Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020 16:00

Η Microsoft βάζει λουκέτο σε όλα τα φυσικά της καταστήματα

Γράφτηκε από
Ad Slot

Στο νέο μοντέλο δεν θα υπάρξουν απολύσεις υπαλλήλων

Στο μόνιμο κλείσιμο των φυσικών της καταστημάτων σε όλο τον κόσμο θα προχωρήσει η Microsoft.

Το νέο μοντέλο που θα υιοθετήσει η εταιρεία προβλέπει εξυπηρέτηση των πελατών μόνο ηλεκτρονικά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα υπάρξουν απολύσεις εργαζομένων.

Το συγκεκριμένο σχέδιο υπήρχε στα σκαριά και πριν τον κορονοϊό κι αναμενόταν να ξεκινήσει το 2021, όμως η πανδημία ανάγκασε τη Microsoft να προχωρήσει γρηγορότερα στο κλείσιμο των καταστημάτων.

Η Microsoft θα ανακαινίσει τέσσερα Microsoft Stores σε Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Σίδνεϊ και Ρέντμοντ και θα τα ονομάσει Microsoft Experience Centers, όπου ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί να έρθει σε επαφή με τα νέα προϊόντα της εταιρίας αλλά δε θα μπορεί να τα αγοράσει από εκεί.

Πηγή: NewsBeast.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020 12:20

Σχετικά Άρθρα

  • Microsoft Copilot: Νέα εργαλεία AI για τις εφαρμογές του Office
    Microsoft Copilot: Νέα εργαλεία AI για τις εφαρμογές του Office

    Η νέα σειρά εργαλείων προσφέρει, ανάμεσα σε άλλα, τη δυνατότητα συνεργασίας με το Microsoft Copilot σαν να είναι «συνάδελφος»

    Η Microsoft ανακοίνωσε ένα ακόμα κύμα νέων εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης που προστίθενται στη σουίτα εφαρμογών παραγωγικότητας 365 – το οποίο περιλαμβάνει περισσότερες από 700 ενημερώσεις και πάνω από 150 νέες δυνατότητες – με στόχο τη βελτίωση της εργασιακής καθημερινότητας.

    Η νέα σειρά εργαλείων προσφέρει, ανάμεσα σε άλλα, τη δυνατότητα συνεργασίας με το Copilot σαν να είναι «συνάδελφος», τη δημιουργία διαδραστικών σελίδων από συνομιλίες, την ενεργοποίηση δυναμικής αφήγησης στο Power Point, καθώς ακόμα και τη δυνατότητα βαθύτερων αναλύσεων δεδομένων χωρίς να απαιτείται εξειδίκευση στο Excel.

    Microsoft Copilot για Excel

    Για όσους εργάζονται με δεδομένα και θέλουν να αποκομίσουν πραγματική αξία από αυτά, η απάντηση είναι το Microsoft Excel, το περιβάλλον για όλα τα επιχειρηματικά δεδομένα. Πλέον με την είσοδο του Copilot στο Excel, δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες να εργάζονται με δεδομένα που δεν έχουν καν μορφοποιηθεί ως πίνακας, όπως και η λειτουργία με κείμενο εκτός από αριθμητικά δεδομένα.

    Παράλληλα για πρώτη φορά η Microsoft συνδυάζει τη δύναμη της Python – μίας από τις πιο δημοφιλείς γλώσσες προγραμματισμού για την επεξεργασία δεδομένων- με το Copilot στο Excel. Οι δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης συνδυάζονται με την ισχύ της γλώσσας προγραμματισμού για να προσφέρουν βαθύτερες αναλύσεις δεδομένων χωρίς να απαιτείται εξειδίκευση σε Python ή Excel.

    Ουσιαστικά, οποιοσδήποτε μπορεί να συνεργαστεί με το Copilot για να πραγματοποιήσει προηγμένες αναλύσεις όπως πρόβλεψη, ανάλυση κινδύνου, μηχανική μάθηση και οπτικοποίηση σύνθετων δεδομένων, χρησιμοποιώντας φυσική γλώσσα και χωρίς να απαιτείται η γνώση προγραμματισμού. Είναι σαν να προσθέτετε έναν εξειδικευμένο αναλυτή δεδομένων στην ομάδα σας.

    Copilot για PowerPoint

    Κανείς μέχρι σήμερα δεν μπορούσε να φτάσει από μία ιδέα σε μία εντυπωσιακή παρουσίαση με ένα μόνο prompt. Τώρα με το Narrative Builder – ένα εργαλείο δημιουργίας αφήγησης – στο Microsoft Power Point, οι χρήστες μπορούν να αξιοποιούν το Copilot σαν συνεργάτη, δουλεύοντας μαζί του για τη δημιουργία ενός εξαιρετικά ικανοποιητικού πρώτου προσχέδιου μέσα σε λίγα λεπτά διατηρώντας φυσικά τον συνολικό έλεγχο της δημιουργικής διαδικασίας.

    Το Copilot ξεκινάει με την προτροπή κάθε χρήστη, και δημιουργεί ένα μενού με θέματα προς επεξεργασία και βελτίωση ώστε να δημιουργηθεί το πρώτο προσχέδιο. Στη συνέχεια ο χρήστης μπορεί να προσθέσει αρχεία από τα οποία το Copilot μπορεί να αντλήσει περιεχόμενο, ενώ παράλληλα με τον Brand Manager, έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει την εταιρική ταυτότητα και να διασφαλίσει ένα συνεπές αποτέλεσμα σε ότι αφορά το branding, με εγκεκριμένα υλικά και εικόνες που επικοινωνούν σωστά το ύφος της εταιρείας.

    Το Copilot στο Word μπορεί να ανατρέξει γρήγορα σε κάθε πληροφορία που προέρχεται από το διαδίκτυο όπως και σε δεδομένα από αρχεία Word, PowerPoint και PDF

    Τι αλλάζει για το Teams

    Στις Teams συναντήσεις σήμερα, υπάρχουν δύο σημαντικές συνομιλίες: αυτή που εκφωνείται και αυτή που λαμβάνει χώρο παράλληλα στο Chat. Το Copilot στο Teams μπορεί πλέον να ενώσει τις δύο αυτές συνομιλίες και να συνοψίσει όσα ακούγονται – τα ‘πρακτικά’ της συνάντησης – και όσα γράφονται στο Chat, προσφέροντας μία πλήρη εικόνα του τι συζητήθηκε. Οι χρήστες μπορούν να ρωτήσουν το Copilot αν υπήρχαν ερωτήσεις που έχασαν σε μία συνάντηση ή να ζητήσουν μια σύνοψη συναντήσεων στις οποίες δεν μπόρεσαν να συμμετέχουν και αυτό μέσα σε δευτερόλεπτα, καθώς σαρώνοντας τι ειπώθηκε και τι πληκτρολογήθηκε μπορεί να δώσει πληροφορίες για αναπάντητες ερωτήσεις ή για τα κύρια θέματα της συνάντησης.

    Τι συμβαίνει με το Outlook

    Όλοι πλέον καλούνται καθημερινά να διαχειριστούν ένα υπέρογκο αριθμό email. Τώρα με το Prioritize My Inbox (ιεράρχηση εισερχομένων), το Copilot στο Outlook βοηθάει τους χρήστες να έχουν άμεση πρόσβαση στα πιο σημαντικά μηνύματα με βάση το περιεχόμενο και το ιστορικό τους όπως και το ιστορικό του χρήστη. Για παράδειγμα το νέο εργαλείο δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε π.χ. μηνύματα στα οποία ο χρήστης έχει ανταποκριθεί στο παρελθόν, ενώ προσδιορίζει τον ρόλο και το περιβάλλον του, όπως επίσης και το σε ποιους αναφέρεται ή με ποιους συνεργάζεται.

    Copilot για Word

    Οι χρήστες του Microsoft Word συχνά χρειάζονται να εισάγουν περιεχόμενο από άλλα αρχεία και εφαρμογές. Η αναζήτηση και η ενσωμάτωση αυτών των πληροφοριών συνήθως είναι χρονοβόρα και μπορεί να διακόψει τη διαδικασία γραψίματος. Το Copilot στο Word μπορεί να ανατρέξει γρήγορα σε κάθε πληροφορία που προέρχεται από το διαδίκτυο όπως και σε δεδομένα από αρχεία Word, PowerPoint και PDF, κρυπτογραφημένα έγγραφα αλλά και σε email και Teams συναντήσεις.

    Επιπλέον, μπορεί να ενσωματώσει τις πληροφορίες αυτές απευθείας στη ροή εργασίας, ώστε οι χρήστες να μπορούν να δημιουργήσουν γρήγορα ένα καλό προσχέδιο. Στο πλαίσιο της συνεχόμενης βελτίωσης του Copilot ως βοηθού σε κάθε εργασία, υπάρχει πλέον η δυνατότητα prompt για δυναμικό προβάδισμα στη δημιουργική διαδικασία όπως και η δυνατότητα παράλληλης συνεργασίας με το Copilot online, όσο οι χρήστες εστιάζουν σε συγκεκριμένες ενότητες του αρχείου που επεξεργάζονται.

    Το Copilot σε αριθμούς

    • Το Copilot βοηθάει ήδη από τις πιο μικρές μέχρι τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Συγκεντρώνοντας σχόλια από τους πρώτους 1000 πελάτες που χρησιμοποιούν Copilot, με στόχο τη διερεύνηση του αντίκτυπου του εργαλείου, καθώς και των σημείων προς βελτίωση, προχώρησε ήδη σε πάνω από 700 ενημερώσεις και πάνω από 150 νέες δυνατότητες. Οι απαντήσεις του Copilot είναι δύο φορές ταχύτερες κατά μέσο όρο, ενώ η ποιότητα των απαντήσεων έχει βελτιωθεί κατά 75%. Αθροιστικά η Microsoft έχει δημιουργήσει το μεγαλύτερο και καλύτερο κανάλι ανατροφοδότησης (feedback) σε σχέση με το AI, σε μια συνεχόμενη προσπάθεια βελτίωσης με βάση τη συμβολή των χρηστών.
    • Τους τελευταίους 18 μήνες, η συνεργασία με το Copilot έχει γίνει καθημερινή συνήθεια για τους ανθρώπους παγκοσμίως, βοηθώντας τους να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους γρηγορότερα, να πραγματοποιήσουν πιο στοχευμένες συναντήσεις, να συνεργαστούν πιο αποτελεσματικά και να εξορθολογήσουν τις επιχειρηματικές τους διαδικασίες.
    • Πάνω από 60% η αύξηση πελατών Copilot ανά τρίμηνο, ενώ ο αριθμός των ατόμων που χρησιμοποιούν Copilot καθημερινά στη δουλειά διπλασιάστηκε.
    • Η επίδραση του Copilot γίνεται ακόμα πιο εμφανής μέσα από το δίκτυο συνεργατών μας που κάνει χρήση του βοηθού. Ανακοινώθηκε πρόσφατα πως η Vodafone έχει επενδύσει στο Copilot για 68.000 εργαζόμενους. Η Amgen το χρησιμοποιεί ήδη για την επιτάχυνση της έρευνας σε σπάνιες νόσους. Η Teladoc αναφέρει πως το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών εξοικονομεί ήδη 5 ώρες την εβδομάδα με προβάδισμα σε προσχέδια απαντήσεων σε συχνές ερωτήσεις καταναλωτών. Η Finastra φτάνει από την ιδέα στην παραγωγή περιεχομένου 75% πιο γρήγορα ενώ αντίστοιχα στη Honeywell εξοικονομούν ήδη 1 ½ ώρα κατά μέσο όρο την εβδομάδα από τη χρήση Copilot σε συγκεκριμένες εργασίες.

    Πηγή: In.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ RITCHIE B. TONGO

  • Google εναντίον Microsoft: Γιατί προσέφυγε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή
    Google εναντίον Microsoft: Γιατί προσέφυγε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή

    Προσφυγή της Google ενώπιον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για παραβίαση των κανόνων ανταγωνισμού της Microsoft.

    Η Google υπέβαλε καταγγελία κατά της Microsoft στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, κατηγορώντας την για αθέμιτες πρακτικές στον τομέα του «cloud».

    Σύμφωνα με τη Google, η Microsoft προωθεί τις υπηρεσίες «cloud» της με τρόπο που ευνοεί αθέμιτα τη δική της πλατφόρμα, περιορίζοντας τις επιλογές των πελατών και παραβιάζοντας τους κανόνες του ανταγωνισμού. Η υπόθεση αυτή προστίθεται στις ήδη υπάρχουσες ανησυχίες της ΕΕ για τη συγκέντρωση ισχύος των μεγάλων τεχνολογικών κολοσσών.

    «Θεωρούμε ότι η ενέργεια αυτήν ενώπιον της ρυθμιστικής αρχής είναι ο μόνος τρόπος για να τεθεί τέλος στο κλείδωμα που εφαρμόζεται από την Microsoft, ώστε να επιτραπεί στους πελάτες να έχουν επιλογή και να δημιουργηθούν όροι αγοράς δίκαιοι για τους ανταγωνιστές», δήλωσε ο Αμιτ Ζαβέρι, γενικός διευθυντής και αντιπρόεδρος της πλατφόρμας Google Cloud κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

    Οι όροι αδειοδότησης του λογισμικού της Microsoft εμποδίζουν τους ευρωπαϊκούς οργανισμούς να μεταφέρουν τις εργασίες τους από το Azure (πλατφόρμα cloud της Microsoft) προς ανταγωνιστικά «cloud», εξηγεί η Google σε ανακοίνωσή της.

    Συγκεκριμένα, οι εταιρείες που διαθέτουν το λειτουργικό λογισμικό Windows Server της Microsoft και επιθυμούν να το λειτουργήσουν σε άλλη πλατφόρμα «cloud» από αυτήν της Microsoft, όπως στο Google Cloud ή το AWS, το «cloud» της Amazon, αντιμετωπίζουν υπέρογκο κόστος, το οποίο μπορεί να φτάσει σε εκτόξευση της τιμής κατά 400% και «σε περιορισμό των ενημερώσεων ασφαλείας», σύμφωνα με την Google.

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ο τοποτηρητής των κανόνων του ανταγωνισμού στην Ευρωπαϊκή Ενωση που έχει πολλές φορές επιβάλει κυρώσεις κατά της Microsoft για πρακτικές που παραβιάζουν τους κανόνες του ανταγωνισμού, ξεκίνησε τον Ιούλιο 2023 επίσης έρευνα για τον όμιλο Redmond για τον οποίο υπάρχουν υποψίες για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης του στα λογισμικά ώστε να ευνοηθεί η εφαρμογή τηλεδιάσκεψης Teams εις βάρος άλλων ανταγωνιστών.

    Αυτή η διαδικασία ανάγκασε την εταιρεία που έχει ιδρύσει ο Μπιλ Γκέιτς να ανακοινώσει την αποσύνδεση της Teams από τα λογισμικά Word, Excel, Powerpoint et Outlook αρχικά στη Ευρώπη και στην συνέχεια στον υπόλοιπο κόσμο.

    Η Google βρίσκεται επίσης συχνά στο στόχαστρο των Βρυξελλών για θέματα παραβίασης των κανόνων του ανταγωνισμού.

    Πηγή: iEidiseis.gr

  • Microsoft: Νέο μπλακάουτ επηρεάζει τη σουίτα εφαρμογών 365
    Microsoft: Νέο μπλακάουτ επηρεάζει τη σουίτα εφαρμογών 365

    Χιλιάδες αναφορές στο Downdetector για την υπηρεσία Microsoft 365 που περιλαμβάνει το Word και το Excel.

    Εκτός λειτουργίας για χιλιάδες χρήστες σε όλο τον κόσμο βρέθηκε η διαδικτυακή σουίτα εφαρμογών γραφείου της Microsoft, δύο μήνες μετά το γενικευμένο μπλακάουτ που προκάλεσε χάος σε όλο τον κόσμο.

    Η υπηρεσία Micosoft 365, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις εφαρμογές Word και Excell που χρησιμοποιούν εκατομμύρια επαγγελματίες σε όλο τον κόσμο, έχει αρχίσει να επανέρχεται σε κανονική λειτουργία, ανέφερε η εταιρεία το απόγευμα.

    Στο Downdetector.com, υπηρεσία που παρακολουθεί τη λειτουργία μεγάλων προορισμών του Διαδικτύου, αναφέρθηκαν επίσης προβλήματα σε άλλες υπηρεσίες της Microsoft όπως το νέφος Azure, η πλατφόρμα συνεργασίας Teams, το Xbox και το Bing.

    Το νέο μπλακάουτ φαίνεται ότι δεν οφείλεται στην ίδια τη Microsoft αλλά σε πάροχο διαδικτυακών υπηρεσιών.

    Οι αναφορές που συγκέντρωσε το Downdetector.com για πρτοβλήματα στο Microsoft 365 την Πέμπτη

    Το Azure ανακοίνωσε ότι στο X ότι ερευνά αναφορές χρηστών για πιθανό πρόβλημα στη σύνδεση του νέφους με την εταιρεία τηλεφωνίας AT&T.

    «Συνεργαζόμαστε με τρίτο πάροχο (ISP) και έχουμε επιβεβαιώσει ότι μια αλλαγή στο διαχειριζόμενο περιβάλλον τους προκάλεσε συνέπειες. Ο ISP ανέστρεψε την αλλαγή και πλέον βλέπουμε σημεία ανάκαμψης» ανέφερε η Microsoft.

    Μέχρι στιγμής η AT&T δεν έχει απαντήσει σε αίτημα του Reuters για σχόλιο.

    Στις 17.00 ώρα Ελλάδας, οι αναφορές στο αμερικανικό Downdetector μειώθηκαν στις 1.700 από το μέγιστο των 23.000 λίγες ώρες νωρίτερα.

    Σύμφωνα με τον ιστότοπο, το πρόβλημα φαίνεται ότι επηρεάζει και άλλες εταιρείες.

    Στα μέσα Ιουλίου, περίπου 8,5 εκατ. υπολογιστές Windows σε όλο τον κόσμο σταμάτησαν να λειτουργούν λόγω προβληματικής ενημέρωσης του αντιικού λογισμικού της εταιρείας CrowdStrike, με αποτέλεσμα να ακυρωθούν πτήσεις, να κλείσουν επιχειρήσεις και να παραλύσουν νοσοκομεία σε όλο τον κόσμο.

    Πηγή: In.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ RITCHIE B. TONGO
  • Κυβερνοεπίθεση προκάλεσε το τελευταίο blackout στη Microsoft – Επιδεινώθηκε από γκάφα
    Κυβερνοεπίθεση προκάλεσε το τελευταίο blackout στη Microsoft – Επιδεινώθηκε από γκάφα

    Οι προσπάθειες της Microsoft να αποκρούσει κυβερνοεπίθεση DDoS μεγέθυναν το πρόβλημα στο υπολογιστικό νέφος όπου τρέχουν εφαρμογές του Office.

    H διακοπή βασικών υπηρεσιών της Microsoft για σχεδόν δέκα ώρες την Τρίτη προκλήθηκε από κυβερνοεπίθεση την οποία η εταιρεία παραδέχεται ότι απέτυχε να αντιμετωπίσει, λιγότερο από δύο εβδομάδες μετά το παγκόσμιο μπλακάουτ σε υπολογιστές Windows.

    Χιλιάδες χρήστες σε όλο τον κόσμο ανέφεραν αδυναμία πρόσβασης στους λογαριασμούς τους στο Outlook και εφαρμογές του Office λόγω προβλήματος στο υπολογιστικό νέφος Azure της εταιρείας. Εκτός λειτουργίας βρέθηκαν επίσης υπηρεσίες επιχειρήσεων που τρέχουν στο Azure.

    «Αν και το αρχικό συμβάν ήταν μια Κατανεμημένη Επίθεση Άρνησης Υπηρεσιών (DDoS)… οι προκαταρκτικές έρευνες υποδεικνύουν ότι ένα σφάλμα στην ανάπτυξη των αμυνών μας ενίσχυσε τις επιπτώσεις της επίθεσης αντί να της αντιμετωπίσει» ανέφερε η Microsoft στην ιστοσελίδα του Azure.

    Στις επιθέσεις DDoS, οι διακομιστές-στόχοι κατακλύζονται από αιτήματα σύνδεσης μέχρι να σταματήσει να λειτουργεί λόγω υπερβολικού φόρτου.

    Νωρίτερα, η Microsoft ανέφερε ότι είχε ξεκινήσει τη διαδικασία για την αποκατάσταση των υπηρεσιών της. «Λυπούμαστε ειλικρινά για την αναστάτωση» δήλωσε στο X, πρώην Twitter.

    Στις 19 Ιουλίου, περίπου 8 εκατομμύρια υπολογιστές Windows σε όλο τον κόσμο κράσαραν λόγω προβληματικής ενημέρωσης λογισμικού από την εταιρεία κυβερνοασφάλειας CrowdStrike.

    Το ψηφιακό μπλακάουτ οδήγησε στη ματαίωση χιλιάδων πτήσεων, ανάγκασε τηλεοπτικούς σταθμούς να ρίξουν μαύρο και επηρέασε τη λειτουργία νοσοκομείων στη Βρετανία και τη Γερμανία.

    Σύμφωνα με το αμερικανικό δίκτυο CNBC, η αμερικανική αεροπορική εταιρεία Delta, η οποία αναγκάστηκε να ματαιώσει ή να αναβάλει 6.000 πτήσεις, σκέφτεται να κινηθεί νομικά και να αξιώσει αποζημιώσεις από την Microsoft και την CrowdStrike, της οποίας η μετοχή βυθίζεται στο αμερικανικό χρηματιστήριο.

    «Είναι κάπως σουρεαλιστικό να βλέπουμε ακόμα μια σοβαρή διακοπή των online υπηρεσιών της Microsoft σχολίασε στο BBC ο Άλαν Γούνγουορν, καθηγητής ασφάλειας υπολογιστών.

    «Θα περίμενε κανείς από τις δικτυακές υποδομές της Microsoft να αντέχουν ακόμα και σε βόμβες».

    Το περιστατικό της Τρίτης ήρθε λίγες ώρες πριν από την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Microsoft για το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου, κατά το οποίο τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 15% στα 64,7 δισ. δολάρια και τα κέρδη κατά 11% στα 22 δισ.

    Το νέφος Azure είναι ένα από τα πλέον κερδοφόρα τμήματα της εταιρείας, όμως η ζήτηση έχει υποχωρήσει τους τελευταίους μήνες.

    Η αύξηση των κερδών ήταν μικρότερη από ό,τι περίμεναν οι επενδυτές και η μετοχή της Microsoft υποχώρησε κατά 2,7% στις μετασυνεδριακές διαπραγματεύσεις την Τρίτη.

    Πηγή: In.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ RITCHIE B. TONGO
  • Microsoft: Αναφορές για προβλήματα σε εφαρμογές του Office
    Microsoft: Αναφορές για προβλήματα σε εφαρμογές του Office

    Η Microsoft δήλωσε ότι διερευνά τις διακοπές λειτουργίας ορισμένων εφαρμογών του Office και των υπηρεσιών cloud, σε ένα νέο περιστατικό μετά το παγκόσμιο ψηφιακό μπλακ άουτ που προκάλεσε προ ημερών τεράστια προβλήματα.

    Μια ειδοποίηση στην ιστοσελίδα του τεχνολογικού γίγαντα για την κατάσταση των υπηρεσιών την Τρίτη ανέφερε ότι εξετάζεται ένα ζήτημα «υποδομής δικτύου» που επηρεάζει την πρόσβαση στις υπηρεσίες της Microsoft. Έρχεται μόλις δύο εβδομάδες μετά τη μεγάλη διακοπή της πληροφορικής μέσω της CrowdStrike, η οποία προκάλεσε παγκόσμιο χάος και είδε χιλιάδες ακυρώσεις και καθυστερήσεις στα ταξίδια.

    Η εταιρεία έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: «Αυτή τη στιγμή διερευνούμε προβλήματα πρόσβασης και υποβαθμισμένες επιδόσεις με πολλαπλές υπηρεσίες και λειτουργίες του Microsoft 365».

    Το Minecraft, το Microsoft 365, το Microsoft Teams και το Microsoft Azure επηρεάζονται από τη διακοπή, σύμφωνα με το DownDetector, το οποίο παρακολουθεί τις διακοπές λειτουργίας της πληροφορικής σε όλο τον κόσμο.

    Πηγή: Ethnos.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ RITCHIE B. TONGO
  • Ψηφιακό black out: Τεράστια προβλήματα με τις ηλεκτρονικές πληρωμές – Ερωτηματικά για το αν θα πρέπει να αντικατασταθούν τα μετρητά
    Ψηφιακό black out: Τεράστια προβλήματα με τις ηλεκτρονικές πληρωμές – Ερωτηματικά για το αν θα πρέπει να αντικατασταθούν τα μετρητά

    Το χάος που προκλήθηκε από το παγκόσμιο black out στην Microsoft δείχνει τους κινδύνους της μετάβασης προς μια κοινωνία χωρίς μετρητά, αναφέρουν ακτιβιστές.

    Τα σούπερ μάρκετ, οι τράπεζες, οι παμπ, οι καφετέριες, οι σιδηροδρομικοί σταθμοί και τα αεροδρόμια επλήγησαν από το πρόβλημα στα συστήματα της Microsoft την Παρασκευή, με αποτέλεσμα πολλοί να μην μπορούν να δεχτούν ηλεκτρονικές πληρωμές.

    Ο αντίκτυπος ήταν ιδιαίτερα σοβαρός για τις επιχειρήσεις που δεν δέχονται πλέον μετρητά.

    Η Payment Choice Alliance (PCA), η οποία διεξάγει εκστρατεία κατά της μετάβασης προς μια κοινωνία χωρίς μετρητά, απαριθμεί 23 επιχειρήσεις και ομίλους, τουλάχιστον ορισμένα από τα καταστήματα των οποίων δέχονται μόνο πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες.

    «Πάντα θα υπάρχουν διακοπές», δήλωσε ο Ron Delnevo, πρόεδρος της PCA. «Αλλά αν δεν υπάρχει εναλλακτική λύση, τότε το όλο πράγμα μπορεί να καταρρεύσει γύρω σου», επισημαίνει.

    Εκατομμύρια άνθρωποι κατάργησαν τα μετρητά

    Οι πληρωμές με μετρητά αυξήθηκαν για πρώτη φορά σε μια δεκαετία πέρυσι, σύμφωνα με το UK Finance, το οποίο εκπροσωπεί τις τράπεζες.

    Ο αριθμός των ατόμων που δεν χρησιμοποιούν ποτέ μετρητά ή τα χρησιμοποιούν λιγότερο από μία φορά το μήνα, έφτασε τα 23,1 εκατ. το 2021, αλλά μειώθηκε στα 21,6 εκατ. πέρυσι.

    Η UK Finance δήλωσε ότι υπάρχει «σίγουρα ακόμη θέση» για τα μετρητά.

    «Εξαρτάται από τις μεμονωμένες επιχειρήσεις, αλλά πιστεύουμε ότι είναι καλό να δίνουμε στους ανθρώπους μια επιλογή. Οι περισσότερες επιχειρήσεις εξακολουθούν να προσφέρουν μετρητά».

    «Τα μετρητά αποτελούν ζωτικό μέρος του τρόπου λειτουργίας των κοινοτήτων μας»

    Η Ένωση GMB δήλωσε ότι η διακοπή λειτουργίας ενισχύει αυτό που λέει εδώ και χρόνια: ότι «τα μετρητά αποτελούν ζωτικό μέρος του τρόπου λειτουργίας των κοινοτήτων μας. Όταν αφαιρείς τα μετρητά από το σύστημα, οι άνθρωποι δεν έχουν τίποτα για να στηριχθούν, με αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο κάνουν τα καθημερινά βασικά πράγματα», επισημαίνεται.

    Αρκετές μικρότερες διακοπές στα συστήματα είχαν ήδη επηρεάσει τους λιανοπωλητές φέτος. Τον Μάρτιο, τα McDonald's, Tesco, Sainsbury's και Gregg's υπέστησαν προβλήματα με τα συστήματα πληρωμών τους, αναφέρει η Guardian. Όλα τα καταστήματα αυτά δέχονται μετρητά.

    Πρόστιμα από Κίνα και ΗΠΑ σε επιχειρήσεις που δεν δέχονται μετρητά

    Οι αρχές στην Κίνα και τις ΗΠΑ έχουν επιβάλει πρόστιμα σε επιχειρήσεις που δεν δέχονται μετρητά. Ο Delnevo δήλωσε ότι το Ηνωμένο Βασίλειο θα πρέπει να θεσπίσει νόμο που να υποχρεώνει όλες τις επιχειρήσεις να δέχονται μετρητά.

    Ο Martin Quinn, διευθυντής εκστρατείας της PCA, δήλωσε ότι η χρήση μετρητών επιτρέπει την ανωνυμία. »Δεν θέλω να πωλούνται τα δεδομένα μου και δεν θέλω οι τράπεζες, οι εταιρείες πιστωτικών καρτών και ακόμη και οι διαδικτυακοί έμποροι λιανικής πώλησης να γνωρίζουν κάθε πτυχή της ζωής μου», δήλωσε.

    Ο προϋπολογισμός με τη χρήση μετρητών είναι επίσης ευκολότερος για ορισμένους, πρόσθεσε.

    «Αν βγω έξω για μια νύχτα και αποφασίσω να ξοδέψω 50 λίρες, τότε δεν θα πληγεί τόσο η τσέπη μου. Αλλά αν βρίσκομαι στην παμπ και (πληρώνω με κάρτα) τότε το επόμενο πρωί θα ξυπνήσω και θα διαπιστώσω ότι έχω κάνει υπερανάληψη».

    Πηγή: ethnos.gr

  • Πώς μία αναβάθμιση λογισμικού μπορεί να προκαλέσει παγκόσμιο χάος - Η υπόθεση Crowdstrike
    Πώς μία αναβάθμιση λογισμικού μπορεί να προκαλέσει παγκόσμιο χάος - Η υπόθεση Crowdstrike

    Πως είναι δυνατόν μία αναβάθμιση λογισμικού να δημιουργήσει τόσα προβλήματα σε βασικούς τομείς της οικονομίας όπως είναι οι αεροπορικές μεταφορές, να διακόψει τη λειτουργία τηλεοπτικών καναλιών ακόμη και να υποχρεώσει νοσοκομεία να ματαιώσουν χειρουργεία; Και οι επιπτώσεις, μάλιστα, να γίνουν αισθητές σε παγκόσμιο επίπεδο;

    Το ερώτημα αυτό απασχολεί την παγκόσμια κοινότητα μετά το χθεσινό μπλακάουτ που προκάλεσε η αναβάθμιση του λογισμικού Falcon της αμερικανικής εταιρείας κυβερνοπροστασίας. Μίας εταιρείας που δεν είναι γνωστή στο ευρύ κοινό αλλά ήταν -μέχρι προχθές τουλάχιστον- μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον τομέα της κυβερνοασφάλειας, έχοντας δημιουργήσει μέσα σε λίγα χρόνια ένα τεράστιο πελατολόγιο από μεγάλες επιχειρήσεις. Η επιτυχημένη πορεία της Crowdstrike εξελίχθηκε σε μπούμερανγκ, όμως, καθώς η αδυναμία των πελατών τους να λειτουργήσουν όταν σε εκατοντάδες χιλιάδες υπολογιστικές συσκευές που χρησιμοποιούν τα Windows ως λειτουργικό σύστημα εμφανίστηκε η περίφημη «μπλε οθόνη του θανάτου» (blue screen of death) μετά την αναβάθμιση στην τελευταία έκδοση του Crowdstrike Falcon.

    Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θα περίμεναν τόσα πολλά προβλήματα να δημιουργούνται από κάποια μεγάλης κλίμακας, «έξυπνη» κυβερνοεπίθεση σαν αυτές που είναι σχεδιασμένο να αποτρέπει το «γεράκι» της Crowdstrike. Όμως, όπως αποδεικνύεται, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα «λάθος» (ή bug αν προτιμάτε τη λέξη που χρησιμοποιούν οι μηχανικοί πληροφορικής) σε ένα λογισμικό για να δημιουργηθούν τεράστια προβλήματα.

    Η μεγαλύτερη IT αποτυχία

    Ο Elon Musk χαρακτήρισε το χθεσινό συμβάν «τη μεγαλύτερη αποτυχία της πληροφορικής όλων των εποχών» και δεν είναι λίγοι εκείνοι οι αναλυτές που συμμερίζονται την άποψη του. Σπεύδοντας πάντως να συμπληρώσουν ότι πολλά θα εξαρτηθούν από το πόσο γρήγορα θα αποκατασταθούν τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί. Ο διευθύνων σύμβουλος της Crowdstrike, George Krutz δήλωσε ότι «θα χρειαστεί χρόνος» αλλά απέφυγε να γίνει πιο συγκεκριμένος πολύ απλά γιατί η επίλυση του προβλήματος πρέπει να γίνει χειροκίνητα σε κάθε μηχάνημα που έγινε η αναβάθμιση. Και επειδή ο αριθμός των μηχανημάτων αυτών εκτιμάται ότι ανέρχεται σε εκατοντάδες χιλιάδες είναι προφανές ότι ουδείς μπορεί να προβλέψει το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί.

    Για όσους αναρωτιούνται γιατί επηρεάστηκαν ακόμη και οργανισμοί και επιχειρήσεις που δεν χρησιμοποιούν το λογισμικό κυβερνοπροστασίας της Crowdstrike, αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό είναι ότι ο κόσμος μας είναι πλέον πλήρως δικτυωμένος. Ενδεχομένως θα μπορούσαμε να κάνουμε για την παγκοσμιοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων καθώς τα δίκτυα και οι υπολογιστικές συσκευές ενός οργανισμού ή μίας εταιρείας είναι συνδεδεμένα με εκείνες άλλων. Ο κλάδος των αερομεταφορών όπως και ο χρηματοπιστωτικός είναι από τα πλέον χαρακτηριστικά παραδείγματα καθώς για να είναι εφικτή η παροχή μίας σειράς υπηρεσιών όπως είναι η κράτηση εισιτηρίων ή η διεκπεραίωση μίας συναλλαγής με κάρτα θα πρέπει να επικοινωνήσουν τα συστήματα πολυάριθμων μερών. Οπότε αν σπάσει ένας κρίκος αυτής της αλυσίδας, τότε το σύστημα καταρρέει.

    Για παράδειγμα, μία πτήση από την Αθήνα προς το Βερολίνο για να αναχωρήσει θα πρέπει να επικοινωνήσουν τα συστήματα των δύο αεροδρομίων. Ακόμη και αν το αεροδρόμιο της Αθήνας δεν έχει κάποιο πρόβλημα αλλά έχει αυτό του Βερολίνου, τότε η πτήση δεν θα πραγματοποιηθεί ή θα γίνει με σημαντική καθυστέρηση.

    Αυτή η παγκοσμιοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων είναι προφανώς και ένας από τους βασικούς λόγους που είναι διαθέσιμες χιλιάδες υπηρεσίες, οι οποίες κάνουν την καθημερινότητα μας πιο εύκολη. Από την άλλη πλευρά, όμως, το χθεσινό συμβάν έδειξε την αναγκαιότητα να υπάρχουν εναλλακτικά πλάνα για κάθε είδους περίσταση. Ακόμη και για εκείνες που δεν τις υπολογίζει κανείς. Όπως ήταν μία αναβάθμιση λογισμικού, για την οποία υπάρχει η άποψη ότι δεν ήταν ιδιαίτερα σημαντική καθώς σε αυτή την περίπτωση θα είχε γίνει καλύτερος έλεγχος. Και το ένα λάθος έφερε το άλλο και το αποτέλεσμα ήταν πολλοί κλάδοι να βρεθούν ενώπιον δυσάρεστων εκπλήξεων.

    Πηγή: cnn.gr

  • Παγκόσμιο ψηφιακό μπλακ άουτ: «Μάχη με το χρόνο» για να επανέλθουν τα συστήματα
    Παγκόσμιο ψηφιακό μπλακ άουτ: «Μάχη με το χρόνο» για να επανέλθουν τα συστήματα

    «Μάχη» για να επανέλθουν τα συστήματα τους μετά το άνευ προηγουμένου ψηφιακό μπλακ άουτ σε όλο τον κόσμο δίνουν αεροδρόμια, νοσοκομεία, χρηματιστήρια, εταιρείες και υπηρεσίες την ώρα που εκατομμύρια άνθρωποι φαίνεται να επηρεάστηκαν από αυτό που το αφεντικό της Tesla, Έλον Μασκ χαρακτήρισε ως τη «μεγαλύτερη αποτυχία πληροφορικής που υπήρξε ποτέ».

    Μία προβληματική ενημέρωση ασφαλείας για τα Windows από έναν τεχνολογικό κολοσσό εξειδικευμένο στην κυβερνοασφάλεια, την CrowdStrike, ήταν αρκετή για να προκαλέσει ένα παγκόσμιο ντόμινο ψηφιακής κατάρρευσης.

    Κανένα άλλο περιστατικό στην ιστορία δεν έχει επηρέασει ένα τόσο ευρύ φάσμα της βιομηχανίας και της κοινωνίας. Ειδικοί εκτιμούν ότι το σφάλμα αυτό οδήγησε στη μεγαλύτερη διακοπή λειτουργικού συστήματος στην ιστορία.

    Η πλησιέστερη περίπτωση που είχαμε είναι το μακρινό 2017, όταν δύο σκόπιμες κυβερνοεπιθέσεις έθεσαν εκτός λειτουργίας εκατοντάδες χιλιάδες υπολογιστές και είχαν τεράστιο αντίκτυπο στις υπηρεσίες του NHS αλλά όχι όπως το σημερινό.

    Το πραγματικό τεστ για να δούμε αν ο Μασκ έχει δίκιο θα είναι πόσο γρήγορα θα χρειαστεί για να επανέλθει η κανονικότητα και πόσο θα κοστίσει η επαναφορά των συστημάτων.

    Χάος και πανικός - 4.200 πτήσεις ακυρώθηκαν

    Από την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες μέχρι χώρες της Ασίας και την Αυστραλία, αεροπορικές εταιρείες, τράπεζες, τηλεπικοινωνίες, ακόμα και σούπερ μάρκετ παρέλυσαν.

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα αντιμετώπισαν ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο. Εκατοντάδες χιλιάδες περίμεναν από χθες βράδυ σε μεγάλες ουρές από το αεροδρόμιο Gatwick του Λονδίνου έως το διεθνές αεροδρόμιο Hartsfield-Jackson της Ατλάντα. Οι αεροπορικές εταιρείες ακύρωσαν χιλιάδες πτήσεις και παρουσίασαν καθυστερήσεις, καθώς οι επιπτώσεις της διακοπής συνεχίζονται.

    Περισσότερες από 4.200 πτήσεις ακυρώθηκαν παγκοσμίως σύμφωνα με το BBC. Περίπου 4.295 πτήσεις παγκοσμίως, ή το 3,9% του συνόλου των προγραμματισμένων δρομολογίων, έχουν ακυρωθεί μέχρι σήμερα, σύμφωνα με τα αεροπορικά στοιχεία της Cirium.

    Προβλήματα ακόμα και στο Ολυμπιακό χωριό

    Το ψηφιακό μπλακ άουτ επηρέασε και το Ολυμπιακό χωριό μια εβδομάδα πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ενώ αρκετές αποστολές δεν κατάφεραν να φτάσουν σήμερα λόγω των ακυρώσεων εκατοντάδων πτήσεων, όσοι έφτασαν αντιμετώπισαν προβλήματα στην είσοδο καθώς τα ηλεκτρονικά συστήματα από τα οποία γινόταν ταυτοποίηση και εξέδιδαν τις διαπιστεύσεις δεν λειτουργούσαν.

    Έτσι, δεν μπορούσαν να μπουν στο Ολυμπιακό Χωριό μέχρι να διορθωθεί το πρόβλημα.«Είναι υπό έλεγχο η κατάσταση και έχουμε περιορίσει το πρόβλημα. Ηταν πάντως το τελευταίο που χρειαζόμασταν μία εβδομάδα πριν από την έναρξη των Αγώνων» ανέφερε στέλεχος της Οργανωτικής Επιτροπής.

    Crowdstrike: Λυπούμαστε βαθιά αλλά θα πάρει χρόνο η επαναφορά

    Ο επικεφαλής της Crowdstrike σε συνέντευξή του στο αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο NBC News αναφέρθηκε στην αναστάτωση που προκλήθηκε από την ενημέρωση λογισμικού της εταιρείας.

    «Λυπούμαστε βαθιά για τον αντίκτυπο που έχουμε προκαλέσει στους πελάτες, στους ταξιδιώτες, σε οποιονδήποτε επηρεάζεται από αυτό, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών μας», είπε ο Τζορτζ Κούρτς.

    Στη συνέχεια είπε ότι το πρόβλημα προκλήθηκε από ένα σφάλμα στην ενημερωμένη έκδοση που έπληξε τα λειτουργικά συστήματα της Microsoft.

    «Γνωρίζουμε ποιο είναι το πρόβλημα ... και έχουμε επιλύσει το πρόβλημα», λέει.

    Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να επανέλθουν όλα σε λειτουργία για τους χρήστες;

    «Μπορεί να χρειαστεί κάποιος χρόνος για ορισμένα συστήματα που απλώς δεν αποκαθίστανται αυτόματα, αλλά είναι αποστολή μας... να διασφαλίσουμε ότι κάθε πελάτης θα έχει ανακάμψει πλήρως», λέει.

    «Κάντε reboot» προτείνει η Microsoft

    «Έχετε δοκιμάσει να το απενεργοποιήσετε και να το ενεργοποιήσετε ξανά;»: Αυτή είναι η λύση που προτείνει η Microsoft και υποστηρίζει ότι λειτούργησε για ορισμένους χρήστες όπου ο υπολογιστής δεν βρίσκεται στο ίδιο μέρος με την οθόνη.

    Η Microsoft λέει: «Μπορεί να απαιτηθούν αρκετές επανεκκινήσεις (έχουν αναφερθεί έως και 15), αλλά η συνολική ανατροφοδότηση είναι ότι οι επανεκκινήσεις είναι ένα αποτελεσματικό βήμα αντιμετώπισης προβλημάτων σε αυτό το στάδιο».

    Πρότεινε επίσης τη διαγραφή ενός συγκεκριμένου αρχείου - την ίδια λύση που δίνουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ορισμένοι

    υπάλληλοι της Crowdstrike.

    Τι είναι η CrowdStrike;

    Η CrowdSrike είναι μια πλατφόρμα κυβερνοασφάλειας που παρέχει λύσεις ασφαλείας σε χρήστες και επιχειρήσεις. Χρησιμοποιώντας έναν ενιαίο αισθητήρα και μια ενοποιημένη διεπαφή απειλών με συσχέτιση επιθέσεων σε όλα τα τελικά σημεία, τους φόρτους εργασίας και την ταυτότητα. Η Falcon Identity Threat Protection σταματά τις παραβιάσεις που βασίζονται στην ταυτότητα σε πραγματικό χρόνο.

    Τι ακριβώς συνέβη;

    Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά η Crowdstrike έβγαλε μια νέα έκδοση του προγράμματος Falcon. Η CrowdStrike, ανέφερε στις 08.30 ώρα Ελλάδας ότι το λογισμικό ασφάλειας «Falcon Sensor» προκαλεί το κρασάρισμα υπολογιστών που τρέχουν Windows. Οι αναρίθμητοι υπολογιστές που επηρεάζονται φέρονται να εμφανίζουν την «μπλε οθόνη του θανάτου», η οποία σημαίνει ότι το λειτουργικό σύστημα κράσαρε.

    Αυτό σημαίνει ότι το πρόβλημα είναι πιθανό να μην μπορεί να λυθεί με εξ΄αποστάσεως ρύθμιση από τις ομάδες IT και απαιτεί χειροκίνητη επανεκκίνηση των υπολογιστών, ανέφερε ρεπόρτερ κυβερνοασφάλειας του BBC.

    Η CrowdStrike εξυπηρετεί περίπου 24.000 πελάτες σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με την ανακοίνωσή των οικονομικών αποτελεσμάτων τριμήνου, ένας αριθμός που αναδεικνύει το μέγεθος του προβλήματος.

    Σε νέα της ανακοίνωση λίγο μετά τις 13.00 ώρα Ελλάδας, η CrowdStrike ανέφερε πως «συνεργάζεται με πελάτες που επηρεάστηκαν από ελάττωμα που εντοπίστηκε σε μια μεμονωμένη ενημέρωση περιεχομένου για συστήματα Windows».

    «Τα συστήματα Mac και Linux δεν επηρεάστηκαν. Δεν πρόκειται για περιστατικό ασφάλειας ή κυβερνοεπίθεσης».

    Η Microsoft είχε αναφέρει νωρίτερα ότι παρατηρεί «θετική τάση στη διαθεσιμότητα υπηρεσιών».

    Πηγή: ethnos.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch