Auto Moto

Ετοιμάζεται το ολοκαίνουριο Peugeot 408

Ετοιμάζεται το ολοκαίνουριο Peugeot 408

Το νέο μοντέλο της Peugeot αναμένεται να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά της κατηγορίας των coupe-SUV, με όπλα του τη δυναμική εμφάνιση, τον ψηφιακό διάκοσμο και τη μεγάλη γκάμα κινητήρων του.

Στον χορό των coupe-SUV αναμένεται να μπει η Peugeot, απαντώντας στη Renault που πρόσφατα έκανε θόρυβο με το Arkana.

Αυτό θα σταδιοδρομήσει υπό την ονομασία 408, κλείνοντας το μάτι στους νοσταλγούς του κομψού 406 Coupé που παρήχθη από τα μέσα του ’90 έως τo 2004.

Σύμφωνα με γαλλικά δημοσιεύματα, το τέταρτο κατά σειρά SUV της μάρκας –μετά τα 2008, 3008 και 5008– θα βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2-V3 της τελευταίας γενιάς 308, και συγκεκριμένα θα χρησιμοποιεί το μεταξόνιο (2,74 μ.) της station wagon εκδοχής του μικρομεσαίου μοντέλου, εξασφαλίζοντας αρκετό χώρο στους πίσω επιβάτες.

Το 408 θα στέκεται περίπου στα 4,5 μέτρα, και σε επίπεδο εμφάνισης θα υιοθετεί όλα τα μοντέρνα στιλιστικά στοιχεία της Peugeot. Στο μπροστινό μέρος μεγάλο highlight αναμένεται να συνιστούν οι λεπτοί LED προβολείς, πλαισιωμένoι περίτεχνα από τα γνωστά κάθετα φώτα ημέρας σε στυλ χαυλιόδοντα, τα οποία θα καταλήγουν στο εσωτερικό μεγάλων εισαγωγών αέρα.


Το βλέμμα θα μαγνητίζει και η μεγάλη κομψή μάσκα όπου θα ενσωματώνεται το νέο λογότυπο του brand, όπως και ο δυναμικός προφυλακτήρας. Οι μεγάλες ζάντες θα προσφέρουν επιπλέον δόσεις κομψότητας στο μικρομεσαίο coupe SUV, παίρνοντας θέση κάτω από τα φουσκωμένα φτερά, που, από κοινού με την έντονα επικλινή οροφή, θα προσδίδουν στο 408 έντονα δυναμική υπόσταση.

Στο πίσω μέρος φαίνεται πως θα ακολουθείται κατά γράμμα το σχεδιαστικό μοτίβο του νέου 308, με μεγάλη πρωταγωνίστρια τη μαύρη φάσα που γεφυρώνει τα εκλεπτυσμένα φώτα.

Στο εσωτερικό θεωρείται δεδομένο ότι θα γίνει εκτενής χρήσης ποιοτικών υλικών, με διάχυτο το digital άρωμα, μέσω της παρουσίας μιας οθόνης αφής 10” για το νέο σύστημα infotainment i-Connect Advanced, και της ίδιας διαμέτρου ψηφιακού πίνακα οργάνων.

Από το 308 θα κληρονομούνται και τα μοτέρ, με την γκάμα να απαρτίζεται από έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα PureTech των 1.200 κυβικών (αποκλειστικά στην έκδοση ισχύς των 130 ίππων) και έναν diesel BlueHDi 1.500 κυβικών επίσης με 130 ίππους.

Το «παρών» θα δίνουν και οι plug-in υβριδικές εκδόσεις, Hybrid 180 & 225 με τον τετρακύλινδρο 1.600αρη βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα 84 PS. Η ηλεκτρική ενέργεια θα αποθηκεύεται σε μπαταρία χωρητικότητας 12,4 kWh εξασφαλίζοντας ηλεκτρικά αυτονομία 60 χλμ.
Πηγή: Protothema.gr

TAGS:

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup