Σάββατο, 30 Απριλίου 2022 08:53

Αντιδράσεις για την μετατροπή του 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας σε πρότυπο

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Κύμα αντιδράσεων έχει ξεσπάσει στην εκπαιδευτική κοινότητα του νομού, με αφορμή την απόφαση της μετατροπής του 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας σε πρότυπο σχολείο. Σύσσωμοι οι εκπαιδευτικοί κάνουν λόγο για προσπάθεια δημιουργίας ενός σχολείου “αρίστων” το οποίο θα έχει ως αποτέλεσμα να θέσει στο περιθώριο μία μεγάλη μερίδα μαθητών. Στο πλευρό των εκπαιδευτικών του 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας, βρίσκεται και η ΕΛΜΕ Ηλείας, όπου χθες για το θέμα αυτό παραχώρησε συνέντευξη τύπου στα τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Η Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Στέλλα Αναστασίου αρχικά τόνισε ότι «... βρισκόμαστε σήμερα εδώ με αφορμή την προσπάθεια που έχει ξεκινήσει το τελευταίο διάστημα για την μετατροπή του 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας σε πρότυπο. Δύο μέρες πριν κλείσουν τα σχολεία για τις διακοπές του Πάσχα, ο διευθυντής του 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας ενημέρωσε τον σύλλογο διδασκόντων ότι υπάρχει εισήγηση του συμβουλίου σύνδεσης με την παραγωγή και την αγορά εργασίας για μετατροπή του σχολείου σε πρότυπο, με την οποία μάλιστα και ο ίδιος είναι απόλυτα σύμφωνος. Η αντίδραση τόσο της ΕΛΜΕ Ηλείας όσο και των διδασκόντων του σχολείου ήταν άμεση. Η ΕΛΜΕ Ηλείας έβγαλε άμεσα ανακοίνωση, η οποία δηλώνει την αντίθεσή της σε αυτή την μετατροπή και την στήριξή της στους εκπαιδευτικούς του σχολείου, που και αυτοί εξέδωσαν σχετικό ψήφισμα υπογεγραμμένο από την πλειοψηφία του συλλόγου. Ο κλάδος των εκπαιδευτικών άλλωστε έχει ξεκάθαρη θέση ενάντια στην ίδρυση προτύπων σχολείων. Καθώς μόνιμο αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι δημόσια ποιοτικά σχολεία για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες. Η προσπάθεια ίδρυσης προτύπων σχολείων δεν είναι άλλωστε ξεκομμένη από την υπόλοιπη αντιεκπαιδευτική πολιτική. Συνδέεται άμεσα με την προσπάθεια να ενισχυθεί η κατηγοριοποίηση, η διαφοροποίηση, η δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων.

epal suntup 2

Η ίδρυση προτύπων δεν ικανοποιεί ουσιαστικά την ανάγκη για αναβαθμισμένη επαγγελματική εκπαίδευση με εξειδικευμένες γνώσεις ανάλογα με τις εξελίξεις της επιστήμης και της τεχνολογίας αλλά εξυπηρετεί την φθηνή και εφήμερη κατάρτιση που έχει ανάγκη η εργοδοσία και οι μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι. Άλλωστε και στο ΦΕΚ ίδρυσης των προτύπων ΕΠΑΛ υπάρχει η πρόβλεψη οι μαθητές των ΕΠΑΛ να εργάζονται μία μέρα την εβδομάδα σε φορείς του Δημοσίου ή του ιδιωτικού τομέα. Μιλάμε δηλαδή για απλήρωτη εργασία ανήλικων μαθητών. Το επόμενο διάστημα με το άνοιγμα των σχολείων θα προβούμε σε δυναμικές κινητοποιήσεις, θα γίνουν παραστάσεις διαμαρτυρίας τόσο σε Πύργο όσο και στην Αμαλιάδα. Είναι πολύ σημαντικό να ενημερωθεί και η τοπική κοινότητα της Αμαλιάδας και όλου του νομού, οι γονείς και οι μαθητές της περιοχής γιατί αν προχωρήσει η ίδρυση προτύπου ΕΠΑΛ θα δημιουργηθούν πολλά προβλήματα και πρακτικής φύσης. Πολλοί μαθητές θα αναγκαστούν να μετακινηθούν σε άλλες πόλεις του νομού για να μπορέσουν να παρακολουθήσουν την ειδικότητα από τους ενδιαφέρει ή και ακόμα να αλλάξουν ειδικότητα αφού δεν θα μπορούν στο σχολείο στο 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας, να παρακολουθήσουν την ειδικότητα που επιθυμούν. Λέμε λοιπόν ΟΧΙ στην μετατροπή του 2ο ΕΠΑΛ σε πρότυπο, λέμε όμως ΝΑΙ στην ουσιαστική αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης, λέμε ΝΑΙ στην ικανοποίηση των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών των παιδιών του λαού μας. Τέλος, επειδή μπροστά μας έχουμε και τον εορτασμό της εργατικής Πρωτομαγιάς, η ΕΛΜΕ Ηλείας καλεί όλους και όλες μαζί με τα άλλα πρωτοβάθμια σωματεία της περιοχής, στην κινητοποίηση στην κεντρική πλατεία στις 11.00 το πρωί».

Ακολούθως ο γραμματέας της ΕΛΜΕ Γιάννης Γιαννόπουλος συμπλήρωσε ότι «... η ΕΛΜΕ Ηλείας είναι ξεκάθαρη, όσον αφορά την θέση της στα πρότυπα ΕΠΑΛ. Ιδιαίτερα για τη δημιουργία του προτύπου σχολείου στις εγκαταστάσεις του 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας, εμείς έχουμε να δηλώσουμε το εξής. Υπερασπιζόμαστε το δημόσιο σχολείο για όλους τους μαθητές και όχι ένα σχολείο για κάποια ελίτ που θέλει η κυβέρνηση να δημιουργήσει στο νομό μας. Ένα σχολείο το οποίο θα θέλαμε να είναι για όλους τους μαθητές, να είναι ένα σχολείο στο οποίο οι μαθητές να μην περνάν από κάποιο είδος δοκιμασίας και να μπορούν να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν την κατεύθυνση που θέλουν. Γίνεται αυτό με τη δημιουργία του προτύπου ΕΠΑΛ στην Αμαλιάδα; Όχι! Είναι ένα σχέδιο της κυβέρνησης στην δημιουργία ελίτ, σχολεία δηλαδή για τους καλούς και για τους υπόλοιπους καμία μέριμνα. Άρα, εξαρχής λέμε ότι ένα σχολείο, το οποίο βάζει διαχωρισμό στην επιλογή των μαθητών, είναι ένα σχολείο το οποίο δεν ταιριάζει σε εμάς. Οι εκπαιδευτικοί λοιπόν και του σχολείου αλλά και συνολικότερα η ΕΛΜΕ Ηλείας και η Ομοσπονδία μας, έχουν πάρει μία ξεκάθαρη θέση. Τα σχολεία μας πρέπει να γίνουν καλύτερα. Ο στόχος για να δημιουργηθούν καλύτερες συνθήκες σε όλα τα σχολεία, σε όλα τα ΕΠΑΛ συγκεκριμένα, είναι για εμάς προαπαιτούμενο για οποιαδήποτε συζήτηση με το υπουργείο. Βεβαίως, πρέπει να περιγράψουμε ότι το υπουργείο δεν ήρθε να ρωτήσει τους εκπαιδευτικούς, ούτε τους μαθητές, παρά μία επιτροπή αρίστων, κατά τον κ. Μητσοτάκη, αποφασίζει και διατάζει. Με προφανή την συναίνεση κάποιων παραγόντων στην εκπαίδευση ή και στην δημόσια ζωή. Βλέπε δήμαρχος Ήλιδας… Είναι ένας ωραίος τρόπος να χρυσώσουμε το χάπι για την μεγάλη αλλαγή που έχει φέρει στην Αμαλιάδα η κατάργηση του τμήματος Γεωπονίας. Αντί αυτού επιλέγουν να δημιουργήσουν ένα πρότυπο σχολείο το οποίο τι θα κάνει; Θα δώσει μόνο σε κάποιους από τους μαθητές τη δυνατότητα να έχουν κάποια πιο δημιουργικά προγράμματα. Για τους υπόλοιπους όμως δεν υπάρχει καμία μέριμνα. Εμείς λοιπόν αγωνιζόμαστε για όλους τους μαθητές και θέλουμε τα σχολεία μας να γίνουν καλύτερα».

epal suntup 3

Κατόπιν η αντιπρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηλείας Ευρυδίκη Παυλοπούλου ανέφερε πως «... η ΕΛΜΕ Ηλείας έχει δηλώσει ξεκάθαρα εξαρχής ότι στηρίζει το δίκαιο αίτημα του συλλόγου διδασκόντων του 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας για την μη μετατροπή του σχολείου τους σε πρότυπο. Εξάλλου έχει και ξεκάθαρη θέση σε σχέση με την μετατροπή των σχολείων μας σε πρότυπα, γιατί έχει ένα εντελώς διαφορετικό σκεπτικό όπως η πλειοψηφία του εκπαιδευτικού κόσμου για το τι ρόλο παίρνουν τα σχολεία και η εκπαίδευση. Θεωρεί ότι τα σχολεία πρέπει να είναι σχολεία για όλους, χωρίς καμία εξαίρεση, για όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση, την κοινωνική τους προέλευση ή το χρώμα τους. Θεωρεί ότι μέσα σε αυτά, η εκπαιδευτική διαδικασία θα πρέπει να ανυψώνει το μορφωτικό επίπεδο όλων των μαθητών, χωρίς διακρίσεις. Η μετατροπή σε πρότυπα, οδηγεί στο αντίθετο, οδηγεί σε σχολεία “άριστα“ για λίγους “άριστους” επομένως δεν εξυπηρετεί την σκοπιμότητα της εκπαίδευσης έτσι όπως την έχουμε ξεκαθαρίσει και ως ΕΛΜΕ Ηλείας και ως εκπαιδευτικός κόσμος και ως ΟΛΜΕ. Για το λόγο αυτό θεωρούμε ότι θα πρέπει να συμπαρασταθούμε όλοι, μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς, φορείς, σωματεία, τοπικοί άρχοντες, στηρίζοντας το δίκαιο αίτημα των καθηγητών του 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας».

Το μέλος ΔΣ ΕΛΜΕ Ηλείας και μέλος του του συλλόγου διδασκόντων του 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας Ελισάβετ Μπίσα, ακολούθως επεσήμανε ότι «... όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα ο σύλλογος διδασκόντων ενημερώθηκε δύο μέρες πριν από το κλείσιμο των σχολείων. Αυτό δηλώνει την στάση κάποιων προεξάρχοντος του υπουργείου Παιδείας όσον αφορά την απαξίωση του συλλόγου διδασκόντων. Μιλώ ως μέλος του συλλόγου και έχω μία ένταση, διότι δουλεύουμε κάποιοι συνάδελφοι περισσότερα χρόνια σε αυτό το σχολείο, ο στόχος, ο σκοπός μας, είναι για ένα δημόσιο δωρεάν σχολείο, για όλους τους μαθητές, ανεξάρτητα από την καταγωγή τους, το χρώμα, την φυλή τους και την θρησκεία τους, έχουμε δουλέψει σθεναρά σε αυτό το σχολείο γιαυτο και είμαστε ιδιαίτερα ανήσυχοι για αυτή την εξέλιξη. Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι είμαστε αντίθετοι στην μετατροπή του σχολείου, γιατί θεωρούμε ότι θα απαξιωθεί τελείως ο ρόλος του. Το μεγαλύτερο πρόβλημα θα είναι πρόβλημα για τους μαθητές, βρισκόμαστε σε μία επαρχία, έχουμε μαθητές οι οποίοι διανύουν πολλά χιλιόμετρα την ημέρα, από πολύ φτωχές οικογένειες, για να έρθουν στο σχολείο, να αποκτήσουν βασικές γνώσεις, να μπορέσουν να έχουν κάποια εφόδια για να βγουν στην κοινωνία και αυτή τη στιγμή, αυτοί οι μαθητές θα αποκλειστούν. Λέμε όχι στα σχολεία ελίτ και “αρίστων” όπως τα θέλει η κυβέρνηση. Να λάβουμε υπόψη μας ότι όλη η λειτουργία των προτύπων καθορίζεται από ένα γενικό νομοθετικό πλαίσιο αλλά όλα θα καθορίζονται στην πορεία με βάση υπουργικές αποφάσεις. Ωρολόγια προγράμματα, τομείς, ειδικότητες, σχέσεις με την αγορά εργασίας, με τους ιδιωτικούς ή δημόσιους φορείς, τα μαθήματα, ο αριθμός των μαθητών. Σε μία κυβέρνηση λοιπόν που είναι ανάλγητη σε όλους τους τομείς και στον δικό μας τομέα, στον τομέα της παιδείας, δεν έχουμε καμία εμπιστοσύνη. Θα παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις έτσι ώστε να ενημερωθούν όλοι και να μπορέσουμε να ανατρέψουμε αυτή την πρακτική και αυτή την κατάσταση την οποία θεωρούμε ανήθικη και άδικη».

Η Δήμητρα Συριοπούλου εκπαιδευτικός 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας, έθιξε από την πλευρά της το θέμα των χορηγιών με τις οποίες λειτουργούν τα πρότυπα σχολεία, σημειώνοντας πως: «Τα πρότυπα σχολεία καλούνται να λειτουργήσουν με δωρεές, χορηγίες, δηλαδή χωρίς κρατικές επιχορηγήσεις με ότι συνεπάγεται, αυτό ιδίως σε μία περίοδο οικονομικής κρίσης».

Στο θέμα των χορηγιών στάθηκε και η εκπαιδευτικός Αντωνία Αντωνοπούλου η οποία επεσήμανε ότι: «Είμαι στο σχολείο σχεδόν από την ίδρυση του από το 2003. Το σχολείο σε ένα κοινωνικό κράτος δεν μπορεί να λειτουργεί με χορηγίες κάποιων ιδιωτών. Πρέπει να έχει ένα δημόσιο χαρακτήρα. Γιατί σε μία περίοδο κρίσης, οι χορηγοί θα πάψουν να επιχορηγούν. Τότε τι γίνεται στην τοπική κοινωνία; Θα κλείσει η λειτουργία του σχολείου; Θα σταματήσει να υπάρχει; Ο κάθε γονιός τότε θα αναγκαστεί να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη του. Άρα λοιπόν τα πράγματα δυσκολεύουν αρκετά για την τοπική κοινωνία και ειδικότερα για τους μαθητές που δεν ανήκουν στην ελίτ και ανήκουν στα κατώτερα οικονομικά και κοινωνικά στρώματα»

Τέλος ο εκπαιδευτικός 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας Γιώργος Βρύνας πρόσθεσε ότι: «... εργάζομαι σε αυτό το σχολείο περίπου 10 χρόνια, είμαι ένας από αυτούς που μαζί με την βοήθεια όλων των συναδέλφων βέβαια, βάλαμε πλάτη σε δύσκολες καταστάσεις και σε δύσκολους καιρούς για να γίνει αυτό το σχολείο, αυτό που ξέρει όλος ο νομός. Εδώ και χρόνια ακούμε ότι το σχολείο δουλεύει σαν πρότυπο χάρη τις άοκνες προσπάθειες του διευθυντή και των εκπαιδευτικών. Και η ανταμοιβή τώρα ποια είναι; Εμείς δεν είμαστε καλοί εκπαιδευτικοί και πρέπει να έρθουν κάποιοι άριστοι με αυξημένα προσόντα, γιατί εμείς έχουμε λίγα προσόντα. Εμείς υποστηρίξαμε ένα σχολείο με μαθητές από ευάλωτα κοινωνικά στρώματα της κοινωνίας, με μαθητές από 8 ή 10 εθνικότητες που όχι μόνο τους μάθαμε ελληνικά αλλά πέρασαν και στο πανεπιστήμιο. Θεωρώ ανήθικο και άδικο το σύστημα που θέλει την αριστεία όπως αυτό την εννοεί (την είδαμε την αριστεία τους, ανθρώπους σε θέσεις κλειδιά που αποφασίζουν για την ζωές μας, δεν έχουν ούτε καν τα τυπικά προσόντα, δεν έχουν καν πτυχία) μαθαίνουμε ότι διάφοροι παράγοντες απλώς επειδή είναι κολλητοί της υπουργού να αποφασίζουν για το που θα ιδρυθούν πρότυπα σχολεία. Χωρίς να ρωτήσουν κανέναν. Έχουν στα χέρια τους, τους φακέλους του σχολείου, το πως λειτουργεί το σχολείο, πόσες αίθουσες έχει. Μιλάμε για μία κυβέρνηση η οποία στο ΦΕΚ που έχει σχέση με τα πρότυπα σχολεία αναφέρει ότι τα πρότυπα ΕΠΑΛ θα λειτουργούν με αναλυτικά προγράμματα που θα συναποφασίζονται κυρίως με τα ΑΕΙ της περιοχής. Μιλάμε για την ίδια κυβέρνηση που σε ένα άλλο νομοσχέδιο έσβησε από τον ακαδημαϊκό χάρτη τα ΑΕΙ της Ηλείας. Αυτά τα οποία θα αποφάσιζαν δήθεν για τα προγράμματα σπουδών. Ας μην κοροϊδευόμαστε! Δεν θα ανεχθούμε στις πλάτες μας να παιχτούν πολιτικά παιχνίδια για να κάνουν κάποιοι πολιτικές καριέρες. Είμαστε εργαζόμενοι, ζητάμε από την κοινωνία να μας στηρίξει, όπως στηρίξαμε κι εμείς τα παιδιά της όλα αυτά τα χρόνια».

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 30 Απριλίου 2022 21:22

Σχετικά Άρθρα

  • Την απόλυτη επιτυχία του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας επιβεβαίωσαν τα αποτελέσματα των επιτυχόντων
    Την απόλυτη επιτυχία του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας επιβεβαίωσαν τα αποτελέσματα των επιτυχόντων

    Η ανακοίνωση των επιτυχόντων στις Πανελλαδικές 2024 επιβεβαίωσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις προσδοκίες μαθητών/ριων μετά την ανακοίνωση των βαθμολογιών τον περασμένο μήνα.

    Οι μαθητές/ριες του σχολείου με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών του σχολείου πέτυχαν εξαιρετικά αποτελέσματα τα οποία κατατάσσουν το σχολείο στις πρώτες θέσεις πανελλαδικά.

    Η επιτυχία αυτή αποκτά μεγαλύτερη σημασία δεδομένου ότι υπήρξε σημαντική άνοδος των βάσεων στην πλειοψηφία των αντίστοιχων Σχολών.

    Συγκεκριμένα κάποια ποιοτικά και αριθμητικά δεδομένα που δείχνουν το μέγεθος της επιτυχία είναι:

    54 μαθητές/ριες εισάγονται σε σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπάιδευσης

    Αναλυτικά:

    • 20 σε σχολές Επιστημών Υγείας (3 Ιατρική, 1 Κτηνιατρική, 2 Φαρμακευτική, 1 Βιοιατρικών, 3 Βιολόγία-Βιοτεχνολογια, 4 Παιδαγωγικά- Κοινωνιολογία, 6 Νοσηλευτική-Εργοθεραπεία-Λογοθεραπεία-Φυσικοθεραπεία.
    • 3 σε Στρατιωτικές Σχολές
    • 18 σε Οικονομικές Επιστήμες Ο.Π.Α.-Α.Σ.Ο.Ε.Ε. Πανεπιστήμια Πειραιώς-Θεσσαλονίκης-Πατρών-Κοζάνης
    • 8 σε Γεωπονικά Πανεπιστήμια Αθηνών, Πατρών, Καλαμάτας
    • 1 σε ΤΕΦΑΑ
    • 4 σε Εμπορικό Ναυτικό Πλοιάρχων - Μηχανικών

    Οι εκπαιδευτικοί του Πρότυπου & 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας συγχαίρουν τους επιτυχόντες/ουσες και τους εύχονται καλές σπουδές και καλή σταδιοδρομία.

    Επίσης συγχαίρουν και τα παιδιά που δεν τα κατάφεραν για τον αγώνα που έκαναν και τους υπενθυμίζουν ότι έχουν ένα πολύ καλό εφόδιο που είναι το Πτυχίο και το Απολυτήριο του ΕΠΑ.Λ. και με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που έχουν αποκτήσει μπορούν σταδιοδρομήσουν στα επαγγέλματα που έχουν διαλέξει. Εξ άλλου στα 18 οι δυνατότητες που δίνει η ζωή είναι πάρα πολλές.

    Από το σχολικό έτος 2024-2025 το σχολείο θα λειτουργεί αποκλειστικά ως Πρότυπο ΕΠΑ.Λ (Π.ΕΠΑ.Λ.) Αμαλιάδας και ήδη έχει συμπληρωθεί ο μέγιστός αριθμός μαθητών που μπορεί να φιλοξενήσει το σχολείο στις εγκαταστάσεις του, στην περίπτωση που υπάρξουν κενές θέσεις για την Β’ και Γ’ Τάξη θα υπάρξει ανακοίνωση τον Σεπτέμβριο.

  • 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας: Κλείνει ένας μεγάλος κύκλος επιτυχιών και γίνεται Πρότυπο
    2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας; Κλείνει ένας μεγάλος κύκλος επιτυχιών και γίνεται Πρότυπο

    Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο κύκλος του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας

    Ένας επιτυχημένος κύκλος κλείνει για το 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας, που πλέον μετατρέπεται σε Πρότυπο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας. Η ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών του 2024, επισφράγισε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, το φινάλε αυτής της διαδρομής.

    Μιας διαδρομής απόλυτα αποτυχημένης, καθώς οι αριθμοί αποτυπώνουν την πορεία αυτή.

    Από το 2011 έως σήμερα το 2ο ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας με αποκλειστικό γνώμονα την ποιότητα και το συμφέρον των μαθητών αύξησε κατά 600% το μαθητικό δυναμικό σε 340 μαθητές φέτος και κατά 700% τις επιτυχίες στη Γ/μια Εκπαίδευση, υπερνικώντας και την άδικη και παράλογη απόφαση για κλείσιμο τομέων και διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών το 2013.

    Σε αυτά τα χρόνια 450 περίπου μαθητές/ριες του σχολείου πετύχαν στην Γ/μια Εκπαίδευση και σύμφωνα με στοιχεία που συγκεντρώνει το σχολείο, σε πάρα πολύ υψηλό ποσοστό(>80%) έχουν ολοκληρώσει ή ολοκληρώνουν τις σπουδές στον προβλεπόμενο χρονικό ορίζοντα και με πολύ καλές βαθμολογίες (καταρρίπτοντας ένα μύθο που διασπείρεται από συγκεκριμένα συμφέροντα, ότι οι μαθητές των ΕΠΑΛ δεν τα καταφέρνουν στο πανεπιστήμιο)

    Παράλληλα εκατοντάδες απόφοιτοι με το πτυχίο τους και το απολυτήριο τους δραστηριοποιούνται στη αγορά εργασίας (Νοσοκομεία, Βρεφονηπιακοί σταθμοί, Υπηρεσίες και Γραφεία του Ιδιωτικού και Δημόσιου τομέα, Πρωτογενή παραγωγή και Μεταποίηση κ.α)

    Ο συνδυασμός των παραπάνω αλλά και των εκατοντάδων δράσεων και προγραμμάτων που υλοποίησαν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου όλα αυτά χρόνια, αποτέλεσαν τον καθοριστικό παράγοντα ώστε το Σχολείο να επιλεγεί ως ένα από τα 25 Πρότυπα ΕΠΑ.Λ. της χώρας.

    Οι πανελλαδικές του 2024

    Οι μαθητές/ριες του σχολείου με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών του σχολείου πέτυχαν εξαιρετικά αποτελέσματα τα οποία κατατάσσουν το σχολείο στις πρώτες θέσεις πανελλαδικά.

    Συγκεκριμένα κάποια ποιοτικά και αριθμητικά δεδομένα που δείχνουν το μέγεθος της επιτυχία είναι:

    • 20 μαθητές/ριες αρίστευσαν συγκεντρώνοντας περισσότερα από 18000 μόρια
    • 9 μαθητές/ριες συγκεντρώνουν πάνω από 19000 μόρια
    • Οι 4 πρώτοι/ες σε απόλυτο αριθμό μορίων από όλους τους τύπου των Λυκείων στο Νομό Ηλείας προέρχονται από το 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας με 19400-19650 μόρια.
    • Υπήρξαν περισσότερα από 100 γραπτά με βαθμό άριστα και 35 γραπτά με το απόλυτο 20.
    • Περισσότεροι από 55 μαθητές/ριες συγκεντρώνουν βαθμολογίες με τις οποίες εισάγονται σε σχολές της Γ’ βαθμιας Εκπαίδευσης (Υγείας, Γεωπονίας, Οικονομίας, Σχολές ενστόλων και ΤΕΦΑΑ.

    Το Πρότυπο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας με νέες προοπτικές

    Από το σχολικό έτος 2024-2025 το σχολείο θα λειτουργεί αποκλειστικά ως Πρότυπο ΕΠΑ.Λ (Π.ΕΠΑ.Λ.) Αμαλιάδας, έχοντας δημιουργήσει ήδη περισσότερες από 15 νέες θέσεις εργασίας εκπαιδευτικών, έχει αυξήσει τις προσφερόμενες θέσεις στην Α Τάξη από 70 σε 100+, έχει ενσωματώσει όλες τις καινοτομίες των Πρότυπων ΕΠΑ.Λ. , όλοι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούσαν στο σχολείο έχουν αποκτήσει οργανικές θέσεις χωρίς επιπλέον κριτήρια και αποτελεί κορυφαία επιλογή των μαθητών και των κηδεμόνων τους για τη συνέχιση των σπουδών τους μετά το Γυμνάσιο.

  • Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία: Αντίστροφη μέτρηση για την πλήρωση 4.800 θέσεων
    Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία: Αντίστροφη μέτρηση για την πλήρωση 4.800 θέσεων

    Την ερχόμενη εβδομάδα θα πραγματοποιηθούν οι εξετάσεις εισαγωγής στα Πρότυπα σχολεία, καθώς επίσης και η δημόσια κλήρωση για την εισαγωγή στα Πειραματικά.

    Συνολικά, 4.797 είναι οι κενές θέσεις των εισακτέων πανελλαδικά: οι 3.003 αφορούν στα Πειραματικά σχολεία και οι 1.794 στα Πρότυπα.

    Φέτος, ο αριθμός των διαθέσιμων θέσεων, αλλά και των αιτήσεων για εισαγωγή στα σχολεία αυτά αυξήθηκε κατά πολύ σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Παιδείας, συνολικά κατατέθηκαν 20.299 αιτήσεις. Από αυτές, οι 10.845 θέσεις αφορούν στην πλήρωση των 3.003 θέσεων των Πειραματικών σχολείων και οι 9.454 αιτήσεις αφορούν στην εισαγωγή στα Πρότυπα σχολεία και την πλήρωση 1.794 θέσεων.

    «Οι αριθμοί των αιτήσεων για μια θέση σε Πρότυπο ή Πειραματικό σχολείο αποτυπώνουν την εμπιστοσύνη μαθητών και γονέων στον ανανεωμένο και δυναμικό θεσμό και μεταδίδουν τα μηνύματα της κοινωνίας και τις προσδοκίες της από το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Ζέττα Μακρή, υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, αρμόδια για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή.

    «Η κατακόρυφη αύξηση του ενδιαφέροντος, πανελλαδικά, δυναμώνει το όραμά μας για μια Παιδεία σύγχρονη, ανταγωνιστική και εξωστρεφή, που θα δώσει στα παιδιά εφόδια, δεξιότητες και γνώσεις με αντίκρισμα στον παγκόσμιο στίβο», πρόσθεσε.

    «Πιστεύουμε στον θεσμό των Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων όλων των βαθμίδων και στις πολυεπίπεδες δυνατότητες αυτών των τύπων σχολείων. Προχωρήσαμε δυναμικά στη διεύρυνση του δικτύου των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων της χώρας και συνεχίζουμε, ώστε ακόμα περισσότερα σχολεία, από άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα, να ενταχθούν σε έναν πυρήνα, που σχεδιάζει και εφαρμόζει καινοτόμες, διαφοροποιημένες εκπαιδευτικές μεθόδους, με στόχο τη βελτιστοποίηση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου», κατέληξε.

    Μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος των αιτήσεων και μέσω sms η τελική κατανομή

    Η τελική κατανομή των υποψηφίων Πρότυπων και Εκκλησιαστικών σχολείων σε εξεταστικά κέντρα, καθώς και η ενημέρωσή τους για το εξεταστικό κέντρο στο οποίο θα εξεταστούν θα γίνει μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος των αιτήσεων και μέσω sms στις 14 και 15 Μαΐου και θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα κάθε εξεταστικού κέντρου.

    Στη συνέχεια, οι γονείς οφείλουν να ελέγξουν και να εκτυπώσουν την αίτησή τους, ώστε να την προσκομίσουν την ημέρα των εξετάσεων μαζί με αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα για όσους υποψηφίους έχουν κλείσει τα 12 έτη, πιστοποιητικό ταυτοπροσωπίας από ΚΕΠ για τους υποψηφίους κάτω των 12 ετών ή διαβατήριο για όλους τους υποψηφίους).

    Υπενθυμίζεται, ότι η ημερομηνία διεξαγωγής της δημόσιας κλήρωσης για εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία και της απόδοσης του τυχαίου Αριθμού Προτεραιότητας, σε περίπτωση ισοβαθμίας στα Πρότυπα Σχολεία, είναι η Παρασκευή 17 Μαΐου 2024.

    Όσον αφορά στην εισαγωγή στα Πρότυπα, οι εξετάσεις για την εισαγωγή των μαθητών/τριών στις εισαγωγικές τάξεις (Α' Γυμνασίου/ Α' Λυκείου) των Πρότυπων και στις τάξεις Α' Γυμνασίου/Α' Λυκείου των Εκκλησιαστικών σχολείων θα διενεργηθούν το Σάββατο 18 Μαΐου.

    Όπως είναι ήδη γνωστό, οι υποψήφιοι μαθητές θα αξιολογηθούν σε δυο γνωστικά αντικείμενα, τη γλώσσα και τα μαθηματικά. Οι ερωτήσεις αξιολόγησης θα είναι κλειστού τύπου/πολλαπλής επιλογής. Οι υποψήφιοι για τα Εκκλησιαστικά Σχολεία θα εξεταστούν επιπλέον στο μάθημα των θρησκευτικών.

    Σύμφωνα με το υπουργείο, οι μαθητές θα αξιολογηθούν σε δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο κατά περίπτωση σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας και μαθηματικών εννοιών και δεν απαιτείται να έχουν μελετήσει συγκεκριμένη ύλη για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στην εν λόγω δοκιμασία.

    Πιο αναλυτικά, σχετικά με την κατανομή των θέσεων, οι 3.000 θέσεις των Πειραματικών σχολείων αφορούν σε 472 θέσεις στα νηπιαγωγεία, 905 στα δημοτικά, 1.212 στα γυμνάσια και 411 στα λύκεια. Οι 1.800 θέσεις των προτύπων, αφορούν 1.575 θέσεις γυμνασίων και 225 λυκείων.

    Το Σύστημα Υποβολής Αιτήσεων έχει αναπτυχθεί από τη Διοικούσα Επιτροπή των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (ΔΕΠΠΣ) με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Ο σχεδιασμός, η υλοποίηση, η διαχείριση, η λειτουργία και η εφαρμογή του λογισμικού της ηλεκτρονικής κληρωτίδας του καθώς και του λογισμικού για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων για κάθε Πειραματικό Σχολείο έχει αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων (ΙΤΥΕ) - «Διόφαντος».

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  • 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας: Βιωσιμότητα, Αειφορία, Κυκλική Οικονομία και Πράσινη Συμφωνία
    2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας: Βιωσιμότητα, Αειφορία, Κυκλική Οικονομία και Πράσινη Συμφωνία

    Την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024, ο Δασάρχης κ. Μποβολέτης, προσήλθε στον χώρο του σχολείου μας για να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές / μαθήτριες της Α' τάξης Λυκείου του Πρότυπου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας, σχετικά με έννοιες που αφορούν στην Βιωσιμότητα, την Αειφορία, την Κυκλική Οικονομία και την Πράσινη Συμφωνία.

    Αφορμή αυτού αποτέλεσε η εθελοντική συμμετοχή μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας στα περιβαλλοντικά εκπαιδευτικά πρόγραμματα:

    • Κωνσταντινούπολη - Θεσσαλονίκη-Έλληνες της Πόλης πολίτες της Οικουμένης και
    • Βιώσιμες πόλεις-τέχνες και βιωσιμότητα.
    • Επίσης οι έννοιες αυτές είναι άμεσα συνδεδεμένερς με τα 6 μαθήματα προσανατολισμού που παρακολουθούν οι μαθητές της Α Τάξης των Πρότυπων ΕΠΑ,Λ. όπου όλες αυτές οι έννοιες εξετάζονται σχετικά με τους τρόπους ενσωμάτωσης στους παραγωγικούς και οικονομικούς τομείς της καθημερινότητας και της ζωής του ανθρώπου.

    Μετά την ενημέρωση, ακολούθησε εκτενής συζήτηση με τους μαθητές/μαθήτριες προκειμένου να λυθούν οι απορίες τους. Τα λεγόμενα και οι απαντήσεις του κ. Μποβολέτη κέντρισαν το ενδιαφέρον των μαθητών και τους δημιουργήθηκε η ανάγκη για περαιτέρω διερεύνηση υλικού και εννοιών.

    Εκ μέρους του Πρότυπου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας ευχαριστούμε πολύ τον Δασάρχη Αμαλιάδας, κ. Μποβολέτη Βασίλειο για την άμεση ανταπόκριση του στην πρόσκληση του σχολείου μας και την άψογη συνεργασία μας!!!!

    2o epal amal vios 2

    (Δελτίο Τύπου)

  • 2ο ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας: Όχι στην ιδιωτικοποίηση των ΑΕΙ
    2ο ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας: Όχι στην ιδιωτικοποίηση των ΑΕΙ

    Σήμερα 19/01/2024 συνεδρίασε το 15 μελες του Πρότυπου και 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας και συζήτησε σε ανοιχτή συνέλευση όλου του σχολείου το θέμα της ίδρυσης μη κερδοσκοπικών ιδιωτικών Πανεπιστημίων.

    Το 15μελές του Π.ΕΠΑΛ Αμαλιάδας αναφέρει τις απόψεις του για το θέμα της ίδρυσης ιδιωτικών ΑΕΙ.

    2o epal amaliada katal 2

    Δεν θέλουμε να χάνουμε μαθήματα και γι’ αυτό το λόγο κάνουμε αυτή την διαμαρτυρία (1 ώρα απόχη από τα μαθήματα) για να ακουστούν τα αιτήματα μας, τα οποία είναι

    • Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο περί ίδρυσης μη κερδοσκοπικών ιδιωτικών Πανεπιστημίων.
    • Όχι στην παράκαμψη του άρθρου 16
    • Αποκλειστικά δημόσιες και δωρεάν σπουδές σε όλες τις βαθμίδες
    • Πτυχία με την μοναδική προϋπόθεση την άσκηση του επαγγέλματος
    • Αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για αξιοπρεπείς και ανθρώπινες σπουδές
    • Να ακούγεται η άποψη μας για τα θέματα που αφορούν το μέλλον μας.

    Με εκτίμηση

    Οι μαθητές/ριες του Πρότυπου και 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας

    (Δελτίο Τύπου)

  • Συμμετοχή του Πρότυπου & 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας σε Επιμορφωτικό Σεμινάριο στην Πάτρα
    Συμμετοχή του Πρότυπου & 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας σε Επιμορφωτικό Σεμινάριο στην Πάτρα

    Το σχολείο συμμετέχει για πρώτη φορά στο Πρόγραμμα «Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου», -European Parliament School Ambassadors (EPAS)-,και οι καθηγητές κκ Κοτσέτα Π, Παντιώρα Δ. Τσικόγιας Στ και Σταματίου Μ, παρακολούθησαν τη δια ζώσης επιμόρφωση στην Πάτρα τη Δευτέρα 6 Νοεμβρίου.

    Το επιμορφωτικό σεμινάριο υλοποιήθηκε με τη σύμπραξη του Γραφείου Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της Αθήνας, του Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Έρευνας, Ανάπτυξης και Διαπανεπιστημιακής Συνεργασίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς σε συνεργασία με το Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Europe Direct της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

    Βασικός στόχος του Προγράμματος είναι η κατανόηση, η εμπέδωση και η ανάπτυξη γνώσεων για τον Ευρωπαϊκό Κοινοβουλευτισμό, τις αξίες της δημοκρατίας, την Ευρωπαϊκή Ένωση και η ενίσχυση της «Ενεργούς Πολιτειότητας».

    (Δελτίο Τύπου)

  • Επιτυχόντες 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας στις Πανελλαδικές 2023
    Επιτυχόντες 2ου ΕΠΑΛ Αμαλιάδας στις Πανελλαδικές 2023

    Επιβεβαιώνοντας τις υψηλές βαθμολογίες τους στις εισαγωγικές Πανελλαδικές εξετάσεις 2023 οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας πέτυχαν την εισαγωγή τους στα τριτοβάθμια ιδρύματα ως εξής:

    • 18 Πανεπιστημιακές Σχολές Υγείας,
    • 4 Γεωπονικά Πανεπιστήμια,
    • 11 Οικονομικά Πανεπιστήμια
    • 4 Κοινή ομάδα (Στρατιωτικές Σχολές , Εμπορικό Ναυτικό)

    Είναι χαρακτηριστικό ότι 20 από αυτούς ήταν στην 1η πεντάδα των επιτυχόντων με 10 από αυτούς να είναι πρώτοι στην σχολή που πέτυχαν.

    Επίσης οι περισσότεροι εισήχθησαν στην 1η τους επιλογή.

    Οι εκπαιδευτικοί και η διεύθυνση του σχολείου τους συγχαίρουν και τους εύχονται καλή επιτυχία στις σπουδές στους. συνεχίζοντάς με τον ίδιο ζήλο και την ίδια προθυμία που επέδειξαν όσο φοιτούσαν στο σχολείο.

    Οι μαθητές και οι μαθήτριες που δεν εισήχθησαν ή δεν συμμετείχαν στις εξετάσεις, έχουν μπροστά τους το επαγγελματικό τους μέλλον, εφοδιασμένοι με το Πτυχίο και το Απολυτήριο από το Επαγγελματικό Λύκειο, με πλήρως κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα και με δεδομένο ότι η ζωή ξεκινάει στα 18 και μια ατυχία μπορεί κάλλιστα να είναι η αφετηρία νέων και σημαντικών επιτυχιών.

  • 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας: Καινοτόμα προγράμματα στον τομέα Γεωπονίας «ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ»
    2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας: Καινοτόμα προγράμματα στον τομέα Γεωπονίας «ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ»

    Προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η γεωργική παραγωγή στο προσεχές μέλλον είναι πολλές και πρωτόγνωρες για τους ανθρώπους που ασχολούνται με αυτήν. Ακολουθώντας αυτή τη νέα τροχιά προσανατολισμού, η γεωργική βιομηχανία κινείται ήδη στα χνάρια της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης που μεταμορφώνουν τις παραγωγικές δυνατότητες όλων των βιομηχανικών πεδίων, συμπεριλαμβανομένου και του γεωργικού τομέα. Στο πλαίσιο αυτό τα σύγχρονα αγροκτήματα και οι γεωργικές δραστηριότητες θα λειτουργούν σε διαφορετική βάση, κυρίως επειδή θα χρησιμοποιούν εξελιγμένες τεχνολογίες, όπως ενδεικτικά: τα ρομπότ, οι αισθητήρες, το Cloud Computing, η ανάλυση μεγάλων δεδομένων (Big Data), η τεχνητή νοημοσύνη και η τεχνολογία blockchain. Αυτές οι μεταβολές θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να είναι πιο κερδοφόρες, αποτελεσματικότερες, ασφαλέστερες και πιο φιλικές προς το περιβάλλον.

    Με αφορμή αυτούς τους προβληματισμούς το Πρότυπο και 2Ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας κατά το εκπαιδευτικό έτος 2022-2023 υλοποίησε με επιτυχία σχέδια δράσης για το πρόγραμμα «Μία Νέα Αρχή για τα ΕΠΑΛ Μ.Ν.Α.Ε.». το οποίο σχετίζεται άμεσα με αυτά τα νέα δεδομένα. Πιο συγκεκριμένα προμηθεύτηκε:

    • έναν πάγκο ριζοβολίας με αυτοματισμούς θέρμανσης και υδρονέφωσης για την παραγωγή πολλαπλασιαστικού υλικού καθώς
    • και ένα drone.

    Ο αυτοματοποιημένος πάγκος ριζοβολίας θα χρησιμοποιηθεί στην παραγωγή πολλαπλασιαστικού υλικού φυλλοφόρων μοσχευμάτων ελιάς, παραγωγή ανθοφύτων, κηπευτικών αλλά και αρωματικών φυτών.

    Οι μαθητές συναρμολογήσαν τον πάγκο τα συστήματα τροφοδοσίας νερού, θέρμανσης, και υδρτονέφωσης καθώς και τον πλήρως αυτοματοποιημένο πίνακα ελέγχου Μέσω αυτού οι μαθητές θα αποκομίσουν σημαντικά οφέλη καθώς θα έρθουν σε επαφή με τις νέες τεχνολογίες παραγωγής μοσχευμάτων και σποροφύτων που πληρεί ελεγχόμενες συνθήκες, το οποίο συμβάλλει στην επιτυχία των πειραματισμών και ακολουθεί υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές στην παραγωγή του πολλαπλασιαστικού υλικού Επίσης οι μαθητές θα εκπαιδευτούν στον προγραμματισμό του ηλεκτρονικού εξοπλισμού για τις βέλτιστες συνθήκες παραγωγής φυτών, στη ρύθμιση των συνθηκών ριζοβολίας και στην παραγωγή φυτών με αειφορικές μεθόδους καλλιέργειας.

    Το δεύτερο σκέλος αφορά στην χρήση dronew στην γεωργία. Τα drones χρησιμοποιούνται πλέον σε εκτεταμένη κλίμακα στις γεωργικές εφαρμογές με χαρακτηριστικότερες αυτών, την χρήση για αεροψεκασμούς πλήρως στοχευμένους, την αεροφωτογράφιση για διαμόρφωση των χώρων και τον εντοπισμό προσβολών από αρρώστιες και παράσιτα καθώς και την πρόοδο ανθοφορίας και καρπόδεσης.

    Το drone θα χρησιμοποιηθεί στην ψηφιακή χαρτογράφηση του σχολικού χώρου με σκοπό την απεικόνιση της κάτοψης του σχολείου με τελικό στόχο το σχεδιασμό και τη διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου του σχολείου. Οι μαθητές θα μελετήσουν τη γεωμορφολογία του τοπίου, θα βρουν τις γεωγραφικές συντεταγμένες μέσω διαδικτυακών εφαρμογών και στο τέλος θα κληθούν να σχεδιάσουν την κάτοψη του σχολείου. Σκοπός του συγκεκριμένου εγχειρήματος είναι οι μαθητές να προτείνουν τρόπους αισθητικής αναβάθμισης του εξωτερικού χώρου του σχολείου. Επίσης να εξοικειωθούν στην αναγνώριση φυτών και των ασθενειών που μπορούν να παρουσιάζουν αυτά μέσω αεροφωτογραφιών.

    2o epal amal georg 2

    2o epal amal georg 3

    2o epal amal georg 4

    (Δελτίο Τύπου)

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch