Η ψήφιση του νομοσχεδίου για την Παιδεία, παρά τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών, οδήγησε χθες το μεσημέρι, σε παράσταση διαμαρτυρίας τα μέλη του Συλλόγου Δασκάλων Νηπιαγωγών Περιφερειών Πύργου, στα γραφεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας.
Η ανακοίνωση του Συλλόγου έχει ως εξής:
«Το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, μετά τη δημόσια διαβούλευση, τη συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και στην Ολομέλεια της Βουλής, ψηφίζεται, παρά τις έντονες διαμαρτυρίες των εκπαιδευτικών και τις προσκλήσεις που έγιναν από πλευράς των Ομοσπονδιών για θεσμικό και ουσιαστικό διάλογο. Το υπουργείο επέλεξε τον τρόπο των μονόπλευρων ενεργειών, απαξιώνοντας τον δάσκαλο που έβαλε πλάτη στις αντίξοες συνθήκες της πανδημίας και εμφανίστηκε ανακόλουθο, φέρνοντας προς ψήφιση ένα αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο για το οποίο όλο αυτό το διάστημα έχουμε εκφραστεί ποικιλοτρόπως και διεξοδικά.
Η Ευρωπαϊκή Συνδικαλιστική Επιτροπή για την Εκπαίδευση (ETUCE), η οποία αντιπροσωπεύει 11 εκατομμύρια εκπαιδευτικούς στην Ευρώπη (132 εκπαιδευτικά συνδικάτα), κάλεσε και παρότρυνε επίμονα την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να συνεργαστεί εποικοδομητικά με τα εκπαιδευτικά συνδικάτα, υπενθυμίζοντας μια από τις 20 βασικές αρχές του Πυλώνα των Κοινωνικών Δικαιωμάτων με βάση την οποία «πρέπει να ενθαρρύνεται και να ενισχύεται η ικανότητα των κοινωνικών εταίρων να προάγουν τον κοινωνικό διάλογο» καλώντας την να δώσει «τον χρόνο και τη δυνατότητα στα εκπαιδευτικά συνδικάτα να καταθέσουν ολοκληρωμένες προτάσεις».
Παρά τις όποιες προσπάθειες, η Υπουργός προτίμησε να προχωρήσει μονομερώς στην κατάθεση του νομοσχεδίου για την «αναβάθμιση» της παιδείας. Μια «αναβάθμιση» που θα έρθει με την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, την εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο, τους μόνιμους αναπληρωτές που θα τιμωρούνται με 2ετή ή και 3ετή αποκλεισμό…
Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας, εκφράζοντας την άποψη και των υπόλοιπων μελών μας, εκφράζει την έντονη αντίδρασή του στο προς ψήφιση νομοσχέδιο και θυμίζει πως θα είμαστε παρόντες σε όσα πρόκειται να πλήξουν το δημόσιο σχολείο με ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ».