Με περισσότερες από μια παραλλαγές του GTI, η Volkswagen θα προσφέρει μια σειρά από επιλογές για τους υποψήφιους αγοραστές του διαχρονικού της best seller στην 8η γενιά του.
Η έκδοση αυτή ξεχωρίζει από τα διάτρητα αεριζόμενα φρένα και το μεγαλύτερο intercooler στο μπροστινό μέρος. Όπως και στην προηγούμενη γενιά της συγκεκριμένης έκδοσης, έτσι και σε αυτή που περιμένουμε να δούμε στην τελική της μορφή, το TCR αναμένεται να είναι αποκλειστικά με κιβώτιο ταχυτήτων DSG (αυτόματο, διπλού συμπλέκτη), με απόδοση ισχύος της τάξεως των 300 ίππων. Η απόδοση αυτή θα δικαιολογεί την ύπαρξη της δεύτερης και πιο «ειδικής» έκδοσης του GTI, μια και το «απλό» θα αποδίδει ισχύ περίπου 240 ίππων.
Κάτω από την «απλή» GTI έκδοση, θα υπάρχει χώρος για την υβριδική έκδοση του μοντέλου με απόδοση που αναμένεται να βρίσκεται ανάμεσα στους 200 και τους 240 ίππους, ενώ στη βάση των επιλογών με γνώμονα την απόδοση, θα βρεθεί η δυνατότερη diesel εκδοχή του μοντέλου με απόδοση που θα έχει «ταβάνι» τα 200 άλογα (η σημερινή έχει 180PS). Οι γρήγορες εκδόσεις του Golf θα έχουν φυσικά διαφορετική ρύθμιση στην ανάρτησή τους, με ευδιάκριτα αυξημένη σκληρότητα στην απόσβεση. Όλες οι βενζινοκίνητες γρήγορες εκδόσεις (GTI, GTI TCR, TCR Cup) θα εφοδιάζονται με το γνωστό δίλιτρο turbo σύνολο, ενώ μένει να δούμε ποια θα είναι η επιλογή για την έκδοση R που αναμένεται να αποτελέσει την κορωνίδα των sport εκδόσεων του Γερμανικού best seller.