Δευτέρα, 10 Μαϊος 2021 07:51

Αντωνακόπουλος: Ανοίγει νέα σελίδα για το Κατάκολο - Στόχος να γίνει covid free περιοχή για την κρουαζιέρα

Γράφτηκε από τον

Κινήσεις για να βελτιωθεί η κατάσταση στο Κατάκολο της κρουαζιέρας κάνει ο δήμος Πύργου και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πύργου με το δήμαρχο και πρόεδρο Τάκη Αντωνακόπουλο.

Τα έργα ανάπλασης στο λιμάνι ξεκινούν άμεσα με την κατεδάφιση των παλιών κτιρίων του τουριστικού περιπτέρου και των γραφείων του ΔΛΤ Πύργου και αυτό αποτελεί την απαρχή μιας νέας σελίδας για το επίνειο του Πύργου και της Αρχ. Ολυμπίας.

Μιλώντας στο ilialive.gr o κ. Αντωνακόπουλος σημείωσε πως “… ηρθε ο καιρός στο Κατάκολο να ξεκινήσουν τα έργα, τις αμέσως επόμενες ημέρες κατεδαφίζεται το τουριστικό, βέβαια με άλλη εργολαβία κατεδαφίζεται και το πρόχειρο καρνάγιο που υπήρχε πάνω στην χερσαία ζώνη που δεν ήταν καλαίσθητο στην περιοχή και δεν προσέφερε ουσιαστικες υπηρεσίες και είχε και προβλήματα αδειοδότησης, ήταν παράνομο ουσιαστικά. Επίσης με μικροπαρεμβάσεις βελτιώνουμε σημαντικά την εικόνα του λιμανιού την αισθητική, το πράσινο έχει αναβαθμιστεί πάρα πολύ, η καθαριότητα, τα χρώματα”.

"Να γίνει covid free το Κατάκολο για την κρουαζιέρα"

Ο κ. Αντωνακόπουλος και οι συνεργάτες του αντιλαμβάνονται πως δεν υπάρχει όφελος στην τοπική αγορά από την κρουαζιέρα εν μέσω πανδημίας και γίνονται κινήσεις και σε αυτό το πεδίο. “Έχουμε 140 ενημερώσεις για αφίξεις σκαφών κρουαζιέρας, τα πρώτα σίγουρα θα είναι κλειστή κρουαζιέρα, δηλαδή δεν θα αφεθούν ελεύθεροι οι τουρίστες να περπατήσουν στο Κατάκολο. Σε αυτόν τον τομέα κινούμαστε και με τον εμπορικό κόσμο εκεί μήπως γίνει μία περιοχή ελεύθερη από κορονοϊό, όπως χαρακτηρίζεται, δηλαδή να εμβολιαστούν όλοι οι καταστηματάρχες, να έχουμε απόλυτη προληπτική αγωγή και να κάνουν καθημερινά free tests. Θα το στείλω στους πράκτορες μήπως αναθεωρήσουν και αφήσουν κάποιες ώρες την κυκλοφορία εκεί των πελατών τους, των επισκεπτών”.

antonakopoulos

Αναφερόμενος σε άλλα έργα ο κ. Αντωνακόπουλος δήλωσε πως “… ήδη δημοπρατείται το έργο των προσκρουστήρων των 100.000 €, ωριμάζουν κι άλλες μελέτες στο πλαίσιο της υλοποίησης του master plan, σχεδιάζουμε να μελετήσουμε το βυθό στο λιμάνι, διότι εδώ και 20 χρόνια έχουμε ενημερώσεις από διάφορους τεχνικούς και από εταιρείες που έχουν κατασκευάσει εκεί έργα ότι υπάρχει ένα ερώτημα σε σχέση με τις προβλήτες, την στατικότητά τους, και είναι αρκετός ο χρόνος που δεν έχει μελετηθεί με δύτες αυτή η κατάσταση και πρέπει να το πράξουμε για την ασφάλεια του λιμανιού και για την προοπτική του. Είναι μία εργασία η οποία ούτως ή άλλως έπρεπε να έχει γίνει και δεν έχει γίνει. Θα το πράξουμε κι αυτό σύντομα γιατί πρέπει να κάνουμε χρήσιμα πράγματα στο λιμάνι και να κάνουμε πράγματα που δημιουργούν εξωστρέφεια”.

Και μιλώντας για εξωστρέφεια ο κ. Αντωνακόπουλος αναφέρθηκε και πάλι στον συγγραφέα Χρήστο Χαλκιά που έγραψε το βιβλίο «Ωνάσης ο θρύλος». “Επειδή είχαμε το σκάφος “Christina O” στο λιμάνι μας, προνοήσαμε να τον φιλοξενήσουμε για αυτή την εξωστρέφεια και είχε 10 σελίδες στο βιβλίο που είναι αφιερωμένο στον Ωνάση, για το Κατάκολο και την τοπική οικιστική ενότητα” σχολίασε ο δήμαρχος Πύργου.

Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 09 Μαϊος 2021 23:54

Σχετικά Άρθρα

  • Κατάκολο: Περιβαλλοντική δράση καθαρισμού στο λιμάνι
    Κατάκολο: Περιβαλλοντική δράση καθαρισμού στο λιμάνι

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη το πρωί η περιβαλλοντική δράση καθαρισμού στο λιμάνι του Κατάκολου «Γιάννης Λάτσης», με πρωτοβουλία της Antipollution, μέλους του Ομίλου V Group, σε συνεργασία με το Γραφείο Εθελοντισμού του Δήμου Πύργου και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πύργου.

    Η δράση προσέφερε ένα ισχυρό μήνυμα υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος και της ανάδειξης του εθελοντισμού, κινητοποιώντας δεκάδες πολίτες και μαθητές.

    Συγκεκριμένα, 70 περίπου μαθητές από το 3ο και το 4ο Γυμνάσιο Πύργου συμμετείχαν ενεργά στην πρωτοβουλία, συλλέγοντας σκουπίδια από το άλσος και την παραλία. Με τη συμβολή των καθηγητών τους, οι μαθητές ενημερώθηκαν τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο για τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος, ενισχύοντας την περιβαλλοντική τους συνείδηση.

    Σημαντική ήταν και η επιχείρηση καθαρισμού του βυθού του λιμανιού, όπου τέσσερις δύτες καθάρισαν μεθοδικά το μέτωπο της προβλήτας, ανασύροντας διάφορα απορρίμματα που είχαν συσσωρευτεί στο πυθμένα.

    Ο υπεύθυνος της Antipollution, Γιώργος Σαρήγιαννης, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη δράση, δηλώνοντας ότι «συνεχίζουμε την περιβαλλοντική μας δράση μετά την Ηγουμενίτσα, στο Κατάκολο. Η εταιρία μας δραστηριοποιείται σε όλα τα μεγάλα ελληνικά λιμάνια, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες κάθε λιμανιού. Στόχος μας είναι η προστασία του περιβάλλοντος και η ευαισθητοποίηση των πολιτών». Η Antipollution επενδύει σε προηγμένες τεχνολογίες με σκοπό τη μείωση των αποβλήτων που καταλήγουν σε χώρους υγειονομικής ταφής, εφαρμόζοντας τις οδηγίες της Ε.Ε.

    Ο δήμαρχος Πύργου, Στάθης Καννής, ευχαρίστησε την εταιρεία, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για την εθελοντική τους προσφορά, τονίζοντας την αναγκαιότητα της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης των πολιτών. «Η εταιρεία Antipollution, την οποία και ευχαριστούμε, όπως ευχαριστούμε τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που έλαβαν μέρος, πραγματοποίησαν σήμερα καθαρισμό στο βυθό και στην παραλία του Κατακόλου. Το μήνυμα αλλά και το αποτέλεσμα που βγαίνει από τέτοιες δράσεις είναι η επιτακτική ανάγκη της προστασίας του περιβάλλοντος απ΄ όλους μας. Πρέπει άπαντες να ευαισθητοποιηθούμε στην κατεύθυνση αυτή. Η υλοποίηση τέτοιων δράσεων όπως η σημερινή, πέρα από το θετικό αποτέλεσμα της αποκομιδής των σκουπιδιών, βοηθάει στην ανάπτυξη του εθελοντισμού, την γενικότερη περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των κατοίκων και στην καλύτερη εικόνα της περιοχής.» ανέφερε χαρακτηριστικά

    Ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πύργου, κ. Κώστας Νικολούτσος, επισήμανε τη σπουδαιότητα του καθαρού περιβάλλοντος για το λιμάνι του Κατάκολου, το οποίο είναι από τα πιο καθαρά της χώρας, και δεσμεύτηκε για τη συνέχιση ανάλογων πρωτοβουλιών.

    «Από την πλευρά μας εμείς διεκδικούμε ότι το Κατάκολο είναι από τα πιο καθαρά λιμάνια στην Ελλάδα και σήμερα προσπαθήσαμε να κάνουμε και μια συλλογή αυτών που δεν φαίνονται των υλικών. Το μεγαλύτερο κομμάτι του λιμανιού το έχουμε καλύψει και άλλη φορά θα επιδιώξουμε και μπροστά από τα μαγαζιά μαζί με άλλα που ετοιμάζουμε προς αυτή την κατεύθυνση. Είχαμε την συμβολή όλων των σχολείων που ήρθαν σήμερα. Να ευχαριστήσω των κ. Τσιπολίτη ο οποίος είναι ένας εθελοντής που μας βοηθάει σε όλες τις δράσεις οι οποίες έχουν σκοπό να έχουν διάρκεια ενώ παράλληλα τα παιδιά αντιλαμβάνονται τη σημασία του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και είναι καλό να διδάξουν και τους γονείς τους».

    Επίσης, η βουλευτής της Ν.Δ Διονυσία Αυγερινοπούλου, υπογράμμισε τη σημασία της προστασίας του θαλασσίου περιβάλλοντος, επισημαίνοντας ότι «…η προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος είναι ευθύνη όλων μας. Η θάλασσα και οι ακτές μας είναι πολύτιμοι φυσικοί πόροι που πρέπει να διαφυλάξουμε για τις επόμενες γενιές. Μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες, δείχνουμε τη δέσμευσή μας να διατηρήσουμε τη φυσική ομορφιά της περιοχής και να προάγουμε τη βιωσιμότητα. Η προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της βιοποικιλότητας και των οικοσυστημάτων των θαλασσών και των ωκεανών. Πρέπει όλοι μαζί, με την καθοριστικής σημασίας συμβολή της νέας γενιάς, να εργαστούμε για την μείωση των αποβλήτων και των πλαστικών που καταλήγουν στις θάλασσες κα να διατηρήσουμε τα σημαντικά μας οικοσυστήματα. Οι υγιείς θάλασσες συνδέονται άμεσα με την υγεία του πλανήτη. Άλλωστε, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι από τις θάλασσες παίρνουμε το 90% του νερού που αποτελεί πηγή ζωής, παράγουν το 50% του οξυγόνου που αναπνέουμε αλλά και το γεγονός ότι οι θάλασσες και οι ωκεανοί απορροφούν σημαντικές ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα από την ατμόσφαιρα, σε ποσοστό 30%. Αυτή η διαδικασία είναι ζωτικής σημασίας για τη ρύθμιση του κλίματος και την καταπολέμηση της κλιματικής κρίσης».

    Στην δράση έδωσαν το παρόν και οι αντιδήμαρχοι Περιβάλλοντος και Καθαριότητας Βασίλης Φάμελος και Αγροτικής Οδοποιίας Σπύρος Κωνσταντόπουλος, ενισχύοντας το μήνυμα της συλλογικής δράσης για το καλό του περιβάλλοντος.

    Katakolo Clean 2

    Katakolo Clean 3

    Katakolo Clean 4

    Katakolo Clean 5

    Katakolo Clean 6

    Katakolo Clean 6

    Katakolo Clean 7

    Katakolo Clean 8

  • Κατάκολο: Προς ιδιωτικοποίηση το λιμάνι του Κατακόλου; - Επίσκεψη κλιμακίου ΤΑΙΠΕΔ στην περιοχή
    Κατάκολο: Προς ιδιωτικοποίηση το λιμάνι του Κατακόλου; - Επίσκεψη κλιμακίου ΤΑΙΠΕΔ στην περιοχή

    των Γιάννη Σπυρούνη - Βίκυς Γκουγκουστάμου

    Φουντώνουν οι πληροφορίες που θέλουν τον λιμένα του Κατακόλου να οδεύει προς ιδιωτικοποίηση. Η προ ημερών ….επέλαση κλιμακίου του ΤΑΙΠΕΔ στο λιμάνι αλλά και πρόσφατα δημοσιεύματα του Αθηναϊκού Τύπου θέλουν το Κατάκολο να μπαίνει σε τροχιά ιδιωτικοποίησης με στόχο να μετατραπεί σε κόμβο κρουαζιέρας, μαζί με τα λιμάνια της Πάτρας και της Καβάλας.

    Σύμφωνα με δημοσίευμα του Οικονομικού Ταχυδρόμου (ot.gr) και του Οικονομικού site, powegame.gr, το ΤΑΙΠΕΔ ξεκινά τη διαδικασία αναβάθμισης τουλάχιστον τριών λιμένων της χώρας, μέσω της δημιουργίας τερματικών σταθμών κρουαζιέρας, μεταξύ των οποίων και το λιμάνι του Κατακόλου.

    Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, ήδη προκηρύχθηκαν τρεις διαγωνισμοί πρόσληψης νομικού, χρηματο-οικονομικού και τεχνικού συμβούλου, οι οποίοι θα συμβουλεύσουν το ΤΑΙΠΕΔ σχετικά με το έργο αυτό. Οι τρεις σύμβουλοι θα παρέχουν τις υπηρεσίες τους στο Ταμείο, για τη σύνταξη των κειμένων των τριών διαγωνισμών στα παραπάνω λιμάνια, την παρακολούθηση των εργων σε όλη τη διάρκεια από την προκήρυξη των διαγωνισμών μέχρι και την ολοκλήρωση της συναλλαγής και την είσπραξη του τμήματος.

    Οι διαγωνισμοί έχουν συνολικό προϋπολογισμό 480 χιλ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), θα διεξαχθούν την 1η Νοεμβρίου 2024 και η πρόσληψη των συμβούλων θα ολοκληρωθεί άμεσα, πριν από το τέλος του έτους.

    Αμέσως μετά θα ξεκινήσει το pre-marketing της δράσης, από το οποίο θα εξαχθούν οι όροι δημιουργίας/εκμετάλλευσης των τερματικών σταθμών κρουαζιέρας στα τρία λιμάνια από ιδιώτες επενδυτές. Επίσης, από το premarketing θα εξαρτηθεί αν τα τρία λιμάνια θα αξιοποιηθούν όλα μαζί ή το καθένα ξεχωριστά ή ένας ενδιάμεσος συνδυασμός, π.χ. 2+1.

    Το τελευταίο τίθεται καθώς τα λιμάνια της Πάτρας και του Κατάκολου, που σήμερα είναι σε απόσταση δύο ωρών, αύριο, μετά και την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργου, η απόσταση αυτή θα μειωθεί πολύ. Έτσι, θα μπορούσε να υπάρξει μια συνδυασμένη αξιοποίηση από τον ίδιο επενδυτή.

    Όποια απόφαση και να ισχύσει, στα τρία λιμάνια θα γίνει υπο-παραχώρηση για τη δημιουργία και εκμετάλλευση του τερματικού σταθμού.

    Κώστας Νικολούτσος «Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας»

    Σε επικοινωνία του ilialive.gr με τον πρόεδρο του ΔΛΤΠ, ο κ. Κώστας Νικολούτσος επιβεβαιώνει ότι πρόσφατα κλιμάκιο του ΤΑΙΠΕΔ επισκέφτηκε την περιοχή, σε μια από τις συχνές του επισκέψεις καθώς ο λιμένας υπάγεται στον φορέα. Διευκρίνισε δε, ότι το όλο ζήτημα είναι ακόμη σε σκέψεις, χωρίς να υπάρχει τίποτα οριστικό ενώ απαιτείται πολύς δρόμος ακόμη ώστε αν γίνει ιδιωτικοποίηση να τεθούνε οι πιο συμφέρουσες προδιαγραφές.

    «Τα περί ιδιωτικοποιήσεων είναι σκέψεις ακόμη. Παρακολουθούμε το θέμα , αλλά από εκεί και πέρα έχει πολύ δρόμο μπροστά του. Και αυτό θα καθορίσει και τις συνθήκες ιδιωτικοποίησης, αν αυτή γίνει. Δεν είναι τόσο απλό να συμβεί από τη μια στιγμή στην άλλη. Όπως μαθαίνουμε θα πάρουνε σύμβουλο, ο σύμβουλος θα πρέπει να βάλει τις προδιαγραφές και εφόσον προκύψουν αυτές θα εξεταστεί το θέμα. Το ζήτημα είναι, πως αν γίνει ιδιωτικοποίηση θα πρέπει να γίνει με όρους που θα είναι επωφελείς».

    Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ η προσέλκυση επενδυτών για το άνοιγμα της κρουαζιέρας

    Σε συνέχεια του ρεπορτάζ στο powergame.gr, βασική επιδίωξη του ΤΑΙΠΕΔ με τις υποπαραχωρήσεις αυτές είναι η προσέλκυση επενδυτών, οι οποίοι θα μπορούσαν να ανοίξουν την αγορά της κρουαζιέρας, είτε φέρνοντας πλοία και επιβάτες, είτε διαμορφώνοντας το πλαίσιο συνεργασίας με την τοπική κοινότητα, ώστε να ανοίξει η αγορά. Αυτό δηλαδή που έγινε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης κατά τη δημαρχία Μπουτάρη.

    Η κίνηση επίσης εντάσσεται στο πλαίσιο της ενίσχυσης της τουριστικής κίνησης της Δυτικής Ελλάδος και της Βορείου Ελλάδος, ενώ παράλληλα στόχο έχει να αποτρέψει και την υπερσυγκέντρωση της κρουαζιέρας στους ήδη γνωστούς προορισμούς, όπως η Σαντορίνη, η Μύκονος, το Ηράκλειο κ.λπ.

    Η Πάτρα και η Καβάλα επιλέχθηκαν γιατί διαθέτουν κοντά τους πολλά επισκέψιμα σημεία, όπως είναι οι Φίλιπποι, η Θάσος με τα λιμενάρια της, το Αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλας, ο πύργος Achaia Claus, τα Καλάβρυτα, το Μοναστήρι Μεγ. Σπηλαίου κ.λπ. ενώ το Κατάκολο είναι σε μικρή απόσταση από την Αρχαία Ολυμπία και σε επίσης λογική απόσταση από την Πύλο.

    Για την αποσυμφόρηση της Σαντορίνης

    Όπως αναφέρει ο ot.gr , το κύριο πρόβλημα της συμφόρησης στην κρουαζιέρα αφορά το λιμάνι της Σαντορίνης. Οι διαγωνισμοί για τις παραχωρήσεις και υπο-παραχωρήσεις των τριών λιμανιών, αποσκοπούν στη δημιουργία νέων τουριστικών προορισμών που θα έχουν ως σημείο αιχμής την κρουαζιέρα. Τα τρία λιμάνια σε συνδυασμό με τον εν εξελίξει διαγωνισμό για το λιμάνι του Λαυρίου αναμένεται, να οδηγήσουν στην αποσυμφόρηση συγκεκριμένων δημοφιλών προορισμών που σηκώνουν το βάρος των κρουαζιερόπλοιων.

  • Κατάκολο: Διαμαρτυρία για τις συνθήκες στο λιμάνι - Καταγγελίες για άναρχη κατάσταση με φόντο …τους τουρίστες
    Κατάκολο: Διαμαρτυρία για τις συνθήκες στο λιμάνι – Καταγγελίες για άναρχη κατάσταση με φόντο …τους τουρίστες

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Πορεία διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν χθες, οδηγοί ταξί και επαγγελματίες τουριστικών λεωφορείων στο Κατάκολο, επισημαίνοντας τις σοβαρές ελλείψεις και την άναρχη κατάσταση που επικρατεί στο λιμάνι. Οι επαγγελματίες κατήγγειλαν την αδιαφορία των αρμόδιων αρχών, την έλλειψη βασικών μέτρων ασφαλείας, και την άνιση εκμετάλλευση του λιμανιού, το οποίο – όπως τονίζουν – έχει μετατραπεί σε προνόμιο λίγων και ισχυρών.

    Όπως τονίστηκε χαρακτηριστικά, το λιμάνι, αντί να λειτουργεί ως σημαντικός πόλος οικονομικής στήριξης για τους επαγγελματίες της περιοχής, έχει παραμεληθεί και λειτουργεί χωρίς ευνομία, με τα προβλήματα ασφαλείας να είναι έντονα θέτοντας σε κίνδυνο τουρίστες και εργαζόμενους, ενώ η όλη κατάσταση δυσφημίζει την περιοχή.

    katakolo diamarturia 7

    Ο πρόεδρος του Σύλλογος Ιδιοκτητών Ταξί και Αγοραίων Ν. Ηλείας «Ο ΕΡΜΗΣ» Παναγιώτης Τσαπάρας έκανε λόγο για ανάγκη ίσης αντιμετώπισης και εφαρμογής του νόμου για όλους επισημαίνοντας πως:

    «Ο λόγος της πορείας διαμαρτυρίας είναι η κατάσταση που επικρατεί στο λιμάνι Κατακόλου, ένα λιμάνι το οποίο θα έπρεπε να είναι κόσμημα και να φυλάσσεται ως κόρη οφθαλμού και να βελτιώνεται συνεχώς έχει φτάσει αυτή τη στιγμή να είναι σε ένα τέλμα και να μην μπορεί να δουλέψει σωστά. Δεν υπάρχουν διαγραμμίσεις πουθενά, δεν υπάρχουν χώροι στάθμευσης διαγραμμισμένοι, με αποτέλεσμα να υπάρχει μια χάβρα των Ιουδαίων, να μπαίνουν ξεναγοί και εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων από όλη την Ελλάδα, να παίρνουν κόσμο, να βάζουν τα λεωφορεία όπως θέλουν άναρχα ενώ υπάρχουν κανονιστικές που τα αναφέρουν όλα αυτά, τις οποίες εμείς σεβόμαστε και τηρούμε. Συνεχίζουμε όμως να δεχόμαστε πρόστιμα από το λιμεναρχείο για αστείους λόγους. Γι αυτό είμαστε εδώ, να διαμαρτυρηθούμε και να βελτιώσουμε την κατάσταση στο λιμάνι και να υπάρξει ισονομία έναντι όλων».

    katakolo diamarturia 3

    Στο κάλεσμα των επαγγελματιών ανταποκρίθηκε τόσο ο δήμαρχος Πύργου Στάθης Καννής όσο και ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πύργου Κώστας Νικολούτσος, οι οποίοι είχαν την δυνατότητα να συνομιλήσουν με τους διαμαρτυρόμενους και να ακούσουν τα αιτήματά τους.

    «Η παρουσία μας δηλώνει ότι ενδιαφερόμαστε σοβαρά για τα προβλήματα λειτουργίας του λιμανιού. Όλοι οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται εδώ έχουν δικαίωμα στη δουλειά και στην ίση μεταχείριση, ανάλογα με αυτά που προβλέπονται από τους νόμους. Εδώ στο Κατάκολο υπάρχει μια κανονιστική λειτουργίας του λιμανιού και είμαι σίγουρος ότι έχει ξεπεραστεί από τα γεγονότα και από τα χρόνια. Χρειάζεται αλλαγή…» ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Καννής, καθησυχάζοντας τους οδηγούς ότι την επόμενη τουριστική σεζόν θα βρεθεί μια κοινά αποδεκτή και πιο δίκαιη λύση για όλους.

    katakolo diamarturia 9

    Από την πλευρά του, ο Γιώργος Τσαγδής, πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών πρακτόρων Ηλείας, ανέφερε ότι το ΚΤΕΛ παραβιάζει τους κανονισμούς, κάνοντας άγρα πελατείας σε ώρες που δεν έχει δρομολόγια, ενώ παρά τις καταγγελίες προς τις αρμόδιες αρχές, όπως τον λιμενάρχη, δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση.

    «Το ΚΤΕΛ εκμεταλλεύεται και κάνει άγρα πελατείας. Ενώ το δρομολόγιό του ήταν στις 9.00 είναι εδώ από τις 8.35, με αποτέλεσμα όταν γεμίσει να φύγει και να χάνουν την πελατεία τους και τα ταξί και τα τουριστικά και όλοι.

    Έχουμε στείλει έγγραφα στον λιμενάρχη να έρθει να βεβαιώσει την παράβαση αλλά ο λιμενάρχης είναι άφαντος. Προχθές υποβάλλαμε μήνυση μέσω του νομικού μας συμβούλου στον κ. Νικολούτσο και στον Λιμενάρχη γιατί ουδέποτε ο κ. Λιμενάρχης ενώ λέγεται ότι είναι χερσαία ζώνη δεν ασχολείται με το συγκεκριμένο θέμα. Δεν ξέρουμε για πιο λόγο...» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Τσαγδής.

    katakolo diamarturia 8

    Ακολούθως, ο Γιάννης Μαμούσης, μέλος του Συλλόγου Τουριστικών Πρακτόρων, τόνισε ότι στόχος της κινητοποίησης είναι η ενημέρωση των αρχών και η έναρξη συζητήσεων για τη βελτίωση των συνθηκών στο λιμάνι. «Πιστεύω ότι είναι μια καλή αρχή να συζητήσουμε, τους δώσαμε το χρόνο σε επόμενη αλλά άμεση συνάντηση να τεθούν επί τάπητος τα προβλήματα προκειμένου η επόμενη σεζόν να είναι για όλο τον κόσμο και να μπορέσει να ζήσει ο κόσμος του Πύργου, του Κατακόλου, της Ολυμπίας γιατί σήμερα γίνεται μια μονομερής εκμετάλλευση».

    katakolo diamarturia 2

    katakolo diamarturia 4

    katakolo diamarturia 5

  • Δημοτικό Συμβούλιο Πύργου : Ο εσωτερικός έλεγχος του 2023 έφερε εντάσεις
    Δημοτικό Συμβούλιο Πύργου : Ο εσωτερικός έλεγχος του 2023 έφερε εντάσεις

    Αντωνακόπουλος προς Κυριαζή «Είσαι ψεύτης»

    Στ. Καννής : Απαράδεκτη συμπεριφορά για έναν πρώην δήμαρχο

    Διαξιφισμούς, αλληλοκατηγορίες και εντάσεις καθώς και πολλά ερωτηματικά για την παρελθοντική οικονομική διαχείριση του Δήμου Πύργου προκάλεσε η ενημέρωση για τον εσωτερικό έλεγχο που διενεργήθηκε για το έτος 2023 στο Δημοτικό Συμβούλιο Πύργου, παρά διευκρινήσεις για την συνολική κατάσταση.

    Οι τόνοι ανέβηκαν για άλλη μια φορά, τα ερωτήματα προς τον ορκωτό λογιστή Νίκο Κουτουβίνη, που ήταν παρών για να ενημερώσει το σώμα, έπεφταν «βροχή» από τους δημοτικούς συμβούλους, για να καταλήξει ένα δημοτικό συμβούλιο με τον κ. Αντωνακόπουλο να αποκαλεί «ψεύτη» τον κ. Κυριαζή, την αποχώρησή του από την αίθουσα, και αιχμές για έναν «χρεωμένο δήμο» και υπεροστολογημένες αναθέσεις.

    «Καταλαβαίνω την ενόχληση του κ. Αντωνακόπουλου, δεν αντέχει και δε θέλει να ακούει τις αλήθειες γιατί είχε μια ιδιαίτερη ευαισθησία απέναντι στον κ. Κουτουβίνη» είπε ο Νίκος Θεοδώρου και συνέχισε «με διάφορα ΑΦΜ, είτε προσωπικά στον ίδιο, είτε με διάφορες εταιρίες που τον χρησιμοποιούσαν έδινε αδιαπραγμάτευτα απευθείας αναθέσεις σε εσωτερικούς και ενδογενείς ελέγχους με πολλά 37χίλιαρα». Τόνισε ότι ο έλεγχος που θα κάνει η νυν Δημοτική Αρχή θα είναι πιο οικονομική και υπογράμμισε ότι ο έλεγχος ήταν ελλιπής, αφού δεν υπήρχε το σκέλος που εντοπίζει τους οικονομικούς χειρισμούς αιρετών. Ο κ. Θεοδώρου κατηγόρησε την προηγούμενη δημοτική αρχή ότι δεν διοικούσε με σώφρονα τρόπο τον Δήμο και πως υπήρξε κακοδιαχείριση των οικονομικών.

    dim sim2

    Στ. Καννής: Απαράδεκτη συμπεριφορά για έναν πρώην δήμαρχο

    «Ο κ. Αντωνακόπουλος έχει επιλέξει έναν τρόπο αντίδρασης θεωρώντας ότι μπορεί πλέον να διακόπτει το λόγο αν διαπιστώνει σύμφωνα με το μέτρο δικό του ότι ο συνομιλητής του λέει…ψέματα. Όπως αποκάλεσε, τερατώδη, τον κ. Κυριακή ψεύτη. Αυτά είναι ανεπίτρεπτα για έναν άνθρωπο που διετέλεσε δήμαρχος για 4 χρόνια» είπε ο δήμαρχος Πύργου Στάθης Καννής, και συνέχισε «Μάλλον είναι στεναχωρημένος γιατί θυμάται την αρχή της πτώσης του. Τέτοια μέρα πέρυσι υποδομήθηκε ο μύθος του και μια βδομάδα μετά απώλεσε το δημαρχιακό αξίωμα. Αυτό πλέον δεν μπορεί να το αποδεχτεί ο κ. Αντωνακόπουλος και η συμπεριφορά του είναι απαράδεκτη για πρώην δήμαρχο. Ας πάει να γράψει φιλοσοφικά πράγματα στο facebook, εκεί όπου έχει μια πλήρη δραστηριότητα. Στο Δημοτικό Συμβούλιο δεν έχει τις αντοχές του διαλόγου και της αντιπαράθεσης».

    Γιατί τόσες ληξιπρόθεσμες οφειλές;

    Ο επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης Διονύσης Μπέλτσος σημείωσε ότι ο περσινός εσωτερικός έλεγχος δεν είναι ολοκληρωμένος καθώς δεν περιλαμβάνει τον μήνα Δεκέμβριο θέτοντας το ερώτημα προς τον ορκωτό λογιστή, ότι ενώ έχουν γίνει ανάλογοι έλεγχοι το 21 και το 22 γιατί δεν επετράπη η συσσώρευση των ληξιπρόθεσμων οφειλών που φτάνουν τα 3,5 εκ ευρώ. «Για ποια συμμόρφωση διοίκησης μιλάμε βάσει διαχειριστικών ελέγχων; Εμείς θα συνεχίσουμε τα ερωτήματα προς την οικονομική υπηρεσία με κοινοποίηση προς κάθε αρμόδια θεσμική Αρχή Οικονομικού ενδιαφέροντος» κατέληξε.

    Χρεωμένος δήμος

    «Στις 31/12/ 2023 ο Δήμος Πύργου ήταν χρεωμένος» είπε κατηγορηματικά ο αναπληρωτής Δήμαρχος και αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών Νώντας Κυριαζής, εξηγώντας πως «λογιστικά μπορεί να φαίνονταν ότι ο δήμος ήταν εντάξει, όμως αυτό προέκυπτε, γιατί συμπεριλάμβανε στην θετική θέση του προϋπολογισμού το ποσό των 4.321.000 ευρώ, των ανείσπρακτων βεβαιωμένων εσόδων. Αυτά τα χρήματα όμως δεν υπάρχουν και δεν ήταν ταμειακά διαθέσιμα στο τέλος του 23». Αποτέλεσμα αυτών, όπως εξήγησε ο κ. Κυριαζής είναι η μεταφορά χρημάτων από τη ΣΑΤΑ για πληρωμές χρεών και έργων.

    Χρ. Αθανάσουλας : Δεν γίνεται πολιτική συζήτηση

    Για συγκρούσεις διαχειριστών και όχι παρατάξεων με διαφορετικές πολιτικές, έκανε λόγο ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Χρήστος Αθανάσουλας. Τόνισε δε ότι τους τελευταίους 10 μήνες επαναλαμβάνεται το ίδιο σκηνικό, και κανείς δεν γνωρίζει αν τελικά έχουν ειπωθεί συκοφαντίες ή όντως κάποια στοιχεία δεν έχουν ελεγχθεί. «Εκείνο που ξέρω σίγουρα ότι δεν γίνεται, είναι μια πολιτική κουβέντα για μια άλλη πολιτική στον Δήμο. Ο πόλεμος μεταξύ σας είναι ποιος θα πείσει ότι είναι ο καλύτερος διαχειριστής μιας αδιέξοδης και αντιλαϊκής πολιτικής» τόνισε.

  • Νικολούτσος: «Το νέο τέλος θα φέρει επανεξέταση της κρουαζιέρας» - «Φέτος είχαμε αύξηση επιβατών 11%»
    Νικολούτσος: «Το νέο τέλος θα φέρει επανεξέταση της κρουαζιέρας» - «Φέτος είχαμε αύξηση επιβατών 11%»

    Τι δηλώνει ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πύργου για το τέλος κρουαζιέρας ανά επιβάτη

    Της Βίκυς Γκουγκουστάμου

    Καθησυχαστικός όσον αφορά τις επιπτώσεις που θα έχει το νέο τέλος κρουαζιέρας στο λιμάνι του Κατακόλου-μετά και τις ανακοινώσεις της Υπουργού Τουρισμού, Όλγας Κεφαλογιάννη-εμφανίζεται ο πρόεδρος του ΔΛΤΠ Κώστας Νικολούτσος. Παράλληλα, όπως δηλώνει, υπάρχει αναμονή των απαραίτητων διευκρινήσεων από το υπουργείο και των αντιδράσεων των εταιρειών κρουαζιέρας.

    Σε προχθεσινές της δηλώσεις η Υπ. Τουρισμού ανακοίνωσε ότι το τέλος ανά επιβάτη κρουαζιέρας διαμορφώνεται στα 5 ευρώ σε όλα τα λιμάνια πλην της Σαντορίνης και της Μυκόνου που ανέρχεται στα 20 ευρώ. Επιπλέον, από το σύνολο των εσόδων, που υπολογίζεται στα 50 εκατομμύρια ευρώ, το 1/3 θα πάει στους δήμους, 1/3 στο υπουργείο Ναυτιλίας και 1/3 στο υπουργείο Τουρισμού. Ωστόσο ακόμη δεν υπάρχει καμία επίσημη ενημέρωση στα Λιμενικά Ταμεία όπως επίσημες τοποθετήσεις από τις εταιρείες κρουαζιέρας.

    Nikoloutsos 1 2

    «Εκτιμώ ότι δεν εμπνέει ανησυχία το νέο τέλος της κρουαζιέρας, γιατί είναι κάτι που δεν αφορά εμάς αποκλειστικά αλλά το σύνολο των λιμανιών της χώρας. Δεν ξέρουμε ακόμη επίσημα το ποσό για το Κατάκολο όπως δεν γνωρίζουμε το πού θα κατευθυνθεί αυτό το τέλος. Όλα είναι υπό συζήτηση καθώς όλα είναι ακόμη αδιευκρίνιστα» δηλώνει ο κ. Νικολούτσος στο ilialive.gr. « Αυτή η απόφαση λήφθηκε γιατί το Υπουργείο είδε ότι τα τέλη κρουαζιέρας στην Ελλάδα, σε σύγκριση με ευρωπαϊκά λιμάνια είναι πολύ χαμηλότερα, αλλά βεβαίως αυτό θα δημιουργήσει μια επανεξέταση των θεμάτων κρουαζιέρας. Εφόσον όμως είναι γενικό μέτρο, δεν ξέρω αν θα μας επηρεάσει ιδιαίτερα. Είμαστε εν αναμονή διευκρινήσεων από το υπουργείο αλλά και αντιδράσεων των εταιρειών κρουαζιέρας. Δεν έχουν δείξει τις αντιδράσεις τους ακόμη και δεν έχουμε καμία πληροφόρηση για το θέμα» συμπληρώνει.

    Αύξηση της επισκεψιμότητας

    Καλή, χαρακτηρίζει τη φετινή χρονιά στον τομέα της κρουαζιέρας ο πρόεδρος του ΔΛΤΠ δηλώνοντας πως παρουσιάστηκε μια σημαντική αύξηση επιβατών. «Η χρονιά εξελίσσεται πολύ θετικά. Μέχρι τώρα έχουμε αύξηση επιβατών κατά 11% και προσδοκούμε το 2025 και το 2026 να είναι καλύτερες χρονιές . Από την πλευρά μας, επιδιώκουμε να είναι όσο γίνεται πιο ελκυστική η προσέγγιση των επισκεπτών στο Κατάκολο σε επίπεδο υποδομών, καθαριότητας και παροχών».

  • Κατάκολο: 60 παράτυποι μετανάστες διασώθηκαν μεσοπέλαγα από φορτηγό πλοίο
    Κατάκολο: 60 παράτυποι μετανάστες διασώθηκαν μεσοπέλαγα από φορτηγό πλοίο

    Του Γιάννη Σπυρούνη

    Στα βάθη του Ιονίου, περίπου 50 ν.μ. δυτικά της Ζακύνθου διασώθηκαν 60 παράτυποι μετανάστες που επέβαιναν σε ιστιοπλοϊκό σκάφος και μεταφέρθηκαν στο λιμάνι του Κατακόλου, τα ξημερώματα του Σαββάτου.

    Μετά από ενημέρωση που είχε η Ελληνική Ακτοφυλακή και το Λιμενικό Σώμα, υπήρξε κινητοποίηση από παραπλέοντα πλοία.

    Στην περιοχή που εντοπίστηκαν οι παράτυποι μετανάστες επικρατούσαν άσχημες καιρικές συνθήκες και ένα φορτηγό πλοίο προσέγγισε και διέσωσε τους μετανάστες. Στη συνέχεια κατόπιν των εντολών που έλαβε, κατευθύνθηκε προς το Κατάκολο, όπου έφτασε περίπου στις 4,30 το πρωί αρόδου. Εκεί το ναυαγοσωστικό σκάφος Ν/Γ516 ανέλαβε τη μεταφόρτωση και μεταφορά των λιμάνι των παράτυπων μεταναστών διαδικασία που ολοκληρώθηκε στις 5,30 το πρωί.

    Από τα πρώτα στοιχεία που έχουμε πρόκειται για 60 άτομα αρκετά νεαρής ηλικίας. Οι 57 είναι υπήκοοι Ιράν και τρεις - μια οικογένεια - υπήκοοι Ιράκ. Ανάμεσά τους βρίσκονται και δέκα μικρά παιδιά.

    Από την πρώτη στιγμή υπήρξε μέριμνα και συντονισμός από το Λιμεναρχείο Κατακόλου υπό τον Λιμενάρχη Υποπλοίαρχο (ΛΣ) Απόστολο Γκατζιό και από την πλευρά των υπηρεσιών του δήμου Πύργου της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας και της Κοινωνικής Υπηρεσίας με μέριμνα του δημάρχου Στάθη Καννή.

    Οι Λιμενικές Αρχές εξετάζουν αν ανάμεσα στους διασωθέντες βρίσκονται και οι διακινητές ή οι υπεύθυνοι της μεταφοράς των παράτυπων μεταναστών που είχαν προορισμό την Ιταλία.

    Ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πύργου, Κώστας Νικολούτσος, σε δήλωσή του στο ilialive.gr τόνισε ότι “… για δεύτερη φορά φέτος είχαμε διάσωση μεταναστών. Το σκάφος τους εξέπεμψε σήμα κινδύνου στα διεθνή ύδατα περίπου 50 ν.μ. δυτικά της Ζακύνθου. Υπήρξε κινητοποίηση από το Λιμεναρχείου και του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πύργου με όλο το προσωπικό και δημιουργήσαμε ανθρώπινες συνθήκες υποδοχής. Είναι σε εξέλιξη η διαδικασία καταγραφής τους. Σε συνεργασία με τις υπηρεσίες του δήμου παρείχαμε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης και θα συνεχίσουμε την υποστήριξη τους έως ότου φύγουν για κάποια δομή. Είναι νέοι άνθρωποι και μικρά παιδιά.

    Κληθήκαμε για άλλη μια φορά να αντιμετωπίσουμε μια τέτοια κατάσταση. Είχαμε το χρόνο να προετοιμαστούμε. Φαίνεται πως στο άμεσο μέλλον θα έχουμε και άλλα τέτοια περιστατικά. Το Κατάκολο στερείται χώρων φιλοξενίας, ωστόσο κάνουμε το καλύτερο δυνατό ώστε να παρέχουμε ανθρώπινες συνθήκες σε τέτοιες περιπτώσεις”.

    Metana Kata 2

  • Δήμος Πύργου: Έργα και ήμερες του κ. Αντωνακόπουλου   
    Δήμος Πύργου: Έργα και ήμερες του κ. Αντωνακόπουλου   

    Η διαφορά μας με τη δημοτική αρχή υπό τον κ. Αντωνακόπουλο, είναι ότι εμείς εργαζόμαστε πολύ και μιλάμε λίγο. Αυτό, τόσο γιατί αποτελεί εδραία πεποίθησή μας ότι η σοβαρότητα και η αποτελεσματικότητα δεν χρειάζονται φωνασκίες, όσο και γιατί δεν έχουμε ως προτεραιότητα την επικοινωνία.

    Χρήζουν όμως ξεκάθαρης απάντησης όσα με θράσος ο πρώην Δήμαρχος ανέφερε πρόσφατα, ότι, δηλαδή, οικειοποιούμαστε το δήθεν «σπουδαίο έργο» του, το οποίο προηγουμένως παρεμποδίζαμε.

    Η αλήθεια είναι ότι από την ανάληψη των καθηκόντων μας και μέχρι σήμερα επιδιδόμαστε κυριολεκτικά σε αγώνα δρόμου για να περισώσουμε ό,τι μπορεί να διασωθεί από τα προβλήματα που προκάλεσε στην καταστροφική διαδρομή του ως Δήμαρχος ο κ. Αντωνακόπουλος.

    Επιβεβαιωθήκαμε, δυστυχώς, στις προβλέψεις μας ότι τα έργα που «θυμήθηκε» να ξεκινήσει στο τέλος της θητείας του επρόκειτο για έργα ελλιπώς μελετημένα, χωρίς εξασφαλισμένες χρηματοδοτήσεις που να επαρκούν για την ολοκλήρωσή τους και με λανθασμένο προσανατολισμό.

    Εισαγωγική, αλλά γενική, διαπίστωση αποτελεί ότι ο απελθών Δήμαρχος επέλεξε για λόγους εντυπώσεων και υφαρπαγής ψήφων, το διαμοιρασμό των διαθέσιμων κονδυλίων σε περισσότερα έργα από αυτά, το κόστος των οποίων μπορούσε να καλυφθεί, ώστε να εκτελεσθούν ολοκληρωμένα.

    Αναλαμβάνοντας τα καθήκοντά μας αμέσως διαπιστώσαμε ότι όσα έργα είχαν από αυτόν δημοπρατηθεί, ή ακόμη και ξεκινήσει, δεν ήταν δυνατόν να εκτελεστούν με πληρότητα και να παραδοθούν ολοκληρωμένα και λειτουργικά στους δημότες, διότι απαιτούν για την εκτέλεσή τους, εκτός της χρηματοδότησης που είχε προβλέψει η προηγούμενη δημοτική αρχή, επιπλέον ποσά, ακόμη και κατά 50% υψηλότερα του αρχικού προϋπολογισμού, ενώ χρειάζονται όσον αφορά στο σχεδιασμό τους σημαντικές παρεμβάσεις και συμπληρωματικές μελέτες και εργασίες, ώστε να καταστούν λειτουργικά αλλά και ασφαλή.

    Υποχρεούμαστε εμείς, προκειμένου να μην παραμείνουν ως ανοιχτά εργοτάξια τα σημεία των επεμβάσεων να χρηματοδοτήσουμε από ίδιους πόρους με μεγάλα ποσά, που θα λείψουν από τις ανάγκες της καθημερινότητας, αλλά και την υλοποίηση του προγράμματός μας, τα έργα που με προχειρότητα και αδιαφορία για την πληρότητα και την ποιότητά τους, ξεκίνησε ο κ. Αντωνακόπουλος.

    Πρόκειται για έργα που αποφασίσθηκαν χωρίς συνολική θεώρηση των δεδομένων και των προοπτικών τους.

    Αυτό βεβαίως συμβαίνει, όχι λόγω ανεπάρκειας των υπηρεσιών του Δήμου και των ίδιων των μελετητών, αλλά εξαιτίας των «πολιτικών» επιλογών του κ. Αντωνακόπουλου κατά ρητή εντολή του οποίου προσαρμόσθηκαν τα «έργα» στα χρηματικά διαθέσιμα αντί να συμβεί το αντίθετο.

    Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα έργα που αφορούν το Αθλητικό Κέντρο Αγ. Βαρβάρας, το Κλειστό Γυμναστήριο Πύργου, αλλά και το Κολυμβητήριο, η ανάπλαση της οδού 28ης Οκτωβρίου και τόσα άλλα. Πιο συγκεκριμένα:

    ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑΣ

    Οι επεμβάσεις στο Αθλητικό Κέντρο Αγ. Βαρβάρας χαρακτηρίζονται από προχειρότητα. Πέραν της μείωσης των γηπέδων μπάσκετ, παρά τις αυξημένες ανάγκες και της μη πρόβλεψης αποδυτηρίων, που και αυτά τυγχάνουν απαραίτητες υποδομές των σύγχρονων χώρων άθλησης, δεν έγινε κανένας σχεδιασμός για την συνολική αναβάθμιση των εγκαταστάσεων με δημιουργία χώρου αναψυχής ενώ δεν ελήφθη καμία πρόνοια και δεν πραγματοποιήθηκε μελέτη απορροής των ομβρίων υδάτων.

    Αναμενόμενο αποτέλεσμα της τελευταίας αυτής σοβαρής παράλειψης θα είναι η αδυναμία χρήσης των χώρων άθλησης κατά τους χειμερινούς μήνες αλλά και η πρόκληση φθορών στα δάπεδα από την παρατεταμένη παραμονή ύδατος.

    ΄Ηδη, λαμβάνουμε μέριμνα τόσο για την υλοποίηση δικτύου απορροής ομβρίων, έργο που καθίσταται πιο απαιτητικό και πιο δαπανηρό, λόγω του ότι επιχειρείται μετά την ολοκλήρωση των επεμβάσεων, καθώς και για την εξασφάλιση χώρων για αποδυτήρια και εγκαταστάσεις υγιεινής. Στόχος είναι και η δημιουργία αναψυκτηρίου για την συνολική αναβάθμιση του συγκροτήματος ώστε να καταστεί πλήρως λειτουργικό.

    ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ Γ. ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Στην εργολαβία που αφορά τις επεμβάσεις στο Κλειστό Γυμναστήριο Πύργου Γ. Βασιλακόπουλος, προβλέφθηκε και αποφασίσθηκε από την προηγούμενη δημοτική αρχή η επισκευή των υπαρχόντων πεπαλαιωμένων αντλιών ψύξης, με αμφίβολα και πρόσκαιρα αποτελέσματα απόδοσης και όχι η αντικατάστασή τους.

    Ως αποτέλεσμα της παράλειψης αυτής το γυμναστήριο κατά την παράδοση του έργου τον προσεχή Σεπτέμβριο θα στερείται μιας σύγχρονης εγκατάστασης κλιματισμού.

    Επιπλέον, απαιτείται επειγόντως ενεργειακή αναβάθμιση, την οποία ήδη μελετάμε και θα πραγματοποιήσουμε, αφού τηρηθούν οι σχετικές διαδικασίες. Θα προβούμε βεβαίως και στον προαπαιτούμενο έλεγχο στατικής επάρκειας, που παραδόξως παραλείφθηκε.

    Εκτελούμε, εξάλλου, μελέτη για την εξασφάλιση πιστοποιητικού πυρασφάλειας, το οποίο έπρεπε να υπάρχει για τη νόμιμη και ασφαλή λειτουργία, το οποίο ουδέποτε απασχόλησε την προηγούμενη δημοτική αρχή.

    Παράλληλα, θα προβούμε σε αποκατάσταση της υφιστάμενης βοηθητικής αίθουσας για να παραδοθεί σε χρήση, καθώς και στη συντήρηση και επισκευή αποδυτηρίων και χώρων υγιεινής.

    ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ

    Η προηγούμενη δημοτική αρχή και ο κ. Αντωνακόπουλος αποφάσισαν επεμβάσεις κόστους 650.000 € στο κολυμβητήριο, με μελέτη που ήδη εκτελείται, αλλά δεν εξασφαλίζει τη λειτουργικότητα των εγκαταστάσεων. Όχι μόνο δεν σχεδιάστηκε η κατασκευή πισίνας σύγχρονων προδιαγραφών και διαστάσεων που να εξασφαλίζει την δυνατότητα τέλεσης αγώνων, αλλά ακόμη και οι προβλεπόμενες από τη μελέτη επεμβάσεις στην υπάρχουσα κολυμβητική δεξαμενή, κρίνονται μη ικανές, δεδομένων των αναγκών που διαπιστώνονται.

    Εντυπωσιακό, επίσης, είναι ότι δεν προβλέπεται τίποτα για τη θέρμανση της εγκατάστασης!!

    Μελετάμε ήδη και θα ζητήσουμε την αναθεώρηση της μελέτης με αύξηση προϋπολογισμού κατά 50%, ώστε να γίνουν οι αναγκαίες επισκευές στην πισίνα και να αντικαταστήσουμε το λεβητοστάσιο με σύγχρονες ανλίες θερμότητας, καθόσον το υπάρχον δεν λειτουργεί και δεν είναι συμφέρουσα η επισκευή του. Ούτε μας επιτρέπεται στην παρούσα φάση του έργου, λόγω των δεσμεύσεων από την αρχική μελέτη, η αντικατάσταση της πισίνας με σύγχρονη και μεγαλύτερη δεξαμενή.

    ΑΝΑΠΛΑΣΗ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

    Ακόμη και γιά την ανάπλαση της οδού 28ης Οκτωβρίου λόγω ελλιπούς προϋπολογισμού σχετικά με τις απαραίτητες ποσότητες απαιτείται και έχει εγκριθεί η υπογραφή συμπληρωματικής σύμβασης ποσού 100.000 ευρώ ώστε το έργο να ολοκληρωθεί. Το ίδιο ισχύει και για τα έργα πέριξ της Αγ. Κυριακής καθώς για αυτά στην ανατολική πλευρά της πόλης.

    Τα παραπάνω αποτελούν ελάχιστα παραδείγματα της προχειρότητας ως αποτέλεσμα του καιροσκοπισμού της προηγούμενης δημοτικής αρχής.

    Ο κ.Αντωνακόπουλος είναι γνωστός για την έπαρσή του.Είναι εξάλλου φανερό ότι αδυνατεί να κάνει αυτοκριτική ακόμη και μετά το οδυνηρό για αυτόν αποτέλεσμα των εκλογών. Τουλάχιστον ας μην προκαλεί!!!

    Όταν όμως το κάνει, ας γνωρίζει ότι θα έχει την απάντηση που του αξίζει και, μάλιστα, όχι μόνο από εμάς αλλά και από τους συνδημότες μας που θυμούνται καλά τα <<έργα >> και τις <<ημέρες >> του.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Κατάκολο: Βυθίστηκε σκάφος σε απόσταση 20 μέτρων από την ακτή
    Κατάκολο: Βυθίστηκε σκάφος σε απόσταση 20 μέτρων από την Ακτή

    Τις πρωινές ώρες της Τρίτης, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή του Κατάκολου για την ημιβύθιση ενός ερασιτεχνικού (Ε/Ρ) σκάφους, στη θαλάσσια περιοχή του Κατάκολου Δήμου Πύργου Ηλείας.

    Στην περιοχή μετέβησαν στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., όπου εντόπισαν το Ε/Ρ σκάφος να βρίσκεται ημιβυθισμένο, σε απόσταση περίπου είκοσι (20) μέτρων από την ακτή.

    Από το Λιμεναρχείο Κατάκολου που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους του μέχρι την προσκόμιση βεβαιωτικού αξιοπλοΐας, ενώ το σκάφος ανελκύστηκε στην ξηρά. Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο