Τεχνολογία

Γιατί να προχωρήσω με μια λύση Ηλεκτρονικού Εμπορίου (eshop) σήμερα;

Γιατί να προχωρήσω με μια λύση Ηλεκτρονικού Εμπορίου (eshop) σήμερα;

Σήμερα, η ανάγκη για γνώση του πελάτη και αποτελεσματική αλληλεπίδραση σε κάθε εμπορική συναλλαγή μαζί του είναι πιο επιτακτική από ποτέ.

Η ανάγκη αυτή πλέον επεκτείνεται πέρα από τα συμβατικά μοντέλα επιχειρηματικότητας στα νέα μοντέλα ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας, εμπορίας ειδών και παροχής υπηρεσιών, με χρήση και εκμετάλλευση μηχανισμών και τεχνολογιών που μας προσφέρουν απλόχερα σήμερα οι Επιστήμες της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών αντίστοιχα με πιο τρανό παράδειγμα ως περιβάλλον εφαρμογής το διαδίκτυο (Internet).

Η δύναμη του διαδικτύου σε συνδυασμό με την εφαρμογή μιας σύγχρονης πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου μεταφέρει την συμβατική επιχείρηση στην νέα πραγματικότητα ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας για την διαχείριση, πληροφόρηση και παροχή – πώληση υπηρεσιών και προϊόντων προς τους πελάτες μας, υπάρχοντες και δυνητικούς. Βέβαια η δημιουργία, προώθηση και ανάπτυξη ενός eshop είναι καλύτερο να γίνεται από εδικούς στο χώρο και ανθρώπους με εμπειρία και αξιοπιστία. Εταιρίες όπως η Cloudevo, μπορούν να αναδείξουν την δυναμική ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και να ενισχύσουν σημαντικά τις πωλήσεις.

Τα βασικότατα οφέλη αυτής της μετάβασης μεταφράζονται σε:

1. Διάδοση της επιχείρησης και των προϊόντων - υπηρεσιών σας σε νέο δυνητικό πελατολόγιο, Ελλάδα ή και εξωτερικό. Πρόσβαση από οποιοδήποτε σημείο με πρόσβαση στο διαδίκτυο ανεξαρτήτου γεωγραφικού σημείου και χρόνου – μεγάλη προοπτική ανάπτυξης πελατολογίου.

2. Δυναμικότερη & αμεσότερη ενημέρωση του υπάρχοντος πελατολογίου σας για προϊόντα και προσφορές.

3. Μείωση χρόνου απασχόλησης προσωπικού καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών – ο επισκέπτης εξυπηρετείτε μόνος του την χρονική στιγμή που αυτός επιλέγει ακόμα και από την άνεση του σπιτιού του.

4. Αδιάλειπτη λειτουργία. Λειτουργία του eshop 24 ώρες το εικοσιτετράωρο 365 μέρες το χρόνο και ο πελάτης βρίσκει γραμμένο ότι θα ήθελε ενδεχομένως να ρωτήσει κάποιον υπάλληλο.

5. Σημαντικά χαμηλότερα λειτουργικά έξοδα και έξοδα συντήρησης – λειτουργίας σε σχέση με το συμβατικό μοντέλο λειτουργίας. Στην ηλεκτρονική πώληση δεν έχει σημασία ή έδρα του καταστήματος. Αυτό μεταφράζεται σε σημαντική οικονομία μισθωμάτων
Πηγή: Protothema.gr - Φωτογραφία: Unsplash.com/Blake Wisz

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup