Πέμπτη, 19 Αυγούστου 2021 15:15

Τα προηγμένα κινητήρια σύνολα του νέου Peugeot 3008

Γράφτηκε από την

Το νέο PEUGEOT 3008 ενσαρκώνει ιδανικά την έννοια της «δύναμης της επιλογής», καθώς προσφέρεται με πληθώρα εξαιρετικών επιλογών σε ότι αφορά στα κινητήρια σύνολα.

Συγκεκριμένα, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής plug-in υβριδικών κινητήρων με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς, καθώς και κινητήρων εσωτερικής καύσεως βενζίνης Puretech ή Diesel BlueHDi, που εξασφαλίζουν οδηγική ευχαρίστηση και οικονομία.

Ας δούμε πρώτα τους δύο υβριδικούς επαναφορτιζόμενους κινητήρες με τους οποίους εφοδιάζεται το νέο PEUGEOT 3008:

HYBRID4 300 e-EAT8 / κίνηση και στους 4 τροχούς / εκπομπές C02 από 29 g/km και αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, έως 59 χιλιόμετρα (βάσει πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP)

HYBRID 225 e-EAT8 / κίνηση στους 2 τροχούς / εκπομπές C02 από 30 g/km και αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, έως 56 χιλιόμετρα (βάσει πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP)
Peugeot-3008-2020-interior-d1000x600


Εξαιρετικά αποτελεσματική και δυνατή, η έκδοση HYBRID 4 300 e-EAT8 είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού ενός κινητήρα PureTech 200hp (ή 147kW) και δύο ηλεκτροκινητήρων: ο ένας στο μπροστινό μέρος σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 που αποδίδει 110hp (ή 81kW), και ο δεύτερος τοποθετημένος στον πίσω άξονα, με απόδοση 112hp (ή 83kW).

Η λειτουργία 4WD, επίσης διαθέσιμη με πρόγραμμα Electric, επιτρέπει βελτιωμένη πρόσφυση στην άσφαλτο ή σε δύσβατα εδάφη. Το αποτέλεσμα είναι η άψογη πρόσφυση: είτε σε βρεγμένους, λασπωμένους, χιονισμένους δρόμους, είτε σε στροφές, η δύναμη κατανέμεται ηλεκτρονικά και στους 4 τροχούς του αυτοκινήτου.

Peugeot-3008-2020-white-g1000x600


Η έκδοση HYBRID του PEUGEOT 3008 με την κίνηση στους δύο τροχούς με 225hp (ή 165kW) συνδυάζει έναν κινητήρα PureTech απόδοσης 180hp (ή 132 kW) με έναν ηλεκτροκινητήρα 110hp (ή 80kW) με αυτόματο κιβώτιο e-EAT8.

Με βάση την αποτελεσματική πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform), και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, επιτρέποντας την τέλεια ισορροπία μεταξύ άνεσης και οδηγικής ευχαρίστησης. Και αυτά χωρίς να επηρεάζεται η ευρυχωρία και οι διαστάσεις του χώρου αποσκευών πάνω από το δάπεδο.

Peugeot-3008-2020-interior-c1000x600


Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 13,2 kWh και διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών, ικανοποιώντας όλες τις χρήσεις και όλες τις λύσεις φόρτισης των πελατών. Στον στάνταρ εξοπλισμό ένας μονοφασικός φορτιστή 3,7 kW και προαιρετικά ένας μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW.

Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης ανάλογα με τις συνθήκες, είναι οι παρακάτω:

2 ώρες με Wallbox 7,4 kW/32A και ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή OBC 7,4kW

4 ώρες με Πρίζα τύπου Green’up 3,7 kW/16A και ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή OBC 3,7kW

8 ώρες με Πρίζα τύπου Schuko 1,8 kW/8Α και ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή OBC 3,7kW

Peugeot-3008-2020-white-d1000x600



Αναφορικά με το TCO (Total Cost of ownership ή αλλιώς συνολικό κόστος ιδιοκτησίας) ενός Υβριδικού επαναφορτιζόμενου οχήματος πρέπει να ληφθούν οι εξής παράμετροι :

Οι πολλές φορο-ελαφρύνσεις (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, μηδενικός εταιρικός φόρος),

Κόστος συντήρησης,

Χαμηλότερο κόστος ενέργειας.

Ο στόχος είναι η επίτευξη ενός TCO ή κόστος χρήσης, ισοδύναμο με ενός θερμικού και ενός ηλεκτρικού οχήματος.

Peugeot-3008-2020-interior-a1000x600


Το νέο SUV
PEUGEOT 3008 διατίθεται με κινητήρες εσωτερικής καύσεως που επιτυγχάνουν χαμηλές εκπομπές CO2, από 129 g/km. Οι κινητήρες αυτοί πληρούν τις προδιαγραφές των πιο πρόσφατων οδηγιών EURO 6 και λαμβάνουν έγκριση τύπου βάσει του πρωτοκόλλου WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).

Κινητήρες Βενζίνης
3κύλινδροι με κυβισμό 1.2 lt:

PureTech 130 S&S BVM6

PureTech 130 S&S EAT8

4κύλινδρος με κυβισμό 1.6 lt: PureTech 180 EAT8


Κινητήρες Diesel
4κύλινδροι με κυβισμό 1.5 lt:

BlueHdi 130 S&S BVM6

BlueHDi 130 S&S EAT8

Peugeot-3008-2020-white-b1000x600


Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 19 Αυγούστου 2021 10:58

Σχετικά Άρθρα

  • Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή
    Tο Peugeot 408 σε ηλεκτρική εκδοχή

    Η Peugeot επιβεβαίωσε το λανσάρισμα της ηλεκτρικής έκδοσης του δυναμικού crossover 408.

    Ένα από τα μοντέλα που θα κλέψουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού, που θα πραγματοποιηθεί στη γαλλική πρωτεύουσα τον ερχόμενο μήνα θα είναι το ηλεκτρικό Peugeot Ε-408.

    Το συγκεκριμένο μοντέλο θα ολοκληρώσει τη γκάμα της εταιρείας μεσοπρόθεσμα και σημαίνει ότι κάθε Peugeot που πωλείται στην Ευρώπη, θα προσφέρεται σταδιακά με επιλογή βενζινοκίνητης, υβριδικής και αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης.

    Η εταιρεία αναφέρθηκε στην εισαγωγή της εντολής της Ε.Ε. για οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων, η οποία απαιτεί από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να πωλούν ένα αυξανόμενο ποσοστό ηλεκτρικών μοντέλων ετησίως, ξεκινώντας από φέτος. Αυτή, σε συνδυασμό με τις χαμηλές πωλήσεις, είναι μία από τις βασικές αιτίες για το τέλος παραγωγής του 508 από τον προσεχή Δεκέμβριο.

    «Κάθε ένα από τα επιβατικά αυτοκίνητα της Peugeot είναι πλέον διαθέσιμο τόσο σε ηλεκτρικά συστήματα μπαταρίας όσο και σε υβριδικά συστήματα κίνησης», ανέφερε η γαλλική μάρκα.

    Το E-408 αναμένεται να υιοθετήσει το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με το στενά συνδεδεμένο E-308, το οποίο διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 154 ίππων και μπαταρία 54 kWh. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,8 δευτερόλεπτα και η αυτονομία ανέρχεται στα 430 χιλιόμετρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Τα Peugeot E-3008 και E-5008 με μεγαλύτερη μπαταρία
    Τα Peugeot E-3008 και E-5008 με μεγαλύτερη μπαταρία

    Τα ηλεκτρικά SUV της Peugeot που θα παρουσιαστούν στο Paris Auto Show αποκτούν μεγαλύτερες μπαταρίες.

    Η παρουσίαση των ηλεκτρικών μοντέλων της Peugeot, E-3008 και E-5008 σηματοδότησε την έναρξη μίας νέας, πιο προσηλωμένης στην ηλεκτροκίνηση εποχής για την γαλλική εταιρεία.

    Έχοντας, λοιπόν, μπει δυναμικά σε αυτή τη γενιά ηλεκτρικών, η Peugeot μπορεί περήφανα να δηλώνει ότι είναι «πρωταθλητής» στην αυτονομία των ηλεκτρικών SUV, αφότου αμφότερα απέκτησαν μεγαλύτερες και πιο αποδοτικές μπαταρίες.

    Βάσει τυποποιημένου κύκλου WLTP, στο E-3008 Electric Long Range, η νέα μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 96,9 kWh εξασφαλίζει 700 χιλιόμετρα αυτονομίας.

    Το E-5008 με την ίδια μπαταρία μπορεί να διανύσει 668 χιλιόμετρα δίχως στάση, ενώ αμφότερα εξοπλίζονται με ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 230 ίππων.

    Οι νέες μπαταρίες των ηλεκτρικών SUV της Peugeot παράγονται στο gigafactory της ACC, στο Douvrin της Γαλλίας.


    Η γαλλική εταιρεία θα διαθέσει τα E-3008 και E-5008 Long Range συνδυαστικά με 8ετή εργοστασιακή εγγύηση (ή 160.000 χλμ.) του προγράμματος Peugeot Allure Care.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το ηλεκτρικό μέλλον του Peugeot 5008
    Το ηλεκτρικό μέλλον του Peugeot 5008

    Η Peugeot έχει μεγάλες προσδοκίες για την επόμενη γενιά του 5008 που θα κάνει πρεμιέρα την επόμενη χρονιά

    Αν ένα μοντέλο εκπροσωπεί τυπικότερα την κατασκευαστική φιλοσοφία της Peugeot αυτό είναι το 5008. Ένα μεγάλο επταθέσιο crossover MPV με τη δυνατότητα να μεταφέρει με ευρυχωρία τους επιβάτες του και με μια ιδιότυπη μορφοποίηση του ταμπλό. Η γαλλική εταιρεία εξελίσσει ήδη την επόμενη γενιά του μοντέλου η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί τον Αύγουστο του 2024, όπως έχει ανακοινωθεί. Αυτή θα είναι η τρίτη κατά σειρά, ως τώρα, και βασίζεται στην πλατφόρμα «STLA Medium».

    Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει η δυνατότητα να κατασκευάζεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, για πρώτη φορά. Την ανακοίνωση για τη δημιουργία της έκανε η Νάταλι Νάιτ, Διευθύντρια Οικονομικών Υπηρεσιών του Ομίλου Stellantis.

    Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο 5008 θα έχει μπαταρίες οι οποίες θα παρέχουν αυτονομία έως 700 χλμ. (κατά «WLTP») και θα διατηρεί τη φιλοσοφία που το χαρακτηρίζει ως μοντέλο. Θυμίζουμε ότι η Peugeot έχει θέσει ως στόχο να κατασκευάζει μόνο αμιγώς ηλεκτροκίνητα καινούργια μοντέλα ως το 2030. Η Νάιτ ανακοίνωσε επίσης, ότι η γαλλική εταιρεία θα παρουσιάσει και το e-408, την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του νέου 408, τον Σεπτέμβριο της επόμενης χρονιάς.

    Εκτός αυτών, αναφερόμενη στα σχέδια του Ομίλου Stellantis για το 2024, επιβεβαίωσε ότι η Fiat θα αρχίσουν επίσημα οι πωλήσεις τόσο το 600e όσο και του νέου Topolino, του ηλεκτροκίνητου τετράκυκλου για τη μικροκινητικότητα εντός πόλης.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το Peugeot Rifter γίνεται ηλεκτρικό
    Το Peugeot Rifter γίνεται ηλεκτρικό

    Η περιπετειώδης επιβατική εκδοχή του Peugeot Rifter προστίθεται στην ηλεκτρική γκάμα της γαλλικής εταιρίας.

    Το Peugeot Rifter είναι ένα μοντέλο που απευθύνεται στους λάτρεις της περιπέτειας που όμως θέλουν την ευρυχωρία και την πρακτικότητα των άφθονων χώρων ενός πολυμορφικού μοντέλου. Συνεχίζοντας λοιπόν την πορεία της προς τον εξηλεκτρισμό η Peugeot παρουσίασε και την ηλεκτρική εκδοχή του Rifter. Το αμιγώς ηλεκτρικό E-Rifter, έχει μπαταρία 50 kWh η οποία επιτρέπει αυτονομία έως 320 χλμ. (κατά «WLTP»). Τo E-Rifter που θα διατίθεται στην ελληνική αγορά θα έχει βασικό ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW και οι συσσωρευτές του δύνανται να φορτίσουν και σε παροχή DC έως 100 kW. Όπως αναφέρει η Peugeot, σε παροχή wallbox 7,4 kW αυτοί φορτίζουν πλήρως με ενέργεια σε 7,5 ώρες. Σε wallbox 11 kW ο αντίστοιχος χρόνος που απαιτείται είναι πέντε ώρες, ενώ σε οικιακή παροχή (16 Α) χρειάζονται 15 ώρες. Τέλος, σε ταχυφορτιστή 100 kW οι μπαταρίες του αυτοκινήτου φορτίζουν σε μισή ώρα για το 0%-80% της συνολικής χωρητικότητάς του. Αναφορικά με την απόδοσή του, το E-Rifter διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 136 ίππων και μέγιστης ροπής 270 Nm, o οποίος κινεί τους εμπρός τροχούς. Για την όσο το δυνατόν καλύτερη διαχείριση της ενέργειας κάθε φορά, έχει σύστημα παραμετροποίησης της ροπής το οποίο διαθέτει τρεις επιλογές: «Εco», «Normal» και «Power», αντίστοιχα. Το νέο μοντέλο τη Peugeot θα διατίθεται σε δύο εκδοχές, τόσο ως πενταθέσιο όσο και ως επταθέσιο Στην πρώτη περίπτωση το μήκος φτάνει τα 4,4 μέτρα και στη δεύτερη τα 4,7 μέτρα, αντιστοίχως.

    Στην επταθέσια εκδοχή του, οι πλάτες των καθισμάτων της δεύτερης και της τρίτης σειράς μπορούν να αναδιπλωθούν στο πάτωμα παρέχοντας μεγάλη δυνατότητα για τη μεταφορά ογκωδών αντικειμένων. Σύμφωνα με την Peugeot, το πορτμπαγκάζ του E-Rifter έχει χωρητικότητα που κυμαίνεται από τα 775 λίτρα έως τα 4.000 λίτρα, στην επταθέσια εκδοχή του. To αυτοκίνητο έχει δύο συρόμενες πλαϊνές πόρτες κάτι που συμβάλλει στην πρακτικότητα και την ευκολία των επιβατών για την επιβίβαση και την αποβίβασή τους προς και από αυτό. Επίσης, στην πίσω πόρτα το εκεί κρύσταλλο μπορεί να ανοίγει και χωριστά από αυτή. Η πρακτικότητά του εφαρμόζεται γενικότερα στο εσωτερικό όπου υπάρχουν θήκες για την τοποθέτησης μικροαντικειμένων συνολικής χωρητικότητας 186 λίτρων. Στο ταμπλό του E-Rifter έχει εφαρμοστεί το i-Cockpit της Peugeot, δείχνοντας τη σύγχρονη μορφή που έχουν επιλέξει τα στελέχη της για τα νέα μοντέλα της. Τέλος, το επίπεδο εξοπλισμού του νέου μοντέλου είναι υψηλό, σύμφωνα με τα δεδομένα που έχει υιοθετήσει η γαλλική εταιρεία για τα επιβατικά μοντέλα της (και όχι μόνο).

    Πηγή: Protothema.gr

  • Peugeot: Καταιγισμός νέων ηλεκτρικών μοντέλων
    Peugeot: Καταιγισμός νέων ηλεκτρικών μοντέλων

    Η γαλλική εταιρία επιταχύνει τις διαδικασίες για την πλήρη στροφή της προς την ηλεκτροκίνηση.

    Όπως έχουν ανακοινώσει στελέχη της εταιρίας σχεδιάζει, ούτε λίγο ούτε πολύ, πέντε νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2025.
    Η “φουρνιά” αυτή των μοντέλων θα αφορά ηλεκτρικές εκδοχές από ήδη υπάρχοντα αυτοκίνητα, πριν η εταιρία αφιερωθεί στην καινούργια πλατφόρμα και σε ηλεκτρικά τα οποία θα έχουν εξελιχθεί για αυτό το σκοπό από το 2025 και μετά. Έτσι μέχρι τα μέσα της δεκαετίας η γαλλική εταιρία σχεδιάζει να έχει μία ηλεκτρική εκδοχή από όλα τα μοντέλα της.
    Μία τέτοια έκδοση του νέου 408 είναι επιβεβαιωμένη, ενώ θα υπάρξει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση των νέων 3008 και 5008.

    Παράλληλα θα υπάρχουν και ανανεωμένες εκδόσεις των e-208, e-2008 και e-Rifter. Ενώ μέσα στους επόμενους μήνες θα παρουσιαστεί το ηλεκτρικό e-308. Όσο για το 508 μάλλον δεν θα το δούμε ηλεκτρικό σε αυτή την γενιά, αλλά στην επόμενη φάση του εξηλεκτρισμού της εταιρίας.



    Όλα αυτά μέχρι το 2025, καθώς από εκεί και πέρα θα αρχίσει να μπαίνει σε λειτουργία το επόμενο στάδιο στα ηλεκτρικά της εταιρίας, με βάση την πλατφόρμα STLA. Και ως οδηγός αυτής της νέας εποχής θα έιναι το πρωτότυπο Inception το οποίο παρουσιάστηκε πρόσφατα στην έκθεση CES στο Λας Βέγκας.

    Το πρώτο αυτοκίνητο με έμπνευση το Inception θα παρουσιαστεί το 2025 και θα βγει στην αγορά το 2026. Μέχρι τότε όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρίας θα βασίζονται στις υπάρχουσες πλατφόρμες CMP ή EMP2, και θα έχουν τα γνωστά μηχανικά μέρη σε ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες των 51 kWh που γνωρίζουμε από την υπάρχουσα γκάμα.

    Πάντως δεν αποκλείεται πριν ολοκληρωθεί ο κύκλος αυτών των μοντέλων το ενδεχόμενο να δεχθούν μία αναβάθμιση σε ισχύ των ηλεκτροκινητήρων και σε χωρητικότητα της μπαταρίας, έτσι ώστε να είναι ακόμα πιο ανταγωνιστικά απέναντι όχι μόνο στους ευρωπαίους αλλά και στις προτάσεις της Tesla.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Το θρυλικό Peugeot 205 GTI επιστρέφει
    Το θρυλικό Peugeot 205 GTI επιστρέφει

    Ένα από τα πιο εμβληματικά hot hatch μοντέλα όλων των εποχών, το Peugeot 205 GTI βρίσκεται ξανά στο προσκήνιο.

    Έχουν περάσει σχεδόν 4 δεκαετίες από την στιγμή που η Peugeot παρουσίασε το 205 GTI, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά και σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία της, το οποίο άφησε έντονο το σημάδι στην κατηγορία των τρίθυρων «καυτών» οχημάτων.

    Το γαλλικό μοντέλο ξεκίνησε την εμπορική του πορεία αρχικά με κινητήρα 1,6 λίτρων και κατόπιν παρουσιάστηκε η πιο δυνατή έκδοση, με τον κινητήρα των 1,9 λίτρων.

    Στις ημέρες μας, όσα έχουν απομείνει αποτελούν συλλεκτικά οχήματα. Για να μπορέσουν να τους δώσουν μια «δεύτερη νεότητα», οι άνθρωποι της Tolman Engineering αποφάσισαν να προσφέρουν την τεχνογνωσία τους ώστε να τα διατηρήσουν καλύτερα και να αναβαθμίσουν την απόδοσή τους και τις επιδόσεις τους.

    Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2007 από τον κ. Christopher Tolman και έχει έδρα στην κομητεία του Warwickshire στην κεντροδυτική Αγγλία. Οι μηχανικοί που εργάζονται σε αυτή αναλαμβάνουν να συντηρήσουν και να αναβαθμίσουν το Peugeot 205 GTI που θα τους εμπιστευτεί ο ιδιοκτήτης τους.

    Συγκεκριμένα, το αμάξωμα και το πλαίσιο του αυτοκινήτου ελέγχεται διεξοδικά για σκουριά και για γρατζουνιές. Οτιδήποτε διαπιστωθεί επισκευάζεται και όταν τελειώσει η διαδικασία περνούν τις επιφάνειες με κεραμική επίστρωση για καλύτερη προστασία.

    Σε ό,τι αφορά στο εσωτερικό τού αυτοκινήτου, τοποθετούν καινούργιες ταπετσαρίες και πατάκια, βάζουν νέο τιμόνι με επένδυση από Alcantara, ηχοσύστημα της Blaupunkt με subwoofer και σύστημα Bluetooth, ενώ μπορούν να τοποθετήσουν προαιρετικά και πίνακα οργάνων ψηφιακών ενδείξεων της Motec.

    Εάν το επιθυμεί ο ιδιοκτήτης, μπορεί να εφοδιάσει το Peugeot 205 GTI του με immobilizer και συναγερμό, σύστημα κλειδώματος και ξεκλειδώματος των θυρών από απόσταση, συσκευή εντοπισμού του αυτοκινήτου (για την περίπτωση κλοπής) και σύστημα ελέγχου του μέσω του smartphone.

    Ωστόσο, εκτός αυτών, το σημαντικότερο είναι οι βελτιώσεις που κάνουν στον κινητήρα, στην ανάρτηση και στο κιβώτιο ταχυτήτων του Peugeot. Συγκεκριμένα, στον κινητήρα τοποθετείται αλουμινένιο μπλοκ, καινούργια 16βάλβιδη κεφαλή, νέοι εκκεντροφόροι και νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενη κεντρική μονάδα με σύστημα «fly-by-wire» για την «πεταλούδα».

    Σύμφωνα με την Tolman Engineering, χάρη στις βελτιώσεις η απόδοση του χωρητικότητας 1.905 κ. εκ. κινητήρα αυξάνεται στους 203 ίππους και η μέγιστη ροπή του στα 217 Nm. Συγκριτικά, όταν παρουσιάστηκε το 205 GTI 1.9 απέδιδε μέγιστη ισχύ 130 ίππους και μέγιστη ροπή 160 Nm.

    Η αύξηση στην απόδοσή του συνεπάγεται και τις ταχύτερες επιδόσεις. Έτσι, όπως ανακοινώνει η εταιρεία, για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται πλέον 6,5 δευτερόλεπτα (έναντι 7,8 δευτερολέπτων) και η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 225 χλμ./ώρα (από 190 χλμ./ώρα).

    Για να περνά η μεγαλύτερη ισχύς στον δρόμο χωρίς πρόβλημα, ο Βρετανός βελτιωτής τοποθετεί διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Quaife, ενώ επεμβαίνει και στην ανάρτηση.

    Στην τελευταία, τοποθετεί ρυθμιζόμενα ψαλίδια βάσης, μεγαλύτερης διαμέτρου αντιστρεπτική ράβδο εμπρός και κατάλληλα για την περίσταση αμορτισέρ της Bilstein.Φυσικά, οι αλλαγές κοστίζουν, καθώς όπως ανακοινώνει η εταιρεία, η τιμή πώλησης του Peugeot 205 GTI ξεκινά από τις 55.000 λίρες (περίπου 68.300 ευρώ).

    Πηγή: Protothema.gr

  • Peugeot 2008: To best-seller τα έχει ολα
    Peugeot 2008: To best-seller τα έχει ολα

    Την ίδια ώρα που όλα γύρω του αλλάζουν, το Peugeot 2008 έχει εδραιωθεί στην κορυφή των πωλήσεων, με όπλα του την κομψή αισθητική, την τεχνολογική αρτιότητα και μια γκάμα κινητήρων που ικανοποιεί όλα τα «θέλω».

    Όσο δύσκολο είναι να αναρριχηθείς στην κορυφή τόσο δύσκολο είναι να τη διατηρήσεις. Αυτό έχει δείξει η αυτοκινητική ιστορία και ελάχιστα μοντέλα έχουν καταφέρει να «γλιτώσουν» από τον κανόνα. Ανάμεσα στις λαμπρές εξαιρέσεις φιγουράρει το Peugeot 2008, το οποίο αρνείται με νύχια και με δόντια να αποχωριστεί την πρωτιά σε πανευρωπαϊκό και ελληνικό επίπεδο.

    Η πολύμηνη παρουσία του “Ελληνικού Car of the Year” στην κορυφή των SUV – ανεξαρτήτως κατηγορίας – φυσικά έγκειται σε μια πληθώρα παραγόντων: Ξεχειλίσει από σχεδιαστική ένταση, ενσωματώνει high-tech συστήματα, διακρίνεται για την κατασκευαστική του αρτιότητα και φυσικά διατίθεται σε μια ευρεία γκάμα κινητήρων. Ας ξετυλίξουμε, όμως, το κουβάρι… της επιτυχίας από την αρχή.

    Το βασικό του “όπλο” στην μάχη της κυριαρχίας έναντι των αντιπάλων του είναι αναντίρρητα το χαρισματικό του design. Οι σχεδιαστές της εταιρίας θέλησαν να ξεφύγουν από την πεπατημένη των μικρών SUV και τελικά δημιούργησαν ένα σαγηνευτικό σύνολο,με κομψές γραμμές και έναν έντονο δυναμισμό που θυμίζει ότι τα αυτοκίνητα της Peugeot προσφέρουν εκτός των άλλων και σπορτίφ οδηγικό χαρακτήρα.

    Χάρη στις δυναμικές γραμμές που δένουν αρμονικά με τις ρέουσες επιφάνειές και τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, το νέο Peugeot 2008 διαθέτει ιδιαίτερη εμφάνιση και έντονη προσωπικότητα.

    Στο μπροστινό μέρος τα βλέμματα πέφτουν πάνω στη χαρακτηριστική φωτιστική υπογραφή, στο οριζόντιο καπό και στην εκλεπτυσμένη μάσκα, για να περάσουμε στο προφίλ όπου πρωταγωνιστούν οι ζάντες των 18”.

    Αντίστοιχα υψηλής αισθητικής είναι και το σαλόνι του 2008, με το 3D i-Cockpit να κερδίζει τις εντυπώσεις, αποτελώντας ένα μοναδικό χαρακτηριστικό για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Η απεικόνιση πληροφοριών στον τρισδιάστατο πίνακα οργάνων i-Cockpit 3D θυμίζει ολόγραμμα ή ακόμα και το cockpit ενός πολεμικού αεροσκάφους.

    Οι ενδείξεις είναι δυναμικές και κινούμενες, προβάλλουν μπροστά ανάλογα με τον βαθμό σπουδαιότητάς τους με χρόνο διαδραστικότητας της τάξης του μισού δευτερολέπτου, βελτιώνοντας έτσι την οδήγηση τόσο ως προς την αποτελεσματικότητα ανάγνωσης όσο και ως προς την ασφάλεια.

    Στο κέντρο του ταμπλό εδρεύει η οθόνη των 10” και ο χειρισμός της γίνεται μέσω των πλήκτρων αφής που βρίσκονται δίπλα στους ξεχωριστούς διακόπτες αεροπορικού τύπου.


    Πέρα από το εντυπωσιακό σχεδιαστικό εύρημα των ψηφιακών οργάνων, η Peugeot με το 2008 κινεί τα νήματα στους τομείς της ποιότητας και της ευρυχωρίας στην κατηγορία του, με εξαιρετικά στην όψη, στη συναρμολόγηση και στην αφή πλαστικά, ιδιαίτερα γενναιόδωρους χώρους για επιβάτες και επισκευές, και γενικά μία αίσθηση πολυτέλειας και άνεσης που συνάδει με αυτοκίνητα μεγαλύτερων segment.

    Μοναδικό για την κατηγορία είναι το επίπεδο εξοπλισμού και ο αριθμός των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης τα οποία ενσωματώνουν την προηγμένη τεχνογνωσία της Peugeot.

    Tο πληθωρικό πακέτο εξοπλισμού περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα Drive Assist Plus (σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2) με Adaptive Cruise Control & λειτουργία Stop & Go, Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας Lane Positioning Assist, Auto Park Assist, τελευταίας γενιάς αυτόματο σύστημα πέδησης εκτάκτου ανάγκης με camera & radar, Αυτόματη ενεργοποίηση μεγάλης σκάλας φώτων, εκτεταμένη λειτουργία αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης, Ενεργό σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας κ.ά.


    Εκτός από τα παραπάνω, παρέχεται πλήρης δυνατότητα διασύνδεσης με smarptphones με λειτουργία Mirror Screen για προβολή των ενδείξεων στην κεντρική οθόνη. Αόμα, διατίθεται Apple CarPlayTM, Android AutoTM και MirrorLinkTM,, ενώ υπάρχει και ειδική θέση για ασύρματη φόρτιση του κινητού καθώς και 4 θύρες USB, δύο εμπρός και δύο για τους πίσω επιβάτες.

    Κινητήρες για όλα τα «θέλω»

    Το νέο μοντέλο προσφέρει την ελευθερία επιλογής μέσα από 3 τύπους κινητήρων: ηλεκτρικό, βενζίνης και diesel, με κοινό παρονομαστή όλων τις καλές επιδόσεις και τη χαμηλή κατανάλωση.

    Οι κινητήρες βενζίνης βασίζονται στον 3κύλινδρο κινητήρα PureTech 1,2 λίτρων: 1,2 PureTech 100 PS με μηχανικό κιβώτιο 6, 1,2 PureTech 130 PS με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή 8αρι αυτόματο EAT8 και 1,2 PureTech 155 PS με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8.

    Σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις Diesel, υπάρχει ο 4κύλινδρος κινητήρας BlueHDi 1,5 λίτρων: 1,5 BlueHDi 100 με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, 1,5 BlueHDi 130 με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8.


    Το πολύ εξελιγμένο ηλεκτρικό e-2008 εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 260 Nm ροπής. Χάρη σ’ αυτό το ιδιαίτερα εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα οι επιδόσεις είναι πραγματικά μοναδικές για την κατηγορία των μικρών SUV, με το 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 8,5 δευτερόλεπτα.

    Η μπαταρία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 50 kWh και εξασφαλίζει αυτονομία πάνω από 320 χιλιόμετρα. Για την φόρτιση της μπαταρίας, χρειάζονται 7 ώρες σε wallbox των 7,4 kW ενώ σε ταχυφορτιστή των 100 kW χρειάζονται μόλις 30 λεπτά προκειμένου η μπαταρία να φτάσει έως το 80% της χωρητικότητάς της.

    Συνοψίζοντας, το 2008 καταφέρνει να αποτελεί τον βασιλιά της πολυπληθούς κατηγορίας των μικρών SUV, ξεχωρίζοντας για την πολύ ιδιαίτερη αισθητική του και τον premium τεχνολογικό του χαρακτήρα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Peugeot 308: 130 χρόνια αυτοκινητιστικής αριστείας
    Peugeot 308: 130 χρόνια αυτοκινητιστικής αριστείας

    Το κομψό μικρομεσαίο είναι το πρώτο αυτοκίνητο που φέρει το νέο έμβλημα της Peugeot και αποτελεί τον συνεχιστή του μύθου της γαλλικής εταιρείας.

    Αυτοκίνητο-ορόσημο συνιστά το νέο 308 για την Peugeot. Στις 29 Σεπτεμβρίου 2021, η νέα γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου ξεκίνησε την παραγωγή του στο εργοστάσιο της μάρκας στην Mulhouse, ακριβώς 211 χρόνια μετά την ίδρυσή της.

    Το νέο Peugeot 308 αποτελεί μέρος της συνολικής αναβάθμισης της μάρκας τα τελευταία χρόνια, ενώ παράλληλα είναι το πρώτο μοντέλο μαζικής παραγωγής που φέρει το νέο έμβλημα της Peugeot. Η ιστορία της μάρκας ξεκίνησε στις 26 Σεπτεμβρίου 1810, κάτι που την καθιστά ως την παλαιότερη ενεργή μάρκα αυτοκινήτων στον κόσμο.

    Το τρέχον έτος όμως η Peugeot γιορτάζει ένα ακόμα ορόσημο – την είσοδό της στον κόσμο της αυτοκίνησης: Στα τέλη του καλοκαιριού του 1891, δηλαδή μόλις πριν από 130 χρόνια, το πρώτο αυτοκίνητο που παραδόθηκε σε ιδιώτη στη Γαλλία ήταν ένα Peugeot. Και αυτό ήταν η αρχή μιας υπέροχης περιπέτειας.

    Γεννημένη από τη θέληση ενός ανθρώπου και μιας ολόκληρης οικογένειας, η Peugeot έχει διανύσει πάνω από δύο αιώνες σε έναν κόσμο συνεχούς αλλαγής, προσαρμόζοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών της. Στα 211 χρόνια της, το όνομα και τα προϊόντα της Peugeot έχουν μπει σε εκατομμύρια σπίτια, με ποδήλατα, αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες, αλλά και με εργαλεία, ραδιόφωνα, ραπτομηχανές, μύλους πιπεριού και καφέ κ.λπ., κάποια από τα οποία έχουν γίνει εμβληματικά

    Σήμερα η μάρκα βρίσκεται σε περισσότερες από 160 χώρες, επιβεβαιώνοντας έτσι σε καθημερινή βάση την πρόβλεψη του Armand Peugeot ότι το αυτοκίνητο θα έκανε την Peugeot «μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές επιχειρήσεις στη Γαλλία».

    Ο κόσμος έχει αλλάξει αυτά τα 211 χρόνια, αλλά ο ρυθμός της εξέλιξης αυτής έχει επιταχυνθεί σημαντικά την τελευταία δεκαετία. Η ψηφιοποίηση και η υπερσυνδεσιμότητα έχουν πυροδοτήσει νέους τρόπους σκέψης, νέους τρόπους κατανάλωσης και νέους τρόπους μετακίνησης. Με την ήδη εξαιρετικά διευρυμένη γκάμα ηλεκτροκίνησης (το 70% των μοντέλων Peugeot προσφέρουν μία ή περισσότερες ηλεκτρικές εκδόσεις) και μια νέα γενιά συνδεδεμένης ψυχαγωγίας (infotainment) που ξεκίνησε με το νέο 308, η Peugeot εξακολουθεί να βρίσκεται στο προσκήνιο των αλλαγών στην αυτοκίνηση σήμερα.

    Έχουν περάσει 130 χρόνια από τότε που η Peugeot παρέδωσε το πρώτο επιβατικό αυτοκίνητο σε ιδιώτη στις 2 Οκτωβρίου του 1891: Ο κύριος Poupardin, κάτοικος του Dornach, παρήγγειλε το αυτοκίνητό του στις 27 Αυγούστου της ίδιας χρονιάς. Ήταν ένα τετραθέσιο αυτοκίνητο με κινητήρα 2 ίππων! Από εκείνη την ημέρα του 1891, περίπου 75 εκατομμύρια οχήματα έχουν παραδοθεί σε 160 χώρες όπου η μάρκα έχει παρουσία.

    Οι λάτρεις των vintage αυτοκινήτων (αλλά και των πιο εκσυγχρονισμένων) θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν ένα μοντέλο του Peugeot Type 3, το οποίο είναι πανομοιότυπο με αυτό που παραδόθηκε στον κύριο Poupardin το 1891, στο μουσείο Peugeot Adventure Museum στην περιοχή Sochaux.

    Πηγή: Protothema.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ