Τετάρτη, 08 Ιουνίου 2022 11:41

Φροντιστήριο Θεμέλιο: Απαντήσεις & σχόλιο για τα θέματα των Λατινικών

Γράφτηκε από την
Ad Slot
Anastasopoulos themelioΤα Λατινικά επέστρεψαν ως πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα μετά από 2 έτη με αλλαγές βασισμένες στο νέο τρόπο εξέτασης (μείωση των μονάδων της μετάφρασης και αντικατάστασή τους από ερωτήσεις από την εισαγωγή του σχολικού εγχειριδίου της Β΄Λυκείου, καθώς επίσης και ετυμολογικές παρατηρήσεις).
Τα ζητούμενα που αφορούσαν την εξέταση γνώσεων στη γραμματική της Λατινικής είναι κλιμακούμενης δυσκολίας και καλύπτουν μεγάλο εύρος της ύλης από Β και Γ Λυκείου, ενώ οι συντακτικές παρατηρήσεις κρίνονται πιο απαιτητικές όπως συμβαίνει πάντα (πλην της συντακτικής αναγνώρισης όρων από το κείμενο), καθώς προϋποθέτουν σωστή μελέτη και συνδυασμό γνώσεων γραμματικής και συντακτικού. Πιο συγκεκριμένα τα ζητούμενα Δ2α και Δ2β θα κρίνουν τις υψηλές βαθμολογίες.
Οι υποψήφιοι οι οποίοι είχαν εργαστεί μεθοδικά ανεξαρτήτως συνθηκών κατά τις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου δεν αντιμετώπισαν ιδιαίτερο πρόβλημα.
Το Φροντιστήριο ΘΕΜΕΛΙΟ εύχεται καλή συνέχεια σε όλους τους υποψηφίους!!
Γιώργος Αναστασόπουλος - Φιλόλογος
themelio latinika apantiseis 1
themelio latinika apantiseis 2
themelio latinika apantiseis 3
Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 08 Ιουνίου 2022 12:02

Σχετικά Άρθρα

  • Φροντιστήρια Ορόσημο - Θαλής: Σχόλια & απαντήσεις για τα θέματα σε Χημεία - Λατινικά - Πληροφορική
    Φροντιστήρια Ορόσημο - Θαλής: Σχόλια & απαντήσεις για τα θέματα σε Χημεία - Λατινικά - Πληροφορική

    Σχόλιο για τα θέματα στη Χημεία

    orosimo panelladikes24 ximeia sxolio

    Απαντήσεις για τα θέματα της Χημείας

    orosimo panelladikes24 ximeia 1

    orosimo panelladikes24 ximeia 2

    orosimo panelladikes24 ximeia 3

    orosimo panelladikes24 ximeia 4

    orosimo panelladikes24 ximeia 5

    Σχόλιο για τα θέματα στα Λατινικά

    orosimo panelladikes24 latinika sxolio

    Απαντήσεις για τα θέματα στα Λατινικά

    orosimo panelladikes24 latinika 1

    orosimo panelladikes24 latinika 2

    orosimo panelladikes24 latinika 3

    Σχόλιο για τα θέματα της Πληροφορικής

    orosimo panelladikes24 pliroforiki sxolio

    Απαντήσεις για τα θέματα της Πληροφορικής

    orosimo panelladikes24 pliroforiki 1

    orosimo panelladikes24 pliroforiki 2

    orosimo panelladikes24 pliroforiki 3

    orosimo panelladikes24 pliroforiki 4

    orosimo panelladikes24 pliroforiki 5

    orosimo panelladikes24 pliroforiki 6

    orosimo panelladikes24 pliroforiki 7

  • Φροντιστήριο Κύβος: Σχολιασμός των θεμάτων στα Λατινικά
    Φροντιστήριο Κύβος: Σχολιασμός των θεμάτων στα Λατινικά

    Ελαφρώς πιο απαιτητικά τα θέματα σε σχέση με πέρυσι

    Τα φετινά θέματα των Λατινικών χαρακτηρίζονται σαφή και ξεκάθαρα χωρίς ιδιαιτερότητες αλλά απαιτούσαν μεγαλύτερη προσοχή στις γραμματικές παρατηρήσεις .Ειδικότερα έπεσαν αποσπάσματα των κειμένων 19 και 42 του σχολικού εγχειριδίου και οι υποψήφιοι κλήθηκαν να μεταφράσουν ένα μέρος των κειμένων . Η ερώτηση εισαγωγής (Β1) ήταν πολλαπλής επιλογής κάτι που βοήθησε τους υποψηφίους να κερδίσουν εύκολα τις βαθμολογικές μονάδες. Επίσης το (Β2) η συσχέτιση των λέξεων της Λατινικής με λέξεις που χρησιμοποιούνται στα Νέα Ελληνικά ήταν αρκετά εύκολη. Οι παρατηρήσεις (Γ1, Γ2α, Γ2β) που σχετίζονται με τη γραμματική εξέταζε μεγάλος εύρος της ύλης και ήθελε ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια, ωστόσο οι παρατηρήσεις ήταν αναμενόμενες. Μάλιστα η ( Γ2α) έπεσε με τη μορφή εντοπισμού .

    Το συντακτικό ήταν διαχειρίσιμο από τους μαθητές . Κινήθηκε στο κλασικό μοτίβο αφού ζητήθηκε η συντακτική αναγνώριση λέξεων, αναγνώριση δευτερεύουσας πρότασης , μετατροπή από παθητική σύνταξη σε ενεργητική ενώ το ( Δ2β) ζητούσε αναγνώριση αφαιρετικής απόλυτης μετοχής και ανάλυση της σε δευτερεύουσα χρονική πρόταση.

    Συμπερασματικά ,στο σύνολο τους τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας .Οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές δεν θα δυσκολευτούν και αναμένεται να πετύχουν υψηλές βαθμολογίες.

    Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στην προσπάθειά τους και καλά αποτελέσματα!!!

    kyvos panelladikes24 zefi psaraki

    Ψαράκη Ζέφη - Φιλόλογος

    Κύβος, Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης

  • Πρότυπο Φροντιστηριακό Κέντρο Άνοδος: Σχόλιο & απαντήσεις στα Λατινικά (video)
    Πρότυπο Φροντιστηριακό Κέντρο Άνοδος: Σχόλιο & απαντήσεις στα Λατινικά

    Σήμερα οι μαθητές των Ανθρωπιστικών Επιστημών διαγωνίσθηκαν στο μάθημα των Λατινικών. Τα θέματα ήταν σαφή και οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές αναμένεται να σημειώσουν υψηλές βαθμολογίες.

    Τα ερωτήματα αφορούσαν αποσπάσματα των κειμένων 19 και 42. Οι ερωτήσεις εισαγωγής και ετυμολογικών ήταν αναμενόμενες και δεν παρουσίαζαν κάποια δυσκολία.

    Ειδικότερα, η ερώτηση εισαγωγής περιοριζόταν στις πρώτες σελίδες του σχολικού εγχειριδίου. Οι ασκήσεις της Γραμματικής και του Συντακτικού ακολουθούν τον τρόπο εξέτασης των προηγούμενων ετών και ήταν διατυπωμένες με σαφήνεια.

    Πιο συγκεκριμένα, οι ερωτήσεις της Γραμματικής εξέταζαν αρκετά μεγάλο μέρος της ύλης, ενώ οι ασκήσεις του Συντακτικού προϋπέθεταν καλή γνώση των συντακτικών φαινομένων των δευτερευουσών προτάσεων, της μετατροπής της σύνταξης και της ανάλυσης μετοχής.

    Δείτε το σχόλιο της Φιλολόγου Ελένης Λέντζιου από το Πρότυπο Φροντιστηριακό Κέντρο Άνοδος στον Πύργο, για τα θέματα που εξετάστηκαν οι μαθητές των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2024 στα Λατινικά.

    Απαντήσεις

    Α1. Όταν ήταν ύπατοι ο Μάρκος Τύλλιος Κικέρωνας και ο Γάιος Αντώνιος, ο Λεύκιος Σέργιος Κατιλίνας, άνδρας πάρα πολύ αριστοκρατικής καταγωγής αλλά πάρα πολύ διεφθαρμένου χαρακτήρα συνωμότησε εναντίον της πολιτείας. Αυτόν κάποιοι ένδοξοι αλλά φαύλοι άνδρες (τον) ακολούθησαν. Ο Κατιλίνας από τον Κικέρωνα εκδιώχτηκε από την πόλη. Οι σύντροφοί του συνελήφθησαν και στη φυλακή στραγγαλίστηκαν.

    […] ενεργώντας κάτω από την επιρροή αυτών πολλοί, όχι μόνο αχρείοι αλλά και άπειροι, αν τον είχα τιμωρήσει, θα έλεγαν ότι αυτό έγινε σκληρά και τυραννικά. Τώρα καταλαβαίνω ότι αν αυτός φθάσει στο στρατόπεδο του Μανλίου, όπου κατευθύνεται, κανείς δεν θα είναι τόσο ανόητος, που (ώστε) να μην βλέπει ότι έγινε συνωμοσία, κανείς τόσο αχρείος, που (ώστε) να μην το ομολογήσει.

    B1. 1.β

    2.α.

    3.β

    4.γ

    5.γ

    Β2. ρεαλιστής → rem

    σοσιαλισμός → socii

    στραγγαλίζω → strangulati sunt

    φίρμα → confirmaverunt

    ρήγας → regie

    Γ1. nobilissima genera

    clariores – clarissimi

    cuiusdam

    viros

    urbium

    carcer

    spe

    sententiam

    multum – plus – plurimum

    earum

    coniuratio

    Γ2α. pervenerit → pervenire

    videat → videre

    fateatur → fateri

    Γ2β. coniurem

    consequuntur

    expellebas

    deprehendendi

    aluissemus

    nascituram

    dic

    intellectu

    esse

    Δ1.α. ingenii → γενική της ιδιότητας στο vir

    ex urbe → εμπρόθετος προσδιορισμός κίνησης από τόπο στο expulsus est

    eius → γενική κτητική στο socii

    non credendo → απρόθετη αφαιρετική γερουνδίου που λειτουργεί ως επιρρηματικός προσδιορισμός του τρόπου στο ρήμα confirmaverunt

    factum esse: αντικείμενο στο ρήμα dicerent και ειδικό απαρέμφατο

    Δ1β. qui non fateatur: δευτερεύουσα επιρρηματική αναφορική συμπερασματική πρόταση. Εισάγεται με την αναφορική αντωνυμία qui (non), γιατί είναι αρνητική (qui non = ut non is) και προσδιορίζει τον όρο neminem της πρότασης εξάρτησης. Στην κύρια πρόταση υπάρχει το επίρρημα tam, με το οποίο προεξαγέλλεται η αναφορική συμπερασματική πρόταση. Εκφέρεται με υποτακτική, γιατί το αποτέλεσμα στη λατινική θεωρείται πάντοτε μια υποκειμενική κατάσταση. Συγκεκριμένα, χρόνου ενεστώτα (fateatur), γιατί εξαρτάται από αρκτικό χρόνο (άμεσα από το απαρέμφατο fore: μέλλοντας και έμμεσα από το ρήμα intellego: ενεστώτας) και αναφέρεται στο παρόν – μέλλον. Έχουμε ιδιομορφία ως προς την ακολουθία των χρόνων, γιατί το αποτέλεσμα είναι ιδωμένο τη στιγμή που εμφανίζεται στο μυαλό του ομιλητή (συγχρονισμός της κύριας με τη δευτερεύουσα πρόταση) και όχι τη στιγμή της πιθανής πραγματοποίησής του.

    Δ2α. Antonius, alter consul, Catilinam ipsum proelio victum interfecit.

    Δ2β. Marco Tullio Cicerone et Gaio Antonio consulibus: ιδιόμορφη αφαιρετική απόλυτη του χρόνου στο ρήμα coniuravit. Τα κύρια ονόματα Marco Tullio Cicerone και Gaio Antonio λειτουργούν ως υποκείμενο, ενώ το consulibus, ουσιαστικό που δηλώνει αξίωμα, λειτουργεί ως κατηγορηματικός προσδιορισμός στο υποκείμενο. Η χρήση της ιδιόμορφης αφαιρετικής απόλυτης γίνεται λόγω έλλειψης μετοχής ενεστώτα του ρήματος sum.

    Μετατροπή: Cum Marcus Tullius Cicero et Gaius Antonius consules essent.

    Η φιλολογική ομάδα του Πρότυπου Φροντιστηριακού Κέντρου άνοδος

    Ασημακόπουλος Παναγιώτης

    Βούρτση Ζωή

    Λέντζιου Ελένη

    Λέντζιου Έφη

    Λούτα Γιορένα

    Σαργέντη Σοφία

    Σεφερλή Γιάννα

  • Φροντιστήριο Θεμέλιο: Απαντήσεις & σχολιασμός των θεμάτων στα Λατινικά Προσανατολισμού
    Φροντιστήριο Θεμέλιο: Απαντήσεις & σχολιασμός των θεμάτων στα Λατινικά Προσανατολισμού

    Τα σημερινά θέματα στο μάθημα των Λατινικών Προσανατολισμού για το Γενικό Λύκειο κινούνται στο ίδιο ύφος με αυτά των προηγούμενων ετών.

    Παρά το γεγονός αυτό κρίνονται απαιτητικά γιατί καλύπτουν πολύ μεγάλο εύρος της ύλης στην εξέταση των γραμματικών φαινομένων, ενώ και η σωστή προσέγγιση των των συντακτικών παρατηρήσεων προϋποθέτουν άριστη και λεπτομερή γνώση και κατανόηση από την πλευρά των υποψηφίων.
    Πιο συγκεκριμένα, τα αποσπάσματα προς εξέταση προέρχονται από το μάθημα 19 (σχολικό εγχειρίδιο Β΄Λυκείου) και από το μάθημα 42 (σχολικό εγχειρίδιο Γ΄Λυκείου).
    Από τους υποψηφίους ζητήθηκαν η μετάφραση κάποιων αποσπασμάτων, μία παρατήρηση από την εισαγωγή με τη μορφή πολλαπλής επιλογής και εντοπισμός λατινικών λέξεων ετυμολογικά συγγενών με λέξεις που δίνονται στη νέα ελληνική.
    Οι παρατηρήσεις στη γραμματική καλύπτουν μεγάλο μέρος της ύλης (ουσιαστικά, επίθετα, παραθετικά επιθέτων και επιρρημάτων, ρήματα), ενώ η εξέταση του συντακτικού περιλαμβάνει εκτός από την συντακτική αναγνώριση λέξεων, αναγνώριση δευτερεύουσας πρότασης, τροπή σύνταξης και ανάλυση φράσης σε δευτερεύουσα πρόταση.
    Οφείλουμε να επισημάνουμε ότι τα Λατινικά μπορεί να θεωρείται από πολλούς το "εύκολο" μάθημα της Κατεύθυνσης, αλλά οι υψηλές βαθμολογίες επιτυγχάνονται με προσεκτική και μεθοδική μελέτη από τη Β΄Λυκείου με τη συνδρομή της κατάλληλης φροντιστηριακής υποστήριξης από έμπειρους καθηγητές.
    themelio panelladikes24 anastasopoulos
    Για το Φροντιστήριο Μ.Ε. Θεμέλιο,
    Γιώργος Αναστασόπουλος - Φιλόλογος

    Απαντήσεις

    themelio panelladikes24 latinika 1
    themelio panelladikes24 latinika 2
    themelio panelladikes24 latinika 3
  • Φροντιστήρια Ορόσημο - Θαλής: Σχόλιο & απαντήσεις για τα Λατινικά
    Φροντιστήρια Ορόσημο - Θαλής: Σχόλιο & απαντήσεις για τα Λατινικά

    orosimo panelladikes24 latinika sxolio

    orosimo panelladikes24 latinika 1

    orosimo panelladikes24 latinika 2

    orosimo panelladikes24 latinika 3

  • Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχόλιο & απαντήσεις για τα θέματα των Λατινικών
    Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχόλιο & απαντήσεις για τα θέματα των Λατινικών

    Τα θέματα των Λατινικών χαρακτηρίζονται ως εύκολα και χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις.

    Ζητήθηκε από τους υποψηφίους η μετάφραση αποσπασμάτων από τα κείμενα 19 και 42. Οι ασκήσεις που σχετίζονται με την εισαγωγή και την ετυμολογία των λέξεων χαρακτηρίζονται εύκολα επιλύσιμες. Οι ασκήσεις της γραμματικής δεν παρουσιάζουν δυσκολίες. Οι ασκήσεις του συντακτικού είναι απλές και διατυπωμένες με σαφήνεια.

    Ανακεφαλαιώνοντας, τα θέματα είναι βατά και κατανοητά. Οι καλά προετοιμασμένοι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να αριστεύσουν.

    Απαντήσεις

    Α1. Όταν ο Μάρκος Τύλλιος Κικέρωνας και ο Γάιος Αντώνιος ήταν ύπατοι, o Λεύκιος Σέργιος

    Κατιλίνας, (ένας) άνδρας πάρα πολύ αριστοκρατικής καταγωγής, αλλά πάρα πολύ διεφθαρμένου χαρακτήρα, συνωμότησε ενάντια στην πολιτεία. Τον είχαν ακολουθήσει μερικοί ένδοξοι, αλλά φαύλοι άνδρες. Ο Κατιλίνας διώχτηκε από την πόλη από τον Κικέρωνα. Οι σύντροφοί του συνελήφθησαν και στραγγαλίστηκαν στη φυλακή.

    Ενεργώντας κάτω από την επιρροή αυτών πολλοί, όχι μόνον αχρείοι αλλά και άπειροι, αν τον είχα τιμωρήσει, θα έλεγαν πως αυτό έγινε σκληρά και τυραννικά. Τώρα καταλαβαίνω πως, αν αυτός φτάσει στο στρατόπεδο του Μάνλιου, όπου κατευθύνεται, κανείς δε θα είναι τόσο ανόητος, που να μη βλέπει πως έγινε συνωμοσία, κανείς τόσο αχρείος, που να μην το ομολογήσει.

    Β1.

    1. β

    2.α

    3. β

    4. γ

    5. γ

    Β2.

    Ρεαλιστής : rem

    Σοσιαλισμός : Socii

    Στραγγαλίζω : strangulati

    Φίρμα : confirmaverunt

    Ρήγας : regie

    Γ1.

    nobilissima genera

    clariores – clarissimi

    cuiusdam

    viros

    urbium

    carcer

    spe

    sententiam

    multum / multo - plus - plurimum

    earum

    coniuratio

    Γ2. α.

    pervenerit : pervenire

    videat : videre

    fateatur : fateri

    Γ2.β.

    coniurem

    consequuntur

    expelebas

    deprehendendi

    aluissemus

    nascituram

    dic

    intellectu

    esse

    Δ1.α.

    ingenii: είναι γενική της ιδιότητας στο «vir»,

    ex urbe: είναι εμπρόθετος επιρρηματικός προσδιορισμός της απομάκρυνσης στο «expulsus est».

    eius: είναι ετερόπτωτος ονοματικός προσδιορισμός, γενική κτητική στο «Socii».

    non credendo: είναι απρόθετη αφαιρετική γερουνδίου που δηλώνει τρόπο στο «confirmaverunt»

    actum esse: είναι ειδικό απαρέμφατο, αντικείμενο του «dicerent»

    Δ1.β.

    qui non fateatur (coniurationem esse factam): δευτερεύουσα αναφορική επιρρηματική συμπερασματική πρόταση που λειτουργεί ως επιρρηματικός προσδιορισμός του συμπεράσματος στο περιεχόμενο της κύριας. Στην κύρια πρόταση υπάρχει το επίρρημα tam, που είναι λέξη ενδεικτική για την αναφορική συμπερασματική. Εκφέρεται με υποτακτική (δυνητική), γιατί το αποτέλεσμα στα λατινικά θεωρείται υποκειμενική κατάσταση· συγκεκριμένα, με υποτακτική ενεστώτα (videat), γιατί εξαρτάται από αρκτικό χρόνο (lego)· υπάρχει ιδιομορφία στην ακολουθία των χρόνων, γιατί το αποτέλεσμα είναι ιδωμένο τη στιγμή που εμφανίζεται στο μυαλό του ομιλητή και όχι τη στιγμή της πιθανής πραγματοποίησής του (συγχρονισμός της κύριας με τη δευτερεύουσα πρόταση.)

    Δ2.α.

    Ab Antōnio, altero consule, Catilīna ipse […] proelio victus, interfectus est»:

    Antonius, alter consul, Catilinam ipsum […] proelio victum, interfecit

    Δ2.β.

    «Marco Tullio Cicerōne et Gaio Antōnio consulibus»

    Ιδιόμορφη αφαιρετική απόλυτη, που έχει θέση επιρρηματικού προσδιορισμού του χρόνου στο coniuravit. Οι αφαιρετικές Marco Tullio Cicerone και Gaio Antonio είναι τα υποκείμενά της, ενώ η αφαιρετική consulibus είναι κατηγορηματικός προσδιορισμός σε αυτά.

    Cum Marcus Tullio Cicero et Gaius Antonius consules essent.

  • Πανελλαδικές 2024: Αυτά είναι τα θέματα σε Λατινικά, Χημεία και Πληροφορική
    Πανελλαδικές 2024: Αυτά είναι τα θέματα σε Λατινικά, Χημεία και Πληροφορική

    Ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας τα θέματα στα μαθήματα Προσανατολισμού που κλήθηκαν να εξεταστούν σήμερα, Πέμπτη, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024 οι υποψήφιοι των ΓΕΛ.

    Δείτε εδώ τα θέματα στα Λατινικά.

    Δείτε εδώ τα θέματα στη Χημεία.

    Δείτε εδώ τα θέματα στην Πληροφορική.

    Υπενθυμίζεται, ότι λόγω των ευρωεκλογών της 9ης Ιουνίου θα υπάρξει κενό εξετάσεων μεταξύ 7 και 11 Ιουνίου για τα ΓΕΛ και μεταξύ 6 και 10 Ιουνίου για τα ΕΠΑΛ. Έτσι, οι Πανελλαδικές για τους υποψηφίους των ΓΕΛ θα ολοκληρωθούν την Τετάρτη 12 Ιουνίου, ενώ για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ θα συνεχιστούν από τις 11 έως τις 17 Ιουνίου.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Σύνδεσμος Φιλολόγων Πύργου-Ολυμπίας: Σχολιασμός των θεμάτων των Λατινικών Προσανατολισμού
    Σύνδεσμος Φιλολόγων Πύργου-Ολυμπίας: Σχολιασμός των θεμάτων των Λατινικών Προσανατολισμού

    Τα θέματα των Λατινικών ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια και δεν παρουσίαζαν ιδιαίτερη δυσκολία . Τα δοθέντα αποσπάσματα προέρχονται από το Β τεύχος, από τα κείμενα ΧΧΙΙΙ (23) και ΧΧΧVΙΙΙ (38) και ζητήθηκε να μεταφραστεί μέρος αυτών.

    Τα θέματα Β1 ,Β2 με ερωτήσεις εισαγωγής και ετυμολογίας δεν παρουσίαζαν δυσκολίες . Στο ίδιο επίπεδο κινήθηκαν και οι ερωτήσεις στη γραμματική που κάλυπταν ευρύ φάσμα γραμματικών φαινομένων και για πρώτη φορά φέτος υπήρχαν ασκήσεις εντοπισμού ονοματικών και ρηματικών τύπων.

    Οι ερωτήσεις στο συντακτικό παρουσίαζαν διαβαθμισμένη δυσκολία με βασική προϋπόθεση την καλή γνώση των φαινομένων και την σωστή προετοιμασία των μαθητών. Και στο συντακτικό για πρώτη φορά φέτος ζητήθηκε από τους μαθητές να εντοπίσουν τις προτάσεις, πριν προβούν στην αναγνώρισή τους.

    Ευχόμαστε στους μαθητές καλή δύναμη και καλή επιτυχία στα υπόλοιπα μαθήματά του.

    Σπανού Γιώτα ΓΕΛ Καράτουλα

    Λαμπαούνα Όλγα 3ο ΓΕΛ Πύργου

    Μέλη του Συνδέσμου Φιλολόγων Πύργου-Ολυμπίας

    (Δελτίο Τύπου)

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς