Πώς θα γίνει ο επαναπρογραμματισμός των παραδόσεων – Στροφή στις κατ’ οίκον παραδόσεις έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία με τους πελάτες – Τι λέει ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών - «Θα ξεκινήσουμε από σήμερα να επικοινωνούμε με τους πελάτες», λέει επικεφαλής μεγάλης αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
«Δυστυχώς το ελληνικό εμπόριο υποδέχθηκε τη νέα χρονιά με μία ακόμη αρνητική εξέλιξη. Ενώ προετοιμαζόμασταν για το σταδιακό άνοιγμα με την εφαρμογή του click inside», κάνουμε ένα μεγάλο πισωγύρισμα κλείνοντας τα καταστήματα μας», σημειώνει στο protothema.gr ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Σταύρος Καφούνης.
Πέραν των προβλημάτων που θα δημιουργηθούν στην ικανότητα νέων πωλήσεων των καταστημάτων σε μία εποχή που θα άρχισαν να «αχνοφαίνονται» στην αγορά οι προσφορές κυρίως στα εποχιακά είδη, το ξαφνικό lockdown προκαλεί πονοκέφαλο στους εμπόρους για τις παραδόσεις που είχαν δρομολογηθεί για την προσεχή εβδομάδα με τη μέθοδο του click away.
Οι μεγάλες αλυσίδες
Νέες διαδικασίες θα επιχειρήσουν να δρομολογήσουν από σήμερα κιόλας, ημέρα αφιερωμένη συνήθως σε απογραφή, και οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής προκειμένου από Δευτέρα να μπορούν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες που περιμένουν να παραλάβουν με τη μέθοδο του click away τα προϊόντα που αγόρασαν.
«Προετοιμαζόμασταν για το click inside και τώρα ξαφνικά θα περιοριστούμε και πάλι στις ψηφιακές πωλήσεις και τις παραδόσεις σπίτι αναπροσαρμόζοντας εκ νέου το μοντέλο λειτουργίας», σημειώνει στο protothema.gr επικεφαλής μεγάλης αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.
Όπως λέει τα ραντεβού για παραδόσεις που είχαν κλειστεί από Δευτέρα θα επαναπρογραμματιστούν έπειτα από επικοινωνία που θα υπάρξει με τους πελάτες. «Θα επικοινωνήσουμε μαζί τους προκειμένου να δούμε τι θέλουν οι ίδιοι. Πάντως έχουμε ετοιμοπόλεμο το δίκτυο των βαν μας ώστε να γίνουν οι παραδόσεις κατ’ οίκον. Ευτυχώς με το click away μέσα στην κορύφωση της σαιζόν υπήρξε αποκλιμάκωση στο ‘τελευταίο μίλι’ (σσ παραδόσεις) και επομένως είμαστε σε θέση να κάνουμε παράδοση ακόμα και αυθημερόν », σημειώνει.
Σε κάθε περίπτωση πάντως όσοι καταναλωτές ήταν να παραλάβουν το επόμενο διάστημα προϊόντα από καταστήματα, μικρά και μεγάλα, καλό είναι να επικοινωνήσουν με αυτά προκειμένου να δρομολογήσουν τον τρόπο που θα πάρουν στα χέρια τους τα προϊόντα.