Tα πλάνα της ανακοίνωσε η Renault, με στόχο την εξοικονόμηση κεφαλαίων για το λανσάρισμα των κορυφαίων μοντέλων της.
Η Renault μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύει να μειώσει τα πάγια έξοδα κατά 2 δισ. ευρώ, και με ορίζοντα το 2025 αυτό το ποσό να αυξηθεί στα 3 δισ.
«Πρόκειται για (σ.σ. απώλειες) 35-40 εκ. ευρώ την ημέρα», ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι «πρέπει να επαναφέρουμε τη Renault σε μια καλύτερη κατάσταση, έτσι ώστε να μπορούμε να επενδύσουμε στο μέλλον».
Η συνολική παραγωγή θα μειωθεί κατά 500.000 αυτοκίνητα, αριθμός διπλάσιος από τις προγενέστερες προβλέψεις. Καταλυτικό ρόλο στην αναθεώρηση των προβλέψεών της προς τα κάτω, συνετέλεσε η κρίση με την έλλειψη ημιαγωγών που έχει αποδιοργανώσει τις εφοδιαστικές αλυσίδες, μη επιτρέποντας στις εταιρείες να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες τους.
Η νέα μονάδα της Renault, Mobilize, που αφορά υπηρεσίες κινητικότητας, αναμένεται να παράγει το 20% του κύκλου εργασιών της, με ορίζοντα το 2030.
Τέλος, ο ισχυρός άνδρας τόνισε πως έχουν πάρει έγκριση για παραγωγή 12 projects.