τις συντηρητικές φωνές, έπειτα από διαμάχη που είχε με το Twitter. Οι υπεύθυνοι του ιστότοπου επισήμαναν ως «παραπλανητικές» δύο αναρτήσεις του Αμερικανού προέδρου και ζήτησαν από τους χρήστες να ελέγξουν την εγκυρότητα των ισχυρισμών το

    There is NO WAY (ZERO!) that Mail-In Ballots will be anything less than substantially fraudulent. Mail boxes will be robbed, ballots will be forged & even illegally printed out & fraudulently signed. The Governor of California is sending Ballots to millions of people, anyone.....

    — Donald J. Trump (@realDonaldTrump) May 26, 2020

    «Μια χούφτα μονοπωλιακών μέσων κοινωνικής δικτύωσης ελέγχει ένα μεγάλο μέρος όλων των δημόσιων και ιδιωτικών επικοινωνιών στις Ηνωμένες Πολιτείες», ισχυρίστηκε.

    «Είχαν ανεξέλεγκτη δύναμη να λογοκρίνουν, να περιορίσουν, να επεξεργαστούν, να διαμορφώσουν, να κρύψουν, να αλλάξουν, ουσιαστικά οποιαδήποτε μορφή επικοινωνίας μεταξύ ιδιωτών και του μεγάλου κοινού κοινού» προσθέτει.

    Το σχέδιο του εκτελεστικού διατάγματος, το οποίο περιήλθε σε γνώση του CNN, στοχεύει σε έναν νόμο γνωστό ως «Νόμος περί ευπρέπειας στις επικοινωνίες». Το άρθρο 230 της νομοθεσίας παρέχει ευρεία ασυλία σε ιστότοπους που επιμελούνται και να εποπτεύουν τις δικές πλατφόρμες τους και έχει περιγραφεί από νομικούς εμπειρογνώμονες ως «οι 26 λέξεις που δημιούργησαν το Διαδίκτυο».

    Το σχέδιο υποστηρίζει ότι οι προστασίες αυτές εξαρτώνται κυρίως από τεχνολογικές πλατφόρμες που λειτουργούν με «καλή πίστη» και ότι οι εταιρείες κοινωνικών μέσων δεν έχουν.

    «Σε μια χώρα που εδώ και καιρό λατρεύει την ελευθερία της έκφρασης, δεν μπορούμε να επιτρέψουμε σε έναν περιορισμένο αριθμό διαδικτυακών πλατφορμών να επιλέγουν το λόγο στον οποίο οι Αμερικανοί μπορούν να έχουν πρόσβαση και να μεταφέρουν διαδικτυακά», αναφέρει.

    «Αυτή η πρακτική είναι ουσιαστικά μη αμερικανική και αντιδημοκρατική. Όταν μεγάλες, ισχυρές εταιρείες κοινωνικών μέσων λογοκρίνουν απόψεις με τις οποίες διαφωνούν, ασκούν μια επικίνδυνη δύναμη», προσθέτει.

    Ζάκερμπεργκ: Πιστεύω ότι δεν πρέπει να κάνουμε ελέγχους στους πολιτικούς

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Facebook Inc, Mark Zuckerberg, δήλωσε την Πέμπτη ότι η εταιρεία του ήταν πιο αφοσιωμένη στην ελευθερία του λόγου από άλλες εταιρείες τεχνολογίας.

    «Πιστεύουμε ότι δεν θα ήταν σωστό να κάνουμε ελέγχους στους πολιτικούς», δήλωσε ο Ζούκερμπεργκ, μιλώντας σε συνέντευξη του Fox New. «Σίγουρα πιστεύω ότι οι πολιτικές μας, μάς έχουν ξεχωρίσει από τις άλλες εταιρείες τεχνολογίας όσον αφορά το ότι είμαστε ισχυρότεροι στην ελεύθερη έκφραση, δίνοντας στους ανθρώπους φωνή».

    Πηγή: Protothema.gr - Φωτογραφία: ΑΠΕ/EPA/DOUG MILLS/ POOL

  • Ο Τραμπ σκοπεύει να υπογράψει σήμερα προεδρικό διάταγμα για την αναθεώρηση της νομοθεσίας που προστατεύει τα Social Media
    Ο Τραμπ σκοπεύει να υπογράψει σήμερα προεδρικό διάταγμα για την αναθεώρηση της νομοθεσίας που προστατεύει τα Social Media

    Ο πρόεδρος Τραμπ σκοπεύει να υπογράψει σήμερα προεδρικό διάταγμα για την αναθεώρηση της νομοθεσίας που προστατεύει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

    Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ αναμένεται να ζητήσει την αναθεώρηση της νομοθεσίας που προστατεύει το Twitter, το Facebook και το Alphabet της Google από οποιαδήποτε ευθύνη σχετική με το περιεχόμενο που αναρτούν οι χρήστες τους, σύμφωνα με το προσχέδιο του προεδρικού διατάγματος και μια πηγή που έχει γνώση της υπόθεσης.

    Ο Τραμπ απείλησε να κλείσει τους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης τους οποίους κατηγόρησε ότι φιμώνουν τις συντηρητικες φωνές, έπειτα από διαμάχη που είχε με το Twitter.

    Οι υπεύθυνοι του ιστότοπου επεσήμαναν ως “παραπλανητικές” δύο αναρτήσεις του Αμερικανού προέδρου και ζήτησαν από τους χρήστες να ελέγξουν την εγκυρότητα των ισχυρισμών του

    Σε δύο αναρτήσεις που έκανε νωρίς χθες Τετάρτη το πρωί, ο Ρεπουμπλικανός πρόεδρος καταφέρθηκε και πάλι εναντίον της επιστολικής ψήφου. Ο Τραμπ είχε αναρτήσει παρόμοια μηνύματα για το θέμα της ψηφοφορίας με επιστολική ψήφο και την Τρίτη, με αποτέλεσμα το Twitter να τοποθετήσει ειδική σήμανση κάτω απ' αυτά τα μηνύματα για να προειδοποιήσει πως οι ισχυρισμοί του είναι ψευδείς και έχουν διαψευσθεί.

    Ο Τραμπ, χωρίς να δώσει κανένα στοιχείο, επανέλαβε τις κατηγορίες του για πολιτική προκατάληψη αυτών των ιστότοπων και έγραψε στο Twitter: «Οι Ρεπουμπλικάνοι αισθάνονται πως οι Πλατφόρμες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης αποσιωπούν πλήρως τις συντηρητικές φωνές. Θα επιβάλουμε αυστηρές κανονιστικές ρυθμίσεις ή θα τους κλείσουμε, δεν θα επιτρέψουμε ποτέ να συμβεί αυτό».

    «Ξεκαθαρίστε τη θέση σας, ΤΩΡΑ!!!!», πρόσθεσε ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών.

    Το προεδρικό διάταγμα, προσχέδιο του οποίου έχει περιέλθει στην κατοχή του Reuters, ενδέχεται να τροποποιηθεί. Χθες αξιωματούχοι επεσήμαναν ότι ο Τραμπ θα υπογράψει προεδρικό διάταγμα για τις εταιρείες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σήμερα.

    Προς το παρόν ο Λευκός Οίκος δεν έχει σχολιάσει τις πληροφορίες αυτές.

    Το διάταγμα θα ζητεί από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών (FCC) να προτείνει τροποποιήσεις και διευκρινίσεις για άρθρα της νομοθεσίας που σε μεγάλο βαθμό προστατεύει τις διαδικτυακές πλατφόρμες από νομικές επιπτώσεις για τις αναρτήσεις των χρηστών τους. Εφόσον γίνουν αλλαγές στη νομοθεσία, οι εταιρείες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ενδέχεται να βρεθούν αντιμέτωπες με περισσότερες αγωγές.

    Επίσης θα ζητείται από την FCC να εξετάσει αν οι εταιρείες αυτές χρησιμοποιούν παραπλανητικές πολιτικές για να ρυθμίζουν το περιεχόμενό τους και αν αυτές οι πολιτικές συνάδουν με τους όρους χρήσης τους.

    Στο προσχέδιο του διατάγματος αναφέρεται επίσης ότι η υπηρεσία Ψηφιακής Στρατηγικής του Λευκού Οίκου θα επαναφέρει ένα εργαλείο το οποίο θα βοηθά τους πολίτες να καταγγέλλουν περιπτώσεις διαδικτυακής λογοκρισίας.

    Αντιδράσεις

    Σε συνέντευξή του στο Fox News ο ιδρυτής και επικεφαλής του Facebook Μαρκ Ζάκερμπεγκ δήλωσε ότι η λογοκρισία μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης δεν θα ήταν “η σωστή αντίδραση” για μια κυβέρνηση που ανησυχεί για τη λογοκρισία.

    Το Fox μετέδωσε ένα μικρό απόσπασμα της συνέντευξης αυτής χθες Τετάρτη και ανακοίνωσε ότι θα μεταδοθεί ολόκληρη σήμερα.

    Το Facebook δεν παρενέβη την Τρίτη στα σχόλια του Τραμπ για την επιστολική ψήφο.
    Από την πλευρά της η Αμερικανική Ένωση Πολιτικών Ελευθεριών (ACLU) εκτίμησε ότι η Πρώτη Τροπολογία του αμερικανικού Συντάγματος περιορίζει τις ενέργειες του Αμερικανού προέδρου.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ- Reuters- Φωτογραφία: ΑΡΧΕΙΟ ΑΠΕ/EPA/MICHAEL REYNOLDS

  • Η νέα πλατφόρμα στα κοινωνικά δίκτυα που θέλει να κατακτήσει τον κόσμο
    Η νέα πλατφόρμα στα κοινωνικά δίκτυα που θέλει να κατακτήσει τον κόσμο

    Τι είναι το TikTok, το facebook της Κίνας που απειλεί τον Ζάκερμπεργκ

    Ένα ιδιόμορφο υβρίδιο του Snapchat από το 2016 δίνει το παρών ανάμεσα στα υπόλοιπα κοινωνικά μέσα, προκαλώντας φρενίτιδα στο «αρχηγείο» του Zuckerberg.

    Ο λόγος για το TikTok, το κινεζικό κοινωνικό δίκτυο «φαινόμενο» που μέσα στο 2019 κατάφερε να χτυπήσει ρεκόρ χρηστών αγγίζοντας τα 250 εκατομμύρια ημερησίως.

    Είναι γνωστό ότι η Κίνα όσον αφορά στην τεχνολογία βρίσκεται έτη φωτός μπροστά, δημιουργώντας τεχνολογικούς κολοσσούς με ταχύτατους ρυθμούς, οι οποίοι, ωστόσο εξελίσσονται κυρίως εντός των γεωγραφικών συνόρων της χώρας.

    Η κινεζική ByteDance από το 2017 κατάφερε να ανατρέψει τα δεδομένα και να δημιουργήσει ένα μέσο, που πλέον μετρά 500 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, όχι μόνο στην Κίνα και την Ασία, αλλά την Ευρώπη και την Αμερική.

    Τι είναι το TikTok & τα εντυπωσιακά νούμερα που το ακολουθούν

    Πρόκειται, λοιπόν, για μία εφαρμογή η οποία μέσα από τα βίντεο που ανεβάζει στην πλατφόρμα ο χρήστης, έχει ως σκοπό να διασκεδάσει όσο περισσότερους «θεατές» γίνεται.

    Η αρχή έγινε το 2016 με το Douyin, για την αγορά της Κίνας, ενώ για τον υπόλοιπο κόσμο λανσαρίστηκε το 2017 το TikTok, από την κινεζική ByteDance. Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες του να δημιουργούν βίντεο με μουσική και συγχρονισμ, τα οποία κοινοποιούνται στους χρήστες που είναι συνδεδεμένοι με τις «βιβλιοθήκες» της εφαρμογής. Το 2018 το app κέρδισε δημοτικότητα και έγινε η εφαρμογή με τα περισσότερα downloads στις ΗΠΑ τον Οκτώβριο του 2018, ενώ από την ίδια χρονιά διατίθεται σε περισσότερες από 150 αγορές και 75 διαφορετικές γλώσσες.

    Αρχικά το Douyin αναπτύχθηκε για τους χρήστες της Κίνας μέσα σε 200 ημέρες, ενώ μέσα στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της η εφαρμογή κατάφερε να συγκεντρώσει 100 εκατομμύρια χρήστες, με περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο βίντεο να προβάλλονται σε καθημερινή βάση. Μάλιστα, μελέτες έχουν δείξει ότι σε μόλις ένα χρόνο τα μικρής διάρκειας διασκεδαστικά βίντεο στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 95, περίπου, εκατομμύρια.

    Τον Σεπτέμβριο του 2017 έκανε την εμφάνισή του το TikTok, ακριβώς η ίδια εφαρμογή με το Douyin, το οποίο, ωστόσο, διοχετεύτηκε στη διεθνή αγορά, καταφέρνοντας μέχρι τον Ιανουάριο του 2018 να καταλάβει την πρώτη θέση μεταξύ των δωρεάν εφαρμογών με τα περισσότερα downloads στην Ταϊλάνδη και άλλες χώρες εκτός Κίνας.

    Το Νοέμβριο του 2017 η ByteDance δαπάνησε το ποσό του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων για να εξαγοράσει την δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικών μέσωνMusical.ly, με έδρα τη Σάντα Μόνικα στην Καλιφόρνια, η οποία αποσκοπούσε κυρίως στο εφηβικό κοινό των ΗΠΑ, προσβλέποντας στην αξιοποίηση των χρηστών της και την δημιουργία μιας μεγαλύτερης κοινότητας με τους ήδη υπάρχοντες λογαριασμούς και τα δεδομένα που υπήρχαν ήδη, ενοποιημένα σε μια εφαρμογή με τον τίτλο TikTok.

    Αξίζει να αναφερθεί ότι το TikTok μόνο στις ΗΠΑ μετρά περίπου 80 εκατομμύρια downloads, ενώ στον υπόλοιπο κόσμο (εκτός Κίνας) ξεπερνά τα 800 εκατομμύρια, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Sensor Tower, μια πλατφόρμα ανάλυσης εφαρμογών με έδρα στο Σαν Φρανσίσκο, στο CNBC.

    ντύπωση, μάλιστα, προκαλεί το γεγονός ότι κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018 το TikTok αποτελούσε την εφαρμογή με τα περισσότερα downloads στο App Store, με εκτιμώμενα 104 εκατομμύρια λήψεις παγκοσμίως, ξεπερνώντας κατά πολύ τις λήψεις που καταγράφηκαν σε δημοφιλή για τον δυτικό κόσμο κοινωνικά μέσα όπως τα Instagram, WhatsApp, Youtube, ενώ στα τέλη του ίδιου χρόνου ξεπέρασε τα έξι εκατομμύρια χρήστες στις ΗΠΑ, καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση μεταξύ των δωρεάν εφαρμογών στο AppleStore αφήνοντας πίσω του δημοφιλή apps όπως τα Netflix, Snapchat και Facebook Messenger.

    Από την άλλη, σε παγκόσμιο επίπεδο το app από τον Ιούλιο του 2018 μετρά 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως –ένας αριθμός μεγαλύτερος από τους χρήστες του Twitter παγκοσμίως και μισός περίπου από εκείνους του Instagram.

    Η επιτυχία του TikTok κατάφερε να εκτοξεύσει τα κέρδη της ByteDance, η οποία κατέχει μια σειρά άλλων κοινωνικών μέσων και εφαρμογών ενημέρωσης, με την εκτιμώμενη αποτίμησή των κερδών της να αγγίζουν τα 75 δισεκατομμύρια δολάρια, καθιστώντας την έτσι μία από τις πολυτιμότερες νεοσύστατες επιχειρήσεις στον κόσμο.

    Πώς λειτουργεί

    Στην εφαρμογή του το TikTok είναι πολύ εύκολο και διασκεδαστικό, γι αυτό και ίσως να έχει αγκαλιαστεί από το κοινό τόσο πολύ. Δεν υπάρχουν διαφημίσεις, δεν υπάρχουν ειδήσεις, δεν υπάρχουν προσωπικές απόψεις, δεν υπάρχουν φωτογραφίες.

    Μοναδική προϋπόθεση για να συμμετέχει κάποιος στο app είναι η δημιουργία σύντομης διάρκειας βίντεο με μουσική, τα οποία τις περισσότερες φορές εμφανίζονται με συγχρονισμένα χείλη με το τραγούδι, κάποια χορογραφία ή ακόμη και ένα μικρό σκετς, ενώ προκειμένου τα βίντεο να είναι πιο θελκτικά και εντυπωσιακά, παρέχονται από την εφαρμογή συγκεκριμένα εργαλεία επεξεργασίας και φίλτρα για οπτικά εφέ.

    Εκτός από αυτά, οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε μια «βιβλιοθήκη» μουσικής, μέσα από την οποία επιλέγουν ποιο τραγούδι θα «ντύσει» το βίντεό τους. Από τα πιο χαρακτηριστικά σημεία της εφαρμογής και το δυνατό ατού της συγκριτικά με τις εφαρμογές κοινωνικών μέσων της Δύσης όπως το Snapchat, το Facebook ή το Instagram. Καμία από τις τρεις προαναφερθείσες πλατφόρμες δεν επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέτουν μουσική στα βίντεό τους, δίνοντας έτσι στο TikTok ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών του στο κομμάτι βίντεο.

    Για περισσότερη διάδραση μεταξύ των χρηστών ο «θεατής» μπορεί να αντιδράσει κάνοντας like, κάποιο σχόλιο ή βάζοντας ένα emoticon, αναλόγως την εντύπωση που του δημιουργήθηκε, ενώ δεν είναι είναι λίγες οι φορές που δημιουργούνται θεματικά challenges, έτσι ώστε να προσφέρουν έμπνευση και να δίνουν ιδέες στους χρήστες που πιθανόν να μην είναι τόσο ευρηματικοί σε καθημερινή βάση.

    Τόσο το TikTok όσο και το Douyin κατάφεραν να διατηρήσουν την αποτελεσματικότητα στους χρήστες τους, με το πρώτο να εξακολουθεί να αναπτύσσεται και το δεύτερο να έχει ήδη επιτύχει μια τεράστια ανάπτυξη, οι καθημερινοί χρήστες του οποίου έχουν φράσει στα ύψη.

    Το προφίλ των χρηστών του

    Οι βασικοί χρήστες του TikTok είναι άτομα νεαρής ηλικίας –έφηβοι ή όσοι διανύουν τα πρώτα χρόνια των ‘20s–, ενώ βάσει γεωγραφίας τα 4/5 τους βρίσκονται στην Κίνα (μέσω της εφαρμογής Douyin) και το υπόλοιπο 1/5 να είναι διάσπαρτο σε όλο τον κόσμο. Η καθημερινή χρήση του TikTok από τους χρήστες ηλικίας 14-22 χρόνων ξεπερνά τη μιάμιση ώρα ημερησίως, ένα αρκετά τρομακτικό στατιστικό στοιχείο, το οποίο αποδεικνύει την όλο και μεγαλύτερη ενασχόληση των νεότερων ηλικιών με τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.

    Αυτό που διαπιστώνεται, ωστόσο, για το TikTok από τον συγκεκριμένο μέσο όρο χρήσης, είναι το γεγονός ότι οι χρήστες του διαθέτουν όλο και λιγότερο χρόνο ημερησίως για την ενασχόλησή τους με άλλες εφαρμογές και κανάλια κοινωνικών μέσων δικτύωσης.

    Η αρνητική πλευρά του TikTok

    Παρόλο τον ενθουσιασμό που έχει προκαλέσει η εφαρμογή στους χρήστες της και τα κέρδη που έφερε στην εταιρεία από όλο τον κόσμο, δεν είναι λίγες οι φορές που η μητρική εταιρεία είχε να αντιμετωπίσει και την αρνητική πλευρά της διαδεδομένης χρήσης της εφαρμογής της, τόσο από την πλευρά των γονιών των χρηστών, όσο και από τις κυβερνήσεις σε κάποιες από τις χώρες όπου διατίθεται.

    Πιο συγκεκριμένα η μεγαλύτερη από τις προκλήσεις που είχε να αντιμετωπίσει η ByteDance ήταν αυτή από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ η οποία διαπίστωσε ότι η εφαρμογή συλλέγει παράνομα ιδιωτικές πληροφορίες των ανήλικων χρηστών της (ονόματα, email και γεωγραφικό στίγμα). Αν και στην πραγματικότητα οι περισσότερες από τις παραβάσεις είχαν διαπραχθεί από την Musical.ly με την συγχώνευση των δύο εταιρειών η ευθύνη μεταφέρθηκα στη ByteDance, η οποία κλήθηκε να πληρώσει ένα πρόστιμο ύψους 5,7 εκατομμυρίων δολαρίων –το ψηλότερο πρόστιμο που καταγράφηκε ποτέ στα χρονικά για την παράνομη συλλογή προσωπικών πληροφοριών ανηλίκων στις ΗΠΑ.

    Στην Ινδία –μία από τις μεγαλύτερες αγορές χρηστών του TikTok με το 27% των downloads για το 2018 να έχουν καταγραφεί εδώ– η κυκλοφορία της εφαρμογής στα Google Play και AppStore απαγορεύτηκε για ένα μήνα, καθώς ένα από τα θέματα που είχε να αντιμετωπίσει η συγκεκριμένη εφαρμογή στη χώρα ήταν η επικράτηση των χρηστών που δημοσίευαν πορνογραφικό ή γενικά «επικίνδυνο» περιεχόμενο. Δεδομένης της δημοτικότητας της εφαρμογής στη νεολαία της Ινδίας, η κυβέρνηση της χώρας έπρεπε να λάβει τα μέτρα της.

    Ωστόσο, κανένα από τα «εμπόδια» που συνάντησε το TikTok στο δρόμο του δεν ήταν αρκετό για να καταφέρει να σταματήσει ή να μειώσει την ραγδαία εξάπλωσή του στον κόσμο, αν αναλογιστεί κανείς ότι για το 2019 χτύπησε ρεκόρ χρηστών αγγίζοντας τα 250 εκατομμύρια ημερησίως.

    Πηγή: Νewsbeast.gr - Φωτογραφία: Unsplash.com / Merakist

  • Κύπρος: Εντοπίσθηκε ο νταλικιέρης που οδηγούσε με τα πόδια
    Κύπρος: Εντοπίσθηκε ο νταλικιέρης που οδηγούσε με τα πόδια

    Πλέον αντιμετωπίζει το ενδεχόμενο να του αφαιρεθεί η επαγγελματική άδεια

    Κύπριος, οδηγός νταλίκας, αποφάσισε να δείξει στο facebook πόσο χαλαρός είναι και ανάρτησε βίνετο στο οπίο φαίνεται να οδηγεί στον αυτοκινητόδρομος Λευκωσίας - Λεμεσού με τα πόδια, ακούγοντας ραδιόφωνο. Αμέσως κινητοποιήθηκε η αστυνομία η οποία τον εντόπισε και τον κάλεσε για ανάκριση.
    «Ο οδηγός νταλίκας που οδηγούσε με τα πόδια, παραδέχθηκε το λάθος του και απολογήθηκε. Ήταν μια απερίσκεπτη και επιπόλαια πράξη, ενώ θα ερευνηθεί και το ενδεχόμενο να του αφαιρεθεί η επαγγελματική άδεια» δήλωσε ο Διευθυντής της Τροχαίας Ιωάννης Γεωργίου.

    Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Πολίτης 107.6» ο κ. Γεωργίου σημείωσε ότι ο 43χρονος επαγγελματίας οδηγός παραδέχθηκε την πράξη του, ισχυρίστηκε κάποια πράγματα που φαίνεται να μην ευσταθούν ενώ η έρευνα θα ολοκληρωθεί σήμερα και η υπόθεση θα πάει στο Δικαστήριο τη Δευτέρα. Πρόσθεσε ότι η Αστυνομία του έχει προσάψει κατηγορίες, ενώ αναμένεται να τιμωρηθεί για αμελή οδήγηση και απερίσκεπτη πράξη. Επαφίεται πλεόν στο δικαστήριο εάν τον κρίνει ένοχο τι ποινή θα του επιβληθεί.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο