Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019 15:23

SMS ή e-mail: «Crash test» με εκπλήξεις

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Tο 60% χρησιμοποιούν τα κινητά τηλέφωνά τους για να ενημερώνονται για προσφορές και προωθητικές ενέργειες

SMS ή e-mail; Ποιο είναι το καλύτερο εργαλείο μηνυμάτων; Σε μια αγορά στην οποία οι έξυπνες κινητές συσκευές είναι πια ο απόλυτος πρωταγωνιστής, θα έλεγε κανείς ότι το παραπάνω δίλημμα είναι ένας… ευχάριστος πονοκέφαλος για όσους αναζητούν το πιο αποτελεσματικό κανάλι επικοινωνίας, ιδιαίτερα για επαγγελματικούς σκοπούς.

Eνα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο για τη στάση των καταναλωτών/χρηστών έναντι των μηνυμάτων που λαμβάνουν είναι πως είτε πρόκειται για SMS είτε για e-mail, περισσότεροι από το 73% επιλέγουν να μην διαγραφούν από τη λίστα παραληπτών των μηνυμάτων, ενώ περίπου το 60% χρησιμοποιούν τα κινητά τηλέφωνά τους για να ενημερώνονται για προσφορές και προωθητικές ενέργειες (στοιχεία έρευνας της SMSAPI).
Πώς μπορεί, όμως, η επικοινωνία με τον καταναλωτή να είναι πραγματικά προσωπική, άμεση και γρήγορη;

Μήνυμα στο… λεπτό!
Τα πλεονεκτήματα του SMS ως εργαλείου marketing είναι πολλά σε σύγκριση με το –αναμφίβολα πολύτιμο– εργαλείο του e-mail. Ξεκινούν, δε, από την ίδια τη συμβατότητα του μέσου με τις συσκευές των καταναλωτών, καθώς παρότι τα smartphones κερδίζουν συνεχώς έδαφος και μερίδιο αγοράς μεταξύ των κινητών τηλεφώνων, ωστόσο ένα μεγάλο μέρος των συσκευών παγκοσμίως (το οποίο έφτανε το 60% έως και πριν από μόλις 5 χρόνια) δεν είναι smartphones και άρα δεν μπορούν να συνδεθούν στο διαδίκτυο και να λάβουν e-mail, την ώρα που το σύνολο των κινητών τηλεφώνων μπορούν να λάβουν SMS.
Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία για τα ποσοστά ανταπόκρισης των καταναλωτών στα μηνύματα που λαμβάνουν με μαζική αλληλογραφία, τα οποία ξεπερνούν το 90% για τα SMS ανεξαρτήτως κλάδου που προωθούν, την ώρα που για τα e-mail περιορίζονται λίγο πάνω από το 20% και μάλιστα με σημαντικές διακυμάνσεις ανάλογα με τον κλάδο που αφορούν, καθώς για συγκεκριμένους κλάδους τα ποσοστά μετά βίας ξεπερνούν το 10%.

Ακόμα πιο εντυπωσιακή, ωστόσο, είναι η μέση ταχύτητα ανταπόκρισης στη λήψη ενός μηνύματος, καθώς ένα e-mail μπορεί να ανοιχτεί από τον παραλήπτη σε χρόνο που μπορεί να ξεπεράσει και τις 6,5 ώρες, τη στιγμή που ο αντίστοιχος χρόνος για το SMS είναι κάτι λιγότερο από 1 λεπτό!

Το περιεχόμενο
Παραδοσιακά ισχυρό χαρτί του e-mail είναι το περιεχόμενο του μηνύματος, καθώς μπορεί να περιέχει φωτογραφίες, ενώ δεν υπόκειται στον περιορισμό των 160 χαρακτήρων κειμένου που ισχύει για τα μηνύματα SMS. Ωστόσο, και το περιεχόμενο των SMS είναι πλέον όλο και περισσότερο προσωποποιημένο και ελκυστικό για τον παραλήπτη, καθώς πέρα από ηλεκτρονικούς συνδέσμους (links) που μπορεί να περιέχει, υπάρχει η δυνατότητα να εμφανίζεται η ταυτότητα του αποστολέα και όχι απλώς ένας αριθμός, ενώ και ο περιορισμός των 160 χαρακτήρων κειμένου συνήθως βοηθά το περιεχόμενο να είναι σύντομο, στοχευμένο και να μην κουράζει ή αποπροσανατολίζει τον παραλήπτη. Παράλληλα, ο παραλήπτης έχει τη δυνατότητα να απαντήσει στο SMS που λαμβάνει, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το e-mail.

Ο σωστός τρόπος…
Είναι ξεκάθαρο ότι όλα τα κανάλια επικοινωνίας έχουν πλεονεκτήματα και αδυναμίες. Γι’ αυτό, άλλωστε, η πιο πετυχημένη «συνταγή» για αποτελεσματικές ενέργειες marketing είναι ο επιδέξιος συνδυασμός τους σε μια συνεκτική δράση. Ωστόσο, είναι επίσης ξεκάθαρο πως όταν στόχος είναι η μέγιστη εμβέλεια και η υψηλότερη δυνατή ταχύτητα, το SMS είναι ένα πανίσχυρο «όπλο» στη μάχη της επικοινωνίας. Ένα όπλο, όμως, που για να λειτουργήσει σωστά πρέπει και να χρησιμοποιηθεί σωστά: με το κατάλληλο περιεχόμενο, τη σωστή στόχευση και, φυσικά, την απόλυτη συμμόρφωση με τις οδηγίες σχετικά με το περιεχόμενο και τις απαραίτητες άδειες που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019 01:48

Σχετικά Άρθρα

  • Μέσω SMS η ενημέρωση για τα αποτελέσματα εισαγωγής στις Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης
    Μέσω SMS η ενημέρωση για τα αποτελέσματα εισαγωγής στις Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης

    Για πρώτη φορά οι υποψήφιοι των Δημοσίων Σχολών Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης έχουν τη δυνατότητα ενημέρωσης μέσω γραπτού μηνύματος SMS για τα αποτελέσματα εισαγωγής τους, σύμφωνα με απόφαση που έχουν συνυπογράψει ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου και η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Ιωάννα Λυτρίβη.

    Κατά την περίοδο που οι σχετικές πλατφόρμες είναι ανοιχτές για υποβολή αιτήσεων, οι υποψήφιοι/ες καλούνται να δηλώσουν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου στις ακόλουθες πλατφόρμες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, οι οποίες είναι προσβάσιμες μέσω του Gov.gr: Εφαρμογή Παράλληλου Μηχανογραφικού για εισαγωγή σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. και Εφαρμογή επιλογής Υποψηφίων Καταρτιζόμενων σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στο ακόλουθο link ΕΔΩ.

    Σημειώνεται ότι έως τις 10 Σεπτεμβρίου 2024 είναι ανοιχτή για υποβολή αιτήσεων η πλατφόρμα «Εφαρμογή επιλογής Υποψηφίων Καταρτιζόμενων σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού» στην οποία οι υποψήφιοι/ες μπορούν να επιλέξουν να λάβουν ενημέρωση με γραπτό μήνυμα για το αποτέλεσμα της αίτησής τους και έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν τον δηλωθέντα αριθμό κινητού τηλεφώνου έως τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της αίτησής τους. Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα «Εφαρμογή Παράλληλου Μηχανογραφικού για εισαγωγή σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ» είναι κλειστή και θα ανοίξει για αιτήσεις το 2025.

    Οι υποψήφιοι/ες λαμβάνουν στον δηλωθέντα αριθμό κινητού τηλεφώνου γραπτό μήνυμα, το οποίο περιλαμβάνει, σε μορφή κειμένου, τα αποτελέσματα της επιλογής, καθώς και σχετικό υπερσύνδεσμο (link), μέσω του οποίου παραπέμπονται σε ειδικό πλαίσιο όπου προβάλλονται αποκλειστικά τα προσωπικά τους αποτελέσματα.

    Αξιοποιούνται οι νέες τεχνολογίες προς όφελος των καταρτιζόμενων μας, προωθούνται περαιτέρω οι στόχοι του ψηφιακού μετασχηματισμού, ενώ παράλληλα προσφέρονται στους νέους μας σύγχρονες λύσεις που ανταποκρίνονται στο πνεύμα και τις ανάγκες της εποχής. Συνεχίζουμε καθιστώντας ισότιμη τη διαδρομή της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης μετά το λύκειο.

    Πηγή: cnn.gr

  • Αποκάλυψη: Τα SMS για τα ….εμβόλια αποκαλύπτουν τις «μαύρες τρύπες» της έρευνας για τις υποκλοπές
    Αποκάλυψη: Τα SMS για τα ….εμβόλια αποκαλύπτουν τις «μαύρες τρύπες» της έρευνας για τις υποκλοπές

    Η θεωρία περί «συμπτωματικής λίστας» των 28 κοινών στόχων EYΠ και Predator που κλονίζεται από τους επτά παραλήπτες του SMS – παγίδα για την «επιβεβαίωση» του εμβολιασμού τους.

    Οι επτά «στόχοι» του παράνομου λογισμικού Predator που έχουν παγιδευτεί με SMS που αφορούν τον εμβολιασμό τους κατά του Covid-19 – με πραγματικά όμως στοιχεία για το εμβολιαστικό κέντρο, τον χρόνο προσέλευσης τους κλπ- αποκαλύπτουν τεράστια κενά της δικογραφίας για τις υποκλοπές. Και οδηγούν σε μία πιθανόν κατάρριψη της πραγματογνωμοσύνης και του σχετικού σκεπτικού που περιέχεται στην δικογραφία ότι οι 28 κοινοί στόχοι ΕΥΠ και Predator ήταν «συμπτωματικοί» με βάση σχετική στατιστική ανάλυση.

    Παρουσιάζοντας δηλαδή την υπόθεση του Predator ως μια ιδιωτική επιλογή, αποσυνδέοντας τη από τις μυστικές υπηρεσίες κι από κεντρικές μεθοδεύσεις. Όμως, στην περίπτωση της συγκεκριμένης επιμόλυνσης των κινητών με το «κόλπο» του εμβολίου αναδεικνύεται με αδιαμφισβήτητο τρόπο αλληλοενημέρωση της ΕΥΠ, με τα δεδομένα των παρακολουθήσεων της, και των χειριστών του Predator για να γίνει ευχερέστερη η παγίδευση του στόχου και με το παράνομο λογισμικό. Κάτι που δεν φαίνεται να λαμβάνεται υπόψιν στον σχετικό δικαστικό φάκελο.

    Με κύριο ερώτημα αναλυτών της υπόθεσης των υποκλοπών και νομικών: «πως μπορεί εκείνοι που απέστειλαν τα SMS – παγίδα στα επτα αυτά άτομα (σσ αναμεσά τους κι αξιωματικός της ΕΛΑΣ, δημοσιογράφοι κλπ) να γνώριζαν ότι οι «στόχοι» είχαν ήδη υποβάλει αίτημα για εμβολιασμό, είχε καθορισθεί με κανονικό κρατικό SMS το ραντεβού τους και την ίδια ημέρα τους εστάλησαν τα μηνύματα με τα παραπλανητικό link για υποτιθέμενη επιβεβαίωση του ραντεβού;»

    » Κι αυτό με το δεδομένο ότι η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων είχε πραγματοποιήσει επισταμένη έρευνα στα συστήματα της ΗΔΙΚΑ (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης) απ’ όπου διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαρροή των σχετικών στοιχείων των πολιτών που είχαν αιτηθεί εμβολισμό. Κάτι που δείχνει μονοσήμαντα ότι ο μόνος τρόπος για να ήξεραν οι χειριστές του Predator ότι τα υποψήφια θύματα τους είχαν σχετική ηλεκτρονική αλληλογραφία για τον εμβολιασμό τους ήταν να παρακολουθείτο ήδη το τηλέφωνο τους από την ΕΥΠ, όπως εξάλλου έχει ήδη διαπιστωθεί.»

    » Γεγονός, που δείχνει αναμφισβήτητα ότι υπήρξε γέφυρα ενημέρωσης μεταξύ πρακτόρων της ΕΥΠ και χειριστών του λογισμικού παρακολούθησης και ότι το σκεπτικό περί σύμπτωσης είναι …σαθρό».

    Με συμπληρωματικό σχόλιο, από τους ίδιους, ότι «αυτή η άκρως σημαντική παράμετρος δεν συνεκτιμήθηκε στην διάρκεια της δικαστικής έρευνας».

    28 κοινοί στόχοι

    Σε πραγματογνωμοσύνη που έχει λοιπόν ενταχθεί στην δικογραφία για τις υποκλοπές περιέχεται πραγματογνωμοσύνη όπου μνημονεύεται ότι από τους 116 ταυτοποιημένους αριθμούς που είχαν μολυνθεί με το παράνομο λογισμικό Predator για 28 είχε εκδοθεί τουλάχιστον μία διάταξη άρσης απορρήτου επικοινωνιών από την ΕΥΠ.

    Κάτι που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το ποσοστό κοινών στόχων Predator και ΕΥΠ ανέρχεται στο περίπου 24%. Οι ίδιοι πραγματογνώμονες όμως, συνεχίζουν, όπως λένε πηγές, τη σκέψη τους και αφού έχουν καταμετρημένες συνολικά 181 διατάξεις για παρακολούθηση «στόχων» από την ΕΥΠ συγκρίνουν αυτόν τον αριθμό με το σύνολο των εισαγγελικών διατάξεων στην τριετία 2020-2023, που ανερχόταν σε 15.304. Και έτσι η αρχική εκτίμηση αλλάζει άρδην συγκρινόμενη όχι με τον αριθμό των τυποποιημένων αριθμών, αλλά με την μεγάλη εικόνα του συνόλου των διατάξεων, με αποτέλεσμα το κρίσιμο ποσοστό να μειώνεται στο περίπου 1%.

    Όμως αυτό το σκεπτικό περί …σύμπτωσης και στατιστικά «ερμηνεύσιμου» για την κοινή λίστα παρακολουθήσεων ΕΥΠ και Predator που θεωρείται «πυλώνας» της δικογραφίας για την υπόθεση των υποκλοπών παρουσιάζει σειρά προβληματικών σημείων. Καθότι δεν λαμβάνει υπόψιν της ότι υπάρχει στις περισσότερες από αυτές τις 28 περιπτώσεις «διαδοχή» των τηλεφωνικών παρακολουθήσεων αρχικά από την ΕΥΠ και σε δεύτερη φάση – σε κοντινά χρονικά διαστήματα- από το Predator. γεγονός που μειώνει καθοριστικά την πιθανότητα αυτό να είναι συμπτωματικό.

    Όμως το πλέον καταλυτικό στοιχείο που ουσιαστικά καταρρίπτει την εκδοχή της τυχαίας παρακολούθησης των 28 από ΕΥΠ και Predator είναι ότι οι επτά από αυτούς είχαν δεχθεί παραπλανητικό SMS με στοιχεία για τον εμβολιασμό τους που δεν θα ήταν εφικτό να ήταν γνωστό στους χειριστές του παράνομου λογισμικού, παρά μόνο μέσω ΕΥΠ που παρακολουθούσε το κινητό τους μέσω του συστήματος νομίμων επισυνδέσεων.

    Χαρακτηριστικές περιπτώσεις

    Ενδεικτική είναι η περίπτωση πρώην μάνατζερ πολιτικής κυβερνοασφάλειας του Facebooκ, μέλος του ευρωπαϊκού τμήματος του αμερικανικού think tank «Atlantic Council» και συνεργάτη της κυβέρνησης. Τον Σεπτέμβριο του 2021 έκλεισε ραντεβού για αναμνηστική δόση εμβολίου κατά της Covid-19 στην Ελλάδα. Στις 17 Σεπτεμβρίου έλαβε αυτοματοποιημένο SMS με τα στοιχεία του ραντεβού της. Ωστόσο, στις 05.31 της ίδιας ημέρας έλαβε εκ νέου SMS με «μολυσμένο» link, το οποίο της ζητούσε να επιβεβαιώσει το ραντεβού, κάνοντας «κλικ» σε σύνδεσμο, ενώ κάτι παρόμοιο συνέβη και με άλλους στοχευθέντες με τον ίδιο τρόπο.

    Στην περίπτωση αξιωματικού της ΕΛΑΣ που ήταν επίσης κοινός στόχος ΕΥΠ και κατασκοπευτικού λογισμικού το SMS για την υφαρπαγή των δεδομένων του περιείχε αναλυτικά στοιχεία για τον εμβολιασμό του σε κέντρο του Αγίου Στέφανου Αττικής (όπως πράγματι είχε κανονισθεί), πληροφορία που θα είχε αντληθεί από την αρχική παρακολούθηση του κινητού του από την ΕΥΠ.

    Και σε άλλα πρόσωπα που ήταν στην λίστα των 28 κοινής παρακολούθησης ΕΥΠ και Predator είχαν σταλεί παραπλανητικά SMS με βάση στοιχεία για τα ενδιαφέροντα και τις επιλογές του «στόχου» που είχαν αντληθεί με τον ίδιο τρόπο.

    Πηγή: in.gr

  • ΣΥΡΙΖΑ: Ζητά την κλήση Κεραμέως στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας για τη διαρροή των emails
    ΣΥΡΙΖΑ: Ζητά την κλήση Κεραμέως στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας για τη διαρροή των emails

    Την κλήση της υπουργού Εσωτερικών, Νίκης Κεραμέως, στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής ζητούν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ που είναι μέλη της, σε σχέση με την υπόθεση της διαρροής προσωπικών δεδομένων (emails) εκλογέων εξωτερικού, καθώς και για τα μέτρα που οφείλει να λάβει το υπουργείο Εσωτερικών για τη διασφάλιση του αδιάβλητου των ευρωεκλογών της 9ης Ιουνίου.

    Η αξιωματική αντιπολίτευση ζητά, επίσης, να διαβιβασθούν στην Επιτροπή το πόρισμα της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου του υπουργείου Εσωτερικών, καθώς και η Ετήσια Έκθεση Γνώμης κι ο Ετήσιος Προγραμματισμός Εργασιών της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου του ΥΠΕΣ.

    Αναλυτικά το αίτημα του ΣΥΡΙΖΑ– Προοδευτική Συμμαχία:

    Αθήνα, 30 Απριλίου 2024

    ΠΡΟΣ

    τον κ. Πρόεδρο της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας

    Κοινοποίηση προς τον κ. Πρόεδρο της Βουλής

    ΘΕΜΑ: «ΑΙΤΗΜΑ ΣΥΓΚΛΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΒΑΣΕΙ ΑΡΘΡΟΥ 43Α ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΡΡΟΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΤΗΣ ΔΙΑΡΡΗΞΗΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΚΛΟΓΩΝΤΟΥ ΥΠΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟΥ ΤΩΝ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΩΝ»

    Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,

    Με την παρούσα επιστολή, σας καλούμε να συγκαλέσετε άμεσα σε έκτακτη συνεδρίαση την Επιτροπή βάσει του άρθρου 43Α του Κανονισμού της Βουλής, προκειμένου να κληθεί η αρμόδια Υπουργός των Εσωτερικών σε ακρόαση σε σχέση με την υπόθεση της διαρροής προσωπικών δεδομένων εκλογέων εξωτερικού και σε σχέση με τα μέτρα που οφείλει να λάβει το Υπουργείο Εσωτερικών για τη διασφάλιση του αδιάβλητου των ευρωεκλογών της 9ης Ιουνίου.

    Επειδή στην αρμοδιότητα της Επιτροπής κατά το άρθρο 43Α του ΚτΒ ανήκει «… η έρευνα και αξιολόγηση κάθε στοιχείου χρήσιμου για τη μελέτη και επεξεργασία προτάσεων, που συμβάλλουν στη διαφάνεια της πολιτικής και γενικότερα της δημόσιας ζωής της χώρας και η παρακολούθηση της εφαρμογής τους».

    Επειδή εν προκειμένω, η διαρροή προσωπικών δεδομένων εκλογέων του εξωτερικού, η οποία ήρθε στο φως της δημοσιότητας προ ενός μηνός έχει δημιουργήσει εύλογες ανησυχίες για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των πολιτών που τηρούνται στο ΥΠΕΣ,

    Επειδή, η ως άνω ανησυχία επιτείνεται περαιτέρω από διάρρηξη του γραφείου του Διευθυντή της Διεύθυνσης Εκλογών των ΥΠΕΣ την Παρασκευή 26 Απριλίου,

    Επειδή, συνεπεία της ως άνω διαρροής προσωπικών δεδομένων, έχουν ήδη ασκηθεί αγωγές πολιτών κατά του Ελληνικού Δημοσίου για την επιδίκαση αποζημιώσεων, ενώ εκκρεμεί η διερεύνηση της υπόθεσης ενώπιον της Δικαιοσύνης και όσον αφορά σε τυχόν ποινικό της σκέλος,

    Επειδή, παρά τις επανειλημμένες σχετικές αιτήσεις εκ μέρους της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, συμπεριλαμβανομένης της κατάθεσης Επίκαιρων Ερωτήσεων, η κα Υπουργός Εσωτερικών δεν έχει δώσει απαντήσεις και τις αναγκαίες διαβεβαιώσεις σχετικά με:

    Α) Ποιο ήταν το ακριβές χρονικό σημείο της διαρροής των προσωπικών δεδομένων των εκλογέων,

    Β) Εάν ο Υπεύθυνος Προστασίας δεδομένων (DPO) ενημέρωσε σχετικά την Αρχή Προστασίας Δεδομένων, εντός 72 ωρών όπως προβλέπεται,

    Γ) Γιατί επελέγη να διενεργήσει την έρευνα η Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου του Υπουργείου Εσωτερικών, αντί της προβλεπόμενης από τον Υπαλληλικό Κώδικα διαδικασίας, ήτοι, της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης,

    Δ) Εάν η Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου» του ΥΠΕΣ, της οποίας οι αρμοδιότητές καθορίζονται από τον Ν. 4795/2021 και συγκεκριμένα τα άρθρα 10, 13 και 14, είναι ή όχι ελεγχόμενη για τη διαρροή των προσωπικών δεδομένων, εάν, συναφώς, όφειλε να έχει επισημάνει έγκαιρα οποιαδήποτε κενά του συστήματος, στην Ετήσια Έκθεση Γνώμης, εάν προέβη έγκαιρα σε τροποποίηση του Ετήσιου Προγραμματισμού Εργασιών, με στόχο την προστασία των προσωπικών δεδομένων των εκλογέων, εάν η κα Υπουργός των Εσωτερικών παρέλαβε τη σχετική Έκθεση της προϊσταμένης της ΜΕΕ, και, σε αρνητική περίπτωση, δεδομένου ότι η παράλειψη κατάθεσης της Έκθεσης θα συνιστούσε παράβαση του νόμου, γιατί δεν την απαίτησε,

    Ε) Εάν έχουν παραλάβει οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου τα παραδοτέα της σύμβασης:

    «Απευθείας ανάθεση για την παροχή υπηρεσιών ανάπτυξης λογισμικού για την εφαρμογή της επιστολικής ψήφου και την υποστήριξη της εκλογικής διαδικασίας», από την ανάδοχο Εταιρία, όπως προβλεπόταν μέχρι την 9η Φεβρουαρίου, συμπεριλαμβανομένου, εκτός των άλλων, του «Υποσυστήματος Αιτήσεων Επιστολικής Ψήφου» και,

    ΣΤ} Ποια έκτακτα μέτρα έχουν ληφθεί από την ηγεσία του ΥΠΕΣ για τη θωράκιση και ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των πολιτών και για την αποτροπή της παράνομης διαχείρισής τους, ώστε να διασφαλισθεί η αξιοπιστία του συστήματος της επιστολικής ψήφου αλλά και εν γένει η εκλογική διαδικασία των Ευρωεκλογών,

    Αιτούμεθα όπως:

    Α) Διαβιβασθούν στην Επιτροπή το Πόρισμα της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου,

    η Ετήσια Έκθεση Γνώμης και ο Ετήσιος Προγραμματισμός Εργασιών της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου του ΥΠΕΣ

    Β) Κληθεί ενώπιον της Επιτροπής η αρμόδια Υπουργός Εσωτερικών κυρία Νίκη Κεραμέως, προκειμένου να δώσει εξηγήσεις και να ενημερώσει τη Βουλή των Ελλήνων επί των ανωτέρω, επί σκοπώ αξιολόγησης και επεξεργασίας προτάσεων που συμβάλλουν στη διαφάνεια της πολιτικής και γενικότερα της δημόσιας ζωής της χώρας, κατά λόγο αρμοδιότητας της Επιτροπής.

    Τα μέλη– βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας

    Τζάκρη Θεοδώρα

    Πολάκης Παύλος

    Χρηστίδου Ραλλία

    Πηγή: Cnn.gr
  • Τα λάθη που κάνουμε όταν στέλνουμε επαγγελματικό email – Η «κανόνες» για τη σωστή τεχνική
    Τα λάθη που κάνουμε όταν στέλνουμε επαγγελματικό email – Η «κανόνες» για τη σωστή τεχνική

    Πώς θα υπάρχει αμεσότητα στην ανάγνωση από τον παραλήπτη;

    Οι περισσότεροι από εμάς χρησιμοποιούμε emails στη δουλειά μας καθώς είναι η πιο γρήγορη και εύκολη τεχνητική επικοινωνίας με αμεσότητα και περιεκτικότητα. Υπάρχουν ποικίλοι τρόποι προκειμένου να κάνετε το email σας εύκολο στην ανάγνωση, γλιτώνοντας παρερμηνείες, χαμένο χρόνο και μεταφέροντας άμεσα στον αναγνώστη τη βασική πληροφορία.

    Μερικές από τις τεχνικές που θα σας βοηθήσουν να μεταβιβάσετε την πληροφορία με επαγγελματισμό είναι:

    1. Μπείτε στο κύριο θέμα χωρίς περιττές λεπτομέρειες

    Για κείμενα τα οποία εμπεριέχουν προσωπική γνώμη, λογοτεχνικότητα, λυρισμό και περιγραφικότητα, η σύνθετη γραφή και το αίσθημα της περιέργειας χρήζουν θετικότητας, καθώς τείνουν να ταιριάζουν στο ύφος των εν λόγω κειμένων. Ωστόσο σε επίπεδο άμεσης, επαγγελματικής επικοινωνίας, τείνουν να επηρεάσουν αρνητικά, καθώς δεν προσδίδουν την αμεσότητα και σαφήνεια που είναι απαραίτητη. Τα επαγγελματικά mails χρειάζονται λακωνικότητα, περιεκτικότητα στη μετάδοση της πληροφορίας και σίγουρα να γίνεται «to the point» επικοινωνία, ανάμεσα στον συντάκτη και τον παραλήπτη.

    2. Κρατήστε για αργότερα όλες τις δευτερεύουσες πληροφορίες

    Σίγουρα οι δευτερεύουσες πληροφορίες δεν χρήζουν προτεραιότητας στο κύριο θέμα του επαγγελματικού mail, για αυτό πρέπει να ορίζεται εξαρχής ο βασικός λόγος για τον οποίο αποστέλλεται. Αρχικά το θέμα του mail θα πρέπει να προϊδεάζει τον αναγνώστη για το περιεχόμενο του, είτε αυτό είναι σχετικό με κάποιο meeting, ένα ενδοεταιρικό ζήτημα ή συζήτηση ενός θέματος που χρήζει άμεσης αντιμετώπισης.

    Προκειμένου να επιτευχθεί αυτός ο σκοπός, οι δευτερεύουσες πληροφορίες θα πρέπει να περιοριστούν σε δευτερεύουσες προτάσεις και να αξιοποιηθούν οι κύριες πληροφορίες σε κύριες προτάσεις, έτσι ώστε να εκπροσωπείτε η κύρια επικοινωνία που επιθυμεί ο αποστολέας. Ακόμη ο κατάλληλος τίτλος μπορεί να βοηθήσει αρκετά, στο να προϊδεάσει τον αναγνώστη για το περιεχόμενο του.

    Τα λάθη που θέτουν υπό αμφισβήτηση τον επαγγελματισμό σας

    1. Τα ορθογραφικά και συντακτικά λάθη

    Δεν υπάρχει τίποτα πιο τρομακτικό από το να συνειδητοποιείτε ότι έχετε γράψει κάτι λάθος. Τα ορθογραφικά, τα γραμματικά και τα συντακτικά λάθη βρίσκονται στην κορυφή των πραγμάτων που καταστρέφουν το επαγγελματικό σας προφίλ. Για να αποφύγετε αυτά τα ενοχλητικά λάθη, ελέγξτε ξανά την ορθογραφία του ονόματος του παραλήπτη σας και προτού το στείλετε, διαβάστε μια φορά το email δυνατά, ώστε να πιάσετε στον αέρα τυχόν λάθη.

    1. Το ανεπίσημο δήθεν φιλικό στυλ

    Το να χρησιμοποιείτε emojis σε email εργασίας θεωρείται αντιεπαγγελματικό. Το ίδιο και οι ημιτελείς προτάσεις και λέξεις. Αντίθετα, ως επαγγελματίες θα πρέπει να υιοθετήσετε τον ανάλογο τόνο, χρησιμοποιώντας πλήρεις προτάσεις και αποφεύγοντας τα emojis και την αργκό.

    1. Τα υπερβολικά μακροσκελή email

    Ποιος θα ήθελε να ανοίξει ένα email και να καταλήξει να διαβάζει μια ολόκληρη πραγματεία; Τα καλύτερα email είναι αυτά που περνούν κατευθείαν στο ψητό, στην ουσία. Για τον λόγο αυτό, καλύτερα να μην στέλνετε τεράστια κείμενα και μάλιστα χωρίς διαχωρισμό μεταξύ των παραγράφων.

    Πηγή: In.gr
  • ΣΥΡΙΖΑ: Ποιοι άλλοι έγιναν αποδέκτες των email των αποδήμων; Θα διερευνηθούν οι ευθύνες της Κεραμέως;
    ΣΥΡΙΖΑ: Ποιοι άλλοι έγιναν αποδέκτες των email των αποδήμων; Θα διερευνηθούν οι ευθύνες της Κεραμέως;

    Επανέρχεται ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στην υπόθεση διαρροής προσωπικών δεδομένων αποδήμων, ζητώντας την πλήρη διερεύνησή της και ρωτώντας ποιοι άλλοι έγιναν αποδέκτες αυτών των στοιχείων και αν θα διερευνηθούν και οι ευθύνες της υπουργού Εσωτερικών, Νίκης Κεραμέως.

    Θα διερευνηθούν οι ευθύνες της Νίκης Κεραμέως;

    Συγκεκριμένα, ο ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει ότι η κυβέρνηση εξακολουθεί να βρίσκεται «εκτεθειμένη και υπόλογη», «για την υπόθεση διαρροής προσωπικών δεδομένων και την παράνομη χρήση τους από την ευρωβουλευτή 'Αννα Μισέλ Ασημακοπούλου μέσω της Νέας Δημοκρατίας». Σημειώνει ότι «σύμφωνα με ανακοίνωση δικηγορικού γραφείου που εκπροσωπεί απόδημους, οι οποίοι έχουν καταφύγει στη δικαιοσύνη, το υπ. Εσωτερικών "δηλώνει έμμεσα, για πρώτη φορά σε επίσημο έγγραφο, ότι η επεξεργασία του συγκεκριμένου προσωπικού δεδομένου (σ.σ.: e-mail εκλογέα) από τρίτους είναι πέραν του σκοπού που προβλέπει ο ΓΚΠΔ αλλά και η εκλογική νομοθεσία, την οποία το ίδιο επικαλείται, και συνεπακόλουθα είναι παράνομη"».

    Ο ΣΥΡΙΖΑ τονίζει ότι «η σημερινή αποκάλυψη καθιστά ακόμα πιο επιτακτική την πλήρη διερεύνηση του σκανδάλου». Παράλληλα η αξιωματική αντιπολίτευση συνεχίζει να ζητά απαντήσεις από την κυβέρνηση «για την υπεξαίρεση των προσωπικών δεδομένων και τη χρήση τους από τα κομματικά στελέχη». «Αναμένουμε ακόμη να μάθουμε ποιοι άλλοι έγιναν αποδέκτες των προσωπικών στοιχείων των αποδήμων. Και ρωτάμε ξανά: Η κ. Κεραμέως δεν γνωρίζει τι γίνεται στο υπουργείο της; Οι δικές της ευθύνες θα διερευνηθούν;», αναφέρει.

    Πηγή: Εthnos.gr

  • Email: Γιατί δεν πρέπει να τα αφήνετε αδιάβαστα
    Email: Γιατί δεν πρέπει να τα αφήνετε αδιάβαστα

    Έχετε 2.269 αδιάβαστα email στα εισερχόμενά σας; Οι επιστήμονες προειδοποιούν ότι αυτό ίσως δεν είναι και η καλύτερη ιδέα.

    Υπάρχει τίποτα χειρότερο από το… «Διαβάστηκε»; Κι όμως, ερευνητές από την Αυστραλία υποστηρίζουν ότι το να αφήνετε όλα τα email σας αδιάβαστα μπορεί να σας δημιουργήσει περισσότερα νεύρα και σύγχυση.

    Σύμφωνα με τη μελέτη τους που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Information Research, σε δείγμα 300 ατόμων, όσοι δεν κοιτούσαν ποτέ τα εισερχόμενά τους έχαναν σημαντικές πληροφορίες ή ακόμη και χρήματα.

    Για παράδειγμα, μπορεί κάποιος να ξεχνούσε να ακυρώσει μια ανεπιθύμητη συνδρομή ή να μην ενημερωνόταν για κάποια εκπτωτική ευκαιρία.

    Ειδικότερα, στην έρευνα βρέθηκε ότι το 2/3 των ερωτηθέντων χρησιμοποιούσε το email τους για να διαχειριστεί προσωπικά αρχεία, όπως λογαριασμούς, αποδείξεις, συνδρομές και άλλα. Περίπου οι μισοί εξ’ αυτών είχαν ταξινομήσει τα μηνύματα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε φακέλους, ενώ οι άλλοι μισοί άφηναν τα πάντα στα εισερχόμενα.

    Ενώ οι περισσότεροι ταξινόμησαν τα email στο χώρο εργασίας τους σε φακέλους, ήταν πολύ λιγότερο πιθανό να ταξινομήσουν τα προσωπικά τους email με τον ίδιο τρόπο.

    Τα αποτελέσματα έδειξαν επίσης ότι μόνο το 52% που άφησαν όλα τα email τους στα εισερχόμενα ήταν ικανοποιημένοι με τη διαχείριση των αρχείων τους, σε σύγκριση με το 71% των ερωτηθέντων που ταξινόμησαν τα email τους σε φακέλους.

    Το 83% που αποθήκευαν τα αρχεία τους από τα μηνύματα που λάμβαναν στο cloud (Google Drive, iCloud, Dropbox και παρόμοια), δήλωνε ικανοποιημένο από τη διαχείριση.

    Τι μπορεί να κρύβεται μέσα στο σωρό των email;

    Τι μπορεί να πάει στραβά με όσους αφήνουν όλα τα email τους αδιάβαστα;

    1. Οι χρήστες μπορούν να χάσουν την παρακολούθηση των εργασιών που πρέπει να γίνουν. Για παράδειγμα, ένας λογαριασμός που πρέπει να πληρωθεί θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητος, καθώς θα έχει χαθεί σε χιλιάδες μηνύματα.
    2. Το να βασίζεσαι στην αναζήτηση για να βρεις ξανά email σημαίνει ότι πρέπει να ξέρεις ακριβώς τι ψάχνεις. Άραγε σε πόσους δεν έχει συμβεί να αναζητούν ένα μήνυμα βάζοντας λέξεις κλειδιά και να μην το εντοπίζουν ίσως και ποτέ;
    3. Πολλοί λογαριασμοί και αντίγραφα κίνησης δεν αποστέλλονται ως συνημμένα σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά ως υπερσύνδεσμοι. Εάν αλλάξετε την τράπεζά σας ή άλλον πάροχο υπηρεσιών, αυτές οι υπερσύνδεσμοι ενδέχεται να μην είναι προσβάσιμοι αργότερα.

    Επιστημονικά tips για να κάνετε ψηφιακό decluttering

    • Ταξινομήστε τα email σας σε φακέλους κατηγορίας ή αποθηκεύστε εγγραφές σε φακέλους στο cloud ή σε έναν υπολογιστή.
    • Κατεβάστε έγγραφα που δεν επισυνάπτονται σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή δεν σας αποστέλλονται – όπως λογαριασμούς κοινής ωφελείας και όλα τα εκκαθαριστικά σας.
    • Βάλτε σημαντικές ανανεώσεις στο ημερολόγιό σας ως υπενθυμίσεις.
    • Διαγράψτε ανεπιθύμητη αλληλογραφία και καταργήστε την εγγραφή σας, ώστε τα εισερχόμενά σας να μετατραπούν σε λίστα υποχρεώσεων και όχι «αποθήκη» άχρηστων μηνυμάτων.

    Πηγή: Vita.gr - Ιn.gr - Φωτογραφία: Freepik.gr

  • Σύγκρουση για το δημοσίευμα περί SMS της Μαρέβας Γκραμπόβσκι – Διαψεύδει η πλευρά Μαρινάκη
    Σύγκρουση για το δημοσίευμα περί SMS της Μαρέβας Γκραμπόβσκι – Διαψεύδει η πλευρά Μαρινάκη

    Τα κόμματα της αντιπολίτευσης εξαπέλυσαν σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση, ενώ το περιβάλλον του επιχειρηματία διέψευσε το δημοσίευμα, προαναγγέλλοντας μάλιστα και νομικές κινήσεις

    Νέος γύρος αντιπαράθεσης ξέσπασε, με αφορμή πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας «Εστία», με τίτλο: «Το μήνυμα της Μαρέβας στον κ. Μαρινάκη: “Να τα βρούμε, άκου τους υπουργούς”». Αντίστοιχες πληροφορίες δημοσιεύει και η εφημερίδα «Documento».

    Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης έκανε λόγο για «απόπειρα δολοφονίας χαρακτήρα», και επικαλείται τη διάψευση εκδότη ιστοσελίδας. Από την πλευρά τους, τα κόμματα της αντιπολίτευσης εξαπέλυσαν σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση, ενώ το περιβάλλον του επιχειρηματία διέψευσε το δημοσίευμα, προαναγγέλλοντας μάλιστα και νομικές κινήσεις.

    Μαρινάκης: Επιχείρηση δολοφονίας χαρακτήρα

    Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος στη δήλωσή του σημειώνει πως «για ακόμη μια φορά ξεπεράστηκε η κόκκινη γραμμή της χυδαιότητας. Η εφημερίδα Εστία δεν δίστασε να στοχοποιήσει τη σύζυγο του Πρωθυπουργού με ένα πρωτοσέλιδο δημοσίευμα γεμάτο αισχρά ψεύδη. Όπως προκύπτει και από την επίσημη διάψευση του εκδότη του iefimerida.gr κ. Χρήστου Ράπτη, τα όσα αναφέρονται στο σημερινό φύλλο της «Εστίας» είναι υπαγορευμένα αποκυήματα φαντασίας».

    «Έχοντας εξαντλήσει, πλέον, κάθε μέθοδο που έχουν επιστρατεύσει, τώρα στρέφονται, για μία ακόμη φορά, κατά της συζύγου του Πρωθυπουργού, ελπίζοντας ότι θα πετύχουν τον στόχο τους - που δεν είναι άλλος από το να ρίξουν τον εκλεγμένο Πρωθυπουργό της χώρας, Κυριάκο Μητσοτάκη», σημειώνει ο κ. Μαρινάκης και συνεχίζει:

    «Ξεχνούν ότι και στο παρελθόν είχαν επιχειρήσει το ίδιο, αλλά στο τέλος η αλήθεια έλαμψε. Λησμονούν ότι το ψέμα έχει κοντά ποδάρια. Αμετανόητοι, επιμένουν στη λάσπη, στη συκοφαντία και μάλιστα δεν διστάζουν να ακολουθήσουν και πάλι την πιο ανήθικη τακτική που είναι η στοχοποίηση συζύγων και οικογενειών».

    «Δυστυχώς για εκείνους και για όσους κρύβονται από πίσω τους, το μόνο θύμα και σε αυτή την απόπειρα δολοφονίας χαρακτήρα, είναι η προσωπική αξιοπιστία τους. Ας μην συζητήσουμε για την δημοσιογραφική δεοντολογία. Αυτή, την έχουν ήδη διαγράψει από την προσωπική τους ατζέντα», καταλήγει.

    ΣΥΡΙΖΑ: Υπόλογος ο Μητσοτάκης

    «Είναι η δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα που ο κ. Παύλος Μαρινάκης προσπαθεί να μαζέψει τα ασυμμάζευτα…», αναφέρει η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ και προσθέτει: «Ο εκπρόσωπος της ΝΔ ουσιαστικά επιβεβαίωσε τα ρεπορτάζ που δημοσιεύονται σήμερα στις Εφημερίδες 'Documento' και ‘Εστία'. Ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης δεν είπε κουβέντα για την ‘ταμπακιέρα', δηλαδή για το αν υπήρξε προσπάθεια προσέγγισης και κατευνασμού του επιχειρηματία, παρά μόνο περιορίστηκε στη διάψευση μέρους του ρεπορτάζ της ‘Εστίας', το οποίο ανέφερε πως τα επίμαχα SMS επιδείχθηκαν και σε καλεσμένους του επιχειρηματία. Όσον αφορά δε το ρεπορτάζ του Κώστα Βαξεβάνη και του ‘Documento', δεν τόλμησε να ψελλίσει κουβέντα διάψευσης».

    Ακολούθως ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στρέφει τα πυρά του κατά του πρωθυπουργού υποστηρίζοντας: «Την Πέμπτη 29 Μαρτίου ο κύριος Μητσοτάκης από το βήμα της Βουλής ισχυριζόταν πως δεν συγκυβερνά ‘με κανένα συμφέρον'. Προηγουμένως όμως (Κυριακή 24 Μαρτίου) ο ίδιος παρακαλούσε -μέσω των πιο στενών συνεργατών του και συγγενικών του προσώπων - για ‘σασμό' εκείνους που κατηγορούσε πως επιδίωκαν να αποσταθεροποιήσουν την κυβέρνηση του. Την ίδια στιγμή που ο κύριος Παύλος Μαρινάκης χρησιμοποιούσε φράσεις όπως ‘λάσπη και συκοφαντία' με στόχο τον πρωθυπουργό, ο οποίος ‘δεν έχει σχέση με τα συμφέροντα'. Πόσα ψέματα και πόση υποκρισία νομίζουν πως μπορεί να αντέξουν οι πολίτες; Για μία ακόμη φορά η κυβέρνηση της ΝΔ και ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης βρίσκονται εκτεθειμένοι και υπόλογοι λόγω του αδιανόητου τρόπου με τον οποίο λειτουργούν ως ‘παραμάγαζο εξουσίας'».

    Εν είδη υστερόγραφου καταλήγει: «Δεν θα μας κάνει εντύπωση, αν μέσα στον πανικό του ο κ. Μητσοτάκης αναγκαστεί να ‘παραιτήσει' σύντομα κι άλλους υπουργούς του».

    ΠΑΣΟΚ: Θα απαντήσει η κυβέρνηση για τις παραιτήσεις Μπρατάκου – Παπασταύρου;

    «Όταν την Τετάρτη ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, έθεσε στην Ολομέλεια ζήτημα για τη συνάντηση δύο Υπουργών με επιχειρηματία, ο οποίος καταγγέλθηκε από την κυβέρνηση ότι απεργάζεται την αποσταθεροποίησή της, ο μεν Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Π. Μαρινάκης μίλησε για «κοινωνική επίσκεψη» και ο Υπουργός Επικράτειας Α. Σκέρτσος για «μυθεύματα»», σημειώνει από την πλευρά του το ΠΑΣΟΚ σε σχόλιό του και συνεχίζει:

    «Λίγες ώρες αργότερα ο Πρωθυπουργός τους εξανάγκασε σε παραίτηση. Μετά από την παρέλευση τριών εικοσιτετραώρων από την πρόταση δυσπιστίας, η κυβέρνηση θα μας απαντήσει για την ταμπακιέρα; Πήγαν ή όχι να καπνίσουν την πίπα της ειρήνης με τα οικονομικά συμφέροντα;»

    Διαψεύδει η πλευρά Μαρινάκη

    Το περιβάλλον του επιχειρηματία ωστόσο, διέψευσε το δημοσίευμα, προαναγγέλοντας και νομικές κινήσεις. Όπως μεταδίδει το MEGA, «Σύμφωνα με πληροφορίες από του περιβάλλον του Βαγγέλη Μαρινάκη διαψεύδεται κατηγορηματικά το δημοσίευμα της «Εστίας» το οποίο θεωρεί προϊόν επιστημονικής φαντασίας και δηλώνει κατηγορηματικά πως τέτοιο μήνυμα ούτε εστάλη ούτε υπήρχε οικειότητα για να σταλεί. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κύριος Μαρινάκης θα προβεί στις νομικές ενέργειες αύριο».
    Πηγή: ethnos.gr
  • Yahoo: Το πρόβλημα χρηστών με το email τους και η πολύ απλή λύση!
    Yahoo: Το πρόβλημα χρηστών με το email τους και η πολύ απλή λύση!

    Δείτε πώς να το λύσετε

    Προβλήματα αντιμετωπίζουν αρκετοί χρήστες της Yahoo το τελευταίο διάστημα, καθώς χάνουν την πρόσβαση στο email τους. Αν και η εταιρεία είναι ενήμερη, το ζήτημα δεν έχει επιλυθεί προς το παρόν.

    «Ορισμένοι χρήστες ενδέχεται να αντιμετωπίζουν προβλήματα με την εφαρμογή Yahoo Mail. Διερευνούμε και θα ενημερώσουμε όπως απαιτείται», αναφέρει η Yahoo με ανάρτησή της στο X.

    Το πρόβλημα και η λύση!

    Οι χρήστες αναφέρουν πως ουσιαστικά η εφαρμογή έκλεινε μόνη της, ενώ στους υπολογιστές εμφανίζεται το μήνυμα πως το email τους έχει απενεργοποιηθεί λόγω αδράνειας.

    Μία λύση, που προς το παρόν αποδίδει, φαίνεται να είναι η απεγκατάσταση της εφαρμογής από το κινητό και μετά ξανά εγκατάσταση.

    Με την εκ νέου εγκατάσταση γίνεται κανονικά είσοδος και από υπολογιστή και δεν υπάρχει πρόβλημα με αδράνεια λογαριασμού.

    Πηγή: ethnos.gr - Photo by Jaimie Harmsen on Unsplash

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο