Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018 15:38

Μικτές Ηλείας: Το πρόγραμμα των ομίλων της Α’ φάσης

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Πρεμιέρα με την Κεφαλονιά θα κάνει στο πρωτάθλημα των Ενώσεων η Ηλεία. Αυτό προέκυψε από την κλήρωση που πραγματοποιήθηκε για το πρόγραμμα των Ομίλων της Α' Φάσης στα πρωταθλήματα Μικτών ομάδων Ενώσεων, Παίδων (Κ-14) και Νέων (Κ-16), της νέας σεζόν.

Οι ομάδες της Ηλείας βρίσκονται στον 9 ομιλο μαζί με τη Ζάκυνθο, την Κεφαλληνία – Ιθάκη και την Μεσσηνία . Οι πρώτοι αγώνες θα διεξαχθούν στις 31 Οκτωβρίου, εντός έδρας. Στη συνέχεια του προγράμματος οι μικτές μας ταξιδεύουν στη Ζάκυνθο στις 21/11 και υποδέχονται τη Μεσσηνία στις 12/12.

Η νέα χρονιά αγωνιστικά ανοίγει πολύ νωρίς στις 4/1 με τον αγώνα στην Κεφαλονιά, στις 25/1 εντός με Ζάκυνθο και η α’ φάση θα ολοκληρωθεί με τον αγώνα στη Μεσσηνία στις 13/2.

Στην επόμενη φάση προκρίνοται οι δύο πρώτες ομάδες κάθε ομίλου

Να επισήμάνουμε πως στο πρωτάθλημα Παίδων - Κ-14 συμμετέχουν ποδοσφαιριστές που γεννήθηκαν από 01.01.2005 έως και 31.12.2006, ενώ στο πρωτάθλημα Νέων - Κ-16 συμμετέχουν ποδοσφαιριστές που γεννήθηκαν από 01.01.2003 έως και 31.12.2004.

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018 20:38

Σχετικά Άρθρα

  • Διακοπές με δάνεια, δόσεις και voucher - Πώς ταξιδεύουν οι νέοι φέτος το καλοκαίρι
    Διακοπές με δάνεια, δόσεις και voucher - Πώς ταξιδεύουν οι νέοι φέτος το καλοκαίρι

    Διακοπές με δάνεια, δόσεις και voucher κάνουν φέτος το καλοκαίρι οι νεότερες γενιές στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Σε αυτό το trend κυριαρχούν οι νέοι που ανήκουν στην γενιά Z και δημιουργούν μια ιδιαίτερη δυναμική καθώς καταφέρνουν να κάνουν όλο και περισσότερα ταξίδια, παρότι δηλώνουν χαμηλότερα εισοδήματα.

    Σε αντίθεση με τις προηγούμενες γενιές, οι νεότεροι δεν περιμένουν μέχρι να αποκτήσουν καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας ή αξιόλογες αποταμιεύσεις για να κάνουν ταξίδια.

    Μάλιστα, σημαντικό ποσοστό των ταξιδιωτών δεν έχουν καν «χρήματα στην άκρη» και όμως επιλέγουν να κλείσουν διακοπές με «δόσεις» μέσω συστημάτων όπως το «buy now pay later» - το οποίο κερδίζει έδαφος και στην Ελλάδα, μέσω προσωπικών δανείωn ή ακόμα και με οικονομική βοήθεια από τους γονείς τους.

    Παράλληλα, στην Ελλάδα, πολλοί νέοι βασίζονται στην οικονομική ενίσχυση που παρέχει το κράτος μέσω έκτακτων παροχών όπως τα voucher του «κοινωνικού τουρισμού» και του «τουρισμού για όλους». Ενώ σε ταξίδια αξιοποιεί τα 150 ευρώ του «Youth Pass» σημαντικό ποσοστό των δικαιούχων.

    Οι Gen Z κάνουν περισσότερα ταξίδια

    Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών δεδομένων Morning Consult οι Gen Zs, δηλαδή όσοι γεννήθηκαν μεταξύ 1997 και 2012 ταξιδεύουν περισσότερο από τους Gen Xers και τους baby boomers, και είναι «στο ίδιο επίπεδο με τους millennials, οι οποίοι επί του παρόντος βρίσκονται στο επίκεντρο της βιομηχανίας».

    Παρά το νεαρό της ηλικίας τους και το συγκριτικά χαμηλό εισόδημά τους, περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες της γενιάς Z είναι συχνοί ταξιδιώτες, έχοντας πραγματοποιήσει τρία ή περισσότερα ταξίδια αναψυχής τον τελευταίο χρόνο, αναφέρει η έρευνα και όπως επισημαίνει, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα ταξίδια είναι πλέον πιο mainstream και η Gen Zs εκτίθεται ευρέως στην ταξιδιωτική έμπνευση μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

    Ταξιδιωτικές εμπειρίες με νόημα

    Η Gen Zs θέλει όλο και περισσότερο οι ταξιδιωτικές της εμπειρίες να έχουν νόημα, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας ταξιδιωτικής τεχνολογίας Student Universe σε 4.000 φοιτητές πλήρους φοίτησης.

    Περίπου το 68% των ερωτηθέντων, ηλικίας 18 έως 25 ετών, δήλωσαν ότι ενδιαφέρονται να γνωρίσουν μια νέα κουλτούρα, ενώ μόνο το 21% αναζητούσε νυχτερινή ζωή και clubbing.

    Σχολιάζοντας την έκθεση, ο Will Jones, διευθυντής μάρκας της εταιρείας, δήλωσε: «Δεν ήταν πολύ καιρό πριν που η ταξιδιωτική αγορά των 18-30 ετών ήταν ουσιαστικά συνώνυμη με τα ξέφρενα πάρτι ... αυτό δεν ισχύει πλέον».

    Τα κοινωνικά ζητήματα έχουν επίσης σημασία γι' αυτούς, με περίπου 82% να δηλώνουν ότι η προσέγγιση μιας χώρας σε θέματα όπως τα δικαιώματα LGBTQ θα επηρέαζε την απόφασή τους να την επισκεφθούν, σύμφωνα με το StudentUniverse.

    Η γενιά Zs και οι millennials θέλουν επίσης - και θα πληρώσουν περισσότερα για - πισίνες και καταλύματα φιλικά προς τα κατοικίδια, σύμφωνα με την «2023 Travel Trends Report» της Hopper.

    Και μια έκθεση του πολυτελούς ταξιδιωτικού πρακτορείου Virtuoso αναφέρει ότι το 56% της Gen Zs θα πληρώσει περισσότερα για ταξιδιωτικές εταιρείες με φιλοσοφίες και πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον.

    Πηγή: cnn.gr

  • Σε άνοδο τα εγκεφαλικά επεισόδια μεταξύ των νέων – Πού οφείλεται;
    Σε άνοδο τα εγκεφαλικά επεισόδια μεταξύ των νέων – Πού οφείλεται;

    Νέα επιστημονική έκθεση αποκαλύπτει ότι όλο και περισσότεροι νέοι παθαίνουν εγκεφαλικό επεισόδιο. Τι κρύβεται πίσω από αυτήν την αύξηση;

    Περισσότεροι νέοι άνθρωποι παθαίνουν εγκεφαλικό επεισόδιο, σύμφωνα με νέα έκθεση από τα αμερικανικά Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC). Σε σύγκριση με τα ποσοστά πριν από περίπου μια δεκαετία, ο κίνδυνος εγκεφαλικού επεισοδίου έχει αυξηθεί κατά περίπου 15% μόνο μεταξύ των Αμερικανών κάτω των 65 ετών. Ενώ οι ενήλικες 65 ετών και άνω εξακολουθούν να έχουν το υψηλότερο ποσοστό εγκεφαλικών επεισοδίων, η συχνότητα εμφάνισής τους παρέμεινε σταθερή στο ίδιο χρονικό διάστημα.

    Η έκθεση, που δημοσιεύτηκε στο Morbidity and Mortality Weekly Report, επισημαίνει την αύξηση των παραγόντων κινδύνου εγκεφαλικού, όπως η παχυσαρκία και ο διαβήτης τύπου 2, σε νεότερους ενήλικες ως την αιτία πίσω από τους αυξανόμενους αριθμούς.

    Πιο συχνό το εγκεφαλικό επεισόδιο στους νεότερους

    Για την έκθεση του CDC, οι ερευνητές συνέκριναν αυτοαναφερόμενα δεδομένα υγείας συμμετεχόντων από το 2011 έως το 2013, με πληροφορίες που συλλέχθηκαν μεταξύ 2020 και 2022. Διαπίστωσαν ότι ο επιπολασμός του εγκεφαλικού σε άτομα ηλικίας 18 έως 44 και 45 έως 64 ετών αυξήθηκε κατά 14,6% και 15,7%, αντίστοιχα .

    Την ίδια περίοδο, ο συνολικός επιπολασμός των εγκεφαλικών επεισοδίων αυξήθηκε κατά 7,8% σε εθνικό επίπεδο ενώ τα ποσοστά ήταν αυξημένα τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άνδρες. Η μεγαλύτερη αύξηση του επιπολασμού των εγκεφαλικών επεισοδίων (18,2%) παρουσιάστηκε στους ενήλικες με μόρφωση χαμηλότερη του γυμνασίου, συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη ομάδα.

    Παρόλο που τα ποσοστά εγκεφαλικών στους νέους έχουν αυξηθεί, οι ερευνητές σημειώνουν ότι παραμένει σχετικά ασυνήθιστο οι νεότεροι ενήλικες να υποστούν εγκεφαλικό. Πιο συγκεκριμένα, οι πιθανότητες εγκεφαλικού σε άτομα ηλικίας 18 έως 44 ετών είναι 0,9%. Αυτό το ποσοστό αυξάνεται στο 3,8 για κάποιον που είναι από 45 έως 64 ετών.

    Τι κρύβεται πίσω από την αύξηση;

    «Ο αυξημένος επιπολασμός των ενηλίκων που ανέφεραν ότι είχαν πάθει εγκεφαλικό θα μπορούσε να υποδηλώνει τα αυξημένα ποσοστά επιβίωσης λόγω βελτιώσεων στη θεραπεία και τη φροντίδα των ασθενών», δήλωσε η Δρ. Omoye Imoisili, συγγραφέας της έκθεσης και ιατρός στο Τμήμα Καρδιοπαθειών και Πρόληψης Εγκεφαλικού του CDC.

    «Ωστόσο, η αύξηση του επιπολασμού των επεισοδίων αντιστοιχεί επίσης με αυξήσεις άλλων παραγόντων καρδιαγγειακού κινδύνου» τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Αυτοί περιλαμβάνουν την παχυσαρκία, την υπέρταση, την υψηλή χοληστερόλη, τον διαβήτη και τις καρδιακές παθήσεις.

    Με την πάροδο του χρόνου, αυτές οι παθήσεις προκαλούν το σχηματισμό επιβλαβών εναποθέσεων στα αιμοφόρα αγγεία σας, καθιστώντας πιο δύσκολη την ροή του αίματος μέσω των αρτηριών, εξηγούν οι ερευνητές. Αυτό αυξάνει τον κίνδυνο να σπάσει μια εναπόθεση, σχηματίζοντας θρόμβο που μπορεί να καταλήξει στον εγκέφαλο, με αποτέλεσμα το εγκεφαλικό.

    Επιβλαβείς συνήθειες, όπως το κάπνισμα, η καθιστική ζωή και η υπερβολική χρήση αλκοόλ, θα μπορούσαν επίσης να ευθύνονται για την αύξηση της συχνότητας των εγκεφαλικών επεισοδίων στους νέους, προσθέτουν οι ίδιοι. Αυτές οι συμπεριφορές μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων παθήσεων που μπορεί, με την σειρά τους, να οδηγήσουν σε εγκεφαλικό.

    Πώς θα το αποφύγετε

    Αν και δεν μπορείτε να ελέγξετε ορισμένους παράγοντες κινδύνου, όπως τα γονίδια, άλλοι μπορούν να προσαρμοστούν για να συμβάλλουν στη μείωση του κινδύνου.

    Η τακτική άσκηση μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες εγκεφαλικού επεισοδίου, όπως και μια διατροφή με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και αλάτι και υψηλή σε φρούτα και λαχανικά. Εξίσου σημαντικό είναι να αποφύγετε ή να κόψετε το κάπνισμα εάν το έχετε ήδη ξεκινήσει.

    Οι ερευνητές τονίζουν επίσης τη σημασία της διαχείρισης χρόνιων παθήσεων, όπως η παχυσαρκία ή ο διαβήτης, με την συμβολή του γιατρού σας.

    Πηγή: vita.gr - In.gr

  • Reuters: Οι νέοι αναζητούν ειδήσεις περισσότερο μέσω βίντεο και influencers παρά στα κλασικά μέσα
    Reuters: Οι νέοι αναζητούν ειδήσεις περισσότερο μέσω βίντεο και influencers παρά στα κλασικά μέσα

    Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων, σε παγκόσμιο επίπεδο, παρακολουθούν τουλάχιστον ένα σύντομο (διάρκειας μερικών λεπτών) βίντεο για ένα ειδησεογραφικό θέμα κάθε εβδομάδα

    Ένας YouTuber παρατίθεται περισσότερο απ' ό,τι οι παραδοσιακές εφημερίδες: Η έκδοση για το 2024 της παγκόσμιας έκθεσης αναφοράς για τα ΜΜΕ, που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, επιβεβαιώνει την έκρηξη των βίντεο ως πηγής ειδήσεων στους νέους.
    «Το βίντεο γίνεται μία ακόμη πιο σημαντική πηγή ειδήσεων στο διαδίκτυο, ιδιαίτερα μεταξύ των νέων», υπογραμμίζει η έκθεση του ινστιτούτου του Reuters για τη μελέτη της δημοσιογραφίας, που συνδέεται με το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
    Η ετήσια έκθεση για την ψηφιακή αναζήτηση της είδησης στηρίζεται σε διαδικτυακές δημοσκοπήσεις που διενεργήθηκαν από την εταιρία YouGov σε 95.000 ανθρώπους σε 47 χώρες.
    Σύμφωνα με τα ευρήματά της, τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων σε παγκόσμιο επίπεδο παρακολουθούν τουλάχιστον ένα σύντομο (διάρκειας μερικών λεπτών) βίντεο για ένα ειδησεογραφικό θέμα κάθε εβδομάδα.
    Πρόβλημα για τα παραδοσιακά ΜΜΕ: σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) αυτής της κατανάλωσης βίντεο πραγματοποιείται στις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έναντι μόνο 22% για τους ιστοτόπους τους, κάτι που θέτει ένα ζήτημα για την ικανότητά τους να κερδίζουν χρήματα.

    Όπως και πέρυσι, παρατηρείται μια διχοτόμηση μεταξύ των κοινωνικών δικτύων.

    Στο Facebook και το X (πρώην Twitter), σε ένα κοινό που γερνάει, τα παραδοσιακά ΜΜΕ εξακολουθούν να είναι κυρίαρχα, αν και τα κοινωνικά δίκτυα τείνουν να δίνουν όλο και λιγότερο θέση στην είδηση.

    Όμως στα TikTok, Instagram, Snapchat και YouTube, σε πιο νεαρό κοινό, η αναζήτηση της είδησης γίνεται στους δημιουργούς περιεχομένου και τους ινφλουένσερ μάλλον παρά στα κλασικά ΜΜΕ και τους (κλασικούς) δημοσιογράφους.

    Η έκθεση αναδεικνύει ιδιαίτερα την περίπτωση του Γάλλου Ουγκό Ντεκρίπτ (Hugo Décrypte) (παρατσούκλι του 27χρονου Ουγκό Τραβέρ) το μέσο του οποίου απασχολεί 25 άτομα.

    «Με 2,6 εκατομμύρια εγγεγραμμένους στο κανάλι του στο YouTube και 5,7 εκατ. στο TikTok έγινε μια μεγάλη πηγή ειδήσεων για τους νεαρούς Γάλλους», σημειώνει η έκθεση.

    «Στην έρευνά μας, αναφερόταν πιο συχνά απ΄ό,τι οι Le Monde, Le Figaro και Libération μαζί», αναφέρει η έκθεση, υπογραμμίζοντας πως οι εγγεγραμμένοι του Ουγκό Ντεκρίπτ «είναι 27 ετών κατά μέσο όρο, δηλ. περίπου 20 χρόνια μικρότεροι από το κοινό πολλών [παραδοσιακών] ομίλων ενημέρωσης».

    Η έκθεση παραθέτει παρόμοιες περιπτώσεις σε άλλες χώρες, όπως ο Βρετανός Τζακ Κέλι (Jack Kelly) ή ο Αμερικανός Βίτους Σπέχαρ (Vitus Spehar).

    «Οι καταναλωτές υιοθετούν το βίντεο γιατί έχει εύκολη πρόσβαση και προσφέρει μεγάλη ποικιλία περιεχομένου. Όμως πολλά παραδοσιακά ΜΜΕ επιμένουν σε μια κουλτούρα κειμένου και δυσκολεύονται να προσαρμοστούν», σχολιάζει ο Νικ Νιούμαν, ο κύριος συντάκτης της έρευνας.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Αλλάζει την χημεία του εγκεφάλου των εφήβων ο εθισμός στο διαδίκτυο
    Αλλάζει την χημεία του εγκεφάλου των εφήβων ο εθισμός στο διαδίκτυο

    Αλλαγή στην χημεία το εγκεφάλου των εφήβων προκαλεί ο εθισμός στο διαδίκτυο επηρεάζοντας παράλληλα την συμπεριφορά και την ανάπτυξη των νέων ανθρώπων.

    Το παραπάνω διαπιστώνει βρετανική μελέτη του University College του Λονδίνου οι οποίοι προειδοποιούν ότι οι αλλαγές σε πολλαπλά νευρωνικά δίκτυα μπορεί να οδηγήσουν σε περαιτέρω εθιστικές τάσεις και αρνητικές συμπεριφορές τους εφήβους.

    Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την μελέτη που δημοσιεύθηκε στο «PLOS Mental Health» οι ερευνητές του University College εξέτασαν 12 μελέτες στις οποίες είχαν συμμετάσχει 237 παιδιά και έφηβοι (10-19 ετών) που είχαν διαγνωσθεί με εθισμό στο διαδίκτυο μεταξύ 2013 και 2023.

    Στις εν λόγω μελέτες, οι ερευνητές είχαν υποβάλλει τους συμμετέχοντες σε λειτουργική μαγνητική τομογραφία (fMRI), προκειμένου να δουν πώς αλληλοεπιδρούν οι περιοχές του εγκεφάλου τους, τόσο κατά την ανάπαυση όσο και κατά την ολοκλήρωση μιας εργασίας.

    Από τα αποτελέσματα διαπίστωσαν ότι οι επιδράσεις ήταν εμφανείς σε πολλαπλά νευρωνικά δίκτυα στον εγκέφαλο και ότι υπήρχε αυξημένη δραστηριότητα σε τμήματα του εγκεφάλου όταν οι συμμετέχοντες βρίσκονταν σε κατάσταση ηρεμίας.

    Την ίδια στιγμή παρατηρήθηκε συνολική μείωση της λειτουργικής συνδεσιμότητας σε τμήματα του εγκεφάλου που εμπλέκονται στην ενεργό σκέψη- το δίκτυο εκτελεστικού ελέγχου.

    Σύμφωνα με τους ερευνητές, οι αλλαγές αυτές σχετίζονται με εθιστικές συμπεριφορές και τάσεις στους εφήβους. Σχετίζονται επίσης με αλλαγές στη συμπεριφορά, την ψυχική υγεία, την ανάπτυξη, την πνευματική ικανότητα και τον σωματικό συντονισμό.

    «Η εφηβεία είναι ένα κρίσιμο στάδιο της ανάπτυξης. Κατά τη διάρκειά της, οι άνθρωποι βιώνουν σημαντικές αλλαγές στη βιολογία, τη γνωστική ικανότητα και την προσωπικότητα. Ως αποτέλεσμα, ο εγκέφαλός τους είναι ιδιαίτερα ευάλωτος στον εθισμό στο διαδίκτυο» εξήγησε ο Μαξ Τσανγκ, επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης και μεταπτυχιακός φοιτητής στο UCL Great Ormond Street Institute of Child Health (GOS ICH).

    «Τα ευρήματα της μελέτης μας δείχνουν ότι αυτό μπορεί να οδηγήσει σε δυνητικά αρνητικές συμπεριφορικές και αναπτυξιακές αλλαγές που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη ζωή των εφήβων.

    Για παράδειγμα, μπορεί να δυσκολεύονται να διατηρήσουν σχέσεις και κοινωνικές δραστηριότητες, να λένε ψέματα για τη διαδικτυακή τους δραστηριότητα και να παρουσιάζουν διαταραχές στη διατροφή και τον ύπνο τους».

    «Οι γιατροί θα μπορούσαν ενδεχομένως να συνταγογραφήσουν θεραπεία που να στοχεύει σε ορισμένες περιοχές του εγκεφάλου ή να προτείνουν ψυχοθεραπεία με στόχο τα βασικά συμπτώματα του εθισμού στο διαδίκτυο» πρόσθεσε.

    «H εκπαίδευση των γονέων σχετικά με τον εθισμό στο διαδίκτυο είναι μια άλλη πιθανή οδός πρόληψης. Οι γονείς που γνωρίζουν τα πρώιμα σημάδια του εθισμού στο διαδίκτυο θα χειριστούν αποτελεσματικότερα τον χρόνο στην οθόνη, την παρορμητικότητα και θα ελαχιστοποιήσουν τους παράγοντες κινδύνου» κατέληξε ο ερευνητής.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Youth Pass: Τελευταία μέρα για την αποστολή της χρεωστικής κάρτας στους δικαιούχους
    Youth Pass: Τελευταία μέρα για την αποστολή της χρεωστικής κάρτας στους δικαιούχους

    Περισσότεροι από 145.000 είναι οι νέοι 18 και 19 ετών, οι οποίοι θα λάβουν φέτος την οικονομική ενίσχυση ύψους 150 ευρώ στο πλαίσιο του Youth Pass 2024.

    Πιο αναλυτικά, στους 69.825 ανήλθαν οι νέοι 18 ετών που υπέβαλαν τη σχετική αίτηση έως την καταληκτική προθεσμία στις 15 Μαΐου 2024 και για τους οποίους το κόστος της ενίσχυσης ανέρχεται σε 10.473.750 ευρώ. Επιπρόσθετα, αυτοδίκαια λαμβάνουν την ίδια ενίσχυση οι νέοι 19 ετών που είχαν κάνει ήδη αίτηση κατά το προηγούμενο έτος και οι αιτήσεις τους ανέρχονται σε 75.863 με τη συνολική ενίσχυση να φθάνει στο ποσό των 11.379.450 ευρώ.

    Υπενθυμίζεται πως κατά τον πρώτο χρόνο εφαρμογής του προγράμματος, έως το τέλος του 2023, περίπου 140.000 νέοι έλαβαν ενισχύσεις που έφθασαν συνολικά σχεδόν στο ποσό των 21 εκατομμυρίων ευρώ.

    Αρμόδιοι για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του Youth Pass είναι οι Υπουργοί Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης, Εσωτερικών Νίκη Κεραμέως, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου και ο Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Θάνος Πετραλιάς, σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β’ 5420/14.09.2023).

    Διαδικασία πίστωσης της ενίσχυσης

    Η πίστωση της ενίσχυσης 150 ευρώ γίνεται με τη μορφή ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, η οποία θα αποσταλεί στα πιστωτικά ιδρύματα έως και την Παρασκευή 31 Μαΐου. Σημειώνεται ότι ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση 1 - 2 εργάσιμων ημερών έως να λάβουν την ενίσχυση οι δικαιούχοι. Το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός ενημερώνει τον δικαιούχο για την πρώτη ενεργοποίηση της κάρτας και την πίστωση του χρηματικού ποσού μέσω γραπτού μηνύματος (sms) ή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) με ενσωματωμένο σύνδεσμο για την ενεργοποίηση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας.

    Στη συνέχεια, οι ωφελούμενοι μπορούν να αξιοποιήσουν το ποσό της ενίσχυσης για την πραγματοποίηση αγορών ή τη λήψη υπηρεσιών από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς του τουρισμού (π.χ. σε τουριστικά καταλύματα), του πολιτισμού (π.χ. για παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων ή συναυλιών, για την αγορά βιβλίων κ.ά.) και των μεταφορών (ταξί, λεωφορεία, τρένα, ακτοπλοϊκά – αεροπορικά εισιτήρια ή για την ενοικίαση ΙΧ ή σκαφών αναψυχής κ.ά.).

    Πιο αναλυτικά, η ψηφιακή χρεωστική κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση αγορών ή τη λήψη υπηρεσιών στις παρακάτω κατηγορίες επιχειρήσεων:

    Κατηγορία εμπόρου (MCC)

    Περιγραφή δραστηριότητας

    3000 έως 3350

    αεροπορικές εταιρείες, αερομεταφορές

    3351 έως 3500

    ενοικίαση αυτοκινήτων

    3501 έως 3999

    ξενοδοχειακές επιχειρήσεις / καταλύματα

    4111

    μεταφορές

    4112

    σιδηροδρομικές μεταφορές επιβατών

    4121

    υπηρεσίες ταξί

    4131

    υπηρεσίες λεωφορείων

    4411

    θαλάσσιες μεταφορές / ακτοπλοϊκά

    4457

    ενοικίαση θαλάσσιων σκαφών

    4511

    λοιπές αερομεταφορές

    4582

    αεροδρόμια / αεροσταθμοί

    4722

    ταξιδιωτικά πρακτορεία

    4789

    λοιπές μεταφορές

    5551

    ενοικίαση σκαφών

    5561

    ενοικίαση τροχόσπιτων κ.λπ.

    5815

    ηλεκτρονικά βιβλία, ταινίες, μουσική

    5942

    Βιβλιοπωλεία

    7011

    λοιπές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις / καταλύματα

    7032

    κατασκηνώσεις αναψυχής και αθλητισμού

    7033

    κάμπινγκ

    7512

    λοιπές ενοικιάσεις μηχανοκίνητων οχημάτων

    7832

    σινεμά

    7911

    αίθουσες χορού, σχολεία, στούντιο

    7922

    θεατρικές επιχειρήσεις, πρακτορεία εισιτηρίων

    7929

    ορχήστρες και μπάντες

    7991

    εκθέσεις και τουριστικές ατραξιόν, μουσεία

    7997

    υπηρεσίες γυμναστηρίου

    7999

    λοιπές υπηρεσίες αναψυχής

    Υπενθυμίζεται πως το Youth Pass αποτελεί ένα μόνιμο μέτρο ενίσχυσης των νέων. Στο πλαίσιο αυτό, η ειδική εφαρμογή https://vouchers.gov.gr/youthpass θα δέχεται τις αιτήσεις των ενδιαφερομένων από την 1η Απριλίου έως και την 15η Μαΐου κάθε έτους. Η ενίσχυση για όλους τους δικαιούχους θα καταβάλλεται μια φορά ετησίως μέχρι την 31η Μαΐου κάθε έτους.

    Δικαιούχοι του Youth Pass είναι:

    • φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδος,
    • που έχουν συμπληρώσει το 18ο ή 19ο έτος της ηλικίας τους εντός του προηγούμενου από την αίτηση έτους και
    • υποβάλλουν αίτηση στην πλατφόρμα.

    Τονίζεται πως δεν υπάρχουν περιουσιακά ή εισοδηματικά κριτήρια.

    Η αίτηση υποβάλλεται άπαξ και δεν επανυποβάλλεται μετά και τη συμπλήρωση του 19ου έτους της ηλικίας του δικαιούχου. Ωστόσο, αν για οποιοδήποτε λόγο, ένας νέος δεν υποβάλει την αίτησή του όταν είναι 18 ετών, μπορεί να το πράξει όταν γίνει 19 ετών, λαμβάνοντας την ενίσχυση μόνο για το δεύτερο έτος και όχι αναδρομικά.

    Η δράση του Youth Pass υλοποιείται από την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ Μ.Α.Ε.) και χρηματοδοτείται από τον Τακτικό Προϋπολογισμό. Η ανάπτυξη της πλατφόρμας πραγματοποιήθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ Α.Ε. – GRNET), εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Youth Pass: Πότε θα πληρωθούν οι νέοι δικαιούχοι - Πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τα 150 ευρώ
    Youth Pass: Πότε θα πληρωθούν οι νέοι δικαιούχοι - Πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τα 150 ευρώ

    Περισσότεροι από 145.000 είναι οι νέοι 18 και 19 ετών, οι οποίοι θα λάβουν φέτος την οικονομική ενίσχυση ύψους 150 ευρώ στο πλαίσιο του Youth Pass 2024.

    Πιο αναλυτικά, στους 69.825 ανήλθαν οι νέοι 18 ετών που υπέβαλαν τη σχετική αίτηση έως την καταληκτική προθεσμία στις 15 Μαΐου 2024 και για τους οποίους το κόστος της ενίσχυσης ανέρχεται σε 10.473.750 ευρώ. Επιπρόσθετα, αυτοδίκαια λαμβάνουν την ίδια ενίσχυση οι νέοι 19 ετών που είχαν κάνει ήδη αίτηση κατά το προηγούμενο έτος και οι αιτήσεις τους ανέρχονται σε 75.863 με τη συνολική ενίσχυση να φθάνει στο ποσό των 11.379.450 ευρώ.

    Υπενθυμίζεται πως κατά τον πρώτο χρόνο εφαρμογής του προγράμματος, έως το τέλος του 2023, περίπου 140.000 νέοι έλαβαν ενισχύσεις που έφθασαν συνολικά σχεδόν στο ποσό των 21 εκατομμυρίων ευρώ.

    Αρμόδιοι για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του Youth Pass είναι οι Υπουργοί Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης, Εσωτερικών Νίκη Κεραμέως, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου και ο Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Θάνος Πετραλιάς, σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β’ 5420/14.09.2023).

    Διαδικασία πίστωσης της ενίσχυσης

    Η πίστωση της ενίσχυσης 150 ευρώ γίνεται με τη μορφή ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, η οποία θα αποσταλεί στα πιστωτικά ιδρύματα έως και την Παρασκευή 31 Μαΐου. Σημειώνεται ότι ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση 1 - 2 εργάσιμων ημερών έως να λάβουν την ενίσχυση οι δικαιούχοι. Το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός ενημερώνει τον δικαιούχο για την πρώτη ενεργοποίηση της κάρτας και την πίστωση του χρηματικού ποσού μέσω γραπτού μηνύματος (sms) ή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) με ενσωματωμένο σύνδεσμο για την ενεργοποίηση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας.

    Στη συνέχεια, οι ωφελούμενοι μπορούν να αξιοποιήσουν το ποσό της ενίσχυσης για την πραγματοποίηση αγορών ή τη λήψη υπηρεσιών από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς του τουρισμού (π.χ. σε τουριστικά καταλύματα), του πολιτισμού (π.χ. για παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων ή συναυλιών, για την αγορά βιβλίων κ.ά.) και των μεταφορών (ταξί, λεωφορεία, τρένα, ακτοπλοϊκά – αεροπορικά εισιτήρια ή για την ενοικίαση ΙΧ ή σκαφών αναψυχής κ.ά.).

    Πιο αναλυτικά, η ψηφιακή χρεωστική κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση αγορών ή τη λήψη υπηρεσιών στις παρακάτω κατηγορίες επιχειρήσεων:

    Κατηγορία εμπόρου (MCC)

    Περιγραφή δραστηριότητας

    3000 έως 3350

    αεροπορικές εταιρείες, αερομεταφορές

    3351 έως 3500

    ενοικίαση αυτοκινήτων

    3501 έως 3999

    ξενοδοχειακές επιχειρήσεις / καταλύματα

    4111

    μεταφορές

    4112

    σιδηροδρομικές μεταφορές επιβατών

    4121

    υπηρεσίες ταξί

    4131

    υπηρεσίες λεωφορείων

    4411

    θαλάσσιες μεταφορές / ακτοπλοϊκά

    4457

    ενοικίαση θαλάσσιων σκαφών

    4511

    λοιπές αερομεταφορές

    4582

    αεροδρόμια / αεροσταθμοί

    4722

    ταξιδιωτικά πρακτορεία

    4789

    λοιπές μεταφορές

    5551

    ενοικίαση σκαφών

    5561

    ενοικίαση τροχόσπιτων κ.λπ.

    5815

    ηλεκτρονικά βιβλία, ταινίες, μουσική

    5942

    Βιβλιοπωλεία

    7011

    λοιπές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις / καταλύματα

    7032

    κατασκηνώσεις αναψυχής και αθλητισμού

    7033

    κάμπινγκ

    7512

    λοιπές ενοικιάσεις μηχανοκίνητων οχημάτων

    7832

    σινεμά

    7911

    αίθουσες χορού, σχολεία, στούντιο

    7922

    θεατρικές επιχειρήσεις, πρακτορεία εισιτηρίων

    7929

    ορχήστρες και μπάντες

    7991

    εκθέσεις και τουριστικές ατραξιόν, μουσεία

    7997

    υπηρεσίες γυμναστηρίου

    7999

    λοιπές υπηρεσίες αναψυχής

    Υπενθυμίζεται πως το Youth Pass αποτελεί ένα μόνιμο μέτρο ενίσχυσης των νέων. Στο πλαίσιο αυτό, η ειδική εφαρμογή https://vouchers.gov.gr/youthpass θα δέχεται τις αιτήσεις των ενδιαφερομένων από την 1η Απριλίου έως και την 15η Μαΐου κάθε έτους. Η ενίσχυση για όλους τους δικαιούχους θα καταβάλλεται μια φορά ετησίως μέχρι την 31η Μαΐου κάθε έτους.

    Δικαιούχοι του Youth Pass είναι:

    • φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδος,
    • που έχουν συμπληρώσει το 18ο ή 19ο έτος της ηλικίας τους εντός του προηγούμενου από την αίτηση έτους και
    • υποβάλλουν αίτηση στην πλατφόρμα.

    Τονίζεται πως δεν υπάρχουν περιουσιακά ή εισοδηματικά κριτήρια.

    Η αίτηση υποβάλλεται άπαξ και δεν επανυποβάλλεται μετά και τη συμπλήρωση του 19ου έτους της ηλικίας του δικαιούχου. Ωστόσο, αν για οποιοδήποτε λόγο, ένας νέος δεν υποβάλει την αίτησή του όταν είναι 18 ετών, μπορεί να το πράξει όταν γίνει 19 ετών, λαμβάνοντας την ενίσχυση μόνο για το δεύτερο έτος και όχι αναδρομικά.

    Η δράση του Youth Pass υλοποιείται από την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ Μ.Α.Ε.) και χρηματοδοτείται από τον Τακτικό Προϋπολογισμό. Η ανάπτυξη της πλατφόρμας πραγματοποιήθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ Α.Ε. – GRNET), εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Youth Pass 2024: Την Παρασκευή η πίστωση σε ψηφιακή κάρτα
    Youth Pass 2024: Την Παρασκευή η πίστωση σε ψηφιακή κάρτα

    Πού μπορεί να χρησιμοποιηθεί - Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι δικαιούχοι

    Σε περισσότερους από 145.000 ανέρχονται οι νέοι 18 και 19 ετών, οι οποίοι θα λάβουν φέτος την οικονομική ενίσχυση ύψους 150 ευρώ στο πλαίσιο του Youth Pass 2024. Η πίστωση της ενίσχυσης γίνεται με τη μορφή ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, η οποία θα αποσταλεί στα πιστωτικά ιδρύματα την Παρασκευή 31 Μαΐου.
    Οπότε από αρχές Ιουνίου θα είναι διαθέσιμα για τους δικαιούχους (οι οποίοι είχαν καταθέσει την αίτηση από την 1η Απριλίου έως και την 15η Μαΐου).
    Ειδικότερα, σε 69.825 ανήλθαν οι νέοι/νέες 18 ετών που υπέβαλαν τη σχετική αίτηση έως την καταληκτική προθεσμία στις 15 Μαΐου 2024 και για τους οποίους το κόστος της ενίσχυσης ανέρχεται σε 10.473.750 ευρώ.
    Υπενθυμίζεται πως το Youth Pass αποτελεί ένα μόνιμο μέτρο ενίσχυσης των νέων. Στο πλαίσιο αυτό, η ειδική εφαρμογή youthpass θα δέχεται τις αιτήσεις των ενδιαφερομένων από την 1η Απριλίου έως και την 15η Μαΐου κάθε έτους.

    Δικαιούχοι του Youth Pass είναι:

    -φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδος,
    -που έχουν συμπληρώσει το 18ο ή 19ο έτος της ηλικίας τους εντός του προηγούμενου από την αίτηση έτους και
    -υποβάλλουν αίτηση στην πλατφόρμα έως και την 15η Μαΐου κάθε έτους.

    Τονίζεται πως δεν υπάρχουν περιουσιακά ή εισοδηματικά κριτήρια.

    Η αίτηση υποβάλλεται άπαξ και δεν επανυποβάλλεται μετά και τη συμπλήρωση του 19ου έτους της ηλικίας του δικαιούχου. Ωστόσο, αν για τον οποιοδήποτε λόγο, ένας νέος δεν υποβάλει την αίτησή του όταν είναι 18 ετών, μπορεί να το πράξει όταν γίνει 19 ετών, λαμβάνοντας την ενίσχυση μόνο για το δεύτερο έτος και όχι αναδρομικά.

    Η καταβολή των χρημάτων στους δικαιούχους θα εμφανιστεί στο «ψηφιακό πορτοφόλι» στα τέλη της εβδομάδας με τους νέους να μπορούν να εξαργυρώνουν το ποσό της ενίσχυσης σε πολύ συγκεκριμένες δραστηριότητες.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Youth Pass: Πότε θα λάβουν οι δικαιούχοι τη χρεωστική κάρτα με τα 150 ευρώ
    Youth Pass: Πότε θα λάβουν οι δικαιούχοι τη χρεωστική κάρτα με τα 150 ευρώ

    Σε περισσότερους από 145.000 ανέρχονται οι νέοι 18 και 19 ετών, οι οποίοι θα λάβουν φέτος την οικονομική ενίσχυση ύψους 150 ευρώ στο πλαίσιο του Youth Pass 2024.

    Πιο αναλυτικά, στους 69.825 ανήλθαν οι νέοι 18 ετών που υπέβαλαν τη σχετική αίτηση έως την καταληκτική προθεσμία στις 15 Μαΐου 2024 και για τους οποίους το κόστος της ενίσχυσης ανέρχεται σε 10.473.750 ευρώ. Επιπρόσθετα, αυτοδίκαια λαμβάνουν την ίδια ενίσχυση οι νέοι 19 ετών που είχαν κάνει ήδη αίτηση κατά το προηγούμενο έτος και οι αιτήσεις τους ανέρχονται σε 75.863 με τη συνολική ενίσχυση να φθάνει στο ποσό των 11.379.450 ευρώ.

    Υπενθυμίζεται πως κατά τον πρώτο χρόνο εφαρμογής του προγράμματος, έως το τέλος του 2023, περίπου 140.000 νέοι έλαβαν ενισχύσεις που έφθασαν συνολικά σχεδόν στο ποσό των 21 εκατομμυρίων ευρώ.

    Αρμόδιοι για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του Youth Pass είναι οι Υπουργοί Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης, Εσωτερικών Νίκη Κεραμέως, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου και ο Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Θάνος Πετραλιάς, σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β’ 5420/14.09.2023).

    Διαδικασία πίστωσης της ενίσχυσης

    Η πίστωση της ενίσχυσης 150 ευρώ γίνεται με τη μορφή ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, η οποία θα αποσταλεί στα πιστωτικά ιδρύματα έως και την Παρασκευή 31 Μαΐου. Σημειώνεται ότι ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση 1 - 2 εργάσιμων ημερών έως να λάβουν την ενίσχυση οι δικαιούχοι. Το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός ενημερώνει τον δικαιούχο για την πρώτη ενεργοποίηση της κάρτας και την πίστωση του χρηματικού ποσού μέσω γραπτού μηνύματος (sms) ή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) με ενσωματωμένο σύνδεσμο για την ενεργοποίηση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας.

    Στη συνέχεια, οι ωφελούμενοι μπορούν να αξιοποιήσουν το ποσό της ενίσχυσης για την πραγματοποίηση αγορών ή τη λήψη υπηρεσιών από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς του τουρισμού (π.χ. σε τουριστικά καταλύματα), του πολιτισμού (π.χ. για παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων ή συναυλιών, για την αγορά βιβλίων κ.ά.) και των μεταφορών (ταξί, λεωφορεία, τρένα, ακτοπλοϊκά – αεροπορικά εισιτήρια ή για την ενοικίαση ΙΧ ή σκαφών αναψυχής κ.ά.).

    Πιο αναλυτικά, η ψηφιακή χρεωστική κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση αγορών ή τη λήψη υπηρεσιών στις παρακάτω κατηγορίες επιχειρήσεων:

    Κατηγορία εμπόρου (MCC)

    Περιγραφή δραστηριότητας

    3000 έως 3350

    αεροπορικές εταιρείες, αερομεταφορές

    3351 έως 3500

    ενοικίαση αυτοκινήτων

    3501 έως 3999

    ξενοδοχειακές επιχειρήσεις / καταλύματα

    4111

    μεταφορές

    4112

    σιδηροδρομικές μεταφορές επιβατών

    4121

    υπηρεσίες ταξί

    4131

    υπηρεσίες λεωφορείων

    4411

    θαλάσσιες μεταφορές / ακτοπλοϊκά

    4457

    ενοικίαση θαλάσσιων σκαφών

    4511

    λοιπές αερομεταφορές

    4582

    αεροδρόμια / αεροσταθμοί

    4722

    ταξιδιωτικά πρακτορεία

    4789

    λοιπές μεταφορές

    5551

    ενοικίαση σκαφών

    5561

    ενοικίαση τροχόσπιτων κ.λπ.

    5815

    ηλεκτρονικά βιβλία, ταινίες, μουσική

    5942

    Βιβλιοπωλεία

    7011

    λοιπές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις / καταλύματα

    7032

    κατασκηνώσεις αναψυχής και αθλητισμού

    7033

    κάμπινγκ

    7512

    λοιπές ενοικιάσεις μηχανοκίνητων οχημάτων

    7832

    σινεμά

    7911

    αίθουσες χορού, σχολεία, στούντιο

    7922

    θεατρικές επιχειρήσεις, πρακτορεία εισιτηρίων

    7929

    ορχήστρες και μπάντες

    7991

    εκθέσεις και τουριστικές ατραξιόν, μουσεία

    7997

    υπηρεσίες γυμναστηρίου

    7999

    λοιπές υπηρεσίες αναψυχής

    Υπενθυμίζεται πως το Youth Pass αποτελεί ένα μόνιμο μέτρο ενίσχυσης των νέων. Στο πλαίσιο αυτό, η ειδική εφαρμογή https://vouchers.gov.gr/youthpass θα δέχεται τις αιτήσεις των ενδιαφερομένων από την 1η Απριλίου έως και την 15η Μαΐου κάθε έτους. Η ενίσχυση για όλους τους δικαιούχους θα καταβάλλεται μια φορά ετησίως μέχρι την 31η Μαΐου κάθε έτους.

    Δικαιούχοι του Youth Pass είναι:

    • φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδος,
    • που έχουν συμπληρώσει το 18ο ή 19ο έτος της ηλικίας τους εντός του προηγούμενου από την αίτηση έτους και
    • υποβάλλουν αίτηση στην πλατφόρμα.

    Τονίζεται πως δεν υπάρχουν περιουσιακά ή εισοδηματικά κριτήρια.

    Η αίτηση υποβάλλεται άπαξ και δεν επανυποβάλλεται μετά και τη συμπλήρωση του 19ου έτους της ηλικίας του δικαιούχου. Ωστόσο, αν για οποιοδήποτε λόγο, ένας νέος δεν υποβάλει την αίτησή του όταν είναι 18 ετών, μπορεί να το πράξει όταν γίνει 19 ετών, λαμβάνοντας την ενίσχυση μόνο για το δεύτερο έτος και όχι αναδρομικά.

    Η δράση του Youth Pass υλοποιείται από την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ Μ.Α.Ε.) και χρηματοδοτείται από τον Τακτικό Προϋπολογισμό. Η ανάπτυξη της πλατφόρμας πραγματοποιήθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ Α.Ε. – GRNET), εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

    Πηγή: Ethnos.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς