Τι έδειξε έρευνα για το ποσοστό των συσκευών που χρειάζονται επισκευή ή αντικατάσταση πριν λήξει η διετής τους εγγύηση
Με τον όρο «δείκτης αποτυχίας» εννοείται το ποσοστό των συσκευών που επέστρεψαν για επισκευή πριν από την λήξη της διετούς εγγύησης. Κατ' επέκταση όσο καλύτερη επίδοση παρουσιάζει μία εταιρεία ως προς αυτόν το δείκτη τόσο πιο αξιόπιστα θεωρούνται τα προϊόντα της αλλά και η ίδια η μάρκα.
Όσο μικρότερος ήταν ο αριθμός των περιστατικών που προέρχονταν από μία εταιρεία, τόσο πιο ψηλά στην κατάταξη εμφανίζεται ο συγκεκριμένος κατασκευαστής. Στην κορυφή της, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση, συναντάμε την Honor, με τη Huawei και την Apple να ακολουθούν στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, ο μέσος χρόνος αντικατάστασης ενός κινητού τηλεφώνου στη Γαλλία (δηλαδή, ο χρόνος που ο καταναλωτής δεν προχωρά στην απόκτηση μιας νέας συσκευής) έχει φθάσει πλέον τα τρία έτη, συνεχίζοντας στην ίδια αυξητική τάση που χαρακτηρίζει την αγορά της κινητής όλη την τρέχουσα δεκαετία.