Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2018 23:54

GP ΗΠΑ: Επιστροφή στις νίκες για Raikkonen, παράταση στην υπόθεση τίτλος

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Την πρώτη του νίκη από την Αυστραλία το 2013 πανηγύρισε ο Kimi Raikkonen, σε έναν συναρπαστικό αγώνα που έλαβε χώρα στο Circuit of the Americas. Με τον Lewis Hamilton τρίτο και τον Sebastian Vettel τέταρτο, η υπόθεση τίτλος παρέμεινε ανοικτή – αν και ο Βρετανός είναι αγκαλιά με το πέμπτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Σήμερα ο ουρανός του Τέξας ήταν καθαρός, με τη θερμοκρασία αέρα στους 22 βαθμούς, αυτή του οδοστρώματος στα 31 και στα paddock… στο κόκκινο. Καθώς αυτός ο αγώνας μπορούσε να κρίνει και μαθηματικά τον τίτλο, υπήρχε ένταση παντού στον αέρα.

Ο Hamilton εκκινούσε από την pole position, με τον Raikkonen δίπλα του και τον μεγάλο του αντίπαλο στη μάχη του τίτλου Sebastian Vettel μόλις πέμπτο λόγω της ποινής που έλαβε γιατί δεν είχε κόψει ταχύτητα όσο έπρεπε υπό το καθεστώς κόκκινης σημαίας στο FP3.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, τα πράγματα εξελίχθηκαν καλά για τη Ferrari, με τον Raikkonen να εκμεταλλεύεται το γεγονός πως είχε ultra soft ελαστικά, έναντι των super soft των υπολοίπων. Επιλογή που έγινε στο Q2 των κατατακτήριων με γνώμονα την ανάγκη να κάνει καλή εκκίνηση. Κι έτσι έγινε αφού στο τέλος της ανηφόρας και τα φρένα για την πρώτη αριστερή στροφή, πέρασε τον Hamilton και μπήκε σε ρόλο οδηγού!

Όμως πίσω τους έγινε χαμός. Ο Vettel συγκρούστηκε άλλη μία φορά με μία Red Bull, αυτή τη φορά του Daniel Ricciardo, με αποτέλεσμα να πέσει στη δέκατη-τέταρτη θέση, εξέλιξη καταστροφική καθώς αν έπαιρνε 8 πόντους λιγότερους από τον Hamilton, θα έχανε και μαθηματικά τον τίτλο. O Γερμανός φάνηκε να περνάει τον Αυστραλό όμως το κακό του πλασάρισμα στη στροφή 12 επέτρεψε στον αντίπαλο του να αντεπιτεθεί και τελικά να έρθουν σε επαφή.

Ο Fernando Alonso είχε επαφή με τον Lance Stroll και ο Romain Grosjean με τον Charles Leclerc. Ο Ισπανός της McLaren και ο Γάλλος της Haas εγκατέλειψαν τον αγώνα ενώ ο Καναδός της Williams δέχθηκε ποινή διέλευσης από τα pit.

Εν τω μεταξύ ο Max Verstappen που είχε εκκινήσει μόλις 18ος, εκμεταλλεύτηκε τον χαοτικό πρώτο γύρο και μπήκε άμεσα στους βαθμούς. Στον έβδομο γύρο ήταν ήδη έκτος ενώ παράλληλα, ανάλογη πορεία αναρρίχησης είχε αρχίσει και ο Vettel.

Στον γύρο ήρθε η καταστροφή για τον Ricciardo, που ενώ ήταν τέταρτος πάρκαρε την RB14 στην άκρη της αγωνιστικής διαδρομής, με πρόβλημα στην μπαταρία. Άλλη μία ατυχία για τον Honey Badger, που προκάλεσε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.

Η Mercedes εκμεταλλεύτηκε το VSC και κάλεσε τον Hamilton για αλλαγή ελαστικών. Έβαλε τη μαλακή γόμα και επέστρεψε στην πίστα τρίτος. Άμεσα ο Bottas του επέτρεψε να κερδίσει μία θέση κι έπειτα ο Hamilton άρχισε να επιτίθεται και να πλησιάζει τον Raikkonen.

Στον γύρο 20 τον είχε φτάσει αλλά ο Φινλανδός έπαιξε άμυνα όσο μπορούσε. Κράτησε δύο γύρους και τελικά στον γύρο 22 μπήκε κι αυτός στα pit για να βάλει τη μαλακή γόμα. Στις πιο πίσω θέσεις, το undercut λειτούργησε για τη Red Bull, με τον Verstappen κερδίζει μία θέση έναντι του Bottas. Και άλλη μία έναντι του Vettel που μπήκε με τη σειρά του για αλλαγή ελαστικών στον γύρο 26.

Έτσι, μετά τις αλλαγές όλων, ο Hamilton προσπαθούσε να ανοίξει διαφορά που να του εξασφάλιζε την διαφαινόμενη επιπλέον αλλαγή ελαστικών καθώς μπήκε νωρίς στα pit, o Raikkonen και ο Verstappen συμπλήρωναν το Top3 με τον Bottas να μπροστά από τον Vettel – αν και η μεταξύ τους μεγάλη διαφορά, μειωνόταν γύρο με το γύρο.

Στον γύρο 38 ο Hamilton έκανε το αναμενόμενο pit stop, έβαλε τη soft γόμα και επέστρεψε στην πίστα τέταρτος, ανάμεσα στον teammate του και τον Vettel που είδε και πάλι να παίρνει παράταση η προσπάθειά του για το θαύμα.

Έτσι ο Raikkonen ανέκτησε τα ηνία του αγώνα, με τον Verstappen να τον ακολουθεί έχοντας όμως τη super soft γόμα ενώ στον γύρο 40 εκ των 56 ο Bottas άφησε τον Hamilton να βρεθεί ξανά μπροστά του και στην τρίτη θέση.

O Βρετανός κόλλησε το δεξί πόδι στο πάτωμα της W09 και δεν άργησε πολύ να βρεθεί πίσω από το δίδυμο κορυφής των Raikkonen-Verstappen. Φτάνοντας στον γύρο 48, ένα δευτερόλεπτο χώριζε το ένα μονοθέσιο από το άλλο, ενώ αντίστοιχη ήταν πλέον η διαφορά Bottas-Vettel.

Στο Top3 δεν άλλαξε τίποτα, παρότι ο Hamilton επιτέθηκε δις στον Verstappen δύο γύρους πριν το τέλος. Είχαμε όμως αλλαγή πίσω τους, αφού ο Vettel πέρασε τον Bottas, ανέβηκε τέταρτος και έτσι παρέμεινε «ζωντανός» στη μάχη του τίτλου.

Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Raikkonen μετά από 113 αγώνες! Μετά το φινάλε του αγώνα είπε: «Έκανα καλή εκκίνηση, χρειάστηκε να πιέζω πολύ και να προφυλάσσω παράλληλα τα ελαστικά μου. Προφανώς είμαι πολύ πιο χαρούμενος από το να είμαι δεύτερος».

Ο Verstappen είπε: «Δυστυχώς στους τελευταίους γύρους δεν είχα ζωή στα ελαστικά μου για να κυνηγήσω κάτι περισσότερο».

Όσο για τον Hamilton, τα πρώτα του λόγια ήταν: «Συγχαρητήρια στον Kimi. Πολύ καλή δουλειά και από τον Max. Κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε σήμερα και ήταν σημαντικό πως είχαμε πραγματικό ‘αγώνα’».

Αναλυτικά η κατάταξη:

usa18 race times640

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018 01:07

Σχετικά Άρθρα

  • Μπραντ Πιτ: Κυκλοφόρησε το teaser της νέας του ταινίας «F1»
    Μπραντ Πιτ: Κυκλοφόρησε το teaser της νέας του ταινίας «F1»

    Ο ηθοποιός υποδύεται έναν πρώην οδηγό της F1, ο οποίος επιστρέφει στην ενεργό δράση

    Κυκλοφόρησε το πρώτο teaser της πολυσυζητημένης ταινίας «F1», με πρωταγωνιστή τον Μπραντ Πιτ.
    Το βίντεο αρχίζει με τη μουσική του θρυλικού τραγουδιού «We Will Rock You» των Queen και στα πλάνα μπορεί κανείς να παρακολουθήσει ένα γρήγορο μοντάζ με πίστες του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
    Δείτε το teaser:
    Την ταινία έχει αναλάβει η εταιρεία Apple Original Film. Πρόκειται για μια τεράστια παραγωγή, με δημοσιεύματα να αναφέρουν ότι ο προϋπολογισμός έχει ξεπεράσει τα 300 εκατ. δολάρια.

    Το σενάριο υπογράφει ο Έχρεν Κρούγκερ, με τον Μπραντ Πιτ να υποδύεται έναν πρώην οδηγό της F1, ο οποίος επιστρέφει στην ενεργό δράση για να βοηθήσει ένα νέο ταλέντο, τον Joshua Pearce, να ενταχθεί στην ομάδα APXGP.

    Στο πλάι του ο Βρετανο-Νιγηριανός ηθοποιός Ντάμσον Ίντρις, ο Οσκαρικός Χαβιέ Μπαρδέμ και οι Κέρι Κόντον, Τομπάιας Μένζις, Σάρα Νάιλς, Κιμ Μπόντνια και Μαξ Φερστάπεν.
    Πηγή: Protothema.gr
  • F1: Η τελευταία χρονιά του Λιούις Χάμιλτον με την Mercedes ξεκίνησε σήμερα
    F1: Η τελευταία χρονιά του Λιούις Χάμιλτον με την Mercedes ξεκίνησε σήμερα

    Ο Λιούις Χάμιλτον έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην τελευταία του χρονιά με την Mercedes.

    Πρώτη δημόσια εμφάνιση για τον Λιούις Χάμιλτον μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του στην Ferrari το 2025, καθώς ο βρετανός πιλότος βρέθηκε στην τελετή παρουσίασης του μονοθεσίου W15 της Mercedes. Ο Χάμιλτον θα αγωνιστεί για τελευταία χρονιά με τα «ασημένια βέλη», στα οποία εντάχθηκε το 2013 και έκτοτε κέρδισε 6 παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών.

    Δεδομένων των προβλημάτων που αντιμετώπισε με τα μονοθέσια των προηγούμενων ετών (W13 και W14, το 2022 και το 2023) η Mercedes έχει εργαστεί για να βελτιώσει τα προβλήματα που αντιμετώπιζε και να παρέχει στους πιλότους της ένας ανταγωνιστικό όχημα.

    «Ξέρω τι είναι ικανή αυτή η ομάδα», πρόσθεσε ο Χάμιλτον. «Είμαι απίστευτα ευγνώμων για τη δουλειά κάθε ατόμου σε αυτήν την ομάδα. Κάθε φορά που βρίσκομαιστο εργοστάσιο, μπορώ να δω την απόλυτη προσήλωση και αποφασιστικότητα όλων. Έχουμε όλοι μεγάλο κίνητρο για το επόμενο έτος και θα του δώσουμε όλα όσα έχουμε στον χρόνο που έχουμε μπροστά μας».

    Αυτή θα σηματοδοτήσει την τελευταία σεζόν στη μακρά θητεία του Χάμιλτον με τη Mercedes, με τον Βρετανό να έχει ενταχθεί στην ομάδα το 2013. Ο Χάμιλτον κέρδισε έξι από τους επτά τίτλους οδηγών του με την γερμανική ομάδα μεταξύ 2014 και 2020, ενώ η ομάδα κέρδισε οκτώ συνεχόμενα πρωταθλήματα κατασκευαστών, με το τελευταίο να έρχεται το 2021.

    Ανακοινώθηκε στις αρχές Φεβρουαρίου ότι ο Χάμιλτον θα ενταχθεί στη Ferrari το 2025 με πολυετές συμβόλαιο και θα συνεργαστεί με τον Σαρλ Λεκλέρ, αλλά και τον αρχηγό της ομάδας Φρεντ Βασερ.

    Πηγή: iEidiseis.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ CAROLINE BREHMAN
  • O Lewis Hamilton πάει στη Ferrari - Σε σοκ η Μercedes, τι είπαν στην σύσκεψη
    O Lewis Hamilton πάει στη Ferrari - Σε σοκ η Μercedes, τι είπαν στην σύσκεψη

    Η είδηση που ξεκίνησε να κάνει το γύρο του διαδικτύου από το πρωί με την αρχή να γίνεται από ιταλικά και ισπανικά μέσα ενημέρωσης και να μεταδίδεται σχεδόν με σιγουριά από τα βρετανικά, επιβεβαιώνεται. Ο Lewis Hamilton φεύγει από τη Mercedes και πάει στη Ferrari.

    Οπως μεταδίδει το SkySports οι εργαζόμενοι στη Mercedes ενημερώθηκαν σήμερα επίσημα για τη φυγή του σούπερ σταρ οδηγού τους. Αναμένονται πλέον οι επίσημες ανακοινώσεις.

    Σύμφωνα με τις πληροφορίες από ξένα ΜΜΕ που διακινούνται από το πρωί η μετακίνηση θα γίνει την επόμενη χρονιά, δηλαδή αρχής γενομένης από το 2025.

    Ξένοι δημοσιογράφοι της Formula 1 σχολιάζουν την είδηση ως τη μεγαλύτερη βόμβα στον κόσμο της F1 την τελευταία δεκαετία, από τότε που ο ίδιος ο Hamilton εγκατέλειψε τη McLaren για τη Mercedes το 2013. «Ίσως μάλιστα να ανατρέψει τη μετακόμιση του Michael Schumacher στη Ferrari από την Benetton το 1995», σχολιάζει το Sky Sports.

    Δέκα χρόνια μετά, σε μια στιγμή που όλοι είχαν πειστεί ότι ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα ολοκληρώσει την καριέρα του στη Formula 1 στη Mercedes -με την οποία κέρδισε έξι πρωταθλήματα- και στο παρά ένα της έναρξης του νέου πρωταθλήματος ο Βρετανός κάνει επίσης μια κίνηση σοκ, που αποτελεί σίγουρα τη μεγαλύτερη είδηση στο σύμπαν της F1 τα τελευταία χρόνια. Φεύγει από τη Mercedes για τη Ferrari.

    Ο Lewis Hamilton ανανέωσε το περασμένο καλοκαίρι με τη Μercedes για δύο ακόμη χρόνια. Αυτό που αναφέρουν τα ξένα ΜΜΕ από το πρωί είναι ότι προφανώς το συμβόλαιο ήταν για ένα χρόνο με οψιόν για έναν ακόμη δίνοντας την ευκαιρία στον Βρετανό να αποχωρήσει στο τέλος του 2024. Ο Hamilton δηλαδή θα μετακομίσει στο Μαρανέλο από το 2025 αντικαθιστώντας τον Carlos Sainz του οποίου το συμβόλαιο στη Ferrari λήγει στο τέλος του 2024.,

    Σύμφωνα με το Sky Sports νωρίτερα σήμερα η Mercedes συγκάλεσε έκτακτη σύσκεψη στο εργοστάσιο στο Μπράκλεϊ. Εκλήθησαν όλοι οι εργαζόμενοι στους οποίους ανακοινώθηκε η αποχώρηση του Lewis Hamilton. Οπως αναφέρει το ίδιο μέσο, η απόφαση αυτή του Βρετανού ήταν κάτι που φαίνεται να έπιασε εξ' απίνης άπαντες. Και τον Toto Wolff o οποίος συμμετείχε στη σύσκεψη με τηλεδιάσκεψη καθώς βρίσκεται στο εξωτερικό. Σύμφωνα με το ίδιο μέσο ο Hamilton ενημέρωσε τον Wolff χθες το βράδυ επιμένοντας απλώς ότι επιθυμεί να δοκιμάσει κάτι νέο. «Και, από το τίποτα, η σεζόν του 2024 που έμοιαζε τόσο μπαγιάτικη (χωρίς νέους οδηγούς, χωρίς νέους αγώνες) και με ένα φαβορί στη Red Bull, έχει ξανά αποκτήσει νόημα. Ένα πυροτέχνημα που η F1 χρειαζόταν πολύ», σχολιάζει το βρετανικό μέσο.

    Lewis Hamilton: Μετακομίζει στη Ferrari από φέτος;

    Πάντως, την ίδια ώρα που όλοι αναρωτιούνταν και προσπαθούσαν να φανταστούν πώς θα κυλήσει το 2024 για τη Μercedes, τη Ferrari, τον Lewis Hamilton, τον Carlos Sainz γνωρίζοντας ότι το 2025 θα γίνουν... κοσμογονικές αλλαγές, μια νέα φήμη κυκλοφορεί πάλι από τα ιταλικά ΜΜΕ και το Gazzeta dello Sport που προειδοποιεί όλους να μην εκπλαγούν αν η μεταγραφή δεν περιμένει το 2025 αλλά έχει άμεση ισχύ από φέτος!

    Οι ίδιες φήμες πάντως αναφέρουν ότι οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται σήμερα, οπότε και οι απορίες όλων αναμένεται να λυθούν.

    Σε κάθε περίπτωση όπως γράφει το SkySports, φέτος «η προσοχή θα στραφεί γρήγορα στον Hamilton και τη Ferrari. Γιατί η F1 έχει πλέον το ονειρικό της δίδυμο. Kάτι που αποδεικνύεται απλά και από το γεγονός ότι σήμερα η μετοχή της Ferrari, μόνο με τις φήμες για τη μεταγρφή, σημείωσε αύξηση 7% που ισοδυναμεί με άνοδο 4 δισ. λιρών».

    Ποιος θα πάει στη θέση του Lewis Hamilton στη Μercedes

    Το επόμενο ερώτημα που προκύπτει τώρα είναι ποιος θα καλύψει το κενό του Lewis Hamilton στη Mercedes. Θα γίνει μια ευθεία ανταλλαγή; Θα πάει δηλαδή απλά ο Carlos Sainz από τη Ferrari στη Mercedes ή θα ξεκινήει η αναζήτηση για άλλον οδηγό; Τις τελευταίες ώρες διακινούνται πληροφορίες πάντως ακόμη και για τον Fernando Alonso. Ο Ted Kravitz του SkySports υποστήριξε ότι άνθρωποι του Alonso και το αφεντικό της Mercedes είχαν τηλεφωνική επαφή τις τελευταίες ώρες. O Αlex Albon είναι επίσης μια επιλογή με πολλά ακόμη ονόματα να πέφτουν στο τραπέζι.

    Πηγή: Ιefimerida.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ CAROLINE BREHMAN

  • Ο Χάμιλτον ψάχνει τον «υπεύθυνο» για την κατάσταση που επικρατεί στην Mercedes
    Ο Χάμιλτον ψάχνει τον «υπεύθυνο» για την κατάσταση που επικρατεί στην Mercedes

    Ο Λιούις Χάμιλτον αμφισβήτησε τον εαυτό του στην φετινή σεζόν της Mercedes στην F1.

    Ο Λιούις Χάμιλτον έψαχνε τον… φταίχτη για την κακή απόδοση που είχε το μονοθέσιο της Mercedes στην φετινή σεζόν της F1, με τον ίδιο να παραδέχεται: «Δεν ήξερα αν φταίω εγώ ή το αυτοκίνητο». Μπορεί η Mercedes να τερμάτισε στην δεύτερη θέση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών, όμως στα γκαράζ της γερμανικής ομάδας υπάρχει ακόμα «γκρίνια» από την πλευρά των οδηγών, για την χαμηλή απόδοση που είχε το μονοθέσιό τους.

    Αυτό έφερε τον Λιούις Χάμιλτον σε σημείο να αμφισβητήσει τον εαυτό του και να αναρωτηθεί εάν ο ίδιος έχει ακόμα την δύναμη και την ταχύτητα να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω. «Όταν έχεις δύσκολες σεζόν όπως αυτή, θα υπάρχουν πάντα στιγμές που δεν ξέρεις τι φταίει. Αναρωτιέσαι αν το έχεις ακόμα ή αν δεν μπορείς να αποδώσεις στο μέγιστο πια».

    Μιλώντας για την ψυχολογία του αθλητή, ο 38χρονος πλέον οδηγός τόνισε ότι όταν αγωνίζεσαι στο κορυφαίο επίπεδο πάντα έχει την αμφιβολία μέσα σου εάν κα΄τι δεν πάει καλά ή όπως το είχες σχεδιάσει. «Είμαι άνθρωπος όπως όλοι μας», είπε «Αν κάποιος στον κόσμο σας πει ότι δεν βιώνει την αμφιβολία μέσα του σε δύσκολες στιγμές, σας λέει ψέματα».

    «Ζήτησα αλλαγές και δεν έγιναν»

    Η Mercedes έμεινε… στάσιμη φέτος επειδή οι αλλαγές που ήθελε να κάνει πάνω στο μονοθέσιο απαιτούσαν θεμελιώδεις τροποποιήσεις στην κατασκευή του αυτοκινήτου, και αυτό δεν ήταν εφικτό καθώς ξεπερνούσαν τους περιορισμούς του ανώτατου ορίου κόστους των 135 εκατομμυρίων δολαρίων. «Είχα ζητήσει να γίνουν κάποιες αλλαγές στο όχημα, αλλά δεν μπορούσαν να γίνουν. Έτσι μείναμε με αυτό το μονοθέσιο για μεγάλο χρονικό διάστημα», τόνισε ο Χάμιλτον.

    Η Mercedes δουλεύει ήδη για το 2024 προκειμένου να προσφέρει στους πιλότους της ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, κάτι το οποίο έχει αντιληφθεί ο Βρετανός οδηγός.

    «Πιστεύω ότι έχουμε ένα άστρο που μας οδηγεί τώρα», τόνισε, «Είναι κάτι που δεν είχαμε εδώ και δύο χρόνια, αλλά και ο δρόμος για την επιτυχία δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα», κατέληξε.

    Πηγή: iEidiseis.gr

  • Formula 1: Νικητής στη «βρεγμένη» Σιγκαπούρη ο Πέρεζ
    Formula 1: Νικητής στη «βρεγμένη» Σιγκαπούρη ο Πέρεζ

    Ο Πέρεζ έκανε καταπληκτική εκκίνηση, πέρασε στον poleman, Σαρλ Λεκλέρ κι άντεξε μέχρι το φινάλε, βλέποντας πρώτος την καρό σημαία

    Ο Σέρχιο Πέρεζ με Red Bull ήταν ο μεγάλος νικητής του Grand Prix της Formula 1 στη Σιγκαπούρη, με τις καιρικές συνθήκες να έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα.

    Πάντως, oι αγωνοδίκες εξετάζουν πιθανή παρατυπία του Μεξικανού της Red Bull στην επανεκκίνηση, μετά από αυτοκίνητο ασφαλείας.

    Ο Πέρεζ έκανε καταπληκτική εκκίνηση, πέρασε στον poleman, Σαρλ Λεκλέρ κι άντεξε μέχρι το φινάλε, βλέποντας πρώτος την καρό σημαία. Όμως, θα πρέπει να περιμένει την απόφαση των αγωνοδικών, αν και σε περίπτωση που δεχθεί ποινή 5 δευτερολέπτων δεν θα χάσει την πρώτη θέση, καθώς είχε διαφορά 7.5’’ από τον δεύτερο.

    Αυτός ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ, ενώ τρίτος τερμάτισε ο άλλος πιλότος της Ferrari, Κάρλος Σάινθ.

    Επί της ουσίας η μόνη περίπτωση να χάσει τη νίκη ο Μεξικανός είναι να δεχθεί δύο ποινές πέντε δευτερολέπτων. Αυτή, πάντως, ήταν η ενημέρωση των ανθρώπων της Scuderia στον Λεκλέρ.

    Οι καιρικές συνθήκες έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη, ειδικά από τη στιγμή που ο αγώνας ξεκίνησε με πάνω από μια ώρα καθυστέρηση, λόγω βροχόπτωσης. Επίσης, το ατύχημα του Γιούκι Τσουνόντα της Alpha Tauri που προκάλεσε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν αυτό που άλλαξε τα δεδομένα, καθώς ο Πέρεζ μπήκε στα pits και βγήκε πάλι πρώτος.

    Κάπως έτσι δεν πρόλαβε να αποδώσει η στρατηγική της Ferrari για τον Λεκλέρ, ο οποίος θα μπορούσε να δώσει μάχη στο τέλος, αν δεν τον προλάβαινε ο Ιάπωνας.

    Ο πρωτοπόρος για τον τίτλο Μαξ Φερστάπεν που ξεκίνησε από την 8η θέση, τερμάτισε στην 7η, ανανεώνοντας το «ραντεβού» για την εξασφάλιση του τίτλου στη συνέχεια του πρωταθλήματος.

    Πηγή: cnn.gr
  • Formula 1: O Χάμιλτον μιλά για τον ψυχολογικό πόλεμο με τον Φέτελ
    Formula 1: O Χάμιλτον μιλά για τον ψυχολογικό πόλεμο με τον Φέτελ

    Ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 παραδέχθηκε πως υπήρξαν στιγμές όπου η σχέση του με τον Γερμανό δεν ήταν καθόλου καλές

    Από τις μικρές κατηγορίες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, οι Λιούις Χάμιλτον και Σεμπάστιαν Φέτελ πάλευαν μεταξύ τους για νίκες και πρωταθλήματα. Αμφότεροι έκαναν το ντεμπούτο τους στη Formula 1 το 2007, με τον Βρετανό να κατακτά τον πρώτο του τίτλο το 2008, ενώ ο Γερμανός το κατάφερε δύο χρόνια αργότερα, το 2010.

    Στην πίστα έχουν δώσει πολύ σκληρές μάχες, ενώ έχουν βρεθεί αντιμέτωποι και για το πρωτάθλημα αρκετές φορές με όσες ομάδες κι αν έχουν οδηγήσει. Οι σχέσεις των δύο μπορεί να είναι σε πολύ καλό σημείο αυτή την περίοδο, όμως δεν ίσχυε πάντα αυτό. Όπως παραδέχθηκε ο Χάμιλτον στο Racer, αυτός και ο Φέτελ έχουν περάσει το δικό τους ψυχολογικό πόλεμο.

    «Με τον Σεμπ είχαμε τόσες πολλές μεγάλες μάχες στο παρελθόν και είμαι πολύ περήφανος για εκείνον, για το ταξίδι του, για το ότι έχει ανοιχτεί και δεν φοβάται να μιλήσει για θέματα που τον προβληματίζουν και συνεχίζει να το κάνει. Δεν έχω καμία αμφιβολία πως ό,τι κι αν αποφασίσει να κάνει μελλοντικά, θα το συνεχίσει. Το να έχεις αυτό το σεβασμό μεταξύ δύο ανθρώπων που είχαν τόσο σκληρές μάχες είναι δύσκολο. Είναι πολύ δύσκολο να είσαι φίλος με κάποιον που μάχεστε ρόδα με ρόδα για το πρωτάθλημα και ένας από τους δύο είναι αυτός που δεν θα κερδίσει. Ο ψυχολογικός πόλεμος που περνάς, είναι πολύ δύσκολος. Το να το ξεπερνάμε αυτό και να είμαστε τόσο καλοί φίλοι είναι κάτι που είμαι ευγνώμων. Πιστεύω πως θα γίνουμε ακόμη καλύτεροι φίλοι στο μέλλον», ανέφερε ο 37χρονος.

    Lewis Hamilton on the edge, Sebastian Vettel defending with all his might ⚔️

    What a battle it was between these two drivers! 🤯#RussianGP #F1 pic.twitter.com/1EUjFu1z0F

    — Formula 1 (@F1) September 23, 2021

    Τόσο ο Χάμιλτον όσο και ο Φέτελ έχουν γράψει με χρυσά γράμματα τα ονόματά τους στη σύγχρονη ιστορία της Formula 1. Πρόκειται για δύο κορυφαίους οδηγούς, με τον ένα να έχει κατακτήσει επτά παγκόσμια πρωταθλήματα και τον άλλο τέσσερα.

    Ο Φέτελ θα αποχωρήσει από τη Formula 1 στο τέλος της φετινής χρονιάς, βάζοντας τέλος σε μία πολύ πλούσια καριέρα. Στην Aston Martin τη θέση του θα πάρει ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος επέλεξε να μην συνεχίσει με την Alpine.

    Από τη μεριά του ο Χάμιλτον είναι ιδιαίτερα χαρούμενος στη Formula 1 και δεν σκοπεύει να αποχωρήσει σύντομα από το σπορ.

    Can we order another battle between these two at @COTA, please 😋

    The full race and duel between Hamilton and Vettel is available for F1 TV subscribers >> https://t.co/4Glv9YmKNO 🍿 #USGP 🇺🇸 #F1
    pic.twitter.com/I8FnGbGJy4

    — The Official F1® Help Channel (@F1Help) October 15, 2018

    Πηγή: Gazzetta.gr - Protothema.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-EPA/ KAMRAN JEBREILI/ POOL

  • Formula 1: Ο Χαμίλτον αλλάζει μονάδα ισχύος και ξεκινάει από το τέλος του grid στη Μόντσα
    Formula 1: Ο Χαμίλτον αλλάζει μονάδα ισχύος και ξεκινάει από το τέλος του grid στη Μόντσα

    Ο Λούις Χάμιλτον πρόκειται να ξεκινήσει από τις τελευταίες θέσεις του grid στη Μόντσα, καθώς η Mercedes αποφάσισε να αλλάξει την μονάδα ισχύος του Βρετανού.

    Δεν αναμένεται να ξεκινήσει καλά το αγωνιστικό τριήμερο της Μόντσα για τον Λούις Χάμιλτον. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το motorsport.com, η Mercedes πρόκειται να προχωρήσει σε αλλαγή της μονάδας ισχύος στο μονοθέσιο του επτά φορές παγκοσμίου πρωταθλητή.

    Αυτή θα είναι η τέταρτη μονάδα ισχύος που χρησιμοποιεί μέσα στη σεζόν και εφόσον το όριο είναι τρεις, σημαίνει πως ο Χάμιλτον θα εκκινήσει στον αγώνα της Κυριακής (11/9, 16:00) από τις πίσω θέσεις.

    Η μονάδα ισχύος που παρουσιάζει πρόβλημα είναι αυτή που φορούσε η Mercedes του Χάμιλτον στη μάχη του με τον Αλόνσο στον πρώτο γύρο του Σπα. Θυμίζουμε πως τότε ο Βρετανός είχε αναγκαστεί να εγκαταλείψει.

    Το μονοθέσιο του παγκόσμιου πρωταθλητή αναπήδησε και προσγειώθηκε βάναυσα στο οδόστρωμα. Μάλιστα, η μονάδα ισχύος της Mercedes δέχθηκε πίεση 45G και έχασε υγρά. Στο εργοστάσιο της εταιρίας έγινε ο διαγνωστικός έλεγχος με τα νέα να μην είναι καλά. Έτσι, πρόκειται να γίνει αλλαγή.

    Επιπλέον, ο Βαλτέρι Μπότας θα έχει "φρέσκο" κινητήρα στο GP Ιταλίας και θα εκκινήσει επίσης από τις πίσω θέσεις του grid.

    Πηγή: Sport24.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-EPA/ KAMRAN JEBREILI POOL

  • Formula 1: Προάγγελος τίτλου με εμφατική νίκη του Φερστάπεν και της Red Bull στο Σπα
    Formula 1: Προάγγελος τίτλου με εμφατική νίκη του Φερστάπεν και της Red Bull στο Σπα

    Μια εμφατική νίκη που ουσιαστικά αποτελεί και προάγγελο τίτλου κατέκτησε ο Μαξ Φερστάπεν και η Red Bull στην πίστα του Σπα. Ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλήτης, μολονότι εκκίνησε από τη 14η θέση, πραγματοποίησε έναν καταπληκτικό αγώνα και μετέτρεψε σε... βόλτα στο πάρκο το γκραν πρι του Βελγίου, φτάνοντας στην 29η νίκη καριέρας, ένατη στους 14 αγώνες του εφετινού πρωταθλήματος και τρίτη συνεχόμενη.

    Ο σούπερ Μαξ, ο οποίος οδεύει πανηγυρικά για τον δεύτερο σερί τίτλο του στη Formula 1 αύξησε ακόμα περισσότερο τη διαφορά του απ' τον Σαρλ Λεκλέρκ που εκκίνησε απ' τη 15η θέση αλλά τερμάτισε πέμπτος. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Φερστάπεν να βρεθεί στο +98 (με 284 βαθμούς) απ' τον Μονεγάσκο, τον οποίο πλέον ξεπέρασε σε βαθμούς και ο Σέρχιο Πέρες με 191 βαθμούς αντί 186.

    Η Ferrari περιορίστηκε στην τρίτη θέση του Σάινθ αλλά και σε μια ακόμα λανθασμένη στρατηγική κίνηση καθώς στο φινάλε κι ενώ ο Λεκλέρκ ήταν πέμπτος, μπήκε στα πιτς για αλλαγή ελαστικών προκειμένου να κυνηγήσει τον επιπλεόν βαθμό του ταχύτερου γύρου και τελικά βγήκε χαμένος. Μπήκε με μεγάλη ταχύτητα στα πιτς και τιμωρήθηκε στο τέλος του αγώνα με ποινή 5 δευτερολέπτων που τον έριξε στην έκτη θέση!

    Η τελική δεκάδα: Φερστάπεν, Πέρες, Σάινθ, Ράσελ, Αλόνσο, Λεκλέρκ, Οκόν, Φέτελ, Γκασλί, Άλμπον.

    Το επόμενο γκραν πριν είναι προγραμματισμένο για την Ολλανδία και την πίστα Ζαντβούρτ στις 4 Σεπτεμβρίου.

    Η εξέλιξη του αγώνα

    Στον πρώτο γύρο, μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, έγινε ο... κακός χαμός. Ο Πέρες έκανε λάθος, ο Αλόνσο και ο Χάμιλτον τον προσπέρασαν αλλά λίγο μετά ο Ισπανός και ο Άγγλος είχαν επαφή με αποτέλεσμα ο Μεξικανός να επιστρέψει στη δεύτερη θέση. Παράλληλα, όμως η επαφή οδήγησε σε εγκατάλειψη τον Χάμιλτον μόλις στον δεύτερο γύρο.

    Aυτό το συμβάν επανέφερε στο προσκήνιο και τη διαχρονική κόντρα Αλόνσο-Χάμιλτον που κρατά απ' την εποχή που οι δυο τους ήταν στη McLaren. Μιλώντας προς τους μηχανικούς του, ο Ισπανός αναφέρθηκε με σκληρά λόγια για τον Βρετανό: «Τι ηλίθιος. Μου έκλεισε την πόρτα από την εξωτερική. Κάναμε και οι δύο εξαιρετική εκκίνηση αλλά αυτός ο τύπος ξέρει μόνο πώς να οδηγεί και να εκκινεί από την πρώτη θέση»...

    Φανερά απογοητευμένος ο Χάμιλτον πήρε το δρόμο της επιστροφής με τα πόδια... Αργότερα πάντως ο Βρετανός παραδέχθηκε το λάθος του λέγοντας: «Δεν έχει σημασία τι είπε ο Αλόνσο, δεν με ενδιαφέρει. Είναι δικό μου το λάθος. Ήταν στο τυφλό σημείο και δεν του άφησε αρκετό χώρο. Ήμουν μπροστά από αυτόν, αλλά το λάθος ήταν δικό μου»,

    Την ίδια στιγμή ο Φερστάπεν έκανε καταπληκτικό αγώνα στις πίσω θέσεις καθώς εκκίνησε απ' τη 14η θέση και γρήγορα βρέθηκε στην όγδοη, έχοντας πίσω του τον Λεκλέρκ που επίσης εκκίνησε απ' το 15 και έφτασε στο 9 αλλά πήρε το ρίσκο για γρήγορη αλλαγή ελαστικών πέφτοντας στη 17η θέση. Με την έξοδο απ' την πίστα του οχήματος ασφαλείας η κατάταξη είχε ως εξής: Σάινθ, Πέρες, Ράσελ, Αλόνσο, Φέτελ, Ρικιάρντο, Αλμπον, Φερστάπεν, Στρολ, Μάγκνουσεν.

    Η ξέφρενη πορεία του Φερστάπεν συνεχίστηκε καθώς με την ολοκλήρωση του 7ου γύρου είχε ανέβει στο 4 και μετά τον 8ο στο 3 προσπερνώντας και τον Ράσελ. Στον 12 γύρο έφτασε και τον Πέρες και τον προσπέρασε με άνεση, ανεβαίνοντας στην πρώτη θέση καθώς ο Σάινθ στο ενδιάμεσο μπήκε στα πιτς.

    Μετά τον 16ο γύρο και με τον Φερστάπεν και τον Πέρες να έχουν μπει στα πιτς, ο Σάινθ βρέθηκε ξανά πρώτος αλλά έπειτα από δυο γύρους ο Ολλανδός τον προσπέρασε με μεγάλη άνεση χτίζοντας μάλιστα και διαφορά. Το ίδιο συνέβη και με την έτερη Red Bull του Πέρες που πέρασε εύκολα τον Ισπανό για το 1-2 των «Ταύρων».

    Πηγή: ethnos.gr - Φωτογραφία: EPA/KAMRAN JEBREILI / POOL

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς